travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ας ξεκινήσει ιστορία
- Abu Dhabi 1η μέρα
- Βόλτα Dubai
- Video
- Ομάν 1η μέρα
- Από τη Sur στη Nizwa
- Διασχίζοντας την έρημο για τη Salalah
- Salalah και πέριξ
- Επιστροφή στη Nizwa
- Περιοχή της Nizwa
- Nizwa[B],[/B]βουνά κ βόλτα στη Μασκάτ
- Βόλτες στην Μασκάτ
- Ψαροχώρια και επιστροφή στο Dubai
- Βόλτα στο Dubai, ανέλπιστα Bahrein
- Bahrein
- Συμπεράσματα
Ψαροχώρια και επιστροφή στο Ντουμπάι.
Κυριακή πρωί και ξυπνάμε για να κάνουμε τις τελευταίες μας βόλτες στο Ομάν, αφού το απόγευμα πετάμε πίσω στο Ντουμπάι, όπου θα μείνουμε μία βραδιά και μετά, αύριο το μεσημέρι φεύγουμε για Ελλάδα.
Το πρωί φύγαμε από το διαμέρισμα κλασικά στις οκτώ και πήραμε Δυτική κατεύθυνση και σε εκατό χιλιόμετρα φτάσαμε στην πόλη Μπάρκα. Αν γινόταν ένα θαύμα θα βρίσκαμε βάρκα να πάμε στα νησιά Daymaniyat, απέναντι για να δούμε κοράλλια. Το θαύμα έγινε κατά το ήμισυ. Δηλαδή βρήκαμε βάρκα αλλά ήθελε περίπου 260 ευρώ για να μας πάει. Άρα το θαύμα δεν ολοκληρώθηκε. Τι κρίμα! Όμως είδαμε πολύ όμορφες εικόνες. Αρχικά στην ψαραγορά με τους ψαράδες να φέρνουν τα ψάρια για πούλημα και γινόταν κάτι σαν πλειστηριασμός ή δημοπρασία. Ήταν πολύ όμορφη η εικόνα. Μάλιστα είχαν έρθει και δύο πούλμαν με τουρίστες από κρουαζιερόπλοιο για να δουν την φάση. Όμως έφυγαν και δεν είδαν τα πιο ωραία…..
Μορφές της Βίβλου:
Με ύφος:
Για να δει το ακριβές βάρος:
Μόλις τα έβγαλε από τη βάρκα:
Πήγαμε πιο κάτω και είδαμε ψαράδες σε μια απέραντη αμμουδιά να τραβάνε έξω τις βάρκες τους και να βγάζουν τα ψάρια. Μάλιστα σε δύο βάρκες βοήθησα κι εγώ (ως Ευρωπαίος τουρίστας!!! να νιώσω ένα με τους «φτωχούς» Ασιάτες), αντί να βγάζω συνέχεια μόνο φωτογραφίες. Με ευχαρίστησαν οι άνθρωποι και μου προσέφεραν και ψάρια που φυσικά δεν πήραμε. Όταν ερχόταν μια βάρκα έτρεχαν όλοι να βοηθήσουν στο τράβηγμά της. Μαζεύονταν επτά-οκτώ άνθρωποι. Ήταν όλοι πολύ ευγενικοί και μας έδειχναν τα ψάρια τους.
Σουπιά του κιλού:
Ο τουρίστας στο τέλος είμαι εγώ:
Εδώ η βάρκα μπαίνει:
Θάταν έντεκα η ώρα και με το Γιάννη φορέσαμε τα μαγιό μας και κάναμε ένα ολιγόλεπτο μπάνιο. Η θερμοκρασία του νερού ήταν 25 βαθμοί. Στη Σαλαλά που κολυμπήσαμε ήταν 27. Δεν μπορώ να πω ότι η θάλασσα ήταν υπέροχη, αλλά θέλαμε να κολυμπήσουμε στον Ινδικό ωκεανό (ο κόλπος του Ομάν ήταν εκεί).
Μετά προχωρήσαμε τον παραλιακό δρόμο μέχρι την πόλη Seeb. Μας άρεσε γιατί συνέχεια είχε χωριά ψαράδων με τις βάρκες τους. Ήταν ενδιαφέρον γιατί βλέπαμε και το μικρά σπιτάκια που μπροστά τους έβαζαν τη βάρκα τους. Όμως ήταν εγκαταλειμμένες οι περισσότερες παράγκες. Ίσως να μην έρχονται νέα άτομα στο επάγγελμα του ψαρά. Ένας εκεί μας είπε ότι ιδιοκτήτες είναι μόνο ντόπιοι, αλλά δουλεύουν με μετανάστες, που είναι κυρίως από Μπαγκλαντές. Οι Ινδοί κάνουν καλύτερες δουλειές όπως γκαρσόνια, υπάλληλοι ξενοδοχείου, ταξί κλπ. Εκεί στην Seeb μείναμε λίγη ώρα και είδαμε πάλι ψαράδες. Όμως εδώ ήταν αρκετά βρώμικα σε σχέση με τις άλλες παραλίες που είδαμε. Και η πόλη δεν ήταν καθόλου ενδιαφέρουσα. Γι’ αυτό φύγαμε για το ξενοδοχείο όπου στις τρεις αναχωρήσαμε για το αεροδρόμιο.
Όταν έφτασα στο αεροδρόμιο πήγα στην εταιρία που είχα αγοράσει την κάρτα τηλεφώνου που δε δούλευε και σε τρία λεπτά μου επέστρεψαν τα πέντε ριάλ που τους είχα πληρώσει, αναγνωρίζοντας το λάθος τους. Επειδή δεν είχαμε και πολλές επιλογές, αγοράσαμε με αυτά τα χρήματα ακόμα ένα σουβενίρ από το Ομάν.
Αντίο όμορφο Ομάν!!!!
Επιστρέψαμε στο Ντουμπάι με πτήση μιας ώρας. Την επομένη θα γυρνούσαμε στην Αθήνα με μεσημεριανή πτήση. Ουσιαστικά την στάση αυτή στο Ντουμπάι την έβαλα γιατί η αεροπορική εταιρία που ταξιδεύουμε είναι χαμηλού κόστους (Salam Air) και δεν ήθελα να το ρισκάρω αν τυχόν είχε καμία καθυστέρηση. Έτσι κι αλλιώς θα έπρεπε να φύγουμε πρωί αύριο και να είμαστε όλη μέρα στα αεροδρόμια. Ενώ τώρα απλά χάσαμε ένα απόγευμα στη Μασκάτ και κερδίσαμε μια βραδιά και ένα πρωινό στο Ντουμπάι. Θα διασκεδάσουμε τρελά!
Φτάσαμε σχετικά νωρίς στο Ντουμπάι. Πήραμε ταξί και πήγαμε στο ξενοδοχείο κατά τις οκτώ το βράδυ. Ξεκουραστήκαμε ελάχιστα και φύγαμε για βόλτα με τα πόδια στη γειτονιά. Το ξενοδοχείο αυτή τη φορά ήταν σε διαφορετική τοποθεσία από το προηγούμενο. Δέκα χιλιόμετρα πιο βόρεια και σε μια γειτονιά όμορφη και νορμάλ. Ευτυχώς είδαμε και αυτή την πλευρά του Ντουμπάι αλλιώς θα νομίζαμε ότι έχει μόνο το χαμό που γίνεται στο κέντρο. Εδώ έχει όμορφα μέρη για βόλτα σε κανάλια και σε κήπους δίπλα στην θάλασσα.
Μια βραδινή βόλτα απολαύσαμε στην περιοχή Κάσμπα που είχαμε επισκεφτεί και στην προηγούμενη παραμονή μας στην πόλη. Όμως τότε ήταν μέρα. Δεν καθίσαμε πουθενά γιατί θέλαμε να ξεκουραστούμε στα δωμάτια του ξενοδοχείου μας. Κρίμα που δε μέναμε και την προηγούμενη φορά σε αυτό.
Μαγαζάκι-τσαγιέρα:
Είχα πει στην αρχή της ιστορίας για τα ταξί ότι, όταν φεύγουν από το αεροδρόμιο βάζουν σημαία 25 Ντιράμ ενώ όταν σε πάνε στο αεροδρόμιο δε σε χρεώνουν επί πλέον, όπως στην Ελλάδα. Έτσι για να πάμε στο ξενοδοχείο δώσαμε 70 Ντιράμ, δηλαδή 18 ευρώ, ενώ την επομένη μόλις 51 Ντιράμ, δηλαδή 13€. Μια χαρά για τέσσερα άτομα. Εννοείται ότι οι οδηγοί ταξί είναι μετανάστες και πολύ ευγενικοί. Το ταξίμετρο δουλεύει πάντα και αποκλείεται να σε κλέψουν. Δεν είδα σε ταξί αλλά σε κάποιο άλλο επαγγελματικό αυτοκίνητο μια επιγραφή στο πίσω μέρος να γράφει : Αν νομίζετε ότι δεν οδηγώ σωστά να τηλεφωνήσετε στο 55768. Δηλαδή σε προτρέπουν να τους καταγγέλλεις, αν κάτι δεν κάνουν σωστά.
Κυριακή πρωί και ξυπνάμε για να κάνουμε τις τελευταίες μας βόλτες στο Ομάν, αφού το απόγευμα πετάμε πίσω στο Ντουμπάι, όπου θα μείνουμε μία βραδιά και μετά, αύριο το μεσημέρι φεύγουμε για Ελλάδα.

Το πρωί φύγαμε από το διαμέρισμα κλασικά στις οκτώ και πήραμε Δυτική κατεύθυνση και σε εκατό χιλιόμετρα φτάσαμε στην πόλη Μπάρκα. Αν γινόταν ένα θαύμα θα βρίσκαμε βάρκα να πάμε στα νησιά Daymaniyat, απέναντι για να δούμε κοράλλια. Το θαύμα έγινε κατά το ήμισυ. Δηλαδή βρήκαμε βάρκα αλλά ήθελε περίπου 260 ευρώ για να μας πάει. Άρα το θαύμα δεν ολοκληρώθηκε. Τι κρίμα! Όμως είδαμε πολύ όμορφες εικόνες. Αρχικά στην ψαραγορά με τους ψαράδες να φέρνουν τα ψάρια για πούλημα και γινόταν κάτι σαν πλειστηριασμός ή δημοπρασία. Ήταν πολύ όμορφη η εικόνα. Μάλιστα είχαν έρθει και δύο πούλμαν με τουρίστες από κρουαζιερόπλοιο για να δουν την φάση. Όμως έφυγαν και δεν είδαν τα πιο ωραία…..
Μορφές της Βίβλου:


Με ύφος:


Για να δει το ακριβές βάρος:

Μόλις τα έβγαλε από τη βάρκα:

Πήγαμε πιο κάτω και είδαμε ψαράδες σε μια απέραντη αμμουδιά να τραβάνε έξω τις βάρκες τους και να βγάζουν τα ψάρια. Μάλιστα σε δύο βάρκες βοήθησα κι εγώ (ως Ευρωπαίος τουρίστας!!! να νιώσω ένα με τους «φτωχούς» Ασιάτες), αντί να βγάζω συνέχεια μόνο φωτογραφίες. Με ευχαρίστησαν οι άνθρωποι και μου προσέφεραν και ψάρια που φυσικά δεν πήραμε. Όταν ερχόταν μια βάρκα έτρεχαν όλοι να βοηθήσουν στο τράβηγμά της. Μαζεύονταν επτά-οκτώ άνθρωποι. Ήταν όλοι πολύ ευγενικοί και μας έδειχναν τα ψάρια τους.

Σουπιά του κιλού:

Ο τουρίστας στο τέλος είμαι εγώ:


Εδώ η βάρκα μπαίνει:


Θάταν έντεκα η ώρα και με το Γιάννη φορέσαμε τα μαγιό μας και κάναμε ένα ολιγόλεπτο μπάνιο. Η θερμοκρασία του νερού ήταν 25 βαθμοί. Στη Σαλαλά που κολυμπήσαμε ήταν 27. Δεν μπορώ να πω ότι η θάλασσα ήταν υπέροχη, αλλά θέλαμε να κολυμπήσουμε στον Ινδικό ωκεανό (ο κόλπος του Ομάν ήταν εκεί).


Μετά προχωρήσαμε τον παραλιακό δρόμο μέχρι την πόλη Seeb. Μας άρεσε γιατί συνέχεια είχε χωριά ψαράδων με τις βάρκες τους. Ήταν ενδιαφέρον γιατί βλέπαμε και το μικρά σπιτάκια που μπροστά τους έβαζαν τη βάρκα τους. Όμως ήταν εγκαταλειμμένες οι περισσότερες παράγκες. Ίσως να μην έρχονται νέα άτομα στο επάγγελμα του ψαρά. Ένας εκεί μας είπε ότι ιδιοκτήτες είναι μόνο ντόπιοι, αλλά δουλεύουν με μετανάστες, που είναι κυρίως από Μπαγκλαντές. Οι Ινδοί κάνουν καλύτερες δουλειές όπως γκαρσόνια, υπάλληλοι ξενοδοχείου, ταξί κλπ. Εκεί στην Seeb μείναμε λίγη ώρα και είδαμε πάλι ψαράδες. Όμως εδώ ήταν αρκετά βρώμικα σε σχέση με τις άλλες παραλίες που είδαμε. Και η πόλη δεν ήταν καθόλου ενδιαφέρουσα. Γι’ αυτό φύγαμε για το ξενοδοχείο όπου στις τρεις αναχωρήσαμε για το αεροδρόμιο.



Όταν έφτασα στο αεροδρόμιο πήγα στην εταιρία που είχα αγοράσει την κάρτα τηλεφώνου που δε δούλευε και σε τρία λεπτά μου επέστρεψαν τα πέντε ριάλ που τους είχα πληρώσει, αναγνωρίζοντας το λάθος τους. Επειδή δεν είχαμε και πολλές επιλογές, αγοράσαμε με αυτά τα χρήματα ακόμα ένα σουβενίρ από το Ομάν.
Αντίο όμορφο Ομάν!!!!
Επιστρέψαμε στο Ντουμπάι με πτήση μιας ώρας. Την επομένη θα γυρνούσαμε στην Αθήνα με μεσημεριανή πτήση. Ουσιαστικά την στάση αυτή στο Ντουμπάι την έβαλα γιατί η αεροπορική εταιρία που ταξιδεύουμε είναι χαμηλού κόστους (Salam Air) και δεν ήθελα να το ρισκάρω αν τυχόν είχε καμία καθυστέρηση. Έτσι κι αλλιώς θα έπρεπε να φύγουμε πρωί αύριο και να είμαστε όλη μέρα στα αεροδρόμια. Ενώ τώρα απλά χάσαμε ένα απόγευμα στη Μασκάτ και κερδίσαμε μια βραδιά και ένα πρωινό στο Ντουμπάι. Θα διασκεδάσουμε τρελά!
Φτάσαμε σχετικά νωρίς στο Ντουμπάι. Πήραμε ταξί και πήγαμε στο ξενοδοχείο κατά τις οκτώ το βράδυ. Ξεκουραστήκαμε ελάχιστα και φύγαμε για βόλτα με τα πόδια στη γειτονιά. Το ξενοδοχείο αυτή τη φορά ήταν σε διαφορετική τοποθεσία από το προηγούμενο. Δέκα χιλιόμετρα πιο βόρεια και σε μια γειτονιά όμορφη και νορμάλ. Ευτυχώς είδαμε και αυτή την πλευρά του Ντουμπάι αλλιώς θα νομίζαμε ότι έχει μόνο το χαμό που γίνεται στο κέντρο. Εδώ έχει όμορφα μέρη για βόλτα σε κανάλια και σε κήπους δίπλα στην θάλασσα.
Μια βραδινή βόλτα απολαύσαμε στην περιοχή Κάσμπα που είχαμε επισκεφτεί και στην προηγούμενη παραμονή μας στην πόλη. Όμως τότε ήταν μέρα. Δεν καθίσαμε πουθενά γιατί θέλαμε να ξεκουραστούμε στα δωμάτια του ξενοδοχείου μας. Κρίμα που δε μέναμε και την προηγούμενη φορά σε αυτό.

Μαγαζάκι-τσαγιέρα:


Είχα πει στην αρχή της ιστορίας για τα ταξί ότι, όταν φεύγουν από το αεροδρόμιο βάζουν σημαία 25 Ντιράμ ενώ όταν σε πάνε στο αεροδρόμιο δε σε χρεώνουν επί πλέον, όπως στην Ελλάδα. Έτσι για να πάμε στο ξενοδοχείο δώσαμε 70 Ντιράμ, δηλαδή 18 ευρώ, ενώ την επομένη μόλις 51 Ντιράμ, δηλαδή 13€. Μια χαρά για τέσσερα άτομα. Εννοείται ότι οι οδηγοί ταξί είναι μετανάστες και πολύ ευγενικοί. Το ταξίμετρο δουλεύει πάντα και αποκλείεται να σε κλέψουν. Δεν είδα σε ταξί αλλά σε κάποιο άλλο επαγγελματικό αυτοκίνητο μια επιγραφή στο πίσω μέρος να γράφει : Αν νομίζετε ότι δεν οδηγώ σωστά να τηλεφωνήσετε στο 55768. Δηλαδή σε προτρέπουν να τους καταγγέλλεις, αν κάτι δεν κάνουν σωστά.