dimosf
Member
- Μηνύματα
- 2.302
- Likes
- 5.905
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΟΡΒΗΓΙΑ-ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Διασχίζοντας την Πρώην Γιουγκοσλαβία
- Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5
- Βουδαπέστη, η Βασίλισσα του Δούναβη!
- Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8
- Κεφάλαιο 9
- Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12
- Παιγνίδια με τα σύνορα
- Κεφάλαιο 14
- Κεφάλαιο 15
- Κεφάλαιο 16
- Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18
- Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 21
- Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 23
- Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25
- Ο Νοσφεράτου και οι Λύκοι!
- Κεφάλαιο 27
- Κεφάλαιο 28
- Κεφάλαιο 29
- Κεφάλαιο 30
- Κεφάλαιο 31
- Κεφάλαιο 32
- Κεφάλαιο 33
- Κεφάλαιο 34
- Κεφάλαιο 35
- Κεφάλαιο 36
- Κεφάλαιο 37
- Κεφάλαιο 38
- Κεφάλαιο 39
- Κεφάλαιο 40
- Κεφάλαιο 41
- Κεφάλαιο 42
- Κεφάλαιο 43
- Κεφάλαιο 44
- Κεφάλαιο 45
- Κεφάλαιο 46
- Κεφάλαιο 47
- Επιστροφή με δυνατές συγκινήσεις
- Κεφάλαιο 49
- Κεφάλαιο 50
- Κεφάλαιο 51
- Κεφάλαιο 52
- Κεφάλαιο 53
Έπρεπε όμως να γιορτάσουμε και τα γενέθλια. Τι καλύτερο από μια βόλτα με τον ιστορικό Τροχό του Prater στη Βιέννη; 60 χμ μας χώριζαν και σε μια ωρίτσα παρκάραμε στο παρκινγκ του μεγάλου Λούνα Παρκ. Ο χώρος αυτός ήταν κάποτε η άκρη από τις αυτοκρατορικές δασικές εκτάσεις. Τον 19ο αι. παραχωρήθηκε αυτό το κομμάτι για λαϊκή διασκέδαση.

Τότε φτιάχτηκε και ο μεγάλος τροχός (1896). Το 1945 μια φωτιά κατέστρεψε μεγάλο μέρος του, και από τότε διαθέτει τα μισά από τα βαγόνια που είχε αρχικά. Στη βάση του λειτουργεί Μουσείο για την ιστορία του και την ιστορία του πάρκου, γενικά. Περνάς έτσι κι αλλιώς από μέσα του για να επιβιβαστείς στα βαγόνια.

Ο τροχός κινείται πάρα πολύ αργά (λιγότερο από 3 χμ/ώρα) δίνοντας έτσι την ευκαιρία να απολαύσει κανείς από ψηλά

το πάρκο

αλλά και την πόλη με τα κτίρια, ορόσημά της. Κατά τα άλλα, το πάρκο δεν μας έκανε εντύπωση.
Εκεί τελείωσε όμορφα η μέρα μας. Να τα εκατοστίσεις και το χρόνου σε κάποιο άλλο μέρος αυτού του υπέροχου κόσμου!!

Τότε φτιάχτηκε και ο μεγάλος τροχός (1896). Το 1945 μια φωτιά κατέστρεψε μεγάλο μέρος του, και από τότε διαθέτει τα μισά από τα βαγόνια που είχε αρχικά. Στη βάση του λειτουργεί Μουσείο για την ιστορία του και την ιστορία του πάρκου, γενικά. Περνάς έτσι κι αλλιώς από μέσα του για να επιβιβαστείς στα βαγόνια.

Ο τροχός κινείται πάρα πολύ αργά (λιγότερο από 3 χμ/ώρα) δίνοντας έτσι την ευκαιρία να απολαύσει κανείς από ψηλά

το πάρκο

αλλά και την πόλη με τα κτίρια, ορόσημά της. Κατά τα άλλα, το πάρκο δεν μας έκανε εντύπωση.
Εκεί τελείωσε όμορφα η μέρα μας. Να τα εκατοστίσεις και το χρόνου σε κάποιο άλλο μέρος αυτού του υπέροχου κόσμου!!