χριστίναα95
Member
- Μηνύματα
- 194
- Likes
- 875
Μέρες 2η και 3η: Βόννη και Κολωνία
Τη δεύτερή μας μέρα στην Κολωνία σκεφτόμασταν να κάνουμε κάποια μονοήμερη και αμφιταλαντευόμασταν ανάμεσα στο Ντίσελντορφ και τη Βόννη. Προσωπικά, προτιμούσα το Ντίσελντορφ, όμως τρία διαφορετικά άτομα μας είπαν ότι η πόλη είναι αρκετά πιο "απλωμένη" και ότι θα είχε αρκετό τρέξιμο να τη δούμε σε λιγότερο από μία μέρα. Όταν η Γερμανίδα φίλη μας είπε ότι ξέρει πολύ καλά τη Βόννη και πως μπορούμε να πάμε εκεί με τραμ, πληρώνοντας πολύ λίγα για ένα ομαδικό ημερήσιο εισιτήριο, κάναμε την επιλογή μας. Δε θυμάμαι ακριβώς πόσο μας κόστισε το ταξίδι, αλλά νομίζω ήταν γύρω στα 6 ευρώ το άτομο.
Πριν επισκεφτούμε το κέντρο της πόλης, κάναμε μία στάση στο εργοστάσιο Haribo διότι είναι το μόνο μέρος που η Γερμανίδα φίλη μπορεί να βρει μεγάλη ποικιλία vegeterian harribo (να ένα πρόβλημα που ποτέ δε φανταζόμουν ότι υπήρχε). Η επίσκεψη αυτή ήταν πραγματικά πολύ ευχάριστη, μιας και το τεράστιο μαγαζί που πουλούσε κάθε ποικιλία haribo ήταν γεμάτο χρώματα, γέλια και μικρά παιδιά που είχαν βρει τον παράδεισο. Εγώ, ως σωστό πεντάχρονο αγόρασα μία γιγαντιαία σακούλα γεμάτη ΜΟΝΟ με κόκκινα haribo, εκπληρώνοντας έτσι ένα παιδικό μου όνειρο. Αφού λοιπόν όλες μας ευχαριστήσαμε το παιδί μέσα μας, πήραμε και πάλι το τραμ με προορισμό τη Βόννη. Αυτό μας επέτρεψε να δούμε από το παράθυρο και τα ευρωπαϊκό κτίρια, στα οποία δε βρήκαμε λόγο να σταματήσουμε.
Η ίδια η Βόννη μου άρεσε, αλλά δεν ξετρελάθηκα κιόλας. Περπατήσαμε σε γραφικούς δρόμους, θαυμάσαμε το όμορφο δημαρχείο και την εκκλησία Bonn Minster, επισκεφτήκαμε το σπίτι του Μπετόβεν, είδαμε την Münsterplatz, μπήκαμε στο Thalia, έναν παλιό κινηματογράφο που έχει μετατραπεί σε ένα υπέροχο βιβλιοπωλείο, φάγαμε μεσημεριανό σε ένα συμπαθητικό καφέ, περπατήσαμε μέχρι το εντυπωσιακό πανεπιστήμιο της πόλης, κάναμε ένα διάλειμμα στο όμορφο πάρκο μπροστά του και κάναμε μια όμορφη βόλτα κατά μήκος του Ρήνου. Ήταν μια ωραία εκδρομή, με καλή παρέα και πολλές όμορφες εικόνες, αλλά δε μπορώ να πω πως η πόλη μου δημιούργησε κάποιο ιδιαίτερο συναίσθημα.
Επιστρέψαμε στην Κολωνία γύρω στις 6 το απόγευμα και κατευθυνθήκαμε στο Textilcafe για μια ζεστή σοκολάτα. Η συγκεκριμένη καφετέρια, που στεγάζει και ένα μικρό μαγαζί με ρούχα, ήταν πολύ ατμοσφαιρική, με άνετες πολυθρόνες, ιδιαίτερη vintage διακόσμηση και απαλή μουσική. Επιστρέψαμε στο χόστελ μας για ξεκούραση και σε λίγες ώρες, χρησιμοποιώντας πάντα το ίδιο εισιτήριο τραμ, πήγαμε στην περιοχή γύρω από τους Zülpicher Straße και Luxemburger Straße, όπου περάσαμε ένα όμορφο βράδυ, δοκιμάζοντας διαφορετικά μπαρ και παμπ.
Το επόμενο πρωί αποχαιρετήσαμε τη Γερμανίδα φίλη που επέστρεψε στην πόλη της και ξεκινήσαμε να οργανώνουμε την επιστροφή μας Από το προηγούμενο βράδυ προσπαθούσαμε να κλείσουμε τα εισιτήρια προς Βρυξέλλες με λεωφορείο, αλλά το site της μοναδικής εταιρείας που είχε και βολικές ώρες και καλές τιμές δε δεχόταν τις κάρτες μας. Το είχαμε αφήσει για τελευταία στιγμή, ελπίζοντας ότι θα βρίσκαμε κάποιο blablacar, κάτι το οποίο δεν είχε συμβεί. Σκεφτήκαμε ότι ίσως δε γίνεται η συναλλαγή από κινητό, οπότε, αφού η ρεσεψιόν μας ενημέρωσε πως δεν υπάρχει υπολογιστής στο χόστελ, δανειστήκαμε το λάπτοπ μίας κοπέλας χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα. Επικοινωνήσαμε μαζί τους στο τηλέφωνο και επιβεβαίωσαν ότι δεν είμαστε οι μόνες που έχουμε αυτό το πρόβλημα, ενώ μας συμβούλεψαν να αγοράσουμε τα εισιτήρια αυτοπροσώπως από τα γραφεία τους, δίπλα στη στάση του λεωφορείου. Της ζήτησα να ελέγξει τη διαθεσιμότητα και τη ρώτησα αν θα ήταν καλά αν πηγαίναμε στα γραφεία της εταιρίας (που είναι στο αεροδρόμιο, και επομένως αρκετά έξω από την πόλη) κατά τις 5, ενώ το λεωφορείο έφευγε στις 6. Η κοπέλα επιβεβαίωσε ότι το μισό λεωφορείο είναι άδειο και πως δε θα έχουμε πρόβλημα να αγοράσουμε εισιτήρια αν πάμε τότε.
Ανακουφισμένες αλλά και ενοχλημένες που είχαμε σπαταλήσει τόση ώρα με αυτή την υπόθεση, ξεκινήσαμε τη μέρα μας. Λόγω του χαμένου χρόνου, απορρίψαμε την πιθανότητα επίσκεψης κάποιου μουσείο. Σκεφτόμασταν το Ρωμαιο-γερμανικό Μουσείο ή το Μουσείο του Ludwig, αλλά τελικά ο καιρός ήταν υπέροχος και δεν νιώθαμε ότι είχαμε δει πραγματικά την Κολωνία, οπότε μία βόλτα στην πόλη φαινόταν καλύτερη (και οικονομικότερη) επιλογή. Φυσικά, δε μπορούσαμε να φύγουμε από την Κολωνία χωρίς να έχουμε δει τον Καθεδρικό Ναό, οπότε ξεκινήσαμε το περπάτημα προς αυτόν. Το θέαμα του γιγάντιου ναού καθηλώνει και δημιουργεί απίστευτο δέος. Ο Ναός είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ (no shit Sherlock) και περάσαμε μία ολόκληρη ώρα στο εσωτερικό του, θαυμάζοντας τα διάφορα εκθέματα, διαβάζοντας τις πληροφορίες στις επιγραφές και ανακαλύπτοντας το χώρο. Πρόκειται σίγουρα για τον πιο εντυπωσιακό Καθεδρικό που έχω δει, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά, και κατά τη γνώμη μου μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτόν της Πράγας. Στη συνέχεια περάσαμε πάλι τη διάσημη γέφυρα με τα λουκέτα, αυτή τη φορά χωρίς βιασύνη και κάναμε μια υπέροχη βόλτα μας κατά μήκος του ποταμού, ανάμεσα σε ντόπιους που έκαναν τζόκινγκ ή έβγαζαν βόλτα τους σκύλος τους.Καθίσαμε στις προσεγμένες κερκίδες δίπλα στο ποτάμι θαυμάζοντας την εικόνα της γέφυρας με τον Καθεδρικό από πίσω. Η θέα ήταν βγαλμένη από καρτ ποστάλ. Συνεχίσαμε το περπάτημα μέχρι το όμορφο Rhein Park, που ήταν ντυμένο σε υπέροχα φθινοπωρινά χρώματα, παίξαμε με τα ξεραμένα φύλλα και επιστρέψαμε στην άλλη πλευρά του ποταμού.
Συνεχίσαμε την περιπλάνησή μας στα στενά του κέντρου της πόλης, θαυμάζοντας όμορφα κτίρια, αγάλματα και συντριβάνια, επισκεφτήκαμε και τον όμορφο ναό του Αγίου Μαρτίνου και το ναό της Αγίας Μαρίας, είδαμε ό,τι έχει μείνει από τα παλιά τείχη της πόλης, περπατήσαμε στη γεμάτη ζωή Schildergasse. Κάναμε ένα διάλειμμα στο μικροσκοπικό καφέ Hommage, που αν και ήταν λίγο έξω από το δρόμο μας άξιζε το περπάτημα, τόσο για την υπέροχη (και ψιλοhipster) διακόσμηση και ατμόσφαιρα, όσο και για τις φρεσκότατες τάρτες του και συνεχίσαμε να περπατάμε στην πόλη, μέχρι που ήρθε πια η ώρα να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής. Η Κολωνία μου άρεσε πάρα πολύ. Είναι από τις πόλεις που σε κάνει να νιώθεις ευπρόσδεκτος και σίγουρα μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να ζει εκεί για κάποιο χρονικό διάστημα.
Πήραμε το τραίνο για το αεροδρόμιο λίγο μετά τις 4 και στις 5 παρά βρισκόμασταν ήδη εκεί. Ρωτήσαμε που ήταν τα γραφεία της εταιρίας που μας ενδιέφερε, τα βρήκαμε εύκολα κααιιιιι το γραφείο ήταν ήδη κλειστό. Σύμφωνα με την ταμπέλα μπροστά του, οι ώρες λειτουργίας ήταν 7 - 5 και στις 5 παρά 10, ο υπάλληλος είχε ήδη φύγει. Από τη μία βρίζαμε την κοπέλα στο τηλέφωνο που μας είχε πει ότι δε θα έχουμε πρόβλημα αν φτάσουμε στις 5 και από την άλλη βρίζαμε τους εαυτούς μας που δεν είχαμε ψάξει τις ώρες λειτουργίας μόνες μας. Παίρνουμε ξανά τηλέφωνο την εταιρία, όπου μια Γερμανίδα μας λέει "no english, please again in five minutes". Παίρνουμε ξανά τηλέφωνο σε 5 λεπτά και η ίδια Γερμανίδα μας συνδέει με μία συνάδελφό της που μίλαγε αγγλικά. Εκείνη μας πληροφόρησε ότι μπορούμε να αγοράσουμε εισιτήρια από τον οδηγό. Αυτό μου έκανε τρομερή εντύπωση, μιας και έχω χρησιμοποιήσει πολλές διαφορετικές εταιρίες λεωφορείων στην Ευρώπη και ποτέ δεν υπήρχε δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου μέσα στο λεωφορείο. Όμως, δεν είχαμε και άλλη επιλογή. Η μόνη μας εναλλατική ήταν το flixbus, το οποίο θα αναχωρούσε αρκετές ώρες αργότερα και θα έφτανε στις Βρυξέλλες μετά τα μεσάνυχτα και επομένως μετά το τελευταίο μετρό. Περιμέναμε μέχρι να εμφανιστεί το λεωφορείο και αμέσως πλευρίσαμε τον οδηγό ρωτώντας τον αν γίνεται να αγοράσουμε εισιτήρια. Η απάντησή του ήταν (τι έκπληξη!) αρνητική. Ξαναπήραμε τηλέφωνο την εταιρία, αλλά αυτή τη φορά η αγγλόφωνη συνάδελφος είχε φύγει και η καημένη Γερμανίδα τηλεφωνήτρια απλά επαναλάμβανε sorry, no English, I am alone. Βρήκαμε κι εμείς έναν Γερμανό εκεί δίπλα μας, τον βάλαμε να συνεννοηθεί για εμάς και έτσι μάθαμε ότι (ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ) δε γίνεται να κλείσουμε εισιτήρια μέσα στο λεωφορείο.
Το σενάριο του να περάσουμε τέσσερις ακόμη ώρες στη στάση, πριν μπούμε σε ένα flixbus για άλλη τόση ώρα και η σκέψη των χρημάτων που θα μας έπαιρνε ταξί στις Βρυξέλλες μετά τα μεσάνυχτα ήταν αρκετά για να μας κάνουν να συνεχίσουμε να παρακαλάμε τον οδηγό. Πρέπει να φτάσουμε στις Βρυξέλλες, του λέγαμε, δουλεύουμε νωρίς αύριο το πρωί, δεν έχουμε λεφτά για ταξί αν χάσουμε το μετρό, εσείς οι ίδιοι μας είπατε πως μπορούμε να βγάλουμε το εισιτήριο εδώ, σας παρακαλούμε, σας ικετεύουμε, δεν μπορεί να βρεθεί μια λύση. Ο άνθρωπος ζήτημα να καταλάβαινε τα μισά απ' ότι του λέγαμε, αλλά κατάλαβε την απελπισία μας και έβγαλε από το όχημα τη λίστα με τις τιμές. Μας έδειξε ότι κανονικά η διαδρομή Κολωνία - Βρυξέλλες κοστίζει 27 ευρώ. "You, 20 but no ticket" είπε. Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την πρόταση και είχαμε ήδη βγάλει τα εικοσάρικα. Μας έβαλε να καθίσουμε σε θέσεις που ήταν κρατημένες για επιβάτες που θα έμπαιναν στις Βρυξέλλες για να πάνε στο Λονδίνοκαι επανέλαβε "no ticket". Το λεωφορείο ξεκίνησε, το ραδιοφώνο έπαιζε το I want to break free των Queen, κι εμείς, περνώντας σύνορα στρογγυλοκαθισμένες στις μπροστινές θέσεις και νιώθοντας πιο παράνομες από ποτέ, αποχαιρετήσαμε την όμορφη Κολωνία.
Τη δεύτερή μας μέρα στην Κολωνία σκεφτόμασταν να κάνουμε κάποια μονοήμερη και αμφιταλαντευόμασταν ανάμεσα στο Ντίσελντορφ και τη Βόννη. Προσωπικά, προτιμούσα το Ντίσελντορφ, όμως τρία διαφορετικά άτομα μας είπαν ότι η πόλη είναι αρκετά πιο "απλωμένη" και ότι θα είχε αρκετό τρέξιμο να τη δούμε σε λιγότερο από μία μέρα. Όταν η Γερμανίδα φίλη μας είπε ότι ξέρει πολύ καλά τη Βόννη και πως μπορούμε να πάμε εκεί με τραμ, πληρώνοντας πολύ λίγα για ένα ομαδικό ημερήσιο εισιτήριο, κάναμε την επιλογή μας. Δε θυμάμαι ακριβώς πόσο μας κόστισε το ταξίδι, αλλά νομίζω ήταν γύρω στα 6 ευρώ το άτομο.
Πριν επισκεφτούμε το κέντρο της πόλης, κάναμε μία στάση στο εργοστάσιο Haribo διότι είναι το μόνο μέρος που η Γερμανίδα φίλη μπορεί να βρει μεγάλη ποικιλία vegeterian harribo (να ένα πρόβλημα που ποτέ δε φανταζόμουν ότι υπήρχε). Η επίσκεψη αυτή ήταν πραγματικά πολύ ευχάριστη, μιας και το τεράστιο μαγαζί που πουλούσε κάθε ποικιλία haribo ήταν γεμάτο χρώματα, γέλια και μικρά παιδιά που είχαν βρει τον παράδεισο. Εγώ, ως σωστό πεντάχρονο αγόρασα μία γιγαντιαία σακούλα γεμάτη ΜΟΝΟ με κόκκινα haribo, εκπληρώνοντας έτσι ένα παιδικό μου όνειρο. Αφού λοιπόν όλες μας ευχαριστήσαμε το παιδί μέσα μας, πήραμε και πάλι το τραμ με προορισμό τη Βόννη. Αυτό μας επέτρεψε να δούμε από το παράθυρο και τα ευρωπαϊκό κτίρια, στα οποία δε βρήκαμε λόγο να σταματήσουμε.
Η ίδια η Βόννη μου άρεσε, αλλά δεν ξετρελάθηκα κιόλας. Περπατήσαμε σε γραφικούς δρόμους, θαυμάσαμε το όμορφο δημαρχείο και την εκκλησία Bonn Minster, επισκεφτήκαμε το σπίτι του Μπετόβεν, είδαμε την Münsterplatz, μπήκαμε στο Thalia, έναν παλιό κινηματογράφο που έχει μετατραπεί σε ένα υπέροχο βιβλιοπωλείο, φάγαμε μεσημεριανό σε ένα συμπαθητικό καφέ, περπατήσαμε μέχρι το εντυπωσιακό πανεπιστήμιο της πόλης, κάναμε ένα διάλειμμα στο όμορφο πάρκο μπροστά του και κάναμε μια όμορφη βόλτα κατά μήκος του Ρήνου. Ήταν μια ωραία εκδρομή, με καλή παρέα και πολλές όμορφες εικόνες, αλλά δε μπορώ να πω πως η πόλη μου δημιούργησε κάποιο ιδιαίτερο συναίσθημα.

Επιστρέψαμε στην Κολωνία γύρω στις 6 το απόγευμα και κατευθυνθήκαμε στο Textilcafe για μια ζεστή σοκολάτα. Η συγκεκριμένη καφετέρια, που στεγάζει και ένα μικρό μαγαζί με ρούχα, ήταν πολύ ατμοσφαιρική, με άνετες πολυθρόνες, ιδιαίτερη vintage διακόσμηση και απαλή μουσική. Επιστρέψαμε στο χόστελ μας για ξεκούραση και σε λίγες ώρες, χρησιμοποιώντας πάντα το ίδιο εισιτήριο τραμ, πήγαμε στην περιοχή γύρω από τους Zülpicher Straße και Luxemburger Straße, όπου περάσαμε ένα όμορφο βράδυ, δοκιμάζοντας διαφορετικά μπαρ και παμπ.
Το επόμενο πρωί αποχαιρετήσαμε τη Γερμανίδα φίλη που επέστρεψε στην πόλη της και ξεκινήσαμε να οργανώνουμε την επιστροφή μας Από το προηγούμενο βράδυ προσπαθούσαμε να κλείσουμε τα εισιτήρια προς Βρυξέλλες με λεωφορείο, αλλά το site της μοναδικής εταιρείας που είχε και βολικές ώρες και καλές τιμές δε δεχόταν τις κάρτες μας. Το είχαμε αφήσει για τελευταία στιγμή, ελπίζοντας ότι θα βρίσκαμε κάποιο blablacar, κάτι το οποίο δεν είχε συμβεί. Σκεφτήκαμε ότι ίσως δε γίνεται η συναλλαγή από κινητό, οπότε, αφού η ρεσεψιόν μας ενημέρωσε πως δεν υπάρχει υπολογιστής στο χόστελ, δανειστήκαμε το λάπτοπ μίας κοπέλας χωρίς όμως κανένα αποτέλεσμα. Επικοινωνήσαμε μαζί τους στο τηλέφωνο και επιβεβαίωσαν ότι δεν είμαστε οι μόνες που έχουμε αυτό το πρόβλημα, ενώ μας συμβούλεψαν να αγοράσουμε τα εισιτήρια αυτοπροσώπως από τα γραφεία τους, δίπλα στη στάση του λεωφορείου. Της ζήτησα να ελέγξει τη διαθεσιμότητα και τη ρώτησα αν θα ήταν καλά αν πηγαίναμε στα γραφεία της εταιρίας (που είναι στο αεροδρόμιο, και επομένως αρκετά έξω από την πόλη) κατά τις 5, ενώ το λεωφορείο έφευγε στις 6. Η κοπέλα επιβεβαίωσε ότι το μισό λεωφορείο είναι άδειο και πως δε θα έχουμε πρόβλημα να αγοράσουμε εισιτήρια αν πάμε τότε.
Ανακουφισμένες αλλά και ενοχλημένες που είχαμε σπαταλήσει τόση ώρα με αυτή την υπόθεση, ξεκινήσαμε τη μέρα μας. Λόγω του χαμένου χρόνου, απορρίψαμε την πιθανότητα επίσκεψης κάποιου μουσείο. Σκεφτόμασταν το Ρωμαιο-γερμανικό Μουσείο ή το Μουσείο του Ludwig, αλλά τελικά ο καιρός ήταν υπέροχος και δεν νιώθαμε ότι είχαμε δει πραγματικά την Κολωνία, οπότε μία βόλτα στην πόλη φαινόταν καλύτερη (και οικονομικότερη) επιλογή. Φυσικά, δε μπορούσαμε να φύγουμε από την Κολωνία χωρίς να έχουμε δει τον Καθεδρικό Ναό, οπότε ξεκινήσαμε το περπάτημα προς αυτόν. Το θέαμα του γιγάντιου ναού καθηλώνει και δημιουργεί απίστευτο δέος. Ο Ναός είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ (no shit Sherlock) και περάσαμε μία ολόκληρη ώρα στο εσωτερικό του, θαυμάζοντας τα διάφορα εκθέματα, διαβάζοντας τις πληροφορίες στις επιγραφές και ανακαλύπτοντας το χώρο. Πρόκειται σίγουρα για τον πιο εντυπωσιακό Καθεδρικό που έχω δει, τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά, και κατά τη γνώμη μου μπορεί να συγκριθεί μόνο με αυτόν της Πράγας. Στη συνέχεια περάσαμε πάλι τη διάσημη γέφυρα με τα λουκέτα, αυτή τη φορά χωρίς βιασύνη και κάναμε μια υπέροχη βόλτα μας κατά μήκος του ποταμού, ανάμεσα σε ντόπιους που έκαναν τζόκινγκ ή έβγαζαν βόλτα τους σκύλος τους.Καθίσαμε στις προσεγμένες κερκίδες δίπλα στο ποτάμι θαυμάζοντας την εικόνα της γέφυρας με τον Καθεδρικό από πίσω. Η θέα ήταν βγαλμένη από καρτ ποστάλ. Συνεχίσαμε το περπάτημα μέχρι το όμορφο Rhein Park, που ήταν ντυμένο σε υπέροχα φθινοπωρινά χρώματα, παίξαμε με τα ξεραμένα φύλλα και επιστρέψαμε στην άλλη πλευρά του ποταμού.
Συνεχίσαμε την περιπλάνησή μας στα στενά του κέντρου της πόλης, θαυμάζοντας όμορφα κτίρια, αγάλματα και συντριβάνια, επισκεφτήκαμε και τον όμορφο ναό του Αγίου Μαρτίνου και το ναό της Αγίας Μαρίας, είδαμε ό,τι έχει μείνει από τα παλιά τείχη της πόλης, περπατήσαμε στη γεμάτη ζωή Schildergasse. Κάναμε ένα διάλειμμα στο μικροσκοπικό καφέ Hommage, που αν και ήταν λίγο έξω από το δρόμο μας άξιζε το περπάτημα, τόσο για την υπέροχη (και ψιλοhipster) διακόσμηση και ατμόσφαιρα, όσο και για τις φρεσκότατες τάρτες του και συνεχίσαμε να περπατάμε στην πόλη, μέχρι που ήρθε πια η ώρα να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής. Η Κολωνία μου άρεσε πάρα πολύ. Είναι από τις πόλεις που σε κάνει να νιώθεις ευπρόσδεκτος και σίγουρα μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να ζει εκεί για κάποιο χρονικό διάστημα.


Πήραμε το τραίνο για το αεροδρόμιο λίγο μετά τις 4 και στις 5 παρά βρισκόμασταν ήδη εκεί. Ρωτήσαμε που ήταν τα γραφεία της εταιρίας που μας ενδιέφερε, τα βρήκαμε εύκολα κααιιιιι το γραφείο ήταν ήδη κλειστό. Σύμφωνα με την ταμπέλα μπροστά του, οι ώρες λειτουργίας ήταν 7 - 5 και στις 5 παρά 10, ο υπάλληλος είχε ήδη φύγει. Από τη μία βρίζαμε την κοπέλα στο τηλέφωνο που μας είχε πει ότι δε θα έχουμε πρόβλημα αν φτάσουμε στις 5 και από την άλλη βρίζαμε τους εαυτούς μας που δεν είχαμε ψάξει τις ώρες λειτουργίας μόνες μας. Παίρνουμε ξανά τηλέφωνο την εταιρία, όπου μια Γερμανίδα μας λέει "no english, please again in five minutes". Παίρνουμε ξανά τηλέφωνο σε 5 λεπτά και η ίδια Γερμανίδα μας συνδέει με μία συνάδελφό της που μίλαγε αγγλικά. Εκείνη μας πληροφόρησε ότι μπορούμε να αγοράσουμε εισιτήρια από τον οδηγό. Αυτό μου έκανε τρομερή εντύπωση, μιας και έχω χρησιμοποιήσει πολλές διαφορετικές εταιρίες λεωφορείων στην Ευρώπη και ποτέ δεν υπήρχε δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου μέσα στο λεωφορείο. Όμως, δεν είχαμε και άλλη επιλογή. Η μόνη μας εναλλατική ήταν το flixbus, το οποίο θα αναχωρούσε αρκετές ώρες αργότερα και θα έφτανε στις Βρυξέλλες μετά τα μεσάνυχτα και επομένως μετά το τελευταίο μετρό. Περιμέναμε μέχρι να εμφανιστεί το λεωφορείο και αμέσως πλευρίσαμε τον οδηγό ρωτώντας τον αν γίνεται να αγοράσουμε εισιτήρια. Η απάντησή του ήταν (τι έκπληξη!) αρνητική. Ξαναπήραμε τηλέφωνο την εταιρία, αλλά αυτή τη φορά η αγγλόφωνη συνάδελφος είχε φύγει και η καημένη Γερμανίδα τηλεφωνήτρια απλά επαναλάμβανε sorry, no English, I am alone. Βρήκαμε κι εμείς έναν Γερμανό εκεί δίπλα μας, τον βάλαμε να συνεννοηθεί για εμάς και έτσι μάθαμε ότι (ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ) δε γίνεται να κλείσουμε εισιτήρια μέσα στο λεωφορείο.
Το σενάριο του να περάσουμε τέσσερις ακόμη ώρες στη στάση, πριν μπούμε σε ένα flixbus για άλλη τόση ώρα και η σκέψη των χρημάτων που θα μας έπαιρνε ταξί στις Βρυξέλλες μετά τα μεσάνυχτα ήταν αρκετά για να μας κάνουν να συνεχίσουμε να παρακαλάμε τον οδηγό. Πρέπει να φτάσουμε στις Βρυξέλλες, του λέγαμε, δουλεύουμε νωρίς αύριο το πρωί, δεν έχουμε λεφτά για ταξί αν χάσουμε το μετρό, εσείς οι ίδιοι μας είπατε πως μπορούμε να βγάλουμε το εισιτήριο εδώ, σας παρακαλούμε, σας ικετεύουμε, δεν μπορεί να βρεθεί μια λύση. Ο άνθρωπος ζήτημα να καταλάβαινε τα μισά απ' ότι του λέγαμε, αλλά κατάλαβε την απελπισία μας και έβγαλε από το όχημα τη λίστα με τις τιμές. Μας έδειξε ότι κανονικά η διαδρομή Κολωνία - Βρυξέλλες κοστίζει 27 ευρώ. "You, 20 but no ticket" είπε. Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την πρόταση και είχαμε ήδη βγάλει τα εικοσάρικα. Μας έβαλε να καθίσουμε σε θέσεις που ήταν κρατημένες για επιβάτες που θα έμπαιναν στις Βρυξέλλες για να πάνε στο Λονδίνοκαι επανέλαβε "no ticket". Το λεωφορείο ξεκίνησε, το ραδιοφώνο έπαιζε το I want to break free των Queen, κι εμείς, περνώντας σύνορα στρογγυλοκαθισμένες στις μπροστινές θέσεις και νιώθοντας πιο παράνομες από ποτέ, αποχαιρετήσαμε την όμορφη Κολωνία.
Last edited by a moderator: