go2dbeach
Member
- Μηνύματα
- 6.032
- Likes
- 9.900
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική
Το στόμα του ταύρου είναι περίεργη ονομασία και κανείς δεν είναι σίγουρος από που προέκυψε. Υπάρχουν διάφορες εκδοχές ενδιαφέρουσες..Κάποιοι λένε οτι νονός και πάλι ήταν ο Κολόμβος ο οποίος φτάνοντας σε μια από τις παραλίες είδε καταρράκτες που έμοιαζαν σα να βγαίνουν από στόμα ταύρου. Άλλη εκδοχή αποδίδεται και πάλι στον Κολόμβο ο οποίος φτάνοντας στο νησί Bastimentos διέκρινε έναν μεγάλο βράχο που είχε το σχήμα ξαπλωμένου ταύρου. Συν οτι τα κύματα που χτυπούσαν πάνω στο βράχο, έκαναν ήχο ίδιο με το βρυχηθμό ενός ταύρου. Τρίτη και καλύτερη εκδοχή αυτή που θέλει τον τελευταίο αρχηγό της περιοχής να ονομάζεται “Boka Toro”.
Φτάσαμε στην αποβάθρα, πήραμε τα σακίδια και πήγαμε στο ξενοδοχείο El Limbo.Το δωμάτιο που είχαμε κλείσει ήταν στο 2ο όροφο, και φυσικά ανεβαίνεις με τις σκάλες, η θέα από τα μπροστινά δωμάτια είναι όμορφη προς τη θάλασσα.
Τα πίσω δωμάτια βλέπουν στον κεντρικό δρόμο.
Το μεγάλο ατου αυτών των ξενοδοχείων είναι οι μεγάλες ξύλινες εξέδρες πάνω από το νερό που λειτουργούν στο ισόγειο σαν εστιατόρια και μπαράκια. Περπατάς στο δρόμο και από τις ανοιχτές πόρτες βλέπεις στο βάθος τα τραπεζάκια πάνω από το νερό να σε καλούν για απογευματινό κοκτέιλ. Όπως ήταν φυσικό πέταξα το σακίδιο στο δωμάτιο και κατέβηκα για το πρώτο δροσιστικό ποτάκι με θέα το isla Carenero, το νησί που θα μέναμε πριν τελικά αναχωρήσουμε για την πρωτεύουσα.
Το νησί του Κολόμβου είναι το μεγαλύτερο του αρχιπελάγους και εδώ βρίσκεται η πρωτεύουσα Bocas town που μόλις αποβιβαστήκαμε. Ήταν η τρίτη σπουδαιότερη πόλη του Παναμά τον προηγούμενο αιώνα και η φρουτοβιομηχανία United έπαιξε το ρόλο της αφού είχε έδρα εδώ και διαμόρφωσε το νησί σύμφωνα με τις ανάγκες της, φτιάχνοντας δρόμους, κανάλια, γέφυρες και φυσικά τη Bocas town. Η ιστορία με τις μπανανοφυτείες μου κέντρισε το ενδιαφέρον αφού κι εγώ ασχολήθηκα με μεγάλη επιτυχία με τις φυτείες...εντάξει είχα φυτέψει μια μπανανιά στο εξοχικό μου στην Κέρκυρα και το έπαιζα el patrón μέχρι που μαράθηκε. Η ιστορία λοιπόν λεει οτι ένας Νεουορκέζος πήγε στην Κόστα ρίκα να δουλέψει για το θείο του που ασχολούνταν με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Για να ταΐσει τους εργάτες οικονομικά, φύτευε κατά μήκος των ραγών μπανανιές. Ο σιδηρόδρομος ήταν αποτυχία αφού δεν υπήρχαν αρκετοί επιβάτες αλλά και φορτία για μεταφορά, αλλά έμειναν οι μπανάνες και κάπως έτσι ξεκίνησε η ιστορία της chiquita. Με τα χρόνια η Bocas έχασε την αίγλη της, αλλά σήμερα ξαναζωντανεύει έχοντας γίνει ο Νο1 τουριστικός προορισμός του Παναμά.
Τα πολύχρωμα ξύλινα σπίτια που κατασκευάστηκαν από την United Fruit Company διατηρούνται όπως ήταν και έχουν μετατραπεί σε ξενοδοχεία και ξενώνες, εστιατόρια και μπαρ, καταστήματα surf και σουβενίρ, δίνοντας μια νέα οικονομική ώθηση στο αρχιπέλαγος.
Το απόγευμα έχει βόλτα και πρώτη εξερεύνηση. Το στυλ της πόλης με τα παραδοσιακά πολύχρωμα ξύλινα σπίτια και η ατμόσφαιρα Καραϊβικής που αποπνέει είναι γοητευτικά.
Δε μας παίρνει πολύ χρόνο για να αισθανθούμε οτι βρισκόμαστε σε μια μικρή παραλιακή πόλη στην Καραϊβική. Ντόπιοι μεγάλοι και μικροί μετακινούνται με ποδήλατα. Η πόλη είναι πολύ μικρή και τα πάντα βρίσκονται σε κοντινές αποστάσεις με τα πόδια. Η πλειοψηφία των επισκεπτών είναι backpackers και νεαρόκοσμος γενικά και η περιοχή είναι διάστικτη με hostels και μπαράκια που λειτουργούν μέχρι αργά. Δεν είναι σίγουρα το μέρος που οι τουρίστες κλείνονται στα πολυτελή ξενοδοχεία τους, αντιθέτως βολτάρουν πάνω-κάτω στον κεντρικό δρόμο ονόματι calle 3, άλλοι μόλις έφτασαν και ψάχνουν το hostel τους και άλλοι αναχωρούν με τα σακίδια στην πλάτη.
Το μέρος είναι γενικά για νεολαία, πάρτυ, παρέες, ποτά, φασαρία. Ότι πρέπει για μένα δηλαδή!
Ο μόνος λόγος που έκλεισα εδώ, ήταν γιατί αν μείνεις στα άλλα νησιά, θα είσαι απομονωμένος, χωρίς επιλογές και πλήρη βαρεμάρα από το απόγευμα και μετά. Έχοντας μαζί έναν νεαρό, αυτό το ξεχνάμε!
Βέβαια όταν μένεις σε κάποιο από τα παραέξω νησιά και πάλι μπορείς να έρθεις εύκολα στη Bocas. Απλά βγαίνεις σε κάποια από τις ξύλινες εξέδρες του ξενοδοχείου σου και κουνάς το χέρι σε όποια βάρκα περνάει. Έρχονται , σε μαζεύουν και σε πάνε όπου θέλεις με 1-2 δολλάρια. Τα water taxi πηγαινοέρχονται συνεχώς και ψάχνουν για πελάτες. Το θέμα όμως είναι με τη δύση του ήλιου που το πράγμα γίνεται επικίνδυνο. Οι πιο πολλοί δεν έχουν φώτα και πάνε και σφαίρα και όποιον πάρει ο χάρος! Έχουν συμβεί και ατυχήματα πρόσφατα απ'ότι μάθαμε, με βαρκάρηδες που μετέφεραν νεαρούς που γυρνούσαν από κάποιο πάρτυ σαν αυτά που συχνά διοργανώνουν μπαράκια στα απέναντι νησιά. Εμείς το κάναμε μόνο μια φορά όταν μέναμε στο isla Carenero.
Το κέντρο της πόλης και το σημείο που μαζεύονται οι ντόπιοι είναι το πάρκο Simon Bolivar, με την προτομή του ήρωα και σήμα κατατεθέν τα πανέμορφα banyan trees. Στην πλατεία βρίσκεται και η στάση του λεωφορείου για τις παραλίες του νησιού, ξενοδοχεία, μαγαζιά ντόπια για φαγητό και σουβενίρ και πάγκοι όπου bocatoreños πουλούν τα προϊόντα τους.
Εδώ μπορεί κανείς να βρει να φάει πιο οικονομικά και μεταξύ μας και πολύ καλύτερα από τα φιγουρατζίδικα της calle 3. Γενικά οι τιμές στο νησί είναι πολύ τσιμπημένες ειδικά στα μαγαζιά που βρίσκονται κατά μήκος της προκυμαίας. Εμείς τρώγαμε σε ένα μεξικάνικο το Tequila republic που λειτουργούσε στο 2ο όροφο ενός σπιτιού κάποτε. Ήταν πίσω από την πλατεία και το φαγητό του ήταν εξαιρετικό σε συνδυασμό με τιμές πολύ νορμαλ και δύσκολα έβρισκες τραπέζι άδειο στο μπαλκόνι του. Ο κεντρικός δρόμος είναι γεμάτος τουριστικά γραφεία που προτείνουν εκδρομές. Αποφασίσαμε να μην κλείσουμε κάποιο από τα day trips που σε πάνε σε 2-3 μέρη την ίδια μέρα και σε αφήνουν συγκεκριμένη ώρα στην κάθε παραλία. Το επόμενο πρωί θα κοιτούσαμε για water taxi να μας πάει στη διάσημη παραλία με τους αστερίες και να μας φέρει πίσω αργά το απόγευμα.

Φτάσαμε στην αποβάθρα, πήραμε τα σακίδια και πήγαμε στο ξενοδοχείο El Limbo.Το δωμάτιο που είχαμε κλείσει ήταν στο 2ο όροφο, και φυσικά ανεβαίνεις με τις σκάλες, η θέα από τα μπροστινά δωμάτια είναι όμορφη προς τη θάλασσα.

Τα πίσω δωμάτια βλέπουν στον κεντρικό δρόμο.

Το μεγάλο ατου αυτών των ξενοδοχείων είναι οι μεγάλες ξύλινες εξέδρες πάνω από το νερό που λειτουργούν στο ισόγειο σαν εστιατόρια και μπαράκια. Περπατάς στο δρόμο και από τις ανοιχτές πόρτες βλέπεις στο βάθος τα τραπεζάκια πάνω από το νερό να σε καλούν για απογευματινό κοκτέιλ. Όπως ήταν φυσικό πέταξα το σακίδιο στο δωμάτιο και κατέβηκα για το πρώτο δροσιστικό ποτάκι με θέα το isla Carenero, το νησί που θα μέναμε πριν τελικά αναχωρήσουμε για την πρωτεύουσα.

Το νησί του Κολόμβου είναι το μεγαλύτερο του αρχιπελάγους και εδώ βρίσκεται η πρωτεύουσα Bocas town που μόλις αποβιβαστήκαμε. Ήταν η τρίτη σπουδαιότερη πόλη του Παναμά τον προηγούμενο αιώνα και η φρουτοβιομηχανία United έπαιξε το ρόλο της αφού είχε έδρα εδώ και διαμόρφωσε το νησί σύμφωνα με τις ανάγκες της, φτιάχνοντας δρόμους, κανάλια, γέφυρες και φυσικά τη Bocas town. Η ιστορία με τις μπανανοφυτείες μου κέντρισε το ενδιαφέρον αφού κι εγώ ασχολήθηκα με μεγάλη επιτυχία με τις φυτείες...εντάξει είχα φυτέψει μια μπανανιά στο εξοχικό μου στην Κέρκυρα και το έπαιζα el patrón μέχρι που μαράθηκε. Η ιστορία λοιπόν λεει οτι ένας Νεουορκέζος πήγε στην Κόστα ρίκα να δουλέψει για το θείο του που ασχολούνταν με το σιδηροδρομικό δίκτυο. Για να ταΐσει τους εργάτες οικονομικά, φύτευε κατά μήκος των ραγών μπανανιές. Ο σιδηρόδρομος ήταν αποτυχία αφού δεν υπήρχαν αρκετοί επιβάτες αλλά και φορτία για μεταφορά, αλλά έμειναν οι μπανάνες και κάπως έτσι ξεκίνησε η ιστορία της chiquita. Με τα χρόνια η Bocas έχασε την αίγλη της, αλλά σήμερα ξαναζωντανεύει έχοντας γίνει ο Νο1 τουριστικός προορισμός του Παναμά.

Τα πολύχρωμα ξύλινα σπίτια που κατασκευάστηκαν από την United Fruit Company διατηρούνται όπως ήταν και έχουν μετατραπεί σε ξενοδοχεία και ξενώνες, εστιατόρια και μπαρ, καταστήματα surf και σουβενίρ, δίνοντας μια νέα οικονομική ώθηση στο αρχιπέλαγος.
Το απόγευμα έχει βόλτα και πρώτη εξερεύνηση. Το στυλ της πόλης με τα παραδοσιακά πολύχρωμα ξύλινα σπίτια και η ατμόσφαιρα Καραϊβικής που αποπνέει είναι γοητευτικά.

Δε μας παίρνει πολύ χρόνο για να αισθανθούμε οτι βρισκόμαστε σε μια μικρή παραλιακή πόλη στην Καραϊβική. Ντόπιοι μεγάλοι και μικροί μετακινούνται με ποδήλατα. Η πόλη είναι πολύ μικρή και τα πάντα βρίσκονται σε κοντινές αποστάσεις με τα πόδια. Η πλειοψηφία των επισκεπτών είναι backpackers και νεαρόκοσμος γενικά και η περιοχή είναι διάστικτη με hostels και μπαράκια που λειτουργούν μέχρι αργά. Δεν είναι σίγουρα το μέρος που οι τουρίστες κλείνονται στα πολυτελή ξενοδοχεία τους, αντιθέτως βολτάρουν πάνω-κάτω στον κεντρικό δρόμο ονόματι calle 3, άλλοι μόλις έφτασαν και ψάχνουν το hostel τους και άλλοι αναχωρούν με τα σακίδια στην πλάτη.

Το μέρος είναι γενικά για νεολαία, πάρτυ, παρέες, ποτά, φασαρία. Ότι πρέπει για μένα δηλαδή!
Ο μόνος λόγος που έκλεισα εδώ, ήταν γιατί αν μείνεις στα άλλα νησιά, θα είσαι απομονωμένος, χωρίς επιλογές και πλήρη βαρεμάρα από το απόγευμα και μετά. Έχοντας μαζί έναν νεαρό, αυτό το ξεχνάμε!
Βέβαια όταν μένεις σε κάποιο από τα παραέξω νησιά και πάλι μπορείς να έρθεις εύκολα στη Bocas. Απλά βγαίνεις σε κάποια από τις ξύλινες εξέδρες του ξενοδοχείου σου και κουνάς το χέρι σε όποια βάρκα περνάει. Έρχονται , σε μαζεύουν και σε πάνε όπου θέλεις με 1-2 δολλάρια. Τα water taxi πηγαινοέρχονται συνεχώς και ψάχνουν για πελάτες. Το θέμα όμως είναι με τη δύση του ήλιου που το πράγμα γίνεται επικίνδυνο. Οι πιο πολλοί δεν έχουν φώτα και πάνε και σφαίρα και όποιον πάρει ο χάρος! Έχουν συμβεί και ατυχήματα πρόσφατα απ'ότι μάθαμε, με βαρκάρηδες που μετέφεραν νεαρούς που γυρνούσαν από κάποιο πάρτυ σαν αυτά που συχνά διοργανώνουν μπαράκια στα απέναντι νησιά. Εμείς το κάναμε μόνο μια φορά όταν μέναμε στο isla Carenero.

Το κέντρο της πόλης και το σημείο που μαζεύονται οι ντόπιοι είναι το πάρκο Simon Bolivar, με την προτομή του ήρωα και σήμα κατατεθέν τα πανέμορφα banyan trees. Στην πλατεία βρίσκεται και η στάση του λεωφορείου για τις παραλίες του νησιού, ξενοδοχεία, μαγαζιά ντόπια για φαγητό και σουβενίρ και πάγκοι όπου bocatoreños πουλούν τα προϊόντα τους.

Εδώ μπορεί κανείς να βρει να φάει πιο οικονομικά και μεταξύ μας και πολύ καλύτερα από τα φιγουρατζίδικα της calle 3. Γενικά οι τιμές στο νησί είναι πολύ τσιμπημένες ειδικά στα μαγαζιά που βρίσκονται κατά μήκος της προκυμαίας. Εμείς τρώγαμε σε ένα μεξικάνικο το Tequila republic που λειτουργούσε στο 2ο όροφο ενός σπιτιού κάποτε. Ήταν πίσω από την πλατεία και το φαγητό του ήταν εξαιρετικό σε συνδυασμό με τιμές πολύ νορμαλ και δύσκολα έβρισκες τραπέζι άδειο στο μπαλκόνι του. Ο κεντρικός δρόμος είναι γεμάτος τουριστικά γραφεία που προτείνουν εκδρομές. Αποφασίσαμε να μην κλείσουμε κάποιο από τα day trips που σε πάνε σε 2-3 μέρη την ίδια μέρα και σε αφήνουν συγκεκριμένη ώρα στην κάθε παραλία. Το επόμενο πρωί θα κοιτούσαμε για water taxi να μας πάει στη διάσημη παραλία με τους αστερίες και να μας φέρει πίσω αργά το απόγευμα.
Last edited: