go2dbeach
Member
- Μηνύματα
- 6.032
- Likes
- 9.900
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική
Απέναντι από το νησί του Κολόμβου που μέναμε εμείς, βρισκόταν ένα νησάκι τόσο κοντά που θα μπορούσες να πας και κολυμπώντας, αν δεν υπήρχε τόση κίνηση από βάρκες-ταξί και εκδρομικά σκάφη.
Το όνομα αυτού isla Carenero και νονός πιθανόν και πάλι ο Κολόμβος αφού εδώ βρήκε το κατάλληλο σημείο για να αποκαταστήσει κάποιες ζημιές στα πλοία του. Η στενή παραλία και τα ρηχά ήρεμα νερά ήταν τέλεια για "να γείρει ένα πλοίο στη μια πλευρά και να επισκευαστεί" και αυτό σημαίνει το όνομα του. Όσοι επόμενοι έτυχε να περάσουν από εδώ, από πειρατές μέχρι κονκισταδόρες, χρησιμοποίησαν το νησί για τον ίδιο σκοπό και του έμεινε το όνομα.
Οι βάρκες σε περνούν από τη Bocas town για 1 δολάριο το άτομο και σε τρία λεπτά είσαι απέναντι. Σε αφήνουν απευθείας στο ξενοδοχείο σου αφού όλα είναι πάνω στο νερό και καταλήγουν σε ξύλινες αποβάθρες.
Αφήσαμε πίσω μας τα πολύχρωμα σπίτια και τα μπαράκια της πόλης.
Σε δύο λεπτά πλησιάζαμε την ακτή του isla Carenero που είχε πολύ λιγότερα ξενοδοχεία και μπαρ και περισσότερο πράσινο για φόντο.
Μείναμε στο Casa Aquario μόνο για ένα βράδυ, σε ένα σημείο του νησιού που έχει ρουστίκ δωμάτια και μπανγκαλόουζ πάνω από το νερό.
Το δωμάτιο ήταν ευρύχωρο με μεγάλα κρεβάτια και μπορούσες να κοιμηθείς με τις μπαλκονόπορτες ανοιχτές.
Μπροστά είχε τραπέζι για πρωινό με θέα τον ωκεανό, ξαπλώστρες και φυσικά αιώρα για μεσημεριανή σιέστα. Από την ξύλινη εξέδρα μπορούσες να δεις στα τιρκουάζ νερά πορτοκαλί αστερίες να κινούνται νωχελικά στο βυθό και ψαράκια να τρέχουν ανάμεσα στα φύκια. Πραγματικά ήταν Casa Aquario.
Δίπλα βρίσκεται μια μικρή αμμουδιά,
απέναντί μας η πόλη και από την άλλη μεριά το Faro del Colibri, με τα χαρακτηριστικά κίτρινα σπιτάκια πάνω στο νερό, τον άσπρο- κόκκινο φάρο και την πόρτα του ήλιου.
Το πρωί που φτάσαμε εξερευνήσαμε λίγο το νησί το οποίο γυρνάς σε μια, με μιάμιση ώρα ανάλογα το ρυθμό σου.
Είναι καταπράσινο νησί γεμάτο φοίνικες, αλλά το προηγούμενο βράδυ είχε βρέξει και υπήρχαν λασπολακούβες και πεσμένοι κορμοί και σε κάποια σημεία το μονοπάτι χανόταν και έπρεπε να κατέβεις στην αμμουδιά για να βρεις τη συνέχεια του.
Το μόνο πυκνοκατοικημένο κομμάτι είναι αυτό απέναντι από τη Bocas town. Εκεί είναι μαζεμένα ξενοδοχεία και εστιατόρια-μπαράκια πάνω στο νερό και στις πίσω σειρές βρίσκονται τα σπίτια ντόπιων κυρίως ψαράδων. Το μονοπάτι για το γύρο του νησιού περνάει μέσα από τα σπίτια τους. Ξύλινες κατασκευές με ελενίτ σκεπές, πολύ φτωχικά, μπουγάδες απλωμένες από κάτω από τα σπίτια με παιδάκια να παίζουν ξυπόλητα αλλά χαρούμενα και κότες, γάτες και σκυλιά ανακατεμένα όλα μαζί. Είναι προφανές οτι οι ντόπιοι έχουν μόνο τα βασικά και δυστυχώς υπάρχουν παντού σκουπίδια εκτός από τα μέρη που υπάρχουν ξενοδοχεία. Οι ντόπιοι είναι γύρω στους 400 και δεν υπάρχουν δρόμοι και φυσικά αυτοκίνητα στο νησί. Υπάρχει μόνο αυτό το μονοπάτι που κάνει το γύρο του.
Το υπόλοιπο νησί είναι λιγότερο ανεπτυγμένο και χτισμένο, έχει μερικά μπαράκια, εστιατόρια και ξενοδοχεία σε απομονωμένες περιοχές. Όπως το Tierra Verde που είναι κρυμμένο μέσα σε τροπικούς κήπους.
Μπορείς άνετα να πάρεις βάρκα από τη Bocas town και να έρθεις σε όποιο μπαράκι θέλεις για ολοήμερη και φυσικά να εξερευνήσεις το νησί. Η βόρεια ακτή του νησιού έχει ένα σημείο δημοφιλές στους σέρφερς, οι οποίοι έρχονται εδώ κυνηγώντας το Carenero, ένα κύμα με αυτό το όνομα που σκάει στον ύφαλο.
Το ανατολικό κομμάτι του νησιού έχει κάποιες παραλίες αλλά οι αμμουδιές είναι ίσα μια λεπτή φέτα άμμου και το νερό όχι ιδιαίτερα διαυγές. Εγώ πάντως δεν κολύμπησα εδώ..συν του οτι αποχετευτικό σύστημα δεν υπάρχει. Το κατάλαβα στο μπάνιο μας που ουσιαστικά είχε τρύπα στο νιπτήρα, στη ντουζιέρα και τα πάντα έπεφταν μέσα στη θάλασσα κάτω από το σπίτι. Βγαίνεις το πρωί στο μπαλκόνι και μπορείς να βουτήξεις απευθείας...αν θέλεις...αλλά θέλεις?
Το μεσημέρι η εξερεύνηση μας έφερε στην ανατολική ακτή και στο “Bibi’s on the beach“, ένα πολύ ωραίο εστιατόριο το οποίο δεν είναι στην παραλία όπως λέει το όνομά του. Αλλά σε πασσάλους με μια μεγάλη εξέδρα πάνω από τα λαμπερά νερά της καραϊβικής, με ξαπλώστρες για ηλιοθεραπεία αν και η μέρα ήταν βροχερή.
Ακριβώς απέναντί μας η σιλουέτα του νησιού Solarte.
O Jimmy Buffet εναλλάσσονταν με τους UB40 στα ηχεία και κάπου έμπαινε σφήνα και ο Μπομπ. Το φαγητό ήταν πολύ καλό και η θέα υπέροχη!
Δίπλα στο Bibi's υπάρχει μια ωραία αμμουδιά και το σημείο φαίνεται κάπως πιο καθαρό για κολύμπι.
Είναι η παραλία του Buccaneer resort και της πιτσαρίας La Chitra Borracha.
Όπου chitra σημαίνει sand flies, αυτά τα εκνευριστικά έντομα της άμμου που αν σε τσιμπήσουν την έκανες! Λέγονται και noseeums, γιατί συνήθως δεν τις βλέπεις, απλά καταλαβαίνεις οτι σε τσίμπησαν.Πολλοί παραπονιούνται οτι κατά περιόδους το πρόβλημα μαζί τους είναι μεγάλο. Ευτυχώς εμείς τις πετύχαμε όντως μεθυσμένες (borracha) και δε μας ενόχλησαν. Το isla Carenero αν και οπτικά είναι πολύ όμορφο, φαίνεται να έχει πρόβλημα με την καθαριότητα και την υγιεινή..
Το Casa Aquario και γενικά το νησί είναι για αυτούς που δε χρειάζονται πολυτέλειες, αλλά θέλουν να φύγουν μακριά από τη θορυβώδη Bocas town, να ξυπνούν με τους ήχους της φύσης και να κάνουν βόλτα στο δάσος με τους κοκοφοίνικες στο ομολογουμένως φωτογενές νησί. Το απόγευμα τα χρώματα είναι όμορφα και τα φώτα της πόλης που έχουν αρχίσει να ανάβουν απέναντι μας καλούν.
Βγαίνω στην αποβάθρα και το θαλάσσιο ταξί εμφανίζεται από το πουθενά με το που σηκώνω το χέρι. Αφήνουμε πίσω το νησί Carenero.
Σε δύο λεπτά είμαστε ξανά απέναντι, για το τελευταίο μας βράδυ στη Bocas town.
Το τελευταίο βράδυ βρεθήκαμε σε μια πιτσαρία για φαγητό, βολτάραμε για τελευταία φορά στην πόλη,ψωνίσαμε τα σουβενίρ μας και αργά το βράδυ πήραμε βάρκα-ταξί για να επιστρέψουμε.
Η κίνηση στο στενό δίαυλο που χωρίζει τα νησιά είναι σταθερή μέρα-νύχτα και ελαττώνει μόνο πολύ αργά το βράδυ.
Με το που απομακρυνθήκαμε από τα φώτα της πόλης δεν έβλεπα τίποτα, άκουγα μόνο καμιά βάρκα που περνούσε κοντά μας και τότε αντιλήφθηκα οτι στην πλειοψηφία τους δεν έχουν φώτα. Ένα μικρό φωτάκι στην πλώρη δεν κάνει και πολλά στη σκοτεινή τροπική νύχτα και κάποιοι δεν είχαν ούτε καν αυτό! Το κακό είναι οτι όλοι πάνε σφαίρα!
Πραγματικά ήταν πίσσα σκοτάδι και πιστεύω οτι κάποια ατυχήματα αποφεύγονται κατά τύχη.
Κοιμηθήκαμε με το αεράκι της καραϊβικής και τον ήχο του νερού να μας νανουρίζει κάτω από το ξύλινο πάτωμα της καμπίνας μας..
Την επόμενη μέρα είχαμε πτήση για την πόλη του Παναμά!
Το όνομα αυτού isla Carenero και νονός πιθανόν και πάλι ο Κολόμβος αφού εδώ βρήκε το κατάλληλο σημείο για να αποκαταστήσει κάποιες ζημιές στα πλοία του. Η στενή παραλία και τα ρηχά ήρεμα νερά ήταν τέλεια για "να γείρει ένα πλοίο στη μια πλευρά και να επισκευαστεί" και αυτό σημαίνει το όνομα του. Όσοι επόμενοι έτυχε να περάσουν από εδώ, από πειρατές μέχρι κονκισταδόρες, χρησιμοποίησαν το νησί για τον ίδιο σκοπό και του έμεινε το όνομα.

Οι βάρκες σε περνούν από τη Bocas town για 1 δολάριο το άτομο και σε τρία λεπτά είσαι απέναντι. Σε αφήνουν απευθείας στο ξενοδοχείο σου αφού όλα είναι πάνω στο νερό και καταλήγουν σε ξύλινες αποβάθρες.
Αφήσαμε πίσω μας τα πολύχρωμα σπίτια και τα μπαράκια της πόλης.

Σε δύο λεπτά πλησιάζαμε την ακτή του isla Carenero που είχε πολύ λιγότερα ξενοδοχεία και μπαρ και περισσότερο πράσινο για φόντο.

Μείναμε στο Casa Aquario μόνο για ένα βράδυ, σε ένα σημείο του νησιού που έχει ρουστίκ δωμάτια και μπανγκαλόουζ πάνω από το νερό.

Το δωμάτιο ήταν ευρύχωρο με μεγάλα κρεβάτια και μπορούσες να κοιμηθείς με τις μπαλκονόπορτες ανοιχτές.

Μπροστά είχε τραπέζι για πρωινό με θέα τον ωκεανό, ξαπλώστρες και φυσικά αιώρα για μεσημεριανή σιέστα. Από την ξύλινη εξέδρα μπορούσες να δεις στα τιρκουάζ νερά πορτοκαλί αστερίες να κινούνται νωχελικά στο βυθό και ψαράκια να τρέχουν ανάμεσα στα φύκια. Πραγματικά ήταν Casa Aquario.

Δίπλα βρίσκεται μια μικρή αμμουδιά,

απέναντί μας η πόλη και από την άλλη μεριά το Faro del Colibri, με τα χαρακτηριστικά κίτρινα σπιτάκια πάνω στο νερό, τον άσπρο- κόκκινο φάρο και την πόρτα του ήλιου.

Το πρωί που φτάσαμε εξερευνήσαμε λίγο το νησί το οποίο γυρνάς σε μια, με μιάμιση ώρα ανάλογα το ρυθμό σου.

Είναι καταπράσινο νησί γεμάτο φοίνικες, αλλά το προηγούμενο βράδυ είχε βρέξει και υπήρχαν λασπολακούβες και πεσμένοι κορμοί και σε κάποια σημεία το μονοπάτι χανόταν και έπρεπε να κατέβεις στην αμμουδιά για να βρεις τη συνέχεια του.

Το μόνο πυκνοκατοικημένο κομμάτι είναι αυτό απέναντι από τη Bocas town. Εκεί είναι μαζεμένα ξενοδοχεία και εστιατόρια-μπαράκια πάνω στο νερό και στις πίσω σειρές βρίσκονται τα σπίτια ντόπιων κυρίως ψαράδων. Το μονοπάτι για το γύρο του νησιού περνάει μέσα από τα σπίτια τους. Ξύλινες κατασκευές με ελενίτ σκεπές, πολύ φτωχικά, μπουγάδες απλωμένες από κάτω από τα σπίτια με παιδάκια να παίζουν ξυπόλητα αλλά χαρούμενα και κότες, γάτες και σκυλιά ανακατεμένα όλα μαζί. Είναι προφανές οτι οι ντόπιοι έχουν μόνο τα βασικά και δυστυχώς υπάρχουν παντού σκουπίδια εκτός από τα μέρη που υπάρχουν ξενοδοχεία. Οι ντόπιοι είναι γύρω στους 400 και δεν υπάρχουν δρόμοι και φυσικά αυτοκίνητα στο νησί. Υπάρχει μόνο αυτό το μονοπάτι που κάνει το γύρο του.
Το υπόλοιπο νησί είναι λιγότερο ανεπτυγμένο και χτισμένο, έχει μερικά μπαράκια, εστιατόρια και ξενοδοχεία σε απομονωμένες περιοχές. Όπως το Tierra Verde που είναι κρυμμένο μέσα σε τροπικούς κήπους.

Μπορείς άνετα να πάρεις βάρκα από τη Bocas town και να έρθεις σε όποιο μπαράκι θέλεις για ολοήμερη και φυσικά να εξερευνήσεις το νησί. Η βόρεια ακτή του νησιού έχει ένα σημείο δημοφιλές στους σέρφερς, οι οποίοι έρχονται εδώ κυνηγώντας το Carenero, ένα κύμα με αυτό το όνομα που σκάει στον ύφαλο.


Το ανατολικό κομμάτι του νησιού έχει κάποιες παραλίες αλλά οι αμμουδιές είναι ίσα μια λεπτή φέτα άμμου και το νερό όχι ιδιαίτερα διαυγές. Εγώ πάντως δεν κολύμπησα εδώ..συν του οτι αποχετευτικό σύστημα δεν υπάρχει. Το κατάλαβα στο μπάνιο μας που ουσιαστικά είχε τρύπα στο νιπτήρα, στη ντουζιέρα και τα πάντα έπεφταν μέσα στη θάλασσα κάτω από το σπίτι. Βγαίνεις το πρωί στο μπαλκόνι και μπορείς να βουτήξεις απευθείας...αν θέλεις...αλλά θέλεις?
Το μεσημέρι η εξερεύνηση μας έφερε στην ανατολική ακτή και στο “Bibi’s on the beach“, ένα πολύ ωραίο εστιατόριο το οποίο δεν είναι στην παραλία όπως λέει το όνομά του. Αλλά σε πασσάλους με μια μεγάλη εξέδρα πάνω από τα λαμπερά νερά της καραϊβικής, με ξαπλώστρες για ηλιοθεραπεία αν και η μέρα ήταν βροχερή.

Ακριβώς απέναντί μας η σιλουέτα του νησιού Solarte.

O Jimmy Buffet εναλλάσσονταν με τους UB40 στα ηχεία και κάπου έμπαινε σφήνα και ο Μπομπ. Το φαγητό ήταν πολύ καλό και η θέα υπέροχη!

Δίπλα στο Bibi's υπάρχει μια ωραία αμμουδιά και το σημείο φαίνεται κάπως πιο καθαρό για κολύμπι.

Είναι η παραλία του Buccaneer resort και της πιτσαρίας La Chitra Borracha.

Όπου chitra σημαίνει sand flies, αυτά τα εκνευριστικά έντομα της άμμου που αν σε τσιμπήσουν την έκανες! Λέγονται και noseeums, γιατί συνήθως δεν τις βλέπεις, απλά καταλαβαίνεις οτι σε τσίμπησαν.Πολλοί παραπονιούνται οτι κατά περιόδους το πρόβλημα μαζί τους είναι μεγάλο. Ευτυχώς εμείς τις πετύχαμε όντως μεθυσμένες (borracha) και δε μας ενόχλησαν. Το isla Carenero αν και οπτικά είναι πολύ όμορφο, φαίνεται να έχει πρόβλημα με την καθαριότητα και την υγιεινή..

Το Casa Aquario και γενικά το νησί είναι για αυτούς που δε χρειάζονται πολυτέλειες, αλλά θέλουν να φύγουν μακριά από τη θορυβώδη Bocas town, να ξυπνούν με τους ήχους της φύσης και να κάνουν βόλτα στο δάσος με τους κοκοφοίνικες στο ομολογουμένως φωτογενές νησί. Το απόγευμα τα χρώματα είναι όμορφα και τα φώτα της πόλης που έχουν αρχίσει να ανάβουν απέναντι μας καλούν.

Βγαίνω στην αποβάθρα και το θαλάσσιο ταξί εμφανίζεται από το πουθενά με το που σηκώνω το χέρι. Αφήνουμε πίσω το νησί Carenero.


Σε δύο λεπτά είμαστε ξανά απέναντι, για το τελευταίο μας βράδυ στη Bocas town.


Το τελευταίο βράδυ βρεθήκαμε σε μια πιτσαρία για φαγητό, βολτάραμε για τελευταία φορά στην πόλη,ψωνίσαμε τα σουβενίρ μας και αργά το βράδυ πήραμε βάρκα-ταξί για να επιστρέψουμε.

Η κίνηση στο στενό δίαυλο που χωρίζει τα νησιά είναι σταθερή μέρα-νύχτα και ελαττώνει μόνο πολύ αργά το βράδυ.

Με το που απομακρυνθήκαμε από τα φώτα της πόλης δεν έβλεπα τίποτα, άκουγα μόνο καμιά βάρκα που περνούσε κοντά μας και τότε αντιλήφθηκα οτι στην πλειοψηφία τους δεν έχουν φώτα. Ένα μικρό φωτάκι στην πλώρη δεν κάνει και πολλά στη σκοτεινή τροπική νύχτα και κάποιοι δεν είχαν ούτε καν αυτό! Το κακό είναι οτι όλοι πάνε σφαίρα!

Πραγματικά ήταν πίσσα σκοτάδι και πιστεύω οτι κάποια ατυχήματα αποφεύγονται κατά τύχη.

Κοιμηθήκαμε με το αεράκι της καραϊβικής και τον ήχο του νερού να μας νανουρίζει κάτω από το ξύλινο πάτωμα της καμπίνας μας..
Την επόμενη μέρα είχαμε πτήση για την πόλη του Παναμά!
Last edited: