go2dbeach
Member
- Μηνύματα
- 6.032
- Likes
- 9.900
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική
Η starfish beach μπορεί να είναι η πιο όμορφη παραλία του isla Colon, αλλά την πιο όμορφη όλου του αρχιπελάγους δεν την είχαμε δει ακόμα.
Δίπλα στο ξενοδοχείο μας υπήρχε ένα γραφείο που οργάνωνε τουρ για παραλίες και σνόρκελ και κλείσαμε εκδρομή για την επόμενη μέρα. Το προτίμησα γιατί όλα τα άλλα γραφεία σταματούσαν για μεσημεριανό στο ίδιο εστιατόριο στο cayo Coral και είχα διαβάσει οτι γινόταν χαμός αφού κάποιοι δεν έβρισκαν τραπέζι και έτρωγαν καθιστοί στις εξέδρες πάνω από το νερό. Το συγκεκριμένο γραφείο σταματούσε στο cayo Coral, αλλά το πρωί, για αναψυκτικό και σνορκελ όπου το απολάμβανες μόνος σου , μόνο με το δικό σου γκρουπ και για μεσημεριανό είχε έξτρα ώρα στο Cayo Zapatilla. Αν πάλι ήθελες έφερνες σάντουιτς και αναψυκτικά ή μπίρες από τα μαγαζιά της Bocas town και στα κρατούσαν σε ψυγείο στη βάρκα μέχρι να φτάσεις στο νησί.
Στις 9:00 το γκρουπ μας είχε μαζευτεί μπροστά στο γραφείο, 12 άτομα όλοι κι όλοι και ξεκινήσαμε.
Πρώτη στάση ήταν η Bahía de los delfines, γνωστή και ως Laguna Bocatorito. Είναι ένας κόλπος στην ανατολική ακτή του isla Cristóbal και όπως προδίδει το όνομα, εκεί μαζεύονται δελφίνια. Είναι σίγουρο οτι εδώ θα δεις δελφίνια τα οποία έχουν προτίμηση στη συγκεκριμένη περιοχή αφού βρίσκουν σμήνη από μικρά ψάρια, μικροσκοπικά θαλάσσια ασπόνδυλα και καλαμάρια σε αφθονία. Εκτός από τη δική μας βάρκα υπήρχε μόνο άλλη μια σε απόσταση, οι μηχανές είναι σβηστές όλη την ώρα και περιμέναμε για λίγο. Πολύ σύντομα εμφανίστηκαν 4-5 να παίζουν πολύ κοντά στη βάρκα μας και να πηδάνε ψηλά κάνοντας φιγούρα στους τουρίστες. Οι φωτογραφικές μηχανές πήραν φωτιά. Εγώ δεν πρόλαβα κανένα!
Στο σκάφος είχαμε δυο οδηγούς, και όπως μας είπαν,ο ένας μπροστά θα μας έδινε πληροφορίες στα αγγλικά και ο πίσω στα ισπανικά. Εγώ άκουγα τον ισπανόφωνο και ο junior είχε γυρίσει στον αγγλόφωνο, οπού μετά από λίγο με ρώτησε σε ποια γλώσσα μιλούσε ο οδηγός και πότε θα τα πει στα αγγλικά. Τον ενημέρωσα οτι ήδη μιλούσε αγγλικά...κρατηθήκαμε να μη γελάσουμε και γύρισε κι εκείνος στον ισπανόφωνο. Ήταν όμως πολύ καλοί και οι δύο και έκαναν τα πάντα για να έχουμε μια υπέροχη μέρα και το πέτυχαν!
Επόμενη στάση το Hollywood, μια περιοχή γεμάτη αστέρια. Πολλά αστέρια ξαπλωμένα στον αμμώδη βυθό, ήσυχα οτι κανένας δε θα τα ενοχλήσει αφού εδώ απαγορεύεται να βουτήξεις, απλά τα βλέπεις από τη βάρκα που έχει και πάλι σβηστές μηχανές και δίνει μικρές ωθήσεις κάθε τόσο για να δεις όσο πιο πολλά γίνεται. Με το έντονο πορτοκαλί και μπλε χρώμα τους ξεχωρίζουν στη Hollywood boulevard .
Εμείς που είχαμε υποβρύχια μηχανή τη βουτήξαμε στο νερό και τραβούσαμε βίντεο. Οι περισσότεροι στο γκρουπ μας απογοητεύτηκαν αφού νόμιζαν οτι θα σταματήσουμε εδώ για σνορκελ. Να πω την αλήθεια κι εγώ έτσι νόμιζα, αλλά χάρηκα που δεν επιτρέπεται..ας αφήσουμε και κάτι ήσυχο! Πολλές φορές σε αυτό το ταξίδι ένιωσα οτι οι άνθρωποι είμαστε κανίβαλοι και δε μας αξίζει η ομορφιά που μας περιβάλλει..
Επόμενη στάση Isla del Perezoso, το νησί των σλοθ. Το νησάκι κατοικείται μόνο από σλοθ σε μια περιοχή με μανγκρόβια και ψηλά δέντρα. Ούτε εδώ κατεβαίνεις, απλά ο οδηγός μανουβράρει τη βάρκα μέσα στα μανγκρόβια ψάχνοντας για τα συμπαθητικά ζωάκια.
Κοιτούσαμε στα ψηλά κλαδιά που συνήθως κατοικούν, αν και καμουφλάρονται καλά, οι οδηγοί μας εντόπισαν ένα-δύο κουλουριασμένα σε μπάλες.
Κοιμούνται 14-16 ώρες και κατεβαίνουν μόνο για τις ανάγκες τους και να τραφούν και να πιουν νερό. Τότε κινδυνεύουν από αρπακτικά ή καϋμάν αφού μπορεί να είναι δεινοί κολυμβητές αλλά στην ξηρά είναι ο ορισμός του "τα ζώα μου αργά".
Αυτό που μου έχει μείνει από την αφήγηση του οδηγού, είναι οτι αν τύχει και πέσει από το δέντρο το μωρό τους, δεν κατεβαίνουν να το πιάσουν! Ίσως γιατί τόσο αργά που κινούνται, μέχρι να κατέβουν το μωρό θα έχει ενηλικιωθεί.
Περνούσαμε δίπλα από τις ακτές του Bastimentos, από κιόσκια που λειτουργούν ως εστιατόρια.
Αμέσως μετά κατευθυνθήκαμε προς το cayo Coral για μια στάση για αναψυκτικό και λίγο σνόρκελ.
Εννοείται οτι βούτηξα πρώτη!
Το Cayo Coral είναι ένα μικρό νησάκι στα νότια του Isla Bastimentos, που περιβάλλεται από τα ζεστά νερά της καραϊβικής. Εδώ υπάρχει ένα εστιατόριο με σπεσιαλιτέ στα ψαρικά πολύ γνωστό και που σταματούν σχεδόν όλα τα τουρ.
Επίσης υπάρχουν δωμάτια για διανυκτέρευση. Η κύρια δραστηριότητα εδώ είναι το σνορκελ. Τα νερά είναι διάφανα, η ορατότητα πολύ καλή με πλούσια θαλάσσια ζωή.
Το κοραλλένιο νησί κυκλώνει πολύχρωμος κοραλλιογενής ύφαλος με αφθονία τροπικών ψαριών, κοραλλιών και σφουγγαριών συν πορτοκαλί και μπλε αστερίες.
και ψάρια...πολλά ψάρια!
Υπήρχε μόνο ένα πρόβλημα...το ρεύμα. Υπήρχε ένα δυνατό ρεύμα που σε παρέσυρε δυνατά και σε κούραζε πολύ γρήγορα. Ήταν τόσο δυνατό που φοβόμουν να απομακρυνθώ και να εξερευνήσω λίγο πιο μακριά από το εστιατόριο.
Δίπλα στο ξενοδοχείο μας υπήρχε ένα γραφείο που οργάνωνε τουρ για παραλίες και σνόρκελ και κλείσαμε εκδρομή για την επόμενη μέρα. Το προτίμησα γιατί όλα τα άλλα γραφεία σταματούσαν για μεσημεριανό στο ίδιο εστιατόριο στο cayo Coral και είχα διαβάσει οτι γινόταν χαμός αφού κάποιοι δεν έβρισκαν τραπέζι και έτρωγαν καθιστοί στις εξέδρες πάνω από το νερό. Το συγκεκριμένο γραφείο σταματούσε στο cayo Coral, αλλά το πρωί, για αναψυκτικό και σνορκελ όπου το απολάμβανες μόνος σου , μόνο με το δικό σου γκρουπ και για μεσημεριανό είχε έξτρα ώρα στο Cayo Zapatilla. Αν πάλι ήθελες έφερνες σάντουιτς και αναψυκτικά ή μπίρες από τα μαγαζιά της Bocas town και στα κρατούσαν σε ψυγείο στη βάρκα μέχρι να φτάσεις στο νησί.
Στις 9:00 το γκρουπ μας είχε μαζευτεί μπροστά στο γραφείο, 12 άτομα όλοι κι όλοι και ξεκινήσαμε.

Πρώτη στάση ήταν η Bahía de los delfines, γνωστή και ως Laguna Bocatorito. Είναι ένας κόλπος στην ανατολική ακτή του isla Cristóbal και όπως προδίδει το όνομα, εκεί μαζεύονται δελφίνια. Είναι σίγουρο οτι εδώ θα δεις δελφίνια τα οποία έχουν προτίμηση στη συγκεκριμένη περιοχή αφού βρίσκουν σμήνη από μικρά ψάρια, μικροσκοπικά θαλάσσια ασπόνδυλα και καλαμάρια σε αφθονία. Εκτός από τη δική μας βάρκα υπήρχε μόνο άλλη μια σε απόσταση, οι μηχανές είναι σβηστές όλη την ώρα και περιμέναμε για λίγο. Πολύ σύντομα εμφανίστηκαν 4-5 να παίζουν πολύ κοντά στη βάρκα μας και να πηδάνε ψηλά κάνοντας φιγούρα στους τουρίστες. Οι φωτογραφικές μηχανές πήραν φωτιά. Εγώ δεν πρόλαβα κανένα!
Στο σκάφος είχαμε δυο οδηγούς, και όπως μας είπαν,ο ένας μπροστά θα μας έδινε πληροφορίες στα αγγλικά και ο πίσω στα ισπανικά. Εγώ άκουγα τον ισπανόφωνο και ο junior είχε γυρίσει στον αγγλόφωνο, οπού μετά από λίγο με ρώτησε σε ποια γλώσσα μιλούσε ο οδηγός και πότε θα τα πει στα αγγλικά. Τον ενημέρωσα οτι ήδη μιλούσε αγγλικά...κρατηθήκαμε να μη γελάσουμε και γύρισε κι εκείνος στον ισπανόφωνο. Ήταν όμως πολύ καλοί και οι δύο και έκαναν τα πάντα για να έχουμε μια υπέροχη μέρα και το πέτυχαν!

Επόμενη στάση το Hollywood, μια περιοχή γεμάτη αστέρια. Πολλά αστέρια ξαπλωμένα στον αμμώδη βυθό, ήσυχα οτι κανένας δε θα τα ενοχλήσει αφού εδώ απαγορεύεται να βουτήξεις, απλά τα βλέπεις από τη βάρκα που έχει και πάλι σβηστές μηχανές και δίνει μικρές ωθήσεις κάθε τόσο για να δεις όσο πιο πολλά γίνεται. Με το έντονο πορτοκαλί και μπλε χρώμα τους ξεχωρίζουν στη Hollywood boulevard .

Εμείς που είχαμε υποβρύχια μηχανή τη βουτήξαμε στο νερό και τραβούσαμε βίντεο. Οι περισσότεροι στο γκρουπ μας απογοητεύτηκαν αφού νόμιζαν οτι θα σταματήσουμε εδώ για σνορκελ. Να πω την αλήθεια κι εγώ έτσι νόμιζα, αλλά χάρηκα που δεν επιτρέπεται..ας αφήσουμε και κάτι ήσυχο! Πολλές φορές σε αυτό το ταξίδι ένιωσα οτι οι άνθρωποι είμαστε κανίβαλοι και δε μας αξίζει η ομορφιά που μας περιβάλλει..

Επόμενη στάση Isla del Perezoso, το νησί των σλοθ. Το νησάκι κατοικείται μόνο από σλοθ σε μια περιοχή με μανγκρόβια και ψηλά δέντρα. Ούτε εδώ κατεβαίνεις, απλά ο οδηγός μανουβράρει τη βάρκα μέσα στα μανγκρόβια ψάχνοντας για τα συμπαθητικά ζωάκια.

Κοιτούσαμε στα ψηλά κλαδιά που συνήθως κατοικούν, αν και καμουφλάρονται καλά, οι οδηγοί μας εντόπισαν ένα-δύο κουλουριασμένα σε μπάλες.

Κοιμούνται 14-16 ώρες και κατεβαίνουν μόνο για τις ανάγκες τους και να τραφούν και να πιουν νερό. Τότε κινδυνεύουν από αρπακτικά ή καϋμάν αφού μπορεί να είναι δεινοί κολυμβητές αλλά στην ξηρά είναι ο ορισμός του "τα ζώα μου αργά".

Αυτό που μου έχει μείνει από την αφήγηση του οδηγού, είναι οτι αν τύχει και πέσει από το δέντρο το μωρό τους, δεν κατεβαίνουν να το πιάσουν! Ίσως γιατί τόσο αργά που κινούνται, μέχρι να κατέβουν το μωρό θα έχει ενηλικιωθεί.

Περνούσαμε δίπλα από τις ακτές του Bastimentos, από κιόσκια που λειτουργούν ως εστιατόρια.

Αμέσως μετά κατευθυνθήκαμε προς το cayo Coral για μια στάση για αναψυκτικό και λίγο σνόρκελ.

Εννοείται οτι βούτηξα πρώτη!

Το Cayo Coral είναι ένα μικρό νησάκι στα νότια του Isla Bastimentos, που περιβάλλεται από τα ζεστά νερά της καραϊβικής. Εδώ υπάρχει ένα εστιατόριο με σπεσιαλιτέ στα ψαρικά πολύ γνωστό και που σταματούν σχεδόν όλα τα τουρ.

Επίσης υπάρχουν δωμάτια για διανυκτέρευση. Η κύρια δραστηριότητα εδώ είναι το σνορκελ. Τα νερά είναι διάφανα, η ορατότητα πολύ καλή με πλούσια θαλάσσια ζωή.


Το κοραλλένιο νησί κυκλώνει πολύχρωμος κοραλλιογενής ύφαλος με αφθονία τροπικών ψαριών, κοραλλιών και σφουγγαριών συν πορτοκαλί και μπλε αστερίες.
και ψάρια...πολλά ψάρια!

Υπήρχε μόνο ένα πρόβλημα...το ρεύμα. Υπήρχε ένα δυνατό ρεύμα που σε παρέσυρε δυνατά και σε κούραζε πολύ γρήγορα. Ήταν τόσο δυνατό που φοβόμουν να απομακρυνθώ και να εξερευνήσω λίγο πιο μακριά από το εστιατόριο.

Last edited: