• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Ιούλιο - Οκτώβριο 2016! Κάντε κλικ εδώ!

Βουλγαρία Μολδαβία Ουγγαρία Ουκρανία Πολωνία Ρουμανία Σερβία Σλοβακία Τσεχική Δημοκρατία Ποδοσφαιροπεριοδεία σε εννιά χώρες (ή αλλιώς, “η απόγνωση... θέλει καλοπέραση”)

10900km

Member
Μηνύματα
317
Likes
2.948
Περιεχόμενα
  1. Κεφάλαιο 1
  2. Κεφάλαιο 2ο
  3. Κεφάλαιο 3ο
  4. Κεφάλαιο 4ο
  5. Κεφάλαιο 5ο
  6. Κεφάλαιο 6ο
  7. Κεφάλαιο 7ο
  8. Κεφάλαιο 8ο
  9. Κεφάλαιο 9ο
  10. Κεφάλαιο 10ο
  11. Κεφάλαιο 11ο
  12. Κεφάλαιο 12ο
  13. Κεφάλαιο 13ο
  14. Κεφάλαιο 14ο
  15. Φωτογραφίες]Πολωνία: [URL="http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8730d1314434879-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-auschwitz-jpg"][IMG]http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8730d1314434879t-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-auschwitz-jpg[/IMG][/URL], Βοσνία: [URL="http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8731d1314434893-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-cevapi-jpg"][IMG]http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8731d1314434893t-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-cevapi-jpg[/IMG][/URL], Μαυροβούνιο: [URL="http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8732d1314434957-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-img_1264-jpg"][IMG]http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8732d1314434957t-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-img_1264-jpg[/IMG][/URL

Η πρόθεσή μου να γράφω καθημερινά, ή έστω κάθε δεύτερη μέρα, αποδείχθηκε ουτοπική, για τον πολύ απλό λόγο ότι όπως τόσες και τόσες φορές συμβαίνει, φαντάζεσαι κάτι πώς θα είναι, κι όταν τελικά συμβαίνει, σου προκύπτει κάτι πολύ διαφορετικό. Οι ώρες που αφιερώνω γράφοντας για την ιστοσελίδα που καλύπτει μέρος των εξόδων μου ήταν πολύ περισσότερες απ' όσες περίμενα στη Σόφια, τόσες που σχεδόν... έτρεχα για να είμαι συνεπής στο ένα καθημερινό ραντεβού μου με ντόπιους, ραντεβού που τα θεωρώ απαραίτητα για να χαρώ το ταξίδι και σαν ταξίδι, όχι μόνο σαν δουλειά και σαν “επένδυση” για το μέλλον. Μετά από όλα αυτά, ούτε κουβέντα για καθημερινό γράψιμο εδώ, ούτε κουβέντα και μπλογκ στα Αγγλικά, το οποίο επίσης ήθελα να ενημερώνω τακτικά, αλλά... στο “θέλω” έμεινα.

Χωρίς περαιτέρω εισαγωγή, εντυπώσεις από Σόφια: ευθύς εξαρχής ξεκαθαρίζω ότι δεν είδα ούτε ένα “αξιοθέατο”. Δύο φορές τη μέρα, μία το πρωί και μία το απόγευμα, κάποια παιδιά, εθελοντές, οργανώνουν δωρεάν “περιηγήσεις” στο κέντρο της Σόφιας, πηγαίνουν κόσμο στα βασικά αξιοθέατα της πόλης, το “σημείο συνάντησης” ήταν δύο τετράγωνα από το χόστελ μου, τρεις φορές σχεδίασα να πάω, και τρεις φορές αναγκάστηκα να το αναβάλω. Τι είδα από Σόφια; Είδα τους δρόμους που περπάτησα ανέμελα, δρόμοι... γεμάτοι Ελλάδα (λόγω των πολλών ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στη Βουλγαρία), είδα το μεγαλύτερο στάδιο πόλης και το Βουλγαρία-Αγγλία (0-3, πε-ρί-πα-τος) για τα προκριματικά του Euro 2012, είδα το σπίτι ενός σούπερ φιλικού ζευγαριού που με προσκάλεσε για φαγητό το πρώτο βράδυ μου στη Σόφια, είδα και τρία-τέσσερα καφέ και μπαρ στα οποία με πήγαν άλλα παιδιά που συνάντησα στη Σόφια μέσω couchsurfing.

Κάποιος μπορεί να πει ότι το να πηγαίνεις σε μία πόλη για πρώτη φορά και να μη βλέπεις τα βασικά τουλάχιστον αξιοθέατά της, είναι σαν να αγοράζεις ένα ωραίο ρούχο, να το αφήνεις αφόρετο κι απροστάτευτο στην ντουλάπα επί δύο χρόνια, και στο τέλος να διαπιστώνεις ότι το ωραίο ρούχο για το οποίο ξόδεψες τα όμορφα λεφτουδάκια σου το έχει φάει ο σκόρος, προσωπικά πάντως έφυγα από τη Σόφια με την αίσθηση ότι είχα δει όσα ήθελα να δω, κι είχα κάνει και χαρεί αυτά που είχα στο μυαλό μου πριν πατήσω εκεί. Το πρώτο βράδυ χάρηκα το φαγητό και την κουβέντα με το ανύπαντρο ζευγάρι (με τα δύο παιδιά) που με κάλεσε (μέχρι και ούζο ήπια, που δεν πίνω ποτέ, μέχρι και ψάρι έφαγα, που είχα να φάω από τα 6 μου, όλα λόγω της εξαιρετικής παρέας), τη δεύτερη μέρα χάρηκα καφεδιά και τσάρκα με μία κοπέλα στο πάρκο βόρεια του σταδίου, το οποίο ήδη από νωρίς το πρωί είχε πολλούς Άγγλους που επισκέπτονταν τη Σόφια για τον ποδοσφαιρικό αγώνα, το ίδιο βράδυ καταχάρηκα την εμπειρία του παιχνιδιού, και το Σάββατο πέρασα ακόμα καλύτερα συναντώντας ακόμη περισσότερο κόσμο (άλλο χαβαλέ κάνεις πίνοντας καφέ το μεσημέρι, κι άλλο κατεβάζοντας δύο μεγάλες και δύο μικρές μπίρες το βράδυ, ποσότητα εξωπραγματική για μένα...).

Συνοψίζοντας, στη Σόφια βάζω πολύ-πολύ καλό βαθμό, επειδή ο κόσμος με έκανε από την πρώτη στιγμή να αισθανθώ πολύ καλοδεχούμενος, επειδή έζησα την αξέχαστη (για μένα) εμπειρία του να δω το Βουλγαρία-Αγγλία σαν δημοσιογράφος, επειδή βρήκα τις τιμές πολύ προσιτές (διαφορετικά χαίρεσαι μία πόλη αν με τα λίγα λεφτά που έχεις στην τσέπη διστάζεις να ξοδέψεις, και διαφορετικά χαίρεσαι μία πόλη στην οποία αν και “μαγκωμένος” οικονομικά ΈΧΕΙΣ τη δυνατότητα να τρως, πίνεις, μέχρι και να κερνάς, χωρίς να σε πιάνει η ψυχή σου), κι επειδή όλες οι μικρολεπτομέρειες με άφησαν πολύ ικανοποιημένο. Τι είδους μικρολεπτομέρειες; Το χόστελ μου ήταν εξευτελιστικά φθηνό (πέντε ευρώ η βραδιά), και φανταστικά value for money (πολύ καλός κοιτώνας, φανταστική τοποθεσία, πρωινό, αξιόπιστο ίντερνετ, εξυπηρετικότατο και φιλικότατο προσωπικό). Αλλάζεις χρήματα παντού σε “τίμιες” τιμές, δε σε κλέβουν με το έτσι θέλω όπως στην Κολομβία (αν ταξιδεύεις με ρευστό). Οι αποστάσεις είναι μικρές, περπατάς από τον σταθμό των λεωφορείων μέχρι το κέντρο μέσα σε 15-20 λεπτά. Και για να μην κρύβομαι πίσω από το δάχτυλό μου, αν είσαι άνδρας και ταξιδεύεις μόνος, το “χάζι” στον δρόμο και στα μπαράκια μπορεί να προσθέσει σε ή να αφαιρέσει από τις θετικές εντυπώσεις σου, και δίχως αμφιβολία το... συγκεκριμένο χάζι στη Σόφια είναι απολαυστικό(...). Ένας Αμερικανός ταξιδιωτικός (μεταξύ άλλων) συγγραφέας, ο αγαπητός μου Μπιλ Μπράισον, έχει γράψει στο “Neither here nor there” του, το βιβλίο για το Βόρεια Νορβηγία-Κωνσταντινούπολη ταξίδι του, ότι στη Σόφια είδε τις πιο όμορφες γυναίκες όλου του ταξιδιού (δεν είχε περάσει πάντως από την Ελλάδα σε εκείνο το ταξίδι). Η ομορφιά και το σεξ απίλ είναι φυσικά υποκειμενικά, όμως το ότι έγραψε κάτι τέτοιο ένας άνθρωπος που έχει ταξιδέψει ΠΟΛΥ, κάτι πρέπει να λέει για τις γυναίκες στη Σόφια...

Από σήμερα το πρωί είμαι στο Βουκουρέστι, μετά από μία ξάγρυπνη βραδιά στο λεωφορείο από Σόφια. Αύριο το βράδυ θα είμαι στο νέο Εθνικό Στάδιο των Ρουμάνων για το παιχνίδι τους με τη Γαλλία. Στο Βουκουρέστι θα περάσω περισσότερες ημέρες απ' ότι στη Σόφια, κι ήδη έχω αρχίσει να... μανατζάρω τον χρόνο μου καλύτερα, οπότε αισιοδοξώ ότι θα φανώ συνεπής τουλάχιστον στο “ένα κείμενο με εντυπώσεις από κάθε πόλη”.

Για το πρακτικό της υπόθεσης, και για όποιον ενδιαφέρεται, στη Σόφια πήγα -φυσικά- με λεωφορείο (το οποίο λόγω Τραινοσεϊκής μακακίας έφυγε από Θεσσαλονίκη με μιάμιση ώρα καθυστέρηση... Μεγάλη ενοχλητική ιστορία), 25 ευρώ η απλή μετάβαση, 40 με επιστροφή. Στη Σόφια έμεινα στο Peace Hostel, το οποίο το βρήκα μέσω hostelworld. Στο σάιτ του χόστελ και στη ρεσεψιόν αν δεν έχεις κάνει κράτηση, το φθηνότερο κρεβάτι είναι στα 9 ευρώ. Στο hostelworld έχουν προσφορά (προφανώς επειδή το χόστελ ακόμη δεν έχει κλείσει μήνα από τότε που άνοιξε, και θέλουν να τραβήξουν κόσμο που θα τους αφήσει καλή “βαθμολογία”) τα ίδια κρεβάτια στα 5(!) ευρώ (στην τιμή συμπεριλαμβάνεται πρωινό!). Κάποιες ατέλειες τις έχει, όμως στο χοστελάκι θα έμενα ξανά, πολύ-πολύ ευχάριστα. Το Σόφια-Βουκουρέστι μου κόστισε 35 λέβα, κάτι περισσότερο από 17,50 ευρώ. Υπάρχει μόνο ένα λεωφορείο, τη μέρα, κάθε βράδυ, μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα. Το τρένο κοστίζει περισσότερο (40 λέβα), και το ταξίδι κρατάει περισσότερες ώρες.

Αν κάποιος ετοιμάζεται για Σόφια και νομίζει ότι μπορώ να του δώσω κάποιο τιπ για κάτι συγκεκριμένο που τον απασχολεί, ας με ρωτήσει, και θα βρω χρόνο την επόμενη φορά που θα γράψω εδώ, για να του απαντήσω.

Τέλος, φωτογραφίες. Άγγλος σκαρφαλωμένος σε μία κάτι σαν πυραμίδα στη “fan zone” που έστησαν οι Βούλγαροι για τους Άγγλους οπαδούς στο πάρκο βόρεια του σταδίου, Άγγλοι οπαδοί να πετάνε μπίρα στον αέρα και να... λούζονται πριν τα μαζέψουν για να πάνε στον αγώνα, μπίρες/μπίρες/μπίρες, άποψη της βουλγαρικής κερκίδας όταν μπήκε η ομάδα τους στο γήπεδο, Καπέλο/διερμηνέας του/διερμηνέας της βουλγαρικής ομοσπονδίας στη συνέντευξη Τύπου, και η ταμπέλα της οδού “Θεσσαλονίκης”, στη γωνία (σχεδόν) που βρίσκεται το χόστελ στο οποίο έμεινα (“Θεσσαλονίκης” με “Πρίγκηπα Μπόρις του Α').

Καλύτερα (είναι σχεδόν μεσάνυχτα, και δε βλέπω την ώρα να πέσω στο κρεβάτι, μετά την ξάγρυπνη βραδιά χθες στο λεωφορείο) και νωρίτερα ήθελα να αρχίσω τις “ανταποκρίσεις” από αυτό το ταξίδι, αλλά... από το τίποτα...

Ευχαριστώ για τα μηνύματα, κι ελπίζω την επόμενη φορά να “ακούγομαι” λιγότερο... κοιμισμένος :).




 

Attachments

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.235
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ονειρεμένο Ταξίδι
νότια αφρική
Wow! Ανυπομονώ (αν και μη ποδοσφαιρόφιλη!).
 

dmdoc

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
886
Ξεχωριστή και ιδιαίτερη η σκέψη και το project.Επιτέλους κάτι ολότελα διαφορετικό.Thanks που το μοιράζεσαι...
 

Ivana

Member
Μηνύματα
827
Likes
1.079
Ονειρεμένο Ταξίδι
οχ.....όλος ο κόσμος
αντε, με το καλό...να περάσεις καλά και να τελειώσεις το έργο σου!!! ελπίζω και τα λεφτα να σου φτάσουν!

και εμένα μου άρεσε πολύ, άρα περιμένω την συνέχεια!
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.153
Likes
6.272
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Δώσε στο λαό ποδόσφαιρο
 

YBONNH

Member
Μηνύματα
233
Likes
113
Ονειρεμένο Ταξίδι
γυρος του κοσμου
Καλως τον!:clap: και καλο σου ταξιδι.
Γραφε, κι ας ειναι και για ποδοσφαιρο:haha:
 

10900km

Member
Μηνύματα
317
Likes
2.948
Το σκέφτηκα αρκετά πριν συμπεριλάβω τη λέξη “ποδόσφαιρο” στον τίτλο της ιστορίας, επειδή, φυσικά, θέλω να με διαβάζετε όσο γίνεται περισσότεροι, και ξέρω ότι αρκετοί, κυρίως αρκετΕΣ, δεν έχουν το παραμικρό (μα το παραμικρό!) ενδιαφέρον για αυτό το άθλημα στο οποίο “22 τρελοί κυνηγάνε μία μπάλα”. Αν όμως δεν το ανέφερα στον τίτλο, θα ήταν σαν να ήμουν παντρεμένος και να έλεγα στη γυναίκα μου ότι θα πήγαινα Σαββατοκύριακο στο Λονδίνο για δουλειές, ενώ στην πραγματικότητα θα πήγαινα κυρίως για να δω εκεί την “παράνομη” σχέση μου, και πολύ λιγότερο για δουλειές...

Έχοντας περάσει 17 χρόνια σε εφημερίδες (κυρίως), περιοδικά (λιγότερο), ραδιόφωνο (λίγο), και τηλεόραση (ακόμη λιγότερο), παρακολουθώντας αμέτρητους αγώνες πολλοί εκ των οποίων ήταν τόσο μα τόοοσο βαρετοί που παρακαλούσα από το... 9΄, να συμβεί ένα θαύμα, να ανοιγοκλείσω τα μάτια μου, και το χρονόμετρο να έχει πάει στο 89΄, δευτερόλεπτα πριν τη λήξη, εκείνο που με συναρπάζει πλέον περισσότερο στο ποδόσφαιρο είναι η παρατήρηση του αντίκτυπου που έχει στον κόσμο, και οι απίθανες ιστορίες που “βγάζει”.

Στο γήπεδο της Μπόκα στο Μπουένος Άιρες, οι οπαδοί της φιλοξενούμενης ομάδας στο παιχνίδι που πήγα, έβγαλαν τα... “πουλάκια” τους στο ημίχρονο, στο πάνω διάζωμα της κερκίδας που τους είχαν, κι άρχισαν να κάνουν το “ψιλό” τους(!) καταβρέχοντας τους οπαδούς της Μπόκα που κάθονταν στο κάτω διάζωμα. Στην Ασουνσιόν, στο μεγαλύτερο, αλλά άδειο στο ένα από τα δύο παιχνίδια που είδα εκεί, στάδιο, ένας πιτσιρικάς είπε μία κακή λέξη στην κερκίδα, τον ακούσαμε όλοι επειδή στο γήπεδο δεν ήμασταν πάνω από 150-200 φίλαθλοι, ο πατέρας του άρχισε να του “τις βρέχει”, και μαμάδες άλλων μπόμπιρων μπήκαν στη μέση για να τον πείσουν να σταματήσει τα σκαμπίλια στον πωπό του...

Στο Μαρακανά του Ρίο (το γήπεδο που για το ποδόσφαιρο είναι ό,τι είναι για τα μουσεία ο Λούβρος, το Βρετανικό Μουσείο, και το Πράδο ΜΑΖΙ), 90.000 οπαδοί της Φλαμένγκο τραγουδούσαν επί 90 λεπτά, κάνοντας καζούρα στη συμπολίτισσα Φλουμινένσε και τους 10.000 οπαδούς της, επειδή τους νικούσαν και η “Φλου” απειλούταν με υποβιβασμό. Υπάρχουν πολλές συναυλίες που να μαζεύουν 100.000 κόσμο;... Στη Βενεζουέλα, στο πρώτο παιχνίδι που είδα, από τα τέσσερα γκολ του είδα μόνο το ένα. Τα άλλα τρία τα έχασα επειδή χάζευα τις γυναίκες, που πηγαινοέρχονταν συνέχεια περπατώντας αγέρωχες και καμαρωτές με τις τονισμένες καμπύλες τους, σαν την Μπελούτσι στο “Μαλένα”...

Δε θα ξεχάσω ποτέ τις αυτόχθονες κοπελίτσες στη Γουατεμάλα, που ανεβοκατέβαιναν τις κερκίδες με τις παραδοσιακές φορεσιές τους, ένα ξύλινο κασελάκι κρεμασμένο μπροστά τους, κι έναν “μπόγο” στην πλάτη τους, και κάποια στιγμή άφηναν στην άκρη το κασελάκι, έφερναν τον “μπόγο” μπροστά τους, κι έβαζαν τα μωρά τους (οι... μπόγοι) να θηλάσουν, σε μια γωνιά των κερκίδων. Στο δε Κάλι, στην Κολομβία, τη μέρα που ήμουν στο γήπεδο της τοπικής Ντεπορτίβο, οι οπαδοί της “έκαναν ντου” στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου, δε χτύπησαν κανέναν, αυτό όμως που έκαναν ήταν να πάνε μπροστά στους παίκτες της ομάδας τους, να σταθούν μπροστά τους, και με έντονες κινήσεις να τους ζητούν να βγάλουν τις φανέλες τους (είχαν βαρεθεί εκείνο το διάστημα να τους βλέπουν να χάνουν).

Στο Μαϊάμι, τέλη Απριλίου, φέτος, την τελευταία βδομάδα πριν επιστρέψω στην Ελλάδα, είχα ξεμείνει από καθαρά ρούχα, δεν ήθελα να ξοδέψω χρήματα να πλύνω τα βρώμικα μου, κι έτσι κάθε μέρα φορούσα και μία διαφορετική από τις 10+ αυθεντικές ποδοσφαιρικές φανέλες που είχα αγοράσει το προηγούμενο πεντάμηνο, και τις οποίες είχα ακόμα στις συσκευασίες τους. Κάθε μέρα υπήρχαν άνθρωποι που μου μιλούσαν “στο ξεκάρφωτο” στον δρόμο, στην παραλία, σε καταστήματα, στο χόστελ μου, παντού, κόσμος που αναγνώριζε τη φανέλα της ομάδας του, της Εθνικής της Βενεζουέλας, της Κολομβίας, της Λίγκα του Κίτο, της Μπαρσελόνα του Γκουαγιακίλ...

Στα καλά καθούμενα ένας καλοντυμένος κύριος που βγαίνει από τη μονοκατοικία του στο Miami Beach κι ετοιμάζεται να μπει στη χλιδάτη Μερτσέντες του, σε βλέπει με τη φανέλα της Μπαρσελόνα του Γκουαγιακίλ, σε ρωτάει αν είσαι από εκεί, του εξηγείς την... περίπτωσή σου, και μετά αρχίζει να σου λέει την ιστορία του, πώς από “αλάνι” σε άσχημη γειτονιά του Γκουαγιακίλ, έφθασε να ασχολείται με real estate στο Μαϊάμι. Κι όλα αυτά, επειδή σε είδε με τη φανέλα της ομάδας των παιδικών του χρόνων... Αυτό, ΑΥΤΟ είναι που λατρεύω περισσότερο στο ποδόσφαιρο, και το να διαβάζει κανείς ΤΕΤΟΙΕΣ ιστορίες δε νομίζω ότι αποτελεί χάσιμο χρόνου. Ελπίζω να το βλέπετε έτσι κι εσείς, και με το “εσείς” απευθύνομαι σε αναγνώστριες σαν την pattyyy, την Ivana, και την ΥΒΟΝΝΗ, που υποθέτω ότι δεν... κόβουν φλέβες για ποδόσφαιρο :). Fenia42, εσύ με άφησες με την εντύπωση ότι ασχολείσαι με το “τόπι”. Dmdoc, εσένα μάλλον σε υπολογίζω στους “τακτικούς” μου. Θα πρέπει να είναι εντελώς απογοητευτικά τα πρώτα κείμενά μου (από Βουλγαρία) για να σε “χάσω” :).

Ένα “ευχαριστώ” σε όσους με διάβασαν, κι ειδικά στα παιδιά με τα “ευχαριστώ” και τα σχόλιά τους!
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.661
Likes
6.597
Επόμενο Ταξίδι
Mexico lindo y querido!!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ε-ΠΙ-ΤΕ-ΛΟΥΣ o 10900km επέστρεψε :clap:
Βαριέμαι απίστευτα ότι έχει σχέση με ποδόσφαιρο , αλλά και ότι έχει σχέση με Ευρώπη (αυτό το τελευταίο το λέω αψηφώντας τυχόν γιουχαίσματα και ρίψη τοματών από ευρωπαιολάτρες συμφορουμίτες). Όπως καταλαβαίνεις ο συνδυασμός στη συγκεκριμένη ιστορία είναι θανατηφόρος για μένα!
Παρόλα αυτά θα διάβαζα κείμενό σου ακόμα κι αν ήταν η λεπτομερής ανάλυση του ¨Αρνάκι άσπρο και παχύ¨ :haha:
Είσαι από τους πολύ πολύ αγαπημένους μου πόστερς κι ας μας παράτησες να ξεροσταλιάζουμε για το επόμενο κομμάτι απο λατινική αμερική (το τονίζω μπας και αισθανθείς τύψεις και συνεχίσεις την ιστορία :lol:) στη μέση της Βενεζουέλας!

Anyway , θα σε παρακολουθήσω στο ευρωπαικό οδοιπορικό σου.
Go2dbeach
 

mariath

Member
Μηνύματα
1.792
Likes
1.652
Ονειρεμένο Ταξίδι
Όλη η Νότια Αμερική
Εκεί που σ' έχουμε αφήσει (ή καλύτερα μας έχεις αφήσει...) κάπου στη νότια Αμερική, τσουπ σκας μύτη στη Θεσσαλονίκη και ετοιμάζεσαι για τον ποδοσφαιρικό γύρο της ανατολικής Ευρώπης!!!
Δηλώνω και γω φανατική αναγνώστριά σου και περιμένω!!!!!
 

LULLU

Member
Μηνύματα
2.964
Likes
4.650
Επόμενο Ταξίδι
ισλανδια
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νιγηρας-Μαλι
:lol:καλως τον και ας αργησε που και εμεις... δεν προφτασα να παω παρακατω να διαβασω για το ποδοσφαιρο..εμεινα στα 1300 ευρω κοστους του ταξιδιου και δεν εχω συνελθει ακομη!!!!!μα που βρησκεις τετοιες τιμες εσυ?:clap:
 

dik-7

Member
Μηνύματα
1.569
Likes
1.607
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νησια μπορα μπορα
Μια ξεχωριστη από ενα ξεχωριστο μελος.
Αναμένω τη συνέχεια φυσικά.
 

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.507
Μηνύματα
718.825
Μέλη
35.346
Νεότερο μέλος
Alexandros Stergi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom