• Η αναδρομή στο παρελθόν συνεχίζεται! Ψηφίστε την Ταξιδιωτική Ιστορία του μήνα για τους μήνες Ιούλιο - Οκτώβριο 2016! Κάντε κλικ εδώ!

Βουλγαρία Μολδαβία Ουγγαρία Ουκρανία Πολωνία Ρουμανία Σερβία Σλοβακία Τσεχική Δημοκρατία Ποδοσφαιροπεριοδεία σε εννιά χώρες (ή αλλιώς, “η απόγνωση... θέλει καλοπέραση”)

10900km

Member
Μηνύματα
317
Likes
2.948
Περιεχόμενα
  1. Κεφάλαιο 1
  2. Κεφάλαιο 2ο
  3. Κεφάλαιο 3ο
  4. Κεφάλαιο 4ο
  5. Κεφάλαιο 5ο
  6. Κεφάλαιο 6ο
  7. Κεφάλαιο 7ο
  8. Κεφάλαιο 8ο
  9. Κεφάλαιο 9ο
  10. Κεφάλαιο 10ο
  11. Κεφάλαιο 11ο
  12. Κεφάλαιο 12ο
  13. Κεφάλαιο 13ο
  14. Κεφάλαιο 14ο
  15. Φωτογραφίες]Πολωνία: [URL="http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8730d1314434879-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-auschwitz-jpg"][IMG]http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8730d1314434879t-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-auschwitz-jpg[/IMG][/URL], Βοσνία: [URL="http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8731d1314434893-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-cevapi-jpg"][IMG]http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8731d1314434893t-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-cevapi-jpg[/IMG][/URL], Μαυροβούνιο: [URL="http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8732d1314434957-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-img_1264-jpg"][IMG]http://www.travelstories.gr/attachments/%F4%E1%EE%E9%E4%E9%F9%F4%E9%EA%DD%F2-%E9%F3%F4%EF%F1%DF%E5%F2-%F3%E5-%E5%EE%DD%EB%E9%EE%E7/8732d1314434957t-%F0%EF%E4%EF%F3%F6%E1%E9%F1%EF%F0%E5%F1%E9%EF%E4%E5%DF%E1-%F3%E5-%E5%ED%ED%E9%DC-%F7%FE%F1%E5%F2-%DE-%E1%EB%EB%E9%FE%F2-%E7-%E1%F0%FC%E3%ED%F9%F3%E7-%E8%DD%EB%E5%E9-%EA%E1%EB%EF%F0%DD%F1%E1%F3%E7-img_1264-jpg[/IMG][/URL

Κίεβο (έστω και δέκα μέρες μετά το βραδινό τρένο που πήρα από εκεί για Λβιβ)...

Το γεγονός ότι με τόση καθυστέρηση αξιώνομαι να γράψω για την Πρωτεύουσα των Ουκρανών, ίσως έχει και τα καλά του. Πριν από λίγο διάβασα τι έγραψα στο άλλο σάιτ φεύγοντας καταγοητευμένος από το Κίεβο, και παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει δέκα μέρες από τότε, κι έχω περάσει χρόνο ήδη σε τρεις άλλες πόλεις, το Κίεβο εξακολουθώ να το θεωρώ “περίπτωση”. Πού είναι το “καλό”; Έχω την αίσθηση ότι μερικές φορές, όταν πηγαίνεις από ένα μέρος σε άλλο, το μέρος στο οποίο πήγες πιο πρόσφατα τείνει να κερδίζει στα σημεία το αμέσως προηγούμενο, ίσως επειδή οι αναμνήσεις είναι πιο “φρέσκες”. Αν όντως ισχύει αυτός ο κανόνας (ΑΝ πρόκειται για κανόνα), το Κίεβο τον κάνει κομμάτια και τον πετάει στα σκουπίδια...

Με βάση τα δικά μου κριτήρια αξιολόγησης μίας πόλης, το Κίεβο... άρχισε το παιχνίδι (των εντυπώσεων) με γκολ από τα αποδυτήρια, με ΔΥΟ γκολ από τα αποδυτήρια. Έχει λόφους ΚΑΙ ποτάμι, κάτι που εξ ορισμού σημαίνει ότι οι οπτικές γωνίες από τις οποίες μπορείς να το δεις-θαυμάσεις-αγναντέψεις, είναι περισσότερες από εκείνες που έχεις... στη Σόφια, για παράδειγμα. Το “γεύμα” είναι πιο πλήρες. Έχεις ορεκτικό, κυρίως πιάτο, κάτι συνοδευτικό, φρούτο, γλυκό, ΚΑΙ καφέ στο τέλος. Αντίθετα, από πλευράς... οπτικών γωνιών, η Σόφια δεν είναι καν γεύμα. Περισσότερο με κρύο σάντουιτς που το τρως περπατώντας γρήγορα στον δρόμο για να μην αργήσεις στη δουλειά είναι...

Επιπλέον, αυτά που έχεις να αγναντέψεις, είναι όμορφα. Λατρεύω τα κτήρια με αψίδες, αυτά με εισόδους-αψίδες που βγάζουν σε εσωτερική αυλή. Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο Κίεβο ήταν ότι πολλά κτήρια είχαν ΨΗΛΕΣ αψίδες, κάτι που στα μάτια μου τα έκανε να φαντάζουν σχεδόν... σκηνικό φαντασμαγορικών ταινιών, κάτι από “Άρχοντας των Δαχτυλιδιών”...

Στο δε... μπρα-ντε-φερ μεταξύ κτηρίων άψογα διατηρημένων, και κτηρίων που τα -κομψότατα- μπαλκόνια τους φαίνονται έτοιμα να καταρρεύσουν, τη μονομαχία την κερδίζουν τα πρώτα. Είναι ΕΚΕΙΝΑ, έτσι όπως στέκονται δίπλα-δίπλα στα δεύτερα, που... επιβλητικά-επιβλητικά, μεταδίδουν κάποια από αυτήν την ιδιότητά τους στα “ερείπια”, κάνοντάς τα να φαντάζουν “αφημένα γοητευτικά”, αντί για “ετοιμόρροπα χαλάσματα”...

Γενικά το Κίεβο με άφησε με την εντύπωση ότι είναι “μεγαλούπολη”, όχι μόνο σε μέγεθος, αλλά και σε... προφίλ, σε στιλ, σε “αέρα” και “ατμόσφαιρα”, κάτι που δεν μπορώ να γράψω ούτε για τη Σόφια, ούτε για το Βουκουρέστι, πόσο μάλλον για το Κισινάου. Αν Βουλγαρία, Ρουμανία, Μολδαβία και Ουκρανία, ήταν ΜΙΑ χώρα, Πρωτεύουσα θα ήταν το Κίεβο, και οι άλλες τρεις πόλεις θα ήταν “περιφερειακά κέντρα”. Έτσι το βλέπω.

Την πρώτη μέρα είδα ένα μικρό παιχνίδι Κυπέλλου Ουκρανίας, από το οποίο εκείνο που κράτησα περισσότερο ήταν ότι για πρώτη φορά στη ζωή μου πλήρωσα για εισιτήριο ποδοσφαιρικού αγώνα λιγότερο από ένα ευρώ. Αρκετές φορές, σε άλλες χώρες, κυρίως της Λατινικής Αμερικής, είχα... φλερτάρει με το “ψυχολογικό όριο” του ενός ευρώ, όμως πάντα έβγαινε κάτι περισσότερο. Κι επιστρέφοντας στον ξενώνα μου, πριν πάρω το εξευτελιστικά φθηνό μετρό (λιγότερο από 20 λεπτά του ευρώ το εισιτήριο), γέμισα τον μικρό σάκο που είχα μαζί μου και μία πλαστική σακούλα με πράγματα από ένα σούπερ μάρκετ, δίνοντας κάτι λιγότερο από πέντε ευρώ. Το ζήτημα των εξόδων το αναφέρω συχνά-πυκνά, όχι μόνο για να δίνω μια ιδέα του πόσο κοστίζουν κάποια πράγματα σε κόσμο που μπορεί να με διαβάζει και να μελετάει ταξίδι σε χώρες από τις οποίες μόλις έχω περάσει, αλλά κι επειδή πεποίθησή μου είναι ότι αν ταξιδεύεις με τον δικό μου -πενιχρό- προϋπολογισμό, το να είσαι σε μία χώρα στην οποία δε χρειάζεται να μετράς μέχρι και το τελευταίο ευρώ που ξοδεύεις, σου επιτρέπει να χαρείς το ταξίδι περισσότερο. Το Κίεβο με κέρδισε ΚΑΙ για αυτόν τον λόγο (παρεμπιπτόντως, εφτά ευρώ η βραδιά σε εντυπωσιακό χόστελ, με τζακούζι στα μπάνια του!).

Είδα ακόμη το Ντινάμο Κιέβου-Σαχτάρ, που είναι κάτι σαν το δικό μας ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός, δηλαδή η μάχη μεταξύ των δύο μεγαλύτερων ομάδων (συγγνώμη φίλοι Παναθηναϊκοί και Αρειανοί), των δύο βασικών πόλεων της χώρας (τουλάχιστον ποδοσφαιρικά). Εκείνο που κρατάω από το συγκεκριμένο παιχνίδι είναι ότι οι Ουκρανοί δεν είναι τόσο... άγριοι (στα γήπεδα) όσο μου τους είχαν περιγράψει. Οι λιγοστοί οπαδοί της Σαχτάρ κάθισαν σε απόσταση 20-30 μέτρων από το πέταλο των φανατικών της Ντινάμο, και τους οπαδούς των δύο ομάδων χώριζε μία και μοναδική σειρά αστυνομικών. Ούτε “νεκρές ζώνες” στην κερκίδα, ούτε πεταμένα στα σκουπίδια χιλιάδες καθίσματα, για να κρατήσει τους οπαδούς των δύο ομάδων “σε απόσταση ασφαλείας”. Το πόσα καθίσματα “χαραμίζονταν” στην Τούμπα όταν ταξίδευαν οπαδοί του Ολυμπιακού, το θυμάμαι και... εκνευρίζομαι (όχι επειδή συνέβαινε, αλλά επειδή το θεωρούσαμε όλοι απαραίτητο να συμβαίνει).

Κάτι ακόμα που μου έκανε μεγάλη εντύπωση στο Κίεβο ήταν η... διχασμένη προσωπικότητα, γλωσσικά, της πόλης. Όλες οι ταμπέλες, ακόμη και το χαρτί με τις συνθέσεις και τα στοιχεία του αγώνα που μας μοίρασε ο υπεύθυνος Τύπου της Ντινάμο πριν το παιχνίδι, ήταν στα Ουκρανικά, όμως στον δρόμο είναι πιο εύκολο να ακούσεις Ρωσικά. Όχι ότι μπορώ να πω τη διαφορά μεταξύ των δύο... Απλά μεταφέρω όσα μου είπαν άτομα που συνάντησα στο Κίεβο. Εκείνοι που έχουν τα Ρωσικά σαν πρώτη γλώσσα λένε ότι είναι τόσοι όσοι κι εκείνοι που πρώτη γλώσσα έχουν τα Ουκρανικά, όμως οι τελευταίοι πολλές φορές “το γυρίζουν” στα Ρωσικά, επειδή οι ρωσόφωνοι δε φαίνονται πολύ... ζεστοί να μάθουν καλά Ουκρανικά. Όχι ότι οι διαφορές μεταξύ των δύο γλωσσών είναι τόσες όσες μεταξύ των Ρωσικών και των Ρουμανικών (στο Κισινάου), όμως...

Κι όπως και στο Κισινάου, οι ρωσόφωνοι που συνάντησα μου είπαν ότι κάνουν παρέα με ρωσόφωνους, κι οι ουκρανόφωνοι με ουκρανόφωνους. Πάλι τη Μαλαισία θυμήθηκα (και τη Σιγκαπούρη), στην οποία η Κυβέρνηση παλεύει εδώ και χρόνια να κάνει τις διαφορετικές κοινότητες να μπολιαστούν η μία στην άλλη, όμως οι κινεζικής καταγωγής εξακολουθούν να κάνουν παρέα με κόσμο κινεζικής καταγωγής, οι ινδικής καταγωγής με άτομα επίσης ινδικής καταγωγής, και οι Malays να κάνουν παρέα με Malays (φυσικά με εξαιρέσεις, όχι όμως και αμέτρητες).

Όσο για τις γυναίκες, το σχόλιό μου είναι ότι λατρεύουν τα ψηλά τακούνια. Πολωνή στο Βρότσλαβ (όπου βρίσκομαι) μου είπε χθες το βράδυ ότι τον χειμώνα, πάνω σε παγωμένη επιφάνεια, εκείνη μπορεί να γλιστρήσει και να πέσει, έστω και φορώντας ορειβατικά μποτάκια. “Αλλά οι γυναίκες στην ανατολική Πολωνία είναι όπως στην Ουκρανία. Ακόμη και πάνω σε πάγο μπορούν να περπατήσουν με ψηλά τακούνια, χωρίς να πέσουν, χωρίς καν να γλιστρήσουν”...

Πέντε μέρες πέρασα στο Κίεβο, κι έφυγα για Λβιβ αισθανόμενος ότι... το αδικούσα, μη μένοντας -πολύ- περισσότερο. Με κέρδισε. Έτσι απλά. Το μόνο που μου έλειψε ήταν χρόνος για να συναντήσω περισσότερο κόσμο. Ένας επιπλέον λόγος για να επιστρέψω μία μέρα, κατά προτίμηση σύντομα, κατά προτίμηση (με ένα... θαύμα) το ερχόμενο καλοκαίρι για το ποδοσφαιρικό Euro.

Λεπτομέρεια: το κρεβάτι που εμένα μου έβγαινε εφτά ευρώ τη βραδιά, τον ερχόμενο Ιούνιο και αρχές Ιουλίου κοστίζει 45-50 ευρώ, και ο ξενώνας στον οποίο έμεινα είναι ΗΔΗ “κλεισμένος” για τις μισές ημέρες που θα διαρκέσει το Euro... Όσοι επένδυσαν τα τελευταία δύο χρόνια ανοίγοντας -αρκετά έως πολλά- χόστελ, θέλουν να κάνουν... απόσβεση μέσα σε τρεις εβδομάδες...

Επόμενο κείμενο, για Λβιβ.

Χαιρετίσματα σε όλους από “Βρότσγουαφ”
 

Attachments

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.235
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ονειρεμένο Ταξίδι
νότια αφρική
Wow! Ανυπομονώ (αν και μη ποδοσφαιρόφιλη!).
 

dmdoc

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
886
Ξεχωριστή και ιδιαίτερη η σκέψη και το project.Επιτέλους κάτι ολότελα διαφορετικό.Thanks που το μοιράζεσαι...
 

Ivana

Member
Μηνύματα
827
Likes
1.079
Ονειρεμένο Ταξίδι
οχ.....όλος ο κόσμος
αντε, με το καλό...να περάσεις καλά και να τελειώσεις το έργο σου!!! ελπίζω και τα λεφτα να σου φτάσουν!

και εμένα μου άρεσε πολύ, άρα περιμένω την συνέχεια!
 

fenia42

Member
Μηνύματα
3.153
Likes
6.272
Επόμενο Ταξίδι
Азербайджан
Ονειρεμένο Ταξίδι
Γροιλανδία,Σβάλμπαρντ
Δώσε στο λαό ποδόσφαιρο
 

YBONNH

Member
Μηνύματα
233
Likes
113
Ονειρεμένο Ταξίδι
γυρος του κοσμου
Καλως τον!:clap: και καλο σου ταξιδι.
Γραφε, κι ας ειναι και για ποδοσφαιρο:haha:
 

10900km

Member
Μηνύματα
317
Likes
2.948
Το σκέφτηκα αρκετά πριν συμπεριλάβω τη λέξη “ποδόσφαιρο” στον τίτλο της ιστορίας, επειδή, φυσικά, θέλω να με διαβάζετε όσο γίνεται περισσότεροι, και ξέρω ότι αρκετοί, κυρίως αρκετΕΣ, δεν έχουν το παραμικρό (μα το παραμικρό!) ενδιαφέρον για αυτό το άθλημα στο οποίο “22 τρελοί κυνηγάνε μία μπάλα”. Αν όμως δεν το ανέφερα στον τίτλο, θα ήταν σαν να ήμουν παντρεμένος και να έλεγα στη γυναίκα μου ότι θα πήγαινα Σαββατοκύριακο στο Λονδίνο για δουλειές, ενώ στην πραγματικότητα θα πήγαινα κυρίως για να δω εκεί την “παράνομη” σχέση μου, και πολύ λιγότερο για δουλειές...

Έχοντας περάσει 17 χρόνια σε εφημερίδες (κυρίως), περιοδικά (λιγότερο), ραδιόφωνο (λίγο), και τηλεόραση (ακόμη λιγότερο), παρακολουθώντας αμέτρητους αγώνες πολλοί εκ των οποίων ήταν τόσο μα τόοοσο βαρετοί που παρακαλούσα από το... 9΄, να συμβεί ένα θαύμα, να ανοιγοκλείσω τα μάτια μου, και το χρονόμετρο να έχει πάει στο 89΄, δευτερόλεπτα πριν τη λήξη, εκείνο που με συναρπάζει πλέον περισσότερο στο ποδόσφαιρο είναι η παρατήρηση του αντίκτυπου που έχει στον κόσμο, και οι απίθανες ιστορίες που “βγάζει”.

Στο γήπεδο της Μπόκα στο Μπουένος Άιρες, οι οπαδοί της φιλοξενούμενης ομάδας στο παιχνίδι που πήγα, έβγαλαν τα... “πουλάκια” τους στο ημίχρονο, στο πάνω διάζωμα της κερκίδας που τους είχαν, κι άρχισαν να κάνουν το “ψιλό” τους(!) καταβρέχοντας τους οπαδούς της Μπόκα που κάθονταν στο κάτω διάζωμα. Στην Ασουνσιόν, στο μεγαλύτερο, αλλά άδειο στο ένα από τα δύο παιχνίδια που είδα εκεί, στάδιο, ένας πιτσιρικάς είπε μία κακή λέξη στην κερκίδα, τον ακούσαμε όλοι επειδή στο γήπεδο δεν ήμασταν πάνω από 150-200 φίλαθλοι, ο πατέρας του άρχισε να του “τις βρέχει”, και μαμάδες άλλων μπόμπιρων μπήκαν στη μέση για να τον πείσουν να σταματήσει τα σκαμπίλια στον πωπό του...

Στο Μαρακανά του Ρίο (το γήπεδο που για το ποδόσφαιρο είναι ό,τι είναι για τα μουσεία ο Λούβρος, το Βρετανικό Μουσείο, και το Πράδο ΜΑΖΙ), 90.000 οπαδοί της Φλαμένγκο τραγουδούσαν επί 90 λεπτά, κάνοντας καζούρα στη συμπολίτισσα Φλουμινένσε και τους 10.000 οπαδούς της, επειδή τους νικούσαν και η “Φλου” απειλούταν με υποβιβασμό. Υπάρχουν πολλές συναυλίες που να μαζεύουν 100.000 κόσμο;... Στη Βενεζουέλα, στο πρώτο παιχνίδι που είδα, από τα τέσσερα γκολ του είδα μόνο το ένα. Τα άλλα τρία τα έχασα επειδή χάζευα τις γυναίκες, που πηγαινοέρχονταν συνέχεια περπατώντας αγέρωχες και καμαρωτές με τις τονισμένες καμπύλες τους, σαν την Μπελούτσι στο “Μαλένα”...

Δε θα ξεχάσω ποτέ τις αυτόχθονες κοπελίτσες στη Γουατεμάλα, που ανεβοκατέβαιναν τις κερκίδες με τις παραδοσιακές φορεσιές τους, ένα ξύλινο κασελάκι κρεμασμένο μπροστά τους, κι έναν “μπόγο” στην πλάτη τους, και κάποια στιγμή άφηναν στην άκρη το κασελάκι, έφερναν τον “μπόγο” μπροστά τους, κι έβαζαν τα μωρά τους (οι... μπόγοι) να θηλάσουν, σε μια γωνιά των κερκίδων. Στο δε Κάλι, στην Κολομβία, τη μέρα που ήμουν στο γήπεδο της τοπικής Ντεπορτίβο, οι οπαδοί της “έκαναν ντου” στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου, δε χτύπησαν κανέναν, αυτό όμως που έκαναν ήταν να πάνε μπροστά στους παίκτες της ομάδας τους, να σταθούν μπροστά τους, και με έντονες κινήσεις να τους ζητούν να βγάλουν τις φανέλες τους (είχαν βαρεθεί εκείνο το διάστημα να τους βλέπουν να χάνουν).

Στο Μαϊάμι, τέλη Απριλίου, φέτος, την τελευταία βδομάδα πριν επιστρέψω στην Ελλάδα, είχα ξεμείνει από καθαρά ρούχα, δεν ήθελα να ξοδέψω χρήματα να πλύνω τα βρώμικα μου, κι έτσι κάθε μέρα φορούσα και μία διαφορετική από τις 10+ αυθεντικές ποδοσφαιρικές φανέλες που είχα αγοράσει το προηγούμενο πεντάμηνο, και τις οποίες είχα ακόμα στις συσκευασίες τους. Κάθε μέρα υπήρχαν άνθρωποι που μου μιλούσαν “στο ξεκάρφωτο” στον δρόμο, στην παραλία, σε καταστήματα, στο χόστελ μου, παντού, κόσμος που αναγνώριζε τη φανέλα της ομάδας του, της Εθνικής της Βενεζουέλας, της Κολομβίας, της Λίγκα του Κίτο, της Μπαρσελόνα του Γκουαγιακίλ...

Στα καλά καθούμενα ένας καλοντυμένος κύριος που βγαίνει από τη μονοκατοικία του στο Miami Beach κι ετοιμάζεται να μπει στη χλιδάτη Μερτσέντες του, σε βλέπει με τη φανέλα της Μπαρσελόνα του Γκουαγιακίλ, σε ρωτάει αν είσαι από εκεί, του εξηγείς την... περίπτωσή σου, και μετά αρχίζει να σου λέει την ιστορία του, πώς από “αλάνι” σε άσχημη γειτονιά του Γκουαγιακίλ, έφθασε να ασχολείται με real estate στο Μαϊάμι. Κι όλα αυτά, επειδή σε είδε με τη φανέλα της ομάδας των παιδικών του χρόνων... Αυτό, ΑΥΤΟ είναι που λατρεύω περισσότερο στο ποδόσφαιρο, και το να διαβάζει κανείς ΤΕΤΟΙΕΣ ιστορίες δε νομίζω ότι αποτελεί χάσιμο χρόνου. Ελπίζω να το βλέπετε έτσι κι εσείς, και με το “εσείς” απευθύνομαι σε αναγνώστριες σαν την pattyyy, την Ivana, και την ΥΒΟΝΝΗ, που υποθέτω ότι δεν... κόβουν φλέβες για ποδόσφαιρο :). Fenia42, εσύ με άφησες με την εντύπωση ότι ασχολείσαι με το “τόπι”. Dmdoc, εσένα μάλλον σε υπολογίζω στους “τακτικούς” μου. Θα πρέπει να είναι εντελώς απογοητευτικά τα πρώτα κείμενά μου (από Βουλγαρία) για να σε “χάσω” :).

Ένα “ευχαριστώ” σε όσους με διάβασαν, κι ειδικά στα παιδιά με τα “ευχαριστώ” και τα σχόλιά τους!
 

go2dbeach

Member
Μηνύματα
5.661
Likes
6.597
Επόμενο Ταξίδι
Mexico lindo y querido!!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Λατινική Αμερική
Ε-ΠΙ-ΤΕ-ΛΟΥΣ o 10900km επέστρεψε :clap:
Βαριέμαι απίστευτα ότι έχει σχέση με ποδόσφαιρο , αλλά και ότι έχει σχέση με Ευρώπη (αυτό το τελευταίο το λέω αψηφώντας τυχόν γιουχαίσματα και ρίψη τοματών από ευρωπαιολάτρες συμφορουμίτες). Όπως καταλαβαίνεις ο συνδυασμός στη συγκεκριμένη ιστορία είναι θανατηφόρος για μένα!
Παρόλα αυτά θα διάβαζα κείμενό σου ακόμα κι αν ήταν η λεπτομερής ανάλυση του ¨Αρνάκι άσπρο και παχύ¨ :haha:
Είσαι από τους πολύ πολύ αγαπημένους μου πόστερς κι ας μας παράτησες να ξεροσταλιάζουμε για το επόμενο κομμάτι απο λατινική αμερική (το τονίζω μπας και αισθανθείς τύψεις και συνεχίσεις την ιστορία :lol:) στη μέση της Βενεζουέλας!

Anyway , θα σε παρακολουθήσω στο ευρωπαικό οδοιπορικό σου.
Go2dbeach
 

mariath

Member
Μηνύματα
1.792
Likes
1.652
Ονειρεμένο Ταξίδι
Όλη η Νότια Αμερική
Εκεί που σ' έχουμε αφήσει (ή καλύτερα μας έχεις αφήσει...) κάπου στη νότια Αμερική, τσουπ σκας μύτη στη Θεσσαλονίκη και ετοιμάζεσαι για τον ποδοσφαιρικό γύρο της ανατολικής Ευρώπης!!!
Δηλώνω και γω φανατική αναγνώστριά σου και περιμένω!!!!!
 

LULLU

Member
Μηνύματα
2.964
Likes
4.650
Επόμενο Ταξίδι
ισλανδια
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νιγηρας-Μαλι
:lol:καλως τον και ας αργησε που και εμεις... δεν προφτασα να παω παρακατω να διαβασω για το ποδοσφαιρο..εμεινα στα 1300 ευρω κοστους του ταξιδιου και δεν εχω συνελθει ακομη!!!!!μα που βρησκεις τετοιες τιμες εσυ?:clap:
 

dik-7

Member
Μηνύματα
1.569
Likes
1.607
Επόμενο Ταξίδι
Θα δειξει!
Ονειρεμένο Ταξίδι
Νησια μπορα μπορα
Μια ξεχωριστη από ενα ξεχωριστο μελος.
Αναμένω τη συνέχεια φυσικά.
 

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
30.507
Μηνύματα
718.826
Μέλη
35.346
Νεότερο μέλος
Alexandros Stergi

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom