John-Rebus
Member
- Μηνύματα
- 50
- Likes
- 34
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσυβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο (Cataratas del Iguazu, 28-30/10/08)][CENTER][attach=full]20863[/attach][/CENTER
- Κεφάλαιο 3ο (Cataratas del Iguazu, Πρακτικότητες και Παρατηρήσεις)
- Κεφάλαιο 4ο (Τίγκρε και Δέλτα του Παρανά, 31/10)]Επιστρέφοντας από το Ιγκουασού και πριν την αναχώρησή μας για το άλλο άκρο της χώρας, τη Γη του Πυρός, εξορμήσαμε από το Μπουένος Άιρες (ΜΑ) στη κοντινή πόλη [URL="http://www.vivitigre.gov.ar/"]Tigre[/URL] (Τίγκρε) στο καταπράσινο [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Paran%C3%A1_Delta"]Δέλτα του ποταμού Παρανά[/URL
- Κεφάλαιο 5ο (Στο Τέλος του Κόσμου, 1-4/11 #1)]Το αεροπλάνο πλησιάζει το διεθνές αεροδρόμιο της [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Ushuaia,_Argentina"]Ushuaia[/URL
- Κεφάλαιο 6ο (Στο Τέλος του Κόσμου, 1-4/11 #2)
- Κεφάλαιο 7ο (Στο Τέλος του Κόσμου, 1-4/11 #3)][B]El Almacen – Ένα κατάστημα γεμάτο ιστορία[/B
- Κεφάλαιο 8ο (Στο Τέλος του Κόσμου, 1-4/11 #4)][B]Το πραγματικό Τέλος του Κόσμου[/B
- Κεφάλαιο 9ο (Στο Τέλος του Κόσμου, 1-4/11, Πρακτικότητες και Παρατηρήσεις)
- Κεφάλαιο 10ο (¡No Hay Monedas!)
- Κεφάλαιο 11ο (Μοντεβίδεο – Κολόνια, 6-7/11 #1)
- Κεφάλαιο 12ο (Μοντεβίδεο – Κολόνια, 6-7/11 #2)][B]Mate όπως φραπέ[/B
- Κεφάλαιο 13ο (San Antonio de Areco, 9/11)]Την προτελευταία μας μέρα στην Αργεντινή είχαμε αποφασίσει να τη περάσουμε στη πόλη [URL="http://sanantoniodeareco.com/turismo/index.htm"]San Antonio de Areco[/URL], 113 χλμ μακριά από το Μπουένος Άιρες. Ο λόγος ήταν ότι εκεί λάμβανε χώρα η ετήσια μέρα της Παράδοσης ([URL="http://sanantoniodeareco.com/turismo/fiestadelatradicion/index.htm"]Día de la Tradición[/URL]), δηλαδή η μεγαλύτερη στη χώρα γιορτή-συγκέντρωση των τοπικών καουμπόηδων, των [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Gaucho"]Gauchos[/URL
- Κεφάλαιο 14ο (Μπουένος Άιρες: Σκόρπιες Σημειώσεις #1)
- Κεφάλαιο 15ο (Μπουένος Άιρες: Σκόρπιες Σημειώσεις #2)
Χρειάστηκαν 3 ώρες με το πλοίο για να διασχίσουμε το Río de la Plata και από το Μπουένος Άιρες (ΜΑ) να φτάσουμε στο λιμάνι του Μοντεβίδεο, στην Ουρουγουάη. Τα γραφειοκρατικά ευτυχώς τα είχαμε τελειώσει στο terminal του ΜΑ. Βγαίνοντας στη Ciudad Vieja (Παλιά Πόλη) η πρώτη μου εντύπωση ήταν ότι γυρίσαμε, μέσα σε λίγες ώρες, κάνα δύο δεκαετίες πίσω συγκριτικά με το ΜΑ. Την ίδια αίσθηση είχα όμως και όταν είδα καλύτερα τη πόλη και περπάτησα στους εμπορικούς δρόμους. Παλιά μαγαζιά, νεοκλασικά κτήρια, παραδοσιακά καφέ, πάρα πολλά παλιά αμερικάνικα αυτοκίνητα. Το σκηνικό συμπληρώνουν οι διάφοροι ρακοσυλλέκτες που σαρώνουν τη πόλη με κάρα ρυμουλκούμενα από άλογα. Εδώ θα συναντήσεις κυρίως ανθρώπους με χαρακτηριστικά ντόπιων φυλών (σκουρόχρωμοι, βραχύσωμοι, κτλ), παρά με ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά όπως στην Αργεντινή. Επιτέλους, καταλαβαίνουμε πραγματική ατμόσφαιρα Λατινικής Αμερικής. Το σίγουρο είναι πάντως πως μετά από μία μέρα στη πόλη μπορώ να πω πως το Μοντεβίδεο αξίζει πολύ παραπάνω από ένα καφέ, όπως μου έλεγαν κάποιοι.
Κατευθυνόμαστε προς τη πλατεία Συντάγματος (Plaza Constitución), τη δεύτερη πιο σημαντική πλατεία της πόλης, για να βρούμε κάποιο hostel να μείνουμε. Στη πορεία μας προς τη πλατεία επικρατεί ησυχία και δεν κυκλοφορεί πολύς κόσμος, παρόλο που είμαστε σχεδόν μεσημέρι Πέμπτης. Παρακάτω διαπιστώνουμε ότι κάποιοι δρόμοι είναι κλειστοί, γιατί διαμαρτύρονται μια χούφτα δάσκαλοι, κάνοντας σαματά με διάφορα «χλαπατσίμπανα» μπροστά από ένα κυβερνητικό κτήριο. Ζητούν καλύτερους μισθούς, θέσπιση κανονισμού για καλύτερες συνθήκες εργασίας και νόμο εκπαίδευσης με συγκεκριμένες λύσεις (κάτι μου θυμίζουν αυτά...).
Αφού τακτοποιηθήκαμε σε ένα hostel, ξεχυθήκαμε στη πόλη. Εξάλλου, έχουμε ουσιαστικά μόνο το υπόλοιπο της ημέρας για να γνωρίσουμε το Μοντεβίδεο. Βολτάροντας στο κέντρο βλέπεις ότι ο κόσμος δεν βιάζεται. Οι ρυθμοί είναι χαλαροί, η κίνηση των αυτοκινήτων το ίδιο και σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει το χάος της μητρόπολης του ΜΑ. Πίσω από τα επιβλητικά κτήρια που θυμίζουν σοβιετική δημοκρατία βρίσκονται φτωχογειτονιές. Δεν συναντήσαμε πουθενά ορδές τουριστών. Στην κεντρική πλατεία, τη Plaza Independencia (πλατεία Ανεξαρτησίας), δεσπόζει το χαρακτηριστικό 30 τόνων-άγαλμα του έφιππου ήρωα Artiga με φόντο ένα τεράστιο μονοκόμματο κτήριο γραφείων. Εκεί κάπου είδαμε κι ένα τσούρμο παιδιά, όλα ντυμένα με λευκές ρόμπες και μεγάλους μοβ φιόγκους στο λαιμό. Έμοιαζαν περισσότερο με χασάπηδες σε συσκευασία δώρου παρά με μαθητές. Δυστυχώς, αυτή η κακόγουστη αμφίεση είναι και η επίσημη στολή σε κάποια δημοτικά σχολεία.
Καλό το περπάτημα, αλλά μες το καταμεσήμερο δεν λέει να κυκλοφορείς με άδειο στομάχι. Ρίχνοντας μια ματιά στο χάρτη, είπαμε να δοκιμάσουμε τη τύχη μας στη παραθαλάσσια γειτονιά Pocitos στα ανατολικά της πόλης. Φαινόταν να έχει συγκεντρωμένα κάποια καφεστιατόρια. Στο ταξί το ταξίμετρο δεν αναγράφει το κόστος, αλλά μονάδες που στο τέλος ο ταξιτζής σου λέει την αντιστοιχία τους σε χρήματα. Ακολουθούμε τη πολύ όμορφη παραλιακή διαδρομή της Rambla και περνώντας από τη περιοχή Punta Carretas φτάνουμε στο Pocitos.
Η περιοχή έχει κάτι μεταξύ Νίκαιας, Ρίο Ντε Τζανέιρο και περισσότερο Φαλήρου. Εδώ βλέπεις τη σύγχρονη πλευρά του Μοντεβίδεο. Από τη μία τεράστιες πολυκατοικίες και από τη πλευρά της θάλασσας ένας απέραντος πεζόδρομος και πλαζ. Από το Pocitos και μετά ακολουθούν συνέχεια αμμουδιές που το καλοκαίρι κατακλύζονται από κόσμο. Ήδη αρκετοί έχουν ξεκινήσει τις βουτιές χάριν του καλού καιρού. Αν και τελικά δεν βρήκαμε κάποιο ιδιαίτερο σημείο με εστιατόρια, καταλήξαμε στο ιστορικό “μπαρ 62”, όπου περνούσε παλιά το πρώτο τρόλεϊ της ομώνυμης γραμμής.
Περισσότερα στο mikrocosmos
Κατευθυνόμαστε προς τη πλατεία Συντάγματος (Plaza Constitución), τη δεύτερη πιο σημαντική πλατεία της πόλης, για να βρούμε κάποιο hostel να μείνουμε. Στη πορεία μας προς τη πλατεία επικρατεί ησυχία και δεν κυκλοφορεί πολύς κόσμος, παρόλο που είμαστε σχεδόν μεσημέρι Πέμπτης. Παρακάτω διαπιστώνουμε ότι κάποιοι δρόμοι είναι κλειστοί, γιατί διαμαρτύρονται μια χούφτα δάσκαλοι, κάνοντας σαματά με διάφορα «χλαπατσίμπανα» μπροστά από ένα κυβερνητικό κτήριο. Ζητούν καλύτερους μισθούς, θέσπιση κανονισμού για καλύτερες συνθήκες εργασίας και νόμο εκπαίδευσης με συγκεκριμένες λύσεις (κάτι μου θυμίζουν αυτά...).
Αφού τακτοποιηθήκαμε σε ένα hostel, ξεχυθήκαμε στη πόλη. Εξάλλου, έχουμε ουσιαστικά μόνο το υπόλοιπο της ημέρας για να γνωρίσουμε το Μοντεβίδεο. Βολτάροντας στο κέντρο βλέπεις ότι ο κόσμος δεν βιάζεται. Οι ρυθμοί είναι χαλαροί, η κίνηση των αυτοκινήτων το ίδιο και σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει το χάος της μητρόπολης του ΜΑ. Πίσω από τα επιβλητικά κτήρια που θυμίζουν σοβιετική δημοκρατία βρίσκονται φτωχογειτονιές. Δεν συναντήσαμε πουθενά ορδές τουριστών. Στην κεντρική πλατεία, τη Plaza Independencia (πλατεία Ανεξαρτησίας), δεσπόζει το χαρακτηριστικό 30 τόνων-άγαλμα του έφιππου ήρωα Artiga με φόντο ένα τεράστιο μονοκόμματο κτήριο γραφείων. Εκεί κάπου είδαμε κι ένα τσούρμο παιδιά, όλα ντυμένα με λευκές ρόμπες και μεγάλους μοβ φιόγκους στο λαιμό. Έμοιαζαν περισσότερο με χασάπηδες σε συσκευασία δώρου παρά με μαθητές. Δυστυχώς, αυτή η κακόγουστη αμφίεση είναι και η επίσημη στολή σε κάποια δημοτικά σχολεία.
Καλό το περπάτημα, αλλά μες το καταμεσήμερο δεν λέει να κυκλοφορείς με άδειο στομάχι. Ρίχνοντας μια ματιά στο χάρτη, είπαμε να δοκιμάσουμε τη τύχη μας στη παραθαλάσσια γειτονιά Pocitos στα ανατολικά της πόλης. Φαινόταν να έχει συγκεντρωμένα κάποια καφεστιατόρια. Στο ταξί το ταξίμετρο δεν αναγράφει το κόστος, αλλά μονάδες που στο τέλος ο ταξιτζής σου λέει την αντιστοιχία τους σε χρήματα. Ακολουθούμε τη πολύ όμορφη παραλιακή διαδρομή της Rambla και περνώντας από τη περιοχή Punta Carretas φτάνουμε στο Pocitos.
Η περιοχή έχει κάτι μεταξύ Νίκαιας, Ρίο Ντε Τζανέιρο και περισσότερο Φαλήρου. Εδώ βλέπεις τη σύγχρονη πλευρά του Μοντεβίδεο. Από τη μία τεράστιες πολυκατοικίες και από τη πλευρά της θάλασσας ένας απέραντος πεζόδρομος και πλαζ. Από το Pocitos και μετά ακολουθούν συνέχεια αμμουδιές που το καλοκαίρι κατακλύζονται από κόσμο. Ήδη αρκετοί έχουν ξεκινήσει τις βουτιές χάριν του καλού καιρού. Αν και τελικά δεν βρήκαμε κάποιο ιδιαίτερο σημείο με εστιατόρια, καταλήξαμε στο ιστορικό “μπαρ 62”, όπου περνούσε παλιά το πρώτο τρόλεϊ της ομώνυμης γραμμής.
Περισσότερα στο mikrocosmos
Attachments
-
23,6 KB Προβολές: 289
-
15 KB Προβολές: 357
Last edited by a moderator: