John-Rebus
Member
- Μηνύματα
- 50
- Likes
- 34
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσυβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο (Cataratas del Iguazu, 28-30/10/08)][CENTER][attach=full]20863[/attach][/CENTER
- Κεφάλαιο 3ο (Cataratas del Iguazu, Πρακτικότητες και Παρατηρήσεις)
- Κεφάλαιο 4ο (Τίγκρε και Δέλτα του Παρανά, 31/10)]Επιστρέφοντας από το Ιγκουασού και πριν την αναχώρησή μας για το άλλο άκρο της χώρας, τη Γη του Πυρός, εξορμήσαμε από το Μπουένος Άιρες (ΜΑ) στη κοντινή πόλη [URL="http://www.vivitigre.gov.ar/"]Tigre[/URL] (Τίγκρε) στο καταπράσινο [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Paran%C3%A1_Delta"]Δέλτα του ποταμού Παρανά[/URL
- Κεφάλαιο 5ο (Στο Τέλος του Κόσμου, 1-4/11 #1)]Το αεροπλάνο πλησιάζει το διεθνές αεροδρόμιο της [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Ushuaia,_Argentina"]Ushuaia[/URL
- Κεφάλαιο 6ο (Στο Τέλος του Κόσμου, 1-4/11 #2)
- Κεφάλαιο 7ο (Στο Τέλος του Κόσμου, 1-4/11 #3)][B]El Almacen – Ένα κατάστημα γεμάτο ιστορία[/B
- Κεφάλαιο 8ο (Στο Τέλος του Κόσμου, 1-4/11 #4)][B]Το πραγματικό Τέλος του Κόσμου[/B
- Κεφάλαιο 9ο (Στο Τέλος του Κόσμου, 1-4/11, Πρακτικότητες και Παρατηρήσεις)
- Κεφάλαιο 10ο (¡No Hay Monedas!)
- Κεφάλαιο 11ο (Μοντεβίδεο – Κολόνια, 6-7/11 #1)
- Κεφάλαιο 12ο (Μοντεβίδεο – Κολόνια, 6-7/11 #2)][B]Mate όπως φραπέ[/B
- Κεφάλαιο 13ο (San Antonio de Areco, 9/11)]Την προτελευταία μας μέρα στην Αργεντινή είχαμε αποφασίσει να τη περάσουμε στη πόλη [URL="http://sanantoniodeareco.com/turismo/index.htm"]San Antonio de Areco[/URL], 113 χλμ μακριά από το Μπουένος Άιρες. Ο λόγος ήταν ότι εκεί λάμβανε χώρα η ετήσια μέρα της Παράδοσης ([URL="http://sanantoniodeareco.com/turismo/fiestadelatradicion/index.htm"]Día de la Tradición[/URL]), δηλαδή η μεγαλύτερη στη χώρα γιορτή-συγκέντρωση των τοπικών καουμπόηδων, των [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Gaucho"]Gauchos[/URL
- Κεφάλαιο 14ο (Μπουένος Άιρες: Σκόρπιες Σημειώσεις #1)
- Κεφάλαιο 15ο (Μπουένος Άιρες: Σκόρπιες Σημειώσεις #2)
Το έξυπνα προβεβλημένο μυσταγωγικό μότο «Το Τέλος του Κόσμου» ελκύει αρκετούς τουρίστες. Αν έχεις πάντως στο μυαλό σου ιστορίες σαν του Ι. Βερν, ή έχεις συνδυάσει το «Το Τέλος του Κόσμου» με κάτι το απόκοσμο, σαν να ξεκινά από κει ο Κάτω Κόσμος, τότε απλά θα προσγειωθείς απότομα. Σαφώς πιο ρεαλιστική είναι η ιδέα ότι το επόμενο βήμα είναι η Ανταρκτική. Γι αυτό και την εποχή αυτή ξεκινούν αρκετές κρουαζιέρες προς τα εκεί. Για τον ίδιο λόγο φτάνουν εδώ και πολλοί Φιλιππινέζοι. Με τη διαφορά όμως ότι αυτοί έρχονται για να εργαστούν στα κρουαζιερόπλοια. Παρά το υψηλό κόστος μιας τέτοιας αποστολής και τις πολλές μέρες που απαιτούνται, δεν είναι λίγοι αυτοί (κυρίως Αμερικανοί και Ασιάτες) που έρχονται εδώ μόνο και μόνο για φτάσουν στην Ανταρκτική. Μάλιστα, υπάρχει και ειδικό δημοτικό τουριστικό γραφείο για πληροφορίες σχετικά με τις εξορμήσεις αυτές.
Στον οδηγό του Lonely Planet η Γη του Πυρός περιγράφεται πολύ εύστοχα με δύο μόνο λέξεις. Απερίγραπτα μαγική. Το απαράμιλλης ομορφιάς φυσικό τοπίο μπορείς να το αντιληφθείς μονάχα αν βρεθείς εκεί. Γι αυτό εξάλλου και όσοι έρχονται εδώ φροντίζουν να κάνουν κάποια υπαίθρια δραστηριότητα. Η χαρά του trekking. Όλα είναι πολύ οργανωμένα, αρκεί να πέφτουν τα πέσος. Δώσε 50 για να πας εκεί, δώσε 150 για να κάνεις τη μία εκδρομή ή κρουαζιέρα, δώσε 300 για να περπατήσεις με τους πιγκουΐνους στη Πιγκουϊνέρα. Μπορείς πολύ εύκολα να βγεις εκτός μπάτζετ. Μιας και οι μετακινήσεις με τα ιδιωτικά minibus είναι περιορισμένες και συγκεκριμένες, τελικά διαπιστώσαμε ότι αξίζει με το παραπάνω να νοικιάσεις αυτοκίνητο (αν είστε 2-3 άτομα) για να μπορείς ανεξάρτητα να πας όπου θες.
Οι σχεδόν τέσσερις μέρες που ήμασταν εκεί ήταν γεμάτες. Ξεκινήσαμε με πεζοπορία στο εξαιρετικό φυλασσόμενο πάρκο “Parque Nacional Tierra del Fuego”. Περπατήσαμε κάνα πεντάωρο στο πανέμορφο δάσος σε βατά λασπο-μονοπάτια υπό όλες τις καιρικές συνθήκες. Εδώ οι μετεωρολόγοι πρέπει να έχουν πολύ εύκολη δουλειά (ή και καθόλου), αφού ο καιρός είναι τόσο ασταθής που μέσα σε λίγη ώρα μπορεί να γυρίσει από βροχή σε ήλιο και μετά χιόνι. Παρά τις 5 ώρες που ξοδέψαμε εκεί, δεν καταφέραμε να κάνουμε τη διαδρομή που καταλήγει στα σύνορα με τη Χιλή. Υπήρχε δυνατότητα (μετά από άδεια) και για κάμπινγκ στο πάρκο, σε συγκεκριμένα σημεία, όπως και για ψάρεμα στις λίμνες και τα ποτάμια. Μέσα στο τεράστιο πάρκο τερμάτιζε μετά από 3.079 χλμ και ο αυτοκινητόδρομος RN 3 που ξεκινά από το Μπουένος Άιρες.
Επειδή δεν μου έφτανε το περπάτημα στο πάρκο, έκανα και μία δίωρη ανάβαση προς το παγετώνα Glacier Martial (μόλις 7 χλμ πάνω από την Ουσουάια), μέσω της πίστας του σκι που αυτή την εποχή δεν είχε χιόνι. Αν και δεν κατάφερα να φτάσω μέχρι τη κορυφή για να δω από κοντά τι λέει ο Glacier Martial (καμία σχέση με παγετώνα τύπου Perito Moreno), τουλάχιστον αποζημιώθηκα από τη καταπληκτική θέα στο κόλπο της Ουσουάια χάριν της καθαρής ατμόσφαιρας.
Μετά ακολούθησε μίνι κρουαζιέρα στο κανάλι Beagle. Είδαμε στρατιές κορμοράνων και σνομπ θαλάσσιους ελέφαντες αραχτούς σε μια βραχονησίδα, αδιαφορώντας επιδεικτικά για τη παράπλευρη παρουσία μας. Όχι, με τους πιγκουΐνους δεν κάναμε βόλτα.
Οι εξορμήσεις μας στη Γη του Πυρός έκλεισαν δυναμικά με εκδρομή με Land Rover Defender στις λίμνες Escondido και Fagnano. Στην αρχή πίστευα πως θα τα κλαίγαμε τα 300 πέσος σε τουριστική σούπα, αλλά χάριν του οδηγού μας κάναμε μια αυθεντική, άκρως διασκεδαστική, φουλ λασπωμένη διαδρομή 4Χ4. Το πακέτο περιελάμβανε και κανό στη λίμνη, αλλά ο χιονιάς δεν μας το επέτρεψε. Τουλάχιστον χορτάσαμε με τα κοψίδια στο τέλος.
Περισσότερα στο mikrocosmos
Στον οδηγό του Lonely Planet η Γη του Πυρός περιγράφεται πολύ εύστοχα με δύο μόνο λέξεις. Απερίγραπτα μαγική. Το απαράμιλλης ομορφιάς φυσικό τοπίο μπορείς να το αντιληφθείς μονάχα αν βρεθείς εκεί. Γι αυτό εξάλλου και όσοι έρχονται εδώ φροντίζουν να κάνουν κάποια υπαίθρια δραστηριότητα. Η χαρά του trekking. Όλα είναι πολύ οργανωμένα, αρκεί να πέφτουν τα πέσος. Δώσε 50 για να πας εκεί, δώσε 150 για να κάνεις τη μία εκδρομή ή κρουαζιέρα, δώσε 300 για να περπατήσεις με τους πιγκουΐνους στη Πιγκουϊνέρα. Μπορείς πολύ εύκολα να βγεις εκτός μπάτζετ. Μιας και οι μετακινήσεις με τα ιδιωτικά minibus είναι περιορισμένες και συγκεκριμένες, τελικά διαπιστώσαμε ότι αξίζει με το παραπάνω να νοικιάσεις αυτοκίνητο (αν είστε 2-3 άτομα) για να μπορείς ανεξάρτητα να πας όπου θες.
Οι σχεδόν τέσσερις μέρες που ήμασταν εκεί ήταν γεμάτες. Ξεκινήσαμε με πεζοπορία στο εξαιρετικό φυλασσόμενο πάρκο “Parque Nacional Tierra del Fuego”. Περπατήσαμε κάνα πεντάωρο στο πανέμορφο δάσος σε βατά λασπο-μονοπάτια υπό όλες τις καιρικές συνθήκες. Εδώ οι μετεωρολόγοι πρέπει να έχουν πολύ εύκολη δουλειά (ή και καθόλου), αφού ο καιρός είναι τόσο ασταθής που μέσα σε λίγη ώρα μπορεί να γυρίσει από βροχή σε ήλιο και μετά χιόνι. Παρά τις 5 ώρες που ξοδέψαμε εκεί, δεν καταφέραμε να κάνουμε τη διαδρομή που καταλήγει στα σύνορα με τη Χιλή. Υπήρχε δυνατότητα (μετά από άδεια) και για κάμπινγκ στο πάρκο, σε συγκεκριμένα σημεία, όπως και για ψάρεμα στις λίμνες και τα ποτάμια. Μέσα στο τεράστιο πάρκο τερμάτιζε μετά από 3.079 χλμ και ο αυτοκινητόδρομος RN 3 που ξεκινά από το Μπουένος Άιρες.
Επειδή δεν μου έφτανε το περπάτημα στο πάρκο, έκανα και μία δίωρη ανάβαση προς το παγετώνα Glacier Martial (μόλις 7 χλμ πάνω από την Ουσουάια), μέσω της πίστας του σκι που αυτή την εποχή δεν είχε χιόνι. Αν και δεν κατάφερα να φτάσω μέχρι τη κορυφή για να δω από κοντά τι λέει ο Glacier Martial (καμία σχέση με παγετώνα τύπου Perito Moreno), τουλάχιστον αποζημιώθηκα από τη καταπληκτική θέα στο κόλπο της Ουσουάια χάριν της καθαρής ατμόσφαιρας.
Μετά ακολούθησε μίνι κρουαζιέρα στο κανάλι Beagle. Είδαμε στρατιές κορμοράνων και σνομπ θαλάσσιους ελέφαντες αραχτούς σε μια βραχονησίδα, αδιαφορώντας επιδεικτικά για τη παράπλευρη παρουσία μας. Όχι, με τους πιγκουΐνους δεν κάναμε βόλτα.
Οι εξορμήσεις μας στη Γη του Πυρός έκλεισαν δυναμικά με εκδρομή με Land Rover Defender στις λίμνες Escondido και Fagnano. Στην αρχή πίστευα πως θα τα κλαίγαμε τα 300 πέσος σε τουριστική σούπα, αλλά χάριν του οδηγού μας κάναμε μια αυθεντική, άκρως διασκεδαστική, φουλ λασπωμένη διαδρομή 4Χ4. Το πακέτο περιελάμβανε και κανό στη λίμνη, αλλά ο χιονιάς δεν μας το επέτρεψε. Τουλάχιστον χορτάσαμε με τα κοψίδια στο τέλος.
Περισσότερα στο mikrocosmos
Attachments
-
23,6 KB Προβολές: 289
-
15 KB Προβολές: 357
Last edited by a moderator: