PtK
Member
- Μηνύματα
- 231
- Likes
- 1.619
- Επόμενο Ταξίδι
- τα παντα ρει
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2 (Προετοιμασία)
- Κεφάλαιο 3 (Βραζιλία)
- Κεφάλαιο 4 (Βραζιλία)
- Κεφάλαιο 5 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 6 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 7 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 8 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 9 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 10 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 11 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 12 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 13 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 14 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 15 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 16 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 17 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 18 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 19 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 20 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 21 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 22 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 23 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 24 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 25 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 26 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 27 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 28 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 29 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 30 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 31 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 32 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 33 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 34 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 35 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 36 (Περού)
- Κεφάλαιο 37 (Περού)
- Κεφάλαιο 38 (Περού)
- Κεφάλαιο 39 (Περού)
- Κεφάλαιο 40 (Περού)
- Κεφάλαιο 41 (Περού)
- Κεφάλαιο 42 (Περού)
- Κεφάλαιο 43 (Περού)
- Κεφάλαιο 44 (Περού)
- Κεφάλαιο 45 (Περού)
- Κεφάλαιο 46 (Περού)
- Κεφάλαιο 47 (Περού)
- Κεφάλαιο 48 (Περού)
- Κεφάλαιο 49 (Περού)
- Κεφάλαιο 50 (Περού)
- Κεφάλαιο 51 (Περού)
- Κεφάλαιο 52 (Περού)
- Κεφάλαιο 53 (Περού)
- Κεφάλαιο 54 (Χιλή)
- Κεφάλαιο 55 (Περού)
- Κεφάλαιο 56 (Περού)
- Κεφάλαιο 57 (Περού)
- Κεφάλαιο 58 (Περού)
- Κεφάλαιο 59 (Περού)
- Κεφάλαιο 60 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 61 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 62 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 63 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 64 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 65 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 66 (Αργεντινή)
- Κεφάλαιο 67 (Αργεντινή)
- Κεφάλαιο 68 (Επίλογος)
- Κεφάλαιο 69 (Επίλογος)
- Κεφάλαιο 70 (Περού)
- Κεφάλαιο 71 (Βραζιλία)
Από εδώ με το Mitsubishi και την Υ. ξεκινησαμε να φτασουμε στο νοτιοτερο ακρο της χωρας .
Η SouthWestern Bolivia είναι η πιο απομακρυσμενη περιοχη της χωρας με απειροελαχιστους δρομους -ακομη και για 4x4 ,με ακομη πιο λιγους κατοικους και απροβλεπτες καιρικες συνθηκες και με μη αξιοπιστες καθως και πανακριβες μεταφορες-συγκοινωνιες,είναι ο παραδεισος για τους ταξιδιωτες που θελουν να εξασκησουν την υπομονη τους .Ομως αμοιβονται με τη θεα ολων οσων βρισκονται εδώ από την προ-ανθρωπολογικη περιοδο καθως και των λιμνων που αξιζει τον κοπο.
Μετα από 11 ωρες οδηγηση και 550 χλμ στην εθνικη οδο τους (είναι under construction) ,βασικα ολη η χωρα είναι ένα απεραντο εργοταξιο,φτασαμε στο UYUNI.
Ενας καφες στο Oruro Πριν για ανεφοδιασμο .ειναι πασιφανεστατη η ισπανικη επιρροη
Uyuni . η αλλιως “harto frio” που σημαινει extreme cold.Οι βολιβιανοι την αποκαλουν «La Hija predilecta de Bolivia” Που σημαινει «Η αγαπημενη κορη της βολιβιας.»το παρατσουκλι αυτό της το εδωσαν οι Βολιβιανοι στρατιωτες όταν υποχωροντας εχασαν την ακτογραμμη από τη χιλη στον πολεμο Guerra del Pacifico.
Από δω και κατω η μονη σου εννοια πρεπει να είναι το οχημα σου..ειναι αυτό που σε κραταει στη ζωη (will be your lifeline in this wild region λενε οι οδηγοι ) .τελευταιος σταθμος ανεφοδιασμου..εδω τα θηριωδη 80αρια land cruiser που γραφω πιο πανω κρατουν δικαια τον τιτλο του ταξιδευτη ξηρας..Στα τελευταια βενζιναδικα του χωριου οι ουρες είναι μεγαλες πριν μπεις στην ερημο.και οι σχαρες των οχηματων φορτιζονται με τουλαχιστον 250 λιτρα βενζινη.εδω το κάθε μπετονι λογιζεται ω 60λιτρο και το μινιμουμ που εχουν στις σχαρες είναι 4.
Η βενζινη εχει σε ολη τη χωρα παντου 3.740 Βs (Bolivianos Soles)= 0,42 euro. ενώ σε κάθε βενζιναδικο υπαρχει αστυνομια .το πετρελαιο εχει παντου 3.720.
μπαινοντας στο uyuni στις 7 το πρωι πρωτη μου εννοια ειναι να φουλαρω τα 140 λιτρα σε μπετονια αλλα η ουρα στο βενζιναδικο ειναι απο πιο νωρις..
ξεχασα να αναφερω οτι δυσκολευτηκα πριν την εξοδο απο τη λα παζ να βρω μαγαζι με πλαστικα μπετονια.. αλλα πηρα κανα δυο ακομα.
εκει στα βενζιναδικα υπαρχει μεσα και τελωνειακος αστυνομικος στο καθε ενα.. γιατι φοβουνται την παρανομη εμπορια.. φοβουνται οτι θα τη παρω τη βενζινη και θα τη παω στα συνορα με τη χιλη να τη πουλησω.. και γιαυτο δε βαζουν βενζινη στα κανιστρα παρα μονο στους οδηγους των εταιρειων των τουριστικων γραφειων που εχουν ειδικο καρτελακι.. αρα ειχα δυσκολια στο πως θα πεισω οτι ειμαι ενας φιλησυχος τουριστας που εχω σκοπο να γυρισω τη περιοχη τους και θελω βενζινη για να μεινω ζωντανος ..και ετσι αναγκαστηκα οπως θα δειτε παρακατω να κλεβω βενζινη απο το αμαξι μου για να μου το γεμιζουν
Η μοναδικη attraction στο uyuni είναι ένα τεραστιο νεκροταφειο τραινων που καποτε λενε να το κανουν μουσειο.
το μεταλλο στο φυσικο του χρωμα..κοκκινος σιδηρος χωρις ιχνος σκουριας..ειναι που τοτε τα μεταλλα ηταν καθαρα..το χαιδευες και δεν εμενε στο χερι σου σκουρια.
Μια σταση στο Pulacayo που εκει φτανει ο δευτερος υψηλοτερος σιδηροδρομικος σταθμος της χωρας στα 4130 μετρα και εχει μουσειο… από την el chiripa την πρωτη ατμομηχανη που ταξιδεψε στη βολιβια στα 1890 .εδω βρισκεται και το τρενο από την ληστεια των Butch Cassidy Με τις τρυπες από τις σφαιρες στα ξυλινα βαγονια να υπαρχουν ακομη.
Η SouthWestern Bolivia είναι η πιο απομακρυσμενη περιοχη της χωρας με απειροελαχιστους δρομους -ακομη και για 4x4 ,με ακομη πιο λιγους κατοικους και απροβλεπτες καιρικες συνθηκες και με μη αξιοπιστες καθως και πανακριβες μεταφορες-συγκοινωνιες,είναι ο παραδεισος για τους ταξιδιωτες που θελουν να εξασκησουν την υπομονη τους .Ομως αμοιβονται με τη θεα ολων οσων βρισκονται εδώ από την προ-ανθρωπολογικη περιοδο καθως και των λιμνων που αξιζει τον κοπο.
Μετα από 11 ωρες οδηγηση και 550 χλμ στην εθνικη οδο τους (είναι under construction) ,βασικα ολη η χωρα είναι ένα απεραντο εργοταξιο,φτασαμε στο UYUNI.
Ενας καφες στο Oruro Πριν για ανεφοδιασμο .ειναι πασιφανεστατη η ισπανικη επιρροη
Uyuni . η αλλιως “harto frio” που σημαινει extreme cold.Οι βολιβιανοι την αποκαλουν «La Hija predilecta de Bolivia” Που σημαινει «Η αγαπημενη κορη της βολιβιας.»το παρατσουκλι αυτό της το εδωσαν οι Βολιβιανοι στρατιωτες όταν υποχωροντας εχασαν την ακτογραμμη από τη χιλη στον πολεμο Guerra del Pacifico.
Από δω και κατω η μονη σου εννοια πρεπει να είναι το οχημα σου..ειναι αυτό που σε κραταει στη ζωη (will be your lifeline in this wild region λενε οι οδηγοι ) .τελευταιος σταθμος ανεφοδιασμου..εδω τα θηριωδη 80αρια land cruiser που γραφω πιο πανω κρατουν δικαια τον τιτλο του ταξιδευτη ξηρας..Στα τελευταια βενζιναδικα του χωριου οι ουρες είναι μεγαλες πριν μπεις στην ερημο.και οι σχαρες των οχηματων φορτιζονται με τουλαχιστον 250 λιτρα βενζινη.εδω το κάθε μπετονι λογιζεται ω 60λιτρο και το μινιμουμ που εχουν στις σχαρες είναι 4.
Η βενζινη εχει σε ολη τη χωρα παντου 3.740 Βs (Bolivianos Soles)= 0,42 euro. ενώ σε κάθε βενζιναδικο υπαρχει αστυνομια .το πετρελαιο εχει παντου 3.720.
μπαινοντας στο uyuni στις 7 το πρωι πρωτη μου εννοια ειναι να φουλαρω τα 140 λιτρα σε μπετονια αλλα η ουρα στο βενζιναδικο ειναι απο πιο νωρις..
ξεχασα να αναφερω οτι δυσκολευτηκα πριν την εξοδο απο τη λα παζ να βρω μαγαζι με πλαστικα μπετονια.. αλλα πηρα κανα δυο ακομα.
εκει στα βενζιναδικα υπαρχει μεσα και τελωνειακος αστυνομικος στο καθε ενα.. γιατι φοβουνται την παρανομη εμπορια.. φοβουνται οτι θα τη παρω τη βενζινη και θα τη παω στα συνορα με τη χιλη να τη πουλησω.. και γιαυτο δε βαζουν βενζινη στα κανιστρα παρα μονο στους οδηγους των εταιρειων των τουριστικων γραφειων που εχουν ειδικο καρτελακι.. αρα ειχα δυσκολια στο πως θα πεισω οτι ειμαι ενας φιλησυχος τουριστας που εχω σκοπο να γυρισω τη περιοχη τους και θελω βενζινη για να μεινω ζωντανος ..και ετσι αναγκαστηκα οπως θα δειτε παρακατω να κλεβω βενζινη απο το αμαξι μου για να μου το γεμιζουν
Η μοναδικη attraction στο uyuni είναι ένα τεραστιο νεκροταφειο τραινων που καποτε λενε να το κανουν μουσειο.
το μεταλλο στο φυσικο του χρωμα..κοκκινος σιδηρος χωρις ιχνος σκουριας..ειναι που τοτε τα μεταλλα ηταν καθαρα..το χαιδευες και δεν εμενε στο χερι σου σκουρια.
Μια σταση στο Pulacayo που εκει φτανει ο δευτερος υψηλοτερος σιδηροδρομικος σταθμος της χωρας στα 4130 μετρα και εχει μουσειο… από την el chiripa την πρωτη ατμομηχανη που ταξιδεψε στη βολιβια στα 1890 .εδω βρισκεται και το τρενο από την ληστεια των Butch Cassidy Με τις τρυπες από τις σφαιρες στα ξυλινα βαγονια να υπαρχουν ακομη.











































































