PtK
Member
- Μηνύματα
- 231
- Likes
- 1.619
- Επόμενο Ταξίδι
- τα παντα ρει
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2 (Προετοιμασία)
- Κεφάλαιο 3 (Βραζιλία)
- Κεφάλαιο 4 (Βραζιλία)
- Κεφάλαιο 5 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 6 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 7 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 8 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 9 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 10 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 11 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 12 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 13 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 14 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 15 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 16 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 17 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 18 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 19 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 20 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 21 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 22 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 23 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 24 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 25 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 26 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 27 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 28 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 29 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 30 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 31 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 32 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 33 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 34 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 35 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 36 (Περού)
- Κεφάλαιο 37 (Περού)
- Κεφάλαιο 38 (Περού)
- Κεφάλαιο 39 (Περού)
- Κεφάλαιο 40 (Περού)
- Κεφάλαιο 41 (Περού)
- Κεφάλαιο 42 (Περού)
- Κεφάλαιο 43 (Περού)
- Κεφάλαιο 44 (Περού)
- Κεφάλαιο 45 (Περού)
- Κεφάλαιο 46 (Περού)
- Κεφάλαιο 47 (Περού)
- Κεφάλαιο 48 (Περού)
- Κεφάλαιο 49 (Περού)
- Κεφάλαιο 50 (Περού)
- Κεφάλαιο 51 (Περού)
- Κεφάλαιο 52 (Περού)
- Κεφάλαιο 53 (Περού)
- Κεφάλαιο 54 (Χιλή)
- Κεφάλαιο 55 (Περού)
- Κεφάλαιο 56 (Περού)
- Κεφάλαιο 57 (Περού)
- Κεφάλαιο 58 (Περού)
- Κεφάλαιο 59 (Περού)
- Κεφάλαιο 60 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 61 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 62 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 63 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 64 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 65 (Βολιβία)
- Κεφάλαιο 66 (Αργεντινή)
- Κεφάλαιο 67 (Αργεντινή)
- Κεφάλαιο 68 (Επίλογος)
- Κεφάλαιο 69 (Επίλογος)
- Κεφάλαιο 70 (Περού)
- Κεφάλαιο 71 (Βραζιλία)
σημερα που ειχαμε ρεπο και εχουν εκλογες εδω στη βολιβια ειπαμε να κανουμε τον περιφημο δρομο του θανατου που τοσα λενε και γραφονται..
διαφημιζεται ως ο χειροτερος δρομος του κοσμου απο τους διαφορους..
el camino del muerte , world's most dangerous road .etc..
λοιπον για να μπουνε τα πραματα στη θεση τους..αυτοι που τα γραφουν
1) δεν εχουνε παει ποτε στο παντα βρεχει
2) δεν εχουν παει ποτε στον Αγιον Ορος
3) δεν εχουν παει ποτε στο φαραγγι του βικου
ο δρομος δεν εχει τιποτε..ειναι πατημενος χωματοδρομος με φυτευτη πετρα σαν καλντεριμι στα περισσοτερα σημεια του.
ο δρομος σαν δρομος δεν ενεχει κανεναν κινδυνο ουτε εχει νεροφαγωματα που θα σε πεταξουν εκτος..
στα περισσσοτερα σημεια του ειναι διπλος..ειναι ελαχιστα τα σημεια που στενευει για να χρειαστει να κανει καποιος πισω και να περασει ο αλλος
εδω ο κανονας λεει οτι αυτος που ανεβαινει "ακουμπαει "στο βουνο..ενω αυτος που κατεβαινει ειναι στην απεξω .πλευρα του γκρεμου.
στο Αγιον Ορος οι δρομοι ειναι χειροτεροι σαν ποιοτητα δρομου..
η αναφορα στα ατυχηματα που του δωσαν τον τιτλο του χειροτερου δρομου αφορα το τι θα γινει εφοσον φυγεις απο το δρομο και αυτο αφορα τελικα τον οποιοδηποτε δρομο. (στο πεταλο του μαλιακου και στα τεμπη τα ατυχηματα ειναι περισσοτερα).
η διασχιση του ειναι σαν να περνας κατω απο το παντα βρεχει (αν αφαιρεσεις τα βραχια που υπαρχουν και το κανεις δρομο) και στην απεξω μερια να εχεις θεα το φαραγγι του βικου.. σε ολη τη διαδρομη μονο που το παντα βρεχει ειναι θεαματικοτερο και καλυπτει ολο τον ουρανο στο περισσοτερο μερος.
αν υπηρχε δρομος στο "V" του βικου που να τον διασχιζει περιμετρικα για 40 χλμ και να κοιτας κατω θα εβλεπες ακριβως το ιδιο θεαμα..
τωρα πια χρησιμοποιηται μονο για τουριστικους σκοπους και ποδηλατες.τουλαχιστον 200 ποδηλατα την ημερα περνανε.και μαλιστα εχει κλεισει και σε 2 σημεια οπου γινονται εργα με τσιμεντο..
η συνολικη αποσταση του ειναι 63 χλμ εκ των οποιων τα πρωτα 22 ειναι ασφαλτος πολυ καλη και η καθοδος του ειναι απο τα 4700 στα 1200 μ.
τα καναμε σε 2 ωρες..
βεβαια επειδη η προσοχη σου στο δρομο ειναι μη φυγεις ειναι τεραστια δε σου δινει το χρονο για να απολαυσεις τη θεα.την οποια μπορεις να δεις στο γυρισμο καθιμενος στο βανακι της επιστροφης (τα 22 χλμ)
αφου απολαυσαμε στο ξενοδοχειο τις εκλογες και μιλησαμε με τους ντοπιους για τον Evo Morales.. εναν αξιαγαπητο κυριο που λενε οτι μαλλον δεν εχει βγαλει και το δημοτικο αλλα η δημοτικοτητα του ειναι στα υψη απλα γιατι αγαπα σεβεται και δουλευει για το λαο και ειπε οχι στα ξενα συμφεροντα των αμερικανων οταν του ζητησαν την εξαγωγη λιθιου απο τις αλατολιμνες για ενα κομματι ψωμι..και τοτε βεβαια οι αμερικανοι του εκαναν εμπαργκο και στραφηκαν στη γειτονικη χιλη για το λιθιο που ομως σε καμια περιπτωση δεν φτανει τις ποσοτητες που εχουν οι μπολιβιανοι.
η ενοικιαση του ποδηλατου δεν αφεθηκε στη τυχη της. βρηκαμε μια πολη καλη εταιρεια αφου περασαμε απο 3-4 που αντι για στολες προστασιας μοιραζαν νιτσεραδες αδιαβροχα ..και βεβαια φαινεται στις φωτο πως εγινε η καταβαση του δρομου... και απο τις 3 κατηγοριες ποδηλατων ,διαλεξαμε τη καλυτερη για να ειμαστε σιγουροι οτι θα επιστρεψουμε και θα συνεχισουμε..
οσον αφορα τη φημη του δρομου του θανατου...
Όταν ακομη λειτουργουσε ..ειχε ένα μεσο ορο 1 αυτοκινητο κάθε 2 βδομαδες στην αβυσσο…συμφωνα με μελετες τις Inter-American Development Bank..αλλα τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι?
Φτανοντας στο Cumbre από τη la paz οπου και αρχιζει η καθοδος βλεπεις το περιεργο φαινομενο ..οδηγους των φορτηγων να ταιζουν σκυλους πιστευοντας ότι θα καλμαρουν τα achachilas ..αρχαια πνευματα τα οποια κατοικουν στις απατητες κορυφες της περιοχης και είναι υπευθυνα για τα πολυνεκρα δυστυχηματα του δρομου..και ριχνουν αλκοολ στα ελαστικα τους…
Το πιο πολυνεκρο ατυχημα ελαβε χωρα τον ιουλιο του 1983 όταν ενας ινδος λεωφορειου εστειλε στο γκρεμο 100 επιβατες μαζι με τον εαυτο του..
Οι μεγαλυτερες αιτιες είναι το μεθυσι και η απροσεξια γραφουν οι στατιστικες για να βρεθεις στην αβυσσο…και το 1999 αποφασιστηκε να λειτουργει μονοδρομα ο δρομος..απο το πρωι ως το απογευμα η καθοδος και μετα η ανοδος..αλλα οι ντοπιοι Yungas δεν ευαρεστηθηκαν αφου δεν ειχαν την προσβαση στα σπιτια τους και στα καταστηματα τους..ετσι μετα από λιγους μηνες το σχεδιο αποσυρθηκε παρολη την δραστικη μειωση των θανατηφορων ατυχηματων..
Ετσι ,και μετα την διεθνη κατακραυγη φτιαχτηκε ενας νεος δρομος που χρησιμοποιειται σημερα με ένα δανειο 120 εκατομυριων δολλαριων από….την Inter-American Development Bank..ομως ένα προσθετο κοστος του τουνελ που θα ενωνε καποια κομματια της ταξεως των 28 εκατομυριων δολλαριων παγωσε για μερικα χρονια το εργο και ετσι οι Yungas συνεχιζαν και χρησιμοποιουσαν την καρμανιολα..
αυτη δημιουργηθηκε απο μια εταιρεια αμερικανικων συμφεροντων σε προηγουμενη δεκαετια που μπηκε σφηνα για να παρει τη δουλεια για το δρομο και τη κατασκευη του.. οποτε επρεπε να δειξει οτι ο δρομος ειναι πραγματικα επικινδυνος.. και μετραγε αυτους που μεθυσμενοι φευγαν απο κατω... για να μην ειπωθει οτι τους κερναγε και τα ποτα πριν κανει το μετρημα.. κανενας δρομος δεν ειναι επικινδυνος αν τον περνας ξεμεθυστος..και χωρις να τρεκλιζεις.. κανενα οδοστρωμα δε θα σε σκοτωσει λογω ολισθηροτητας αν εχεις κανει σερβις σε ελαστικα και φρενα και κρατας το οριο ασφαλειας απο τους αλλους και το οριο ταχυτητας..
διαφημιζεται ως ο χειροτερος δρομος του κοσμου απο τους διαφορους..
el camino del muerte , world's most dangerous road .etc..
λοιπον για να μπουνε τα πραματα στη θεση τους..αυτοι που τα γραφουν
1) δεν εχουνε παει ποτε στο παντα βρεχει
2) δεν εχουν παει ποτε στον Αγιον Ορος
3) δεν εχουν παει ποτε στο φαραγγι του βικου
ο δρομος δεν εχει τιποτε..ειναι πατημενος χωματοδρομος με φυτευτη πετρα σαν καλντεριμι στα περισσοτερα σημεια του.
ο δρομος σαν δρομος δεν ενεχει κανεναν κινδυνο ουτε εχει νεροφαγωματα που θα σε πεταξουν εκτος..
στα περισσσοτερα σημεια του ειναι διπλος..ειναι ελαχιστα τα σημεια που στενευει για να χρειαστει να κανει καποιος πισω και να περασει ο αλλος
εδω ο κανονας λεει οτι αυτος που ανεβαινει "ακουμπαει "στο βουνο..ενω αυτος που κατεβαινει ειναι στην απεξω .πλευρα του γκρεμου.
στο Αγιον Ορος οι δρομοι ειναι χειροτεροι σαν ποιοτητα δρομου..
η αναφορα στα ατυχηματα που του δωσαν τον τιτλο του χειροτερου δρομου αφορα το τι θα γινει εφοσον φυγεις απο το δρομο και αυτο αφορα τελικα τον οποιοδηποτε δρομο. (στο πεταλο του μαλιακου και στα τεμπη τα ατυχηματα ειναι περισσοτερα).
η διασχιση του ειναι σαν να περνας κατω απο το παντα βρεχει (αν αφαιρεσεις τα βραχια που υπαρχουν και το κανεις δρομο) και στην απεξω μερια να εχεις θεα το φαραγγι του βικου.. σε ολη τη διαδρομη μονο που το παντα βρεχει ειναι θεαματικοτερο και καλυπτει ολο τον ουρανο στο περισσοτερο μερος.
αν υπηρχε δρομος στο "V" του βικου που να τον διασχιζει περιμετρικα για 40 χλμ και να κοιτας κατω θα εβλεπες ακριβως το ιδιο θεαμα..
τωρα πια χρησιμοποιηται μονο για τουριστικους σκοπους και ποδηλατες.τουλαχιστον 200 ποδηλατα την ημερα περνανε.και μαλιστα εχει κλεισει και σε 2 σημεια οπου γινονται εργα με τσιμεντο..
η συνολικη αποσταση του ειναι 63 χλμ εκ των οποιων τα πρωτα 22 ειναι ασφαλτος πολυ καλη και η καθοδος του ειναι απο τα 4700 στα 1200 μ.
τα καναμε σε 2 ωρες..
βεβαια επειδη η προσοχη σου στο δρομο ειναι μη φυγεις ειναι τεραστια δε σου δινει το χρονο για να απολαυσεις τη θεα.την οποια μπορεις να δεις στο γυρισμο καθιμενος στο βανακι της επιστροφης (τα 22 χλμ)
αφου απολαυσαμε στο ξενοδοχειο τις εκλογες και μιλησαμε με τους ντοπιους για τον Evo Morales.. εναν αξιαγαπητο κυριο που λενε οτι μαλλον δεν εχει βγαλει και το δημοτικο αλλα η δημοτικοτητα του ειναι στα υψη απλα γιατι αγαπα σεβεται και δουλευει για το λαο και ειπε οχι στα ξενα συμφεροντα των αμερικανων οταν του ζητησαν την εξαγωγη λιθιου απο τις αλατολιμνες για ενα κομματι ψωμι..και τοτε βεβαια οι αμερικανοι του εκαναν εμπαργκο και στραφηκαν στη γειτονικη χιλη για το λιθιο που ομως σε καμια περιπτωση δεν φτανει τις ποσοτητες που εχουν οι μπολιβιανοι.
η ενοικιαση του ποδηλατου δεν αφεθηκε στη τυχη της. βρηκαμε μια πολη καλη εταιρεια αφου περασαμε απο 3-4 που αντι για στολες προστασιας μοιραζαν νιτσεραδες αδιαβροχα ..και βεβαια φαινεται στις φωτο πως εγινε η καταβαση του δρομου... και απο τις 3 κατηγοριες ποδηλατων ,διαλεξαμε τη καλυτερη για να ειμαστε σιγουροι οτι θα επιστρεψουμε και θα συνεχισουμε..
οσον αφορα τη φημη του δρομου του θανατου...
Όταν ακομη λειτουργουσε ..ειχε ένα μεσο ορο 1 αυτοκινητο κάθε 2 βδομαδες στην αβυσσο…συμφωνα με μελετες τις Inter-American Development Bank..αλλα τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι?
Φτανοντας στο Cumbre από τη la paz οπου και αρχιζει η καθοδος βλεπεις το περιεργο φαινομενο ..οδηγους των φορτηγων να ταιζουν σκυλους πιστευοντας ότι θα καλμαρουν τα achachilas ..αρχαια πνευματα τα οποια κατοικουν στις απατητες κορυφες της περιοχης και είναι υπευθυνα για τα πολυνεκρα δυστυχηματα του δρομου..και ριχνουν αλκοολ στα ελαστικα τους…
Το πιο πολυνεκρο ατυχημα ελαβε χωρα τον ιουλιο του 1983 όταν ενας ινδος λεωφορειου εστειλε στο γκρεμο 100 επιβατες μαζι με τον εαυτο του..
Οι μεγαλυτερες αιτιες είναι το μεθυσι και η απροσεξια γραφουν οι στατιστικες για να βρεθεις στην αβυσσο…και το 1999 αποφασιστηκε να λειτουργει μονοδρομα ο δρομος..απο το πρωι ως το απογευμα η καθοδος και μετα η ανοδος..αλλα οι ντοπιοι Yungas δεν ευαρεστηθηκαν αφου δεν ειχαν την προσβαση στα σπιτια τους και στα καταστηματα τους..ετσι μετα από λιγους μηνες το σχεδιο αποσυρθηκε παρολη την δραστικη μειωση των θανατηφορων ατυχηματων..
Ετσι ,και μετα την διεθνη κατακραυγη φτιαχτηκε ενας νεος δρομος που χρησιμοποιειται σημερα με ένα δανειο 120 εκατομυριων δολλαριων από….την Inter-American Development Bank..ομως ένα προσθετο κοστος του τουνελ που θα ενωνε καποια κομματια της ταξεως των 28 εκατομυριων δολλαριων παγωσε για μερικα χρονια το εργο και ετσι οι Yungas συνεχιζαν και χρησιμοποιουσαν την καρμανιολα..
αυτη δημιουργηθηκε απο μια εταιρεια αμερικανικων συμφεροντων σε προηγουμενη δεκαετια που μπηκε σφηνα για να παρει τη δουλεια για το δρομο και τη κατασκευη του.. οποτε επρεπε να δειξει οτι ο δρομος ειναι πραγματικα επικινδυνος.. και μετραγε αυτους που μεθυσμενοι φευγαν απο κατω... για να μην ειπωθει οτι τους κερναγε και τα ποτα πριν κανει το μετρημα.. κανενας δρομος δεν ειναι επικινδυνος αν τον περνας ξεμεθυστος..και χωρις να τρεκλιζεις.. κανενα οδοστρωμα δε θα σε σκοτωσει λογω ολισθηροτητας αν εχεις κανει σερβις σε ελαστικα και φρενα και κρατας το οριο ασφαλειας απο τους αλλους και το οριο ταχυτητας..


































