alma
Member
- Μηνύματα
- 4.306
- Likes
- 18.500
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο
- Κεφάλαιο 9ο
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο
- Κεφάλαιο 14ο
- Κεφάλαιο 15ο
- Κεφάλαιο 16ο
- Κεφάλαιο 17ο
- Κεφάλαιο 18ο
- Κεφάλαιο 19ο
- Κεφάλαιο 20ο
- Κεφάλαιο 21ο
- Κεφάλαιο 22ο
- Κεφάλαιο 23ο
- Κεφάλαιο 24ο
- Κεφάλαιο 25ο
- Κεφάλαιο 26ο
- Κεφάλαιο 27ο
- Κεφάλαιο 28ο
- Κεφάλαιο 29ο
- Κεφάλαιο 30ο
- Κεφάλαιο 31ο
Η συνέχεια της περιήγησης στην επαρχία Misiones περιελάμβανε τα ορυχεία της περιοχής που είναι πλούσια σε ημιπολύτιμους λίθους. Τα ξυπόλητα παιδάκια και τα φτωχά σπίτια της περιοχής έρχονταν σε αντίθεση με τον πλούτο της γης όπου το έδαφος έλαμπε σε διάφορα χρώματα πολύ πριν φτάσεις στο ορυχείο. Έσκυβες κάτω και έβλεπες κομμάτια ημιπολύτιμων λίθων ανάμεσα στα χαλίκια. Μπήκαμε μέσα όπου μας εξήγησαν τις ιδιότητες κάθε πέτρας. Το θέαμα μέσα στο ορυχείο ήταν μοναδικό. Το φως του ήλιου χανόταν όσο κατεβαίναμε πιο κάτω ενώ τεράστιοι ημιπολύτιμοι λίθοι όπως αμέθυστοι και αχάτες έλαμπαν παντού. Το επίσημο μαγαζί του ορυχείου είχε τα πάντα από κοσμήματα μέχρι πανάκριβα αντικείμενα καθημερινής χρήσης φτιαγμένα εξ ολοκλήρου από ημιπολύτιμες πέτρες.
Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς τη Βραζιλία στην πόλη Foz do Iguaçu όπου ήταν και το ξενοδοχείο όπου θα μέναμε. Μετά από τόση κούραση 1 ημέρας στο πούλμαν ξύπνημα στις 6 τα ξημερώματα και μετά άλλη μια μέρα ξενάγηση, η επιστροφή στο ξενοδοχείο μας φάνηκε παράδεισος. Μεγάλο με άνετα δωμάτια, κήπους και πισίνα ήταν ότι πρέπει για ξεκούραση. Άλλωστε την επόμενη μέρα θα πηγαίναμε σε ένα μέρος που θα ήταν το ακριβώς αντίθετο.
Κακόφημο, ψιλοπαρακμιακό και κάπως βρώμικο. Την Ciudad del Este στην Παραγουάη. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Παραγουάης και στην πόλη αυτή κυλάει ένα κομμάτι του Río Paraná. Είχα ακούσει πολλά από τον άντρα μου που την είχε ξαναεπισκεφθεί αλλά παρόλα αυτά δεν με πτόησαν. Ούτε οι προτροπές κάποιων ταξιδιωτικών οδηγών που ενώ μιλούσαν με θερμά λόγια για το κομμάτι του Río Paraná που βρέχει την Αργεντινή και τη Βραζιλία, έλεγαν ότι το κομμάτι της Παραγουάης είναι επικίνδυνο και καλό είναι οι τουρίστες να το αποφύγουν. Η πόλη είναι κέντρο παρεμπορίου, πώλησης όπλων και ναρκωτικών, λαθραίων, μαύρης αγοράς και διάφορα άλλα ωραία για τους Βραζιλιάνους και τους Αργεντίνους που την επισκέπτονται και αγοράζουν φτηνά tablet, κινητά και διάφορα άλλα gadgets . Αν και το κέντρο της πόλης είναι τσαντιρομαχαλάς με κτίρια σε άθλια κατάσταση και πρόχειρες κατασκευές-κτίσματα όπου πωλούνται από μαϊμού είδη πολυτελείας μέχρι και όπλα στη μέση του δρόμου έχει και διάφορα σημεία με αρκετό ενδιαφέρον όπου φαίνεται η επιρροή των ινδιάνων Guaraní της Παραγουάης όπως μια συμπαθητική πλατεία….
Με το που μπήκε το πούλμαν μας στην πόλη, ο οδηγός προειδοποίησε όσους δεν είχαμε ξαναβρεθεί στην πόλη να προσέχουμε διότι στην πόλη δεν υπάρχουν παρά μόνο δύο φανάρια. Όποιος τα ανακαλύψει κερδίζει….σε μια πόλη εκατοντάδων χιλιάδων κατοίκων το χάος που δημιουργείται είναι ανεπανάληπτο καθώς άνθρωποι, αυτοκίνητα, μηχανάκια, τρίκυκλα αλλά και αυτοσχέδια κάρα που τα σέρνουν άνθρωποι (!!!!) γεμάτα εμπορεύματα, προσπαθούν ταυτόχρονα να περάσουν το δρόμο. Σε πολλά φορτηγά αλλά και αυτοκίνητα υπάρχουν επιγραφές που λένε «εγώ οδηγώ αυτό το αμάξι αλλά ο Θεός οδηγεί στα αλήθεια την πορεία του» και άλλα παρεμφερή….γενικά φαίνονταν να πιστεύουν αρκετά καθώς παρόμοιες επιγραφές υπήρχαν παντού.
Στην πόλη υπάρχουν και μηχανάκια που εκτελούν χρέη ταξί, καθώς είναι φτηνότερα…ο οδηγός μας προσπάθησε να μας κατευθύνει προς ένα συγκεκριμένο μαγαζί για να ψωνίσουμε λέγοντας ότι δεν είναι ασφαλές να περιφερόμαστε εκτός των κεντρικών δρόμων…Θες επειδή ο σύζυγος είχε ξαναεπισκεφτεί την πόλη, θες επειδή εγώ είχα μια μανία να την γυρίσω και ήταν τόσο διαφορετική από όσα είχα δει ως τότε που με ιντρίγκαρε, πάντως δεν ακολουθήσαμε την συμβουλή του και βαλθήκαμε να χωθούμε σε κάθε στενό, να πιάσουμε κουβέντα με τους ντόπιους και τη μεγάλη παροικία Αράβων της περιοχής, να ανακαλύψουμε κάθε παρακμιακό μαγαζί, να αποφεύγουμε να απαντάμε στους κράχτες που σε σταματούν σχεδόν με το ζόρι για να αγοράσεις κάθε λογής πράγματα και σε ρωτούν αν είσαι Βραζιλιάνος ή Αργεντίνος, μιλώντας μία στα ισπανικά και μία στα πορτογαλικά. Για ευρωπαίος ούτε καν το υποψιάζονται και καλύτερα γιατί έχουν την τάση να θεωρούν τους ευρωπαίους πολύ πλούσιους…οπότε αν μπορείς να περάσεις για Αργεντίνος ή Βραζιλιάνος κάντο….
Τώρα κάποιος που μπορεί να βρεθεί στην Ciudad del Este και θέλει να την περάσει καλύτερα και να ψωνίσει φίρμες μπορεί; Ναι φυσικά. Από την Βραζιλία μέχρι την Αργεντινή πολύ πριν περάσεις τα σύνορα της Παραγουάης, υπάρχουν επιγραφές που σε προτρέπουν «επισκέψου την Παραγουάη, ψώνισε στη Μόνα Λίζα». Ακόμα και στη Βραζιλία στα ξενοδοχεία εχουν περιοδικά που αφιερώνουν ολόκληρες σελίδες στο μεγάλο εμπορικό κέντρο της «Μόνα Λίζα». Έχει ακριβές φίρμες σε ρούχα, τσάντες, είδη σπιτιού και ταξιδίου….τα πάντα. Πριν μπεις στην είσοδο αντικρίζεις πάνοπλους σεκιουριτάδες ενώ όλο το εμπορικό είναι εντυπωσιακό από τα μαγαζιά μέχρι τις χλιδάτες τουαλέτες του και το ακριβό εστιατόριο του. Είναι ένας άλλος κόσμος μέσα στη φτωχή πόλη της Παραγουάης.
Ένα πράγμα που μου έκανε εντύπωση στους Παραγουανούς είναι ότι παρά τη φτώχια και τις κοινωνικές ανισότητες, πολλοί δεν χάνουν το χαμόγελο τους. Από τους μάστορες σε ένα φτωχό στενάκι που θα σου δώσουν πληροφορίες για την πόλη, μέχρι τον χαμογελαστό υπάλληλο του εμπορικού που αν του πεις από πού έρχεσαι θα σε ρωτήσει πληροφορίες για τη χώρα σου και θα σου πει για τα πέντε αδέρφια του, ενώ θα απορήσει γιατί στην Ευρώπη δεν παντρεύεστε στα 22 (!!!!)…
Σαφώς και η περιοχή θέλει προσοχή και πολλά μπορούν να συμβούν αλλά δεν μετανιώσαμε στιγμή για την επίσκεψη εκεί…ναι οι εικόνες της πόλης δεν είναι και οι καλύτερες, το να περάσεις το δρόμο μπορεί να αποδειχτεί μια περιπέτεια αλλά τελικά τα φτωχά και παρακμιακά μέρη μπορεί να έχουν τη δική τους χάρη και το δικό τους ταξιδιωτικό ενδιαφέρον….
Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς τη Βραζιλία στην πόλη Foz do Iguaçu όπου ήταν και το ξενοδοχείο όπου θα μέναμε. Μετά από τόση κούραση 1 ημέρας στο πούλμαν ξύπνημα στις 6 τα ξημερώματα και μετά άλλη μια μέρα ξενάγηση, η επιστροφή στο ξενοδοχείο μας φάνηκε παράδεισος. Μεγάλο με άνετα δωμάτια, κήπους και πισίνα ήταν ότι πρέπει για ξεκούραση. Άλλωστε την επόμενη μέρα θα πηγαίναμε σε ένα μέρος που θα ήταν το ακριβώς αντίθετο.
Κακόφημο, ψιλοπαρακμιακό και κάπως βρώμικο. Την Ciudad del Este στην Παραγουάη. Είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Παραγουάης και στην πόλη αυτή κυλάει ένα κομμάτι του Río Paraná. Είχα ακούσει πολλά από τον άντρα μου που την είχε ξαναεπισκεφθεί αλλά παρόλα αυτά δεν με πτόησαν. Ούτε οι προτροπές κάποιων ταξιδιωτικών οδηγών που ενώ μιλούσαν με θερμά λόγια για το κομμάτι του Río Paraná που βρέχει την Αργεντινή και τη Βραζιλία, έλεγαν ότι το κομμάτι της Παραγουάης είναι επικίνδυνο και καλό είναι οι τουρίστες να το αποφύγουν. Η πόλη είναι κέντρο παρεμπορίου, πώλησης όπλων και ναρκωτικών, λαθραίων, μαύρης αγοράς και διάφορα άλλα ωραία για τους Βραζιλιάνους και τους Αργεντίνους που την επισκέπτονται και αγοράζουν φτηνά tablet, κινητά και διάφορα άλλα gadgets . Αν και το κέντρο της πόλης είναι τσαντιρομαχαλάς με κτίρια σε άθλια κατάσταση και πρόχειρες κατασκευές-κτίσματα όπου πωλούνται από μαϊμού είδη πολυτελείας μέχρι και όπλα στη μέση του δρόμου έχει και διάφορα σημεία με αρκετό ενδιαφέρον όπου φαίνεται η επιρροή των ινδιάνων Guaraní της Παραγουάης όπως μια συμπαθητική πλατεία….
Με το που μπήκε το πούλμαν μας στην πόλη, ο οδηγός προειδοποίησε όσους δεν είχαμε ξαναβρεθεί στην πόλη να προσέχουμε διότι στην πόλη δεν υπάρχουν παρά μόνο δύο φανάρια. Όποιος τα ανακαλύψει κερδίζει….σε μια πόλη εκατοντάδων χιλιάδων κατοίκων το χάος που δημιουργείται είναι ανεπανάληπτο καθώς άνθρωποι, αυτοκίνητα, μηχανάκια, τρίκυκλα αλλά και αυτοσχέδια κάρα που τα σέρνουν άνθρωποι (!!!!) γεμάτα εμπορεύματα, προσπαθούν ταυτόχρονα να περάσουν το δρόμο. Σε πολλά φορτηγά αλλά και αυτοκίνητα υπάρχουν επιγραφές που λένε «εγώ οδηγώ αυτό το αμάξι αλλά ο Θεός οδηγεί στα αλήθεια την πορεία του» και άλλα παρεμφερή….γενικά φαίνονταν να πιστεύουν αρκετά καθώς παρόμοιες επιγραφές υπήρχαν παντού.
Στην πόλη υπάρχουν και μηχανάκια που εκτελούν χρέη ταξί, καθώς είναι φτηνότερα…ο οδηγός μας προσπάθησε να μας κατευθύνει προς ένα συγκεκριμένο μαγαζί για να ψωνίσουμε λέγοντας ότι δεν είναι ασφαλές να περιφερόμαστε εκτός των κεντρικών δρόμων…Θες επειδή ο σύζυγος είχε ξαναεπισκεφτεί την πόλη, θες επειδή εγώ είχα μια μανία να την γυρίσω και ήταν τόσο διαφορετική από όσα είχα δει ως τότε που με ιντρίγκαρε, πάντως δεν ακολουθήσαμε την συμβουλή του και βαλθήκαμε να χωθούμε σε κάθε στενό, να πιάσουμε κουβέντα με τους ντόπιους και τη μεγάλη παροικία Αράβων της περιοχής, να ανακαλύψουμε κάθε παρακμιακό μαγαζί, να αποφεύγουμε να απαντάμε στους κράχτες που σε σταματούν σχεδόν με το ζόρι για να αγοράσεις κάθε λογής πράγματα και σε ρωτούν αν είσαι Βραζιλιάνος ή Αργεντίνος, μιλώντας μία στα ισπανικά και μία στα πορτογαλικά. Για ευρωπαίος ούτε καν το υποψιάζονται και καλύτερα γιατί έχουν την τάση να θεωρούν τους ευρωπαίους πολύ πλούσιους…οπότε αν μπορείς να περάσεις για Αργεντίνος ή Βραζιλιάνος κάντο….
Τώρα κάποιος που μπορεί να βρεθεί στην Ciudad del Este και θέλει να την περάσει καλύτερα και να ψωνίσει φίρμες μπορεί; Ναι φυσικά. Από την Βραζιλία μέχρι την Αργεντινή πολύ πριν περάσεις τα σύνορα της Παραγουάης, υπάρχουν επιγραφές που σε προτρέπουν «επισκέψου την Παραγουάη, ψώνισε στη Μόνα Λίζα». Ακόμα και στη Βραζιλία στα ξενοδοχεία εχουν περιοδικά που αφιερώνουν ολόκληρες σελίδες στο μεγάλο εμπορικό κέντρο της «Μόνα Λίζα». Έχει ακριβές φίρμες σε ρούχα, τσάντες, είδη σπιτιού και ταξιδίου….τα πάντα. Πριν μπεις στην είσοδο αντικρίζεις πάνοπλους σεκιουριτάδες ενώ όλο το εμπορικό είναι εντυπωσιακό από τα μαγαζιά μέχρι τις χλιδάτες τουαλέτες του και το ακριβό εστιατόριο του. Είναι ένας άλλος κόσμος μέσα στη φτωχή πόλη της Παραγουάης.
Ένα πράγμα που μου έκανε εντύπωση στους Παραγουανούς είναι ότι παρά τη φτώχια και τις κοινωνικές ανισότητες, πολλοί δεν χάνουν το χαμόγελο τους. Από τους μάστορες σε ένα φτωχό στενάκι που θα σου δώσουν πληροφορίες για την πόλη, μέχρι τον χαμογελαστό υπάλληλο του εμπορικού που αν του πεις από πού έρχεσαι θα σε ρωτήσει πληροφορίες για τη χώρα σου και θα σου πει για τα πέντε αδέρφια του, ενώ θα απορήσει γιατί στην Ευρώπη δεν παντρεύεστε στα 22 (!!!!)…
Σαφώς και η περιοχή θέλει προσοχή και πολλά μπορούν να συμβούν αλλά δεν μετανιώσαμε στιγμή για την επίσκεψη εκεί…ναι οι εικόνες της πόλης δεν είναι και οι καλύτερες, το να περάσεις το δρόμο μπορεί να αποδειχτεί μια περιπέτεια αλλά τελικά τα φτωχά και παρακμιακά μέρη μπορεί να έχουν τη δική τους χάρη και το δικό τους ταξιδιωτικό ενδιαφέρον….
Attachments
-
152 KB Προβολές: 94
Last edited by a moderator: