alma
Member
- Μηνύματα
- 4.306
- Likes
- 18.500
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο
- Κεφάλαιο 3ο
- Κεφάλαιο 4ο
- Κεφάλαιο 5ο
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο
- Κεφάλαιο 8ο
- Κεφάλαιο 9ο
- Κεφάλαιο 10ο
- Κεφάλαιο 11ο
- Κεφάλαιο 12ο
- Κεφάλαιο 13ο
- Κεφάλαιο 14ο
- Κεφάλαιο 15ο
- Κεφάλαιο 16ο
- Κεφάλαιο 17ο
- Κεφάλαιο 18ο
- Κεφάλαιο 19ο
- Κεφάλαιο 20ο
- Κεφάλαιο 21ο
- Κεφάλαιο 22ο
- Κεφάλαιο 23ο
- Κεφάλαιο 24ο
- Κεφάλαιο 25ο
- Κεφάλαιο 26ο
- Κεφάλαιο 27ο
- Κεφάλαιο 28ο
- Κεφάλαιο 29ο
- Κεφάλαιο 30ο
- Κεφάλαιο 31ο
Συνεχίζουμε την βόλτα μας κατευθυνόμενοι προς το προεδρικό μέγαρο, την περίφημη Casa Rosada (= τον Ρόζ Οίκο). Ένα προεδρικό μέγαρο με έντονο ροζ χρώμα λοιπόν, επιβλητικό και εντυπωσιακό όπως και η πρωτεύουσα της χώρας όπου βρίσκεται. Περνάμε από την περίφημη και με έντονη ιστορική σημασία πλατεία Plaza de Mayo. Γνωστή σε πολλούς από τις διαδηλώσεις που έκαναν εκεί οι μητέρες των εξαφανισμένων από την περίοδο της δικτατορίας, κρατώντας φωτογραφίες των παιδιών τους που είχαν εξαφανιστεί-δολοφονηθεί από τη χούντα…Φτάνουμε λοιπόν στο σήμερα και βλέπουμε πάλι πανό και διαμαρτυρία στην πλατεία, αυτή τη φορά από τους βετεράνους του πολέμου των Μαλβίνας(γνωστά ως Φώκλαντ), να έχουν κατασκηνώσει στην πλατεία και να ζητούν αναγνώριση για όσα πρόσφεραν….
Ένα γκράφιτι χαρακτηριστικό της άποψης των Αργεντίνων για την ονομασία των νησιών…
Η Casa Rosada ήταν υπέροχη εξωτερικά, δεν τη χόρταινα…
Η επόμενη στάση μας στην πόλη ήταν το Palacio Barolo. Από τα σημαντικότερα κτίρια της πόλης και ανακηρυγμένο ένα από τα «εθνικά ιστορικά μνημεία της Αργεντινής». Έχει 22 ορόφους , κατασκευάστηκε από ιταλό αρχιτέκτονα σύμφωνα με τη «θεία κωμωδία» του Δάντη. Και αυτό χωρίζεται σε τρία μέρη. Οι κάτω όροφοι αντιπροσωπεύουν την Κόλαση, ο πρώτος έως τον 14ο το «Καθαρτήριο» και ο 15ος εως τον 22ο τον Παράδεισο. Σήμερα αυτό το κτίριο έχει μία πιο πεζή χρήση και φιλοξενεί κυρίως γραφεία. Το ισόγειο είναι προσβάσιμο, όποτε το κτίριο είναι ανοικτό αλλά οι πάνω όροφοι είναι επισκέψιμοι μόνο με ξενάγηση συγκεκριμένες μέρες και ώρες .
Περπατήσαμε λίγο ακόμα στην πόλη και αποφασίσαμε να πάμε στην περίφημη συνοικία Boca... Πήραμε το τρένο ως ένα σημείο και μετά μας συμβούλεψαν να προτιμήσουμε ταξί για να φτάσουμε ως το κέντρο της πόλης…
Πολύχρωμη και τουριστική, κάπως κακόφημη και γοητευτική, φτωχή αλλά πλούσια στις εντυπώσεις που αφήνει στον επισκέπτη, τη Βοca την αγάπησα.
Σε κάθε βήμα οι εικόνες σε γεμίζουν…το περπάτημα στο περίφημο Caminito, οι ζωγράφοι που σε κάθε πίνακα αποτυπώνουν το πάθος του τάνγκο και το χρώμα της γειτονιάς.
Ακόμα κι αν οι ντόπιοι προσπαθούν να βγάλουν λεφτά με κάθε τρόπο, ακόμα και προτείνοντας σου να φωτογραφηθείς με τον σωσία του Μαραντόνα και φυσικά για να σου πουν τιμή σε ρωτούν από πού ήρθες και αν είσαι από Ευρώπη η τιμή ανεβαίνει, η Boca δεν παύει να είναι μια γειτονιά “not to miss” όταν επισκεφτείς το Buenos Aires…
Ένα γκράφιτι χαρακτηριστικό της άποψης των Αργεντίνων για την ονομασία των νησιών…
Η Casa Rosada ήταν υπέροχη εξωτερικά, δεν τη χόρταινα…
Η επόμενη στάση μας στην πόλη ήταν το Palacio Barolo. Από τα σημαντικότερα κτίρια της πόλης και ανακηρυγμένο ένα από τα «εθνικά ιστορικά μνημεία της Αργεντινής». Έχει 22 ορόφους , κατασκευάστηκε από ιταλό αρχιτέκτονα σύμφωνα με τη «θεία κωμωδία» του Δάντη. Και αυτό χωρίζεται σε τρία μέρη. Οι κάτω όροφοι αντιπροσωπεύουν την Κόλαση, ο πρώτος έως τον 14ο το «Καθαρτήριο» και ο 15ος εως τον 22ο τον Παράδεισο. Σήμερα αυτό το κτίριο έχει μία πιο πεζή χρήση και φιλοξενεί κυρίως γραφεία. Το ισόγειο είναι προσβάσιμο, όποτε το κτίριο είναι ανοικτό αλλά οι πάνω όροφοι είναι επισκέψιμοι μόνο με ξενάγηση συγκεκριμένες μέρες και ώρες .
Περπατήσαμε λίγο ακόμα στην πόλη και αποφασίσαμε να πάμε στην περίφημη συνοικία Boca... Πήραμε το τρένο ως ένα σημείο και μετά μας συμβούλεψαν να προτιμήσουμε ταξί για να φτάσουμε ως το κέντρο της πόλης…
Πολύχρωμη και τουριστική, κάπως κακόφημη και γοητευτική, φτωχή αλλά πλούσια στις εντυπώσεις που αφήνει στον επισκέπτη, τη Βοca την αγάπησα.
Σε κάθε βήμα οι εικόνες σε γεμίζουν…το περπάτημα στο περίφημο Caminito, οι ζωγράφοι που σε κάθε πίνακα αποτυπώνουν το πάθος του τάνγκο και το χρώμα της γειτονιάς.
Ακόμα κι αν οι ντόπιοι προσπαθούν να βγάλουν λεφτά με κάθε τρόπο, ακόμα και προτείνοντας σου να φωτογραφηθείς με τον σωσία του Μαραντόνα και φυσικά για να σου πουν τιμή σε ρωτούν από πού ήρθες και αν είσαι από Ευρώπη η τιμή ανεβαίνει, η Boca δεν παύει να είναι μια γειτονιά “not to miss” όταν επισκεφτείς το Buenos Aires…
Attachments
-
152 KB Προβολές: 94
Last edited by a moderator: