Ινδία India,it never ends

Lalibela

Member
Μηνύματα
330
Likes
47

Το δωμάτιο είναι λίγο σκοτεινό ,καθαρό με διπλό κρεβάτι και ζεστό νερό .Αφήνω τα πραγματά μου και κατεβαίνω πάλι κάτω.Πηγαίνω στο απέναντι cafe παραγγέλνω έναν καφέ και ξεκινώ γράφοντας τις εντυπώσεις μου.
Εμφανίζεται ένας Βέλγος με τη Γαλλίδα φίλη του .Κάθεται λίγο στο τραπέζι μου και ανταλάσσουμε εντυπώσεις.Του λέεω ότι έχω σαλτάρει ,με κοιτά και μου απαντά,πρέπει να κοιμηθείς λίγο.
Γράφω λίγες γραμμές στο τετράδιακι που είχα αγοράσει από το Δελχί και μη έχοντας πιει γουλία από τον καφέ πηγαίνω στο δωμάτιο νυσταγμένη.
Σε μία ώρα έχω ραντεβού με τον Αμερικάνο.Βγάζω τα παπούτσια και βλέπω την εικόνα των ποδιών μου.Ήταν σαν να τα είχα για ώρες σε μια λεκάνη με νερό.Τελικά οι μπότες ήταν κακή ιδέα.Κάνω ένα ντους και ξαπλώνω.
Για κάμποση ώρα προσπάθησα να κοιμηθώ δεν ξέρω αν τα κατάφερα ήμουν μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.Τα συναισθήματα μου ένα μάτσο κουρέλια .
Συναντιέμαι με τον Αμερικάνο μισθώνουμε ένα ricksaw με αφηνιασμένο παζάρι από μεριάς μου και με τον έκπληκτο φίλο μου κατευθυνόμαστε προς τον πρώτο σταθμό, τον τάφο του Γκάντι.
Περπατάμε για λίγο ξαφνικά βγάζει τα παπούτσια του και τον χάνω.Μέχρι να συννενοηθώ για ειδικές παντόφλες και να βγάλω τις μπότες ,προχωρά αρκετά βγάζοντας φωτογραφίες.
Φοράω ενα ζευγάρι λευκές παντόφλες ξενοδοχείου και περπατάω μέσα στην όαση.Λοφάκια καταπράσινα,μικρά σκιουράκια,έφηβοι Ινδοί κοντά στον τάφο και αραγμένοι στην πρασινάδα ,λίγοι τουρίστες ,ο Αμερικάνος κάπου τριγύρω βγάζει φωτογραφίες και γω θαυμάζω τις παντόφλες και την ηρεμία που ζω.
Μισή ώρα κράτησε ο παράδεισος,ο οδηγός μας περιμένει για το Red Fort.
Ένα τεράστιο κόκκινο κάστρο αρκετά εντυπωσιακό.Βγάζουμε τις φωτογραφίες μας ,χαζεύουμε πάλι τους Ινδούς μαθητές και την ευγένια που τους διακατέχει και αποφασίζουμε να φύγουμε.
Κολλάμε στην κίνηση περίπου μια ώρα.Διάφοροι ζητιάνοι πλησιάζουν το ricksaw ζητώντας χρήματα.Στην αρχή της διαδρομής φωνάζω έντονα no ,στο γυρισμό έχω κλείσει τα μάτια και αφήνω τον Αμερικάνο με τον οδηγό να καθαρίσουν καθώς οι κόρνες και το βουητό στο δρόμο με νανουρίζουν.
Το ricksaw σταματημένο και στον απέναντι δρόμο περνά ένας ελέφαντας.
Με αργές και νωχελικές κινήσεις προσπαθώ να τον φωτογραφήσω ,είμαι έτοιμη να καταρρεύσω και ίσα ίσα που τον προλαβαίνω.
Ο Αμερικάνος πότε πότε βγαίνει από το όχημα και κοιτά με τον οδηγό μας την κίνηση.Προσπαθεί να βοηθήσει τον οδηγό να σπρώξει το ricksaw στην άκρη του δρόμου όταν μείναμε από βενζίνη και η γαιδούρα μέσα λαγοκοιμάται .Τελικά δεν τη γλίτωσα περπάτησα μέχρι το ξενοδοχείο.
Κλείνομαι για λίγο στο δωμάτιο και τηλεφωνώ στο σπίτι .
Συσσωρευμένη ένταση και άγχος βγαίνουν προς στιγμήν στο τηλέφωνο.
Ισιώνω ακούγοντας όλα όσα έλεγα πριν το ταξίδι,για τις δυσκολίες ,τα άσχημα συναισθήματα που μπορεί να προκύψουν στην αρχή και όλα τα σχετικά.
Οπλίζομαι με υπομονή και κατεβαίνω για φαγητό.
Το εστιατόριο απέναντι από το ξενοδοχείο είναι άριστο.
Καθαρό με ινδική και κινέζικη κουζίνα και δεν έχω κανένα λόγο να διαφωνήσω με μια άποψη που είχα διαβάσει στο indiamike ότι είναι ίσως το καλύτερο στην περιοχή.
Οι νούγιες που παραγγέλνω είναι εκπληκτικές.
Αποφασίζω να πάρω και ένα κοτόπουλο λίγο καυτερό ,αλλά όπως αποδεικνύεται ήταν αρκετά... ακόμα και για μένα που είμαι λάτρης.
Στην Ινδία διαπίστωσα ότι τα πάντα είναι καυτερά όταν τα παραγγελνεις να μην είναι ...και όταν ζητά κανείς ένα πιάτο λίγο καυτερό τότε διαπιστώνει ότι έκανε λάθος....Την περίπτωση του πολύ καυτερού ,που έβρισκα στους καταλόγους δεν την εξετάζω καν.
Δεν νομίζω να το τρώει άλλη εθνικότητα αυτό παρά μόνο η ινδική.
Ο Αμερικάνος αποφασίζει να παέι για ύπνο,δίνουμε ραντεβού 5 το πρωί στη reception. Το τρένο μας φεύγει 6.50.Δύο ώρες πιο νωρίς ραντεβού είναι μια σιγουριά για μας .Τι κι αν ο σταθμός είναι το πολύ ένα χιλιόμετρο?
Έχουμε φάει αποπροσανατολισμό με το κουτάλι και δεν είναι ώρα για παιχνίδια.
Φεύγει για το δωμάτιο ,παραγγέλνω ένα καφέ που δεν ήρθε ποτέ και αποφασίζω να κάτσω στα καναπεδάκια του ξενοδοχείου.
Η ξαφνική επιθυμία για σοκολάτα με οδηγεί σε ένα μινι μάρκετ δίπλα στο ξενοδοχείο το οποίο ανήκει σε έναν παχουλό συμπαθέστατο κύριο.
Καθώς διαλέγω τη σοκολάτα μου έρχεται ένα κοριτσάκι και ζητά ψωμί για τοστ.Βγάζει ένα πακέτο πάνω στον πάγκο ,το οποίο δεν είχε καμία σχέση με τα πακέτα έξω που ήταν στα τελάρα του μαγαζιού.Το κοριτσάκι στη συνέχεια του ζητά σερβιέτες.Ανοίγει ένα μικρό ξύλινο ντουλαπάκι με συρόμενη πόρτα,χαμηλό, βγάζει ένα πακέτο και παραμερίζει τις άσπρες σακούλες στην άκρη .Παίρνει μια μαύρη σακούλα και τα βάζει όλα μέσα.Παίρνω τη σοκολάτα μου και κατευθύνομαι στα καναπεδάκια.
Εδώ και ώρα κάθεται μια Γαλλίδα με έναν Γάλλο γύρω στα 40 και οι δύο.
Μιλούν με έναν μεσήλικα κουστουμαρισμένο Ινδό.
Ακούω να λένε ότι έχουν μόνο μια μέρα στο Δελχί και μετά θα φυγουν για Γαλλία.
Δικοί μου είναι αυτοί σκέφτομαι .Όμως η συμπεριφορά τους είναι άνετη.Ξαφνικά ο Ινδός ανοίγει σακούλες και τους δείχνει μια μεγάλη υφασμάτινη τσάντα και κομμάτια από υφάσματα με στάμπες.
Έμποροι σκέφτομαι για αυτό τέτοια άνεση για αυτό και η μια μόνο μέρα στο Δελχί.
Στην είσοδο του ξενοδοχείου μπαινοβγαίνουν διάφοροι τουρίστες.
Οι πιο μεγάλοι σε ηλικία είναι πολύ άνετοι,με κάποιες εξαιρέσεις που πλέον φωνάζουν από μακριά ότι βρίσκονται για πρώτη φορά στο τρελοκομείο.
Να και ένα χαρούμενο ζευγάρι Ευρωπαίων με ένα πολύ μικρό μωράκι μαζί τους.
Ο άντρας κρατά μια μεγάλη μπλε τσάντα σκουπιδιών στην πλάτη και η γυναίκα το μωρό.Μάλλον είχαν ψωνίσει από το τοπικό bazaar .
Χαμογελαστοί κατευθύνονται στο ανσασερ και εγω απορημένη τους κοιτώ σκεπτόμενη το μαύρο χαρτομάντηλο που είχα για τη μύτη μου .Μα πως έφεραν το μωρο εδώ απορώ.Η μόλυνση στον αέρα είναι τέτοια που δεν επιτρέπει βόλτες με μωρό.
Οι Γάλλοι συνεχίζουν την κουβέντα με τον Ινδό και γω γράφω στο τετραδιάκι μου.Με έχουν νανουρίσει για τα καλά με την κουβέντα έτσι ανεβαίνω στο δωμάτιο για ύπνο.
Ξαπλώνω με τα ρούχα κουκουλώνομαι με την κουβέρτα και ονειρεύομαι τις εντυπώσεις της διαδρομής με το τρένο (το οποίο σίγουρα θα είναι βρωμερό) και το Taj.Χαλάλι σκέφτομαι .Άντε να δούμε τι μας περιμένει αύριο στο τρένο.
Κοιμήθηκα λίγες ώρες και ξύπησα 2.30 το βράδυ.Μίλησα με κάποιους φίλους στην Αθήνα έγραψα στο τετράδιό μου και γύρω στις 4.30 άρχισα να ετοιμάζομαι.
5.10 έπλενα τα δόντια μου στην είσοδο του ξενοδοχείου με την οδοντόπαστα του Αμερικάνου πάνω από την τάφρο ,καθώς νόμιζα ότι είχα ξεχάσει την δική μου.Οι ινδικές συνήθειες μόλις άρχισαν σκέφτομαι .
Παίρνουμε ένα ricksaw και κατευθυνόμαστε στο σταθμό του τρένου.
Το New Dehli Train Station έχει αρκετό κόσμο ανάμεσά τους και πολλούς τουρίστες.
Τα τοπικά φαγάδικα απέναντι από το σταθμό μυρίζουν φαγητό,κατσαρόλες βράζουν,πίτες ετοιμάζονται ,τριγύρω λάσπη ,σκυλιά ,ζητιάνοι όλα μαζί.
Μπαίνουμε στο σταθμό και διαπιστώνουμε ότι το τρένο μας θα ξεκινήσει 11.50 και όχι 6.50.
Δεν με απασχολεί καθόλου.Περιμένω πως και πως να βρουμε ένα cafe και να απολάυσω τον καφέ μου μέχρι να έρθει το τρένο.Το έχω παρει απόφαση, από την Αθήνα, πως τα τρένα καθυστερούν τις περισσότερες φορές και είναι εντελώς αναμενόμενο .
Ο Αμερικάνος όμως δεν σκέφτεται το ίδιο.Θέλει να φθάσουμε νωρίς στην Άγκρα και όχι απόγευμα προς βράδυ ώστε να φύγουμε κατευεθείαν για Τζαιπούρ μετα το Taj και έχει δίκιο.Ναι του έχω μιλήσει για Τζαιπούρ και θέλει να τη δει.
Δεν ξέρουμε αν πρέπει να αλλάξουμε τα εισητήρια ή να βγάλουμε καινούρια.
Κάποιοι Ευρωπαίοι ισχυρίζονται ότι υπάρχουν κι άλλα τρένα που οδηγούν στην Άγκρα και φεύγουν 7.30 ή 9.
Ακούμε διάφορα.Οι Ινδοί υπάλληλοι μιλούν σπαστά αγγλικά και λένε όλοι διαφορετικά πράγματα κάθε φορά που τους ρωτάμε.
Η υπομονή μας δεν έχει αρχίσει ακόμα να δοκιμάζεται.
Πηγαίνουμε ακόμα μια φορά στην έκδοση εισητηρίων για τους ντόπιους καθώς το γραφείο που βγάζουν εισητήρια οι τουρίστες ανοίγει στις 8.
Ανάμεσα σε πολλούς Ινδούς και λίγους Ευρωπαίους συναντάμε την Ελένα.....
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.950
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
Lalibela ωραία η διήγησή σου!
άν ήξερες οτι παντού που σε παραλαμβάνουν με αυτοκινητο τα άτομα πρέπει να ειναι δύο,δεν θα ανησυχούσες!
παντα υπαρχει ο οδηγός και ο guide.βέβαια έχεις δίκιο μόνη σου και μέσα στην νύχτα,αλλα οι ινδοί μπορεί να είναι περίεργες φάτσες,αλλα εγκληματικότητα δύσκολο θα συναντήσεις στις πόλεις τους..μικροαπατεώνες υπάρχουν όπως παντού,κυρίως λόγω φτώχειας.
συνέχισε την ιστορία σου ειναι απολαυστική!
 

Pandora

Member
Μηνύματα
2.803
Likes
961
Επόμενο Ταξίδι
θα δείξει...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Πολύ ωραία μας τα λες !

Σ΄ακολουθώ...:)
 
Μηνύματα
2.487
Likes
3.195
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Ωραίο το ξεκίνημα της ιστορίας σου,περιμένω κι εγώ τη συνέχεια,μια απορία...
Οταν κατέστρωνες το ταξίδι στην Ινδία μόνη,δεν σου περνούσε από το μυαλό κάποιος ενδόμυχα "φόβος",τέλος πάντων ένα κάτι:rolleyes:σαν αυτό που περιγράφεις βρισκόμενη μέσα στο αμάξι με τους δύο οδηγούς αλλά και πιό πρίν όταν σκεφτόσουν να φύγεις καλύτερα μαζί με τους άγγλους....
και το ρωτάω αυτό γιατί πολλές φορές εκφράζω αυτούς τους εύλογους προβληματισμούς(σε διάφορα τόπικ) γιά τέτοια ιδιαίτερα ταξίδια εκτός Ευρώπης όταν πρόκειται να ταξιδέψει μια γυναίκα μόνη και τ'ακούω:roll:...από πολλούς.
 

Lyda

Member
Μηνύματα
723
Likes
241
Επόμενο Ταξίδι
ΚΑΛΜΥΚΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Πολυ καλη η ιστορια σου, go on
 

dmdoc

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
899
Ξεκινάς συναρπαστικά την ιστορία σου.
Μια ερώτηση:πως αποφάσισες να κάνεις το ταξίδι;τι κίνητρο είχες σε σχέση με άλλους προορισμούς;και κυρίως...πως πήρες την απόφαση να το κάνεις μόνη σου;

(Μάλλον 3 είναι αυτές)
 

Lalibela

Member
Μηνύματα
330
Likes
47
Άφιξη στο ξενοδοχείο,περιγραφή πρώτης μέρας.

Οι πρώτες εντυπώσεις από το ξενοδοχείο είναι άσχημες.
Διαβάζοντας τον Lonely Planet , το Indiamike.com ,το tripadvisor και έχοντας δει φωτογραφίες από το site του ξενοδοχείου στο net πίστευα ότι η επιλογή μου ήταν καλή.
Σίγουρα δεν περίμενα κανένα παλάτι αλλά βλέποντας ένα δρόμο σκαμμένο με Ινδούς να κοιμούνται που και που στο πεζοδρόμιο άλλους να τριγυρνούν χωρίς συγκεκριμένο σκοπό, σπίτια γκρεμισμένα στο δεύτερο όροφο κάθε μαγαζιού και μια τζαμαρία ξενοδοχείου αναμεσά τους να με περιμένει να τη διαβώ, άρχισα να κάνω δεύτερες σκέψεις για την επιλογή του προορισμού μου.
Στη reception του ξενοδοχείου με περιμένει ένας υπάλληλος που μόλις τον είχε ξυπνήσει ο οδηγός μου .Πιο δίπλα κοιμόταν άλλος ένας που μόλις είχε ξυπνήσει και αυτός.
Αφότου έδωσα τα στοιχεία μου και συννενοήθηκα ότι θα πληρώσω για το δωμάτιο και το pick up από το αεροδρόμιο κατά την αναχώρηση μου ,μου ζητήθηκε να περιμένω λίγη ώρα μέχρι να ετοιμασθεί το δωμάτιο.
Ο ευγενικός υπάλληλος μου δείχνει λίγα σκαλάκια που οδηγούν σε ένα μικρό σαλονάκι με δυο μικρά καναπεδάκια.Είμαι λίγο σοκαρισμένη ,δεν είμαι σίγουρη για το αν θέλω να το ζήσω όλο αυτό .Κάθομαι στο καναπεδάκι βλέποντας τα βιβλία στο απέναντι ράφι που βρίσκεται σε μία εσοχή του τοίχου.
Πέσαμε σε βιβλιοφάγους σκέφτομαι και ηρεμώ για λίγο.
Είμαι αποφασισμένη να περιμένω το ζευγάρι και μάλιστα έχω αρχίσει να ανησυχώ λίγο για αυτούς.
Εμφανίζεται μπροστά μου μια γνωστή δυτική φυσιογνωμία.Με χαιρετά και μου λέει ότι με θυμάται από το αεροδρόμιο.Ανταποδίδω το χαιρετισμό και συμφωνώ μαζί του.
Αρχίζουμε τη συζήτηση ,ταξιδεύει μόνος ,έχει γυρίσει αρκετές χώρες ,είναι γύρω στα 40 με καταγωγή Ιρλανδική και Αμερικάνικη.Ζει πολλά χρόνια στο Σικάγο πρόσφατα ήταν στην Λατινική Αμερική ,ήταν πολύ δύσκολα και μαγευτικά για αυτόν αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με τις λίγες ώρες που βρίσκεται στο Δελχί.
Θέλει να μείνει μόνο μια μέρα εδώ και έπειτα να κατευθυνθεί προς Άγκρα και Πουσκάρ.
Συμφωνώ ότι δεν υπάρχει λόγος να μείνει κανείς στο Δελχί πάνω από μια μέρα,κι ας μην έχω δει τίποτα ακόμα.
Η σκέψη της Τζαιπούρ με γαληνεύει αλλά ποιος έχει το κουράγιο να φθάσει μέχρι εκεί.
Η ώρα περνά και φθάνει 6,συζητάμε συνέχεια για τα ταξίδια του, την Ελλάδα ,τον κερνάω τσιγάρα και κερνάει τους καφέδες.
Αποφασίζουμε να γυρίσουμε λίγο το Δελχί μόλις ξημερώσει για τα καλά και έπειτα να βγάλουμε μαζί εισητήρια για την Άγκρα.
Το ζευγάρι δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα 6.30,ρωτώ στη reception ,μου απαντούν πως δεν γνωρίζουν,συνεχίζω τον καφέ μου και γύρω στις 7 καταφθάνουν.
Η κοπέλα είναι κάτασπρη ,ο Richard στεκεται μια χαρά ,κουρασμένος μου χαμογελα και κατευθύνονται στο δωμάτιο .Δεν τους ξαναείδα .
Γύρω στις 8 φεύγουμε με τον Αμερικάνο από το ξενοδοχείο ,ψάχνουμε cafe να πιούμε καφεδάκι.Οι εικόνες στο δρόμο είναι ότι πιο απίθανο, βρώμικο ,underground έχω δει στη ζωή μου.
Μπροστά από τα μαγαζάκια που τα περισσότερα είναι ακόμα κλειστα υπάρχει κάτι σαν τάφρος..ουσιαστικά είναι σκαμμένος δρομος που περνούν ή δεν περνούν κάποιοι σωλήνες.Από πάνω από τις τάφρους βλέπω που και που κανένα Ινδό να πλένεται ή να φτύνει .Τα κτίρια πάνω από τα μαγαζάκια σχεδόν όλα γκρεμισμένα ,οι δρόμοι μαύροι ,πεζοδρόμια δεν υπάρχουν και αν υπάρχουν είναι σπασμένα με κόσμο επάνω να μαγειρεύει, ή να κοιμάται μέσα σε κουβέρτες.
Κοιτώ γύρω μου όλα τα ξενοδοχεία της περιοχής που διάβαζα στο tripadvisor.
Μένω σε πολύ καλό ξενοδοχείο σκέφτομαι.
Ο Αμερικάνος παρόλο που με συμβουλεύει να μην μιλάω σε κανέναν ,να τους αποφεύγω και ότι όλοι ψάχνουν προμήθειες και θέλουν πάντα να σε πάνε αλλού,μιλά με όλους.
Του λέω να πάρουμε μετρό για Connaught Place. Μένουμε στο Pahar Ganj στο ξενοδοχείο Cottage Yes Please και το Connaught Place είναι γύρω στα 20 λεπτά με τα πόδια για κάποιον που ξέρει τη διαδρομή.
Προσπαθώ να επιμείνω στη λύση του μετρό αλλά αποφασίζει να τον καθοδηγήσει ένας Ινδός μέχρι εκεί με τον οποίο περπατά λίγο πιο μπροστά προσφέροντάς του ναρκωτικά και γυναίκες για το βράδυ ,καθώς εγώ χαζεύω πιο πίσω βγάζοντας φωτογραφίες.
Σιγά μην μας πήγενε στο Connaught Place ,μας πήγε σε ένα τοπικό φαστφουντάδικο λίγο πιο κάτω.
Μεγάλο το μαρτύριο να είσαι γυναίκα στην Ινδία να έχεις πιει καφέδες και να θέλεις να πας προς νερού σου.Έξω από την τουαλέτα του φαστφουντάδικου πλένεται ένας Ινδός ,με αναθεματίζω και μπαίνω μέσα.
Ενιωθα χάλια αλλά τι να έκανα .Πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν η καλύτερη τουαλέτα που βρήκα στους δρόμους του Δελχί και ίσως και η μοναδική γιατί δεν το είχα ανακαλύψει ακόμα αλλά θα έκανα πολλές ώρες να ξαναβρω κάτι τέτοιο μπροστά μου.
Μάλιστα ήταν και πολύ καθαρή σχετικά με ότι είδα παρακάτω αλλά τότε ήταν πολύ νωρίς για να το ξέρω.
Φεύγουμε γρήγορα από κει και προχωρούμε ψάχνοντας το Connaught Place.Νιώθω σαν να έχω φάει σφαίρα ,περπατώ βγαζοντας φωτογραφίες ακουλουθούμενη πάντα από κανα δυο Ινδούς σε απόσταση.
Έχοντας διαβάσει ότι είναι πιο ανθρώπινο μέρος και ξέροντας ότι εκεί τριγύρω στη Janpath road βρίσκεται και ένα από τα επίσημα τουριστικά γραφεία του Δελχί ,γίνεται ο επόμενος στόχος του πρωινού.
Κατά τη διάρκεια της περιπλανησής μας στους δρόμους μπαίνουμε σε δυο τρια τουριστικά γραφεία.
Ο Αμερικάνος έχει ύφος τουρίστα κάθε φορά που μπαίνουμε μέσα και ύφος απογοητευμένου επιχειρηματία που δεν μπορεί να κάνει buisness την ώρα που φεύγουμε.
Ξέρουμε και οι δυο από την αρχή ότι δεν θα ψωνίσουμε εκδρομή ή οτιδήποτε από αυτά τα γραφεία ,εγώ μάλιστα δεν θα έμπαινα καθόλου ,παρόλα αυτά περιπλανιώμαστε μέσα και έξω από αυτά.
Του υπενθυμίζω για άλλη μια φορά το μετρό αλλά κάνει ότι δεν ακούει.
Ύστερα από αρκετή ώρα το ψάχνουμε και με αρκετές ερωτήσεις το βρίσκουμε.Πάνω που τον έχω ψήσει να μπούμε μέσα τον μεταπείθει ένας περαστικός Ινδός να πάρουμε ricksaw.
Σαν πρόβατα λέμε στον οδηγό ότι θέλουμε τo Janpath Road όπου βρίσκεται το επίσημο τουριστικό γραφείο της ινδικής κυβέρνησης.
Φυσικά μας πήγε σε ένα αλλό που βρισκόταν σε ένα στενο του Janpath και ήταν ιδιωτικό με ταμπέλα που διαβεβαίωνε ότι είναι κρατικό,όπως και πολλά άλλα που είχαμε συναντήσει.
Οι δρόμοι στο Δελχί δεν έχουν ταμπέλες ,δεν έχει σημασία αν έχεις χάρτη μαζί σου .Δεν ξέρεις που βρίσκεσαι και είναι πανεύκολο να χαθείς.Πόσο μάλλον την πρώτη μέρα άυπνος και σοκαρισμένος.
Διαβάζω πιο προσεχτικά τον οδηγό.Του εξηγώ ότι ο Janpath Road από τη στιγμη που βρίσκεται στο Connaught Place το οποίο έχει και την ομώνυμη πλατεία ,θα πρέπει να είναι κεντρικός μιας και ξεκινά και καταλήγει σε αυτήν.
Όντως λίγα μέτρα πιο κάτω ήταν μια τεράστια πλατεία.Ταμπέλες πουθενά όμως.Σε ποιο δρόμο να ήμαστε άραγε.
Τελικά ο κεντρικός δρόμος που βρισκόμασταν ήταν o Janpath και 3 λεπτα πιο κάτω το τουριστικό γραφείο που ψάχναμε.
Είναι 9 πάρα 5 και υποτίθεται ότι ανοίγει στις 9.
Περιμένομε απέξω καπνίζοντας και χαζεύοντας το ξεκίνημα της καθημερινότητας των Ινδών.
Σκούπισμα στο δρόμο ,ετοιμασία φαγητού ,στήσιμο πάγκων,πλύσιμο,παιδιά με καθαρά ρούχα να πηγαίνουν σχολείο .Αθώα παιδιά και σεβαστικά.Τα παιδιά είναι μια όαση για μας,το ίδιο και οι γυναίκες.
Η ώρα περνά ,το γραφείο ανοίγει.Οι υπάλληλοι είναι τρομερά κατατοπιστικοί ,η εκδρομή με λεωφορείο στα αξιοθέατα στοιχίζει μόλις 250 ρούπιες .Βουτάμε από 3 χάρτες του Δελχί ,μπόλικες οδηγίες για το που είμαστε και προς τα που είναι ο σταθμός του τρένου New Dehli Train Station όπου θα βγάζαμε τα εισητήρια για Άγκρα και απομακρυνόμαστε .
Για καμια ώρα περίπου ψάχνουμε το σταθμό του τρένου.
Είναι ανάμεσα στην περιοχή του ξενοδοχείου μας και στο Connaught Place όπου βρισκόμασταν. Ο Αμερικάνος είναι πεπεισμένος ότι ξέρει προς τα που πάμε.
Άυπνη και κουρασμένη ,μπουχτισμένη από τη βρώμα στο δρόμο και τις καταιγιστικές εικόνες τον ακολουθώ μη κάνοντας κάποια πρόταση ή διόρθωση για τη διαδρομή που ακολουθούσαμε.
Τα πεζοδρόμια εδώ είναι τα διπλάσια αλλά είναι όλα σκαμμένα,Ινδοί εργάτες δουλεύουν πυρετωδώς σκάβοντας πότε για το μετρό, πότε για σωλήνες και πότε για καλώδια internet από ότι διαπίστωσα μετά από μέρες διαβάζοντας τα ινδικά νέα σε ένα σταθμό τρένου από αγγλόφωνη εφημερίδα.
Γυναίκες στο δρόμο παίρνουν το χώμα το οποίο έχει μορφή τσιμέντου σε σκόνη και το περνούν από σίτες.Δεν ξέρω γιατί το καθαρίζουν κατ'αυτό τον τρόπο.Ψάχνουν αντικείμενα ,αποφάγια ή απλά είναι οι δουλειά τους?
Άτομα κατώτατης κάστας είναι με κουβέρτες στα πεζοδρόμια δίπλα σε εργάτες μαγαζιά και περαστικούς.Πίνουν ηρωίνη ,τρώνε ,κοιμούνται ,μιλάνε και κάποιοι ζητιανεύουν.Δεν ξέρω αν ένιωθα λύπη ,ξέρω ότι ήθελα να φύγω όσο πιο γρήγορα γινόταν από κει.
Βρίσκουμε τον σταθμό του τρένου.Είναι ένας από τους πολλούς που έχει το Δελχί.
Το New Dehli Train Station είναι μια τεράστια έκταση με πολλούς οδηγούς να περιμένουν έξω από αυτόν.Ricksaw,ταξί και ποδήλατα με καρότσες.
Στον πρώτο όροφό του ,βγάζουν εισητήρια οι τουρίστες.
Βγάλαμε 2 εισητήρια για Άγκρα για την επόμενη το πρωί και φύγαμε πιστεύοντας ότι απέχουμε 5 λεπτά από το ξενοδοχείο μας.
Απέναντι από το σταθμό ξεκινούσαν δρόμοι με bazaar και κάπου εκεί σε κάποιο στενό ήταν και δρόμος του ξενοδοχείου.
Γιατί να πάμε όμως προς τα κει?Είχαμε έρθει από κει έχοντας χαθεί και νομίζαμε ότι δεν είναι αυτό το μονοπάτι μας.
Φυγαμε λοιπόν και αρχίσαμε να περπατάμε δίπλα από το σταθμό .
Ο δρόμος είχε τεράστιες μάντρες φυσικά χωρίς ταμπέλες, παγκάκι να ξαποστάσεις ή ένα μαγαζάκι να πιεις ένα καφέ.
Δεν μπορούσαμε να ακουμπήσουμε πουθενά ούτε ξέραμε που πάμε.Για το μόνο που ήμαστε ευτυχισμενοι είναι που βρήκαμε το σταθμό και το σωστο μέρος για εισητήρια αμέσως χωρίς καθυστέρηση.
Ο δρόμος που περπατούσαμε για μεγάλη απόσταση ειχε τεράστιες ταμπέλες που παρέπεμπαν σε γραφεία να βγάλει κανείς εισητήρια τρένου.
Τα γραφεία δεν φαίνονταν ,ήταν μέσα σε αυλές πίσω από μάντρες και ήταν πολύ πιθανό να πηγέναμε εκει για εισητήρια νομίζοντας ότι είναι του σταθμού.
Για 2 ώρες ψάχναμε το ξενοδοχείο ,είχαμε τρεις χάρτες του Δελχί ο καθένας μας ,δυο Lonely Planet και παρόλα αυτά είχαμε χαθεί για τα καλά.
Οι τεράστιες κατα μήκος μάντρες στο πλάι του σταθμού ήταν ένας γολγοθάς που είχαμε ακολουθήσει και έπρεπε να τον ξανακάνουμε προς τα πίσω.
Αρχίζω να σκέφτομαι συνέχεια τη μητέρα μου και πόσο δίκιο είχε να πάρω ένα ζευγάρι αθλητικές μπότες μαζί μου.
Η κατάσταση στους δρόμους δεν μου επέτρεπε να περπατήσω με το χαμηλό αθλητικό παπούτσι μου και ένιωθα τοσο τυχερή που αν και είχαν αρχίσει να με πονούν τα πόδια μου ,ήμουν λίγα εκατοστά παραπάνω από τη λάσπη ,το χώμα και ότι άλλο μπορει κανείς να φανταστει.
Ο λαιμός μου έχει αρχίσει να καίει,ο γιακάς της μπλούζας μου σηκώθηκε αρκετές φορές να με προστατέψει από την μολυμσμένη ατμόσφαιρα το πρωί αλλά πλέον δεν έκανε τίποτα.
Μετά πολλά μπαίνουμε σε ένα ricksaw και στα 200 μέτρα βρίσκουμε το ξενοδοχείο.
Έχουμε ραντεβού σε 2 ώρες να δούμε αξιοθέατα....!
 

eva kas

Member
Μηνύματα
961
Likes
225
Επόμενο Ταξίδι
οσο πιο μακρια γινεται!
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη + Αρκτικη
καλα μας το ξεκινας αλλα βρε παιδακι μου μην μας αφηνουν με την αγωνια....περιμενουμε την συνεχεια σου!
παντως οφειλω να παραδεχτω οτι εγω δεν θα εκανα ενα τετοιο ταξιδι μονη μου.
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.950
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
Για το Δελχί κατάλαβα τα εξής...
ολα βρώμικα,ολοι σκάβουν και βάζουν σωλήνες παντού,φτύνουν,κοιμούνται στα χαντάκια ,πίνουν ηρωίνες,κλπ...τίποτα άλλο δεν είχε η πόλη αυτή??????είσαι σίγουρη?
πόσες μέρες έμεινες στο Δελχί??? είναι αρκετές για να σχηματίσεις μιά πραγματική και πλήρη εικόνα για την πόλη αυτή?
υπ όψιν οτι αυτά που γράφεις τα διαβάζει όλη η ελλάδα και εσύ βάζεις το λιθάρι σου για να σχηματιστεί μιά αποψη για μελλοντικούς ταξιδιώτες..
για συνέχισε...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.190
Μηνύματα
883.414
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom