Ινδία India,it never ends

Lalibela

Member
Μηνύματα
330
Likes
47

Ανεβαίνοντας για κάστρο της Τίγρης παζάρεψα ένα ροζ μικρό αετό και έμεινα λίγο πιο πίσω με τον Tommy συζητώντας.
Έβλεπα το δρόμο και μερικές φορές σκεφτόμουν μήπως ήταν υπερβολή να πάμε βιαστικά λίγο πριν τη δύση του ηλίου.
Στην πορεία άλλαξα γνώμη .
Πιάσαμε τις φιλοσοφιές με τον Oscar κοντοσταθήκαμε στα μισά να ξαποστάσουμε και να πετάξουμε τον αετό ενός πιτσιρικά , του έμαθα να σηκώνει τον αετό και προχωρήσαμε προς την κορυφή όπου βρισκόταν το κάστρο.
Εξερευνήσαμε για λίγο ,χαζέψαμε αγελάδες λες και βλέπαμε πρώτη φορά, βγάλαμε ως συνήθως τις φωτογραφίες μας και αρχίσαμε να κατεβαίνουμε πάλι μιας και είχε αρχίσει να νυχτώνει και ήταν ώρα φαγητού.
Μόνο την δύση του ηλίου δεν παρατηρήσαμε τελικά ,στο κάστρο νιώθαμε ελεύθεροι και ήρεμοι.
Κατεβαίνοντας χάρισα τον αετό μου σε ένα πιτσιρικά με μισή καρδιά αλλά και χαρά ξέροντας ότι είναι το σωστό.
Φτάνοντας στο τέλος του δρόμου αφιέρωσα όσο περισσότερο χρόνο μπορούσα παρατηρώντας τα πάντα γύρω μου και καθυστερώντας το αυτοκίνητο.
Το κάστρο μπορεί να ήταν όμορφο αλλά η πραγματική ομορφία βρισκόταν χαμηλά στις αρχές της διαδρομής..την οποία δεν είχα παρατηρήσει ανεβαίνοντας γιατί είχα κοντοσταθεί στους αετούς και διάλεγα χρώμα παρέα με τον Tommy.
Μερικά μεγάλα γουρούνια ήταν ξαπλωμένα κολλητά το ένα με το άλλο πάνω στα σκουπίδια προσπαθώντας να κοιμηθούν .Λίγο πιο κάτω στα πρώτα σπίτια οι φασαρίες στις αυλές είχαν τελειώσει και οι μανάδες ετοίμαζαν φαγητό.Μια κυρία σήκωσε το βλέμμα της και με κοίταξε ενω εστίαζε πάνω από το τσουκάλι ανακατεύοντας .
Στο σιδεράδικο ,ο σιδεράς και κανα δυο βοηθοί δούλευαν πυρετωδώς ,μπορούσα να δω μόνο τα πόδια τους να πηγαινοέρχονται.
Το κουρείο είχε φως ,κάποιος μέσα ξυριζόταν και δυο παιδάκια τριγύρω με σκισμένα ρούχα κοιτούσαν με περιέργεια την φωτογραφική μηχανή.Είχε αρχίσει να κάνει κρύο ήταν ξυπόλυτα και άλουστα ,ενώθηκαν για να τα φωτογραφίσω και ενώ ήταν όλο χαρά που θα συμμετείχαν σε κάτι τέτοιο, η φωτογραφία ήταν θλιμμένη.Ίσως να ξεχάστηκαν για λίγο αλλά η φωτογραφική τα πρόλαβε .
Τα γουρουνάκια έτρεχαν ανάμεσα στο κόσμο και τα riksaw.
Τα φώτα μέσα στα μαγαζάκια τα έκανα υπέροχα .Ο κόσμος στη δύση του ηλίου για ένα περίεργο λόγο ζωήρευε και ύστερα ερχόταν η παύση .Όλοι κλείνονταν στα σπίτια τους και μόνο λίγοι πια περιφέρονταν στους δρόμους.Εκείνες τις μέρες έμαθα, αργότερα ,ήταν πολύ κρύες για τη Τζαιπούρ και υπήρχε κόσμος που είχε πεθάνει από το κρύο.
Δεν μπορώ να περιγράψω τα συναισθήματά μου εκείνη την ώρα ,διψούσα να κάτσω ανάμεσά τους να επεξεργαστώ τα πάντα γύρω μου.Χρώματα και ζωή σε γκρι φόντο.Άνθρωποι και καθημερινότητα δοσμένα διαφορετικά αλλά τόσο οικεία.
O Oscar με περίμενε γελώντας και απειλώντας ότι θα πει στους άλλους δυο πως καθυστερώ το αυτοκίνητο για να βγάλω φωτογραφίες.
Φτάσαμε σε ένα εστιατόριο να φάμε.
Δεν είχα καμία όρεξη για ινδικό δεν θυμόμουν που είχα διαβάσει ότι η κουζίνα τους δεν είναι καλή και μάλιστα είχα διαφωνήσει θεωρώντας το υπερβολή.
Δεν άντεχα με τίποτα το αχνιστό ρύζι με τις καυτερές παραλλαγές του κοτόπουλου.Έτσι παρήγγειλα δύο πιάτα μήπως και πετύχω καμία νόστιμή μπουκιά και τελικά έφαγα μόνο 2 πίτες.
Ο Samiir διστακτικός κάθισε στο τραπέζι λέγοντας ότι έχει ετοιμάσει φαγητό η μητέρα του και θα φωνάζει αν δεν το φάει...
Μην ανησυχείς,όλες οι μανάδες ίδιες είναι .
'Οσο έτρωγαν οι άλλοι φόρτισα το κινητό μου και άρχισα να παρατηρώ το εστιατόριο.
Σερβιτόροι το πολύ 20 ετών,ένα ζευγάρι Ινδών σε ρομαντικό τετ α τετ,μανάδες που κατέβαιναν τις σκάλες μαζί με τα ζωηρά παιδιά τους που κρατούσαν μπαλόνια.
Είχε παιδικό πάρτυ στον πάνω όροφο και κάτω έτρωγε μια παρέα χαζοτουριστών που είχε εισβάλει στη ζωή τους.
Τι έγινε με την Ισπανίδα ?
Ισπανίδα?Ποιά Ισπανίδα ?Πες τα ΟΛΑ
Είχε έρθει για τουρισμό ....
Έλα μην ντρέπεσαι πες μου ...έχω τόσους φίλους στην Ελλάδα ...τα συζητάμε αυτά μεταξύ μας (όλα κι όλα η κατινιά δεν φεύγει στην Ινδία)
Θα την ξαναδείς?(δίψαγα για ισπανο-ινδικό ρομάντζο)
Δεν ξέρω .Ίσως ξανάρθει.
Είσαι ερωτευμένος?(Χαμογελά θλιμμένα,μάλλον ήταν.)
Έλαααα θα βρεις άλλη
Οι γυναίκες εδώ συμπεριφέρονται λίγο περίεργα δεν μου πολυδίνουν σημασία ,έχω προσπαθήσει μερικές φορές αλλά είναι κλεισμένες στα σπίτια και δεν με παίρνουν τηλέφωνο ...εγώ πάλι δεν επιμένω.Δεν ξέρω τι ζητούν.
Θα πρέπει να είσαι λίγο πιο δυναμικός και σίγουρος για τον εαυτό σου.Με λόγια και κυρίως με πράξεις .
Μερικές φορές απογοητεύομαι .Προσπαθώ πολύ για κάποια πράγματα και στο τέλος αποτυγχάνω. Αποτυγχάνω...και χάνω την αυτοπεποίθησή μου.
Α μην ανησυχείς συμβαίνει σε όλους.Όταν θα νίωθεις έτσι ...να σκέφτεσαι ότι σε κάποια γωνιά του πλανήτη υπάρχει κόσμος που νιώθει ακριβως όπως εσύ.Δεν είσαι μόνος.
Τουλάχιστον τον έκανα να χαμογελάσει.Ο χαρακτήρας του θύμιζε Slummdog ...!
Εκείνο το βράδυ είχα χάσει την πιο ωραία φωτογραφία και συνάμα την πιο ωραία εικόνα.
Ανάμεσα στα μαγαζάκια της αγοράς ήταν ένας μικρός χώρος με καμιά ντουζίνα πιτσιρίκια ,θαρρώ όλα τους κορίτσια ,καθισμένα κάτω...με ανοιχτά τετράδια και βιβλία,φορώντας καθαρά και σιδερωμένα ρούχα, κοιτάζοντας τη δασκάλα τους με σηκωμένα κεφαλάκια σε φόντο μπλε και λουσμένα με άσπρο φως.
Ήταν ένα από τα χαστούκια της χώρας αυτής που έδινε ενθουσιασμό.
Ήθελα να γυρίζω πίσω να περπατήσω ,να το βρω και να το χαζεύω για ώρα...δεν είχα όμως κατάλυμμα για το βράδυ και έπρεπε να αφιερωθώ σε αυτό.Έτσι λίγο πριν σηκωθούμε από το τραπέζι άρχισα τα τηλεφωνήματα στα ξενοδοχεία.
Συννενοήθηκα με τον Oscar σε περίπτωση που δεν έβρισκα ξενοδοχείο να κοιμηθώ στο δικό τους και μπήκα στο αυτοκίνητο πηγένοντας πρώτα στο ξενοδοχείο που είχε προτείνει ο Samiir στον Αμερικάνο.
Ήταν καινούριο ,άνηκε σε έναν αδερφό του οδηγού μας και μας διαβεβαίωνε ότι ήταν πολύ καλό.Και ήταν ....!Αρνήθηκα να κατέβω από το αυτοκίνητο ,αφήσαμε τον Αμέρικάνο και φύγαμε.
Στο δρόμο σταματήσαμε στο Anuraag Villa!Εκεί δούλευε ένας άλλος αδερφός του Samiir και είχε τύχει να τηλεφωνήσω αλλά η τιμή ήταν λίγο τσιμπημένη.
Παρόλα αυτά κατέβηκα και ρώτησα .Φεύγοντας προς την έξοδο με σταμάτησε ένας κύριος γύρω στα πενήντα με ζιβάγκο και γυαλιά.
Τι έγινε?Ρώτησε το Samiir
Το ξενοδοχείο σας είναι πολύ όμορφο αλλά λίγο ακριβό για μένα ,σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον, καλό βράδυ.
Μισό λεπτό ,ελάτε μαζί μου.
Γύρισα χοροπηδώντας στους Φινλανδούς, πήρα τους σάκους από το αμάξι ,παρακάλεσα το Samiir να έρθει σε 40 λέπτα μήπως και προλάβω να κάνω ένα μπάνιο και ανέβηκα στο δωμάτιο όλο χαρά.
Ομολογώ ένιωσα λίγο άνθρωπος και παρόλο που δεν βρήκα τον τρόπο για το ζεστό νερό ..το 2λεπτο κρύο ντους δεν με πείραξε καθόλου.
Είχα βρει την όασή μου .Αφετηρία για να ζήσω ,για λίγο ,τον παλμό της πόλης.
Κατέβηκα με την ίδια χαρά τις σκάλες και έτρεξα στο αυτοκίνητο.Είχαμε ανασυγκροτηθεί και ήμαστε έτοιμοι για το αποχαιρετιστήριο ποτό.
Αφού γυρίσαμε κανά δυο μπαρ ρεστοραν ,που δεν άρεσαν στα αγόρια ,φτάσαμε στο υπόγειο μπαρ ενός ξενοδοχείου.
Θεοσκότεινο με μια παρέα Ινδών σε ένα τραπέζι και έναν υπάλληλο πίσω από το μπαρ.
Πραγματικό καταγώγιο το οποίο μάλιστα είχε και επιπλέον σκάλες που οδηγούσαν σε μια κλειστή πόρτα.
Bye Tommy nice to meet you!
Η περιέργεια τον είχε οδηγήσει να κατέβει τα σκαλιά αλλά μόλις με είδε χαμογελαστή στα σκοτάδια να τον αποχαιρετώ ,συνετίστηκε και ανέβηκε πάλι .
Ήθελα να το διακωμωδήσω δεν άντεχα .
Το μπαρ δεν τους άρεσε καθόλου ,εγώ πάλι ήμουν μες την τρελή χαρά, όπου και να πηγέναμε δεν με ένοιαζε .
Θέλοντας να μην προσβάλουν τον Samiir έψαχναν τραπεζάκι .
Πήρε το μάτι μου ένα ενυδρείο με θαμπά τζάμια και ένα τραπέζι ,κάτσαμε ,ξεκίνησαν οι παραγγελίες και το φιλικό δούλεμα στο Samiir.
Έλα πιες μια μπύρα δεν θα το πούμε πουθενά ,μόνο εμείς θα το ξέρουμε.
Εισβάλαμε με τον Tommy πίσω από το μπαρ είδαμε όλα τα μπουκάλια ένα προς ένα μιας και δεν θέλαμε μπύρα,ψάξαμε και τα ανοιχτά ντουλάπια όπου έλειπαν οι πόρτες,τα στρώσαμε όλα πάνω στον πάγκο και τα χαζεύαμε σχολιάζοντας και γελώντας.
Τελικά καταλήξαμε στη βότκα.Όχι ότι θα έπινα ουίσκι ...!
Έκανα και μια απόπειρα να βγω στο δρόμο να βρω χυμό πορτοκάλι αλλά γύρισα πίσω βιαστικά.Δεν είχα ξεθαρρέψει τόσο ώστε να γυρίζω νυχτιάτικα γύρω γύρω .
Η συζήτηση αρχικά ήταν γύρω από διάφορα θέματα.
Με αφορμή τη μητέρα του Samiir που προσεύχεται όλη μέρα και δεν τον αφήνει να ακούσει τηλεόραση ή μουσική, ο Αμερικάνος ήθελε να τον ρωτήσει πως είναι να ζεις σε μια τόσο θρησκευόμενη κοινωνία ...Συγκεκριμένα τον ρώτησε πως και δεν έχουν τρελαθεί ακόμα καθώς στην Αμερική αν κάποιος ,για παράδειγμα, έβγαινε κάθε μέρα και καλούσε το λαό από ένα μεγάφωνο να προσευχηθεί...όλοι θα τρελαίνονταν.
Του απάντησα πριν προλάβει ο Ινδός.
Όταν ένας άνθρωπος γεννιέται με αυτές τις συνθήκες μπορεί να ζήσει φυσιολογικά.Αν του έρθει ξαφνικά...ναι μπορεί να τρελαθεί.
Πάρε παράδειγμα το φαγητό .Δεν μου αρέσει το ινδικό καθόλου...θα υποστήριζα το ίδιο αν είχα γεννηθεί στην Ινδία?
Συμφώνησε και δεν ξανασχολίασε τον θρησκευτικό παραλογισμό σε ένα νέο άνθρωπο που δεν συμμετείχε και απλά τον παρατηρούσε καθώς ήταν αναγκασμένος μέσα από το ίδιο του το σπίτι αλλά και την ίδια την κοινωνία, στην οποία ζούσε.
Η συζήτηση συνεχίστηκε γύρω από την ινδική οδήγηση.
Ο Samiir ήταν πολύ καλός όδηγός ,άριστος θα έλεγα .
Αφού πήρε τα εύσημα αρχίσαμε τα σχόλια για τους υπόλοιπους οδηγούς.
Του εξήγησα ότι η Ελλάδα έχει ίσως τους χειρότερους οδηγούς στην Ευρώπη ..αλλά μπροστά στους Ινδούς οι 'Ελληνες είναι Γερμανοί!
Έπειτα πήρε το λόγο ο Oscar συμφώνησε μαζί μου και τον προσκάλεσε στην Φινλανδία να δει οδήγηση ....!
Αλήθεια έχετε πολλά θανατηφόρα δυστυχήματα ή καταφέρνετε πάντα την τελευταία στιγμή να ξεφύγετε?

Έχουμε και μάλιστα σκοτώνεται αρκετός κόσμος...θα θελα πολύ να ταξιδέψω στην Ευρώπη να δω όλα αυτά που μου λέτε ...έχω ακούσει διάφορα αλλά δυστυχώς για μένα δεν είναι εύκολο.
Δεν ξέρω να διαβάζω και φοβάμαι μήπως χαθώ....
Θυμάμαι ότι εκείνη την ώρα κοίταζα τους υπόλοιπους και είδα τα χαμόγελα να παγώνουν.Τα χείλη όλων έμειναν σφραγισμένα .
Προσπάθησα σπάσω τη σιωπή και να μας βγάλω από τη δύσκολη θέση,εμάς και κυρίως το Samiir.
Είναι σημαντικό που κατάφερες να φτάσεις ως εδώ.
Στις δικές μας χώρες δεν θα είχες τη δυνατότητα να ασχοληθείς με τον τουρισμό ,δεν θα μπορούσες να οδηγήσεις, θα έβγαζες δύσκολα χρήματα και θα ήταν πολύ δύσκολο να επιβιώσεις έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα.
Τελειώνουμε πανεπιστήμια ,μιλάμε κανα δυο γλώσσες και ευχαριστημένοι δεν μπορούμε να πούμε ότι είμαστε ούτε με τη δουλειά μας αλλά ούτε με την ίδια τη ζωή.

Οι γονείς μου μιας και δεν πήγα σχολείο με έγραψαν στις πολεμικές τέχνες.Πήγα σε αγώνες στο Πακιστάν έφερα μετάλλια ,τουλάχιστον έκανα αυτό.
Έπρεπε να παντρέψουμε τις 6 αδερφές μας και μετά παντρεύτηκαν τα αδέρφια μου.Ο πατέρας μας πέθανε και ζω μόνος με την μητέρα μου.Μόνο εμένα έχει τώρα ,γιαυτό και με πιέζει τόσο πολύ.
Είμαι ευχαριστημένος με τη δουλειά μου ,βγάζω αρκετά χρήματα αλλά λυπάμαι που δεν υπήρχαν τα χρήματα να πάω και γω στο σχολείο.
Τα χαστούκια στην Ινδία έχουν τον εξής ρυθμό.Εκεί που πάνε όλα καλά ή και χάλια ,έρχεται ξαφνικά ένα ...και αλλάζουν όλα.
Μου είχε συμβεί τόσες φορές μέσα σε λίγες μέρες.Έπρεπε να το περιμένω.
Μιλήσαμε αρκετή ώρα με τον Samiir.
Είχαμε κοινά σημεία σαν άνθρωποι και συμφωνούσαμε σε πολλά.
Δεν είχε ξεπεράσει το θάνατο του πατέρα του ...αλλά πως μπορεί να ξεπεραστεί κάτι τέτοιο?
Αφού κλείσαμε το μπαρ με το ζόρι καθώς μας σήκωναν τα ποτήρια και τα πιάτα με την καυτερή αχνιστή πατάτα, φύγαμε για το ξενοδοχείο του Αμερικάνου.
Τον αποχαιρετήσαμε, πληρώσαμε το Samiir με τα διπλά χρήματα από ότι είχαμε συμφωνήσει σαν να το είχαμε συννενοηθεί όλοι μεταξύ μας ,ενώ δεν το είχαμε... και φύγαμε για τα ξενοδοχεία μας.
Καθίσαμε καμιά ώρα με τον Oscar στο ξενοδοχείο μου συζητώντας και ανταλλάσοντας φωτογραφίες ,αποχαιρετιστήκαμε βιαστικά γιατί είχε ζαλιστεί από τα χάπια της μαλάριας και είχε στήσει τον οδηγό του για κανά μισάωρο και έπεσα για ύπνο.
Την επόμενη μέρα σηκώθηκα σχεδόν μεσημέρι.
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.950
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
Lalibela ωραία η διήγησή σου!
άν ήξερες οτι παντού που σε παραλαμβάνουν με αυτοκινητο τα άτομα πρέπει να ειναι δύο,δεν θα ανησυχούσες!
παντα υπαρχει ο οδηγός και ο guide.βέβαια έχεις δίκιο μόνη σου και μέσα στην νύχτα,αλλα οι ινδοί μπορεί να είναι περίεργες φάτσες,αλλα εγκληματικότητα δύσκολο θα συναντήσεις στις πόλεις τους..μικροαπατεώνες υπάρχουν όπως παντού,κυρίως λόγω φτώχειας.
συνέχισε την ιστορία σου ειναι απολαυστική!
 

Pandora

Member
Μηνύματα
2.803
Likes
961
Επόμενο Ταξίδι
θα δείξει...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Πολύ ωραία μας τα λες !

Σ΄ακολουθώ...:)
 
Μηνύματα
2.487
Likes
3.195
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Ωραίο το ξεκίνημα της ιστορίας σου,περιμένω κι εγώ τη συνέχεια,μια απορία...
Οταν κατέστρωνες το ταξίδι στην Ινδία μόνη,δεν σου περνούσε από το μυαλό κάποιος ενδόμυχα "φόβος",τέλος πάντων ένα κάτι:rolleyes:σαν αυτό που περιγράφεις βρισκόμενη μέσα στο αμάξι με τους δύο οδηγούς αλλά και πιό πρίν όταν σκεφτόσουν να φύγεις καλύτερα μαζί με τους άγγλους....
και το ρωτάω αυτό γιατί πολλές φορές εκφράζω αυτούς τους εύλογους προβληματισμούς(σε διάφορα τόπικ) γιά τέτοια ιδιαίτερα ταξίδια εκτός Ευρώπης όταν πρόκειται να ταξιδέψει μια γυναίκα μόνη και τ'ακούω:roll:...από πολλούς.
 

Lyda

Member
Μηνύματα
723
Likes
241
Επόμενο Ταξίδι
ΚΑΛΜΥΚΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Πολυ καλη η ιστορια σου, go on
 

dmdoc

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
899
Ξεκινάς συναρπαστικά την ιστορία σου.
Μια ερώτηση:πως αποφάσισες να κάνεις το ταξίδι;τι κίνητρο είχες σε σχέση με άλλους προορισμούς;και κυρίως...πως πήρες την απόφαση να το κάνεις μόνη σου;

(Μάλλον 3 είναι αυτές)
 

Lalibela

Member
Μηνύματα
330
Likes
47
Άφιξη στο ξενοδοχείο,περιγραφή πρώτης μέρας.

Οι πρώτες εντυπώσεις από το ξενοδοχείο είναι άσχημες.
Διαβάζοντας τον Lonely Planet , το Indiamike.com ,το tripadvisor και έχοντας δει φωτογραφίες από το site του ξενοδοχείου στο net πίστευα ότι η επιλογή μου ήταν καλή.
Σίγουρα δεν περίμενα κανένα παλάτι αλλά βλέποντας ένα δρόμο σκαμμένο με Ινδούς να κοιμούνται που και που στο πεζοδρόμιο άλλους να τριγυρνούν χωρίς συγκεκριμένο σκοπό, σπίτια γκρεμισμένα στο δεύτερο όροφο κάθε μαγαζιού και μια τζαμαρία ξενοδοχείου αναμεσά τους να με περιμένει να τη διαβώ, άρχισα να κάνω δεύτερες σκέψεις για την επιλογή του προορισμού μου.
Στη reception του ξενοδοχείου με περιμένει ένας υπάλληλος που μόλις τον είχε ξυπνήσει ο οδηγός μου .Πιο δίπλα κοιμόταν άλλος ένας που μόλις είχε ξυπνήσει και αυτός.
Αφότου έδωσα τα στοιχεία μου και συννενοήθηκα ότι θα πληρώσω για το δωμάτιο και το pick up από το αεροδρόμιο κατά την αναχώρηση μου ,μου ζητήθηκε να περιμένω λίγη ώρα μέχρι να ετοιμασθεί το δωμάτιο.
Ο ευγενικός υπάλληλος μου δείχνει λίγα σκαλάκια που οδηγούν σε ένα μικρό σαλονάκι με δυο μικρά καναπεδάκια.Είμαι λίγο σοκαρισμένη ,δεν είμαι σίγουρη για το αν θέλω να το ζήσω όλο αυτό .Κάθομαι στο καναπεδάκι βλέποντας τα βιβλία στο απέναντι ράφι που βρίσκεται σε μία εσοχή του τοίχου.
Πέσαμε σε βιβλιοφάγους σκέφτομαι και ηρεμώ για λίγο.
Είμαι αποφασισμένη να περιμένω το ζευγάρι και μάλιστα έχω αρχίσει να ανησυχώ λίγο για αυτούς.
Εμφανίζεται μπροστά μου μια γνωστή δυτική φυσιογνωμία.Με χαιρετά και μου λέει ότι με θυμάται από το αεροδρόμιο.Ανταποδίδω το χαιρετισμό και συμφωνώ μαζί του.
Αρχίζουμε τη συζήτηση ,ταξιδεύει μόνος ,έχει γυρίσει αρκετές χώρες ,είναι γύρω στα 40 με καταγωγή Ιρλανδική και Αμερικάνικη.Ζει πολλά χρόνια στο Σικάγο πρόσφατα ήταν στην Λατινική Αμερική ,ήταν πολύ δύσκολα και μαγευτικά για αυτόν αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με τις λίγες ώρες που βρίσκεται στο Δελχί.
Θέλει να μείνει μόνο μια μέρα εδώ και έπειτα να κατευθυνθεί προς Άγκρα και Πουσκάρ.
Συμφωνώ ότι δεν υπάρχει λόγος να μείνει κανείς στο Δελχί πάνω από μια μέρα,κι ας μην έχω δει τίποτα ακόμα.
Η σκέψη της Τζαιπούρ με γαληνεύει αλλά ποιος έχει το κουράγιο να φθάσει μέχρι εκεί.
Η ώρα περνά και φθάνει 6,συζητάμε συνέχεια για τα ταξίδια του, την Ελλάδα ,τον κερνάω τσιγάρα και κερνάει τους καφέδες.
Αποφασίζουμε να γυρίσουμε λίγο το Δελχί μόλις ξημερώσει για τα καλά και έπειτα να βγάλουμε μαζί εισητήρια για την Άγκρα.
Το ζευγάρι δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα 6.30,ρωτώ στη reception ,μου απαντούν πως δεν γνωρίζουν,συνεχίζω τον καφέ μου και γύρω στις 7 καταφθάνουν.
Η κοπέλα είναι κάτασπρη ,ο Richard στεκεται μια χαρά ,κουρασμένος μου χαμογελα και κατευθύνονται στο δωμάτιο .Δεν τους ξαναείδα .
Γύρω στις 8 φεύγουμε με τον Αμερικάνο από το ξενοδοχείο ,ψάχνουμε cafe να πιούμε καφεδάκι.Οι εικόνες στο δρόμο είναι ότι πιο απίθανο, βρώμικο ,underground έχω δει στη ζωή μου.
Μπροστά από τα μαγαζάκια που τα περισσότερα είναι ακόμα κλειστα υπάρχει κάτι σαν τάφρος..ουσιαστικά είναι σκαμμένος δρομος που περνούν ή δεν περνούν κάποιοι σωλήνες.Από πάνω από τις τάφρους βλέπω που και που κανένα Ινδό να πλένεται ή να φτύνει .Τα κτίρια πάνω από τα μαγαζάκια σχεδόν όλα γκρεμισμένα ,οι δρόμοι μαύροι ,πεζοδρόμια δεν υπάρχουν και αν υπάρχουν είναι σπασμένα με κόσμο επάνω να μαγειρεύει, ή να κοιμάται μέσα σε κουβέρτες.
Κοιτώ γύρω μου όλα τα ξενοδοχεία της περιοχής που διάβαζα στο tripadvisor.
Μένω σε πολύ καλό ξενοδοχείο σκέφτομαι.
Ο Αμερικάνος παρόλο που με συμβουλεύει να μην μιλάω σε κανέναν ,να τους αποφεύγω και ότι όλοι ψάχνουν προμήθειες και θέλουν πάντα να σε πάνε αλλού,μιλά με όλους.
Του λέω να πάρουμε μετρό για Connaught Place. Μένουμε στο Pahar Ganj στο ξενοδοχείο Cottage Yes Please και το Connaught Place είναι γύρω στα 20 λεπτά με τα πόδια για κάποιον που ξέρει τη διαδρομή.
Προσπαθώ να επιμείνω στη λύση του μετρό αλλά αποφασίζει να τον καθοδηγήσει ένας Ινδός μέχρι εκεί με τον οποίο περπατά λίγο πιο μπροστά προσφέροντάς του ναρκωτικά και γυναίκες για το βράδυ ,καθώς εγώ χαζεύω πιο πίσω βγάζοντας φωτογραφίες.
Σιγά μην μας πήγενε στο Connaught Place ,μας πήγε σε ένα τοπικό φαστφουντάδικο λίγο πιο κάτω.
Μεγάλο το μαρτύριο να είσαι γυναίκα στην Ινδία να έχεις πιει καφέδες και να θέλεις να πας προς νερού σου.Έξω από την τουαλέτα του φαστφουντάδικου πλένεται ένας Ινδός ,με αναθεματίζω και μπαίνω μέσα.
Ενιωθα χάλια αλλά τι να έκανα .Πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν η καλύτερη τουαλέτα που βρήκα στους δρόμους του Δελχί και ίσως και η μοναδική γιατί δεν το είχα ανακαλύψει ακόμα αλλά θα έκανα πολλές ώρες να ξαναβρω κάτι τέτοιο μπροστά μου.
Μάλιστα ήταν και πολύ καθαρή σχετικά με ότι είδα παρακάτω αλλά τότε ήταν πολύ νωρίς για να το ξέρω.
Φεύγουμε γρήγορα από κει και προχωρούμε ψάχνοντας το Connaught Place.Νιώθω σαν να έχω φάει σφαίρα ,περπατώ βγαζοντας φωτογραφίες ακουλουθούμενη πάντα από κανα δυο Ινδούς σε απόσταση.
Έχοντας διαβάσει ότι είναι πιο ανθρώπινο μέρος και ξέροντας ότι εκεί τριγύρω στη Janpath road βρίσκεται και ένα από τα επίσημα τουριστικά γραφεία του Δελχί ,γίνεται ο επόμενος στόχος του πρωινού.
Κατά τη διάρκεια της περιπλανησής μας στους δρόμους μπαίνουμε σε δυο τρια τουριστικά γραφεία.
Ο Αμερικάνος έχει ύφος τουρίστα κάθε φορά που μπαίνουμε μέσα και ύφος απογοητευμένου επιχειρηματία που δεν μπορεί να κάνει buisness την ώρα που φεύγουμε.
Ξέρουμε και οι δυο από την αρχή ότι δεν θα ψωνίσουμε εκδρομή ή οτιδήποτε από αυτά τα γραφεία ,εγώ μάλιστα δεν θα έμπαινα καθόλου ,παρόλα αυτά περιπλανιώμαστε μέσα και έξω από αυτά.
Του υπενθυμίζω για άλλη μια φορά το μετρό αλλά κάνει ότι δεν ακούει.
Ύστερα από αρκετή ώρα το ψάχνουμε και με αρκετές ερωτήσεις το βρίσκουμε.Πάνω που τον έχω ψήσει να μπούμε μέσα τον μεταπείθει ένας περαστικός Ινδός να πάρουμε ricksaw.
Σαν πρόβατα λέμε στον οδηγό ότι θέλουμε τo Janpath Road όπου βρίσκεται το επίσημο τουριστικό γραφείο της ινδικής κυβέρνησης.
Φυσικά μας πήγε σε ένα αλλό που βρισκόταν σε ένα στενο του Janpath και ήταν ιδιωτικό με ταμπέλα που διαβεβαίωνε ότι είναι κρατικό,όπως και πολλά άλλα που είχαμε συναντήσει.
Οι δρόμοι στο Δελχί δεν έχουν ταμπέλες ,δεν έχει σημασία αν έχεις χάρτη μαζί σου .Δεν ξέρεις που βρίσκεσαι και είναι πανεύκολο να χαθείς.Πόσο μάλλον την πρώτη μέρα άυπνος και σοκαρισμένος.
Διαβάζω πιο προσεχτικά τον οδηγό.Του εξηγώ ότι ο Janpath Road από τη στιγμη που βρίσκεται στο Connaught Place το οποίο έχει και την ομώνυμη πλατεία ,θα πρέπει να είναι κεντρικός μιας και ξεκινά και καταλήγει σε αυτήν.
Όντως λίγα μέτρα πιο κάτω ήταν μια τεράστια πλατεία.Ταμπέλες πουθενά όμως.Σε ποιο δρόμο να ήμαστε άραγε.
Τελικά ο κεντρικός δρόμος που βρισκόμασταν ήταν o Janpath και 3 λεπτα πιο κάτω το τουριστικό γραφείο που ψάχναμε.
Είναι 9 πάρα 5 και υποτίθεται ότι ανοίγει στις 9.
Περιμένομε απέξω καπνίζοντας και χαζεύοντας το ξεκίνημα της καθημερινότητας των Ινδών.
Σκούπισμα στο δρόμο ,ετοιμασία φαγητού ,στήσιμο πάγκων,πλύσιμο,παιδιά με καθαρά ρούχα να πηγαίνουν σχολείο .Αθώα παιδιά και σεβαστικά.Τα παιδιά είναι μια όαση για μας,το ίδιο και οι γυναίκες.
Η ώρα περνά ,το γραφείο ανοίγει.Οι υπάλληλοι είναι τρομερά κατατοπιστικοί ,η εκδρομή με λεωφορείο στα αξιοθέατα στοιχίζει μόλις 250 ρούπιες .Βουτάμε από 3 χάρτες του Δελχί ,μπόλικες οδηγίες για το που είμαστε και προς τα που είναι ο σταθμός του τρένου New Dehli Train Station όπου θα βγάζαμε τα εισητήρια για Άγκρα και απομακρυνόμαστε .
Για καμια ώρα περίπου ψάχνουμε το σταθμό του τρένου.
Είναι ανάμεσα στην περιοχή του ξενοδοχείου μας και στο Connaught Place όπου βρισκόμασταν. Ο Αμερικάνος είναι πεπεισμένος ότι ξέρει προς τα που πάμε.
Άυπνη και κουρασμένη ,μπουχτισμένη από τη βρώμα στο δρόμο και τις καταιγιστικές εικόνες τον ακολουθώ μη κάνοντας κάποια πρόταση ή διόρθωση για τη διαδρομή που ακολουθούσαμε.
Τα πεζοδρόμια εδώ είναι τα διπλάσια αλλά είναι όλα σκαμμένα,Ινδοί εργάτες δουλεύουν πυρετωδώς σκάβοντας πότε για το μετρό, πότε για σωλήνες και πότε για καλώδια internet από ότι διαπίστωσα μετά από μέρες διαβάζοντας τα ινδικά νέα σε ένα σταθμό τρένου από αγγλόφωνη εφημερίδα.
Γυναίκες στο δρόμο παίρνουν το χώμα το οποίο έχει μορφή τσιμέντου σε σκόνη και το περνούν από σίτες.Δεν ξέρω γιατί το καθαρίζουν κατ'αυτό τον τρόπο.Ψάχνουν αντικείμενα ,αποφάγια ή απλά είναι οι δουλειά τους?
Άτομα κατώτατης κάστας είναι με κουβέρτες στα πεζοδρόμια δίπλα σε εργάτες μαγαζιά και περαστικούς.Πίνουν ηρωίνη ,τρώνε ,κοιμούνται ,μιλάνε και κάποιοι ζητιανεύουν.Δεν ξέρω αν ένιωθα λύπη ,ξέρω ότι ήθελα να φύγω όσο πιο γρήγορα γινόταν από κει.
Βρίσκουμε τον σταθμό του τρένου.Είναι ένας από τους πολλούς που έχει το Δελχί.
Το New Dehli Train Station είναι μια τεράστια έκταση με πολλούς οδηγούς να περιμένουν έξω από αυτόν.Ricksaw,ταξί και ποδήλατα με καρότσες.
Στον πρώτο όροφό του ,βγάζουν εισητήρια οι τουρίστες.
Βγάλαμε 2 εισητήρια για Άγκρα για την επόμενη το πρωί και φύγαμε πιστεύοντας ότι απέχουμε 5 λεπτά από το ξενοδοχείο μας.
Απέναντι από το σταθμό ξεκινούσαν δρόμοι με bazaar και κάπου εκεί σε κάποιο στενό ήταν και δρόμος του ξενοδοχείου.
Γιατί να πάμε όμως προς τα κει?Είχαμε έρθει από κει έχοντας χαθεί και νομίζαμε ότι δεν είναι αυτό το μονοπάτι μας.
Φυγαμε λοιπόν και αρχίσαμε να περπατάμε δίπλα από το σταθμό .
Ο δρόμος είχε τεράστιες μάντρες φυσικά χωρίς ταμπέλες, παγκάκι να ξαποστάσεις ή ένα μαγαζάκι να πιεις ένα καφέ.
Δεν μπορούσαμε να ακουμπήσουμε πουθενά ούτε ξέραμε που πάμε.Για το μόνο που ήμαστε ευτυχισμενοι είναι που βρήκαμε το σταθμό και το σωστο μέρος για εισητήρια αμέσως χωρίς καθυστέρηση.
Ο δρόμος που περπατούσαμε για μεγάλη απόσταση ειχε τεράστιες ταμπέλες που παρέπεμπαν σε γραφεία να βγάλει κανείς εισητήρια τρένου.
Τα γραφεία δεν φαίνονταν ,ήταν μέσα σε αυλές πίσω από μάντρες και ήταν πολύ πιθανό να πηγέναμε εκει για εισητήρια νομίζοντας ότι είναι του σταθμού.
Για 2 ώρες ψάχναμε το ξενοδοχείο ,είχαμε τρεις χάρτες του Δελχί ο καθένας μας ,δυο Lonely Planet και παρόλα αυτά είχαμε χαθεί για τα καλά.
Οι τεράστιες κατα μήκος μάντρες στο πλάι του σταθμού ήταν ένας γολγοθάς που είχαμε ακολουθήσει και έπρεπε να τον ξανακάνουμε προς τα πίσω.
Αρχίζω να σκέφτομαι συνέχεια τη μητέρα μου και πόσο δίκιο είχε να πάρω ένα ζευγάρι αθλητικές μπότες μαζί μου.
Η κατάσταση στους δρόμους δεν μου επέτρεπε να περπατήσω με το χαμηλό αθλητικό παπούτσι μου και ένιωθα τοσο τυχερή που αν και είχαν αρχίσει να με πονούν τα πόδια μου ,ήμουν λίγα εκατοστά παραπάνω από τη λάσπη ,το χώμα και ότι άλλο μπορει κανείς να φανταστει.
Ο λαιμός μου έχει αρχίσει να καίει,ο γιακάς της μπλούζας μου σηκώθηκε αρκετές φορές να με προστατέψει από την μολυμσμένη ατμόσφαιρα το πρωί αλλά πλέον δεν έκανε τίποτα.
Μετά πολλά μπαίνουμε σε ένα ricksaw και στα 200 μέτρα βρίσκουμε το ξενοδοχείο.
Έχουμε ραντεβού σε 2 ώρες να δούμε αξιοθέατα....!
 

eva kas

Member
Μηνύματα
961
Likes
225
Επόμενο Ταξίδι
οσο πιο μακρια γινεται!
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη + Αρκτικη
καλα μας το ξεκινας αλλα βρε παιδακι μου μην μας αφηνουν με την αγωνια....περιμενουμε την συνεχεια σου!
παντως οφειλω να παραδεχτω οτι εγω δεν θα εκανα ενα τετοιο ταξιδι μονη μου.
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.950
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
Για το Δελχί κατάλαβα τα εξής...
ολα βρώμικα,ολοι σκάβουν και βάζουν σωλήνες παντού,φτύνουν,κοιμούνται στα χαντάκια ,πίνουν ηρωίνες,κλπ...τίποτα άλλο δεν είχε η πόλη αυτή??????είσαι σίγουρη?
πόσες μέρες έμεινες στο Δελχί??? είναι αρκετές για να σχηματίσεις μιά πραγματική και πλήρη εικόνα για την πόλη αυτή?
υπ όψιν οτι αυτά που γράφεις τα διαβάζει όλη η ελλάδα και εσύ βάζεις το λιθάρι σου για να σχηματιστεί μιά αποψη για μελλοντικούς ταξιδιώτες..
για συνέχισε...
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.189
Μηνύματα
883.390
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom