Ινδία India,it never ends

Lalibela

Member
Μηνύματα
330
Likes
47

Ο κόσμος που περιμένει υπομονετικά στην ουρά απ'έξω από τη τελευταία πύλη συνειδητοποιεί ότι δεν θα μπει μέσα.
Ο Αμερικάνος φωνάζει στους φύλακες ,από έναν βορειευρωπαίο ζητάται το εισητήριο και δίνει χρήματα λέγοντας ότι είναι το εισητήριό του ,η Ελένα προσπαθεί για λίγα λεπτά να μπει και έπειτα κοιτά σαστισμένη.
Κάποιοι κοιτούν ,κάποιοι δίνουν χρήματα για να περάσουν τη φωτογραφική τους μηχανή μέσα και να φωτογραφίσουν οι φύλακες γι'αυτούς,κάποιοι προσπαθούν να περάσουν με τη βία και κάποιοι προσπαθούν να λαδώσουν τους υπαλλήλους.

Κυρία μου είναι παράνομο αυτό που κάνετε.

Το ξέρω αλλά δεν έχω άλλο τρόπο,έχω έρθει από πολύ μακρία ,ταξιδεύω όλη μέρα για να έρθω εδώ,με αφήνετε να περιμένω μισή ώρα απέξω, σχεδόν άλλη τόση ώρα περιμένω στα εισητήρια και ξαφνικά μας ανακοινώνεται ότι κλείνει.Αύριο είναι Παρασκευή και δεν μας επιτρέπεται η είσοδος.Είναι σωστό αυτό που γίνεται?

Προσπάθησα αλλά δεν τα κατάφερα ,προσπαθώ όλη μέρα αλλά μάλλον δεν ήταν αρκετό.

Πάμε να φύγουμε, μου απαντά η Ελένα.

Δεν μπορώ να ξέρω πως ένιωθαν οι άλλοι,θυμήθηκα την πατρίδα μου την αδιαφορία των υφισταμένων ,τις καθυστερήσεις ,την έλλειψη ενδιαφέροντος για όλους και για όλα.
Θα μπορούσε κάποιος να μας ειδοποιήσει ότι δεν υπάρχει άλλος χρόνος για σήμερα.
Χαζεύω δυο δεμένες καμήλες καπνίζοντας με σκέψεις για το πως μπορεί να βλέπει ένας τουρίστας την Ελλάδα.Κάποτε είχα ακούσει ότι οι ώρες στα μουσεία και στα μνημεία είναι απαράδεκτες για κάποιον που είναι επισκέπτης στη χώρα μου.
Είναι τόσο ίδιοι με μας κάποιες φορές.
Περιμένουμε τον Αμερικάνο να πάρει το σάκο του και αρχίζω να παρηγορώ τον εαυτό μου λέγοντας ότι θα μείνω 3-4 μέρες στη Τζαιπούρ θα ηρεμήσω και έπειτα θα επιστρέψω στην Άγκρα με εσωτερική πτήση ώστε να είμαι σίγουρη για την ώρα .
Ο υπάλληλος που κρατούσε τις αποσκευές των επιβατών πλησιάζει το πηγαδάκι μας.
Υπάρχει μια ταράτσα εδώ δίπλα πάνω από το χώρο φύλαξης των αποσκεύων όπου μπορείτε να δείτε από μακρία το Taj Mahal.
Αν ταιριάζαμε σε κάτι με τον Αμερικάνο ήταν αυτό .
Η Ελένα μας εύχεται καλή τύχη και μεις ξεκινούμε προς το σομόν κτίριο δίπλα μας ψάχνοντας τη σκάλα να ανεβούμε στην ταράτσα.
Ο υπάλληλος γυρίζει στο πόστο του η Ελένα φεύγει να προλάβει το τρένο της για το Δελχί, εμείς προχωράμε δίπλα στις δεμένες καμήλες περιμένωντας να πεταχτεί κάποιος ζητώντας χρήματα για τη θέα ...
Στο περιφραγμένο δασάκι απέναντί μας υπάρχει μια πόρτα ανοιχτή με τα λουκέτα της να κρέμονται.
Η τάμπελα της περίφραξης 'μην εισέρχεστε' ήταν ότι έπρεπε για να αλλάξουμε γνώμη και δρόμο. Κάνουμε τους αδιάφορους πλησιάζοντας την πόρτα.
Ένα φίλο μας ψάχνουμε απαντάμε σε έναν Ινδό που μας λέει ότι πρέπει να φύγουμε.
Αρχίζουμε να ανεβαίνουμε ένα μικρό λοφάκι και βλέπω σε δυο δέντρα πανήψυλα και ένα τεράστιο παγώνι να πετά από το ένα στο άλλο.
Δεν ξέρω ακριβώς αν ήταν παγώνι.
Ήταν ολόιδιο αλλά η ουρά του είχε ένα πολύ σκούρο χρώμα μπλε ή μωβ.Το σώμα του πρέπει να ήταν ένα πολύ σκούρο τυρκουάζ.
Δεν είχα ξαναδεί πιο ωραίο πουλί στη ζωή μου και πέταξε τόσο ξαφνικά σε τόσο κοντινή απόσταση.
Έμεινα να κοιτώ ενθουσιαμένη και σαστισμένη.Είναι δυνατόν να πετάει τόσο ψηλά από δέντρο σε δέντρο?Με γελούν τα μάτια μου?
Τι έγινε πρώτη φορά τα βλέπεις ?Πάμε να φύγουμε νυχτώνει.
Αυτός ο άνθρωπος ....που δεν έχω βρει ακόμα χαρακτηρισμό είχε αρχίσει να μου σπάει τα νεύρα.
Ενώ έχουμε ήδη δει το ροζ τοιχος μπροστά μας και ξέρουμε ότι είναι "τοίχος" για μας ,πηδάμε μια συρμάτινη περίφραξη ως ύστατη προσπάθεια να δούμε το Taj .Ο δρόμος έβγαζε στην πύλη όπου πριν είχε γίνει η φασαρία.
Κατευθυνόμαστε προς τα κει προσπερνάμε τους φύλακες και όλους τους ένστολους και φεύγουμε.
Στο πλάι της πύλης ένα δρομάκι οδηγεί στην αγορά.
Από αυτό το δρομάκι λοιπόν, θα μπορούσαμε να έχουμε μπει στην αυλή για τα εισητήρια χωρίς να περιμένουμε μισή ώρα απέξω.
Προχωρούμε στην αγορά και μας πλησιάζουν άτομα από τα πρώτα ξενοδοχεία που συναντάμε.
Come mister i have a great view from my hotel only 1000 rupees
Ο Αμερικάνος παζαρεύει την θέα από την ταράτσα και δεν πιστεύω στα αυτία μου.Απλά αρνούμαι να συμμετάσχω.
Ξεκινά το κύρηγμα ,δεν το βρίσκεις ανόητο να έχω κατεβάσει την τιμή στις 600 ρούπιες και να μην θες να πληρώσουμε.
Δεν είναι λίγο ηλίθιο από μεριάς σου?
Δεν θέλεις να το δεις καθόλου?
Δεν υπήρχε περίπτωση να καταδεχτώ να μιλήσω με τον μαυραγορίτη Ινδό που πουλάει θέα ξενοδοχείου μέσα στη νύχτα αλλά ούτε και να τσακωθώ βγάζοντας όλα μου τα επιχειρήματα μπροστά ,παρόλο που ήταν πολλά, δεν είχα καμία δύναμη για ο,τιδήποτε.
Για καλή μου τύχη ένα ζευγάρι τουριστών τον βλέπει να παζαρεύει και του λέει πως λίγο πιο κάτω υπάρχει εστιατόριο στην ταράτσα του ξενοδοχείου του με θέα το Taj.
Τα στενάκια της Άγκρα ήταν μια μικρογραφία του Δελχί με πιο επαρχιώτικη μορφή .Είχα διαβάσει ότι η Άγκρα είναι μια πολύ βρώμικη πόλη αλλά κατά τη γνώμη μου τίποτα δεν συγκρίνοταν με το Δελχί.
Όταν είχαμε πρωτοφτάσει , το μεσημέρι, είχα ενθουσιαστεί.
Το μέρος φώναζε... ότι ήταν τουριστικό και ότι παρακάτω υπήρχε κάτι μεγάλο....αλλά η ησυχία της επαρχίας με γοήτευε .
Η διαδρομή προς το Taj από το σταθμό μου φαινόταν όμορφη,μεγάλοι δρόμοι,λίγα οχήματα και εξοχή.
Δέντρα φύση και ησυχία.Το μόνο που μας είχε παραξενέψει είναι οι δεκάδες στρατιώτες έξω από το σταθμό.
Πραγματικά ήταν πάρα πολλοί και Αμερικάνος είχε αρχίσει πάλι να ανησυχεί ,μάλλον για τους Ταλιμπάν .
Δεν ήταν τυχαίες οι ερωτήσεις του σε κάθε οδηγό ricksaw που συναντούσαμε για το αν υπάρχουν προβλήματα στην Ινδία με τους Ταλιμπάν και την Αλ Κάιντα.
Αφότου ανεβήκαμε δυο τρεις ορόφους με κάθετη σκάλα, που δεν χωρά δυο άτομα στο ανέβασμα , με τους σάκους πάντα στις πλάτες ,το στήθος και όλη μέρα πίσω ...φουλ στο τρέξιμο,αντίκρυσα το επάνω μέρος του να ξεπροβάλει μέσα στο σκοτάδι και την ομίχλη.Ήταν η πρώτη μας συνάντηση και η καλύτερη.Είναι πιο μαγευτικό από μακρία μέσα στη νύχτα και όσο νυχτώνει είναι σαν ψέμα.Επιπλέον σε καλεί κοντά με μια δόση μυστηρίου.
Ξεδιψάσαμε για κανένα μισάωρο και κατευθυνθήκαμε προς το σταθμό.Φτανοντας εκεί ενημερωνόμαστε πως το τρένο έχει φύγει από τις 5.20.
Ξανακοιτώ τα κιτάπια μου και συνειδητοποιώ ότι το επόμενο τρενο φεύγει από τον άλλο σταθμό
Μισθώνουμε άλλο ένα ricksaw και βρίσκουμε τον δεύτερο σταθμό περνώντας νύχτα από τα bazaar της Άγκρα.Ημαστε λίγο καχύποπτοι στη διαδρομή γιατί οι δρόμοι κάπου κάπου γίνονταν σκοτεινοί και η διαδρομή δεν έδειχνε ότι πάμε στο σταθμό. Ο οδηγός μιλούσε συνέχεια στο τηλέφωνο κάπου πήρε το αυτί μου να μιλά για την ώρα και ο Αμερικάνος ήταν ετοιμοπόλεμος με ένα τσιγάρο στο χέρι κοιτάζοντας συνέχεια μπροστά.Μερικές φορές ξεχνιόμουν και χάζευα γύρω μου μερικές φορές σκεφτόμουν πόσο μακριά να είναι ακόμα ο σταθμός .Παρατηρούσα τον Αμερικάνο να φρικάρει όσο περνά η ώρα και δεν ήξερα αν θα πρέπει να ανησυχώ και για ποιο λόγο.
Το φαγητό μέσα σε εφημερίδα από τα φαγάδικα απέναντι από τον σταθμό τον έστρωσε για τα καλά.Πήρε και σε μία σακουλίτσα μαζί του και μασουλούσε όσο με περίμενε να αγοράσω συσκευασμένο φαγητό από το σταθμό.
Εντοπίζω πατατάκια lays με γεύση tomato masala ....( παρότι ινδική έκδοση πεντανόστιμα) και ένα μικρό λευκό κέικ με φρούτα.
Βγάζω ένα χαρτονόμισμα σκισμένο και το δείχνω στον πωλητή μαζί με την κομμένη του άκρη.
Τον ρωτώ αν το δέχεται ,διστάζει αρκετά και υποχωρώ κατευθείαν ξεκαθαρίζοντάς του ότι μου κάνει εξυπηρέτηση αν το πάρει και ότι έχω κι άλλο να τον πληρώσω .
Με κοιτάζει στα μάτια ,κοιτά ξανά το χαρτονόμισμα, το παίρνει και το βάζει πάνω στον πάγκο.
Βγάζει μια κόλλα από ένα ντουλαπάκι δίπλα του ,θυμήθηκα τη σακοράφα στο τρένο εκεί ...και αρχίζει να το κολλά με την άσπρη κόλλα αργά και σταθερά πάνω στον πάγκο.
Ο Αμερικάνος έρχεται και ενώ βλέπει τη σκηνή με ρωτάει ...
Τι έγινε?Όλο το μαγαζί θα ψωνίσεις?
Αρχίζω να πιστεύω ότι είναι καθυστερημένος αλλά δεν είναι ακόμα η ώρα να ασχοληθώ.
Ο Ινδός προσπαθεί να ξεκολλήσει το χαρτονόμισμα από τον πάγκο.Κάτι μου είχε περάσει από το μυαλό αλλά δεν είπα τίποτα.Μεγάλος άνθρωπος είναι ,σκέφτηκα, κάτι θα ξέρει.
Το χαρτονόμισμα δεν ξεκολλά,βγάζει ένα ξυράφι και προσπαθεί με αργές κινήσεις,βγάζει ένα μεγαλύτερο ξυράφι και ξαναπροσπαθεί.
Όσο περνά η ώρα χαζεύοντας το χαρτονόμισμα ο χρόνος ήταν σαν να έχει σταματήσει για μενα και για αυτόν.Ήμαστε δύο άνθρωποι,άγνωστοι μεταξύ μας που καθόμασταν σαν χαζοπούλια ,στωικά πάνω από ένα σκισμένο κολλημένο χαρτονόμισμα στον πάγκο ο ένας προσπαθούσε να το ξεκολλήσει και ο άλλος κοιτούσε.
Οι αργές κινήσεις του και η θέλησή του να το φτιάξει με ηρέμησαν και με έβγαλαν από το λαβύρινθο του άγχους που είχα μπει από το πρωί.
Επιπλέον ήταν αστείο και περίεργο πράγμα που με ικανοποιούσε αφάνταστα.
Με τα πολλά ανοίγει το συρτάρι με τα χρήματα και μου δίνει ρέστα από τις 100 ρούπιες που ήταν ακόμα κολλημένες μπροστά του.
Τρώω τα πατατάκια μου ακούγοντας αμερικάνικες κοροιδίες ότι lays έχει και στο Αμέρικα και χαζεύω τριγύρω το σταθμό.
Μεγάλα πουγκιά παρατημένα χωρίς επίβλεψη ,κόσμος που έχει απλώσει τις κουβέρτες του κάτω και κοιμάται κουκουλωμένος, μανάδες που ταίζουν τα παιδιά τους φαγητό σε μικρά χάρτινα πιατάκια τα οποία πετούν όπου βρουν,ξένοι που κοιτούν προβληματισμένοι ψάχνοντας πότε φεύγει το τρένο τους και από ποιά πλατφόρμα,μικροπωλητές με πάγκους οι οποίοι από κάτω είναι ψυγεία ή αποθηκευτικοί χώροι και από πάνω τηγανίζουν φαγητό .
Αμέτρητα περιοδικά και βιβλία ,κίτρινες ταμπέλες, μυρωδιά από κάρυ ,φορτηγά τρένα που περνούν πότε πότε .Μια μικρογραφία των υπολοίπων σταθμών που είχα συναντήσει μες τη μέρα.
Είναι ώρα να ασχοληθούμε λίγο πιο σοβαρά με τη διαδρομή μας ,έτσι μόλις μαθαίνουμε ότι το τρένο έχει καθυστέρηση αρχίζουμε και ρωτάμε γύρω γύρω για την ώρα και την πλατφόρμα.
Δίπλα σε έναν πάγκο πληροφοριών βρίσκεται ένας Ινδός με μαύρο τζάκετ και κόκκινο παντελόνι.
Τον πλησιάζουμε με τον Αμερικάνο και πάνω που ήμαστε έτοιμοι να τον ρωτήσουμε όλα όσα ρωτούσαμε κάθε φορά,εμφανίζεται αστραπιαία ένας ψηλός βορειοευρωπαίος ,μπαίνει μπροστά του και μας φωνάζει..
Μην πιστεύετε λέξη από αυτόν τον άνθρωπο ,το μόνο που θα κάνει είναι να σας εξαπατήσει και να προσπαθήσει να σας μπερδέψει χειρότερα.
Ο Oscar.
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.950
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
Lalibela ωραία η διήγησή σου!
άν ήξερες οτι παντού που σε παραλαμβάνουν με αυτοκινητο τα άτομα πρέπει να ειναι δύο,δεν θα ανησυχούσες!
παντα υπαρχει ο οδηγός και ο guide.βέβαια έχεις δίκιο μόνη σου και μέσα στην νύχτα,αλλα οι ινδοί μπορεί να είναι περίεργες φάτσες,αλλα εγκληματικότητα δύσκολο θα συναντήσεις στις πόλεις τους..μικροαπατεώνες υπάρχουν όπως παντού,κυρίως λόγω φτώχειας.
συνέχισε την ιστορία σου ειναι απολαυστική!
 

Pandora

Member
Μηνύματα
2.803
Likes
961
Επόμενο Ταξίδι
θα δείξει...
Ταξίδι-Όνειρο
Ιαπωνία
Πολύ ωραία μας τα λες !

Σ΄ακολουθώ...:)
 
Μηνύματα
2.487
Likes
3.194
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Ωραίο το ξεκίνημα της ιστορίας σου,περιμένω κι εγώ τη συνέχεια,μια απορία...
Οταν κατέστρωνες το ταξίδι στην Ινδία μόνη,δεν σου περνούσε από το μυαλό κάποιος ενδόμυχα "φόβος",τέλος πάντων ένα κάτι:rolleyes:σαν αυτό που περιγράφεις βρισκόμενη μέσα στο αμάξι με τους δύο οδηγούς αλλά και πιό πρίν όταν σκεφτόσουν να φύγεις καλύτερα μαζί με τους άγγλους....
και το ρωτάω αυτό γιατί πολλές φορές εκφράζω αυτούς τους εύλογους προβληματισμούς(σε διάφορα τόπικ) γιά τέτοια ιδιαίτερα ταξίδια εκτός Ευρώπης όταν πρόκειται να ταξιδέψει μια γυναίκα μόνη και τ'ακούω:roll:...από πολλούς.
 

Lyda

Member
Μηνύματα
723
Likes
241
Επόμενο Ταξίδι
ΚΑΛΜΥΚΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Πολυ καλη η ιστορια σου, go on
 

dmdoc

Member
Μηνύματα
1.413
Likes
899
Ξεκινάς συναρπαστικά την ιστορία σου.
Μια ερώτηση:πως αποφάσισες να κάνεις το ταξίδι;τι κίνητρο είχες σε σχέση με άλλους προορισμούς;και κυρίως...πως πήρες την απόφαση να το κάνεις μόνη σου;

(Μάλλον 3 είναι αυτές)
 

Lalibela

Member
Μηνύματα
330
Likes
47
Άφιξη στο ξενοδοχείο,περιγραφή πρώτης μέρας.

Οι πρώτες εντυπώσεις από το ξενοδοχείο είναι άσχημες.
Διαβάζοντας τον Lonely Planet , το Indiamike.com ,το tripadvisor και έχοντας δει φωτογραφίες από το site του ξενοδοχείου στο net πίστευα ότι η επιλογή μου ήταν καλή.
Σίγουρα δεν περίμενα κανένα παλάτι αλλά βλέποντας ένα δρόμο σκαμμένο με Ινδούς να κοιμούνται που και που στο πεζοδρόμιο άλλους να τριγυρνούν χωρίς συγκεκριμένο σκοπό, σπίτια γκρεμισμένα στο δεύτερο όροφο κάθε μαγαζιού και μια τζαμαρία ξενοδοχείου αναμεσά τους να με περιμένει να τη διαβώ, άρχισα να κάνω δεύτερες σκέψεις για την επιλογή του προορισμού μου.
Στη reception του ξενοδοχείου με περιμένει ένας υπάλληλος που μόλις τον είχε ξυπνήσει ο οδηγός μου .Πιο δίπλα κοιμόταν άλλος ένας που μόλις είχε ξυπνήσει και αυτός.
Αφότου έδωσα τα στοιχεία μου και συννενοήθηκα ότι θα πληρώσω για το δωμάτιο και το pick up από το αεροδρόμιο κατά την αναχώρηση μου ,μου ζητήθηκε να περιμένω λίγη ώρα μέχρι να ετοιμασθεί το δωμάτιο.
Ο ευγενικός υπάλληλος μου δείχνει λίγα σκαλάκια που οδηγούν σε ένα μικρό σαλονάκι με δυο μικρά καναπεδάκια.Είμαι λίγο σοκαρισμένη ,δεν είμαι σίγουρη για το αν θέλω να το ζήσω όλο αυτό .Κάθομαι στο καναπεδάκι βλέποντας τα βιβλία στο απέναντι ράφι που βρίσκεται σε μία εσοχή του τοίχου.
Πέσαμε σε βιβλιοφάγους σκέφτομαι και ηρεμώ για λίγο.
Είμαι αποφασισμένη να περιμένω το ζευγάρι και μάλιστα έχω αρχίσει να ανησυχώ λίγο για αυτούς.
Εμφανίζεται μπροστά μου μια γνωστή δυτική φυσιογνωμία.Με χαιρετά και μου λέει ότι με θυμάται από το αεροδρόμιο.Ανταποδίδω το χαιρετισμό και συμφωνώ μαζί του.
Αρχίζουμε τη συζήτηση ,ταξιδεύει μόνος ,έχει γυρίσει αρκετές χώρες ,είναι γύρω στα 40 με καταγωγή Ιρλανδική και Αμερικάνικη.Ζει πολλά χρόνια στο Σικάγο πρόσφατα ήταν στην Λατινική Αμερική ,ήταν πολύ δύσκολα και μαγευτικά για αυτόν αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με τις λίγες ώρες που βρίσκεται στο Δελχί.
Θέλει να μείνει μόνο μια μέρα εδώ και έπειτα να κατευθυνθεί προς Άγκρα και Πουσκάρ.
Συμφωνώ ότι δεν υπάρχει λόγος να μείνει κανείς στο Δελχί πάνω από μια μέρα,κι ας μην έχω δει τίποτα ακόμα.
Η σκέψη της Τζαιπούρ με γαληνεύει αλλά ποιος έχει το κουράγιο να φθάσει μέχρι εκεί.
Η ώρα περνά και φθάνει 6,συζητάμε συνέχεια για τα ταξίδια του, την Ελλάδα ,τον κερνάω τσιγάρα και κερνάει τους καφέδες.
Αποφασίζουμε να γυρίσουμε λίγο το Δελχί μόλις ξημερώσει για τα καλά και έπειτα να βγάλουμε μαζί εισητήρια για την Άγκρα.
Το ζευγάρι δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα 6.30,ρωτώ στη reception ,μου απαντούν πως δεν γνωρίζουν,συνεχίζω τον καφέ μου και γύρω στις 7 καταφθάνουν.
Η κοπέλα είναι κάτασπρη ,ο Richard στεκεται μια χαρά ,κουρασμένος μου χαμογελα και κατευθύνονται στο δωμάτιο .Δεν τους ξαναείδα .
Γύρω στις 8 φεύγουμε με τον Αμερικάνο από το ξενοδοχείο ,ψάχνουμε cafe να πιούμε καφεδάκι.Οι εικόνες στο δρόμο είναι ότι πιο απίθανο, βρώμικο ,underground έχω δει στη ζωή μου.
Μπροστά από τα μαγαζάκια που τα περισσότερα είναι ακόμα κλειστα υπάρχει κάτι σαν τάφρος..ουσιαστικά είναι σκαμμένος δρομος που περνούν ή δεν περνούν κάποιοι σωλήνες.Από πάνω από τις τάφρους βλέπω που και που κανένα Ινδό να πλένεται ή να φτύνει .Τα κτίρια πάνω από τα μαγαζάκια σχεδόν όλα γκρεμισμένα ,οι δρόμοι μαύροι ,πεζοδρόμια δεν υπάρχουν και αν υπάρχουν είναι σπασμένα με κόσμο επάνω να μαγειρεύει, ή να κοιμάται μέσα σε κουβέρτες.
Κοιτώ γύρω μου όλα τα ξενοδοχεία της περιοχής που διάβαζα στο tripadvisor.
Μένω σε πολύ καλό ξενοδοχείο σκέφτομαι.
Ο Αμερικάνος παρόλο που με συμβουλεύει να μην μιλάω σε κανέναν ,να τους αποφεύγω και ότι όλοι ψάχνουν προμήθειες και θέλουν πάντα να σε πάνε αλλού,μιλά με όλους.
Του λέω να πάρουμε μετρό για Connaught Place. Μένουμε στο Pahar Ganj στο ξενοδοχείο Cottage Yes Please και το Connaught Place είναι γύρω στα 20 λεπτά με τα πόδια για κάποιον που ξέρει τη διαδρομή.
Προσπαθώ να επιμείνω στη λύση του μετρό αλλά αποφασίζει να τον καθοδηγήσει ένας Ινδός μέχρι εκεί με τον οποίο περπατά λίγο πιο μπροστά προσφέροντάς του ναρκωτικά και γυναίκες για το βράδυ ,καθώς εγώ χαζεύω πιο πίσω βγάζοντας φωτογραφίες.
Σιγά μην μας πήγενε στο Connaught Place ,μας πήγε σε ένα τοπικό φαστφουντάδικο λίγο πιο κάτω.
Μεγάλο το μαρτύριο να είσαι γυναίκα στην Ινδία να έχεις πιει καφέδες και να θέλεις να πας προς νερού σου.Έξω από την τουαλέτα του φαστφουντάδικου πλένεται ένας Ινδός ,με αναθεματίζω και μπαίνω μέσα.
Ενιωθα χάλια αλλά τι να έκανα .Πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν η καλύτερη τουαλέτα που βρήκα στους δρόμους του Δελχί και ίσως και η μοναδική γιατί δεν το είχα ανακαλύψει ακόμα αλλά θα έκανα πολλές ώρες να ξαναβρω κάτι τέτοιο μπροστά μου.
Μάλιστα ήταν και πολύ καθαρή σχετικά με ότι είδα παρακάτω αλλά τότε ήταν πολύ νωρίς για να το ξέρω.
Φεύγουμε γρήγορα από κει και προχωρούμε ψάχνοντας το Connaught Place.Νιώθω σαν να έχω φάει σφαίρα ,περπατώ βγαζοντας φωτογραφίες ακουλουθούμενη πάντα από κανα δυο Ινδούς σε απόσταση.
Έχοντας διαβάσει ότι είναι πιο ανθρώπινο μέρος και ξέροντας ότι εκεί τριγύρω στη Janpath road βρίσκεται και ένα από τα επίσημα τουριστικά γραφεία του Δελχί ,γίνεται ο επόμενος στόχος του πρωινού.
Κατά τη διάρκεια της περιπλανησής μας στους δρόμους μπαίνουμε σε δυο τρια τουριστικά γραφεία.
Ο Αμερικάνος έχει ύφος τουρίστα κάθε φορά που μπαίνουμε μέσα και ύφος απογοητευμένου επιχειρηματία που δεν μπορεί να κάνει buisness την ώρα που φεύγουμε.
Ξέρουμε και οι δυο από την αρχή ότι δεν θα ψωνίσουμε εκδρομή ή οτιδήποτε από αυτά τα γραφεία ,εγώ μάλιστα δεν θα έμπαινα καθόλου ,παρόλα αυτά περιπλανιώμαστε μέσα και έξω από αυτά.
Του υπενθυμίζω για άλλη μια φορά το μετρό αλλά κάνει ότι δεν ακούει.
Ύστερα από αρκετή ώρα το ψάχνουμε και με αρκετές ερωτήσεις το βρίσκουμε.Πάνω που τον έχω ψήσει να μπούμε μέσα τον μεταπείθει ένας περαστικός Ινδός να πάρουμε ricksaw.
Σαν πρόβατα λέμε στον οδηγό ότι θέλουμε τo Janpath Road όπου βρίσκεται το επίσημο τουριστικό γραφείο της ινδικής κυβέρνησης.
Φυσικά μας πήγε σε ένα αλλό που βρισκόταν σε ένα στενο του Janpath και ήταν ιδιωτικό με ταμπέλα που διαβεβαίωνε ότι είναι κρατικό,όπως και πολλά άλλα που είχαμε συναντήσει.
Οι δρόμοι στο Δελχί δεν έχουν ταμπέλες ,δεν έχει σημασία αν έχεις χάρτη μαζί σου .Δεν ξέρεις που βρίσκεσαι και είναι πανεύκολο να χαθείς.Πόσο μάλλον την πρώτη μέρα άυπνος και σοκαρισμένος.
Διαβάζω πιο προσεχτικά τον οδηγό.Του εξηγώ ότι ο Janpath Road από τη στιγμη που βρίσκεται στο Connaught Place το οποίο έχει και την ομώνυμη πλατεία ,θα πρέπει να είναι κεντρικός μιας και ξεκινά και καταλήγει σε αυτήν.
Όντως λίγα μέτρα πιο κάτω ήταν μια τεράστια πλατεία.Ταμπέλες πουθενά όμως.Σε ποιο δρόμο να ήμαστε άραγε.
Τελικά ο κεντρικός δρόμος που βρισκόμασταν ήταν o Janpath και 3 λεπτα πιο κάτω το τουριστικό γραφείο που ψάχναμε.
Είναι 9 πάρα 5 και υποτίθεται ότι ανοίγει στις 9.
Περιμένομε απέξω καπνίζοντας και χαζεύοντας το ξεκίνημα της καθημερινότητας των Ινδών.
Σκούπισμα στο δρόμο ,ετοιμασία φαγητού ,στήσιμο πάγκων,πλύσιμο,παιδιά με καθαρά ρούχα να πηγαίνουν σχολείο .Αθώα παιδιά και σεβαστικά.Τα παιδιά είναι μια όαση για μας,το ίδιο και οι γυναίκες.
Η ώρα περνά ,το γραφείο ανοίγει.Οι υπάλληλοι είναι τρομερά κατατοπιστικοί ,η εκδρομή με λεωφορείο στα αξιοθέατα στοιχίζει μόλις 250 ρούπιες .Βουτάμε από 3 χάρτες του Δελχί ,μπόλικες οδηγίες για το που είμαστε και προς τα που είναι ο σταθμός του τρένου New Dehli Train Station όπου θα βγάζαμε τα εισητήρια για Άγκρα και απομακρυνόμαστε .
Για καμια ώρα περίπου ψάχνουμε το σταθμό του τρένου.
Είναι ανάμεσα στην περιοχή του ξενοδοχείου μας και στο Connaught Place όπου βρισκόμασταν. Ο Αμερικάνος είναι πεπεισμένος ότι ξέρει προς τα που πάμε.
Άυπνη και κουρασμένη ,μπουχτισμένη από τη βρώμα στο δρόμο και τις καταιγιστικές εικόνες τον ακολουθώ μη κάνοντας κάποια πρόταση ή διόρθωση για τη διαδρομή που ακολουθούσαμε.
Τα πεζοδρόμια εδώ είναι τα διπλάσια αλλά είναι όλα σκαμμένα,Ινδοί εργάτες δουλεύουν πυρετωδώς σκάβοντας πότε για το μετρό, πότε για σωλήνες και πότε για καλώδια internet από ότι διαπίστωσα μετά από μέρες διαβάζοντας τα ινδικά νέα σε ένα σταθμό τρένου από αγγλόφωνη εφημερίδα.
Γυναίκες στο δρόμο παίρνουν το χώμα το οποίο έχει μορφή τσιμέντου σε σκόνη και το περνούν από σίτες.Δεν ξέρω γιατί το καθαρίζουν κατ'αυτό τον τρόπο.Ψάχνουν αντικείμενα ,αποφάγια ή απλά είναι οι δουλειά τους?
Άτομα κατώτατης κάστας είναι με κουβέρτες στα πεζοδρόμια δίπλα σε εργάτες μαγαζιά και περαστικούς.Πίνουν ηρωίνη ,τρώνε ,κοιμούνται ,μιλάνε και κάποιοι ζητιανεύουν.Δεν ξέρω αν ένιωθα λύπη ,ξέρω ότι ήθελα να φύγω όσο πιο γρήγορα γινόταν από κει.
Βρίσκουμε τον σταθμό του τρένου.Είναι ένας από τους πολλούς που έχει το Δελχί.
Το New Dehli Train Station είναι μια τεράστια έκταση με πολλούς οδηγούς να περιμένουν έξω από αυτόν.Ricksaw,ταξί και ποδήλατα με καρότσες.
Στον πρώτο όροφό του ,βγάζουν εισητήρια οι τουρίστες.
Βγάλαμε 2 εισητήρια για Άγκρα για την επόμενη το πρωί και φύγαμε πιστεύοντας ότι απέχουμε 5 λεπτά από το ξενοδοχείο μας.
Απέναντι από το σταθμό ξεκινούσαν δρόμοι με bazaar και κάπου εκεί σε κάποιο στενό ήταν και δρόμος του ξενοδοχείου.
Γιατί να πάμε όμως προς τα κει?Είχαμε έρθει από κει έχοντας χαθεί και νομίζαμε ότι δεν είναι αυτό το μονοπάτι μας.
Φυγαμε λοιπόν και αρχίσαμε να περπατάμε δίπλα από το σταθμό .
Ο δρόμος είχε τεράστιες μάντρες φυσικά χωρίς ταμπέλες, παγκάκι να ξαποστάσεις ή ένα μαγαζάκι να πιεις ένα καφέ.
Δεν μπορούσαμε να ακουμπήσουμε πουθενά ούτε ξέραμε που πάμε.Για το μόνο που ήμαστε ευτυχισμενοι είναι που βρήκαμε το σταθμό και το σωστο μέρος για εισητήρια αμέσως χωρίς καθυστέρηση.
Ο δρόμος που περπατούσαμε για μεγάλη απόσταση ειχε τεράστιες ταμπέλες που παρέπεμπαν σε γραφεία να βγάλει κανείς εισητήρια τρένου.
Τα γραφεία δεν φαίνονταν ,ήταν μέσα σε αυλές πίσω από μάντρες και ήταν πολύ πιθανό να πηγέναμε εκει για εισητήρια νομίζοντας ότι είναι του σταθμού.
Για 2 ώρες ψάχναμε το ξενοδοχείο ,είχαμε τρεις χάρτες του Δελχί ο καθένας μας ,δυο Lonely Planet και παρόλα αυτά είχαμε χαθεί για τα καλά.
Οι τεράστιες κατα μήκος μάντρες στο πλάι του σταθμού ήταν ένας γολγοθάς που είχαμε ακολουθήσει και έπρεπε να τον ξανακάνουμε προς τα πίσω.
Αρχίζω να σκέφτομαι συνέχεια τη μητέρα μου και πόσο δίκιο είχε να πάρω ένα ζευγάρι αθλητικές μπότες μαζί μου.
Η κατάσταση στους δρόμους δεν μου επέτρεπε να περπατήσω με το χαμηλό αθλητικό παπούτσι μου και ένιωθα τοσο τυχερή που αν και είχαν αρχίσει να με πονούν τα πόδια μου ,ήμουν λίγα εκατοστά παραπάνω από τη λάσπη ,το χώμα και ότι άλλο μπορει κανείς να φανταστει.
Ο λαιμός μου έχει αρχίσει να καίει,ο γιακάς της μπλούζας μου σηκώθηκε αρκετές φορές να με προστατέψει από την μολυμσμένη ατμόσφαιρα το πρωί αλλά πλέον δεν έκανε τίποτα.
Μετά πολλά μπαίνουμε σε ένα ricksaw και στα 200 μέτρα βρίσκουμε το ξενοδοχείο.
Έχουμε ραντεβού σε 2 ώρες να δούμε αξιοθέατα....!
 

eva kas

Member
Μηνύματα
961
Likes
225
Επόμενο Ταξίδι
οσο πιο μακρια γινεται!
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτικη + Αρκτικη
καλα μας το ξεκινας αλλα βρε παιδακι μου μην μας αφηνουν με την αγωνια....περιμενουμε την συνεχεια σου!
παντως οφειλω να παραδεχτω οτι εγω δεν θα εκανα ενα τετοιο ταξιδι μονη μου.
 

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.950
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
Για το Δελχί κατάλαβα τα εξής...
ολα βρώμικα,ολοι σκάβουν και βάζουν σωλήνες παντού,φτύνουν,κοιμούνται στα χαντάκια ,πίνουν ηρωίνες,κλπ...τίποτα άλλο δεν είχε η πόλη αυτή??????είσαι σίγουρη?
πόσες μέρες έμεινες στο Δελχί??? είναι αρκετές για να σχηματίσεις μιά πραγματική και πλήρη εικόνα για την πόλη αυτή?
υπ όψιν οτι αυτά που γράφεις τα διαβάζει όλη η ελλάδα και εσύ βάζεις το λιθάρι σου για να σχηματιστεί μιά αποψη για μελλοντικούς ταξιδιώτες..
για συνέχισε...
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.169
Μηνύματα
882.785
Μέλη
38.883
Νεότερο μέλος
ayahuasca97

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom