evaT
Member
- Μηνύματα
- 1.572
- Likes
- 12.779
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- 1η μέρα Οχρίδα (Πόγραδετς), Ομορφιά που συμφέρει!
- 2η μέρα Αλβανία- Ulcinj Μαυροβούνιο η μέρα που ντράπηκε και το ίδιο το μπινελίκι
- 3η μέρα Κόλπος Κότορ και κάπου εδώ ξεκινούν τα ωραία....
- 4η μέρα Dubrovnik - η ναυαρχίδα των Δαλματικών Ακτών
- 5η μέρα Ντουμπρόβνικ τα ρέστα και Μόσταρ το κουκλάκι της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης
- 6η μέρα Split-less in Split...κι ένα ρηγιούνιον..
- 7η μέρα Trogir, Simpenik, Zadar και το αποχαύνωμα στο ηλιοβασίλεμα
- 8η μέρα Λίμνες Plitvice, το όργιο της φύσης και μετά ...Bihac (που;;; ))
- 9η μέρα, Διακοπές στο Σεράγεβο
- 10η μέρα Βίσεγκραντ και απότομη προσγείωση στη Νις της Σερβία
- Επίλογος
2η μέρα Αλβανία- Ulcinj Μαυροβούνιο η μέρα που ντράπηκε και το ίδιο το μπινελίκι
Βάλαμε πλώρη για Τίρανα έχοντας πρόθεση να κάνουμε μια σύντομη στάση και στο ιστορικό Ελμπασάν και κάπου εκεί σιγά σιγά αρχίσαμε να γνωρισζόμαστε με την hard core εκδοχή της αλβανικής οδήγησης.
Ο,τι νάναι έκαναν. Αντικανονικές προσπεράσεις, σε διπλή γραμμή, τυφλές, επάνω σε στροφή και γενικά βασίλευε η οδική αναρχία.
Εν τω μεταξύ δύσκολα διέκρινες αυτοκίνητο αξίας κάτω των 30,000 ευρώ στο δρόμο. Παίζει να είμασταν και οι μόνοι που ταξιδεύαμε με κουβά (yaris hybrid ήταν το κουβαδάκι μας αλλά τι να λέει μπροστά στα θηρία bwv suv των 2000 κυβικών και βάλε...)
Τι κι αν σιχτίριζε προς πάσα κατεύθυνση ο Τάσος που οδηγούσε....η κατάσταση ολοένα και χειροτέρευε.
Το Ελμπασάν ήταν τόσο παρατημένο-αδιάφορο-κατάθλιψη που απλά το διασχίσαμε χωρίς στάση και χωρίς καν να βγάλουμε μία φωτογραφία.
Λίγο πριν φτάσουμε στα Τίρανα ο δρόμος επιτέλους έγινε αυτοκινητόδρομος και χαμογέλασε λιγάκι το ταλαίπωρο χειλάκι μας.
Στα Τίρανα έβραζε ο τόπος, ευτυχώς παρκάραμε σχετικά εύκολα κεντρικά και κάναμε μια μικρή βόλτα στο κέντρο της πόλης
Σκεντερμπέης
Δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο, ωστόσο μου φάνηκε πιο ευρωπαικό από ότι το περίμενα.
Εϊχαμε σκάσει απο τη ζέστη και καθίσαμε σε μια πολύ μοδάτη καφετερία να πιούμε μια κρύα μπύρα σαν αυτές που ανεβάζει ο @psilos3 .
3 peroni και 3 σάντουιτς για να τσιμμπολογήσουμε μόλις 9 ευρώ....Μας έδωσαν και δεδομένα και χώσαμε τα μούτρα μας ο καθένας στο κινητό του βγάζοντας το πρώτο στερητικό....αρκετά μιλήσαμε μεταξύ μας ας δούμε λίγο τι κάνουν και οι υπόλοιποι φίλοι μας
Και είχαν στο καφέ αυτά τα ψεκαστήρια που ψεκάζουν κρύο ατμό και δροσίζεσαι-τα έχω δει στο εξωτερικό αλλά όχι στην Ελλάδα....μπορεί και να υπάρχουν και να μην έτυχε, ωραίο κόλπο πάντως.
Μετά τα Τίρανα μας περίμενε το χειρότερο κομμάτι....Το google maps έδειχνε πως για τα 130 χιλιόμετρα που υπολείπονταν μέχρι το Ulcinj απαιτούνταν σχεδόν 4 ώρες
Βάζαμε στοίχημα αν ο δρόμος θα ήταν στενός με στροφές, αν θα είχε υπερβολική κίνηση ή απλά το app έπεφτε έξω.
Αλίμονο ! Ο γούγλης δεν κάνει ποτέ λάθος....
Με το που άφηνες τα Τίρανα σε περίμενε το μεγάλο φρακάρισμα.
ΟΙ δρόμοι στενοί και η κίνηση αφόρητη. Ο οποίος εθνικός δρόμος αναγκαστικά περνούσε μέσα από το αεροδρόμιο της πόλης. Φαίνεται πως η έννοια δρόμος περιφερειακός είναι παντελώς άγνωστη στα αλβανά. Μαζί βέβαια και η έννοια της ασφαλούς οδήγησης (της ποιάς;;)
Παρότι τα αστυνομικά μπλόκα ήταν συνεχή και τα εκκλησάκια στα σημεία των ατυχημάτων ακόμα περισσότερα σε βαθμό που ξεφύτρωνε ένα κυριολεκτικά κάθε 20 μέτρα....αυτοί το χαβά τους.
Απλά έμπαιναν στο αντίθετο ρέυμα κι όποιον πάρει ο χάρος... Γιούριααα!!
Κι όταν δεν έκαναν αυτό απλά ξαφνικά άλλαζαν κατεύθυνση, Εννοείται χωρίς φλας....για τέτοια είμαστε τώρα; πολυτέλειες!
Η απλά ξαφνικά έβγαιναν χωρίς καμία προειδοποίηση από κάποιο στενό και χώνονταν μπροστά σου. Άρχοντες λέμε!!
Κι αφού είδαμε το Χριστό φαντάρο καμιά δεκαριά φορές ενώ ο Τάσος έκανε ότι ελιγμό ήταν δυνατό για να κρατηθούμε εντός πορείας και ει δυνατό σε ....One piece...πόσο ν αντέξει ο άνθρωπος απασφάλισε και άρχισε να μπινελικώνει προς όλες τις κατευθύνσεις.
Αφού περίλαβε όσους έβγαιναν αντικανονικά από αριστερά, στόλισε και όσους πετάγονταν αυθαίρετα, όσους ξαφνικά έστριβαν δίχως φλας, αλλά και κάποιους ξεχασμένους που πήγαιναν με 40 στη μέση του δρόμου εμποδίζοντας το σύμπαν ολόκληρο ενώ οι ίδιοι συνέχιζαν ατάραχοι σταθερά την πορεία του ωσάν να είχαν βγει βαρκάδα στη λιακάδα.
Κι αφού λοιπόν έβρισε με ότι πιο ευφάνταστο μπινελίκι ανέσυρε πρόχειρα εκείνη την ώρα από το μυαλό του, έβρισε, έβρισε έβρισε....τους Αλβανούς τους ίδιους, τις μάνες τους και τους πατεράδες τους, τις θειές τους όπως και σύσσωμο το σόι τους, σειρά είχαν οι δρόμοι, τα θεία αλλά και τα άθεα, όπως και η Κυβέρνηση και τελικά δεν την γλύτωσε ούτε ο καημένος ο Ian Anderson των Jethro Tull που έπαιζε εκείνη την ώρα στο ηχοσύστημα....άει !@$%@@^& και συ ρε Αντερσον με το φλάουτό σου ,πάρτο κ βάλτο στον @@#$&&%@@ εκεί που ξέρεις τέλος πάντων.
Γεια σου ρε Τασούλη με τα ωραία σου!
Και κάποια στιγμή φτάσαμε στη λίμνη Σκόδρα και είπαμε να βγούμε από το αυτοκίνητο και να ηρεμήσουμε....
Μάλλον κάποιο αρχιτεκτονικό κακούργημα ετοιμάζουν εκεί....
Ουδεμία σχέση είχε πάντως η Σκόδρα με την Οχρίδα, τουλάχιστον στο σημείο που βρεθήκαμε εμείς ήταν σκέτος βούρκος.
Παρακάτω μας περίμενε μια από τα ίδια. Μέχρι τα σύνορα με το Μαυροβούνιο οι Αλβανοί οδηγοί παρέδιδαν σεμινάρια επικίνδυνης οδήγησης και μεις υπολογίζαμε τις πιθανότητες επιβίωσής τους αλλά και το πως θα καταφέρουμε να σώσουμε και οι ίδιοι τα τομάρια μας.
Μετά από σχεδόν 4 ώρες που όντως χρειάστηκε για να περάσουμε τα σύνορα (χωρίς όμως καθυστέρηση εκεί να τα λέμε κι αυτά) , πατήσαμε έδαφος Μαυροβουνίου και νιώσαμε να να βγήκαμε από εμπόλεμη χώρα σε ασφαλή ζώνη και δεν είχαμε και μια σαμπάνια μαζί μας να το γιορτάσουμε!
Αναφωνήσαμε όμως ζήτω η ελευθερία και κοντέψαμε να βγούμε από το αμάξι και να προσκυνήσουμε τα ιερά χώματα του Μαυροβουνίου!
Αυτά για λίγο...
Δεν είχαμε ακριβώς γλυτώσει όπως νομίζαμε , είχαμε απλά περάσει από μια πίστα και προβιβαστήκαμε στην επόμενη.
Κι ενώ η κίνηση είχε όντως μειωθεί αισθητά , η οδηγική δεινότητα των Μαυροβούνιων ελάχιστα είχε να ζηλέψει από αυτή των Αλβανών.
Μετά από τη θλιβερή αυτή διαπίστωση το κατεβάζω-χριστοπαναγίες -τσιπάκι του Τάσου έκανε ρησέτ και ξεχύθηκε ασταμάτητο ενώ εμείς τον παρηγορούσαμε θυμίζοντάς του ότι σύντομα θα περάσουμε σε πιο πολιτισμένες καταστάσεις και γω σκεφτόμουν αν είχα προνοήσει για κανένα πρόχειρο ζάναξ σε περίπτωση που χειροτέρευε η κατάσταση. Για μένα
Το Ulcinj απέχει μόλις 90 χιλιόμετρα από το φιόρθ του Κότορ που ήταν ο βασικός σκοπός της επίσκεψής μας στο Μαυροβούνιο (εκτός του ότι αναγκαστικά περνάς από εκεί για να πας παραλιακώς προς την Κροατία) και επιλέξαμε να μείνουμε εκεί πρώτον για να κάνουμε ένα χαλαρό μπανάκι και να μην τεντώσουμε από τα χιλιόμετρα και δεύτερον για να έχουμε το επόμενο πρωινό ελεύθερο, ξεκούραστοι και με άνεση χρόνου να απολαύσουμε τις ομορφιές του κόλπου.
'Ελα όμως που στο Ulcinj μας περίμενε κι άλλη ταλαιπώρια.
Ο χάρτης μας πήγε εκεί που έγραφε ότι ήταν το σπίτι που κλείσαμε για να μας πουν ότι υπάρχει και δεύτερο με το ίδιο όνομα και μας έστειλαν κάπου αλλού.
Δοκίμασα το λινκ κατευθείαν μέσα από το Booking και βρεθήκαμε στη μέση του...πουθενά.
Χωρίς δεδομένα δεν είχα και πολλές επιλογές. Βρήκαμε ένα καφέ, ζητιάνεψα λίγο wifi και προσπάθησα να πάρω τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη. Δεν απαντούσε. 'Εστειλα μήνυμα και ξαναδοκίμασα το λινκ.
Αφού φόρτωσε τη διαδρομή το πήρα με το πόδι.
Τα ίδια. Στο σημείο που έπρεπε να βρίσκεται υπήρχε μόνο ένα γιαπί. Εν το μεταξύ όλα αυτά με 35 βαθμούς και εξαντλημένοι από τα χιλιόμετρα.
'Ολοι το ίδιο χάλι είχαμε. Αποφασίσαμε να πάμε παραλία, το χαλαρό μπανάκι το είχαμε προφανώς χάσει αλλά να προλάβουμε έστω μια βουτιά να κατεβάσουμε τη θερμοκρασία μας.
Στην ήσυχη παραλία που ονειρευόμουν εγώ, υπήρχαν μπητς μπαρ τύπου παγκοσμιοποίησης, μεγαθήρια με αμέτρητες ξαπλώστρες, συν πλαστικά φουσκωτά θαλάσσια πάρκα για τους πιτσιρικάδες στο νερό. Μπλιαχ. Αλλά για την ώρα , αυτό ήταν.
Η θάλασσα εκτός από μπούζι ήταν και θολή ωστόσο η κρύα μπύρα που ήπιαμε μετά ήταν καλή και μας επανέφερε σε ανθρώπινη διάσταση.
Πήρα και wifi και την απάντηση της σπιτονοικοκυράς που μας έδινε στο σωστό στίγμα για το σπίτι.
'Οταν τελικά φτάσαμε είδαμε μια ...δεσποσύνη μέσα στην τρελή χαρά να μας λέει σόρι γκάις, εγώ το είπα στο μπούκιγκ ότι δεν είναι σωστό το στίγμα αλλά αυτοί δεν το άλλαξαν και χαχαχα.
Εν τω μεταξύ εμένα γυάλιζε το μάτι μου! 'Ασε μας κουκλίτσα μου....λες και δεν μπορούσες να στείλεις έγκαιρα ένα μήνυμα με τη σωστή τοποθεσία πριν ταλαιπωρηθεί ο κόσμος! Ε ρε κάτι μηνήσεις που έχουν να πέσουν.
Εϊπα όμως να μη χαλαστώ και τα περαιτέρω θα τα πούμε δημόσια στα reviews....και τα είπαμε ήδη. Υποθέτω δεν θα της άρεσαν πολύ.
Το λάθος λάθος αλλά και το σωστό να λέγεται, το σπιτάκι ήταν μια χαρά , καινούργιο και έλαμπε.
Μετά από λίγη ξεκούραση βγήκαμε προς το παλιό χωριό όπου ήταν το κέντρο της διασκέδασης.
Οι πληροφορίες έλεγαν πως πρόκειται για ένα γραφικό λιμανάκι με κάστρο και περιμέναμε να δούμε κάτι όμορφο.
'Οχι πως είχαμε τίποτα φοβερές προσδοκίες, κάτι ευχάριστο στο μάτι θέλαμε οι χριστιανοί κ ένα πιάτο φαγητό κάπου να καθίσουμε να ξεκουράσουμε τα ρημαγμένα μας κορμιά..
Αυτό που βρήκαμε ήταν όλη η τουριστική υποκουλτούρα της Αδριατικής...
Σκεφτείτε το Φαληράκι της Ρόδου ΜΑΖΙ με τα Μάλια της Κρήτης. Και όλο αυτό πολλαπλασιάστε το επί 100. Την πιάσατε την εικόνα;
Αν όχι να βοηθήσω λίγο....Ορδές και σμπρωξίδι στα στενά, έξαλλη πιτσιρικαρία και αλαφιασμένα 20χρονα που ξεχύθηκαν Σαββατόβραδο για να παρτάρουν δίχως αύριο, οι κοπέλες ντυμένες σαν τριτοτέταρτο μπουζούκι γέμιζαν ασφυκτικά τα ανάλογα μαγαζιά της παραλίας, τόση κακογουστιά μαζεμένη καιρό είχα να συναντήσω.
Μετά από πολλές απόπειρες ευτυχώς βρήκαμε μια πιτσαρία όπου δε γινόταν ο κακός χαμός και βάλαμε κάτι στα στομάχια μας.
Κάναμε και μια μεγάλη βόλτα μήπως και αλλάξουμε γνώμη και το συμπαθήσουμε αλλά αυτό δε συνέβη ποτέ.
εδώ δείχνει κάπως πιο συμπαθητικό, το παραδέχομαι
Ίσως να έφταιγε και η εξάντληση για τη διάθεσή μου, τα αγόρια της παρέας το είδαν πιο ανάλαφρα το θέμα....και πως να μη το δουν δηλαδή αφού τους πετάχτηκαν όξω τα μάτια χαζεύοντας τις δίμετρες Μαυροβουνιώτισσες που κυκλοφορούσαν ημίγυμνες και προκλητικές ....
'Ενα καλό της κούρασης των Roadtrips είναι πως παρότι συχνά αναρωτιόμασταν πως θα ήταν η διάταξη των δωματίων στα σπίτια που είχαμε κλείσει και κατηγορούσε ο ένας τον άλλον ότι ροχαλίζει κ ενοχλεί, εντέλει ήταν τέτοια η εξάντληση που πέφταμε ξεροί,, ούτε βόμβα ναπάλμ μας τάραζε!
Κανονείστε να με διαψεύσετε ε;;; ( στ αγόρια απευθύνομαι που έχουν υποσχεθεί να δευτερολογήσουν )
Βάλαμε πλώρη για Τίρανα έχοντας πρόθεση να κάνουμε μια σύντομη στάση και στο ιστορικό Ελμπασάν και κάπου εκεί σιγά σιγά αρχίσαμε να γνωρισζόμαστε με την hard core εκδοχή της αλβανικής οδήγησης.
Ο,τι νάναι έκαναν. Αντικανονικές προσπεράσεις, σε διπλή γραμμή, τυφλές, επάνω σε στροφή και γενικά βασίλευε η οδική αναρχία.
Εν τω μεταξύ δύσκολα διέκρινες αυτοκίνητο αξίας κάτω των 30,000 ευρώ στο δρόμο. Παίζει να είμασταν και οι μόνοι που ταξιδεύαμε με κουβά (yaris hybrid ήταν το κουβαδάκι μας αλλά τι να λέει μπροστά στα θηρία bwv suv των 2000 κυβικών και βάλε...)
Τι κι αν σιχτίριζε προς πάσα κατεύθυνση ο Τάσος που οδηγούσε....η κατάσταση ολοένα και χειροτέρευε.
Το Ελμπασάν ήταν τόσο παρατημένο-αδιάφορο-κατάθλιψη που απλά το διασχίσαμε χωρίς στάση και χωρίς καν να βγάλουμε μία φωτογραφία.
Λίγο πριν φτάσουμε στα Τίρανα ο δρόμος επιτέλους έγινε αυτοκινητόδρομος και χαμογέλασε λιγάκι το ταλαίπωρο χειλάκι μας.
Στα Τίρανα έβραζε ο τόπος, ευτυχώς παρκάραμε σχετικά εύκολα κεντρικά και κάναμε μια μικρή βόλτα στο κέντρο της πόλης
Σκεντερμπέης
Δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο, ωστόσο μου φάνηκε πιο ευρωπαικό από ότι το περίμενα.
Εϊχαμε σκάσει απο τη ζέστη και καθίσαμε σε μια πολύ μοδάτη καφετερία να πιούμε μια κρύα μπύρα σαν αυτές που ανεβάζει ο @psilos3 .
3 peroni και 3 σάντουιτς για να τσιμμπολογήσουμε μόλις 9 ευρώ....Μας έδωσαν και δεδομένα και χώσαμε τα μούτρα μας ο καθένας στο κινητό του βγάζοντας το πρώτο στερητικό....αρκετά μιλήσαμε μεταξύ μας ας δούμε λίγο τι κάνουν και οι υπόλοιποι φίλοι μας
Και είχαν στο καφέ αυτά τα ψεκαστήρια που ψεκάζουν κρύο ατμό και δροσίζεσαι-τα έχω δει στο εξωτερικό αλλά όχι στην Ελλάδα....μπορεί και να υπάρχουν και να μην έτυχε, ωραίο κόλπο πάντως.
Μετά τα Τίρανα μας περίμενε το χειρότερο κομμάτι....Το google maps έδειχνε πως για τα 130 χιλιόμετρα που υπολείπονταν μέχρι το Ulcinj απαιτούνταν σχεδόν 4 ώρες
Βάζαμε στοίχημα αν ο δρόμος θα ήταν στενός με στροφές, αν θα είχε υπερβολική κίνηση ή απλά το app έπεφτε έξω.
Αλίμονο ! Ο γούγλης δεν κάνει ποτέ λάθος....
Με το που άφηνες τα Τίρανα σε περίμενε το μεγάλο φρακάρισμα.
ΟΙ δρόμοι στενοί και η κίνηση αφόρητη. Ο οποίος εθνικός δρόμος αναγκαστικά περνούσε μέσα από το αεροδρόμιο της πόλης. Φαίνεται πως η έννοια δρόμος περιφερειακός είναι παντελώς άγνωστη στα αλβανά. Μαζί βέβαια και η έννοια της ασφαλούς οδήγησης (της ποιάς;;)
Παρότι τα αστυνομικά μπλόκα ήταν συνεχή και τα εκκλησάκια στα σημεία των ατυχημάτων ακόμα περισσότερα σε βαθμό που ξεφύτρωνε ένα κυριολεκτικά κάθε 20 μέτρα....αυτοί το χαβά τους.
Απλά έμπαιναν στο αντίθετο ρέυμα κι όποιον πάρει ο χάρος... Γιούριααα!!
Κι όταν δεν έκαναν αυτό απλά ξαφνικά άλλαζαν κατεύθυνση, Εννοείται χωρίς φλας....για τέτοια είμαστε τώρα; πολυτέλειες!
Η απλά ξαφνικά έβγαιναν χωρίς καμία προειδοποίηση από κάποιο στενό και χώνονταν μπροστά σου. Άρχοντες λέμε!!
Κι αφού είδαμε το Χριστό φαντάρο καμιά δεκαριά φορές ενώ ο Τάσος έκανε ότι ελιγμό ήταν δυνατό για να κρατηθούμε εντός πορείας και ει δυνατό σε ....One piece...πόσο ν αντέξει ο άνθρωπος απασφάλισε και άρχισε να μπινελικώνει προς όλες τις κατευθύνσεις.
Αφού περίλαβε όσους έβγαιναν αντικανονικά από αριστερά, στόλισε και όσους πετάγονταν αυθαίρετα, όσους ξαφνικά έστριβαν δίχως φλας, αλλά και κάποιους ξεχασμένους που πήγαιναν με 40 στη μέση του δρόμου εμποδίζοντας το σύμπαν ολόκληρο ενώ οι ίδιοι συνέχιζαν ατάραχοι σταθερά την πορεία του ωσάν να είχαν βγει βαρκάδα στη λιακάδα.
Κι αφού λοιπόν έβρισε με ότι πιο ευφάνταστο μπινελίκι ανέσυρε πρόχειρα εκείνη την ώρα από το μυαλό του, έβρισε, έβρισε έβρισε....τους Αλβανούς τους ίδιους, τις μάνες τους και τους πατεράδες τους, τις θειές τους όπως και σύσσωμο το σόι τους, σειρά είχαν οι δρόμοι, τα θεία αλλά και τα άθεα, όπως και η Κυβέρνηση και τελικά δεν την γλύτωσε ούτε ο καημένος ο Ian Anderson των Jethro Tull που έπαιζε εκείνη την ώρα στο ηχοσύστημα....άει !@$%@@^& και συ ρε Αντερσον με το φλάουτό σου ,πάρτο κ βάλτο στον @@#$&&%@@ εκεί που ξέρεις τέλος πάντων.
Γεια σου ρε Τασούλη με τα ωραία σου!
Και κάποια στιγμή φτάσαμε στη λίμνη Σκόδρα και είπαμε να βγούμε από το αυτοκίνητο και να ηρεμήσουμε....
Μάλλον κάποιο αρχιτεκτονικό κακούργημα ετοιμάζουν εκεί....
Ουδεμία σχέση είχε πάντως η Σκόδρα με την Οχρίδα, τουλάχιστον στο σημείο που βρεθήκαμε εμείς ήταν σκέτος βούρκος.
Παρακάτω μας περίμενε μια από τα ίδια. Μέχρι τα σύνορα με το Μαυροβούνιο οι Αλβανοί οδηγοί παρέδιδαν σεμινάρια επικίνδυνης οδήγησης και μεις υπολογίζαμε τις πιθανότητες επιβίωσής τους αλλά και το πως θα καταφέρουμε να σώσουμε και οι ίδιοι τα τομάρια μας.
Μετά από σχεδόν 4 ώρες που όντως χρειάστηκε για να περάσουμε τα σύνορα (χωρίς όμως καθυστέρηση εκεί να τα λέμε κι αυτά) , πατήσαμε έδαφος Μαυροβουνίου και νιώσαμε να να βγήκαμε από εμπόλεμη χώρα σε ασφαλή ζώνη και δεν είχαμε και μια σαμπάνια μαζί μας να το γιορτάσουμε!
Αναφωνήσαμε όμως ζήτω η ελευθερία και κοντέψαμε να βγούμε από το αμάξι και να προσκυνήσουμε τα ιερά χώματα του Μαυροβουνίου!
Αυτά για λίγο...
Δεν είχαμε ακριβώς γλυτώσει όπως νομίζαμε , είχαμε απλά περάσει από μια πίστα και προβιβαστήκαμε στην επόμενη.
Κι ενώ η κίνηση είχε όντως μειωθεί αισθητά , η οδηγική δεινότητα των Μαυροβούνιων ελάχιστα είχε να ζηλέψει από αυτή των Αλβανών.
Μετά από τη θλιβερή αυτή διαπίστωση το κατεβάζω-χριστοπαναγίες -τσιπάκι του Τάσου έκανε ρησέτ και ξεχύθηκε ασταμάτητο ενώ εμείς τον παρηγορούσαμε θυμίζοντάς του ότι σύντομα θα περάσουμε σε πιο πολιτισμένες καταστάσεις και γω σκεφτόμουν αν είχα προνοήσει για κανένα πρόχειρο ζάναξ σε περίπτωση που χειροτέρευε η κατάσταση. Για μένα
Το Ulcinj απέχει μόλις 90 χιλιόμετρα από το φιόρθ του Κότορ που ήταν ο βασικός σκοπός της επίσκεψής μας στο Μαυροβούνιο (εκτός του ότι αναγκαστικά περνάς από εκεί για να πας παραλιακώς προς την Κροατία) και επιλέξαμε να μείνουμε εκεί πρώτον για να κάνουμε ένα χαλαρό μπανάκι και να μην τεντώσουμε από τα χιλιόμετρα και δεύτερον για να έχουμε το επόμενο πρωινό ελεύθερο, ξεκούραστοι και με άνεση χρόνου να απολαύσουμε τις ομορφιές του κόλπου.
'Ελα όμως που στο Ulcinj μας περίμενε κι άλλη ταλαιπώρια.
Ο χάρτης μας πήγε εκεί που έγραφε ότι ήταν το σπίτι που κλείσαμε για να μας πουν ότι υπάρχει και δεύτερο με το ίδιο όνομα και μας έστειλαν κάπου αλλού.
Δοκίμασα το λινκ κατευθείαν μέσα από το Booking και βρεθήκαμε στη μέση του...πουθενά.
Χωρίς δεδομένα δεν είχα και πολλές επιλογές. Βρήκαμε ένα καφέ, ζητιάνεψα λίγο wifi και προσπάθησα να πάρω τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη. Δεν απαντούσε. 'Εστειλα μήνυμα και ξαναδοκίμασα το λινκ.
Αφού φόρτωσε τη διαδρομή το πήρα με το πόδι.
Τα ίδια. Στο σημείο που έπρεπε να βρίσκεται υπήρχε μόνο ένα γιαπί. Εν το μεταξύ όλα αυτά με 35 βαθμούς και εξαντλημένοι από τα χιλιόμετρα.
'Ολοι το ίδιο χάλι είχαμε. Αποφασίσαμε να πάμε παραλία, το χαλαρό μπανάκι το είχαμε προφανώς χάσει αλλά να προλάβουμε έστω μια βουτιά να κατεβάσουμε τη θερμοκρασία μας.
Στην ήσυχη παραλία που ονειρευόμουν εγώ, υπήρχαν μπητς μπαρ τύπου παγκοσμιοποίησης, μεγαθήρια με αμέτρητες ξαπλώστρες, συν πλαστικά φουσκωτά θαλάσσια πάρκα για τους πιτσιρικάδες στο νερό. Μπλιαχ. Αλλά για την ώρα , αυτό ήταν.
Η θάλασσα εκτός από μπούζι ήταν και θολή ωστόσο η κρύα μπύρα που ήπιαμε μετά ήταν καλή και μας επανέφερε σε ανθρώπινη διάσταση.
Πήρα και wifi και την απάντηση της σπιτονοικοκυράς που μας έδινε στο σωστό στίγμα για το σπίτι.
'Οταν τελικά φτάσαμε είδαμε μια ...δεσποσύνη μέσα στην τρελή χαρά να μας λέει σόρι γκάις, εγώ το είπα στο μπούκιγκ ότι δεν είναι σωστό το στίγμα αλλά αυτοί δεν το άλλαξαν και χαχαχα.
Εν τω μεταξύ εμένα γυάλιζε το μάτι μου! 'Ασε μας κουκλίτσα μου....λες και δεν μπορούσες να στείλεις έγκαιρα ένα μήνυμα με τη σωστή τοποθεσία πριν ταλαιπωρηθεί ο κόσμος! Ε ρε κάτι μηνήσεις που έχουν να πέσουν.
Εϊπα όμως να μη χαλαστώ και τα περαιτέρω θα τα πούμε δημόσια στα reviews....και τα είπαμε ήδη. Υποθέτω δεν θα της άρεσαν πολύ.
Το λάθος λάθος αλλά και το σωστό να λέγεται, το σπιτάκι ήταν μια χαρά , καινούργιο και έλαμπε.
Μετά από λίγη ξεκούραση βγήκαμε προς το παλιό χωριό όπου ήταν το κέντρο της διασκέδασης.
Οι πληροφορίες έλεγαν πως πρόκειται για ένα γραφικό λιμανάκι με κάστρο και περιμέναμε να δούμε κάτι όμορφο.
'Οχι πως είχαμε τίποτα φοβερές προσδοκίες, κάτι ευχάριστο στο μάτι θέλαμε οι χριστιανοί κ ένα πιάτο φαγητό κάπου να καθίσουμε να ξεκουράσουμε τα ρημαγμένα μας κορμιά..
Αυτό που βρήκαμε ήταν όλη η τουριστική υποκουλτούρα της Αδριατικής...
Σκεφτείτε το Φαληράκι της Ρόδου ΜΑΖΙ με τα Μάλια της Κρήτης. Και όλο αυτό πολλαπλασιάστε το επί 100. Την πιάσατε την εικόνα;
Αν όχι να βοηθήσω λίγο....Ορδές και σμπρωξίδι στα στενά, έξαλλη πιτσιρικαρία και αλαφιασμένα 20χρονα που ξεχύθηκαν Σαββατόβραδο για να παρτάρουν δίχως αύριο, οι κοπέλες ντυμένες σαν τριτοτέταρτο μπουζούκι γέμιζαν ασφυκτικά τα ανάλογα μαγαζιά της παραλίας, τόση κακογουστιά μαζεμένη καιρό είχα να συναντήσω.
Μετά από πολλές απόπειρες ευτυχώς βρήκαμε μια πιτσαρία όπου δε γινόταν ο κακός χαμός και βάλαμε κάτι στα στομάχια μας.
Κάναμε και μια μεγάλη βόλτα μήπως και αλλάξουμε γνώμη και το συμπαθήσουμε αλλά αυτό δε συνέβη ποτέ.
εδώ δείχνει κάπως πιο συμπαθητικό, το παραδέχομαι
Ίσως να έφταιγε και η εξάντληση για τη διάθεσή μου, τα αγόρια της παρέας το είδαν πιο ανάλαφρα το θέμα....και πως να μη το δουν δηλαδή αφού τους πετάχτηκαν όξω τα μάτια χαζεύοντας τις δίμετρες Μαυροβουνιώτισσες που κυκλοφορούσαν ημίγυμνες και προκλητικές ....
'Ενα καλό της κούρασης των Roadtrips είναι πως παρότι συχνά αναρωτιόμασταν πως θα ήταν η διάταξη των δωματίων στα σπίτια που είχαμε κλείσει και κατηγορούσε ο ένας τον άλλον ότι ροχαλίζει κ ενοχλεί, εντέλει ήταν τέτοια η εξάντληση που πέφταμε ξεροί,, ούτε βόμβα ναπάλμ μας τάραζε!
Κανονείστε να με διαψεύσετε ε;;; ( στ αγόρια απευθύνομαι που έχουν υποσχεθεί να δευτερολογήσουν )
Last edited: