evaT
Member
- Μηνύματα
- 1.953
- Likes
- 16.670
- Επόμενο Ταξίδι
- ?
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ιαπωνία
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Σχεδιασμός Ταξιδιού
- Μέρα πρώτη: Πάμε ένα ταξιδάκι Θεσσαλονίκη - Μαρακές
- Μέρα Δεύτερη: Εσσαουίρα – Η νύμφη του Ατλαντικού
- Μέρα Τρίτη: Ait Ben Haddou - Ψάνοντας (απεγνωσμένα) τον Brad Pitt
- Μέρα Τέταρτη: Ο δρόμος με τις χίλιες κάσμπες μέχρι τη Μερζούγκα και ...οι Clash!
- Μέρα Πέμπτη: Κερνάμε φοντάν στη Σαχάρα
- Μέρα 'Εκτη: Θες και δεν Fès
- Mέρα 'Εβδομη α': 'Ολη μέρα Fès
- Μέρα Έβδομη β': Magnificent Fès !
- Μέρα Όγδοη: Chefchaouen και τα βλέπω όλα μπλέ!
- Μέρα Ένατη: Rabat και τώρα Πρωτευουσιάνοι!
- Μέρα Δέκατη: Καζαμπλάνκα - Μαρακές, η μέρα της πόρτας
- Μέρα Ενδέκατη: Μαρακές - Αθήνα - Θεσσαλονίκη, 'Aλλος γι Αθήνα τράβηξε και άλλος για Τουλούζ.
- Απολογισμός
Μέρα Ένατη
Rabat και τώρα Πρωτευουσιάνοι!
Το νοικοκυρόπαιδο ο ξενοδόχος, μας ετοίμασε ένα απίστευτο πρωινό και τον αγάπησα λίγο περισσότερο όταν σέρβιρε τις πεντανόστιμες αράβικες πίτες και μου είπε ότι οι δικές του είναι από άλευρα ολικής και ιδιαίτερα υγιεινές, με τόσο υδατάνθρακα που είχα καταναλώσει όλες αυτές τις μέρες, ούτε παραγγελία να τις είχα κάνει.
'Αρχισα να τον ψαρεύω, τύπου τι τυχερή η γυναίκα σου που είσαι τόσο χρυσοχέρης και τέτοια σαλιάρικα, ελεύθερος είμαι, λέει, αμάν τι κρίμα να μην έχω καμιά ελεύθερη φίλη στην ηλικία σου, του είπα και... κορίτσια όποια ενδιαφέρεται έχω τηλεφωνάκι...το παλικάρι διαθέτει ακίνητο δίχως ΕΝΦΙΑ, τα κάνει όλα και συμφέρει, λίγο μουσουλμάνος είναι μόνο, αλλά ποιός δεν έχει ελαττώματα , αυτός τουλάχιστον έχει καλό σκοπό.
Συζητήσαμε για το τελετουργικό της νηστείας τους, μου είχε κάνει εντύπωση ότι ψωμολυσσάνε όλη μέρα χωρίς φαγητό και νερό, αλλά μετά τις 7 επιτρέπεται να περιδρομιάζουν τον αγλέορα! Τι εθιμοτυπικό κ αυτό.
Του εξήγησα πως στη δική μας θρησκεία, όποιος νηστεύει τρώει συγκεκριμένα πράγματα με την έννοια της εγκράτειας και της λιτότητας (περίπου) . Εσείς λέω όλη μέρα ξεροσφύρι και το βράδι είστε ικανοί να φάτε ολόκληρο βόδι
'Ετσι είναι είπε, αλλά δεν μου το εξήγησε περεταίρω...
Πήραμε ξανά το δρόμο τον μακρύ και ο Τάσος μας ενημέρωσε ότι το ρεζερβουάρ αδειουά, έπρεπε να βάλουμε βενζίνη.
Τα μετρητά, μας είχαν σχεδόν τελειώσει αλλά στα βενζινάδικα 9 στις 10 χρησιμοποιούσαμε τη Ρέβο.
Πριν βγούμε στον αυτοκινητόδρομο για τη Ραμπάτ ζήσαμε μια μικρή Οδύσσεια.
Βενζινάδικο Νο 1
-Δεν έπαιρνε κάρτα
Νο 2
-Δεν έπαιρνε κάρτα
Νο 3
-Έπαιρνε κάρτα αλλά δεν είχε βενζίνη!
Νο 4
-'Ηταν κλειστό
Νο 5
-'Ηταν κλειστό
Νο 6
-'Επαιρνε κάρτα, είχε και βενζίνη αλλά για κάποιο λόγο ο βενζινάς επέμενε ότι το αμάξι παίρνει σούπερ και όχι αμόλυβδη λες και ήταν κανένα Datsun μοντέλο του 88, μουλάρωσε και δεν τον πείθαμε με τίποτα. Δεν το ζούμε αυτό....
Νο 7
-Σταματήσαμε και λέει ο Τάσος, εδώ θα βάλουμε ακόμα κι αν έχουν τσίπουρο
Τα καταφέραμε όμως και σε λίγο μπήκαμε ξανά στον πολιτισμό
Η Ραμπάτ των 1,6 εκατ. κατοίκων βγάζει μια αρχοντιά που γίνεται αντιληπτή με το καλημέρα
Περνάμε έξω από το ανάκτορο του Βασιλιά.
Κάτι σαν το Τατόι
Κατευθυνόμαστε προς παραλία
Αυτός είναι ο ψηλότερος ουρανοξύστης όλης της Αφρικής ονομάζεται Mohammed VI Tower και έχει ύψος 250 μέτρα
Περνάμε τον ποταμό Bou Regreg
Προσεγμένες αθλητικές εγκαταστάσεις
και βγαίνουμε στην εντυπωσιακή παραλία
Σταματήσαμε να χαζέψουμε την απεραντοσύνη του Ατλαντικού
Και στον αντίποδα ένα μουσουλμανικό νεκροταφείο
Στο σημείο αυτό αποφασίσαμε να βρούμε το ριάντ μας και να φρεσκαριστούμε λίγο πριν ξαμολυθούμε στα αξιοθέατα.
Εγώ είχα κλείσει ριάντ με πάρκινγκ (όπως παντού) αλλά ο χάρτης μας έβγαζε σε σημείο που δεν έμπαινε αυτοκίνητο.
Το μππρρδδοοομμμ του google maps κάθε φορά που δεν βρίσκαμε το δρόμο πέρασε σε άλλο επίπεδο...Ψυχολογικά μας δημιούργησε και τρολάραμε ότι δεν υπάρχει Roadtrip που να σέβεται τον εαυτό του χωρίς να χρειαστεί να κάνεις αναστροφή και κατά προτίμηση σε κλειστό δρόμο με νησίδα (!) αφού ο οδηγός στον κυκλικό κόμβο πήρε την 3η αντί για την 4η έξοδο όταν έξοδος λογίζεται ακόμη και το βοηθητικό καλντερίμι! Πίκρα λέμε.
Από την άλλη ακόμα έχω μνήμες από τα οδικά της παιδικής μου ηλικίας όταν η μάνα είχε απλωμένο ολόκληρο τον έντυπο χάρτη των 3 τετραγωνικών μέτρων προσπαθώντας να τον συμμαζέψει
δίνοντας οδηγίες στον πατέρα που οδηγούσε, με επικούς καβγάδες κάθε φορά που ο ένας από τους δύο επέμενε ότι είχαμε πάρει λάθος δρόμο αντί για κάποιον υποτιθέμενο καινούργιο που είχε ανοίξει μετά την ημερομηνία έκδοσης του χάρτη. Τρέχα γύρευε....
Τελικά το ριάντ ήταν μέσα στο Μεδίνα πιο μέσα δε γίνεται!
Και το πάρκινγκ;
Αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο, παρκάρισμα λέει παραλία σε κάποιο χώρο!
Που φυσικά δεν το έγραφαν στην καταχώρηση. Τι τραβάμε...
Το βρήκαμε όμως κάποτε κ αισίως ξεκινήσαμε τη βόλτα μας.
Η Μεδίνα ήταν μπροστά από το ριάντ. Η οποία ήταν κλειστή,καθαρή και περιποιημένη, καμία σχέση με αυτές του Μαρακές και της Φες.
Κορώνα στα κεφάλια τους ο Βασιλεύς! (μακριά από μας)
Υπάρχει και εξωτερική Μεδίνα η οποία είναι πιο καθημερινή με αγορές τροφίμων
Και street food παντού
Πολύ τα λιμπίστηκα αυτά αλλά αναγκάστηκα να προσπεράσω αφού η μύγα έκανε πάρτι παντού....καλά τα είχαμε πάει μέχρι στιγμής δεν ήθελα να ρισκάρω το ταξίδι μου.
Πήραμε το δρόμο προς το τζαμί και τον Hassan Tower
O Μιναρές έχει ύψος 44 μέτρα και είναι ημιτελής, όταν ο κατασκευαστής του ο AlMansur αποδήμησε εις Κύριον- ή Αλλάχ- το 1199, η κατασκευή σταμάτησε. Αν είχε ολοκληρωθεί θα ήταν ο ψηλότερος μιναρές του Μουσουλμανικού κόσμου
Είναι λίγο σα κολοβός
Ωραίο ήταν και μετά κατευθυνθήκαμε προς την Kasbah de Udayas που wannabe παραλιακή κάσμπα με νησιώτικο χρώμα.
Από κει βγήκαμε στα μπαλκόνια με θέα προς τον ωκεανό που έκοβε την ανάσα.
Καθότι θαλασσόπληκτοι....
Βιντεάκι
Rabat
Περιμέναμε όπως όλοι το ηλιοβασίλεμα.
Ρεμβάζω
Από το πρωινό στο σούρουπο πέρα από κάτι μπισκοτάκια δεν είχαμε βάλει στο στόμα μας μπουκιά και το στομάχι είχε κολλήσει στην πλάτη.
Ο φίλος @Kyriakao, που έκανε παρόμοιο ταξίδι λίγους μήνες πριν, μου είχε προτείνει να φάω σε μαροκινό εστιατόριο που τρώνε οι ντόπιοι και πήραμε το δρόμο προς τα εκεί.
Μαζί με μας το δρόμο πήραν και εκατοντάδες μαροκινοί οι οποίοι διακτινίζονταν προς κάθε κατεύθυνση την ώρα που έληγε η νηστεία.
Μέχρι να φτάσουμε κατέβαζαν κεπέγκια από παντού και το μόνο διαθέσιμο φαγητό στο δρόμο ήταν αυτό που είχαν καθήσει επάνω του όλες οι βρωμόμυγες της μεδίνας κι έτσι εκείνη τη μέρα έφαγαν μέχρι κι οι πιστοί του Ραμαζανίου ενώ εμείς μείναμε νηστικοί και ταλαιπωρημένοι, οι απόκληροι της μοίρας . Και της μύγας.
Λίγο πριν την τελική απελπισία, μας χαμογέλασε ο Αλλάχ και πέσαμε πάνω σε τίμιο ντόπιο φαστφουντάδικο, ένας τρώει τρεις πεθαίνουν, είδαμε κάτι πιατάρες με μπέργκερ και κοτοπουλάρες και δεν το σκεφτήκαμε στιγμή.
Πραγγείλαμε αυτό το καλοθρεμμένο κοτόπουλο και δεν έμεινε ούτε κοκκαλάκι ενώ τα τέρατα οι συνταξιδιώτες μου μου έλεγαν ότι είναι το ίδιο πουλερικό που έβλεπα νωρίτερα κάτω από το σύννεφο με τις μύγες, όσο εγώ έπεφτα με τα μούτρα...
13 ευρώ μαζί με τα αναψυκτικά και χωρίς καμία παρενέργεια (όπως απεδείχθη αργότερα)
To ριάντ είχε μια πολύ συμπαθητική ταράτσα με θέα προς τον ωκεανό και την κάσμπα , αποφασίσαμε να τελειώσουμε τη βραδιά εκεί.
Εκεί συστηθήκαμε με νεαρό φέρελπη Γερμανό που έμενε στο ίδιο ριάντ, είχε απλώσει την κουβέρτα του κατάχαμα και αρμένιζε με βλέμμα στο άπειρο.
Πιάσαμε ψιλοκουβέντα και μας είπε ότι πέρασε ένα ολόκληρο τρίμηνο στη Ραμπάτ και δεν είχε δει τίποτε άλλο! Τον ρωτήσαμε την ηλικία του και είπε 25, ρώτησε κι αυτός και είπαμε ...γονείς σου! Δεν μας φαίνεται καθόλου είπε, δεν το πήραμε όμως τοις μετρητοίς γιατί κάπνιζε λέει κιφ όλη μέρα και χάζευε τη θάλασσα
αλλά θυμήθηκε ότι είχε αφήσει τη σχέση του πίσω στη Γερμανία και είπε μάλλον ήρθε η ώρα να πάει να τη βρει.
Ο Τάσος που ζει για κάτι τέτοια τον ρώτησε από που είναι κι όταν απάντησε Στουτγάρδη του είπε μην ανησυχείς, είναι μικρή πόλη η Στουτγάρδη πόσοι να την παρηγόρησαν πια όσο λείπεις!
Δεν το έπιασε το χιούμορ μας ευτυχώς, και έτσι αποσυρθήκαμε και εμείς οι γερολαίοι που σε 10 μέρες κι έναν ημιΑΜΕΑ είχαμε οργώσει όλη τη χώρα και του λέγαμε κουράγιο μια τελευταία μέρα οδήγησης σου έμεινε και μετά μπορείς να πας σπίτι σου να ...πεθάνεις με την ησυχία σου, πόσο να σε αντέξει η δόλια η ισχιαλγία, χωρίς ίχνος ξεκούρασης!
Επόμενη μέρα, η τελευταία πια του οδικού, επιστροφή στο Μαρακές για τα αξιοθέατα που είχαν απομείνει και την πτήση της επιστροφής. Και ανάμεσα, στάση στην Καζαμπλάνκα που ήταν άλλωστε πάνω στο δρόμο μας.
Αυτό έλεγε το πλάνο.
Μόνο οι πλανήτες είχαν γυρίσει ανάδρομα και έμελλε να δοκιμάσουν το ταλαιπωρημένο μου νευρικό σύστημα όταν έτρωγα ανελέητο άκυρο από παντού, εξαντλήθηκε το χιούμορ μου, και χρειάστηκε να επαναφέρω την προσωπικότητά μου... στις εργοστασιακές ρυθμίσεις προκειμένου οι φουκαριάρηδες οι συνταξιδιώτες μου να γλυτώσουν από την ανόητη γκρίνια μου.
Rabat και τώρα Πρωτευουσιάνοι!
Το νοικοκυρόπαιδο ο ξενοδόχος, μας ετοίμασε ένα απίστευτο πρωινό και τον αγάπησα λίγο περισσότερο όταν σέρβιρε τις πεντανόστιμες αράβικες πίτες και μου είπε ότι οι δικές του είναι από άλευρα ολικής και ιδιαίτερα υγιεινές, με τόσο υδατάνθρακα που είχα καταναλώσει όλες αυτές τις μέρες, ούτε παραγγελία να τις είχα κάνει.

'Αρχισα να τον ψαρεύω, τύπου τι τυχερή η γυναίκα σου που είσαι τόσο χρυσοχέρης και τέτοια σαλιάρικα, ελεύθερος είμαι, λέει, αμάν τι κρίμα να μην έχω καμιά ελεύθερη φίλη στην ηλικία σου, του είπα και... κορίτσια όποια ενδιαφέρεται έχω τηλεφωνάκι...το παλικάρι διαθέτει ακίνητο δίχως ΕΝΦΙΑ, τα κάνει όλα και συμφέρει, λίγο μουσουλμάνος είναι μόνο, αλλά ποιός δεν έχει ελαττώματα , αυτός τουλάχιστον έχει καλό σκοπό.
Συζητήσαμε για το τελετουργικό της νηστείας τους, μου είχε κάνει εντύπωση ότι ψωμολυσσάνε όλη μέρα χωρίς φαγητό και νερό, αλλά μετά τις 7 επιτρέπεται να περιδρομιάζουν τον αγλέορα! Τι εθιμοτυπικό κ αυτό.
Του εξήγησα πως στη δική μας θρησκεία, όποιος νηστεύει τρώει συγκεκριμένα πράγματα με την έννοια της εγκράτειας και της λιτότητας (περίπου) . Εσείς λέω όλη μέρα ξεροσφύρι και το βράδι είστε ικανοί να φάτε ολόκληρο βόδι
Πήραμε ξανά το δρόμο τον μακρύ και ο Τάσος μας ενημέρωσε ότι το ρεζερβουάρ αδειουά, έπρεπε να βάλουμε βενζίνη.
Τα μετρητά, μας είχαν σχεδόν τελειώσει αλλά στα βενζινάδικα 9 στις 10 χρησιμοποιούσαμε τη Ρέβο.
Πριν βγούμε στον αυτοκινητόδρομο για τη Ραμπάτ ζήσαμε μια μικρή Οδύσσεια.
Βενζινάδικο Νο 1
-Δεν έπαιρνε κάρτα
Νο 2
-Δεν έπαιρνε κάρτα
Νο 3
-Έπαιρνε κάρτα αλλά δεν είχε βενζίνη!
Νο 4
-'Ηταν κλειστό
Νο 5
-'Ηταν κλειστό
Νο 6
-'Επαιρνε κάρτα, είχε και βενζίνη αλλά για κάποιο λόγο ο βενζινάς επέμενε ότι το αμάξι παίρνει σούπερ και όχι αμόλυβδη λες και ήταν κανένα Datsun μοντέλο του 88, μουλάρωσε και δεν τον πείθαμε με τίποτα. Δεν το ζούμε αυτό....
Νο 7
-Σταματήσαμε και λέει ο Τάσος, εδώ θα βάλουμε ακόμα κι αν έχουν τσίπουρο

Τα καταφέραμε όμως και σε λίγο μπήκαμε ξανά στον πολιτισμό

Η Ραμπάτ των 1,6 εκατ. κατοίκων βγάζει μια αρχοντιά που γίνεται αντιληπτή με το καλημέρα

Περνάμε έξω από το ανάκτορο του Βασιλιά.

Κάτι σαν το Τατόι



Κατευθυνόμαστε προς παραλία

Αυτός είναι ο ψηλότερος ουρανοξύστης όλης της Αφρικής ονομάζεται Mohammed VI Tower και έχει ύψος 250 μέτρα

Περνάμε τον ποταμό Bou Regreg

Προσεγμένες αθλητικές εγκαταστάσεις

και βγαίνουμε στην εντυπωσιακή παραλία

Σταματήσαμε να χαζέψουμε την απεραντοσύνη του Ατλαντικού


Και στον αντίποδα ένα μουσουλμανικό νεκροταφείο


Στο σημείο αυτό αποφασίσαμε να βρούμε το ριάντ μας και να φρεσκαριστούμε λίγο πριν ξαμολυθούμε στα αξιοθέατα.
Εγώ είχα κλείσει ριάντ με πάρκινγκ (όπως παντού) αλλά ο χάρτης μας έβγαζε σε σημείο που δεν έμπαινε αυτοκίνητο.
Το μππρρδδοοομμμ του google maps κάθε φορά που δεν βρίσκαμε το δρόμο πέρασε σε άλλο επίπεδο...Ψυχολογικά μας δημιούργησε και τρολάραμε ότι δεν υπάρχει Roadtrip που να σέβεται τον εαυτό του χωρίς να χρειαστεί να κάνεις αναστροφή και κατά προτίμηση σε κλειστό δρόμο με νησίδα (!) αφού ο οδηγός στον κυκλικό κόμβο πήρε την 3η αντί για την 4η έξοδο όταν έξοδος λογίζεται ακόμη και το βοηθητικό καλντερίμι! Πίκρα λέμε.
Από την άλλη ακόμα έχω μνήμες από τα οδικά της παιδικής μου ηλικίας όταν η μάνα είχε απλωμένο ολόκληρο τον έντυπο χάρτη των 3 τετραγωνικών μέτρων προσπαθώντας να τον συμμαζέψει

Τελικά το ριάντ ήταν μέσα στο Μεδίνα πιο μέσα δε γίνεται!
Και το πάρκινγκ;
Αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο, παρκάρισμα λέει παραλία σε κάποιο χώρο!
Που φυσικά δεν το έγραφαν στην καταχώρηση. Τι τραβάμε...
Το βρήκαμε όμως κάποτε κ αισίως ξεκινήσαμε τη βόλτα μας.
Η Μεδίνα ήταν μπροστά από το ριάντ. Η οποία ήταν κλειστή,καθαρή και περιποιημένη, καμία σχέση με αυτές του Μαρακές και της Φες.

Κορώνα στα κεφάλια τους ο Βασιλεύς! (μακριά από μας)




Υπάρχει και εξωτερική Μεδίνα η οποία είναι πιο καθημερινή με αγορές τροφίμων


Και street food παντού


Πολύ τα λιμπίστηκα αυτά αλλά αναγκάστηκα να προσπεράσω αφού η μύγα έκανε πάρτι παντού....καλά τα είχαμε πάει μέχρι στιγμής δεν ήθελα να ρισκάρω το ταξίδι μου.

Πήραμε το δρόμο προς το τζαμί και τον Hassan Tower





O Μιναρές έχει ύψος 44 μέτρα και είναι ημιτελής, όταν ο κατασκευαστής του ο AlMansur αποδήμησε εις Κύριον- ή Αλλάχ- το 1199, η κατασκευή σταμάτησε. Αν είχε ολοκληρωθεί θα ήταν ο ψηλότερος μιναρές του Μουσουλμανικού κόσμου





Είναι λίγο σα κολοβός



Ωραίο ήταν και μετά κατευθυνθήκαμε προς την Kasbah de Udayas που wannabe παραλιακή κάσμπα με νησιώτικο χρώμα.









Από κει βγήκαμε στα μπαλκόνια με θέα προς τον ωκεανό που έκοβε την ανάσα.
Καθότι θαλασσόπληκτοι....



Βιντεάκι
Rabat
Περιμέναμε όπως όλοι το ηλιοβασίλεμα.


Ρεμβάζω




Από το πρωινό στο σούρουπο πέρα από κάτι μπισκοτάκια δεν είχαμε βάλει στο στόμα μας μπουκιά και το στομάχι είχε κολλήσει στην πλάτη.
Ο φίλος @Kyriakao, που έκανε παρόμοιο ταξίδι λίγους μήνες πριν, μου είχε προτείνει να φάω σε μαροκινό εστιατόριο που τρώνε οι ντόπιοι και πήραμε το δρόμο προς τα εκεί.
Μαζί με μας το δρόμο πήραν και εκατοντάδες μαροκινοί οι οποίοι διακτινίζονταν προς κάθε κατεύθυνση την ώρα που έληγε η νηστεία.
Μέχρι να φτάσουμε κατέβαζαν κεπέγκια από παντού και το μόνο διαθέσιμο φαγητό στο δρόμο ήταν αυτό που είχαν καθήσει επάνω του όλες οι βρωμόμυγες της μεδίνας κι έτσι εκείνη τη μέρα έφαγαν μέχρι κι οι πιστοί του Ραμαζανίου ενώ εμείς μείναμε νηστικοί και ταλαιπωρημένοι, οι απόκληροι της μοίρας . Και της μύγας.
Λίγο πριν την τελική απελπισία, μας χαμογέλασε ο Αλλάχ και πέσαμε πάνω σε τίμιο ντόπιο φαστφουντάδικο, ένας τρώει τρεις πεθαίνουν, είδαμε κάτι πιατάρες με μπέργκερ και κοτοπουλάρες και δεν το σκεφτήκαμε στιγμή.
Πραγγείλαμε αυτό το καλοθρεμμένο κοτόπουλο και δεν έμεινε ούτε κοκκαλάκι ενώ τα τέρατα οι συνταξιδιώτες μου μου έλεγαν ότι είναι το ίδιο πουλερικό που έβλεπα νωρίτερα κάτω από το σύννεφο με τις μύγες, όσο εγώ έπεφτα με τα μούτρα...
13 ευρώ μαζί με τα αναψυκτικά και χωρίς καμία παρενέργεια (όπως απεδείχθη αργότερα)

To ριάντ είχε μια πολύ συμπαθητική ταράτσα με θέα προς τον ωκεανό και την κάσμπα , αποφασίσαμε να τελειώσουμε τη βραδιά εκεί.


Εκεί συστηθήκαμε με νεαρό φέρελπη Γερμανό που έμενε στο ίδιο ριάντ, είχε απλώσει την κουβέρτα του κατάχαμα και αρμένιζε με βλέμμα στο άπειρο.
Πιάσαμε ψιλοκουβέντα και μας είπε ότι πέρασε ένα ολόκληρο τρίμηνο στη Ραμπάτ και δεν είχε δει τίποτε άλλο! Τον ρωτήσαμε την ηλικία του και είπε 25, ρώτησε κι αυτός και είπαμε ...γονείς σου! Δεν μας φαίνεται καθόλου είπε, δεν το πήραμε όμως τοις μετρητοίς γιατί κάπνιζε λέει κιφ όλη μέρα και χάζευε τη θάλασσα

Ο Τάσος που ζει για κάτι τέτοια τον ρώτησε από που είναι κι όταν απάντησε Στουτγάρδη του είπε μην ανησυχείς, είναι μικρή πόλη η Στουτγάρδη πόσοι να την παρηγόρησαν πια όσο λείπεις!
Δεν το έπιασε το χιούμορ μας ευτυχώς, και έτσι αποσυρθήκαμε και εμείς οι γερολαίοι που σε 10 μέρες κι έναν ημιΑΜΕΑ είχαμε οργώσει όλη τη χώρα και του λέγαμε κουράγιο μια τελευταία μέρα οδήγησης σου έμεινε και μετά μπορείς να πας σπίτι σου να ...πεθάνεις με την ησυχία σου, πόσο να σε αντέξει η δόλια η ισχιαλγία, χωρίς ίχνος ξεκούρασης!
Επόμενη μέρα, η τελευταία πια του οδικού, επιστροφή στο Μαρακές για τα αξιοθέατα που είχαν απομείνει και την πτήση της επιστροφής. Και ανάμεσα, στάση στην Καζαμπλάνκα που ήταν άλλωστε πάνω στο δρόμο μας.
Αυτό έλεγε το πλάνο.
Μόνο οι πλανήτες είχαν γυρίσει ανάδρομα και έμελλε να δοκιμάσουν το ταλαιπωρημένο μου νευρικό σύστημα όταν έτρωγα ανελέητο άκυρο από παντού, εξαντλήθηκε το χιούμορ μου, και χρειάστηκε να επαναφέρω την προσωπικότητά μου... στις εργοστασιακές ρυθμίσεις προκειμένου οι φουκαριάρηδες οι συνταξιδιώτες μου να γλυτώσουν από την ανόητη γκρίνια μου.
Last edited: