Νέα Ζηλανδία Η Μέση Γη και το χρονικό του ύπνου, της φαγούρας και…των πτωμάτων

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.152
Likes
14.443
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Περιεχόμενα
  1. Κεφάλαιο 1
  2. Ημέρα 2: Σαλπάροντας με τον Καπετάν-Κουκ]Με το πρόσωπο τσίτα από τον πολύωρο ύπνο από το παράθυρο του δωματίου διαπιστώσαμε περιχαρείς ότι εδέησε ο καιρός να μας δείξει το καλοκαιρινό του πρόσωπο. Ένας περίλαμπρος ήλιος με φόντο καταπράσινα νησάκια διάσπαρτα στον κόλπο [B]Bay of Ιslands[/B
  3. Ημέρα 3: Σαν βγεις στο πηγαιμό για τον καταρράκτη είναι μακρύς ο δρόμος…]Πρωί πρωί με την αυγούλα αποφασίσαμε ότι πρέπει να δώσουμε μια ευκαιρία στο Auckland να ξεδιπλώσει κάποιες γοητευτικές γωνιές του. Γι’αυτό και οδεύσαμε οδικώς προς το Cornwall Park και το λόφο One Tree Hill. Το πάρκο Cornwall είναι πραγματικά μια όαση με μεγάλα δένδρα, άφθονο πράσινο και λουλούδια όπου αξίζει να κάτσεις στη παλιομοδίτικη καφετέρια και να παρατηρείς τους Ωκλανδιανούς που έρχονται εδώ να φέρουν βόλτα τα τετράποδά τους ή να κάνουν τζόκινγκ. Το [B]One Tree Hill [/B
  4. Ημέρα 4: Στις πύλες της κολάσεως – «Κία Όρα»]Με ένα βαρύ ουρανό και ψιλόβροχο μας υποδέχθηκε η επόμενη μέρα. Η ΕΜΥ Νέας Ζηλανδίας ομολογώ ότι έχει πολλή δουλειά έτσι που αλλάζει απρόβλεπτα ο καιρός έστω κι εν μέσω καλοκαιριού. Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το πρώτο γεωθερμικό πάρκο της περιοχής με τον ευφάνταστο τίτλο [B]Hell’s Gate[/B
  5. Ημέρες 5&6: Αυτή η Μόρντορ…πού είναι;;]To πρόγραμμα της μέρας περιελάμβανε επίσκεψη στο [B]γεωθερμικό πάρκο Waiotapu[/B]. Ομολογουμένως είναι το πιο ενδιαφέρον και πολύχρωμο γεωθερμικό πάρκο, που περιβάλλεται από πυκνό δάσος. Το highlight του πάρκου θεωρείται το γκέιζερ Lady Knox το οποίο εκρήγνυται καθημερινά στις 10:15, μόνο που η εκτόνωση προκαλείται με τη χρήση…σαπουνάδας. Εντούτοις αυτό δεν πτοεί τους επισκέπτες να τρέχουν άρον άρον για να παρακολουθήσουν την επίδειξη. Εμείς αντίθετα προς το πλήθος αγνοήσαμε επιδεικτικά το digital γκέιζερ (άμα έχεις πάει [URL='http://www.travelstories.gr/glossary.php?do=item&id=78']Ισλανδία[/URL
  6. Ημέρες 7&8: Πάνω στην άμμο την ξανθή γράψαμε τ’ όνομά μας…
  7. Ημέρες 9&10: Τα βαμπίρ ζουν Φραγκοσυριανή μου γλυκιά!
  8. Ημέρα 11: Στις Άλπεις των μύθων
  9. Ημέρες 12&13: Από τις Άλπεις στη λίμνη Wanaka
  10. Ημέρες 14&15: Τα παιδία παίζει στο Queenstown!]Πρώτη μας μέριμνα να ξεχυθούμε και να ανακαλύψουμε τις ομορφιές που υπάρχουν γύρω από το Queenstown. Αρχικά κάναμε τη παραλίμνια διαδρομή προς το Glenorchy (θυμόμουν ότι η συμφορουμίτισα getxowoman την είχε χαρακτηρίσει εκπληκτική). Και όντως οδηγώντας μετά το κέρας της λίμνης Wakatipu απλώνεται στο βάθος μέσα από τα γαλαζοπράσινα νερά της λίμνης το μαγευτικό ορεινό τοπίο του [B]πάρκου Mount Aspiring[/B
  11. Ημέρες 16-18: Το φιόρδ κι η κλήση
  12. Περί πτωμάτων

και μια καταγάλανη λαχταριστή θάλασσα ήταν αρκετά για να μην χάσουμε ούτε λεπτό. Το Bay of Islands έχει ξεχωριστή ιστορική σημασία για τους ευρωπαίους αποίκους καθώς ο Captain Cook το 1769 περιηγήθηκε στα νερά της περιοχής και ήρθε σε επαφή με τους αυτόχθονες πληθυσμούς των Μαορί. Μόνο που ο καλός σου απήλαυσε στην πιο παρθένα του έκδοση αυτό που εμείς επρόκειτο να δούμε παρέα με ένα τσούρμο τουρίστες από το κατάστρωμα ενός καταμαράν. Βέβαια το Βay of Islands είναι και ένας από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς στο βόρειο νησί γι’αυτό και σφύζει από κίνηση ειδικά το βράδυ (μπηχτή να μην ξεχνιόμαστε).


Bay of islands

Εμείς απτόητοι βέβαια. Σορτσάκι, κοντομάνικο, αντιηλιακό (ο ήλιος εκεί δεν αστειεύεται), φωτογραφικές και ξεκινάμε να εξερευνήσουμε τα μυστικά του κόλπου. Το ταξίδι διαρκεί με το ταχύπλοο περίπου 4 ώρες και σε οδηγεί μέσα από τους υδάτινους δρόμους που χωρίζουν τα μικρά καταπράσινα νησάκια. Αν δεν είχε πάρει στα σοβαρά ο ξεναγός το ρόλο του και να μας έχει γανώσει τα αυτιά για τον Cook, θα ήταν όλα πιο ειδυλλιακά: κι εδώ ο Cook αυτό κι εκεί ο Cook εκείνο. Αχ μονολόγησα αν δεν έχεις τι να πεις βγάζεις κι από μύγα ξίγκι.
Το highlight ήταν, αφού ο καιρός το επέτρεψε, το Hole in the Rock. Μην φανταστείτε κάτι εξωτικό, κάτι σαν το Κλέφτικο στη Μήλο μόνο που πέρα από αυτό ξεδιπλώνεται ο απέραντος Ειρηνικός ωκεανός. Προς τέρψιν των τουριστών που τσίριζαν χαρούμενα προσπαθούσε ο καπετάνιος-ξεναγός να περάσει ολόκληρο καταμαράν μέσα από τη τρύπα, ενώ εγώ αντίθετα ανατρίχιαζα στην ιδέα ότι δεν θα προλάβω να δω το Μάτσου Πίτσου και θα με φάει η μαύρη θάλασσα. Ευτυχώς επικράτησε η σύνεση. Οι ΝΖοί έχουν μια εμμονή με την ασφάλεια στις παρεχόμενες τουριστικές υπηρεσίες κάτι που ενώ εμάς τους ελληνάρες μας άφηνε αδιάφορους, οι απανταχού της γης αγγλοσάξωνες το εκτιμούσαν ιδιαίτερα.


Hole in rock

Επιστρέψαμε λοιπόν σ’ένα απάνεμο λιμανάκι για διάλειμμα (κάτι σαν στάση στο Μοτέλ Λεβέντη) όπου εμείς οι θερμόαιμοι αποφασίσαμε να φορέσουμε τα μαγιώ και να ρίξουμε τη βουτιά μας στη παραλία πράγμα που δεν έδειξε να συγκινεί κανέναν άλλον!! Περιέργως το νερό δεν ήταν παγωμένο αλλά τι να περιμένεις από μια παραλία που στα 10 μέτρα από την ακτή το νερό σου φτάνει στα γόνατα. Άσε που ο βυθός της ήταν ένας απαίσιος βούρκος σαν λίμνη (παρά τα πεντακάθαρα νερά).
Χαρωποί λοιπόν επιστρέψαμε στο λιμάνι της Paihia όπου γινόταν ένας ψιλοπανικός από κόσμο και κίνηση (επιτέλους) κι επειδή θεωρήσαμε ότι πήραμε μια γεύση από την περιοχή, αποφασίσαμε για οικονομία χρόνου να πάρουμε το δρόμο για το Auckland. Πάντως και στην ακτή μας εντυπωσίασε ότι ο κόσμος ΔΕΝ έκανε μπάνιο στις παραλίες (κι όσοι έκαναν μάλλον τουρίστες ήταν).

Βέβαια ο καιρός αρκετά μας είχε χαριστεί κι έτσι τα γνωστά σύννεφα και το ψιλόβροχο μας συνόδευσαν στα 200+ χλμ που μας χώριζαν από τον προορισμό μας. Η διαδρομή ήταν πολύ ευχάριστη καθώς όλο το τοπίο ήταν καταπράσινο, αν και κουραστική για τον οδηγό καθώς ακόμα και η εθνική τους έχει 1 λουρίδα ανά κατεύθυνση και ο δρόμος είχε συνέχεια στροφές. Εντούτοις τους βγάζω το καπέλο γιατί μέχρι το τέλος του ταξιδιού λακκούβα δεν είδα στο οδόστρωμα. Οι άνθρωποι συντηρούν τους δρόμους με υποδειγματική επιμέλεια.
Πρώτη στάση τα σπήλαια Waiomio (δεν είναι τόσο γνωστά αν κρίνω από το ότι ήμασταν μόνο 6 επισκέπτες εκεί). Αυτό που έχουν κοινό με τα αντίστοιχα διασημότερα και μεγαλύτερα στο Τe Αnau και το Waitomo είναι τα glow-worms, κοινώς φωσφορίζοντα-σκουλήκια τα οποία κατασκηνώνουν στην οροφή των σπηλαίων και με το αμυδρό φως τους προσελκύουν την τροφή τους. Κι αν η τροφή δεν αρκεί, ε δεν το έχουν σε τίποτα να φάνε το ένα το άλλο. Ομολογουμένως το θέαμα με εντυπωσίασε γιατί θύμιζε γαλαξία. Οικογενειακή παρακαλώ ιδιοκτησία και αξιοποίηση τα σπήλαια πάντως!
Δεύτερη στάση στον καταρράκτη Whangarei που πέφτει από μια απόκρημνη πλαγιά ύψους 25 μέτρων δημιουργώντας μια ανήλιαγη λιμνούλα όπου κατασκηνώνουν πάπιες.


Καταρράκτης Whangarei

Αργά το απογευματάκι φτάσαμε στο Auckland όπου χωρίς να χάσουμε λεπτό ξεχυθήκαμε στους δρόμους του κέντρου της πόλης, για να διαπιστώσουμε απλά ότι δεν έχει και πολλά να προσφέρει στον επισκέπτη σαν αξιοθέατα. Δρόμοι, ουρανοξύστες, κάποια παλιά κτήρια στο λιμάνι, πάρκα. Καταλήξαμε στο Skyline όπου απολαύσαμε αφ’υψηλού τη θέα της πόλης που είναι ιδιόμορφη σαν τοποθεσία: εκτείνεται σε μια στενή λουρίδα γης, ωκεανός από τη μια κι από την άλλη, με αναρίθμητα νησάκια και κολπίσκους. Όλα καταπράσινα και τακτοποιημένα. Εννοείται βέβαια ότι δεν νοούνται διώροφες κατασκευές ή πολυκατοικίες. Όλα βιλίτσες με το κήπο τους πνιγμένα στο πράσινο (αχ πόσο μου λείπει το Περιστέρι).


Νυχτερινή άποψη του Auckland από το Skyline

Κι επειδή το Auckland φάνηκε να μην διαθέτει την απαστράπτουσα νυχτερινή ζωή που αναμέναμε, καταλήξαμε στο κεμπαμπτζίδικο της γειτονιάς μας για φαγητό και σαν καλά παιδιά πέσαμε πάλι για ύπνο. Καλά ολόκληρο Auckland κάτι σε Πέγκυ Ζήνα δεν διαθέτει για το τσακίρ κέφι;;;; Αχ, αχ, ξανά καληνύχτα σας. :shock:
 

Attachments

Last edited:

Lyda

Member
Μηνύματα
723
Likes
241
Επόμενο Ταξίδι
ΚΑΛΜΥΚΙΑ
Ταξίδι-Όνειρο
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Πολυ ωραια η αρχη, περιμενουμε την συνεχεια
 

Rosa

Member
Μηνύματα
1.635
Likes
1.964
Ταξίδι-Όνειρο
Trobriand Islands...
:clap::clap::clap: To περίμενα πώς και τι να ξεκινήσεις ιστορία!!!! Από την Αιθιοπία στη χώρα των kiwi (μέσω Ντάμπου Ντάμπι, βεβαίως βεβαίως!!!) Αναμένω με αγωνία τη συνέχεια!!!!!!!!!!!!!!


υ.γ. θέλω κι εγώ να αγκαλιάσω νεοζηλανδέζικο μαξιλάρι, ζητώ πολλά??:roll:)
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.152
Likes
14.443
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
Ειπα να ξεπεράσω τη τεμπελιά μου Ρόζα μου.... κάτσε γιατί έχω άλλες 16 μέρες!!
 

Rosa

Member
Μηνύματα
1.635
Likes
1.964
Ταξίδι-Όνειρο
Trobriand Islands...
Πάλι καλά, πάντως...φαντάσου αντί για Ντάμπου Ντάμπι, η μήτηρ σου να σου έλεγε Χάμπτι Ντάμπτι.....:haha: (ξέρεις ποιον...εκείνον που 'sat on a wall', κλπ...)
 

getxowoman

Member
Μηνύματα
2.207
Likes
1.289
Και γω σε περιμενα!!!! Τόσες μέρες έμεινα & γω !! Ανυπομονω για συνέχεια!!
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.221
Likes
5.757
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Ποιος πάει ταβέρνα; Όλοι εδώ είμαστε αγκαλιά με τον υπολογιστή και περιμένουμε ταξίδι στη Μέση Γη....
 

eleni70

Member
Μηνύματα
341
Likes
132
Ταξίδι-Όνειρο
Αφρική
απολαυστικη αφηγηση...ονειρεμενος προορισμος...
περιμενω κ εγω τη συνεχεια με περιεργεια, γιατι αντε ο υπνος (λυσαμε την απορια), αντε η φαγουρα αλλα τα πτωματα!!!!!!:shock::shock:
 
Μηνύματα
2.487
Likes
3.195
Ταξίδι-Όνειρο
ΙΑΠΩΝΙΑ
Ενδιαφέρον,δύσκολο ταξίδι!!ελπίζω τις απορίες μας για τη φαγούρα και τα υπόλοιπα να μας τις λύσεις εγκαίρως....μη φτάσουμε να περιμένουμε 17;μέρες που διήρκησε το ταξίδι σου:haha:
 
Μηνύματα
1.666
Likes
1.327
Επόμενο Ταξίδι
Κρακοβία-Βαρσοβία
Ταξίδι-Όνειρο
...Ιθάκη...
Ωραία πρώτα να ομολογήσω ότι ο Άρχοντας των δακτυλιδιών υπήρξε ανέκαθεν η ωραιότερη ιστορία που έχω διαβάσει και η τριλογία στην μεγάλη οθόνη με ικανοποίησε πλήρως. Επίσης η αφήγησή σου είναι εξαιρετική. Έχω κολλήσει πάνω σας και σας ακολουθώ κατά πόδας. Κάντε λίγο χώρο στο κρεβάτι, ενοχλώ; δεν ενοχλώ
 
Last edited by a moderator:

pattyyy

Member
Μηνύματα
1.565
Likes
1.271
Επόμενο Ταξίδι
χμ...
Ταξίδι-Όνειρο
νότια αφρική
Δεν ξεκόλλησα τα μάτια μου από τον υπολογιστή! Γράφεις πολύ ωραία για έναν ονειρεμένο προορισμό! Αναμένω συνέχεια!!!
 

hydronetta

Member
Μηνύματα
4.152
Likes
14.443
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
όπου δεν έχω πάει
HΜΕΡΑ 4: Στις πύλες της κολάσεως – «Κία Όρα»

Με ένα βαρύ ουρανό και ψιλόβροχο μας υποδέχθηκε η επόμενη μέρα. Η ΕΜΥ Νέας Ζηλανδίας ομολογώ ότι έχει πολλή δουλειά έτσι που αλλάζει απρόβλεπτα ο καιρός έστω κι εν μέσω καλοκαιριού. Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το πρώτο γεωθερμικό πάρκο της περιοχής με τον ευφάνταστο τίτλο Hell’s Gate.
Γεωθερμικό Πάρκο Hell's Gate
To πάρκο έχει έκταση 4 τετραγωνικών χλμ και μέσω μιας καλοσχεδιασμένης διαδρομής (την οποία απαγορεύεται να παρακάμψεις εκτός αν επιθυμείς να μαγειρευτείς στον ατμό) περπατάς δίπλα από έδαφος που κυριολεκτικά καπνίζει, ενώ διάσπαρτες είναι λίμνες με λάσπη που κοχλάζει. Το Πάρκο σχετίζεται με τις παραδόσεις των Μαορί, καθώς στους καταρράκτες Kakahi (είναι οι μεγαλύτεροι θερμοί καταρράκτες στο κόσμο-μη φανταστείτε βέβαια Νιαγάρα) πλένονταν οι πολεμιστές στα θειώδη νερά για να θεραπεύσουν τις πληγές τους και για να απομακρύνουν το “tapu” του πολέμου. Στο πάρκο μπορείς να απολαύσεις ένα καυτό λασπόλουτρο για 20 λεπτά αυστηρά (περιμένει και στην ουρά κόσμος) και μετά να μουλιάσεις όσο θέλεις στην ιαματικά θειώδη λουτρά, πράγμα που το πράξαμε βεβαίως βεβαίως.

Ακολουθήσαμε στη συνέχεια πορεία βορειοδυτικά προς τη λίμνη Okataina που στον οδηγό μου έδειχνε να έχει μια υπέροχη παραλία και μιας κι ο καιρός το επέτρεπε είπαμε να ρίξουμε την καθιερωμένη μας βουτιά. Ατυχώς πέσαμε σε σχολική εκδρομή και η υπέροχη παραλία είχε γίνει ένας απέραντος παιδότοπος. Πεισματικά είπαμε ότι θα πρέπει να υπάρχει κάποιο μονοπάτι που να σε οδηγεί σε κάποια από τις πολλές μικρές παραλίες που φαίνονταν στις ακτές της λίμνης. Κι έτσι επιστρέψαμε οδικώς προς τα πίσω όπου υπήρχε σχετική σήμανση για τα μονοπάτια προς τη λίμνη. Παρκάραμε και ξεκινήσαμε το trekking.
Χαμένοι...ψάχνοντας τη λίμνη
Και περπατάγαμε και περπατάγαμε, ανηφόρες, κατηφόρες, μέσα στην οργιώδη βλάστηση, μόνοι κι έρημοι κάτι που δεν φάνηκε να μας πονηρεύει ιδιαίτερα…. καθώς μετά από 1.30 ώρα καταλήξαμε πάλι στην ίδια παραλία που είχαμε φτάσει αρχικά με το αυτοκίνητο!! Μόνο που το σχολείο είχε φύγει, η παραλία ήταν σχεδόν έρημη κι εμείς «οι έξυπνοι» είχαμε άλλη μιαμιση ώρα ποδαρόδρομο επιστροφή για να πάμε πίσω στο αμάξι. Ευτυχώς όμως που υπάρχουν καλοί άνθρωποι πρόθυμοι να ανταποκριθούν στις δραματικές εκκλήσεις μας για ωτοστόπ.:D

Το απόγευμα είχαμε κανονίσει να εντρυφήσουμε στις παραδόσεις των Μαορί και μετά από σχετικές συστάσεις επιλέξαμε το Tarimaki Maori village. Ομολογώ ότι η όλη εμπειρία μου ήταν άκρως απογοητευτική. Αρχικά μας παρέλαβαν με πούλμαν καθώς το "παραδοσιακό" χωριό βρίσκεται εκτός Rotorua. O οδηγός μας θεώρησε ότι μάλλον πρόκειται για σχολική εκδρομή: μας έβαζε να τραγουδάμε, να αναφωνούμε συνεχώς περιχαρείς «Κία Όρα» (Καλωσορίσατε στα Μαορί), να μιμούμαστε λέξεις και κινήσεις των Μαορί και να χειροκροτούμε κάθε φυλή που εκπροσωπείτο στο πούλμαν συνοδεύοντάς το με το αντίστοιχο χουρέι. Εμείς βέβαια μούγκα, είχα μουλαρώσει κι αρνιόμουν να συμμετέχω σ’αυτό το τσίρκο.
Φτάνοντας στο χωριό (3 πούλμαν συνολικά - biiiiiiiiig business), ακολούθησε η τελετουργία αποδοχής μας από τον αρχηγό του χωριού για την οποία είχαμε ήδη εκλέξει έναν εκπρόσωπο να προσφέρει κλάδο ελαίας (ότι ερχόμαστε εν ειρήνη).
Η τελετή υποδοχής των Μαορί
Ακολούθησε μια σύντομη περιήγηση στο ιμιτασιόν χωριό όπου σε κάθε καλύβα μας έδειχναν και κάτι από τις καθημερινές δραστηριότητες των Μαορί. Αυτό όμως γινόταν άναρχα με αποτέλεσμα να αποκομίσουμε λίγες πληροφορίες. Και βέβαια κράτησε πολύ λίγο καθώς το βούκινο σάλπισε και μας μαζέψανε στο μικρό αμφιθέατρο για να δούμε τους χορούς και τα τραγούδια.
Εκεί κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό όταν επί σκηνής μέσα στους "παραδοσιακούς" Μαορί εμφανίστηκε κι ένας κιθαρωδός!!!. :shock: Είχαν κιθάρες οι Μαορί;; Όπως με ενημέρωσαν εκ των υστέρων με την άφιξη των ευρωπαίων η κιθάρα ενσωματώθηκε στις μουσικές τους παραδόσεις! Υπό τους ήχους λοιπόν της κιθάρας απολαύσαμε το σύντομο πρόγραμμα το οποίο περιελάμβανε και τον γνωστό πολεμικό χορό Haka που χαρακτηρίζεται από έντονες κινήσεις του σώματος, χτυπήματα με τα χέρια στο στήθος και τα πόδια, κραυγές, γούρλωμα ματιών και έξοδο της γλώσσας που σκοπό είχε να δημιουργήσει φόβο στους αντιπάλους.
Haka: σκοπός είναι η δημιουργία δέους και φόβου στους αντιπάλους
Είναι μια παράδοση που συνεχίζεται και από την εθνική ομάδα ραγκμπυ της ΝΖ (το θυμόμαστε όλοι από τη διαφήμιση με τους σκωτσέζους με τα κιλτ).
Ακολούθησε λουκούλειο μπουφέ όπου για να αποζημιωθώ για την απογοήτευσή μου έφαγα ένα σκασμό. Μας έκαναν επίδειξη του πώς μας μαγείρεψαν το φαγητό που φάγαμε: υποτίθεται το αρνάκι ψήθηκε στη χόβολη (πολύ αμφιβάλω) και μας υπέδειξαν το δρόμο προς το souvenir shop… Συνολικά ο περισσότερος χρόνος στο χωριό αναλώθηκε στο φαγητό...
Στη επιστροφή μια από τα ίδια…
«Κία Όρααααααααααα» αναφωνούσαν όλοι οι τουρίστες κι εγώ σιωπηλός και προβληματισμένος αν το όλο σκηνικό που είδα αντιπροσωπεύει τους Μαορί κι αν με βοήθησε να κατανοήσω τον πολιτισμό τους. :roll: Σίγουρα όχι... (συνεχίζεται)
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.207
Μηνύματα
883.787
Μέλη
38.903
Νεότερο μέλος
Akis2002

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom