hydronetta
Member
- Μηνύματα
- 4.152
- Likes
- 14.443
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- όπου δεν έχω πάει
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα 2: Σαλπάροντας με τον Καπετάν-Κουκ]Με το πρόσωπο τσίτα από τον πολύωρο ύπνο από το παράθυρο του δωματίου διαπιστώσαμε περιχαρείς ότι εδέησε ο καιρός να μας δείξει το καλοκαιρινό του πρόσωπο. Ένας περίλαμπρος ήλιος με φόντο καταπράσινα νησάκια διάσπαρτα στον κόλπο [B]Bay of Ιslands[/B
- Ημέρα 3: Σαν βγεις στο πηγαιμό για τον καταρράκτη είναι μακρύς ο δρόμος…]Πρωί πρωί με την αυγούλα αποφασίσαμε ότι πρέπει να δώσουμε μια ευκαιρία στο Auckland να ξεδιπλώσει κάποιες γοητευτικές γωνιές του. Γι’αυτό και οδεύσαμε οδικώς προς το Cornwall Park και το λόφο One Tree Hill. Το πάρκο Cornwall είναι πραγματικά μια όαση με μεγάλα δένδρα, άφθονο πράσινο και λουλούδια όπου αξίζει να κάτσεις στη παλιομοδίτικη καφετέρια και να παρατηρείς τους Ωκλανδιανούς που έρχονται εδώ να φέρουν βόλτα τα τετράποδά τους ή να κάνουν τζόκινγκ. Το [B]One Tree Hill [/B
- Ημέρα 4: Στις πύλες της κολάσεως – «Κία Όρα»]Με ένα βαρύ ουρανό και ψιλόβροχο μας υποδέχθηκε η επόμενη μέρα. Η ΕΜΥ Νέας Ζηλανδίας ομολογώ ότι έχει πολλή δουλειά έτσι που αλλάζει απρόβλεπτα ο καιρός έστω κι εν μέσω καλοκαιριού. Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το πρώτο γεωθερμικό πάρκο της περιοχής με τον ευφάνταστο τίτλο [B]Hell’s Gate[/B
- Ημέρες 5&6: Αυτή η Μόρντορ…πού είναι;;]To πρόγραμμα της μέρας περιελάμβανε επίσκεψη στο [B]γεωθερμικό πάρκο Waiotapu[/B]. Ομολογουμένως είναι το πιο ενδιαφέρον και πολύχρωμο γεωθερμικό πάρκο, που περιβάλλεται από πυκνό δάσος. Το highlight του πάρκου θεωρείται το γκέιζερ Lady Knox το οποίο εκρήγνυται καθημερινά στις 10:15, μόνο που η εκτόνωση προκαλείται με τη χρήση…σαπουνάδας. Εντούτοις αυτό δεν πτοεί τους επισκέπτες να τρέχουν άρον άρον για να παρακολουθήσουν την επίδειξη. Εμείς αντίθετα προς το πλήθος αγνοήσαμε επιδεικτικά το digital γκέιζερ (άμα έχεις πάει [URL='http://www.travelstories.gr/glossary.php?do=item&id=78']Ισλανδία[/URL
- Ημέρες 7&8: Πάνω στην άμμο την ξανθή γράψαμε τ’ όνομά μας…
- Ημέρες 9&10: Τα βαμπίρ ζουν Φραγκοσυριανή μου γλυκιά!
- Ημέρα 11: Στις Άλπεις των μύθων
- Ημέρες 12&13: Από τις Άλπεις στη λίμνη Wanaka
- Ημέρες 14&15: Τα παιδία παίζει στο Queenstown!]Πρώτη μας μέριμνα να ξεχυθούμε και να ανακαλύψουμε τις ομορφιές που υπάρχουν γύρω από το Queenstown. Αρχικά κάναμε τη παραλίμνια διαδρομή προς το Glenorchy (θυμόμουν ότι η συμφορουμίτισα getxowoman την είχε χαρακτηρίσει εκπληκτική). Και όντως οδηγώντας μετά το κέρας της λίμνης Wakatipu απλώνεται στο βάθος μέσα από τα γαλαζοπράσινα νερά της λίμνης το μαγευτικό ορεινό τοπίο του [B]πάρκου Mount Aspiring[/B
- Ημέρες 16-18: Το φιόρδ κι η κλήση
- Περί πτωμάτων
Περίλυποι αποχαιρετίσαμε τις παραλίες και πήραμε πάλι το δρόμο προς τα νοτιοανατολικά (το ανέβα το βουνό, κατέβα το βουνό δεν το γλυτώσαμε) με κατεύθυνση τη παραθαλάσσια πόλη της Kaikoura. Μιας και είχαμε ολόκληρη μέρα να καλύψουμε την απόσταση των 400 χλμ, κάναμε αρχικά μια μικρή παράκαμψη προς το εθνικό πάρκο των λιμνών Nelson. Εκεί μέσα στα ψηλόκορφα βουνά με τα πυκνά δάση οξιάς, οι παγετώνες έσκαψαν δυο βαθιές λίμνες εδώ και 200 εκατομμύρια χρόνια.
Πρώτη στάση η λίμνη Rotoroa. Φτάνοντας στο παρκινγκ ξεδιπλώθηκε μπροστά μας ένα υπέροχο τοπίο: γαλήνια νερά, ψηλές κορφές στο βάθος, κατάφυτες πλαγιές και …ελάχιστοι επισκέπτες. Ένα κανό αραγμένο στην μικρή παραλία… κι εγώ έτριβα τα χέρια μου από ικανοποίηση που θα έκανα βαρκάδα σε ένα τέτοιο ειδυλλιακό περιβάλλον. Αλλά.. αλλά... Με το που ανοίξαμε τη πόρτα του αυτοκινήτου και κάναμε τα πρώτα βήματα προς τον επίγειο παράδεισο, δεχτήκαμε μια ανελέητη επίθεση από ένα σμήνος από μυγάκια που προσγειώνονταν σε κάθε ελεύθερη επιφάνεια του σώματός μας. Όταν δε είδα ένα παρκαρισμένο το χέρι μου να μου ρουφάει στη κυριολεξία το αίμα, τα μαζέψαμε άρον άρον, μπήκαμε στο αμάξι και όπου φύγει φύγει.
Εκεί συνειδητοποίησα ότι αυτό το ελεεινό πετούμενο, το οποίο ονομάζεται sandfly και ενδημεί παντού στη ΝΖ, ήταν η αιτία για την πολυήμερη φαγούρα. Ένα μικροσκοπικό βαμπίρ που για να επωάσει τα αυγά του ρουφάει το αίμα των ανυποψίαστων επισκεπτών.
Στην επόμενη λίμνη Rotoiti, το σκηνικό με τα μυγάκια ήταν πιο ανεκτό κι έτσι βρήκαμε την ευκαιρία για παιχνίδι με τις πάπιες και τους κύκνους της λίμνης. Φιλικότατα ζωντανά (για τη μπάκα τους), κάνουν ένα κακό χαμό τριγύρω σου αν κάνεις να τους προσφέρεις ένα μεζεδάκι.
H υπόλοιπη διαδρομή μέχρι την Kaikoura κύλισε μέσα από ένα σχετικά γυμνό τοπίο με διάσπαρτους μόνο αμπελώνες. Με τη ψυχή στο στόμα γιατί κοντέψαμε να μείνουμε στη μέση του πουθενά από βενζίνη, περάσαμε το Blenheim (την «ηλιόλουστη» πρωτεύουσα της ΝΖ όπως ονομάζεται) και αναφωνώντας «θάλαττα, θάλαττα» φτάσαμε στην ανατολική ακτή του νησιού με άπλετη θέα προς τον Ειρηνικό.
Πλατσουρίσαμε τα πόδια μας στις απέραντες ερημικές παραλίες (για να λέμε ότι βουτήξαμε και στον Ειρηνικό) και λίγο πριν την Kaikοura συναντήσαμε την αποικία με τις φώκιες. Εκατοντάδες φώκιες άπλωναν την κορμάρα τους χαλαρώνοντας πάνω στα βράχια. Επειδή τα φαινόμενα απατούν, είναι σκοπιμότερο να κρατά κανείς αποστάσεις ασφαλείας από αυτά τα γλυκύτατα κατά τα άλλα πλάσματα. Κι αυτό το κατάλαβα καλά όταν περιφερόμενος διατάραξα την ολύμπια ηρεμία μιας θηλυκιάς, που παίρνοντάς τα στο κρανίο άρχισε να γρυλίζει και να κινείται απειλητικά. Περιττό να πω πόσες φωτογραφίες βγάλαμε εκεί. Οι φώκιες να ξύνονται, να λιάζονται σε άπειρες πόζες, να καυγαδίζουν…
Λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα φτάσαμε στη Kaikoura και κάναμε τη βόλτα μας στο λόφο με πανοραμική θέα στη μικρή πόλη και τον απέραντο ωκεανό.
Ακολούθησε δείπνο σε βραβευμένο (!!) εστιατόριο με «οργανική» κουζίνα. Αλλά εκτός του ότι ήταν μερίδα πείνας (εφέ, αλλά όχι ποσότητα), το αρνάκι ήταν τόσο στεγνό και άνοστο που δεν κατάφερε να μας απογειώσει γευστικά. Αφού απαριθμήσαμε τους αστερισμούς του νοτίου ημισφαιρίου στον ξάστερο ουρανό, φορτίσαμε μπαταρίες (ύπνος τι άλλο) για την συνέχεια του ταξιδιού μας.
Η Kaikoura είναι η φαλαινοπρωτεύουσα της ΝΖ, καθώς οι τουρίστες έρχονται εδώ για να δουν φάλαινες με τα οργανωμένα και πανάκριβα θαλάσσια ταξίδια. Κάτι πολύ δημοφιλές όπως αποδείχθηκε, καθώς την επόμενη μέρα δεν βρήκαμε θέση σε κάποιο πλοιάριο για να αποθανατήσουμε κι εμείς ένα πτερύγιο να εξέρχεται των υδάτων του ωκεανού. Έτσι πήραμε το δρόμο προς τη μεγαλύτερη πόλη του νότιου νησιού το Christchurch.
Στο ιστορικό κέντρο της πόλης δεσπόζει ο γοτθικός καθεδρικός ναός που ολοκληρώθηκε στις αρχές του αιώνα (καρμπόν των αντίστοιχων απανταχού της γης). Το σκηνικό συμπληρώνεται από το παλιομοδίτικο τραμ που καλύπτει μια σύντομη διαδρομή και απευθύνεται αποκλειστικά σε τουρίστες, το αγγλικού τύπου ποταμάκι για βαρκάδα, μερικά βικτωριανά κτήρια, ένα μοντέρνο κτίσμα που στεγάζει την αίθουσα τέχνης (δυστυχώς δεν την επισκεφθήκαμε) καθώς και το Arts Centre, ένα εντυπωσιακό σύμπλεγμα γοτθικών κτηρίων των τελών του 19ου αιώνα που σήμερα στεγάζει μικρά ατελιέ ντόπιων καλλιτεχνών. Σπυριά έβγαλε ο φίλος μου ο Φώτης στην ιδέα ότι μπορώ να περάσω το υπόλοιπο της ημέρας μπαινοβγαινοντας στα ατελιέ αποφασίζοντας πώς θα κάνω τη πιστωτική μου κάρτα να χτυπήσει κόκκινο. Επαναφέροντάς με στην πραγματικότητα, με οδήγησε στους βοτανικούς κήπους, ένα παράδεισο, περιποιημένο υποδειγματικά, με πολλά δέντρα και λουλούδια. Μέχρι και βοτανολογικό tour σου κάνουνε αν θες να μάθεις περισσότερα!
Το βραδάκι τιμήσαμε με τη παρουσία μας την ελληνική ταβέρνα “Santorini” όπου φάγαμε αρνάκι μαγειρεμένο αλά ελληνικά (ήταν νοστιμότατο). Είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε επί μακρόν με την ιδιοκτήτρια πόσο το σύστημα στη ΝΖ παρέχει ευκαιρίες σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να ευημερούν. Η έννοια της μίζας είναι άγνωστη, όπως και της φοροδιαφυγής... :roll:
Υπό τους ήχους ζωντανής ορχήστρας μαζί με τους απόδημους έλληνες τραγουδήσαμε και χορέψαμε: «Μια φούντωση μια φλόγααα, έχω μέσα στη καρδιάααααααα…» κι έτσι πλήρεις εθνικής περηφάνιας μέσα από τους παντέρημους νυκτερινούς δρόμους του Christchurch συνειδητοποιήσαμε ότι το γλεντήσαμε απόψε. Άντε ύπνο!!!! Αύριο μας περιμένουν οι Άλπεις!!
Πρώτη στάση η λίμνη Rotoroa. Φτάνοντας στο παρκινγκ ξεδιπλώθηκε μπροστά μας ένα υπέροχο τοπίο: γαλήνια νερά, ψηλές κορφές στο βάθος, κατάφυτες πλαγιές και …ελάχιστοι επισκέπτες. Ένα κανό αραγμένο στην μικρή παραλία… κι εγώ έτριβα τα χέρια μου από ικανοποίηση που θα έκανα βαρκάδα σε ένα τέτοιο ειδυλλιακό περιβάλλον. Αλλά.. αλλά... Με το που ανοίξαμε τη πόρτα του αυτοκινήτου και κάναμε τα πρώτα βήματα προς τον επίγειο παράδεισο, δεχτήκαμε μια ανελέητη επίθεση από ένα σμήνος από μυγάκια που προσγειώνονταν σε κάθε ελεύθερη επιφάνεια του σώματός μας. Όταν δε είδα ένα παρκαρισμένο το χέρι μου να μου ρουφάει στη κυριολεξία το αίμα, τα μαζέψαμε άρον άρον, μπήκαμε στο αμάξι και όπου φύγει φύγει.
Εκεί συνειδητοποίησα ότι αυτό το ελεεινό πετούμενο, το οποίο ονομάζεται sandfly και ενδημεί παντού στη ΝΖ, ήταν η αιτία για την πολυήμερη φαγούρα. Ένα μικροσκοπικό βαμπίρ που για να επωάσει τα αυγά του ρουφάει το αίμα των ανυποψίαστων επισκεπτών.
Στην επόμενη λίμνη Rotoiti, το σκηνικό με τα μυγάκια ήταν πιο ανεκτό κι έτσι βρήκαμε την ευκαιρία για παιχνίδι με τις πάπιες και τους κύκνους της λίμνης. Φιλικότατα ζωντανά (για τη μπάκα τους), κάνουν ένα κακό χαμό τριγύρω σου αν κάνεις να τους προσφέρεις ένα μεζεδάκι.
H υπόλοιπη διαδρομή μέχρι την Kaikoura κύλισε μέσα από ένα σχετικά γυμνό τοπίο με διάσπαρτους μόνο αμπελώνες. Με τη ψυχή στο στόμα γιατί κοντέψαμε να μείνουμε στη μέση του πουθενά από βενζίνη, περάσαμε το Blenheim (την «ηλιόλουστη» πρωτεύουσα της ΝΖ όπως ονομάζεται) και αναφωνώντας «θάλαττα, θάλαττα» φτάσαμε στην ανατολική ακτή του νησιού με άπλετη θέα προς τον Ειρηνικό.
Πλατσουρίσαμε τα πόδια μας στις απέραντες ερημικές παραλίες (για να λέμε ότι βουτήξαμε και στον Ειρηνικό) και λίγο πριν την Kaikοura συναντήσαμε την αποικία με τις φώκιες. Εκατοντάδες φώκιες άπλωναν την κορμάρα τους χαλαρώνοντας πάνω στα βράχια. Επειδή τα φαινόμενα απατούν, είναι σκοπιμότερο να κρατά κανείς αποστάσεις ασφαλείας από αυτά τα γλυκύτατα κατά τα άλλα πλάσματα. Κι αυτό το κατάλαβα καλά όταν περιφερόμενος διατάραξα την ολύμπια ηρεμία μιας θηλυκιάς, που παίρνοντάς τα στο κρανίο άρχισε να γρυλίζει και να κινείται απειλητικά. Περιττό να πω πόσες φωτογραφίες βγάλαμε εκεί. Οι φώκιες να ξύνονται, να λιάζονται σε άπειρες πόζες, να καυγαδίζουν…
Λίγο πριν το ηλιοβασίλεμα φτάσαμε στη Kaikoura και κάναμε τη βόλτα μας στο λόφο με πανοραμική θέα στη μικρή πόλη και τον απέραντο ωκεανό.
Ακολούθησε δείπνο σε βραβευμένο (!!) εστιατόριο με «οργανική» κουζίνα. Αλλά εκτός του ότι ήταν μερίδα πείνας (εφέ, αλλά όχι ποσότητα), το αρνάκι ήταν τόσο στεγνό και άνοστο που δεν κατάφερε να μας απογειώσει γευστικά. Αφού απαριθμήσαμε τους αστερισμούς του νοτίου ημισφαιρίου στον ξάστερο ουρανό, φορτίσαμε μπαταρίες (ύπνος τι άλλο) για την συνέχεια του ταξιδιού μας.
Η Kaikoura είναι η φαλαινοπρωτεύουσα της ΝΖ, καθώς οι τουρίστες έρχονται εδώ για να δουν φάλαινες με τα οργανωμένα και πανάκριβα θαλάσσια ταξίδια. Κάτι πολύ δημοφιλές όπως αποδείχθηκε, καθώς την επόμενη μέρα δεν βρήκαμε θέση σε κάποιο πλοιάριο για να αποθανατήσουμε κι εμείς ένα πτερύγιο να εξέρχεται των υδάτων του ωκεανού. Έτσι πήραμε το δρόμο προς τη μεγαλύτερη πόλη του νότιου νησιού το Christchurch.
Στο ιστορικό κέντρο της πόλης δεσπόζει ο γοτθικός καθεδρικός ναός που ολοκληρώθηκε στις αρχές του αιώνα (καρμπόν των αντίστοιχων απανταχού της γης). Το σκηνικό συμπληρώνεται από το παλιομοδίτικο τραμ που καλύπτει μια σύντομη διαδρομή και απευθύνεται αποκλειστικά σε τουρίστες, το αγγλικού τύπου ποταμάκι για βαρκάδα, μερικά βικτωριανά κτήρια, ένα μοντέρνο κτίσμα που στεγάζει την αίθουσα τέχνης (δυστυχώς δεν την επισκεφθήκαμε) καθώς και το Arts Centre, ένα εντυπωσιακό σύμπλεγμα γοτθικών κτηρίων των τελών του 19ου αιώνα που σήμερα στεγάζει μικρά ατελιέ ντόπιων καλλιτεχνών. Σπυριά έβγαλε ο φίλος μου ο Φώτης στην ιδέα ότι μπορώ να περάσω το υπόλοιπο της ημέρας μπαινοβγαινοντας στα ατελιέ αποφασίζοντας πώς θα κάνω τη πιστωτική μου κάρτα να χτυπήσει κόκκινο. Επαναφέροντάς με στην πραγματικότητα, με οδήγησε στους βοτανικούς κήπους, ένα παράδεισο, περιποιημένο υποδειγματικά, με πολλά δέντρα και λουλούδια. Μέχρι και βοτανολογικό tour σου κάνουνε αν θες να μάθεις περισσότερα!
Το βραδάκι τιμήσαμε με τη παρουσία μας την ελληνική ταβέρνα “Santorini” όπου φάγαμε αρνάκι μαγειρεμένο αλά ελληνικά (ήταν νοστιμότατο). Είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε επί μακρόν με την ιδιοκτήτρια πόσο το σύστημα στη ΝΖ παρέχει ευκαιρίες σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να ευημερούν. Η έννοια της μίζας είναι άγνωστη, όπως και της φοροδιαφυγής... :roll:
Υπό τους ήχους ζωντανής ορχήστρας μαζί με τους απόδημους έλληνες τραγουδήσαμε και χορέψαμε: «Μια φούντωση μια φλόγααα, έχω μέσα στη καρδιάααααααα…» κι έτσι πλήρεις εθνικής περηφάνιας μέσα από τους παντέρημους νυκτερινούς δρόμους του Christchurch συνειδητοποιήσαμε ότι το γλεντήσαμε απόψε. Άντε ύπνο!!!! Αύριο μας περιμένουν οι Άλπεις!!
Attachments
-
41,9 KB Προβολές: 121
Last edited: