hydronetta
Member
- Μηνύματα
- 4.152
- Likes
- 14.443
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- όπου δεν έχω πάει
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα 2: Σαλπάροντας με τον Καπετάν-Κουκ]Με το πρόσωπο τσίτα από τον πολύωρο ύπνο από το παράθυρο του δωματίου διαπιστώσαμε περιχαρείς ότι εδέησε ο καιρός να μας δείξει το καλοκαιρινό του πρόσωπο. Ένας περίλαμπρος ήλιος με φόντο καταπράσινα νησάκια διάσπαρτα στον κόλπο [B]Bay of Ιslands[/B
- Ημέρα 3: Σαν βγεις στο πηγαιμό για τον καταρράκτη είναι μακρύς ο δρόμος…]Πρωί πρωί με την αυγούλα αποφασίσαμε ότι πρέπει να δώσουμε μια ευκαιρία στο Auckland να ξεδιπλώσει κάποιες γοητευτικές γωνιές του. Γι’αυτό και οδεύσαμε οδικώς προς το Cornwall Park και το λόφο One Tree Hill. Το πάρκο Cornwall είναι πραγματικά μια όαση με μεγάλα δένδρα, άφθονο πράσινο και λουλούδια όπου αξίζει να κάτσεις στη παλιομοδίτικη καφετέρια και να παρατηρείς τους Ωκλανδιανούς που έρχονται εδώ να φέρουν βόλτα τα τετράποδά τους ή να κάνουν τζόκινγκ. Το [B]One Tree Hill [/B
- Ημέρα 4: Στις πύλες της κολάσεως – «Κία Όρα»]Με ένα βαρύ ουρανό και ψιλόβροχο μας υποδέχθηκε η επόμενη μέρα. Η ΕΜΥ Νέας Ζηλανδίας ομολογώ ότι έχει πολλή δουλειά έτσι που αλλάζει απρόβλεπτα ο καιρός έστω κι εν μέσω καλοκαιριού. Αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το πρώτο γεωθερμικό πάρκο της περιοχής με τον ευφάνταστο τίτλο [B]Hell’s Gate[/B
- Ημέρες 5&6: Αυτή η Μόρντορ…πού είναι;;]To πρόγραμμα της μέρας περιελάμβανε επίσκεψη στο [B]γεωθερμικό πάρκο Waiotapu[/B]. Ομολογουμένως είναι το πιο ενδιαφέρον και πολύχρωμο γεωθερμικό πάρκο, που περιβάλλεται από πυκνό δάσος. Το highlight του πάρκου θεωρείται το γκέιζερ Lady Knox το οποίο εκρήγνυται καθημερινά στις 10:15, μόνο που η εκτόνωση προκαλείται με τη χρήση…σαπουνάδας. Εντούτοις αυτό δεν πτοεί τους επισκέπτες να τρέχουν άρον άρον για να παρακολουθήσουν την επίδειξη. Εμείς αντίθετα προς το πλήθος αγνοήσαμε επιδεικτικά το digital γκέιζερ (άμα έχεις πάει [URL='http://www.travelstories.gr/glossary.php?do=item&id=78']Ισλανδία[/URL
- Ημέρες 7&8: Πάνω στην άμμο την ξανθή γράψαμε τ’ όνομά μας…
- Ημέρες 9&10: Τα βαμπίρ ζουν Φραγκοσυριανή μου γλυκιά!
- Ημέρα 11: Στις Άλπεις των μύθων
- Ημέρες 12&13: Από τις Άλπεις στη λίμνη Wanaka
- Ημέρες 14&15: Τα παιδία παίζει στο Queenstown!]Πρώτη μας μέριμνα να ξεχυθούμε και να ανακαλύψουμε τις ομορφιές που υπάρχουν γύρω από το Queenstown. Αρχικά κάναμε τη παραλίμνια διαδρομή προς το Glenorchy (θυμόμουν ότι η συμφορουμίτισα getxowoman την είχε χαρακτηρίσει εκπληκτική). Και όντως οδηγώντας μετά το κέρας της λίμνης Wakatipu απλώνεται στο βάθος μέσα από τα γαλαζοπράσινα νερά της λίμνης το μαγευτικό ορεινό τοπίο του [B]πάρκου Mount Aspiring[/B
- Ημέρες 16-18: Το φιόρδ κι η κλήση
- Περί πτωμάτων
3 ώρες κρατά το ακτοπλοϊκό ταξίδι από Wellington για το λιμάνι του Picton στο νότιο νησί. Οι ΝΖ το αξιολογούν σαν ένα από τα ωραιότερα ταξίδια με πλοίο στο κόσμο, η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι μάλλον υπερβάλλουν. Στη ουσία στην τελευταία ώρα του ταξιδιού περνάς μέσα από φιορδ με χαμηλούς λόφους και διάσπαρτα νησάκια, μερικά πνιγμένα στο τροπικό πράσινο. Όμορφο, γαλήνιο τοπίο αλλά όχι και να μείνεις με το στόμα ανοικτό. Κι αν βέβαια η διαδρομή μέσα από τα στενά Cook έχει γίνει με καλό καιρό και δεν είσαι τάβλα στο σαλόνι του πλοίου λόγω ναυτίας.
Προορισμός μας ήταν το εθνικό πάρκο Abel Tasman κι έτσι από το Picton ακολουθήσαμε τον παράδρομο Queen Charlotte Rd που ακολουθεί παράλληλη πορεία με την ακτογραμμή του Marlboro Sound. Το σκηνικό με τα νησάκια και τα χαμηλά φιορδ είναι αποτέλεσμα της ανόδου της στάθμης της θάλασσας κατά την ύστερη εποχή των παγετώνων. Με σύμμαχο έναν υπέρλαμπρο ήλιο απολαύσαμε μια εξαιρετική διαδρομή ανάμεσα στη τροπική βλάστηση και τα τυρκουάζ νερά κάνοντας συχνές στάσεις για φωτογραφίες και ρεμβασμό. Δεν είναι τυχαίο που η περιοχή αυτή θεωρείται από τα τουριστικά αξιοθέατα της χώρας.
Το υπόλοιπο της διαδρομής μας μέχρι την κωμόπολη Τakaka στα όρια του πάρκου Abel Tasman, ήταν μάλλον πληκτική και στο τέλος κουραστική καθώς ήταν όλο στροφές με άνοδο και κάθοδο βουνού στο τελευταίο κομμάτι. Κατορθώσαμε όμως να φτάσουμε στη διαμονή μας κατά την ώρα του δείπνου (είπαμε εκεί τρώμε 7 με 8μμ).
Το πρόγραμμα της επόμενης μέρας περιελάμβανε trekking στο πάρκο Abel Tasman. To πάρκο αυτό περιλαμβάνει μια σειρά διαδρομών μέσα από τροπικό δάσος βροχής (rainforest) σε συνδυασμό όμως που «σκοτώνει», καθώς κατά διαστήματα παρεμβάλλονται χρυσοκίτρινες παραλίες! Κοινώς πετάς το σακίδιο ρίχνεις βουτιά και συνεχίζεις…. Για τους πιο τεμπέληδες υπάρχουν και θαλάσσια ταξί που κάνουν τη διαδρομή όλου του πάρκου από θαλάσσης ή σου επιτρέπουν να σταματήσεις ενδιάμεσα και να περπατήσεις για μια μικρή απόσταση. Τουλάχιστον έτσι το φανταζόμουνα στο μυαλό μου… Αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!
Πουρνό πουρνό πήραμε το δρόμο για την παραλία Totaranui στο βόρειο άκρο του πάρκου που είναι και το σημείο έναρξης του trekking. Ο χωματόδρομος που οδηγεί στην παραλία μέσα από ένα καταπράσινο τροπικό δάσος, δεν πτοεί αρκετούς τουρίστες να φτάνουν εδώ και να κατασκηνώνουν στο οργανωμένο κάμπιγκ. Φτάνοντας και μεις ανακαλύπτουμε μια μεγάλη θεϊκή παραλία, με χρυσοκίτρινη άμμο, αφράτη αφράτη, σχεδόν άδεια (είπαμε άγνωστο γιατί, δεν κάνουνε μπάνιο), πεντακάθαρη και χωρίς ομπρέλες ή καντίνες!! Και με το τροπικό δάσος πάνω από τα κεφάλια μας… κοιτιόμαστε με το φίλο μου και σιωπηρά πήραμε την απόφαση: δεν το κουνάμε, δεν πάμε πουθενά. Μπανάκι, ηλιοθεραπεία και ξεκούραση. Πάντως μεταξύ μας, αίσχος! Ούτε ένα παγωμένο κοκτέιλ στη παραλία υπό τους ήχους Lady Gaga, λίγο τάνγκα για κουτσομπολιό….Τσ τσ υπανάπτυκτοι… πού εμείς στη Μύκονο!).
Παρά λοιπόν τις σαφέστατες «ελλείψεις» σε "παρουσίες" και υποδομές, εμείς απολαύσαμε το μπανάκι μας κάτι που είχαμε ανάγκη μετά από όλο το τρέξιμο και την οδήγηση.
Αργότερα στην επιστροφή, κάναμε μια μικρή παράκαμψη στο κόλπο Wainui με όμορφους βραχώδεις σχηματισμούς όπου τα νερά είχαν τραβηχτεί και σχηματιζόταν μια τεράστια παραλία.
Ως έτεροι πρωτόπλαστοι μαζί με τους λιγοστούς επισκέπτες της παραλίας, απολαύσαμε ήλιο, θέα προς τον ανοικτό ωκεανό, την ηρεμία του τοπίου, αλλά μπάνιο δεν κάναμε…. Περπάταγες περπάταγες και όλο μέχρι τα γόνατα το νερό.
Στην επιστροφή μας αναφώνησα πανευτυχής : «Επιτέλους καλοκαιρινές διακοπές!!!» Κι αφού ξύστηκα πάλι γιατί η φαγούρα συνεχιζόταν, μετά το δείπνο των 7, την έπεσα για ύπνο! Ε, ρε γλέντια!
Προορισμός μας ήταν το εθνικό πάρκο Abel Tasman κι έτσι από το Picton ακολουθήσαμε τον παράδρομο Queen Charlotte Rd που ακολουθεί παράλληλη πορεία με την ακτογραμμή του Marlboro Sound. Το σκηνικό με τα νησάκια και τα χαμηλά φιορδ είναι αποτέλεσμα της ανόδου της στάθμης της θάλασσας κατά την ύστερη εποχή των παγετώνων. Με σύμμαχο έναν υπέρλαμπρο ήλιο απολαύσαμε μια εξαιρετική διαδρομή ανάμεσα στη τροπική βλάστηση και τα τυρκουάζ νερά κάνοντας συχνές στάσεις για φωτογραφίες και ρεμβασμό. Δεν είναι τυχαίο που η περιοχή αυτή θεωρείται από τα τουριστικά αξιοθέατα της χώρας.
Το υπόλοιπο της διαδρομής μας μέχρι την κωμόπολη Τakaka στα όρια του πάρκου Abel Tasman, ήταν μάλλον πληκτική και στο τέλος κουραστική καθώς ήταν όλο στροφές με άνοδο και κάθοδο βουνού στο τελευταίο κομμάτι. Κατορθώσαμε όμως να φτάσουμε στη διαμονή μας κατά την ώρα του δείπνου (είπαμε εκεί τρώμε 7 με 8μμ).
Το πρόγραμμα της επόμενης μέρας περιελάμβανε trekking στο πάρκο Abel Tasman. To πάρκο αυτό περιλαμβάνει μια σειρά διαδρομών μέσα από τροπικό δάσος βροχής (rainforest) σε συνδυασμό όμως που «σκοτώνει», καθώς κατά διαστήματα παρεμβάλλονται χρυσοκίτρινες παραλίες! Κοινώς πετάς το σακίδιο ρίχνεις βουτιά και συνεχίζεις…. Για τους πιο τεμπέληδες υπάρχουν και θαλάσσια ταξί που κάνουν τη διαδρομή όλου του πάρκου από θαλάσσης ή σου επιτρέπουν να σταματήσεις ενδιάμεσα και να περπατήσεις για μια μικρή απόσταση. Τουλάχιστον έτσι το φανταζόμουνα στο μυαλό μου… Αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά!
Πουρνό πουρνό πήραμε το δρόμο για την παραλία Totaranui στο βόρειο άκρο του πάρκου που είναι και το σημείο έναρξης του trekking. Ο χωματόδρομος που οδηγεί στην παραλία μέσα από ένα καταπράσινο τροπικό δάσος, δεν πτοεί αρκετούς τουρίστες να φτάνουν εδώ και να κατασκηνώνουν στο οργανωμένο κάμπιγκ. Φτάνοντας και μεις ανακαλύπτουμε μια μεγάλη θεϊκή παραλία, με χρυσοκίτρινη άμμο, αφράτη αφράτη, σχεδόν άδεια (είπαμε άγνωστο γιατί, δεν κάνουνε μπάνιο), πεντακάθαρη και χωρίς ομπρέλες ή καντίνες!! Και με το τροπικό δάσος πάνω από τα κεφάλια μας… κοιτιόμαστε με το φίλο μου και σιωπηρά πήραμε την απόφαση: δεν το κουνάμε, δεν πάμε πουθενά. Μπανάκι, ηλιοθεραπεία και ξεκούραση. Πάντως μεταξύ μας, αίσχος! Ούτε ένα παγωμένο κοκτέιλ στη παραλία υπό τους ήχους Lady Gaga, λίγο τάνγκα για κουτσομπολιό….Τσ τσ υπανάπτυκτοι… πού εμείς στη Μύκονο!).
Παρά λοιπόν τις σαφέστατες «ελλείψεις» σε "παρουσίες" και υποδομές, εμείς απολαύσαμε το μπανάκι μας κάτι που είχαμε ανάγκη μετά από όλο το τρέξιμο και την οδήγηση.
Αργότερα στην επιστροφή, κάναμε μια μικρή παράκαμψη στο κόλπο Wainui με όμορφους βραχώδεις σχηματισμούς όπου τα νερά είχαν τραβηχτεί και σχηματιζόταν μια τεράστια παραλία.
Ως έτεροι πρωτόπλαστοι μαζί με τους λιγοστούς επισκέπτες της παραλίας, απολαύσαμε ήλιο, θέα προς τον ανοικτό ωκεανό, την ηρεμία του τοπίου, αλλά μπάνιο δεν κάναμε…. Περπάταγες περπάταγες και όλο μέχρι τα γόνατα το νερό.
Στην επιστροφή μας αναφώνησα πανευτυχής : «Επιτέλους καλοκαιρινές διακοπές!!!» Κι αφού ξύστηκα πάλι γιατί η φαγούρα συνεχιζόταν, μετά το δείπνο των 7, την έπεσα για ύπνο! Ε, ρε γλέντια!
Attachments
-
41,9 KB Προβολές: 121
Last edited: