Γουατεμάλα Κόστα Ρίκα Παναμάς Ποτάμια και ζούγκλα

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός

Στις Λαϊκές Αγορές των χωριών, Λίμνη Atitlan

Επειδή κοιμόμαστε κάθε βράδυ αρκετά νωρίς δεν χρειάζεται να βάζουμε ξυπνητήρι, αφού είναι σίγουρο ότι θα ξυπνήσουμε πολύ νωρίς. Έτσι λοιπόν στις 6:15 ήμασταν έτοιμοι για αναχώρηση από την Αntigua. Αφού ετοιμάσαμε τα πράγματα μας κατεβήκαμε στη ρεσεψιόν και αφού περιμέναμε λίγο ήρθε κάποιος ο οποίος μας άνοιξε το γκαράζ που είχαμε αφήσει το αυτοκίνητο.

Το γκαράζ δεν ήταν του ξενοδοχείου αλλά του κτιρίου. Μάλιστα ήταν εμφανές ότι ο χώρος του γκαράζ παλιότερα ήταν ένα θέατρο ή ένας κινηματογράφος. Τώρα έχουν αφαιρέσει τα καθίσματα και μπορούν και παρκάρουν μία τριανταριά αυτοκίνητα. Και πάνω από τον κινηματογράφο αυτόν είναι το ξενοδοχείο. Είναι λίγο περίεργο. Δηλαδή στον τρίτο όροφο που μέναμε εμείς είχε ένα εξωτερικό διάδρομο και τα δωμάτια ήταν στη σειρά. Έτσι το παράθυρο του δωματίου έβλεπε στον διάδρομο και όχι σε εξωτερικό περιβάλλον. Αν λοιπόν είχες ανοιχτή την κουρτίνα σε έβλεπαν αυτοί που περνούσαν από το διάδρομο για να πάνε στο δωμάτιό τους. Αυτό ήταν ένα μειονέκτημα για το ξενοδοχείο που κατά τα άλλα ήταν σχετικά καλό.
Αλλά το περίεργο επίσης που είχε ήταν η βρύση του νιπτήρα. Ήταν βρύση όπως στα αεροδρόμια, που πατούσες το διακόπτη και έτρεχε νερό για λίγα δευτερόλεπτα. Ευτυχώς ήταν εύκολο να ρυθμίσω το χρόνο που θα έτρεχε το νερό όπως και την ποσότητα του νερού αυτού. Τέλος πάντων σε γενικές γραμμές ήταν καλό αφού ήταν κέντρο της πόλης και έτσι δεν χρειαζόταν να περπατήσουμε πολύ για να βρεθούμε στην κεντρική πλατεία.


1655097632989.jpeg



Ξεκινούσαμε πάλι αρκετά νωρίς, με ένα γεμάτο πρόγραμμα, το οποίο βέβαια δεν πραγματοποιήθηκε πλήρως. Το πρόβλημα σε αυτή τη χώρα είναι χαμηλές ταχύτητες που έχεις συνήθως. Έτσι κάναμε αρκετή ώρα μέχρι να πάμε στον πρώτο προορισμό, στο χωριό Comalapa. Κάθε Τρίτη, όπως και κάθε Πέμπτη και Σάββατο, γίνεται μία λαϊκή αγορά και είχε ενδιαφέρον. Αφήσαμε το αυτοκίνητο σε ένα παρκινγκ και μετά κάναμε βόλτα για μία ώρα βλέποντας υπέροχες εικόνες με τους ντόπιους. Δεν ήταν μόνο ο τρόπος που πουλούσαν τα προϊόντα τους αλλά και οι φορεσιές που φορούσαν οι γυναίκες. Δεν είχαμε δει μέχρι τώρα τόσο ωραίες φορεσιές. Στην Αντίγκουα που είχαμε δει αρκετές γυναίκες να φοράνε φορεσιές ήταν εκείνες οι οποίες πουλούσαν κάποια προϊόντα τους στους τουρίστες και λέγαμε ότι το έκαναν για να προσελκύσουν τους υποψήφιους πελάτες τους. Τώρα όμως απευθύνονταν στους ντόπιους. Όλες οι γυναίκες φορούσαν αυτές τις ωραίες φορεσιές.

Στην Comalapa αυτός ο τύπος προσπαθούσε να σώσει τον κόσμο (μάλλον):

1655097775860.jpeg





1655097747455.jpeg




1655097807348.jpeg



Είπατε τίποτα για τα κινητά στα χωριά;

1655097850584.jpeg



Το ζύγι όπως παλιά:

1655097916080.jpeg




1655097948841.jpeg




1655098002773.jpeg




1655098046939.jpeg




1655098117346.jpeg




1655098142242.jpeg




1655098194922.jpeg




1655098263119.jpeg




1655098292713.jpeg



Επόμενος σταθμός που ήταν στο πρόγραμμα ήταν η πόλη Panajachel. Βρίσκεται στην βόρεια πλευρά της λίμνης Ατιτλάν, η οποία είναι σε υψόμετρο 1.600 μέτρων. Είναι σίγουρο ότι αποτελεί έναν κρατήρα παλιού ηφαιστείου, αν και δεν είναι στρογγυλή. Βρήκαμε και εκεί να παρκάρουμε, γιατί σε αυτή τη χώρα δεν είναι εύκολο να παρκάρεις. Φαίνεται οι άνθρωποι δεν έχουν αυτοκίνητα και έτσι δεν χρειάζονται τέτοιους χώρους. Βέβαια μέσα σε αυτά τα χωριά είναι πολύ δύσκολη η κυκλοφορία. Οι δρόμοι είναι στενοί και μηχανάκια και τρίκυκλα πετάγονται από παντού. Θέλει πολύ προσοχή.

Το θέμα είναι πως πάνε στο Panajachel. Έβαλα στο GPS Panajachel, και το Google Maps μας οδήγησε έξω από την Comalapa σε κάποιους χωματόδρομους της κακιάς ώρας. Απογοητευμένος σβήνω το Google και βάζω το maps.me, ώστε να δω που θα με έστελνε. Πράγματι με έστελνε να γυρίσω πίσω και μετά μέσω της Comalapa, με πήγε σε ένα σχετικά καλό δρόμο, αλλά και αυτός ήταν χωματόδρομος. Αφού προχωρήσαμε 3-4 km αποφασίσαμε ότι δεν γίνεται να προχωράμε σε τέτοιους δρόμους, αφού ήταν σίγουρο ότι θα υπήρχε καλύτερος. Για αυτό γύρισα πίσω στο χωριό και έβαλα στο GPS να μας οδηγήσει ξανά πίσω στην Αντίγκουα. Προχώρησα αρκετή ώρα και στο μέσον περίπου της διαδρομής, και αφού είχαμε φάει σχεδόν μία ώρα περιφερόμενοι σε χωματόδρομους και στα στενά της Comalapa, ξαναβάζω στο GPS το Panajachel. Αυτά τα τραγικά συμβαίνουν ενίοτε με τα μηχανήματα που χρησιμοποιούμε. Δεν ήταν η πρώτη μου φορά που αντιμετώπισα τέτοιο πρόβλημα. Ευτυχώς το λύσαμε και από την άλλη είδαμε τους χωρικούς που καλλιεργούσαν τα χωράφια τους. Τους είχαμε δει και σε άλλα σημεία της χώρας.

Για αρκετή ώρα οδηγήσαμε σε ασφαλτοστρωμένους δρόμους. Μέχρι που φτάσαμε στην πόλη και σε ένα πάρκινγκ αφήσαμε το αυτοκίνητο και για μία ώρα κάναμε βόλτες, αρχικά μέσα στην πόλη και κυρίως στην αγορά. Εδώ όλες οι αγορές είναι σκεπαστές. Ήταν πολύ όμορφη αλλά η πόλη γενικά είχε πάρα πολύ κίνηση και πέρα από μία ενδιαφέρουσα εκκλησία και αυτή την αγορά που προανέφερα, δεν είχε κάτι άλλο. Γι’ αυτό πήραμε το αυτοκίνητο και πήγαμε στην παραλία της ίδιας πόλης που απείχε 1,5 km. Για άλλη μία ώρα κάναμε βόλτες στην παραλία.


1655098460028.jpeg




1655098482932.jpeg




1655098544878.jpeg




1655098563159.jpeg



Παραλία, λίμνη Ατιτλάν:

1655098638264.jpeg



1655098591618.jpeg




1655098688682.jpeg




1655098716781.jpeg




1655098737865.jpeg




1655098781406.jpeg



Ο καιρός γενικά ήταν μουντός και δεν είχαμε καλή ορατότητα προς τη λίμνη. Εννοώ τα μακρινά χωριά, που φαινόταν στο βάθος στην απέναντι πλευρά. Όμως περάσαμε όμορφα.

Μπόνους καταρράκτης:

1655098841140.jpeg



Και θέα:

1655098869411.jpeg



Φύγαμε και από κει και βάλαμε στο GPS το χωριό Solola. Για να φτάσουμε εκεί πάλι δεν ήταν τόσο εύκολο γιατί οι δρόμοι περνάνε μέσα από άλλα χωριά και δεν ξέρω γιατί σήμερα σε όλα αυτά γινόταν λαϊκές αγορές, με αποτέλεσμα πολλοί αστυνομικοί στους δρόμους να μονοδρομούν κάποιους και σε έστελναν από αλλού. Πάντως φτάσαμε στο χωριό και για ακόμα μία φορά ευτυχώς βρήκαμε πάρκινγκ ασφαλείας να αφήσουμε το αυτοκίνητο. Και πάλι λέω μη φανταστείς ότι είναι εύκολη η κυκλοφορία μέσα σε αυτά τα χωριά. Πάρα πολύ δύσκολα τα πράγματα και τα 40 χρόνια που έχω εμπειρία στην οδήγηση σίγουρα μου δίνουν το δικαίωμα να είμαι σχετικά καλός σε αυτά τα δρομάκια.


1655098927012.jpeg




1655098949421.jpeg



Αφού λοιπόν παρκάραμε, κατεβήκαμε προς το κέντρο του χωριού όπου είδαμε εκτός από τις γυναίκες που φορούσαν τις πανέμορφες φορεσιές τους και αρκετούς άντρες να φοράνε αντίστοιχες φορεσιές. Αλλά προφανώς αντί για φούστες να φορούν παντελόνια. Ήταν μία έκπληξη για μας και μας άρεσε πάρα πολύ. Πήγαμε και σε αυτό το χωριό στην αγορά. Αφού κάναμε λίγη ώρα βόλτα και γινόταν χαμός από κόσμο, ενώ ήταν μεσημέρι γύρω στις 15:00, αποφασίσαμε να καθίσουμε να πιούμε κάτι, ώστε να δούμε την κίνηση. Προφανώς εγώ όσο είναι να οδηγήσω δεν πίνω καθόλου αλκοόλ. Έτσι ήπια μία πορτοκαλάδα.


1655098984734.jpeg




1655099016180.jpeg




1655099039027.jpeg




1655099069869.jpeg



Αφού καλύψαμε και σε αυτή την επίσκεψη μία ώρα πήραμε το αυτοκίνητο και ενώ είχαμε σκοπό να επισκεφτούμε κάποιο καταρράκτη και συγκεκριμένα τον Tzununa, αποφασίσαμε να μην το κάνουμε, γιατί θα φτάναμε πολύ αργά το ξενοδοχείο. Και ευτυχώς διότι πρώτον άρχισε να βρέχει και δεύτερον καθυστερήσαμε πολύ μέχρι να φτάσουμε στο ξενοδοχείο μας, που βρίσκεται στις νοτιοδυτικές όχθες της λίμνης Ατιτλάν. Ο αρχικός στόχος ήταν να μείνουμε στο Σαν Juan, ένα διάσημο χωριό της λίμνης, αλλά επειδή δεν βρήκα ξενοδοχείο με καλή τιμή αποφάσισα να μείνουμε στο Σαν Πέδρο, 3-4 χλμ πιο πέρα. Όλες οι διαδρομές που περάσαμε προς το Σαν Πέδρο, ήταν πολύ όμορφες. Και μάλιστα φτάσαμε και σε υψόμετρο κοντά στα τρία χιλιόμετρα. Ήταν διαδρομές γεμάτες με δάση, χαράδρες, φαράγγια και ποτάμια. Όμως δεν το απολαμβάναμε πλήρως, διότι ο καιρός ήταν βροχερός και σε πολλά σημεία είχε ομίχλη.

Όταν φτάσαμε στο χωριό που ήταν το ξενοδοχείο μας και ενώ στο GPS είχα βάλει το όνομα του ξενοδοχείου, εκείνο μας έστελνε από κάποιους στενούς δρόμους που δεν χωρούσε το αυτοκίνητο. Σταματάμε κάπου και πάνω που αναρωτιόμασταν τι να κάνουμε, έρχεται κάποιος που μιλούσε καλούτσικα Αγγλικά και ρώτησε αν μπορούσε να μας βοηθήσει. Μόλις του είπαμε το πρόβλημά μας, μας είπε ότι ξέρει τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου μας και τον πήρε τηλέφωνο. Μάλιστα του είπε να έρθει να μας πάρει για να μας οδηγήσει από δρόμους οι οποίοι έχουν φάρδος ικανό για το τζιπ που έχουμε. Πράγματι σε πέντε λεπτά είχε έρθει ο άνθρωπος με τη μηχανή του αλλά με το αυτοκίνητο κάναμε ακολουθώντας τον πάνω από 20 λεπτά για να φτάσουμε. Το πρόβλημα ήταν ότι και στους φαρδιούς δρόμους που μας πήγε, όταν συναντιόταν δύο οχήματα υπήρχε πρόβλημα.

Η Ντίνα είχε αγανακτήσει δίπλα μου με όλα αυτά που συνέβαιναν και μάλιστα μου είπε, και συμφώνησα, να μην χρησιμοποιήσουμε την επομένη καθόλου το αυτοκίνητο. Καταρχήν δεν ξέραμε πού να πάμε και πώς να βγούμε από το ξενοδοχείο, γιατί ενώ στο χάρτη οι δρόμοι εμφανίζονται δεν μπορείς να τους ακολουθήσεις με σιγουριά ότι θα χωράνε το αυτοκίνητο. Οι κάτοικοι κυκλοφορούν με τρίκυκλα τα οποία είναι πολύ στενά. Έχουν και μικρά ταξί που κι αυτά δεν έχουν πλάτος περισσότερο από 120 εκατοστά. Αυτό τους δίνει ευελιξία.

Το ξενοδοχείο μας ήταν πολύ κοντά στη θάλασσα και μπορεί να μην ήταν τέλειο αλλά είχαμε ένα άνετο δωμάτιο. Αφού ξεκουραστήκαμε καμιά ωρίτσα, πίνοντας και ένα από τα ποτάκια μας, βγήκαμε μία βόλτα να δούμε τι θα κάνουμε, αν και ο καιρός ήταν βροχερός. Μας άρεσε γιατί πετύχαμε και τον δρόμο που είχε τους πιο πολλούς τουρίστες οι οποίοι βέβαια είναι νέοι και νέες. Εμείς ήμασταν μάλλον οι πιο μεγάλοι.


1655099410072.jpeg



Στη βόλτα αποφασίσαμε να πάμε σε ένα μαγαζί να φάμε τάκος. Φάγαμε τρία πιάτα (μικρά ήταν) και ήπιαμε μία μπύρα του ενός λίτρου και δώσαμε 11 ευρώ, που ήταν πολύ λίγα λεφτά και ουσιαστικά είχαμε χορτάσει. Μετά και από αυτή τη βόλτα γυρίσαμε στο δωμάτιο γύρω στις 9:30 για ύπνο.


1655099463324.jpeg




1655099477032.jpeg



Η κλασική μπύρα της περιοχής που πίναμε:

1655099516219.jpeg



 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Ελπίζω να συνεχίσεις σύντομα, είμαστε και άρρωστοι με την περιοχή μερικοί :lol:
Γενικά το ξέρετε ότι είμαι γρήγορος στην εξέλιξη κάθε ιστορίας μου. Πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχω τελειώσει όλη την ιστορία. Μετά έχουμε και τις μάχες με τις τσούχτρες, συγνώμη τα θαλάσσια μπάνια ήθελα να πω.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Colon, Portobello και το Κανάλι

Το ταξίδι σχεδιάστηκε για κυκλοφορία με νοικιασμένο αυτοκίνητο και δυο οδηγούς. Όμως πλέον ήμουν μόνος. Έτσι το πήραμε απόφαση πως όπου ζοριζόμουν δε θα κυνηγούσαμε τον κάθε προορισμό του προγράμματός μου με το στανιό. Ό, τι προλάβουμε. Το καλό ήταν πως λόγω του τζετ λαγκ ξυπνούσαμε νωρίς και η μέρα ξεκινούσε λίγο μετά το ξημέρωμα.
Πρώτη μέρα λοιπόν. Στις 6:30, ίσως και λίγο νωρίτερα, πήραμε το αυτοκίνητο από το κλειστό παρκινγκ του ξενοδοχείου μας και ξεκινήσαμε το πρόγραμμα, όπως το είχαμε διαμορφώσει.

Εκείνο το πρωί δεν κάναμε ιδιαίτερες αλλαγές και ξεκινήσαμε για να πάμε να δούμε το κανάλι του Παναμά στο πιο κοντινό σημείο, το οποίο είναι πολύ κοντά στην πρωτεύουσα και ονομάζεται Miraflores. Φτάσαμε στις 06:45, αλλά μας έδιωξαν για λόγους ασφαλείας και μας ενημέρωσαν ότι ανοίγει στις 8:00 το πρωί. Δεν μας άφησαν ούτε μία φωτογραφία να βγάλουμε. Γενικά στον Παναμά έχει πολύ ασφάλεια και ελέγχους.

Αφού λοιπόν φύγαμε από εκεί, πήγαμε στο επόμενο σημείο για να δούμε το κανάλι, το Πέδρο Μιγκέλ, αλλά και εκεί μας έδιωξαν, γιατί μας είπαν ότι το μέρος αυτό δεν είναι καθόλου για τουρίστες.

Γι αυτό λοιπόν συνεχίσαμε προς την πλευρά του Ατλαντικού να πάμε στην πόλη Κολόν. Ο δρόμος είχε αρκετή κίνηση. Ίσως έφταιγε που ήταν Σάββατο και ο κόσμος έβγαινε για το ΣΚ. Όταν φτάσαμε εκεί είδαμε μία κατάσταση τραγική. Δεν περιμέναμε να δούμε μία τέτοια πόλη και μάλιστα στον Παναμά. Είχα διαβάσει στο Lonely Planet, ότι έχει πλέον παρακμάσει, αλλά τόσο πολύ! Σε μερικά σημεία νόμιζες ότι ήσουν σε βομβαρδισμένη περιοχή. Είχε πάρα πολλά μεγάλα και ωραία κτίρια εγκαταλειμμένα και στη φθορά του χρόνου αλλά και από ανθρώπους. Εγώ ήθελα να σταματήσουμε για καμιά φωτογραφία, αλλά η Ντίνα φοβόταν γιατί πίστευε ότι είναι επικίνδυνα.

1654490485132.jpeg


1654490523911.jpeg


1654490569449.jpeg


Αφού περάσαμε διάφορα στενά, στην ίδια κατάσταση σχεδόν παντού, είδαμε ένα κεντρικό δρόμο ο οποίος προφανώς πριν από 100 τόσα χρόνια θα ήταν στις δόξες του. Γενικά έβλεπες παλιά όμορφα κτίρια αλλά ήταν μισογκρεμισμένα. Επίσης έβλεπες φτωχούς ανθρώπους να πηγαίνουν από δω και από κει ή να κάνουν τις δουλειές του σπιτιού τους. Τελικά κάναμε δύο στάσεις για να βγάλουμε μερικές φωτογραφίες. Μάλιστα στη μία από αυτές μας ακολουθούσε συνέχεια ένα περιπολικό μέχρι που γυρίσαμε στο αυτοκίνητό μας για να το πάρουμε και να φύγουμε.

Η μια στάση ήταν κοντά στη θάλασσα αλλά δεν άξιζε και κάτι ιδιαίτερο, ενώ η άλλη ήταν στον κεντρικό δρόμο που προανέφερα για να βγάλουμε φωτογραφία μία εκκλησία και μερικά άλλα κτήρια. Εκ των υστέρων διάβασα ότι θεωρείται μία πολύ επικίνδυνη πόλη. Έτσι καλά κάναμε και φύγαμε.

1654490619327.jpeg


1654490646853.jpeg


Μετά προσπαθήσαμε να πάμε στη ζώνη Duty Free που προτείνει το Lonely Planet, αλλά καταλάβαμε ότι μάλλον πρόκειται για περιοχή που πάνε έμποροι. Έτσι δεν πήγαμε αλλά αποφασίσαμε να βάλουμε στο GPS την πόλη Πορτομπέλο, που βρίσκεται σε απόσταση μιας ώρας από την Κολόν. Ο δρόμος ήταν πολύ όμορφος, αν και λίγο στενός, αλλά ήταν συνέχεια κοντά στη θάλασσα. Μιλάμε βέβαια για τον Ατλαντικό ωκεανό και την Καραϊβική.

1654490710783.jpeg


Λίγο πριν φτάσουμε στο χωριό Portobello σταματήσαμε να δούμε ένα φρούριο (Ruinas de Portobelo, Fuerte Santiago) λίγο εγκαταλειμμένο, αλλά είχε ωραία θέα προς τη θάλασσα και κάποια νησιά. Από κει έφευγαν βάρκες για να πάνε όποιοι ήθελαν να κολυμπήσουν σε άλλα σημεία. Εμείς το σκεφτήκαμε αλλά αποφασίσαμε να μην σπαταλήσουμε το χρόνο μας σε μπάνιο.

1654490771649.jpeg


1654490800757.jpeg


Προχωρήσαμε και στο χωριό Portobello, όπου και εκεί είχε άλλο φρούριο. Το χωριό μας άρεσε αρκετά γιατί είχε το κλασικό λατινοαμερικάνικο χρώμα. Μείναμε σχεδόν μία ώρα κάνοντας βόλτες, αλλά δεν καθίσαμε κάπου.

1654490823055.jpeg


1654490852990.jpeg


1654490874541.jpeg


1654490923582.jpeg


Μετά πήραμε το δρόμο της επιστροφής, από τον ίδιο δρόμο. Είχε λίγη κίνηση σε κάποιο σημείο αλλά δεν ήταν κάτι τρομερό. Από την πόλη Κολόν προς την πόλη Παναμά μπαίνεις στον Εθνικό δρόμο και πληρώνεις διόδια 2,30 δολάρια. Στα διόδια δε σταματάμε, αλλά μας χρεώνει το αυτοκίνητο και τα κρατά η εταιρία ενοικίασης.

1654490955143.jpeg


Εμείς βγήκαμε πολύ νωρίς από την εθνική οδό για να πάμε πάλι στο κανάλι και το σημείο Miraflores Locks. Με εισιτήριο 10 δολαρίων το άτομο μπήκαμε και είδαμε ένα τεράστιο πλοίο να περνά από τις δεξαμενές που γέμιζαν και άδειαζαν νερό. Πήγαμε στην καλύτερη στιγμή, χωρίς να περιμένουμε, αλλά και χωρίς να χάσουμε τίποτα. Στο σημείο εκείνο το πλοίο κατέβαινε από την τελευταία λίμνη 2-3 δεξαμενές για να μπει στον Ειρηνικό ωκεανό. Πολύς κόσμος, όπως κι εμείς, είχε ανέβει σε μία μεγάλη εξέδρα αρκετά ψηλά για να βλέπει και ένας υπάλληλος ανέλυε το τι γινόταν.

1654491007898.jpeg


1654491027330.jpeg


1654491047696.jpeg


1654491144904.jpeg


Σε όλη αυτή τη διαδικασία του περάσματος του πλοίου το ωραίο ήταν ότι υπήρχαν άλλα δύο κανάλια πίσω από αυτό που βλέπαμε εμείς μπροστά μας. Ήταν και σε μεγαλύτερο υψόμετρο και βλέπαμε άλλα δυο πλοία να περνούν και αυτά προς την ίδια κατεύθυνση, δηλαδή τον Ειρηνικό ωκεανό.

1654491117310.jpeg


Έτσι ολοκληρώσαμε την πρώτη μέρα στην ύπαιθρο του Παναμά. Όμως δεν ήταν να μείνουμε στο ξενοδοχείο γιατί είχε ακόμα φως και κατεβήκαμε στον παραλιακό δρόμο, την malecon, που είναι πολύ κοντά στο ξενοδοχείο μας, για βόλτα.

1654491214441.jpeg


1654491360330.jpeg
 
Last edited:
D

Delmem38110

Guest
τι χρόνους εξόδου εισόδου έχει τώρα το αεροδρόμιο στον Παναμά. για να βγεις δηλαδή και να ξαναμπείς.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
τι χρόνους εξόδου εισόδου έχει τώρα το αεροδρόμιο στον Παναμά. για να βγεις δηλαδή και να ξαναμπείς.
Δεν είχαμε ιδιαίτερες καθυστερήσεις στον Παναμά. Οι υπάλληλοι ήταν γρήγοροι.
Άλλωστε πιστεύω ότι εξαρτάται από την κίνηση του αεροδρομίου εκείνη την ώρα που φτάνεις. Εμείς ας πούμε φάγαμε μεγάλη καθυστέρηση στο Σαν Χοσέ, αφού βγήκαμε τελευταίοι από το αεροπλάνο.
 
D

Delmem38110

Guest
Δεν είχαμε ιδιαίτερες καθυστερήσεις στον Παναμά. Οι υπάλληλοι ήταν γρήγοροι.
Άλλωστε πιστεύω ότι εξαρτάται από την κίνηση του αεροδρομίου εκείνη την ώρα που φτάνεις. Εμείς ας πούμε φάγαμε μεγάλη καθυστέρηση στο Σαν Χοσέ, αφού βγήκαμε τελευταίοι από το αεροπλάνο.
θα με ενδιέφερε πιο συγκεκριμένα αν θυμάσαι φυσικά. πόσα λεπτά αναμονή στο να βγείτε και πόσα λεπτά στο να μπείτε. ευχαριστώ.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
θα με ενδιέφερε πιο συγκεκριμένα αν θυμάσαι φυσικά. πόσα λεπτά αναμονή στο να βγείτε και πόσα λεπτά στο να μπείτε. ευχαριστώ.
Σίγουρα δε θυμάμαι με ακρίβεια. Όμως ήταν πολύ κοντά στη μισή ώρα γιατί στην Κόστα Ρίκα που ήταν μια ώρα το θυμάμαι πολύ καλά. Αλλά και πάλι σου λέω: αν πέσεις σε μεγάλη ουρά θα αργήσεις. Αν όχι, σε 15 λεπτά θα τελειώσεις. Βάλε και άλλα 5 λεπτά για τη βαλίτσα.
Στην αναχώρηση πιστεύω είναι πιο σύντομα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.240
Μηνύματα
884.603
Μέλη
38.930
Νεότερο μέλος
thanasisgr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom