Γουατεμάλα Κόστα Ρίκα Παναμάς Ποτάμια και ζούγκλα

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός

Επιστροφή και μικρή επίσκεψη στη Γενεύη (41 χρόνια μετά)

Στον επόμενο χάρτη φαίνονται οι διαδρομές που κάναμε στην Κόστα Ρίκα, χωρίς πολλές λεπτομέρειες.
1655886693823.png


Σαν Χοσέ: Βάλαμε το ξυπνητήρι στις 4 παρά τέταρτο με σκοπό να φύγουμε στις 4:30. Μετά από μερικές καθυστερήσεις φύγαμε στις 4:50. Δεν είχαμε ζόρι για να πάμε νωρίς, αλλά καμιά φορά το κάνεις για να μην έχεις άγχος. Το αεροδρόμιο από το ξενοδοχείο μας ήταν 22 χιλιόμετρα, και το GPS το έδινε μισή ώρα. Τόσο ήταν. Αφήσαμε το αυτοκίνητο στο παρκινγκ των αναχωρήσεων, ρίξαμε τα κλειδιά σε ένα κουτί της Europcar, και όλα έτοιμα. Οι υπόλοιπες διαδικασίες ήταν εύκολες και είχαμε αρκετό χρόνο μέχρι να φύγουμε στην πύλη δέκα.

Ταξιδέψαμε στην αντίστροφη πορεία από εκείνη που ήρθαμε, άρα πρώτα πήγαμε Νέα Υόρκη. Το αεροπλάνο ήταν σχεδόν γεμάτο.

Το πρωί στο ξενοδοχείο είχε σηκωθεί ένας υπάλληλος και μας άνοιξε. Το είχα πει από την προηγούμενη μέρα στην ιδιοκτήτρια ότι θα φύγουμε νωρίς και τον είχε ειδοποιήσει. Σε αυτές τις χώρες όλα είναι κλειδωμένα. Στην Κόστα Ρίκα, αλλά και στις άλλες χώρες που επισκεφθήκαμε υπάρχουν παντού σιδεριές για να κλειδώνουν, για λόγους ασφαλείας. Έτσι στο Hotel 1492 που μέναμε, μέρα νύχτα για να μπούμε χτυπούσαμε κουδούνι και μας άνοιγαν. Στη La Fortuna μας είχε δώσει κλειδιά και για την εξώπορτα και για το πάρκινγκ. Στο Τορτουγέρο ήταν πιο ήπια τα πράγματα στο ξενοδοχείο, που γενικά ήταν ανοιχτό, χωρίς (αφού δεν είχε) εξώπορτα. Τα ξενοδοχεία δεν είχαν κλιματισμό, αλλά δε χρειάζεται κιόλας. Μιλάω για Κόστα Ρίκα. Νομίζω και στη Γουατεμάλα δεν είχε κλιματιστικό κανένα ξενοδοχείο. Στον Παναμά νομίζω είχε. Έχουν όμως ανεμιστήρα. Πάντως στο Σαν Χοσέ βάλαμε και κουβέρτα, αφού είχε αρκετή δροσιά και υγρασία.

Οι δρόμοι στην Κόστα Ρίκα ήταν σχετικά καλοί. Όχι όμως οι επαρχιακοί. Γενικά είχαν κίνηση, αλλά το πρόβλημα το δημιουργούν οι πολλές νταλίκες. Έχουν αρκετές λωρίδες κυκλοφορίας. Στην επαρχία όμως είναι στενοί και κινδυνεύεις ανά πάσα στιγμή αν ξεχαστείς να πέσεις σε κανένα χαντάκι. Το έπαθα εγώ στον Παναμά, αλλά ευτυχώς δεν ήταν βαθύ και επανέφερα το αμάξι. Φοβήθηκα λίγο, αφού όταν ανέβηκε στο δρόμο το αυτοκίνητο έκανε λίγα ζικ ζακ. Δεν είναι λοιπόν να αφαιρείσαι σε αυτές τις χώρες. Είναι και οι νταλίκες που συνήθως τρέχουν πιο γρήγορα από τα ΙΧ, χωρίς να σέβονται ιδιαίτερα τα όρια ταχύτητας. Επίσης συνηθίζουν να πηγαίνουν στην πιο αριστερή λωρίδα. Το κάνουν για να μην κόβουν ταχύτητα όταν μπαίνει κανείς από δεξιά, σε κάποια σύνδεση του δρόμου με άλλο δρόμο. Εννοείται ότι υπάρχουν πολλά σαμαράκια και πρέπει να έχεις το νου σου. Όμως τα σαμαράκια στην Κόστα Ρίκα ήταν ήπια, όχι όπως στη Γουατεμάλα.

Ένα άλλο σημαντικό είναι ότι γενικά οι οδηγοί σέβονται τους άλλους και όλους τους κανόνες, εκτός από τα όρια ταχύτητας, που είπα και πριν. Αυτό για μένα ήταν καλό. Θεωρώ πιο δύσκολη την οδήγηση στην Ελλάδα παρά στην Κεντρική Αμερική. Στην Κεντρική Αμερική ξέρεις τις αντιδράσεις και τις προβλέπεις. Γι αυτό είναι πιο απλά τα πράγματα. Βέβαια η Ντίνα ήταν δίπλα μου συνεχώς τρομοκρατημένη. Έβλεπε να με προσπερνούν οι νταλίκες ή να προσπερνώ εγώ, καμιά φορά ανάμεσα σε δύο νταλίκες, και έτρεμε. Βέβαια στους στενούς δρόμους η προσπέραση ήταν δύσκολη. Αλλά και πάλι, με προσοχή, όχι αδύνατη. Για να λέμε την αλήθεια οι οδηγοί δε σέβονταν ούτε τη διπλή διαγράμμιση στη μέση του δρόμου. Όμως δεν έκαναν συνήθως προσπέραση απερίσκεπτοι, εκτός από τους επαγγελματίες οδηγούς.

Μετά τη Νέα Υόρκη (στο Newark) μπήκαμε στο αεροπλάνο για Γενεύη. Έφυγε με εκατό λεπτά καθυστέρηση λόγω καταιγίδων στην περιοχή. Πάλι καλά που τελικά φύγαμε, γιατί είδαμε ουκ ολίγες πτήσεις να ακυρώνονται. Όχι όμως οι διεθνείς. Το αεροδρόμιο αυτό έχει κατά 90% πτήσεις της United. Έτσι κατάλαβα. Όσο περιμέναμε κάναμε βόλτες, αλλά τα καταστήματα (οι τιμές) ήταν απλησίαστα, οπότε δεν πήραμε τίποτα. Με την πτήση να πηγαίνει αντίθετα από τη φαινόμενη κίνηση του ήλιου, η νύχτα ήταν λιγοστή. Όμως κοιμηθήκαμε 3-4 ώρες.

Το πρωί της επόμενης μέρας φτάσαμε στη Γενεύη κατά τις εννιά το πρωί, αλλά οι διαδικασίες ήταν πολύ γρήγορες για να βγούμε από το αεροδρόμιο. Πήραμε τα πράγματά μας και γνωρίζοντας τι θέλαμε και πώς να το κάνουμε, πήγαμε στο σταθμό του τρένου, που είναι δίπλα στο σταθμό των αεροπλάνων, και με 6 ευρώ για 6 ώρες βάλαμε σε ένα κουτί τα πράγματα μας, και πήραμε μόνο τα απαραίτητα που θέλαμε για τη βόλτα. Όλη η διαδικασία γινόταν χωρίς κλειδιά. Απλά έβαζες πιστωτική κάρτα, με χρήματα δεν γινόταν, και σου έδιναν έναν QR code, τον οποίο σκανάρεις στην επιστροφή για να ανοίξει το κουτί. Όλα αυτά γινόταν αυτόματα, χωρίς να γράψεις εσύ σε ποιο κουτί είναι τα πράγματά σου. Και αυτό ήταν το περίεργο. Πρέπει δηλαδή με το που κλείνεις το κουτί σου να πας κατευθείαν να πληρώσεις.

Μετά ρωτήσαμε για εισιτήριο στην πόλη και μας είπαν ότι το εισιτήριο για μία ώρα κοστίζει 3 ευρώ και το ημερήσιο, μάλλον δεν είναι ημερήσιο αλλά μέχρι 9 ώρες, 8 ευρώ το κάθε ένα. Προτιμήσαμε να πάρουμε αυτό το τελευταίο για να μην ασχολούμαστε με έκδοση εισιτηρίων όταν αλλάζουμε μέσον. Και καλά κάναμε. Το αγοράσαμε, πήραμε τραμ και λεωφορείο τρεις φορές και βέβαια δεν μας έλεγξε κανένας. Οπότε και να μην τα είχαμε βγάλει δεν θα υπήρχε πρόβλημα, αλλά ποτέ δεν το ρισκάρεις σε αυτές τις χώρες. Μάλιστα στο γυρισμό τα έδωσα σε έναν Ελβετό υπάλληλο, ο οποίος ήταν εκεί και μας είχε βοηθήσει για να τα βγάλουμε και ο οποίος με ευχαρίστησε και κατευθείαν πήγε και τα πέταξε στην ανακύκλωση.


1655886925921.jpeg




1655886954892.jpeg




1655886985337.jpeg



Πήραμε λοιπόν το λεωφορείο 10, το οποίο μετά από αρκετές στάσεις έφτασε στο κέντρο της πόλης και εκεί κατεβήκαμε. Όταν κατεβήκαμε η ώρα ήταν περίπου 10:00 το πρωί. Κάναμε βόλτες σχεδόν 4 ώρες και είδαμε τα πιο σημαντικά σημεία της Γενεύης, τα οποία είχα σημειώσει στο πρόγραμμα. Βέβαια είχα και το maps.me το οποίο μας οδηγούσε όταν είχαμε κάποιο μικρό πρόβλημα. Ο καιρός ήταν θαυμάσιος και είχε λιακάδα.


1655887019479.jpeg




1655887050924.jpeg




1655887097460.jpeg




1655887417588.jpeg



Η Γενεύη δεν είναι και κάτι σπουδαίο. Έχει βέβαια κλασικά τα κτίρια των ευρωπαϊκών πόλεων του περασμένου αιώνα, δηλαδή 100 ή 200 ετών, τα οποία τα έχουν συντηρήσει και είναι όμορφα αλλά μέχρι εκεί. Εάν δεν υπήρχε η λίμνη πιστεύω δεν θα είχε το ενδιαφέρον που της δίνει ο κόσμος σήμερα. Το κακό είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν είδαμε τον πίδακα, που είναι σήμα κατατεθέν της πόλης, να βγάζει νερό. Δεν ξέρω γιατί. Υποθέτω ότι δεν λειτουργούσε λόγω του ότι είχε δυνατό αέρα και θα έφευγαν τα νερά από δω και από κει.


1655887149078.jpeg




1655887205123.jpeg



Κάναμε βόλτες και στο δίδυμο ποτάμι που μπαίνει μέσα στη λίμνη, που είχε κάποιο ενδιαφέρον. Το ρολόι των λουλουδιών, το νησάκι του Ρουσώ (δεν άξιζε καθόλου), το τείχος της Μεταρρύθμισης, την παλιά πόλη, τους κήπους της Αγγλίας, το μνημείο Brunswick και άλλα δύο-τρία σημεία. Στο τέλος πήγαμε με το τραμ στο πάρκο των Ηνωμένων Εθνών. Ήταν κάμποσες κόσμος και έβγαζε φωτογραφίες ή έπαιζε με τα νερά ενός σιντριβανιού.


1655887274476.jpeg




1655887346419.jpeg




1655887486027.jpeg




1655887542345.jpeg



Αυτό το ταξίδι τελείωσε. Αγοράστηκαν πέντε εισιτήρια και χρησιμοποιήθηκαν μόνο τα δύο. Είκοσι μία βραδιές σε ξενοδοχεία κλείσαμε και χρησιμοποιήσαμε μόνο τις δεκαεννέα από αυτές. Στα άλλα δύο δεν πήγαμε. Το πρώτο ήταν κοντά στο Coban της Γουατεμάλα που ο δρόμος ήταν κάκιστος. Το άλλο ήταν στην Κόστα Ρίκα και συγκεκριμένα την πρώτη μας μέρα που θα πηγαίναμε στην περιοχή Talamanca. Όμως φτάσαμε αργά στο Σαν Χοσέ και μέχρι να πάρουμε το αυτοκίνητο καθυστερήσαμε και θα φτάναμε αργά το βράδυ εκεί. Δεν άξιζε τόση ταλαιπωρία. Μείναμε στο Σαν Χοσέ. Άλλωστε έβρεχε καταρρακτωδώς. Σε όλα τα άλλα ξενοδοχεία και μέρη πήγαμε. Εξαιρούνται κάποια σημεία που προστέθηκαν εκ του περισσού στο τέλος επειδή είχε πάει ο Ευτύχης. Σε κανένα ταξίδι δεν τα καταφέρνουμε όλα.

Φεύγοντας από το αεροπλάνο της Swiss (που έφυγε με 1,5 ώρα καθυστέρηση), είπα σε έναν εκεί που φαινόταν αρχιφροντιστής ότι ήταν ντροπή να έχουμε σχεδόν δυο ώρες καθυστέρηση και να μας προσφέρουν μόνο ένα μπουκαλάκι νερό. Εκείνος μου είπε: και γιατί το λες τώρα που φεύγεις; Ας το έλεγες νωρίτερα. Φυσικά του είπα ότι εκείνοι έπρεπε να το σκεφτούν. Για άλλη μια φορά γουρούνια στα αεροδρόμια οι Ελβετοί.


 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Ελπίζω να συνεχίσεις σύντομα, είμαστε και άρρωστοι με την περιοχή μερικοί :lol:
Γενικά το ξέρετε ότι είμαι γρήγορος στην εξέλιξη κάθε ιστορίας μου. Πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχω τελειώσει όλη την ιστορία. Μετά έχουμε και τις μάχες με τις τσούχτρες, συγνώμη τα θαλάσσια μπάνια ήθελα να πω.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Colon, Portobello και το Κανάλι

Το ταξίδι σχεδιάστηκε για κυκλοφορία με νοικιασμένο αυτοκίνητο και δυο οδηγούς. Όμως πλέον ήμουν μόνος. Έτσι το πήραμε απόφαση πως όπου ζοριζόμουν δε θα κυνηγούσαμε τον κάθε προορισμό του προγράμματός μου με το στανιό. Ό, τι προλάβουμε. Το καλό ήταν πως λόγω του τζετ λαγκ ξυπνούσαμε νωρίς και η μέρα ξεκινούσε λίγο μετά το ξημέρωμα.
Πρώτη μέρα λοιπόν. Στις 6:30, ίσως και λίγο νωρίτερα, πήραμε το αυτοκίνητο από το κλειστό παρκινγκ του ξενοδοχείου μας και ξεκινήσαμε το πρόγραμμα, όπως το είχαμε διαμορφώσει.

Εκείνο το πρωί δεν κάναμε ιδιαίτερες αλλαγές και ξεκινήσαμε για να πάμε να δούμε το κανάλι του Παναμά στο πιο κοντινό σημείο, το οποίο είναι πολύ κοντά στην πρωτεύουσα και ονομάζεται Miraflores. Φτάσαμε στις 06:45, αλλά μας έδιωξαν για λόγους ασφαλείας και μας ενημέρωσαν ότι ανοίγει στις 8:00 το πρωί. Δεν μας άφησαν ούτε μία φωτογραφία να βγάλουμε. Γενικά στον Παναμά έχει πολύ ασφάλεια και ελέγχους.

Αφού λοιπόν φύγαμε από εκεί, πήγαμε στο επόμενο σημείο για να δούμε το κανάλι, το Πέδρο Μιγκέλ, αλλά και εκεί μας έδιωξαν, γιατί μας είπαν ότι το μέρος αυτό δεν είναι καθόλου για τουρίστες.

Γι αυτό λοιπόν συνεχίσαμε προς την πλευρά του Ατλαντικού να πάμε στην πόλη Κολόν. Ο δρόμος είχε αρκετή κίνηση. Ίσως έφταιγε που ήταν Σάββατο και ο κόσμος έβγαινε για το ΣΚ. Όταν φτάσαμε εκεί είδαμε μία κατάσταση τραγική. Δεν περιμέναμε να δούμε μία τέτοια πόλη και μάλιστα στον Παναμά. Είχα διαβάσει στο Lonely Planet, ότι έχει πλέον παρακμάσει, αλλά τόσο πολύ! Σε μερικά σημεία νόμιζες ότι ήσουν σε βομβαρδισμένη περιοχή. Είχε πάρα πολλά μεγάλα και ωραία κτίρια εγκαταλειμμένα και στη φθορά του χρόνου αλλά και από ανθρώπους. Εγώ ήθελα να σταματήσουμε για καμιά φωτογραφία, αλλά η Ντίνα φοβόταν γιατί πίστευε ότι είναι επικίνδυνα.

1654490485132.jpeg


1654490523911.jpeg


1654490569449.jpeg


Αφού περάσαμε διάφορα στενά, στην ίδια κατάσταση σχεδόν παντού, είδαμε ένα κεντρικό δρόμο ο οποίος προφανώς πριν από 100 τόσα χρόνια θα ήταν στις δόξες του. Γενικά έβλεπες παλιά όμορφα κτίρια αλλά ήταν μισογκρεμισμένα. Επίσης έβλεπες φτωχούς ανθρώπους να πηγαίνουν από δω και από κει ή να κάνουν τις δουλειές του σπιτιού τους. Τελικά κάναμε δύο στάσεις για να βγάλουμε μερικές φωτογραφίες. Μάλιστα στη μία από αυτές μας ακολουθούσε συνέχεια ένα περιπολικό μέχρι που γυρίσαμε στο αυτοκίνητό μας για να το πάρουμε και να φύγουμε.

Η μια στάση ήταν κοντά στη θάλασσα αλλά δεν άξιζε και κάτι ιδιαίτερο, ενώ η άλλη ήταν στον κεντρικό δρόμο που προανέφερα για να βγάλουμε φωτογραφία μία εκκλησία και μερικά άλλα κτήρια. Εκ των υστέρων διάβασα ότι θεωρείται μία πολύ επικίνδυνη πόλη. Έτσι καλά κάναμε και φύγαμε.

1654490619327.jpeg


1654490646853.jpeg


Μετά προσπαθήσαμε να πάμε στη ζώνη Duty Free που προτείνει το Lonely Planet, αλλά καταλάβαμε ότι μάλλον πρόκειται για περιοχή που πάνε έμποροι. Έτσι δεν πήγαμε αλλά αποφασίσαμε να βάλουμε στο GPS την πόλη Πορτομπέλο, που βρίσκεται σε απόσταση μιας ώρας από την Κολόν. Ο δρόμος ήταν πολύ όμορφος, αν και λίγο στενός, αλλά ήταν συνέχεια κοντά στη θάλασσα. Μιλάμε βέβαια για τον Ατλαντικό ωκεανό και την Καραϊβική.

1654490710783.jpeg


Λίγο πριν φτάσουμε στο χωριό Portobello σταματήσαμε να δούμε ένα φρούριο (Ruinas de Portobelo, Fuerte Santiago) λίγο εγκαταλειμμένο, αλλά είχε ωραία θέα προς τη θάλασσα και κάποια νησιά. Από κει έφευγαν βάρκες για να πάνε όποιοι ήθελαν να κολυμπήσουν σε άλλα σημεία. Εμείς το σκεφτήκαμε αλλά αποφασίσαμε να μην σπαταλήσουμε το χρόνο μας σε μπάνιο.

1654490771649.jpeg


1654490800757.jpeg


Προχωρήσαμε και στο χωριό Portobello, όπου και εκεί είχε άλλο φρούριο. Το χωριό μας άρεσε αρκετά γιατί είχε το κλασικό λατινοαμερικάνικο χρώμα. Μείναμε σχεδόν μία ώρα κάνοντας βόλτες, αλλά δεν καθίσαμε κάπου.

1654490823055.jpeg


1654490852990.jpeg


1654490874541.jpeg


1654490923582.jpeg


Μετά πήραμε το δρόμο της επιστροφής, από τον ίδιο δρόμο. Είχε λίγη κίνηση σε κάποιο σημείο αλλά δεν ήταν κάτι τρομερό. Από την πόλη Κολόν προς την πόλη Παναμά μπαίνεις στον Εθνικό δρόμο και πληρώνεις διόδια 2,30 δολάρια. Στα διόδια δε σταματάμε, αλλά μας χρεώνει το αυτοκίνητο και τα κρατά η εταιρία ενοικίασης.

1654490955143.jpeg


Εμείς βγήκαμε πολύ νωρίς από την εθνική οδό για να πάμε πάλι στο κανάλι και το σημείο Miraflores Locks. Με εισιτήριο 10 δολαρίων το άτομο μπήκαμε και είδαμε ένα τεράστιο πλοίο να περνά από τις δεξαμενές που γέμιζαν και άδειαζαν νερό. Πήγαμε στην καλύτερη στιγμή, χωρίς να περιμένουμε, αλλά και χωρίς να χάσουμε τίποτα. Στο σημείο εκείνο το πλοίο κατέβαινε από την τελευταία λίμνη 2-3 δεξαμενές για να μπει στον Ειρηνικό ωκεανό. Πολύς κόσμος, όπως κι εμείς, είχε ανέβει σε μία μεγάλη εξέδρα αρκετά ψηλά για να βλέπει και ένας υπάλληλος ανέλυε το τι γινόταν.

1654491007898.jpeg


1654491027330.jpeg


1654491047696.jpeg


1654491144904.jpeg


Σε όλη αυτή τη διαδικασία του περάσματος του πλοίου το ωραίο ήταν ότι υπήρχαν άλλα δύο κανάλια πίσω από αυτό που βλέπαμε εμείς μπροστά μας. Ήταν και σε μεγαλύτερο υψόμετρο και βλέπαμε άλλα δυο πλοία να περνούν και αυτά προς την ίδια κατεύθυνση, δηλαδή τον Ειρηνικό ωκεανό.

1654491117310.jpeg


Έτσι ολοκληρώσαμε την πρώτη μέρα στην ύπαιθρο του Παναμά. Όμως δεν ήταν να μείνουμε στο ξενοδοχείο γιατί είχε ακόμα φως και κατεβήκαμε στον παραλιακό δρόμο, την malecon, που είναι πολύ κοντά στο ξενοδοχείο μας, για βόλτα.

1654491214441.jpeg


1654491360330.jpeg
 
Last edited:
D

Delmem38110

Guest
τι χρόνους εξόδου εισόδου έχει τώρα το αεροδρόμιο στον Παναμά. για να βγεις δηλαδή και να ξαναμπείς.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
τι χρόνους εξόδου εισόδου έχει τώρα το αεροδρόμιο στον Παναμά. για να βγεις δηλαδή και να ξαναμπείς.
Δεν είχαμε ιδιαίτερες καθυστερήσεις στον Παναμά. Οι υπάλληλοι ήταν γρήγοροι.
Άλλωστε πιστεύω ότι εξαρτάται από την κίνηση του αεροδρομίου εκείνη την ώρα που φτάνεις. Εμείς ας πούμε φάγαμε μεγάλη καθυστέρηση στο Σαν Χοσέ, αφού βγήκαμε τελευταίοι από το αεροπλάνο.
 
D

Delmem38110

Guest
Δεν είχαμε ιδιαίτερες καθυστερήσεις στον Παναμά. Οι υπάλληλοι ήταν γρήγοροι.
Άλλωστε πιστεύω ότι εξαρτάται από την κίνηση του αεροδρομίου εκείνη την ώρα που φτάνεις. Εμείς ας πούμε φάγαμε μεγάλη καθυστέρηση στο Σαν Χοσέ, αφού βγήκαμε τελευταίοι από το αεροπλάνο.
θα με ενδιέφερε πιο συγκεκριμένα αν θυμάσαι φυσικά. πόσα λεπτά αναμονή στο να βγείτε και πόσα λεπτά στο να μπείτε. ευχαριστώ.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
θα με ενδιέφερε πιο συγκεκριμένα αν θυμάσαι φυσικά. πόσα λεπτά αναμονή στο να βγείτε και πόσα λεπτά στο να μπείτε. ευχαριστώ.
Σίγουρα δε θυμάμαι με ακρίβεια. Όμως ήταν πολύ κοντά στη μισή ώρα γιατί στην Κόστα Ρίκα που ήταν μια ώρα το θυμάμαι πολύ καλά. Αλλά και πάλι σου λέω: αν πέσεις σε μεγάλη ουρά θα αργήσεις. Αν όχι, σε 15 λεπτά θα τελειώσεις. Βάλε και άλλα 5 λεπτά για τη βαλίτσα.
Στην αναχώρηση πιστεύω είναι πιο σύντομα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.240
Μηνύματα
884.599
Μέλη
38.930
Νεότερο μέλος
thanasisgr

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom