Γουατεμάλα Κόστα Ρίκα Παναμάς Ποτάμια και ζούγκλα

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός

Λίμνη και Ηφαίστειο Αρεναλ, Κρεμαστές Γέφυρες

Έχοντας δει τα προγνωστικά για τον καιρό της σημερινής μέρας από χθες, δεν περιμέναμε να δούμε πολλά. Είχαμε κάνει βέβαια ένα πρόγραμμα αρκετά γεμάτο, λες και ο καιρός θα ήταν θαυμάσιος. Γιατί γενικά έτσι πρέπει να κάνουμε στα ταξίδια. Αν ο καιρός χαλάσει τότε αλλάζουν και τα σχέδια. Γίνεται μία μικρή σύσκεψη των δύο για να αποφασιστεί τι θα μείνει έξω και τι θα κάνουμε. Εμείς έτσι κι αλλιώς ξυπνάμε πολύ πρωί για να προλάβουμε τη μέρα.

Το ξυπνητήρι χτύπησε στις 5:30 και λίγο μετά τις 6:00 ήμασταν στο αυτοκίνητο προχωρώντας προς την περιοχή του ηφαιστείου Αρενάλ. Όμως έχοντας ρωτήσει από την προηγούμενη μέρα, ξέραμε ότι ανοίγει στις 8:00 και γι’ αυτό δεν μπορούσαμε να πάμε τόσο νωρίς. Είχαμε προγραμματίσει λοιπόν να πάμε να δούμε κρεμαστές γέφυρες στο πάρκο Mistico Hanging Bridges. Θέλαμε να δούμε κρεμαστές γέφυρες γιατί δε θα είχαμε άλλη ευκαιρία. Η πιο διάσημη βρίσκεται στο Μοντεβέρντε, που όμως δεν έμπαινε στο πρόγραμμά μας. Ήταν λίγο μακριά από το δρόμο μας. Αυτό το πάρκο που πήγαμε άνοιγε από τις 6:00 το πρωί και εμείς περίπου στις 6:30 ήμασταν εκεί και παρκάραμε το αυτοκίνητο. Λίγο πριν τις 7:00 μπαίναμε μέσα βιαστικοί. Πληρώσαμε γύρω στα 50 ευρώ και οι δύο μαζί για την είσοδο. Δεν είναι και τόσο φθηνά γενικώς τα εισιτήρια σε αυτή τη χώρα.


1655617126940.jpeg



Η κοπέλα στο ταμείο μου είπε ότι θα δούμε όλο το πάρκο σε μιάμιση έως δύο ώρες. Εμείς όμως είχαμε αποφασίσει να τρέχουμε γρήγορα για να προλάβουμε να το δούμε όσο γίνεται πιο σύντομα, ώστε να πάμε στο ηφαίστειο πιο νωρίς, πριν αρχίσουν οι βροχές. Όσο και να βιαζόμασταν ήταν τόσο όμορφα που μας πήρε σχεδόν δύο ώρες μέχρι να το τελειώσουμε. Είχα διαβάσει στο Google ότι έχει έξι γέφυρες και στην αρχή είχαμε περάσει τρεις με τέσσερις οι οποίες όμως ήταν σταθερές και καμία από αυτές δεν ήταν κρεμαστή.


1655617163098.jpeg



Είχα απογοητευτεί γιατί νόμιζα ότι οι έξι γέφυρες θα ήταν από αυτό το είδος. Όμως ξαφνικά εμφανίστηκε η πρώτη γέφυρα που ήταν πραγματικά κρεμαστή. Δεν πρόσεξα το μήκος που έγραφε στην ταμπέλα, αλλά πρέπει να ήταν κοντά στα 100 μέτρα. Έτσι κι αλλιώς η μεγαλύτερη που περάσαμε και είδα το μήκος της ήταν 97 μέτρα. Τελικά πράγματι ήταν έξι κρεμαστές γέφυρες, σχεδόν όλες νομίζω πάνω από 50 μέτρα και μάλιστα οι τρεις ήτανε σίγουρα πάνω από 85. Μας άρεσε πάρα πολύ γιατί ήμασταν μέσα σε ένα παρθένο δάσος, αυτά τα οποία ονομάζονται Canopy Cloud forest. Παντού έβλεπες όμορφα δέντρα, όμορφα λουλούδια και υπήρχε και ένας συμπαθητικός μικρός καταρράκτης.


1655617201725.jpeg




1655617288921.jpeg




1655617333739.jpeg




1655617363318.jpeg




1655617390695.jpeg




1655617421262.jpeg



Η λίμνη Αρενάλ:

1655617468785.jpeg



Επειδή ήταν πρωί το ευχαριστηθήκαμε γιατί δεν είχε πολύ κόσμο, αν και υπήρχαν ορισμένοι που είχαν πάει και λίγο πριν από μας. Όμως δεν υπήρχε πουθενά συνωστισμός. Τις μισές από τις κρεμαστές γέφυρες τις απολαύσαμε ακόμα και μόνοι μας, χωρίς να υπάρχει κάποιος άλλος πάνω σε αυτές. Αυτό έχει κάποια μικρή σημασία για την φωτογράφιση, αλλά όχι και τόσο μεγάλη. Πράγματι ήταν απολαυστική αυτή τη δραστηριότητα και φύγαμε μετά για να πάμε να δούμε το ηφαίστειο Αrenal. Να πω εδώ ότι στις κρεμαστές γέφυρες για λίγη ώρα έριχνε μία ψιλή βροχή, που μας ανάγκαζε να κρατάμε και μία ομπρέλα μαζί μας. Όμως γενικά δεν ήταν τόσο ενοχλητικό αυτό.

Πήγαμε λοιπόν στην είσοδο του πάρκου Αrenal λίγο μετά τις 9:00. Εκεί πληρώσαμε γύρω στα 15 ευρώ ο καθένας. Παρκάραμε το αυτοκίνητο και αρχίσαμε την πορεία, η οποία όμως δεν είναι ένας μονόδρομος. Θέλω να πω ότι έχει και κάποιες παρακάμψεις. Ο βασικός στόχος είναι να φτάσεις εκεί που έχει κάποια κομμάτια λάβας, τα οποία όμως δεν είναι κάτι ιδιαίτερα ενδιαφέρον, αφού ανάμεσα στις πέτρες και τα βράχια έχουν ήδη αναπτυχθεί πολλά δέντρα και μάλιστα αρκετά μεγάλα. Όσο προχωρούσαμε βλέπαμε ανθρώπους άλλοι να προχωρούν στην ίδια κατεύθυνση και άλλοι να επιστρέφουν, μιας και εμείς πήγαμε σχετικά αργά. Να πω εδώ ότι από το πάρκινγκ μέχρι το τελευταίο σημείο που μπορούσες να πας, η απόσταση ήταν κάπου δύο χιλιόμετρα. Σε όλη αυτή τη διαδρομή δεν έβρεχε καθόλου, αλλά μόλις φτάσαμε στο τελευταίο σημείο άρχισε μια πολύ δυνατή καταιγίδα. Εμείς ήμασταν προετοιμασμένοι για κάτι τέτοιο. Ανοίξαμε τις ομπρέλες μας και αρχίσαμε να επιστρέφουμε πολύ γρήγορα. Η αλήθεια είναι ότι η επιστροφή ήταν μισή ώρα για να κάνουμε τα δυο χιλιόμετρα.


1655617519946.jpeg



Λόγω του καιρού, οι φωτογραφίες είναι λίγες.

1655617566414.jpeg




1655617602749.jpeg




1655617655820.jpeg




1655617692198.jpeg



Φτάσαμε στο πάρκινγκ και η βροχή είχε σχεδόν σταματήσει. Δεν κάναμε όμως μόνο αυτά τα δύο χιλιόμετρα να πάμε κι άλλα τόσα να γυρίσουμε. Κάναμε και δύο παρακάμψεις, κάπου χίλια μέτρα η κάθε μια. Το θέμα είναι ότι πέρα από την ομορφιά του τοπίου δεν είχε κάτι άλλο αξιόλογο. Φταίει που δεν είχαμε θέα προς το ηφαίστειο λόγω της νέφωσης. Μάλιστα είπα ότι όταν θα το βλέπαμε άρχισε και αυτή η καταιγίδα. Δεν μπορείς να προβλέψεις εξαρχής αν κάτι θα έχει πολύ ενδιαφέρον ή λίγο.

Οι πιο πολλοί ταξιδιώτες έρχονται στην πόλη La Fortuna ακριβώς για να πάνε στο ηφαίστειο αυτό και να κάνουν αυτή τη διαδρομή. Βέβαια να πω ότι δεν μένουν μόνο σε αυτό, αφού εδώ η περιοχή προσφέρει πολλές δραστηριότητες όλων των ειδών. Δηλαδή από ιππασία μέχρι καγιάκ ή να κάνεις βόλτες με γουρούνες ή να κάνεις περπάτημα με έναν αρχηγό ο οποίος θα σου δείχνει κάποια πράγματα. Για παράδειγμα σε ένα φυλλάδιο διαβάζω: η ιππασία έχει 65 δολάρια, εκδρομή στις κρεμαστές γέφυρες 65 δολάρια, ένα τουρ όλη την ημέρα 115 δολάρια, μία άλλη βόλτα από 60 δολάρια με γουρούνες και διάφορες τιμές ανάλογα με το χρόνο, βόλτα σε παρθένο δάσος 50 δολάρια, περπάτημα 70 δολάρια, περπάτημα σε ηφαίστειο 50 δολάρια, για να δεις sloth 35 δολάρια) και διάφορα άλλα. Δεν είναι καθόλου φθηνά. Αρκεί να σκεφτούμε ότι για τις κρεμαστές γέφυρες που το κόστος ουσιαστικά ήτανε 25 ευρώ, το μόνο που σου προσφέρει είναι να σε πάει εκεί και ζητάει 40 δολάρια παραπάνω για αυτή τη διαδικασία. Είναι πολύ ακριβά γενικά τα πάντα εδώ σε αυτή τη χώρα. Ευτυχώς εμείς δεν πληρώνουμε και τα πρακτορεία για να μας δείξουν αυτά, αλλά προσπαθούμε μόνοι μας.

Όταν λοιπόν τελειώσαμε με το ηφαίστειο Αρενάλ συνεχίσαμε γιατί με το ίδιο εισιτήριο είχαμε και άλλη μία βόλτα διαθέσιμη σε ένα άλλο μέρος που απέχει 2-3 χιλιόμετρα από την είσοδο του Πάρκου και είναι για να πας να δεις την λίμνη Αrenal. Είναι αυτό το οποίο ονομάζουν αυτοί Ρeninsula Sector. Και εννοείται ότι πήγαμε και σε αυτό και πραγματικά το απολαύσαμε. Πρώτον για την ομορφιά του και δεύτερον γιατί δεν έβρεχε. Μάλιστα δεν έριχνε ούτε σταγόνα. Ήταν και αυτό μέσα σε ένα τροπικό δάσος αλλά το ωραίο ήταν ότι κάθε τόσο είχε ανοίγματα, mirador όπως λέγονται εδώ, για να βλέπεις στο βάθος τη λίμνη. Να πω εδώ ότι η λίμνη είναι τεχνητή γιατί υπάρχει και το φράγμα πάνω από το οποίο περνάει το αυτοκίνητο για να προχωρήσει. Μάλιστα στο Ρeninsula Sector δεν είχε πολύ κόσμο γιατί οι πιο πολλοί πιστεύω δεν το ξέρουν ότι μπορούν να πάνε και σε αυτό το κομμάτι με το ίδιο εισιτήριο. Εμείς ευτυχώς είχαμε ενημερωθεί στην είσοδο του Πάρκου.


1655617740320.jpeg




1655617772404.jpeg




1655617804848.jpeg



Το ηφαίστειο Αρενάλ:

1655617845388.jpeg



Το παρατηρητήριο:

1655617887205.jpeg




1655617921698.jpeg




1655617958782.jpeg




1655617987896.jpeg



Το ωραίο είναι ότι όταν τελειώσαμε και αυτό το κομμάτι, λίγο μετά τις δύο, δεν μας είχε βρέξει πολύ. Άρα τα προγνωστικά του καιρού και οι προβλέψεις δεν είχαν πολύ μεγάλη επιτυχία. Δεν λέω, έβρεξε. Ε, μία καταιγίδα είχαμε και πολλές φορές έριξε βροχή, ελαφριά όμως, αλλά ευτυχώς τις πιο πολλές φορές ήμασταν στο αυτοκίνητο ή κρατούσαμε την ομπρέλα μας.

Επιστρέφοντας και από αυτό το μέρος προς το χωριό κάναμε αρκετές στάσεις για να δούμε διάφορα σημεία που μπορούσαμε να φωτογραφίσουμε το ηφαίστειο Αrenal. Εκείνη την ώρα η ορατότητα ήταν πολύ καλή προς το βουνό και ο κώνος φαινόταν θαυμάσιος. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις δεν είχε καθόλου σύννεφα. Είναι πολύ όμορφο. Όμως στις φωτογραφίες μας δεν φαίνεται τόσο καθαρό διότι υπήρχε γενικά μία θολούρα στην ατμόσφαιρα από τη συννεφιά. Έτσι δεν φαίνονται οι χαράδρες που έχει το βουνό και τις είχαμε δει κάποια στιγμή χθες.


1655618043420.jpeg




1655618074263.jpeg




1655618105079.jpeg



Αφού δεν μας έκανε καιρό να το θαυμάσουμε από κοντά, το αποθεώνουμε από απόσταση:

1655618169571.jpeg




1655618200040.jpeg




1655618230141.jpeg



Τέλος πάντων γυρίσαμε στο ξενοδοχείο μετά τις 15:30 και πήγαμε αμέσως βόλτα στην πόλη, αφού δεν είχε καθόλου βροχή. Μάλιστα καθίσαμε και σε κάποιο μαγαζί να πιούμε μία μπύρα και να περάσει και λίγο η ώρα.


1655618258111.jpeg




1655618286846.jpeg



Η μέρα ήταν θαυμάσια, άσχετα αν έβρεξε και βραχήκαμε. Κι ας καθόμασταν να στεγνώσουμε παπούτσια και ρούχα, αν και τα ρούχα όχι τόσο πολύ, αλλά κυρίως τα παπούτσια και τις κάλτσες. Βάλαμε τον ανεμιστήρα, γιατί οι θερμοκρασίες δεν ήταν πολύ υψηλές. Ήταν γύρω στους 25 βαθμούς Κελσίου. Το δωμάτιο δεν είχε air-condition, πέρα από ένα ανεμιστήρα. Έτσι κι αλλιώς η τιμή του ήταν γύρω στα 33-34 ευρώ τη βραδιά το δίκλινο. Εμάς μας άρεσε πάντως που είχε ένα μεγάλο κοινόχρηστο χώρο. Όλο το ξενοδοχείο είχε έξι δωμάτια εκ των οποίων ήταν κατειλημμένα τα τέσσερα. Ο τύπος που το έχει, κάνει μία προσπάθεια. Δίνει και μπανάνες, δίνει και καφέ. Έχει και σκεύη για να μαγειρέψει όποιος θέλει και διάφορα τέτοια. Νομίζω ότι ήταν ένα καλό ξενοδοχείο, άσχετα αν εμάς δεν μας βόλευε πολύ το δωμάτιο.


1655618319519.jpeg



 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Ελπίζω να συνεχίσεις σύντομα, είμαστε και άρρωστοι με την περιοχή μερικοί :lol:
Γενικά το ξέρετε ότι είμαι γρήγορος στην εξέλιξη κάθε ιστορίας μου. Πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχω τελειώσει όλη την ιστορία. Μετά έχουμε και τις μάχες με τις τσούχτρες, συγνώμη τα θαλάσσια μπάνια ήθελα να πω.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Colon, Portobello και το Κανάλι

Το ταξίδι σχεδιάστηκε για κυκλοφορία με νοικιασμένο αυτοκίνητο και δυο οδηγούς. Όμως πλέον ήμουν μόνος. Έτσι το πήραμε απόφαση πως όπου ζοριζόμουν δε θα κυνηγούσαμε τον κάθε προορισμό του προγράμματός μου με το στανιό. Ό, τι προλάβουμε. Το καλό ήταν πως λόγω του τζετ λαγκ ξυπνούσαμε νωρίς και η μέρα ξεκινούσε λίγο μετά το ξημέρωμα.
Πρώτη μέρα λοιπόν. Στις 6:30, ίσως και λίγο νωρίτερα, πήραμε το αυτοκίνητο από το κλειστό παρκινγκ του ξενοδοχείου μας και ξεκινήσαμε το πρόγραμμα, όπως το είχαμε διαμορφώσει.

Εκείνο το πρωί δεν κάναμε ιδιαίτερες αλλαγές και ξεκινήσαμε για να πάμε να δούμε το κανάλι του Παναμά στο πιο κοντινό σημείο, το οποίο είναι πολύ κοντά στην πρωτεύουσα και ονομάζεται Miraflores. Φτάσαμε στις 06:45, αλλά μας έδιωξαν για λόγους ασφαλείας και μας ενημέρωσαν ότι ανοίγει στις 8:00 το πρωί. Δεν μας άφησαν ούτε μία φωτογραφία να βγάλουμε. Γενικά στον Παναμά έχει πολύ ασφάλεια και ελέγχους.

Αφού λοιπόν φύγαμε από εκεί, πήγαμε στο επόμενο σημείο για να δούμε το κανάλι, το Πέδρο Μιγκέλ, αλλά και εκεί μας έδιωξαν, γιατί μας είπαν ότι το μέρος αυτό δεν είναι καθόλου για τουρίστες.

Γι αυτό λοιπόν συνεχίσαμε προς την πλευρά του Ατλαντικού να πάμε στην πόλη Κολόν. Ο δρόμος είχε αρκετή κίνηση. Ίσως έφταιγε που ήταν Σάββατο και ο κόσμος έβγαινε για το ΣΚ. Όταν φτάσαμε εκεί είδαμε μία κατάσταση τραγική. Δεν περιμέναμε να δούμε μία τέτοια πόλη και μάλιστα στον Παναμά. Είχα διαβάσει στο Lonely Planet, ότι έχει πλέον παρακμάσει, αλλά τόσο πολύ! Σε μερικά σημεία νόμιζες ότι ήσουν σε βομβαρδισμένη περιοχή. Είχε πάρα πολλά μεγάλα και ωραία κτίρια εγκαταλειμμένα και στη φθορά του χρόνου αλλά και από ανθρώπους. Εγώ ήθελα να σταματήσουμε για καμιά φωτογραφία, αλλά η Ντίνα φοβόταν γιατί πίστευε ότι είναι επικίνδυνα.

1654490485132.jpeg


1654490523911.jpeg


1654490569449.jpeg


Αφού περάσαμε διάφορα στενά, στην ίδια κατάσταση σχεδόν παντού, είδαμε ένα κεντρικό δρόμο ο οποίος προφανώς πριν από 100 τόσα χρόνια θα ήταν στις δόξες του. Γενικά έβλεπες παλιά όμορφα κτίρια αλλά ήταν μισογκρεμισμένα. Επίσης έβλεπες φτωχούς ανθρώπους να πηγαίνουν από δω και από κει ή να κάνουν τις δουλειές του σπιτιού τους. Τελικά κάναμε δύο στάσεις για να βγάλουμε μερικές φωτογραφίες. Μάλιστα στη μία από αυτές μας ακολουθούσε συνέχεια ένα περιπολικό μέχρι που γυρίσαμε στο αυτοκίνητό μας για να το πάρουμε και να φύγουμε.

Η μια στάση ήταν κοντά στη θάλασσα αλλά δεν άξιζε και κάτι ιδιαίτερο, ενώ η άλλη ήταν στον κεντρικό δρόμο που προανέφερα για να βγάλουμε φωτογραφία μία εκκλησία και μερικά άλλα κτήρια. Εκ των υστέρων διάβασα ότι θεωρείται μία πολύ επικίνδυνη πόλη. Έτσι καλά κάναμε και φύγαμε.

1654490619327.jpeg


1654490646853.jpeg


Μετά προσπαθήσαμε να πάμε στη ζώνη Duty Free που προτείνει το Lonely Planet, αλλά καταλάβαμε ότι μάλλον πρόκειται για περιοχή που πάνε έμποροι. Έτσι δεν πήγαμε αλλά αποφασίσαμε να βάλουμε στο GPS την πόλη Πορτομπέλο, που βρίσκεται σε απόσταση μιας ώρας από την Κολόν. Ο δρόμος ήταν πολύ όμορφος, αν και λίγο στενός, αλλά ήταν συνέχεια κοντά στη θάλασσα. Μιλάμε βέβαια για τον Ατλαντικό ωκεανό και την Καραϊβική.

1654490710783.jpeg


Λίγο πριν φτάσουμε στο χωριό Portobello σταματήσαμε να δούμε ένα φρούριο (Ruinas de Portobelo, Fuerte Santiago) λίγο εγκαταλειμμένο, αλλά είχε ωραία θέα προς τη θάλασσα και κάποια νησιά. Από κει έφευγαν βάρκες για να πάνε όποιοι ήθελαν να κολυμπήσουν σε άλλα σημεία. Εμείς το σκεφτήκαμε αλλά αποφασίσαμε να μην σπαταλήσουμε το χρόνο μας σε μπάνιο.

1654490771649.jpeg


1654490800757.jpeg


Προχωρήσαμε και στο χωριό Portobello, όπου και εκεί είχε άλλο φρούριο. Το χωριό μας άρεσε αρκετά γιατί είχε το κλασικό λατινοαμερικάνικο χρώμα. Μείναμε σχεδόν μία ώρα κάνοντας βόλτες, αλλά δεν καθίσαμε κάπου.

1654490823055.jpeg


1654490852990.jpeg


1654490874541.jpeg


1654490923582.jpeg


Μετά πήραμε το δρόμο της επιστροφής, από τον ίδιο δρόμο. Είχε λίγη κίνηση σε κάποιο σημείο αλλά δεν ήταν κάτι τρομερό. Από την πόλη Κολόν προς την πόλη Παναμά μπαίνεις στον Εθνικό δρόμο και πληρώνεις διόδια 2,30 δολάρια. Στα διόδια δε σταματάμε, αλλά μας χρεώνει το αυτοκίνητο και τα κρατά η εταιρία ενοικίασης.

1654490955143.jpeg


Εμείς βγήκαμε πολύ νωρίς από την εθνική οδό για να πάμε πάλι στο κανάλι και το σημείο Miraflores Locks. Με εισιτήριο 10 δολαρίων το άτομο μπήκαμε και είδαμε ένα τεράστιο πλοίο να περνά από τις δεξαμενές που γέμιζαν και άδειαζαν νερό. Πήγαμε στην καλύτερη στιγμή, χωρίς να περιμένουμε, αλλά και χωρίς να χάσουμε τίποτα. Στο σημείο εκείνο το πλοίο κατέβαινε από την τελευταία λίμνη 2-3 δεξαμενές για να μπει στον Ειρηνικό ωκεανό. Πολύς κόσμος, όπως κι εμείς, είχε ανέβει σε μία μεγάλη εξέδρα αρκετά ψηλά για να βλέπει και ένας υπάλληλος ανέλυε το τι γινόταν.

1654491007898.jpeg


1654491027330.jpeg


1654491047696.jpeg


1654491144904.jpeg


Σε όλη αυτή τη διαδικασία του περάσματος του πλοίου το ωραίο ήταν ότι υπήρχαν άλλα δύο κανάλια πίσω από αυτό που βλέπαμε εμείς μπροστά μας. Ήταν και σε μεγαλύτερο υψόμετρο και βλέπαμε άλλα δυο πλοία να περνούν και αυτά προς την ίδια κατεύθυνση, δηλαδή τον Ειρηνικό ωκεανό.

1654491117310.jpeg


Έτσι ολοκληρώσαμε την πρώτη μέρα στην ύπαιθρο του Παναμά. Όμως δεν ήταν να μείνουμε στο ξενοδοχείο γιατί είχε ακόμα φως και κατεβήκαμε στον παραλιακό δρόμο, την malecon, που είναι πολύ κοντά στο ξενοδοχείο μας, για βόλτα.

1654491214441.jpeg


1654491360330.jpeg
 
Last edited:
D

Delmem38110

Guest
τι χρόνους εξόδου εισόδου έχει τώρα το αεροδρόμιο στον Παναμά. για να βγεις δηλαδή και να ξαναμπείς.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
τι χρόνους εξόδου εισόδου έχει τώρα το αεροδρόμιο στον Παναμά. για να βγεις δηλαδή και να ξαναμπείς.
Δεν είχαμε ιδιαίτερες καθυστερήσεις στον Παναμά. Οι υπάλληλοι ήταν γρήγοροι.
Άλλωστε πιστεύω ότι εξαρτάται από την κίνηση του αεροδρομίου εκείνη την ώρα που φτάνεις. Εμείς ας πούμε φάγαμε μεγάλη καθυστέρηση στο Σαν Χοσέ, αφού βγήκαμε τελευταίοι από το αεροπλάνο.
 
D

Delmem38110

Guest
Δεν είχαμε ιδιαίτερες καθυστερήσεις στον Παναμά. Οι υπάλληλοι ήταν γρήγοροι.
Άλλωστε πιστεύω ότι εξαρτάται από την κίνηση του αεροδρομίου εκείνη την ώρα που φτάνεις. Εμείς ας πούμε φάγαμε μεγάλη καθυστέρηση στο Σαν Χοσέ, αφού βγήκαμε τελευταίοι από το αεροπλάνο.
θα με ενδιέφερε πιο συγκεκριμένα αν θυμάσαι φυσικά. πόσα λεπτά αναμονή στο να βγείτε και πόσα λεπτά στο να μπείτε. ευχαριστώ.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
θα με ενδιέφερε πιο συγκεκριμένα αν θυμάσαι φυσικά. πόσα λεπτά αναμονή στο να βγείτε και πόσα λεπτά στο να μπείτε. ευχαριστώ.
Σίγουρα δε θυμάμαι με ακρίβεια. Όμως ήταν πολύ κοντά στη μισή ώρα γιατί στην Κόστα Ρίκα που ήταν μια ώρα το θυμάμαι πολύ καλά. Αλλά και πάλι σου λέω: αν πέσεις σε μεγάλη ουρά θα αργήσεις. Αν όχι, σε 15 λεπτά θα τελειώσεις. Βάλε και άλλα 5 λεπτά για τη βαλίτσα.
Στην αναχώρηση πιστεύω είναι πιο σύντομα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.234
Μηνύματα
884.522
Μέλη
38.925
Νεότερο μέλος
aggelikik

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom