Γουατεμάλα Κόστα Ρίκα Παναμάς Ποτάμια και ζούγκλα

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός

Βόλτες με πλοιάριο στη λίμνη Ατιτλάν

Στην λίμνη Ατιτλάν έρχεται ο επισκέπτης κυρίως για να κάνει βόλτες στα παράκτια χωριά της. Είναι πολύ γραφικά και μαζεύουν ντόπιους για δουλειά και τουρίστες για χαλάρωμα και βόλτες. Εμείς πήγαμε μόνο για το δεύτερο. Γι αυτό άλλωστε επέλεξα να μείνουμε δυο βραδιές σε ένα από τα γραφικά χωριά της περιοχής.
Μένουμε λοιπόν στο χωριό San Pedro La Laguna. Κάναμε βόλτες σε μερικά από τα χωριά και τις πόλεις της λίμνης Ατιτλάν. Η επιλογή τους έγινε ψάχνοντας στο ίντερνετ και στο Lonely Planet. Διαπιστώσαμε διάφορα πράγματα για τους επισκέπτες ποπυ δεν ήταν αναμενόμενα για μας. Μερικοί έχουν το στυλ των τουριστών της δεκαετίας του 60 και του 70 στην Ελλάδα, δηλαδή κυκλοφορούν ξυπόλητοι και κακοντυμένοι. Είναι ολοφάνερο ότι κάποιοι τουρίστες πάνε εκεί για να μείνουν αρκετό διάστημα. Δε νομίζω ότι εργάζονται κάπου για να εξοικονομούν τα προς το ζην. Πάντως κυκλοφορούν με ένα στυλ παλιάς εποχής. Πιστεύω ότι εκμεταλλεύονται το κλίμα που είναι ζεστό, χωρίς να είναι καυτό, όπως είναι στο επίπεδο της θάλασσας. Και επίσης εκμεταλλεύονται την καλοσύνη των ανθρώπων της περιοχής.

Ίσως μερικοί από αυτούς τους τουρίστες να πουλούν κάποια χειροτεχνήματα που φτιάχνουν. Επίσης είδαμε και παρέες που ίσως γνωρίστηκαν στη Γουατεμάλα και συνεχίζουν μαζί. Ήρθαν από τις πατρίδες τους για να περάσουν τις διακοπές τους για πολλές μέρες ή και μήνες. Έχουμε δύο κατηγορίες τουριστών συν την κατηγορία τη δική μας, η οποία όμως δεν περιλαμβάνει και πολλούς. Δηλαδή έχουμε αυτούς τους ξέμπαρκους που ήρθαν για να ζήσουν μία διαφορετική ζωή και εκείνους τους νέους που ήρθαν για διασκέδαση. Τέτοιους έχουμε και στην Ελλάδα στα νησιά, που έρχονται 10 ή 15 μέρες σε ένα νησί ή σε μία περιοχή μόνο για διασκέδαση και μπάνιο.

Εδώ βέβαια η λίμνη δεν προσφέρεται για μπάνιο, αφού είναι αρκετά βρώμικη. Βρίσκεται σε υψόμετρο περίπου 1.600 μέτρα και είναι αρκετά μεγάλη και βαθιά. Γύρω γύρω από αυτήν είναι διάφορα ηφαίστεια, άλλα ενεργά και άλλα όχι. Επίσης στις παραλίες της υπάρχουν πολλά χωριά, ακόμα και πόλεις. Γι’ αυτά είναι διάσημη, όπως φυσικά και για τη φύση της και την ομορφιά της. Γι’ αυτό το λόγο ήρθαμε και εμείς εδώ.

Είχαμε αποφασίσει ότι δεν θα χρησιμοποιήσουμε το αυτοκίνητο και θα κινηθούμε με τα τοπικά μέσα μεταφοράς. Εδώ όπου και να πας σε κυνηγάνε για να πάρεις βάρκα και να κυκλοφορήσεις ιδιωτικά με αυτήν, αλλά ζητάνε αρκετά χρήματα. Αν ήμασταν τέσσερις ή πέντε στην παρέα φυσικά δεν θα ήταν τόσα πολλά, αφού θα πληρώναμε αναλογικά. Εμείς το πρωί πήγαμε στο λιμάνι από όπου φεύγουν οι βάρκες για τα διάφορα χωριά της λίμνης να μάθουμε τι γίνεται. Μάθαμε λοιπόν ότι το κόστος για κάθε μετακίνηση, όπου και να πας, είναι 25 κετσέλες, δηλαδή περίπου 3 ευρώ το άτομο.

Από την πρωινή μας εκκίνηση:

1655183517324.jpeg



Λούσιμο αλλά και μπουγάδα:

1655183557049.jpeg




1655183577351.jpeg



Είναι νωρίς και έχει ερημιά:

1655183619729.jpeg




1655183643716.jpeg



Εμείς αποφασίσαμε να πάμε στο πρώτο χωριό, που είναι πολύ κοντά στο δικό μας όχι με βάρκα αλλά με τρίκυκλο. Πράγματι πληρώνοντας μονάχα 20 κετσέλες πήγαμε στο χωριό San Juan La Laguna. Σύμφωνα με το Lonely Planet είναι μάλλον το πιο διάσημο χωριό της λίμνης. Πράγματι δεν έχει καμία σχέση με το χωριό που εμείς μείναμε. Έχει μέχρι και έναν φαρδύ πεζόδρομο στον οποίο έχουν κρεμάσει κάποια ωραία καλλιτεχνικά αντικείμενα. Κάναμε μία βόλτα χωρίς να δούμε και τόσο τις λεπτομέρειες του χωριού. Ήταν πολύ όμορφα, αν και λόγω της πρωινής ώρας δεν είδαμε τόσο κόσμο.

Πρωινές δουλειές:

1655183692314.jpeg




1655183730346.jpeg




1655183756859.jpeg




1655183785658.jpeg



Κλασική εικόνα στη Γουατεμάλα:

1655183828513.jpeg




1655183848187.jpeg




1655183871517.jpeg




1655183889170.jpeg



Μετά κατεβήκαμε προς την παραλία και πήραμε τη βαρκούλα που με 25 κετσέλες το άτομο μας πήγε στον επόμενο προορισμό μας που ήταν το χωριό San Marcos La Laguna. Η διαδρομή ήταν καταπληκτική. Και η ομορφιά δεν ήταν μόνο στη φύση και στις παραλίες, αλλά και σε πολύ όμορφα σπίτια και ξενοδοχεία που ήταν χτισμένα μέσα στο πράσινο. Στο χωριό Σαν Μάρκος είδαμε τους πιο περίεργους τύπους-τουρίστες, που έλεγα και προηγουμένως. Σαν χωριό δεν έλεγε και πολλά πράγματα σε μας. Αυτοί που τους αρέσει μάλλον είναι επειδή έχουν παρέα και επίσης τους αρέσουν τα συγκεκριμένα μαγαζιά που πάνε και κάθονται. Γιατί είναι φανερό ότι γνωρίζουν πολλούς από τους ντόπιους, άρα μένουν αρκετές μέρες.

Από το πλοιάριο:

1655183915074.jpeg




1655183938968.jpeg




1655183957895.jpeg




1655183982527.jpeg



Στο Σαν Μάρκος:

1655184010100.jpeg




1655184057906.jpeg




1655184090107.jpeg



Το εσωτερικό των εκκλησιών πάντα στολισμένο με πανιά:

1655184138498.jpeg




1655184179321.jpeg



Ούτε στο Σαν Μάρκος μείναμε αρκετά και θέλαμε να δούμε ακόμα ένα χωριό το οποίο ονομάζεται Santiago Atitlan. Όμως από το Σαν Μάρκος για να πάμε εκεί έπρεπε να πάμε πρώτα στο χωριό που είχαμε ήδη επισκεφτεί την προηγουμένη, δηλαδή στο Panajachel. Έτσι πληρώσαμε μέχρι εκεί το εισιτήριο και αφού περιμέναμε μισή ώρα πήραμε άλλη βάρκα να μας πάει στο Σαντιάγο.


1655184213800.jpeg




1655184259339.jpeg




1655184289050.jpeg




1655184322463.jpeg




1655184347889.jpeg




1655184367129.jpeg




1655184391381.jpeg




1655184411735.jpeg




1655184447410.jpeg



Φυσικά αυτές οι βαρκάδες αξίζουν πιο πολύ γι αυτά που βλέπουμε στις όχθες της Λίμνης. Αν έχει καλό καιρό βλέπεις και τα Ηφαίστεια.

1655184500395.jpeg




1655184550318.jpeg




1655184578126.jpeg



Φυσικά και στην καινούργια βάρκα πληρώσαμε άλλο ένα εισιτήριο. Το Σαντιάγο είναι μία πόλη με περίπου 60.000 κατοίκους. Όταν φτάσαμε στο λιμανάκι μας την έπεσαν διάφοροι για να μας δείξουν τα καλά μέρη της πόλης. Εμείς φυσικά αρνηθήκαμε αφού έχουμε το ίντερνετ. Άσε που δε θέλω και συνοδείες.


1655184610703.jpeg



Έβαλα στο Google Maps να μας δείξει τα ενδιαφέροντα μέρη της πόλης και αρχικά πήγαμε σε μία εκκλησία του 16ου αιώνα, Iglesia Alianza Cristiana y Misionera. Γύρω από αυτήν υπήρχε μία όμορφη αν και μικρή λαϊκή αγορά.


1655184635562.jpeg




1655184661701.jpeg




1655184681826.jpeg




1655184709860.jpeg




1655184735650.jpeg



Μετά είχαμε ακούσει για κάποιους ανθρώπους που ακολουθούν μία θρησκεία των Μάγιας και λέγονται maximοn. Θέλαμε να πάμε να δούμε το ναό αλλά δεν τον βρήκαμε γιατί μάλλον είναι κάποιο σπίτι αντί για κάποιο μεγαλύτερο κτήριο. Ρωτήσαμε και μας είπαν πού μπορούμε να βρούμε αυτούς τους ανθρώπους. Η απόσταση δεν ήταν μεγάλη και πήγαμε και τους βρήκαμε κάπου, όπου σε ένα δωμάτιο είχε πολύ ωραίο στολισμό. Εκεί κάθονταν 5-6 άνθρωποι, υποτίθεται να προσέχουν και να τιμούν μία θεότητα, που ήταν ουσιαστικά μία κούκλα. Ταυτόχρονα της έβαζαν τσιγάρα στο στόμα να καπνίζει. Της είχαν μπύρες για να πίνει, την πότιζαν οινοπνευματώδη ποτά και όλα αυτά μέσα σε καπνούς από διάφορα καπνογόνα υλικά. Πιστεύω ότι όλο αυτό συνεχίζεται για να βγάζουν κάποια χρήματα. Βέβαια εμείς για τις φωτογραφίσεις και την είσοδο πληρώσαμε 20 κετσέλες και οι δυο, που θεωρώ ότι είναι ελάχιστο ποσόν. Είχε ενδιαφέρον όμως αυτό που είδαμε.


1655184776031.jpeg




1655184795616.jpeg




1655184817490.jpeg




1655184837841.jpeg




1655184863310.jpeg




1655184882660.jpeg



Προσπαθήσαμε να επισκεφτούμε και μία εκκλησία η οποία ονομάζεται εκκλησία των Τεχνών, αλλά δυστυχώς αν και φτάσαμε στο σημείο που ήταν δεν καταφέραμε να την αναγνωρίσουμε. Ρωτήσαμε και κάποιον και μας είπε να προχωρήσουμε στο στενό και θα τη δούμε. Το κάναμε αλλά τίποτα. Και ενώ είχαμε σκοπό να καθίσουμε σε κάποιο μαγαζί να πιούμε μία μπύρα (τώρα δεν οδηγούσα εγώ!) δεν το κάναμε γιατί είχαμε κουραστεί αρκετά με τις ξεναγήσεις. Έτσι κατευθυνθήκαμε προς το λιμανάκι για να πάρουμε το καραβάκι να μας πάει στο χωριό που μένουμε. Η βάρκα έφυγε με αρκετή καθυστέρηση και φτάσαμε στο Σαν Πέδρο περίπου στις 15:00 το μεσημέρι.


1655184901614.jpeg




1655184918481.jpeg




1655184937220.jpeg




1655184955242.jpeg




1655184983110.jpeg



Δεν ξεκουραστήκαμε πολύ γιατί θέλαμε να εκμεταλλευτούμε το φως της ημέρας και φύγαμε για βόλτα. Όταν άρχισε να ψιχαλίζει αποφασίσαμε να μπούμε σε ένα μαγαζί όπου φάγαμε και ήπιαμε μπύρα. Αυτό ήταν το βραδινό μας. Νομίζω ότι η κίνηση στους δρόμους του χωριού από επισκέπτες, που είχαμε δει την προηγούμενη δεν υπήρχε αυτή τη βραδιά. Δεν ξέρω για ποιο λόγο. Ίσως έφυγαν τα γκρουπ που δημιουργούσαν αυτό το κάτι παραπάνω στο χωριό.


1655185073455.jpeg




1655185092555.jpeg




1655185116735.jpeg



Αυτή ήταν η μέρα μας, η οποία είχε αρκετό ενδιαφέρον. Και μόνο ότι κάναμε τόσες βαρκάδες στη λίμνη Ατιτλάν είναι πολύ σημαντικό. Είδαμε πως είναι η κατάσταση γύρω από τη λίμνη. Μάλλον θα έπρεπε να μείνουμε στο βόρειο μέρος της για να μην ταλαιπωρηθούμε με τους κακούς δρόμους ως εδώ. Αλλά πάλι ήταν όμορφες διαδρομές. Συστήνω πάντως να μείνει κάποιος βόρεια.

Την προηγούμενη φορά περιέγραψα την ταλαιπωρία για να έρθει κανείς στο ξενοδοχείο μας με αυτοκίνητο. Το απόγευμα με τη Ντίνα ασχοληθήκαμε με το να βρούμε δίοδο για να φύγουμε την άλλη μέρα το πρωί χωρίς προβλήματα λόγω στενότητας των δρόμων. Έτσι ξεκαθαρίσαμε από που θα φεύγαμε, διότι οι πλοηγοί μας πάνε από κάποια σημεία που χωράνε μονάχα τα τρίκυκλα που έχουν εδώ.
Σε άπταιστα ισπανικά!

1655185153440.jpeg



 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Ελπίζω να συνεχίσεις σύντομα, είμαστε και άρρωστοι με την περιοχή μερικοί :lol:
Γενικά το ξέρετε ότι είμαι γρήγορος στην εξέλιξη κάθε ιστορίας μου. Πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του μήνα θα έχω τελειώσει όλη την ιστορία. Μετά έχουμε και τις μάχες με τις τσούχτρες, συγνώμη τα θαλάσσια μπάνια ήθελα να πω.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
Colon, Portobello και το Κανάλι

Το ταξίδι σχεδιάστηκε για κυκλοφορία με νοικιασμένο αυτοκίνητο και δυο οδηγούς. Όμως πλέον ήμουν μόνος. Έτσι το πήραμε απόφαση πως όπου ζοριζόμουν δε θα κυνηγούσαμε τον κάθε προορισμό του προγράμματός μου με το στανιό. Ό, τι προλάβουμε. Το καλό ήταν πως λόγω του τζετ λαγκ ξυπνούσαμε νωρίς και η μέρα ξεκινούσε λίγο μετά το ξημέρωμα.
Πρώτη μέρα λοιπόν. Στις 6:30, ίσως και λίγο νωρίτερα, πήραμε το αυτοκίνητο από το κλειστό παρκινγκ του ξενοδοχείου μας και ξεκινήσαμε το πρόγραμμα, όπως το είχαμε διαμορφώσει.

Εκείνο το πρωί δεν κάναμε ιδιαίτερες αλλαγές και ξεκινήσαμε για να πάμε να δούμε το κανάλι του Παναμά στο πιο κοντινό σημείο, το οποίο είναι πολύ κοντά στην πρωτεύουσα και ονομάζεται Miraflores. Φτάσαμε στις 06:45, αλλά μας έδιωξαν για λόγους ασφαλείας και μας ενημέρωσαν ότι ανοίγει στις 8:00 το πρωί. Δεν μας άφησαν ούτε μία φωτογραφία να βγάλουμε. Γενικά στον Παναμά έχει πολύ ασφάλεια και ελέγχους.

Αφού λοιπόν φύγαμε από εκεί, πήγαμε στο επόμενο σημείο για να δούμε το κανάλι, το Πέδρο Μιγκέλ, αλλά και εκεί μας έδιωξαν, γιατί μας είπαν ότι το μέρος αυτό δεν είναι καθόλου για τουρίστες.

Γι αυτό λοιπόν συνεχίσαμε προς την πλευρά του Ατλαντικού να πάμε στην πόλη Κολόν. Ο δρόμος είχε αρκετή κίνηση. Ίσως έφταιγε που ήταν Σάββατο και ο κόσμος έβγαινε για το ΣΚ. Όταν φτάσαμε εκεί είδαμε μία κατάσταση τραγική. Δεν περιμέναμε να δούμε μία τέτοια πόλη και μάλιστα στον Παναμά. Είχα διαβάσει στο Lonely Planet, ότι έχει πλέον παρακμάσει, αλλά τόσο πολύ! Σε μερικά σημεία νόμιζες ότι ήσουν σε βομβαρδισμένη περιοχή. Είχε πάρα πολλά μεγάλα και ωραία κτίρια εγκαταλειμμένα και στη φθορά του χρόνου αλλά και από ανθρώπους. Εγώ ήθελα να σταματήσουμε για καμιά φωτογραφία, αλλά η Ντίνα φοβόταν γιατί πίστευε ότι είναι επικίνδυνα.

1654490485132.jpeg


1654490523911.jpeg


1654490569449.jpeg


Αφού περάσαμε διάφορα στενά, στην ίδια κατάσταση σχεδόν παντού, είδαμε ένα κεντρικό δρόμο ο οποίος προφανώς πριν από 100 τόσα χρόνια θα ήταν στις δόξες του. Γενικά έβλεπες παλιά όμορφα κτίρια αλλά ήταν μισογκρεμισμένα. Επίσης έβλεπες φτωχούς ανθρώπους να πηγαίνουν από δω και από κει ή να κάνουν τις δουλειές του σπιτιού τους. Τελικά κάναμε δύο στάσεις για να βγάλουμε μερικές φωτογραφίες. Μάλιστα στη μία από αυτές μας ακολουθούσε συνέχεια ένα περιπολικό μέχρι που γυρίσαμε στο αυτοκίνητό μας για να το πάρουμε και να φύγουμε.

Η μια στάση ήταν κοντά στη θάλασσα αλλά δεν άξιζε και κάτι ιδιαίτερο, ενώ η άλλη ήταν στον κεντρικό δρόμο που προανέφερα για να βγάλουμε φωτογραφία μία εκκλησία και μερικά άλλα κτήρια. Εκ των υστέρων διάβασα ότι θεωρείται μία πολύ επικίνδυνη πόλη. Έτσι καλά κάναμε και φύγαμε.

1654490619327.jpeg


1654490646853.jpeg


Μετά προσπαθήσαμε να πάμε στη ζώνη Duty Free που προτείνει το Lonely Planet, αλλά καταλάβαμε ότι μάλλον πρόκειται για περιοχή που πάνε έμποροι. Έτσι δεν πήγαμε αλλά αποφασίσαμε να βάλουμε στο GPS την πόλη Πορτομπέλο, που βρίσκεται σε απόσταση μιας ώρας από την Κολόν. Ο δρόμος ήταν πολύ όμορφος, αν και λίγο στενός, αλλά ήταν συνέχεια κοντά στη θάλασσα. Μιλάμε βέβαια για τον Ατλαντικό ωκεανό και την Καραϊβική.

1654490710783.jpeg


Λίγο πριν φτάσουμε στο χωριό Portobello σταματήσαμε να δούμε ένα φρούριο (Ruinas de Portobelo, Fuerte Santiago) λίγο εγκαταλειμμένο, αλλά είχε ωραία θέα προς τη θάλασσα και κάποια νησιά. Από κει έφευγαν βάρκες για να πάνε όποιοι ήθελαν να κολυμπήσουν σε άλλα σημεία. Εμείς το σκεφτήκαμε αλλά αποφασίσαμε να μην σπαταλήσουμε το χρόνο μας σε μπάνιο.

1654490771649.jpeg


1654490800757.jpeg


Προχωρήσαμε και στο χωριό Portobello, όπου και εκεί είχε άλλο φρούριο. Το χωριό μας άρεσε αρκετά γιατί είχε το κλασικό λατινοαμερικάνικο χρώμα. Μείναμε σχεδόν μία ώρα κάνοντας βόλτες, αλλά δεν καθίσαμε κάπου.

1654490823055.jpeg


1654490852990.jpeg


1654490874541.jpeg


1654490923582.jpeg


Μετά πήραμε το δρόμο της επιστροφής, από τον ίδιο δρόμο. Είχε λίγη κίνηση σε κάποιο σημείο αλλά δεν ήταν κάτι τρομερό. Από την πόλη Κολόν προς την πόλη Παναμά μπαίνεις στον Εθνικό δρόμο και πληρώνεις διόδια 2,30 δολάρια. Στα διόδια δε σταματάμε, αλλά μας χρεώνει το αυτοκίνητο και τα κρατά η εταιρία ενοικίασης.

1654490955143.jpeg


Εμείς βγήκαμε πολύ νωρίς από την εθνική οδό για να πάμε πάλι στο κανάλι και το σημείο Miraflores Locks. Με εισιτήριο 10 δολαρίων το άτομο μπήκαμε και είδαμε ένα τεράστιο πλοίο να περνά από τις δεξαμενές που γέμιζαν και άδειαζαν νερό. Πήγαμε στην καλύτερη στιγμή, χωρίς να περιμένουμε, αλλά και χωρίς να χάσουμε τίποτα. Στο σημείο εκείνο το πλοίο κατέβαινε από την τελευταία λίμνη 2-3 δεξαμενές για να μπει στον Ειρηνικό ωκεανό. Πολύς κόσμος, όπως κι εμείς, είχε ανέβει σε μία μεγάλη εξέδρα αρκετά ψηλά για να βλέπει και ένας υπάλληλος ανέλυε το τι γινόταν.

1654491007898.jpeg


1654491027330.jpeg


1654491047696.jpeg


1654491144904.jpeg


Σε όλη αυτή τη διαδικασία του περάσματος του πλοίου το ωραίο ήταν ότι υπήρχαν άλλα δύο κανάλια πίσω από αυτό που βλέπαμε εμείς μπροστά μας. Ήταν και σε μεγαλύτερο υψόμετρο και βλέπαμε άλλα δυο πλοία να περνούν και αυτά προς την ίδια κατεύθυνση, δηλαδή τον Ειρηνικό ωκεανό.

1654491117310.jpeg


Έτσι ολοκληρώσαμε την πρώτη μέρα στην ύπαιθρο του Παναμά. Όμως δεν ήταν να μείνουμε στο ξενοδοχείο γιατί είχε ακόμα φως και κατεβήκαμε στον παραλιακό δρόμο, την malecon, που είναι πολύ κοντά στο ξενοδοχείο μας, για βόλτα.

1654491214441.jpeg


1654491360330.jpeg
 
Last edited:
D

Delmem38110

Guest
τι χρόνους εξόδου εισόδου έχει τώρα το αεροδρόμιο στον Παναμά. για να βγεις δηλαδή και να ξαναμπείς.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
τι χρόνους εξόδου εισόδου έχει τώρα το αεροδρόμιο στον Παναμά. για να βγεις δηλαδή και να ξαναμπείς.
Δεν είχαμε ιδιαίτερες καθυστερήσεις στον Παναμά. Οι υπάλληλοι ήταν γρήγοροι.
Άλλωστε πιστεύω ότι εξαρτάται από την κίνηση του αεροδρομίου εκείνη την ώρα που φτάνεις. Εμείς ας πούμε φάγαμε μεγάλη καθυστέρηση στο Σαν Χοσέ, αφού βγήκαμε τελευταίοι από το αεροπλάνο.
 
D

Delmem38110

Guest
Δεν είχαμε ιδιαίτερες καθυστερήσεις στον Παναμά. Οι υπάλληλοι ήταν γρήγοροι.
Άλλωστε πιστεύω ότι εξαρτάται από την κίνηση του αεροδρομίου εκείνη την ώρα που φτάνεις. Εμείς ας πούμε φάγαμε μεγάλη καθυστέρηση στο Σαν Χοσέ, αφού βγήκαμε τελευταίοι από το αεροπλάνο.
θα με ενδιέφερε πιο συγκεκριμένα αν θυμάσαι φυσικά. πόσα λεπτά αναμονή στο να βγείτε και πόσα λεπτά στο να μπείτε. ευχαριστώ.
 

travelbreak

Member
Μηνύματα
1.768
Likes
14.587
Επόμενο Ταξίδι
???
Ταξίδι-Όνειρο
Υπερσιβηρικός
θα με ενδιέφερε πιο συγκεκριμένα αν θυμάσαι φυσικά. πόσα λεπτά αναμονή στο να βγείτε και πόσα λεπτά στο να μπείτε. ευχαριστώ.
Σίγουρα δε θυμάμαι με ακρίβεια. Όμως ήταν πολύ κοντά στη μισή ώρα γιατί στην Κόστα Ρίκα που ήταν μια ώρα το θυμάμαι πολύ καλά. Αλλά και πάλι σου λέω: αν πέσεις σε μεγάλη ουρά θα αργήσεις. Αν όχι, σε 15 λεπτά θα τελειώσεις. Βάλε και άλλα 5 λεπτά για τη βαλίτσα.
Στην αναχώρηση πιστεύω είναι πιο σύντομα.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.242
Μηνύματα
884.628
Μέλη
38.931
Νεότερο μέλος
sylvia Boufea

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom