Vrasidas Cub
Member
- Μηνύματα
- 74
- Likes
- 370
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2
- Κεφάλαιο 3
- Κεφάλαιο 4
- Κεφάλαιο 5
- Κεφάλαιο 6
- Κεφάλαιο 7
- Κεφάλαιο 8
- Κεφάλαιο 9
- Κεφάλαιο 10
- Κεφάλαιο 11
- Κεφάλαιο 12
- Κεφάλαιο 13
- Κεφάλαιο 14
- Κεφάλαιο 15
- Κεφάλαιο 16
- Κεφάλαιο 17
- Κεφάλαιο 18
- Κεφάλαιο 19
- Κεφάλαιο 20
- Κεφάλαιο 21
- Κεφάλαιο 22
- Κεφάλαιο 23
- Κεφάλαιο 24
- Κεφάλαιο 25
- Κεφάλαιο 26
- Κεφάλαιο 27
- Κεφάλαιο 28
- Κεφάλαιο 29
- Κεφάλαιο 30
- Κεφάλαιο 31
- Κεφάλαιο 32
- Κεφάλαιο 33
Αφού έγινε ένα καλό crash test λόγω 36ωρου, για το μηχανάκι αλλά ΚΑΙ τον αναβάτη, πλέον άρχισαν οι ριζικές αναθεωρήσεις σε πολλά θέματα που αφορούν τόσο τις ίδιες τις μηχανές αλλά και τον τρόπο ζωής που σχετίζεται με αυτές … Πηγαίνοντάς το και λίγο παραπέρα, ευκαιρία για αναθεωρήσεις ολόκληρης ζωής …
Ευκαιρία λοιπόν KAI για λίγο περισσότερο ψάξιμο στην πάπια … Κόντυναν περισσότερο οι σχέσεις του … κατασκευάστηκε σιδερένιο ντεπόζιτο 12 λίτρων το οποίο ήρθε και κούμπωσε ακριβώς στο κενό ανάμεσα στο τιμόνι και στην σέλα, άρα μεταφορά βάρους εμπρός και χαμηλά το οποίο χρησιμεύει και σαν χώρος για να ακουμπήσεις tank bag, αυξάνοντας την αυτονομία στα 400 + 100 χιλιόμετρα από το εργοστασιακό ντεπόζιτο = 500 χλμ. Το μαμά ντεπόζιτο έγινε ρεζέρβα … Κατασκευάστηκαν επίσης νέα πιο σκληρά ελατήρια για εμπρός καθώς ό,τι έβρισκα στην αγορά δεν μου έκανε και το παπί, πλέον, όντως δεν έχει καμία σχέση στην συμπεριφορά του με πιο πριν.
Μέσα Ιουνίου αποφασίζω να κάνω ένα 10ήμερο – 12ήμερο ταξίδι Βαλκάνια και Άλπεις με επιστροφή από Νότια Ιταλία και Μπάρι. Ετοιμάζω χάρτες – βασικές διαδρομές – κάνω υπολογισμούς χρόνων και εξόδων. Συν – πλην 4.500 χιλιόμετρα … μια χαρά …
Όλα καλά … οικονομικό ταξίδι και εύκολο. Αναχώρηση 22-24 Ιουλίου και επιστροφή περίπου 5 Αυγούστου ….
Αλλαγή ελαστικών καθώς έπρεπε να είχαν αλλαχθεί 2.000 χλμ νωρίτερα … αλλαγή λαδιών με ένα πολύ καλό 50άρι λάδι … ρύθμιση βαλβίδων και άνοιγμα ένα νούμερο μεγαλύτερο λόγω των αρκετών χιλιομέτρων που θα γίνουν. Ο νόμος του Μέρφυ όμως είχε άλλα σχέδια … η ποιότητα κατασκευής του Κινέζου επίσης … Δύο μέρες πριν την αναχώρηση η τρόμπα μπροστινού φρένου μας αφήνει χρόνους. Υπ΄ όψιν ότι, πριν κλείσει 10.000 χλμ, είχε ήδη αποδημήσει εις τόπους χλοερούς και το «τσουτσούνι» που όταν πατάς την μανέτα του φρένου αυτό σεληνιάζεται και εξ’ αιτίας του ανάβει το πίσω φως φρένου …
Επειδή δεν το ‘χω με την διαπραγμάτευση, μετά από απίστευτα κακή επικοινωνία και συνεννόηση με την αντιπροσωπεία για το θέμα αυτό (την οποία ουδέποτε ενόχλησα για όλες τις ζημιές που μου έβγαλε εντός εγγύησης, εφ’ όσον από την πρώτη στιγμή μου δημιούργησαν απίστευτη ανασφάλεια ως προς τις υπηρεσίες τους) αποφασίζω να μην ασχοληθώ ποτέ ξανά μαζί τους και να βρω την άκρη μόνος μου.
Πέταμα το χρέπι που ονομάζεται «μαμά τρόμπα» και αντικατάστασή της με κανονική από Ιαπωνικό μοντέλο … καμία σχέση με το προηγούμενο. Κόψιμο των πλαστικών γιατί λόγω μεγέθους δεν χωρούσε, φινίρισμα και τέλος … Δυστυχώς όμως μέχρι να βρω την άκρη και να ολοκληρωθεί η επισκευή, το τραίνο για Βαλκάνια και λοιπούς προορισμούς έχει ήδη φύγει … Οι οικογενειακές υποχρεώσεις δεν ταυτίζονται με το νέο χρονοδιάγραμμα … Χρόνος ελεύθερος προκύπτει ξανά το τελευταίο 10ήμερο του Αυγούστου … Ψάχνομαι λίγο και βλέπω ότι στις Άλπεις η περίοδος αύξησης των βροχών έχει ήδη αρχίσει …
Σιγά μην κωλώσουμε … έχουμε ζήσει και επιβιώσει τόσες 10ετίες μέχρι τώρα με προοδευτικές και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις στον σβέρκο μας … Τα χιλιόμετρα θα γίνουν ό,τι και να λέει ο χαιρέκακος Μέρφυ … Πάμε πλαν μπι … υπάρχει και η Ελλάδα, που μου γλυτώνει και χρόνο από καραβίσιες μετακινήσεις και συναναστροφές με απίστευτους τύπους που δένουν τα μηχανάκια στα υπόγεια των καραβιών ανεβάζοντάς μου την πίεση και την λίμπιντο … Καλύτερα να τα καίω σε βενζίνη παρά σε καραβοεισιτήρια ...
Ευκαιρία λοιπόν KAI για λίγο περισσότερο ψάξιμο στην πάπια … Κόντυναν περισσότερο οι σχέσεις του … κατασκευάστηκε σιδερένιο ντεπόζιτο 12 λίτρων το οποίο ήρθε και κούμπωσε ακριβώς στο κενό ανάμεσα στο τιμόνι και στην σέλα, άρα μεταφορά βάρους εμπρός και χαμηλά το οποίο χρησιμεύει και σαν χώρος για να ακουμπήσεις tank bag, αυξάνοντας την αυτονομία στα 400 + 100 χιλιόμετρα από το εργοστασιακό ντεπόζιτο = 500 χλμ. Το μαμά ντεπόζιτο έγινε ρεζέρβα … Κατασκευάστηκαν επίσης νέα πιο σκληρά ελατήρια για εμπρός καθώς ό,τι έβρισκα στην αγορά δεν μου έκανε και το παπί, πλέον, όντως δεν έχει καμία σχέση στην συμπεριφορά του με πιο πριν.
Μέσα Ιουνίου αποφασίζω να κάνω ένα 10ήμερο – 12ήμερο ταξίδι Βαλκάνια και Άλπεις με επιστροφή από Νότια Ιταλία και Μπάρι. Ετοιμάζω χάρτες – βασικές διαδρομές – κάνω υπολογισμούς χρόνων και εξόδων. Συν – πλην 4.500 χιλιόμετρα … μια χαρά …
Όλα καλά … οικονομικό ταξίδι και εύκολο. Αναχώρηση 22-24 Ιουλίου και επιστροφή περίπου 5 Αυγούστου ….
Αλλαγή ελαστικών καθώς έπρεπε να είχαν αλλαχθεί 2.000 χλμ νωρίτερα … αλλαγή λαδιών με ένα πολύ καλό 50άρι λάδι … ρύθμιση βαλβίδων και άνοιγμα ένα νούμερο μεγαλύτερο λόγω των αρκετών χιλιομέτρων που θα γίνουν. Ο νόμος του Μέρφυ όμως είχε άλλα σχέδια … η ποιότητα κατασκευής του Κινέζου επίσης … Δύο μέρες πριν την αναχώρηση η τρόμπα μπροστινού φρένου μας αφήνει χρόνους. Υπ΄ όψιν ότι, πριν κλείσει 10.000 χλμ, είχε ήδη αποδημήσει εις τόπους χλοερούς και το «τσουτσούνι» που όταν πατάς την μανέτα του φρένου αυτό σεληνιάζεται και εξ’ αιτίας του ανάβει το πίσω φως φρένου …
Επειδή δεν το ‘χω με την διαπραγμάτευση, μετά από απίστευτα κακή επικοινωνία και συνεννόηση με την αντιπροσωπεία για το θέμα αυτό (την οποία ουδέποτε ενόχλησα για όλες τις ζημιές που μου έβγαλε εντός εγγύησης, εφ’ όσον από την πρώτη στιγμή μου δημιούργησαν απίστευτη ανασφάλεια ως προς τις υπηρεσίες τους) αποφασίζω να μην ασχοληθώ ποτέ ξανά μαζί τους και να βρω την άκρη μόνος μου.
Πέταμα το χρέπι που ονομάζεται «μαμά τρόμπα» και αντικατάστασή της με κανονική από Ιαπωνικό μοντέλο … καμία σχέση με το προηγούμενο. Κόψιμο των πλαστικών γιατί λόγω μεγέθους δεν χωρούσε, φινίρισμα και τέλος … Δυστυχώς όμως μέχρι να βρω την άκρη και να ολοκληρωθεί η επισκευή, το τραίνο για Βαλκάνια και λοιπούς προορισμούς έχει ήδη φύγει … Οι οικογενειακές υποχρεώσεις δεν ταυτίζονται με το νέο χρονοδιάγραμμα … Χρόνος ελεύθερος προκύπτει ξανά το τελευταίο 10ήμερο του Αυγούστου … Ψάχνομαι λίγο και βλέπω ότι στις Άλπεις η περίοδος αύξησης των βροχών έχει ήδη αρχίσει …
Σιγά μην κωλώσουμε … έχουμε ζήσει και επιβιώσει τόσες 10ετίες μέχρι τώρα με προοδευτικές και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις στον σβέρκο μας … Τα χιλιόμετρα θα γίνουν ό,τι και να λέει ο χαιρέκακος Μέρφυ … Πάμε πλαν μπι … υπάρχει και η Ελλάδα, που μου γλυτώνει και χρόνο από καραβίσιες μετακινήσεις και συναναστροφές με απίστευτους τύπους που δένουν τα μηχανάκια στα υπόγεια των καραβιών ανεβάζοντάς μου την πίεση και την λίμπιντο … Καλύτερα να τα καίω σε βενζίνη παρά σε καραβοεισιτήρια ...