Klair
Member
- Μηνύματα
- 2.499
- Likes
- 31.327
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Annevoie-Rouillon, Dinant, Château Vêves, Arlon
- Ville Haute Λουξεμβούργο, η βραδινή άφιξη
- Πρωινή βόλτα στο Kirchberg
- Ville Haute-Grund-Plateau du Saint Esprit-Cité Judiciaire
- Απογευματινή βόλτα στο Clausen
- Château de Vianden
- Château de Bourscheid και Esch-sur-Sûre
- Wéris, Durbuy και η επιστροφή στη Γάνδη
- Château d΄ Ooidonk
- Malo-les-Bains Δουνκέρκη
- Γνωρίζοντας τη Δουνκέρκη
- Ville de Bergues
- Νυχτοπερπατήματα στη Lille
Château de Vianden
Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019
Ξυπνήσαμε πολύ πρωί, αφού η σημερινή μέρα θα ήταν γεμάτη με τα κάστρα, τα χωριά αλλά και τα δασοσκέπαστα βουνά του Λουξεμβούργου. Φάγαμε το πλήρες και πλούσιο πρωινό μας στο Ibis, κάναμε το check out, φορτώσαμε τα μπαγκάζια μας στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε με τη γνωστή μας, πλέον, ομίχλη να μας συνοδεύει στα πρώτα χιλιόμετρα του ταξιδιού.
Το Λουξεμβούργο είναι η ιδανική χώρα για να ζήσει κανείς μέσα σε ένα παραμύθι, αφού το έδαφός του καταλαμβάνεται από πολύ μεγάλο αριθμό κάστρων και γραφικών παραμυθένιων χωριών. Τα περισσότερα κάστρα έχουν αποκατασταθεί στην αρχική ομορφιά τους και στέκουν πανέτοιμα περιμένοντας αυτούς που θέλουν να τα ανακαλύψουν και να αφεθούν για λίγο στην παραμυθένια γοητεία τους. Η δύναμη και ο πλούτος των Λουξεμβουργιανών αρχόντων αποδεικνύεται περίτρανα από το πλήθος όλων αυτών των κάστρων και των οχυρώσεων, τα οποία αποτελούν υπολείμματα της μεσαιωνικής περιόδου. Τα μεσαιωνικά φεστιβάλ, οι εκθέσεις και οι συναυλίες που διοργανώνονται σε πολλά κάστρα, προσφέρουν μεγάλες ευκαιρίες, ώστε οι επισκέπτες να ανακαλύψουν τους θησαυρούς της χώρας και να εντρυφήσουν στους μύθους και τις προκαταλήψεις που τα συνοδεύουν. Για τους λάτρεις της πεζοπορίας προσφέρονται πολλά μονοπάτια που διασχίζουν τις κοιλάδες της χώρας και δίνουν την ευκαιρία στους περιπατητές να έρθουν πολύ κοντά με την υπέροχη και οργιώδη φύση του Λουξεμβούργου.
Πρώτος στόχος της ημέρας ορίστηκε στο GPS το Château de Vianden, στα 40 περίπου χιλιόμετρα απόσταση από το Ibis του αεροδρομίου. Ακολουθώντας τον Route du Nord (A7), διασχίσαμε αρκετά τούνελ με την ομίχλη συνοδοιπόρο μας.
Αργότερα, η ατμόσφαιρα στα χαμηλά καθάρισε και η ομίχλη σκέπαζε μόνο τα δάση και τις κορυφές των βουνών ή των λόφων.
Πολλά όμορφα χωριά απλώνονταν κατά μήκος της διαδρομής του Route du Nord, στις πλαγιές κατάφυτων λόφων και στη μέση εκτεταμένων καταπράσινων λιβαδιών.
Το φθινόπωρο έκανε αισθητή την παρουσία του με το κίτρινο, το πορτοκαλί, το κόκκινο και το καφέ εξουσιάζοντας όλο το τοπίο απ΄ άκρη σ΄ άκρη.
Ο δρόμος μας έβαλε να περάσουμε μέσα από την πόλη Diekirch, στις όχθες του ποταμού Sûre, γνωστή για το ζυθοποιείο που φέρει το ίδιο όνομα, αλλά και λόγω του γεγονότος ότι οι μοναδικοί στρατώνες του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου βρίσκονται στα ψηλά του Herrenberg. Το Εθνικό Μουσείο Στρατιωτικής Ιστορίας φέρνει πίσω στη μνήμη τα σημαντικότερα γεγονότα της μάχης του Bulge, μια μεγάλη μάχη που έλαβε χώρα εδώ, κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Στη συνέχεια, αφήνοντας πίσω τη μικρή πόλη Diekirch, ο δρόμος άρχισε να γίνεται ανηφορικός και να χώνεται ανάμεσα σε πανύψηλα δέντρα, ανεβαίνοντας όλο και ψηλότερα στα βουνά, μέχρι που κάποια στιγμή από ένα ξέφωτο φάνηκε ένα από τα μεγαλύτερα φρούρια στο βόρειο τμήμα του Λουξεμβούργου, το Château de Vianden.
Ο δρόμος εκεί, κάνει ένα μεγάλο πλάτωμα όπου το αυτοκίνητο μπορεί να σταματήσει στην άκρη. Κατεβήκαμε και επιφωνήματα θαυμασμού ακούγονταν στο ήρεμο, φθινοπωρινό τοπίο. Πάνω στον λόφο, το Κάστρο ήταν η κορώνα που στεφάνωνε τη φθινοπωρινή φύση, η οποία απλωνόταν μεγαλόπρεπα στα απέναντι βουνά και στις χαράδρες, μέχρι κάτω στο χωριό.
Χωθήκαμε ακόμα βαθύτερα στο δάσος και ακολουθώντας έναν στενό χωματόδρομο
φτάσαμε σε έναν μικρό χώρο στάθμευσης, κάτω από το Κάστρο. Το parking είναι με πληρωμή, αλλά το αντίτιμο είναι λογικό. Ένα μικρό λιθόστρωτο, ανηφορικό δρομάκι μας οδήγησε στην είσοδο του Κάστρου,
όπου πληρώσαμε εισιτήριο 7 ευρώ το άτομο. Υπάρχουν και φοιτητικά εισιτήρια. Οι τιμές για το 2020 άλλαξαν και έχουν διαμορφωθεί ως εξής: ενήλικας στα 8 ευρώ και φοιτητικό στα 4,5 ευρώ. Για τους 65+ στα 6 ευρώ και για παιδιά 6-12 ετών στα 2 ευρώ.
http://www.castle-vianden.lu/english/openinghours/entry/index.html
Με καταγωγή που χρονολογείται από τον 10ο αιώνα, το Κάστρο χτίστηκε σε ρωμανικό στιλ, ενώ αργότερα προστέθηκαν μετασχηματισμοί και διακοσμήσεις σε γοτθικό στιλ. Ένα αναγεννησιακό μέγαρο προστέθηκε τον 17ο αιώνα. Το Κάστρο κυριαρχεί πάνω από το Vianden, σε ύψος 310 m και έχει απεριόριστη θέα στον ποταμό και το χωριό.
Tο Κάστρο είναι ανοιχτό όλο τον χρόνο, από τις 10:00 έως τις 16:00, κάθε μέρα. Tον Μάρτιο και τον Oκτώβριο, η ώρα κλεισίματος παρατείνεται έως τις 17:00 και τους καλοκαιρινούς μήνες έως τις 18:00.
http://www.castle-vianden.lu/english/openinghours/index.html
Είναι μια από τις μεγαλύτερες φεουδαρχικές κατοικίες των ρωμαϊκών και γοτθικών εποχών στην Ευρώπη. Μέχρι τις αρχές του 15ου αιώνα φιλοξενήθηκαν οι ισχυροί Counts του Vianden, οι οποίοι μπορούσαν να επαίρονται για τις στενές σχέσεις τους με το γερμανικό αυτοκρατορικό δικαστήριο. Tο 1417, το Kάστρο και τα εδάφη του κληρονομήθηκαν από τον Γερμανικό Οίκο Nassau. Tο 1820, κατά τη διάρκεια της βασιλείας του βασιλιά William I των Κάτω Χωρών, το Κάστρο πουλήθηκε σε έναν έμπορο μπαχαρικών του Vianden, ο οποίος ξεκίνησε να πουλάει κομμάτι-κομμάτι τα έπιπλα, καταλήγοντας να ξεπουλήσει μέχρι και τα στέγαστρα. Tο 1890, το Kάστρο έγινε ιδιοκτησία του Mεγάλου Δούκα Aδόλφου. Έχει αποκατασταθεί με προσοχή, όπως ήταν όταν μεγαλουργούσε, και κατατάσσεται στα σημαντικότερα ιστορικά μνημεία της Ευρώπης.
Το γυρίσαμε όλο, αίθουσα προς αίθουσα
και μείναμε ενθουσιασμένοι, τόσο με την οργάνωση και τα εκθέματά του,
όσο και με την ανυπέρβλητη θέα που μας χάρισε. Ήταν πραγματικά μια μοναδική εμπειρία.
Ένας πολύ κατηφορικός δρόμος διατρέχει όλο το χωριό
αλλά εμείς ακολουθήσαμε, για λίγο, μικρότερα δρομάκια και στενάκια, για να χαζέψουμε τα όμορφα σπίτια του Vianden. Όλες οι προσόψεις και οι αυλές των νοικοκυριών ήταν και εδώ στολισμένες στο κλίμα του Halloween.
Στο ύψος του Δημαρχείου, βγήκαμε στον κεντρικό δρόμο συνεχίζοντας να κατηφορίζουμε.
Το χωριό ήταν πολύ ήσυχο. Μερικά μαγαζιά ήταν ανοιχτά και πολύ λίγος κόσμος κυκλοφορούσε. Εντοπίσαμε ένα σουβενιράδικο ανοιχτό, κοντά στο Δημαρχείο, και μπήκαμε να χαζέψουμε λίγο τα αναμνηστικά και τις τιμές τους. Το πεντάευρο ήταν η στάνταρ τιμή για τα μαγνητάκια. Δεν κάναμε για την ώρα κάποια αγορά, ελπίζοντας ότι θα βρούμε και παρακάτω άλλα μαγαζιά για να συγκρίνουμε τιμές και ποικιλία, οπότε συνεχίσαμε.
Το Vianden είναι ένα πανέμορφο χωριό, σε ονειρική τοποθεσία, χτισμένο στις όχθες του ποταμού Our και πνιγμένο από τη φύση.
Είναι τόσο εντυπωσιακό που ακόμα και ο Victor Hugo δεν μπορούσε να σταματήσει να μιλάει για αυτό, όταν έζησε εδώ, σε ένα σπίτι κοντά στη γέφυρα. Yπάρχει, πλέον, μουσείο στο ανακαινισμένο σπίτι που έζησε ο διάσημος Γάλλος ποιητής και μυθιστοριογράφος, που παρουσιάζει κείμενα αλλά και προσωπικά αντικείμενα του συγγραφέα, ο οποίος κατά τη διάρκεια της εξορίας του έζησε αρκετούς μήνες στο χωριό, το 1871.
Περάσαμε την πέτρινη γέφυρα
και στρίψαμε δεξιά, κινούμενοι κατά μήκος του ποταμού. Η θέα προς το χωριό και το Κάστρο ήταν παραμυθένια. Η τόσο γραφική ατμόσφαιρα και η ομορφιά του Vianden μας κράτησαν αρκετή ώρα κοντά του.
Το χωριό διαθέτει και τελεφερίκ, αλλά τους χειμερινούς μήνες δε λειτουργεί. Στην παρακάτω φωτογραφία διακρίνεται, στα δεξιά, η διαδρομή του λιφτ ανάμεσα στα δέντρα του λόφου:
Θέλαμε να αγοράσουμε μαγνητάκια από το χωριό, αλλά τελικά άλλο ανοιχτό μαγαζί δεν υπήρχε. Ένα που βρήκα δίπλα στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου ήταν κλειστό και απ΄ ότι είδα απ΄ έξω είχε τα ίδια με το προηγούμενο.
Το εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου του 13ου αιώνα:
Ξεκινήσαμε να ανηφορίζουμε τώρα την Grand Rue, τον κεντρικό δρόμο του Vianden
και κάναμε στάση για τις αγορές μας στο πρώτο μαγαζάκι που είχαμε εντοπίσει. Κάπου στη διαδρομή είδαμε και μια ελίτσα, να φορά την καλτσούλα της για να μην παγώσει από το τσουχτερό κρύο.
Φτάσαμε στο parking και μπήκαμε στο αυτοκίνητο για αναχώρηση. Tο χωριό Vianden βρίσκεται πολύ κοντά στα σύνορα, μεταξύ Λουξεμβούργου και Γερμανίας, και η Φ. (η κοπέλα του γιου μου) είχε την ιδέα να οδηγήσουμε μέχρις εκεί, για να πούμε ότι πατήσαμε και λίγο το πόδι μας στη Γερμανία, αφού ήμασταν τόσο κοντά. Έτσι, αρχίσαμε να ανηφορίζουμε το κατάφυτο βουνό, πάνω από το χωριό, περνώντας ανάμεσα από τα θεόρατα δέντρα που φύονται ένθεν κακείθεν του δρόμου.
Φτάσαμε στα σύνορα, όπου απέραντα πράσινα λιβάδια απλώνονται μακριά στον ορίζοντα, μέχρις εκεί που φτάνει η ματιά.
Αναχωρήσαμε, χωρίς άλλες στάσεις, καρφί για τον επόμενο προορισμό που ήταν ένα ακόμη κάστρο της χώρας.
Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019
Ξυπνήσαμε πολύ πρωί, αφού η σημερινή μέρα θα ήταν γεμάτη με τα κάστρα, τα χωριά αλλά και τα δασοσκέπαστα βουνά του Λουξεμβούργου. Φάγαμε το πλήρες και πλούσιο πρωινό μας στο Ibis, κάναμε το check out, φορτώσαμε τα μπαγκάζια μας στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε με τη γνωστή μας, πλέον, ομίχλη να μας συνοδεύει στα πρώτα χιλιόμετρα του ταξιδιού.


Το Λουξεμβούργο είναι η ιδανική χώρα για να ζήσει κανείς μέσα σε ένα παραμύθι, αφού το έδαφός του καταλαμβάνεται από πολύ μεγάλο αριθμό κάστρων και γραφικών παραμυθένιων χωριών. Τα περισσότερα κάστρα έχουν αποκατασταθεί στην αρχική ομορφιά τους και στέκουν πανέτοιμα περιμένοντας αυτούς που θέλουν να τα ανακαλύψουν και να αφεθούν για λίγο στην παραμυθένια γοητεία τους. Η δύναμη και ο πλούτος των Λουξεμβουργιανών αρχόντων αποδεικνύεται περίτρανα από το πλήθος όλων αυτών των κάστρων και των οχυρώσεων, τα οποία αποτελούν υπολείμματα της μεσαιωνικής περιόδου. Τα μεσαιωνικά φεστιβάλ, οι εκθέσεις και οι συναυλίες που διοργανώνονται σε πολλά κάστρα, προσφέρουν μεγάλες ευκαιρίες, ώστε οι επισκέπτες να ανακαλύψουν τους θησαυρούς της χώρας και να εντρυφήσουν στους μύθους και τις προκαταλήψεις που τα συνοδεύουν. Για τους λάτρεις της πεζοπορίας προσφέρονται πολλά μονοπάτια που διασχίζουν τις κοιλάδες της χώρας και δίνουν την ευκαιρία στους περιπατητές να έρθουν πολύ κοντά με την υπέροχη και οργιώδη φύση του Λουξεμβούργου.
Πρώτος στόχος της ημέρας ορίστηκε στο GPS το Château de Vianden, στα 40 περίπου χιλιόμετρα απόσταση από το Ibis του αεροδρομίου. Ακολουθώντας τον Route du Nord (A7), διασχίσαμε αρκετά τούνελ με την ομίχλη συνοδοιπόρο μας.




Αργότερα, η ατμόσφαιρα στα χαμηλά καθάρισε και η ομίχλη σκέπαζε μόνο τα δάση και τις κορυφές των βουνών ή των λόφων.

Πολλά όμορφα χωριά απλώνονταν κατά μήκος της διαδρομής του Route du Nord, στις πλαγιές κατάφυτων λόφων και στη μέση εκτεταμένων καταπράσινων λιβαδιών.

Το φθινόπωρο έκανε αισθητή την παρουσία του με το κίτρινο, το πορτοκαλί, το κόκκινο και το καφέ εξουσιάζοντας όλο το τοπίο απ΄ άκρη σ΄ άκρη.

Ο δρόμος μας έβαλε να περάσουμε μέσα από την πόλη Diekirch, στις όχθες του ποταμού Sûre, γνωστή για το ζυθοποιείο που φέρει το ίδιο όνομα, αλλά και λόγω του γεγονότος ότι οι μοναδικοί στρατώνες του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου βρίσκονται στα ψηλά του Herrenberg. Το Εθνικό Μουσείο Στρατιωτικής Ιστορίας φέρνει πίσω στη μνήμη τα σημαντικότερα γεγονότα της μάχης του Bulge, μια μεγάλη μάχη που έλαβε χώρα εδώ, κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.

Diekirch

Diekirch
Στη συνέχεια, αφήνοντας πίσω τη μικρή πόλη Diekirch, ο δρόμος άρχισε να γίνεται ανηφορικός και να χώνεται ανάμεσα σε πανύψηλα δέντρα, ανεβαίνοντας όλο και ψηλότερα στα βουνά, μέχρι που κάποια στιγμή από ένα ξέφωτο φάνηκε ένα από τα μεγαλύτερα φρούρια στο βόρειο τμήμα του Λουξεμβούργου, το Château de Vianden.

Ο δρόμος εκεί, κάνει ένα μεγάλο πλάτωμα όπου το αυτοκίνητο μπορεί να σταματήσει στην άκρη. Κατεβήκαμε και επιφωνήματα θαυμασμού ακούγονταν στο ήρεμο, φθινοπωρινό τοπίο. Πάνω στον λόφο, το Κάστρο ήταν η κορώνα που στεφάνωνε τη φθινοπωρινή φύση, η οποία απλωνόταν μεγαλόπρεπα στα απέναντι βουνά και στις χαράδρες, μέχρι κάτω στο χωριό.

Χωθήκαμε ακόμα βαθύτερα στο δάσος και ακολουθώντας έναν στενό χωματόδρομο

φτάσαμε σε έναν μικρό χώρο στάθμευσης, κάτω από το Κάστρο. Το parking είναι με πληρωμή, αλλά το αντίτιμο είναι λογικό. Ένα μικρό λιθόστρωτο, ανηφορικό δρομάκι μας οδήγησε στην είσοδο του Κάστρου,



όπου πληρώσαμε εισιτήριο 7 ευρώ το άτομο. Υπάρχουν και φοιτητικά εισιτήρια. Οι τιμές για το 2020 άλλαξαν και έχουν διαμορφωθεί ως εξής: ενήλικας στα 8 ευρώ και φοιτητικό στα 4,5 ευρώ. Για τους 65+ στα 6 ευρώ και για παιδιά 6-12 ετών στα 2 ευρώ.
http://www.castle-vianden.lu/english/openinghours/entry/index.html
Με καταγωγή που χρονολογείται από τον 10ο αιώνα, το Κάστρο χτίστηκε σε ρωμανικό στιλ, ενώ αργότερα προστέθηκαν μετασχηματισμοί και διακοσμήσεις σε γοτθικό στιλ. Ένα αναγεννησιακό μέγαρο προστέθηκε τον 17ο αιώνα. Το Κάστρο κυριαρχεί πάνω από το Vianden, σε ύψος 310 m και έχει απεριόριστη θέα στον ποταμό και το χωριό.




Tο Κάστρο είναι ανοιχτό όλο τον χρόνο, από τις 10:00 έως τις 16:00, κάθε μέρα. Tον Μάρτιο και τον Oκτώβριο, η ώρα κλεισίματος παρατείνεται έως τις 17:00 και τους καλοκαιρινούς μήνες έως τις 18:00.
http://www.castle-vianden.lu/english/openinghours/index.html
Είναι μια από τις μεγαλύτερες φεουδαρχικές κατοικίες των ρωμαϊκών και γοτθικών εποχών στην Ευρώπη. Μέχρι τις αρχές του 15ου αιώνα φιλοξενήθηκαν οι ισχυροί Counts του Vianden, οι οποίοι μπορούσαν να επαίρονται για τις στενές σχέσεις τους με το γερμανικό αυτοκρατορικό δικαστήριο. Tο 1417, το Kάστρο και τα εδάφη του κληρονομήθηκαν από τον Γερμανικό Οίκο Nassau. Tο 1820, κατά τη διάρκεια της βασιλείας του βασιλιά William I των Κάτω Χωρών, το Κάστρο πουλήθηκε σε έναν έμπορο μπαχαρικών του Vianden, ο οποίος ξεκίνησε να πουλάει κομμάτι-κομμάτι τα έπιπλα, καταλήγοντας να ξεπουλήσει μέχρι και τα στέγαστρα. Tο 1890, το Kάστρο έγινε ιδιοκτησία του Mεγάλου Δούκα Aδόλφου. Έχει αποκατασταθεί με προσοχή, όπως ήταν όταν μεγαλουργούσε, και κατατάσσεται στα σημαντικότερα ιστορικά μνημεία της Ευρώπης.

Το γυρίσαμε όλο, αίθουσα προς αίθουσα




και μείναμε ενθουσιασμένοι, τόσο με την οργάνωση και τα εκθέματά του,



όσο και με την ανυπέρβλητη θέα που μας χάρισε. Ήταν πραγματικά μια μοναδική εμπειρία.





Ένας πολύ κατηφορικός δρόμος διατρέχει όλο το χωριό


αλλά εμείς ακολουθήσαμε, για λίγο, μικρότερα δρομάκια και στενάκια, για να χαζέψουμε τα όμορφα σπίτια του Vianden. Όλες οι προσόψεις και οι αυλές των νοικοκυριών ήταν και εδώ στολισμένες στο κλίμα του Halloween.





Στο ύψος του Δημαρχείου, βγήκαμε στον κεντρικό δρόμο συνεχίζοντας να κατηφορίζουμε.


Το χωριό ήταν πολύ ήσυχο. Μερικά μαγαζιά ήταν ανοιχτά και πολύ λίγος κόσμος κυκλοφορούσε. Εντοπίσαμε ένα σουβενιράδικο ανοιχτό, κοντά στο Δημαρχείο, και μπήκαμε να χαζέψουμε λίγο τα αναμνηστικά και τις τιμές τους. Το πεντάευρο ήταν η στάνταρ τιμή για τα μαγνητάκια. Δεν κάναμε για την ώρα κάποια αγορά, ελπίζοντας ότι θα βρούμε και παρακάτω άλλα μαγαζιά για να συγκρίνουμε τιμές και ποικιλία, οπότε συνεχίσαμε.





Το Vianden είναι ένα πανέμορφο χωριό, σε ονειρική τοποθεσία, χτισμένο στις όχθες του ποταμού Our και πνιγμένο από τη φύση.

Είναι τόσο εντυπωσιακό που ακόμα και ο Victor Hugo δεν μπορούσε να σταματήσει να μιλάει για αυτό, όταν έζησε εδώ, σε ένα σπίτι κοντά στη γέφυρα. Yπάρχει, πλέον, μουσείο στο ανακαινισμένο σπίτι που έζησε ο διάσημος Γάλλος ποιητής και μυθιστοριογράφος, που παρουσιάζει κείμενα αλλά και προσωπικά αντικείμενα του συγγραφέα, ο οποίος κατά τη διάρκεια της εξορίας του έζησε αρκετούς μήνες στο χωριό, το 1871.



Περάσαμε την πέτρινη γέφυρα


και στρίψαμε δεξιά, κινούμενοι κατά μήκος του ποταμού. Η θέα προς το χωριό και το Κάστρο ήταν παραμυθένια. Η τόσο γραφική ατμόσφαιρα και η ομορφιά του Vianden μας κράτησαν αρκετή ώρα κοντά του.

Το χωριό διαθέτει και τελεφερίκ, αλλά τους χειμερινούς μήνες δε λειτουργεί. Στην παρακάτω φωτογραφία διακρίνεται, στα δεξιά, η διαδρομή του λιφτ ανάμεσα στα δέντρα του λόφου:

Θέλαμε να αγοράσουμε μαγνητάκια από το χωριό, αλλά τελικά άλλο ανοιχτό μαγαζί δεν υπήρχε. Ένα που βρήκα δίπλα στο εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου ήταν κλειστό και απ΄ ότι είδα απ΄ έξω είχε τα ίδια με το προηγούμενο.
Το εκκλησάκι του Αγίου Νικολάου του 13ου αιώνα:

Ξεκινήσαμε να ανηφορίζουμε τώρα την Grand Rue, τον κεντρικό δρόμο του Vianden

και κάναμε στάση για τις αγορές μας στο πρώτο μαγαζάκι που είχαμε εντοπίσει. Κάπου στη διαδρομή είδαμε και μια ελίτσα, να φορά την καλτσούλα της για να μην παγώσει από το τσουχτερό κρύο.

Φτάσαμε στο parking και μπήκαμε στο αυτοκίνητο για αναχώρηση. Tο χωριό Vianden βρίσκεται πολύ κοντά στα σύνορα, μεταξύ Λουξεμβούργου και Γερμανίας, και η Φ. (η κοπέλα του γιου μου) είχε την ιδέα να οδηγήσουμε μέχρις εκεί, για να πούμε ότι πατήσαμε και λίγο το πόδι μας στη Γερμανία, αφού ήμασταν τόσο κοντά. Έτσι, αρχίσαμε να ανηφορίζουμε το κατάφυτο βουνό, πάνω από το χωριό, περνώντας ανάμεσα από τα θεόρατα δέντρα που φύονται ένθεν κακείθεν του δρόμου.

Φτάσαμε στα σύνορα, όπου απέραντα πράσινα λιβάδια απλώνονται μακριά στον ορίζοντα, μέχρις εκεί που φτάνει η ματιά.



Αναχωρήσαμε, χωρίς άλλες στάσεις, καρφί για τον επόμενο προορισμό που ήταν ένα ακόμη κάστρο της χώρας.
Last edited: