Ιταλία Απ’ τον εξώστη της Βενετίας στα Επτάνησα

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland

Κεφάλαιο 2 – Η νύχτα στη Βενετία


Το πόσο «συμπυκνωμένη» σε αξιοθέατα ειν’ αυτή η πόλη, πρόκειται για κάτι που μπορεί να το αντιληφθεί κανείς από τις πρώτες κιόλας ώρες, κάτι που συνέβη φυσικά και σε μένα, περνώντας από απανωτά σημεία ενδιαφέροντος όπως η Chiesa di Santa Maria del Giglio, αξιοθέατα άλλοτε καταχωρημένα στη λίστα μου, άλλοτε πάλι όχι:


DSC_0176.JPG



Ο πολυσύχναστος κι εμπορικός δρόμος της S. Moise με οδηγούσε ακριβώς στο κέντρο της Βενετίας, με τις εικόνες των –προφανώς ζάπλουτων- Ασιατών να βγαίνουν φορτωμένοι σακούλες από τα καταστήματα μόδας να με γυρνάνε κάποια χρόνια πίσω. Ξάφνου ο δρόμος έμοιαζε να τελειώνει στη χαρακτηριστική στοά με τις καμάρες της, βγάζοντας με στο γνωστότερο και ένα από τα ομορφότερα σημείο της πόλης:


DSC_0183.JPG



DSC_0184.JPG



Ήμουν τόσο γρήγορα κιόλας στη Piazza San Marco και το μεγαλείο της, προσπαθώντας να πάω όσο πιο πίσω γίνεται για να έχω ολοκληρωμένη λήψη:


DSC_0187.JPG



Έκανα τις βόλτες μου χαζεύοντας άλλοτε τον κόσμο κι άλλοτε τους πάγκους με τα σουβενίρ, μέχρι που άκουσα κλασσική μουσική και κατευθύνθηκα προς τα δεξιά. Το περίφημο Café Florian του 18ου αιώνα, το πιο παλιό καφέ στην Ιταλία διέθετε και ορχήστρα στον εξωτερικό του χώρο.

Προσέγγισα, φωτογράφησα, είδα τον κατάλογο με τις τιμές που τσούζουν και αναχώρησα. Δε μου πάνε άλλωστε οι καφέδες στις εκδρομές:


DSC_0200.JPG



Έστριψα προς την παραλία, έχοντας αριστερά μου το Palazzo Ducale και στο βάθος τις δύο περίφημες στήλες της Βενετίας, Colonna di San Marco & di San Todaro.


DSC_0213.JPG



Περνούσα ακριβώς κάτω απ’ το θεόρατο καμπαναριό (που είναι επισκέψιμο), βλέποντας το παλάτι περιστοιχισμένο από σκαλωσιές, με τις εργασίες στολισμού της πόλης να έχουν ήδη ξεκινήσει:


DSC_0227.JPG



Η παραλιακή βόλτα εκείνη την ώρα λίγες στιγμές πριν πέσει το σκοτάδι ήταν τολμώ να πω μαγική, με το φωτογραφικό φακό να προσπαθεί να συλλάβει κάθε εικόνα. Αρχικά αυτή της «Ponte dei Sospiri» ή γέφυρας των στεναγμών όπως είναι γνωστή στα Ελληνικά, μιας μικρής και κλειστής σκεπαστής γέφυρας του 16ου αιώνα, που συνέδεε το Δουκικό ανάκτορο των Ενετών με τις φυλακές της πόλης, προκειμένου να οδηγηθούν οι κρατούμενοι στην ιερά εξέταση:


DSC_0239.JPG



Απέναντι ακριβώς στέκει εντυπωσιακή η εκκλησία San Giorgio Maggiore, ευρισκόμενη πάνω στο ομώνυμο νησάκι:


DSC_0240.JPG



Έμεινα λίγο ακόμα να χαζέψω τις εικόνες της παραλιακής, με τον κόσμο να ναι τόσος όσος να μην ενοχλεί, έχοντας σύμμαχο τον καλό καιρό.


DSC_0244.JPG



Προχώρησα μέχρι το μνημείο του Vittorio Emanuele II και έκανα μεταβολή γυρνώντας προς τα πίσω:

DSC_0248.JPG



DSC_0247.JPG



Μπήκα στο πρώτο διαθέσιμο στενάκι δεξιά μιας και δεν είχα κάτι άλλο στο πρόγραμμα της ημέρας και ήθελα απλά να κάνω καμιά βόλτα. Η ώρα είχε περάσει, πρόλαβα να δω αρκετά και να διψάσω ακόμη περισσότερο:


DSC_0262.JPG



Μια ακόμα μπύρα Morreti από ένα γειτονικό Mini market με βρίσκει και πάλι στη πλατεία του Αγίου Μάρκου καθισμένο στα σκαλιά της, όπως όλος ο κόσμος άλλωστε. Ήταν στα σχέδια μου να τη δω και να τη φωτογραφίσω νύχτα, πόσο μάλλον στο άναμμα του φωτισμού της:


DSC_0267.JPG



DSC_0271.JPG



Οι αντίστοιχες νυχτερινές εικόνες από τη διαδρομή που έκανα λίγες ώρες πριν θεωρώ πως αποτυπώνουν ίσως καλύτερα την ομορφιά της πόλης:


DSC_0281.JPG



DSC_0287.JPG



Η κινητικότητα του κόσμου ήταν έντονη, με τα εστιατόρια, τα καφέ, τα aperitivo και τα wine bars να είναι σχεδόν κατάμεστα:


DSC_0297.JPG



DSC_0302.JPG



DSC_0303.JPG



Ανέβηκα ξανά την Accademia που την είχα ήδη βαρεθεί μέσα σε λίγες ώρες, χωρίς να παραλείψω να φωτογραφίσω φυσικά το μεγάλο κανάλι υπό το φως των προβολέων:


DSC_0312.jpg



DSC_0313.jpg



Η έμμονη ιδέα που είχε καρφωθεί όμως εδώ και ώρα στο μυαλό μου και δεν έλεγε να φύγει δε μ’ άφηνε σε ησυχία, έτσι με χαρά μπήκα φουριόζος στο πρώτο aperitivo που βρήκα μπροστά μου. Campari-aperol σόδα και φέτα πορτοκάλι, το οποίο μάλιστα δεν ήθελα να το πιώ επιτόπου αλλά με φόντο το διπλανό κανάλι, όπως αρκετός ακόμη κόσμος:


DSC_0326.JPG



Η πλατεία της Santa Margherita από την οποία περνούσα, είναι και το επίκεντρο τρόπον τινά της νυχτερινής ζωής του κέντρου της πόλης, με τα μπαράκια να έχουν αρχίσει ήδη να γεμίζουν από κόσμο:


DSC_0336.JPG



DSC_0340.JPG



Έφτασα γρήγορα στον πεζόδρομο και το ξενοδοχείο μου προς ανασύνταξη δυνάμεων, περασμένες 8 πλέον:


DSC_0347.JPG



Να και το δωμάτιο μου που δε παρέλειψα αυτή τη φορά να φωτογραφίσω. Φοβερή η πατέντα με τον νεροχύτη μέσα στο δωμάτιο, κάτι που προέκυπτε από το πολύ μικρό και στενό μπάνιο, με τη βάση της ντουζιέρας επίσης κομμένη, στα μέτρα της οικονομίας χώρου. Δίπλα το κρεββάτι για κοντούς, λες και όσοι είμαστε άνω του 1.90 δεν έχουμε ψυχούλα να κοιμηθούμε άνετα…

DSC_0348.JPG DSC_0349.JPG


Περασμένες δέκα και είμαι πάλι στο δρόμο προκειμένου ν’ ανακαλύψω τη βραδινή κίνηση της Βενετίας, την ώρα που τα περισσότερα εστιατόρια δείχνουν να υπολειτουργούν με τους εναπομείναντες πελάτες. Ανεβαίνω αυτή τη φορά βόρεια, έχοντας συγκεκριμένο σκοπό, περνώντας αρχικά πλάι από την Chiesa di San Nicola da Tolentino, που έτσι όπως την είδα μόνο για εκκλησία δε μου έκανε:


DSC_0349a (1).jpg



Περπατώ παράλληλα στο μικρό κανάλι, που κάποια στιγμή κάνοντας υποχρεωτικά δεξιά με βγάζει και πάλι στο Grand Canal, από τη πάνω πλευρά αυτή τη φορά σχεδόν στην αρχή του. Η γέφυρα Degli Scalzi είναι η δεύτερη από τις τρεις που συνδέουν τις όχθες πάνω από το μεγάλο κανάλι:


DSC_0349a (3).jpg



Περνάω τη γέφυρα κάνοντας ακόμα μια στάση για φωτογραφίες, λίγο πριν μπω στον πεζόδρομο Terà Lista di Spagna για να συνεχίσω. Γι’ ακόμα μια φορά αντιλαμβάνομαι το μεγαλείο αυτής της πόλης κοιτώντας προς το βάθος του καναλιού, δίπλα από την πανέμορφη εκκλησία Santa Maria di Nazareth και τον Stazione di Venezia Santa Lucia , κεντρικό σταθμό τρένων της Βενετίας:


DSC_0349a (6).jpg



Ο πεζόδρομος οδηγούσε σε ακόμα μια ωραία πλατεία (San Geremia) με ιδανικό φωτισμό, πλαισιωμένη από το Palazzo Labia & την ομώνυμη εκκλησία. Ακριβώς απέναντι με περίμενε καρτερικά η Ιρλανδική παμπ Santa Lucia, σταμπαρισμένη από καιρό:


DSC_0349a (8).jpg



Πόσες φορές και σε πόσες ιστορίες σας το ‘χω πει εξάλλου, κινδυνεύοντας να γίνω γραφικός; Σε όποια σχεδόν πόλη του κόσμου κι αν βρίσκεσαι, όσο κι αν νομίζεις ότι είσαι σε αδιέξοδο, οι Ιρλανδοί είναι πάντα εκεί να σου προσφέρουν τη θαλπωρή τους. Μπήκα, κάθισα στο μπαρ σ’ ένα σκαμπό που ήμουν σίγουρος εκ των προτέρων ότι με περίμενε και ξεκίνησα να δοκιμάζω τα εξαιρετικά βαρέλια τους, γνωστά τα περισσότερα:


DSC_0349a (9).jpg



Η ώρα κόντευε μια όταν διάβαινα και πάλι τη γέφυρα, με φόντο αυτή τη φορά τη Chiesa di San Simeon Piccolo, αφού έκανα πρώτα μια βόλτα στα φαγάδικα και στους πάγκους πώλησης αλκοόλ, χωρίς να ψωνίσω κάτι. Gelatto; Όχι ευχαριστώ…


DSC_0349a (10).jpg



DSC_0349a (11).jpg



Έφτασα στο στενάκι του ξενοδοχείου μου πολύ κουρασμένος και γεμάτος από τη στην πόλη, κάτι όμως με κρατούσε και δεν έκανα κίνηση να βγάλω το κλειδί απ’ τη τσέπη μου. Μία απροσδιόριστη περιέργεια δε μ’ άφηνε να ησυχάσω, θέλοντας να εξερευνήσω λίγο ακόμα τη Βενετσιάνικη νύχτα.

Κατηφόρισα προς τη πλατεία της Santa Margherita λίγα μόλις μέτρα μακριά, μιας και το ένστικτο μου έλεγε ότι θα συναντήσω ζωή, κάτι που επιβεβαιώθηκε εμφατικά μόλις πέρασα το γεφυράκι San Pantalon. Όπως μπορείτε να δείτε η νεολέρα της πόλης το γλεντούσε, με τον παραδοσιακό Ιταλικό τρόπο φυσικά μιας και τα μπαράκια τους είναι για τ’ ανάθεμα. Όλοι στο δρόμο με μπύρες, ποτά (και όχι μόνο) στα χέρια. Βρήκα κι εγώ ένα σημείο να σταθώ, απέναντι από τη Beer Banti προκειμένου να πιω τις Perroni μου, που δεν είχα δοκιμάσει όλη την ημέρα.


DSC_0349a (13).jpg



Έτσι μάλιστα, ήμουν 100% ολοκληρωμένος…

 

Iris_90

Member
Μηνύματα
760
Likes
3.839
Επόμενο Ταξίδι
Στο άγνωστο ...
Ταξίδι-Όνειρο
Γιατί , σε νοιάζει ;;;
Γιάννη στο χω πει πως έχεις φοβερό ταξιδιωτικό γούστο , μας έκανες την έκπληξη με τη πολυαγαπημένη μου Βενετία και την αρχοντική Κέρκυρα , καθήλωσε μας για άλλη μια φορά , πάμε !!!
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Μια απορια εχω: πως χωρεσαν ρουχα και παπουτσια για γαμο σε χειραποσκευη.
Θα σου απαντηθεί η απορία στο κεφάλαιο που ακολουθεί. Υπάρχει οργάνωση! :cool:
Επιτέλους ξεκίνησε η ιστορία!κάθε μέρα κοίταζα και περίμενα τη συγγραφή της... Αναμένουμε!!!!
Με κολακεύεις, σ' ευχαριστώ. Να δω αν θα μου βγει, αμφιταλλαντευόμουν λίγο μιας κι έχουν γραφτεί πολλά για τη Βενετία.
Γιάννη στο χω πει πως έχεις φοβερό ταξιδιωτικό γούστο , μας έκανες την έκπληξη με τη πολυαγαπημένη μου Βενετία και την αρχοντική Κέρκυρα , καθήλωσε μας για άλλη μια φορά , πάμε !!!
Σ' ευχαριστώ, ήταν πράγματι ένας καταπληκτικός συνδυασμός. :)
Αγαπημένοι Στέρεο Νοβα
Γκρουπάρα δε το συζητώ, που την εκτίμησα σε μεγάλη ηλικία δυστυχώς. Συγκεκριμένα τα πρώτα τους άλμπουμ είναι αξεπέραστα.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Προετοιμασία & σχεδιασμός



Ξεκινώντας κλασσικά από τα αεροπορικά εισιτήρια μιας και είχα οριστικοποιήσει το πρόγραμμα, έκλεισα με κόστος 19€ την πτήση Θεσσαλονίκη – Τρεβίζο και με άλλα 19€ τη Μπέργκαμο – Κέρκυρα. Να ναι καλά (το λέω και το ξαναλέω) η Ryan της καρδιάς μας που μας πηγαινοφέρνει σε τέτοιους ονειρεμένους προορισμούς σχεδόν με ψίχουλα. Γύρω στον Ιούλη, εκμεταλλευόμενος μια προσφορά για τις εσωτερικές της Aegean, έκλεισα με κόστος 64€ και το δρομολόγιο Κέρκυρα – Θεσσαλονίκη, αναγκαστικά μέσω Αθηνών.

Στις διαμονές τώρα, με ζόρισε πολύ όπως είναι λογικό το σκέλος της Βενετίας. Αρκετοί είναι αυτοί που επιλέγουν το γειτονικό Mestre και πηγαινοέρχονται, χάνοντας όμως έτσι πολλά από τη βραδινή μαγεία της πόλης. Ίσως αν έμενα μέρες να το σκεφτόμουν κι εγώ, όμως για μία διανυκτέρευση δεν υπήρχε λόγος, έτσι μετά από αλλεπάλληλες κρατήσεις και ακυρώσεις κατέληξα στο Hotel Dalla Mora, σε εξαιρετική τοποθεσία που βολεύει τις μετακινήσεις, πλην όμως τσουχτερή τιμή 70€ για μονόκλινο ευτυχώς με το πρωινό να συμπεριλαμβάνεται.

hotel1.jpg

Πολύ πιο εύκολη ήταν η διανυκτέρευση στο Μπέργκαμο, μιας και τα λημέρια είναι πλέον γνωστά για ένα από τα πιο βολικά αεροδρόμια της Ευρώπης, κάνοντας κράτηση στο ίδιο κατάλυμα που είχα μείνει λίγους μήνες πριν κατά την εκδρομή μου στη Μπρέσια. Orio Al Serio λοιπόν και διαμονή στο B&B OrioBGY στην τιμή των 45€ με φτωχό πρωινό.

hotel2.jpg

Όσο για την Κέρκυρα; Δεν ήθελα να διαλέξω κάποιο ξενοδοχείο, αλλά ένα κατάλυμα τύπου διαμέρισμα σε απόσταση βολής από την παλιά πόλη, το αεροδρόμιο και την εκκλησία του γάμου, κάτι που βρήκα στο Corfu town center apartment με τιμή λίγο πάνω από τα 80€ για 2 βράδια.

hotel3.jpg


Αυτό βέβαια είναι και το κακό με τις διαμονές (όταν δεν υπάρχει η λύση του hostel) στα solo ταξίδια, όλα είναι διά του ενός, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το μπάτζετ όπως βλέπετε.

Τι έλειπε; Μα το ενδιάμεσο των πόλεων. Αρχικά ένα εισιτήριο από το αεροδρόμιο του Τρεβίζο έως τη Piazzale Roma της Βενετίας κόστους 12€ το οποίο έκλεισα ιντερνετικά από την atvo, αλλά κι αυτό της μετακίνησης προς το Μπέργκαμο για την επιστροφή μου στην Ελλάδα, κόστους 17€ με την αγαπημένη Flixbus από το δρομολόγιο της οποίας όμως για πρώτη φορά δεν έμεινα ευχαριστημένος.

Εφόσον είχα τελειώσει με τις κρατήσεις και τις πληρωμές ξεκίνησα τα διαδικαστικά. Λίγες μέρες πριν την πτήση έδωσα σε φίλους που θα έφταναν στην Κέρκυρα ρούχα, κοστούμια και τα σχετικά, ώστε να μη τα κουβαλάω πέρα – δώθε χωρίς λόγο, τσέκαρα τις μετακινήσεις στο Μπέργκαμο για να κάνω κι εκεί καμιά βόλτα και εν τέλει αφιερώθηκα στο συμπλήρωμα του ηλεκτρονικού μου χάρτη όπως πάντα, χωρίς όμως να δώσω ιδιαίτερη βαρύτητα πέρα από τα σημαντικότερα σημεία της πόλης της Βενετίας. Ήξερα ότι δεν είχα πολύ διαθέσιμο χρόνο για να δω όσα ήθελα, ήξερα ότι δε προλαβαίνω να μπω σε μουσεία και να επισκεφτώ εκτενώς τα αξιοθέατα της, οπότε υπήρξα συντηρητικός στον καταρτισμό του προγράμματος:

map1b.jpg


Αυτό βέβαια που δεν ήξερα ή καλύτερα δε μπορούσα να φανταστώ, είναι πόσο εύκολη και βολική θα ήταν η πόλη της Βενετίας, κάτι που διαπίστωσα από τις πρώτες μου κιόλας στιγμές εκεί…
 
Last edited:

el de abajo

Member
Μηνύματα
202
Likes
586
Γκρουπάρα δε το συζητώ, που την εκτίμησα σε μεγάλη ηλικία δυστυχώς. Συγκεκριμένα τα πρώτα τους άλμπουμ είναι αξεπέραστα.
off topic: προφανώς και τα τρία πρώτα είναι καταπληκτικά.... αλλά και το Τέλσον είναι εξαιρετικό...ακόμα ανατριχιάζω στο 'Σώμα'
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
off topic: προφανώς και τα τρία πρώτα είναι καταπληκτικά.... αλλά και το Τέλσον είναι εξαιρετικό...ακόμα ανατριχιάζω στο 'Σώμα'
Το δέχομαι, ωστόσο είναι λίγο πιο ηλεκτρονικό για τα δεδομένα μου, δεν με κέρδισε όσο τα δύο πρώτα. ;)

περιμένω! περιμένω!
Θα μαι σύντομος, ελπίζω να μη με πιάσει πάλι η φλυαρία μου...
 

Smaragda53

Member
Μηνύματα
991
Likes
2.089
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Κεφάλαιο 1 – Αγ. Δημητρίου και ξεκινάμε



Πιστός στο δόγμα ότι «αργία χωρίς πτήση δεν είναι αργία» φορτώθηκα στο αεροπλανάκι της Ryan γύρω στις 12:30, πτήση που είχε ανακοινωθεί από τη προηγούμενη η καθυστέρηση της, γεγονός που μ’ είχε ξενερώσει ελαφρώς. Φανταστείτε μέχρι και κουπόνι εξαργύρωσης στα καφέ του αεροδρομίου έδωσε η Ιρλανδική εταιρεία το ίδιο πρωί, ανήκουστα πράγματα!

DSC_0005a.jpg

Η πτήση τσούλησε εύκολα, η αποβίβαση ακόμα πιο εύκολα και για πότε βρέθηκα από τη σάλα του μικρού αεροδρομίου του Τρεβίζο στο λεωφορείο που περίμενε λίγα μέτρα έξω πιάνοντας την τελευταία διαθέσιμη θέση ούτε που κατάλαβα. Τα καλά του να έχεις εκ των προτέρων βλέπετε εισιτήριο, όχι ότι μου το ζήτησε κανείς παρ’ όλα αυτά…

DSC_0005b.jpg

Μισή ώρα αργότερα, μετά και την προβλεπόμενη στάση στο Mestre, το λεωφορείο περνούσε πάνω από τη περίφημη γέφυρα που ενώνει την Ιταλική στεριά με το νησί της Βενετίας, μια περίεργη αν μη τι άλλο εικόνα:

DSC_0005d.jpg


Το τέρμα/αφετηρία στη Piazzale Roma εξυπηρετεί πολύ τις μετακινήσεις στην πόλη. Αφού έκατσα να πιώ λίγο νεράκι και να προσανατολιστώ, άνοιξα τους χάρτες και κίνησα για το ξενοδοχείο μου που ήταν σχετικά δίπλα. Έως εκείνη τη στιγμή δε μπορούσα να συνειδητοποιήσω τι εστί Βενετία και πως είναι δομημένη, κάτι που θα άλλαζε σχεδόν αμέσως, με το που ξεκίνησα να περνάω τις πρώτες κιόλας γέφυρες πάνω από τα κανάλια:

DSC_0013.JPG

DSC_0015.JPG


Μπήκα στον όμορφο πεζόδρομο της San Pantalon και έστριψα δεξιά για το ξενοδοχείο, σ’ ένα δρομάκι που τερμάτιζε σε …κανάλι, ευχόμενος να μη κάνω κάποιο λάθος το βράδυ:

DSC_0019.JPG

DSC_0020.JPG


Παρέλαβα το περίεργο δωμάτιο μου που αν ήταν μεν ποιοτικό & πεντακάθαρο μου έκανε εντύπωση η δόμηση του, που μύριζε Ελληνική λαμογιά και πασοκιά δεκαετίας 90. Αρχικά πρώτη φορά έβλεπα νεροχύτη εκτός (!) μπάνιου. Δεύτερον απόρησα πραγματικά πως θα χωρέσω όταν είδα το κρεββάτι, ενθυμούμενος την ελληνική ταινία «γάμος αλλά Ελληνικά» και το δωμάτιο υπηρεσίας για όσους έχουν υπόψιν τους, θέλοντας να το διακωμωδήσω και να μη χάσω άλλο χρόνο με τις λεπτομέρειες…

Έτσι άδειασα την τσάντα μου, πήρα τη φωτογραφική στο χέρι και βγήκα ξανά στο «δρόμο» με υπέροχη διάθεση και κατεύθυνση νότια, θέλοντας να εξερευνήσω άλλη μια πόλη όσο ήταν ακόμα νωρίς, σχεδόν τρεις το μεσημέρι. Η πρώτη μου επαφή με μεγαλύτερα κανάλια ήταν γεγονός, βλέποντας και κάποια ιδιαίτερα γκράφιτι, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο εφοδιάζονται τα μπαρ σ’ αυτό το μέρος:

DSC_0031.JPG


Η Campo Santa Margherita ήταν η πρώτη πλατεία που βρέθηκε μπροστά μου, με τα πολλά καταστήματα εστίασης και τις όμορφες εικόνες της να μου κινούν τη περιέργεια, προτίμησα όμως να μείνω πιστός στο μικρό μου πλάνο:

DSC_0037.JPG


Συνέχισα έτσι κατεβαίνοντας περισσότερο, περνώντας μικρά και μεγαλύτερα κανάλια αλλά και αυτό της Chiesa di San Barnaba με το όμορφο πλωτό μανάβικο:

DSC_0043.JPG

DSC_0045.JPG


Λίγα μέτρα μετά θα έφτανα και σε μια έξοδο προς το Grand Canal και μια πλατφόρμα αστικών συγκοινωνιών, στην οποία στάθηκα για λίγες μόνο στιγμές:

DSC_0049.JPG

DSC_0053.JPG


Προχωρώντας ανάμεσα σε μια γειτονιά με όμορφα μαγαζάκια τοπικών προϊόντων, βρώσιμων και μη, όπως αυτό με τις χειροποίητες μάσκες για το ξακουστό καρναβάλι της πόλης:

DSC_0064.JPG


Το πήγαινα αρκετά γρήγορα τολμώ να πω, μη προλαβαίνοντας να αφομοιώσω τις πολλαπλές εικόνες που δεχόμουν, κάτι που με ανάγκασαν οι συνθήκες να κάνω περνώντας πάνω από τη γέφυρα Academia, τη μία από τις τρεις που περνούν πάνω από το μεγάλο κανάλι. Μα τι ομορφιά ήταν αυτή!

DSC_0070.JPG

DSC_0074.JPG


Την πέρασα ανυπόμονος κάνοντας μια γύρα στα στενάκια προκειμένου να φτάσω ως την άλλη μεριά και το Grassi Palace που είχα στις σημειώσεις μου, πριν επιστρέψω και πάλι σ’ αυτήν:

DSC_0085.JPG

DSC_0086.JPG


Κάπου εκεί συνειδητοποίησα ότι είχα ιδρώσει με το μακρυμάνικο μιας και ο καλός καιρός αν και τέλη Οκτώβρη κρατούσε ακλόνητος. Βιαζόμουν, ίσως χωρίς λόγο μιας και όλα έδειχναν να είναι τόσο βατά. Βρισκόμουν σε μια από τις πιο ιστορικές (και τουριστικές) πόλεις της Ευρώπης, πολύ-γραφόμενη και χιλιοτραγουδισμένη και για αρκετή ώρα έτρεχα πέρα – δώθε σα τον τρελό και δεν είχα βρέξει ακόμα τα χείλη μου. Ανεπίτρεπτο!
Προς τι τόση βιασύνη;

DSC_0096.JPG


Έχοντας αναλάβει πλέον δυνάμεις συνέχισα το δρόμο μου ακολουθώντας τη νοητή ευθεία της γέφυρας προς το νότο, περνώντας από την όμορφη πλατεία Campo di Sant Agnese, προτού καταλήξω και πάλι στη θάλασσα, χαζεύοντας τον τρόπο μετακίνησης των Βενετσιάνων:

DSC_0098.JPG

DSC_0107.JPG


Το νησί της Giudecca βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής, με τα πλωτά μέσα να είναι ο μόνος τρόπος επίσκεψης, που δεν είχα σκοπό βέβαια να πραγματοποιήσω:

DSC_0103.JPG


Αντ’ αυτού κινήθηκα παράλληλα ανάμεσα από κανάλια, έχοντας απαρνηθεί και μια δελεαστική βιτρίνα πιτσαρίας που με σκάλωσε προς στιγμήν:

DSC_0113.JPG

DSC_0116.JPG


Κυριότερα όμως απαρνήθηκα το πολύ ωραίο aperitivo bar με τα λαχταριστά Campari του που μου έκλειναν το μάτι, μιας και δε βρήκα ούτε σκαμνί διαθέσιμο, κάτι που πολύ θα το ήθελα:

DSC_0117.JPG


Κάθε βήμα, κάθε στενάκι ήταν και μια καινούρια, μοναδική εικόνα:

DSC_0122.JPG


Πιστός στο πρόγραμμα μου έφτασα πολύ σύντομα στην Basilica di Santa Maria della Salute η οποία βρίσκεται ακριβώς στη μύτη, στην άκρη θα έλεγε κανείς του νησιού που βρισκόμουν και ήταν σε αρκετά σημεία περικυκλωμένη λόγω έργων:

DSC_0126.JPG

DSC_0127.JPG



(Ένα βιντεάκι από το πέρασμα του μεγάλου καναλιού όπου βρισκόμουν):


Η «δυσκολία» της Βενετίας -αν μπορεί να μιλήσει κάποιος μ’ αυτόν τον όρο- είναι το γεγονός ύπαρξης μόνο τριών γεφυρών πάνω από το μεγάλο κανάλι, κάτι που σε κάνει να πηγαινοέρχεσαι συνέχεια από ίδια σημεία, παράλληλα όμως σε βοηθάει γιατί έχεις περιοχές αναφοράς. Πέρασμα λοιπόν για άλλη μια φορά από την Academia:

DSC_0133.JPG

DSC_0142.JPG


Με τη στάση στην υπέροχη πλατεία Campo Santo Stefano να είναι επιβεβλημένη για φωτογραφικούς λόγους. Ακόμα ένα σημείο της λίστας στο χάρτη, που προφανώς δε χρειάζεται να αναπτύξω περισσότερο για την ομορφιά του:

DSC_0149.JPG


Η διαδήλωση αλληλεγγύης σχετικά με τα πρόσφατα γεγονότα στο Ιράν που πέτυχα στο αμέσως επόμενο στενό με έκανε να σταθώ για λίγο, όλα όμως ήταν στα Ιταλικά και δε μπορούσα να παρακολουθήσω, παρόλο που με προσέγγισαν σχεδόν αμέσως:

DSC_0154.JPG


Όλα αυτά συνέβαιναν λίγο πριν φτάσω στο επόμενο αξιοθέατο της λίστας μου, τη Chiesa di Santa Maria del Giglio με την εξαιρετική μαρμάρινη πρόσοψη της:

DSC_0166.JPG


Από κει ξεκινούσε και το αμιγώς τουριστικό κομμάτι της πόλης, με τα σημεία παραλαβής μιας γόνδολας να είναι αρκετά συχνά διαθέσιμα στα ενδιάμεσα κανάλια. Αρκέστηκα φυσικά στη φωτογραφία και μόνο:

DSC_0170.JPG


Αλλά και σε ένα θαυματουργό την ώρα εκείνη Panini από τη βιτρίνα που βρέθηκε μπροστά μου.

DSC_0172.JPG


Το χρειαζόμουν, είχα συνέχεια…
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.224
Μηνύματα
884.326
Μέλη
38.917
Νεότερο μέλος
drsofika

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom