Ιταλία Απ’ τον εξώστη της Βενετίας στα Επτάνησα

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland

Κεφάλαιο 5 – Ciao Bergamo ξανά!



Η ώρα στο Flixbus πέρασε σχετικά γρήγορα, παρόλο που οι συνθήκες δεν ευνοούσαν για κάτι τέτοιο. Ήταν η πρώτη φορά που έμεινα δυσαρεστημένος από την εταιρεία, καθώς ούτε τα υποσχόμενα διέθετε (πρίζες φόρτισης, WiFi κ.α.), αλλά ούτε καν τις προβλεπόμενες λάμπες διαβάσματος προκειμένου να διαβάσω το βιβλίο μου, κάτι που έκανα τελικά με δυσκολία.

Τουλάχιστον ήταν εκνευριστικά συνεπές, φτάνοντας στο αεροδρόμιο του Bergamo στις τρεις ώρες περίπου, μετά από σύντομες στάσεις σε Mestre & Verona για επιβίβαση/αποβίβαση, συνεχίζοντας το δρομολόγιο του για το Παρίσι (!), μέσω Τορίνο & Λυών. Μα ποιος φυσιολογικός άνθρωπος κάνει το Βενετία - Παρίσι με λεωφορείο;

Υπολογίζοντας εκ των προτέρων το διαθέσιμο χρόνο μου άλλαξα απλά μια πλατφόρμα, εκδίδοντας εισιτήριο για το αστικό λεωφορείο νο1 που θα μ’ ανέβαζε στην παλιά πόλη και έφευγε σε 5 μόλις λεπτά. Κατέβηκα στο τέρμα, στη βάση του τελεφερίκ για τη Città Alta, το οποίο για καλή μου τύχη πρόλαβα και μπήκα με το ίδιο, ενιαίο εισιτήριο. Η ώρα έδειχνε 10 όταν σήκωσα τα μάτια μου και ξαναείδα αυτή τη θαυμάσια εικόνα:


DSC_0602.JPG



Περιττό να αναφέρω πόσο συγκινημένος ήμουν που επέστρεφα στο Μπέργκαμο, πρώτη φορά μετά τον Φεβρουάριο του 2020 και σας έχω περιγράψει στην αντίστοιχη ιστορία μου, γνωρίζοντας τι ακολούθησε λίγες μέρες μετά...

Με χαρά ξεκίνησα ν’ ανεβαίνω τον κεντρικό δρόμο Gombito βλέποντας και το γνωστό σιντριβάνι του, σταματώντας όπως είναι λογικό και στη Piazza Vecchia λίγο πιο πάνω:


DSC_0604.JPG



DSC_0610.JPG



Δεν είχα κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου, καθώς το μόνο που ήθελα να κάνω πριν φάω και πιώ κάτι, ήταν μια βόλτα στη πόλη που τόσο είχα αγαπήσει, με τον ιδιαίτερο φωτισμό της να της δίνει έναν εξαιρετικό τόνο. Ανέβηκα μέχρι το τέλος και τον πύργο della Campanella:


DSC_0620.JPG



Η πιτσαρία – υπερπαραγωγή ήταν δυστυχώς κλειστή εκείνη την ώρα προς απογοήτευση μου, έτσι αναγκάστηκα να πάρω το δρόμο της επιστροφής προς αναζήτηση τροφής αρχικά,


DSC_0621.JPG



με τα περισσότερα καταστήματα γρήγορου φαγητού γύρω από το Palazzo Nuovo να έχουν επίσης κλείσει:


DSC_0622.JPG



DSC_0623.JPG



Με δυσκολία απαρνήθηκα τις αγαπημένες μου μπυραρίες & παμπ, που είχα «επενδύσει» δυόμισι χρόνια πριν:


DSC_0626.JPG



DSC_0627.JPG



Το Polentone βλέπετε μπροστά από την Piazza Mercato delle Scarpe είναι σταθερή αξία σ τη Città Alta από νωρίς το πρωί μέχρι αργά το βράδυ, με τα πάντα φρέσκα και πολύ ωραία υλικά του. Σάντουιτς προσούτο - μοτζαρέλα σε πακέτο, γιατί ο χρόνος πίεζε:


DSC_0628.JPG



Δε γινόταν βλέπετε να φτάσω μέχρι εκεί και να μη το γλεντήσω λίγο. Ευτυχώς το η παλιά πόλη είναι μικρή και οι αναμνήσεις πολύ πρόσφατες, οπότε διανύοντας λίγα μόνο μέτρα πέρασα την πόρτα της Pub ‘’Tucans’’, Ιρλανδικής όπως μαρτυράει το όνομα και η διακόσμηση της:


DSC_0629.JPG



Ο μπάρμαν ξαφνιάστηκε που με είδε μπροστά του, μιας και με τη φόρα και τη βιασύνη που είχα πήγα καρφωτός σχεδόν πάνω στο μπαρ και ξαφνιάστηκε δεύτερη φορά όταν σε λίγα μόνο λεπτά του ζήτησα να με ξαναγεμίσει. Έπρεπε:


DSC_0629b.jpg



Στις 11 το βράδυ περνούσα με βιαστικό βήμα την Porta Sant'Agostino κάνοντας ένα μικρό κύκλο από λάθος, καταλήγοντας και πάλι στην αφετηρία του τελεφερίκ απ’ όπου θα έπαιρνα το λεωφορείο, αρχικά για τον σταθμό των τρένων και κατόπιν για το αεροδρόμιο μέσω του χωριού Orio al Serio που ήταν και η διαμονή μου. Ήθελα το συγκεκριμένο δρομολόγιο προκειμένου να μη περπατάω μες τη νύχτα με την κούραση που είχα, με το λεωφορείο να με αφήνει λίγα μόνο μέτρα μακριά απ’ το κατάλυμα μου:


DSC_0629c.jpg



Το επόμενο πρωί αφού ήπια το καφεδάκι μου και έφαγα το λιτό έως ελάχιστο πρωινό μου, βγήκα στον κεντρικό δρόμο του χωριού και περνώντας απέναντι, μπήκα στο γνωστό πεζόδρομο που περνάει περιμετρικά του αεροδρομίου, οδηγώντας στην πύλη των αναχωρήσεων ενάμισι χιλιόμετρο μετά. Πάντα εξυπηρετικός ο συγκεκριμένος συνδυασμός:


DSC_0631b.jpg



Ήπια ένα διπλό εσπρεσάκι και πέρασα τον έλεγχο εν μέσω πολυκοσμίας, καταναλώνοντας τον υπόλοιπο διαθέσιμο χρόνο στα εξαιρετικά καταστήματα του αεροδρομίου. Δεν έχω φύγει ποτέ απ’ αυτό το μέρος άλλωστε δίχως ζυμαρικά και κρασί, κάτι που δε θα συνέβαινε ούτε τώρα, με τις επιλογές να ναι απεριόριστες:


DSC_0631c.jpg



Η πτήση που θα μας οδηγούσε στην Ελλάδα έφυγε στην ώρα της μισογεμάτη όπως πίστευα και περίμενα εξ’ αρχής,


DSC_0631d.jpg



μ΄ εμένα μόνο μου σε μια άδεια μπροστινή τριάδα να κοιτάω την Ιταλία από το φινιστρίνι κάνοντας τον απολογισμό του διημέρου που έφυγε αλλά και τα σχέδια αυτού που ξεκινούσε:


DSC_0631e.jpg



 

Iris_90

Member
Μηνύματα
760
Likes
3.839
Επόμενο Ταξίδι
Στο άγνωστο ...
Ταξίδι-Όνειρο
Γιατί , σε νοιάζει ;;;
Γιάννη στο χω πει πως έχεις φοβερό ταξιδιωτικό γούστο , μας έκανες την έκπληξη με τη πολυαγαπημένη μου Βενετία και την αρχοντική Κέρκυρα , καθήλωσε μας για άλλη μια φορά , πάμε !!!
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Μια απορια εχω: πως χωρεσαν ρουχα και παπουτσια για γαμο σε χειραποσκευη.
Θα σου απαντηθεί η απορία στο κεφάλαιο που ακολουθεί. Υπάρχει οργάνωση! :cool:
Επιτέλους ξεκίνησε η ιστορία!κάθε μέρα κοίταζα και περίμενα τη συγγραφή της... Αναμένουμε!!!!
Με κολακεύεις, σ' ευχαριστώ. Να δω αν θα μου βγει, αμφιταλλαντευόμουν λίγο μιας κι έχουν γραφτεί πολλά για τη Βενετία.
Γιάννη στο χω πει πως έχεις φοβερό ταξιδιωτικό γούστο , μας έκανες την έκπληξη με τη πολυαγαπημένη μου Βενετία και την αρχοντική Κέρκυρα , καθήλωσε μας για άλλη μια φορά , πάμε !!!
Σ' ευχαριστώ, ήταν πράγματι ένας καταπληκτικός συνδυασμός. :)
Αγαπημένοι Στέρεο Νοβα
Γκρουπάρα δε το συζητώ, που την εκτίμησα σε μεγάλη ηλικία δυστυχώς. Συγκεκριμένα τα πρώτα τους άλμπουμ είναι αξεπέραστα.
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Προετοιμασία & σχεδιασμός



Ξεκινώντας κλασσικά από τα αεροπορικά εισιτήρια μιας και είχα οριστικοποιήσει το πρόγραμμα, έκλεισα με κόστος 19€ την πτήση Θεσσαλονίκη – Τρεβίζο και με άλλα 19€ τη Μπέργκαμο – Κέρκυρα. Να ναι καλά (το λέω και το ξαναλέω) η Ryan της καρδιάς μας που μας πηγαινοφέρνει σε τέτοιους ονειρεμένους προορισμούς σχεδόν με ψίχουλα. Γύρω στον Ιούλη, εκμεταλλευόμενος μια προσφορά για τις εσωτερικές της Aegean, έκλεισα με κόστος 64€ και το δρομολόγιο Κέρκυρα – Θεσσαλονίκη, αναγκαστικά μέσω Αθηνών.

Στις διαμονές τώρα, με ζόρισε πολύ όπως είναι λογικό το σκέλος της Βενετίας. Αρκετοί είναι αυτοί που επιλέγουν το γειτονικό Mestre και πηγαινοέρχονται, χάνοντας όμως έτσι πολλά από τη βραδινή μαγεία της πόλης. Ίσως αν έμενα μέρες να το σκεφτόμουν κι εγώ, όμως για μία διανυκτέρευση δεν υπήρχε λόγος, έτσι μετά από αλλεπάλληλες κρατήσεις και ακυρώσεις κατέληξα στο Hotel Dalla Mora, σε εξαιρετική τοποθεσία που βολεύει τις μετακινήσεις, πλην όμως τσουχτερή τιμή 70€ για μονόκλινο ευτυχώς με το πρωινό να συμπεριλαμβάνεται.

hotel1.jpg

Πολύ πιο εύκολη ήταν η διανυκτέρευση στο Μπέργκαμο, μιας και τα λημέρια είναι πλέον γνωστά για ένα από τα πιο βολικά αεροδρόμια της Ευρώπης, κάνοντας κράτηση στο ίδιο κατάλυμα που είχα μείνει λίγους μήνες πριν κατά την εκδρομή μου στη Μπρέσια. Orio Al Serio λοιπόν και διαμονή στο B&B OrioBGY στην τιμή των 45€ με φτωχό πρωινό.

hotel2.jpg

Όσο για την Κέρκυρα; Δεν ήθελα να διαλέξω κάποιο ξενοδοχείο, αλλά ένα κατάλυμα τύπου διαμέρισμα σε απόσταση βολής από την παλιά πόλη, το αεροδρόμιο και την εκκλησία του γάμου, κάτι που βρήκα στο Corfu town center apartment με τιμή λίγο πάνω από τα 80€ για 2 βράδια.

hotel3.jpg


Αυτό βέβαια είναι και το κακό με τις διαμονές (όταν δεν υπάρχει η λύση του hostel) στα solo ταξίδια, όλα είναι διά του ενός, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το μπάτζετ όπως βλέπετε.

Τι έλειπε; Μα το ενδιάμεσο των πόλεων. Αρχικά ένα εισιτήριο από το αεροδρόμιο του Τρεβίζο έως τη Piazzale Roma της Βενετίας κόστους 12€ το οποίο έκλεισα ιντερνετικά από την atvo, αλλά κι αυτό της μετακίνησης προς το Μπέργκαμο για την επιστροφή μου στην Ελλάδα, κόστους 17€ με την αγαπημένη Flixbus από το δρομολόγιο της οποίας όμως για πρώτη φορά δεν έμεινα ευχαριστημένος.

Εφόσον είχα τελειώσει με τις κρατήσεις και τις πληρωμές ξεκίνησα τα διαδικαστικά. Λίγες μέρες πριν την πτήση έδωσα σε φίλους που θα έφταναν στην Κέρκυρα ρούχα, κοστούμια και τα σχετικά, ώστε να μη τα κουβαλάω πέρα – δώθε χωρίς λόγο, τσέκαρα τις μετακινήσεις στο Μπέργκαμο για να κάνω κι εκεί καμιά βόλτα και εν τέλει αφιερώθηκα στο συμπλήρωμα του ηλεκτρονικού μου χάρτη όπως πάντα, χωρίς όμως να δώσω ιδιαίτερη βαρύτητα πέρα από τα σημαντικότερα σημεία της πόλης της Βενετίας. Ήξερα ότι δεν είχα πολύ διαθέσιμο χρόνο για να δω όσα ήθελα, ήξερα ότι δε προλαβαίνω να μπω σε μουσεία και να επισκεφτώ εκτενώς τα αξιοθέατα της, οπότε υπήρξα συντηρητικός στον καταρτισμό του προγράμματος:

map1b.jpg


Αυτό βέβαια που δεν ήξερα ή καλύτερα δε μπορούσα να φανταστώ, είναι πόσο εύκολη και βολική θα ήταν η πόλη της Βενετίας, κάτι που διαπίστωσα από τις πρώτες μου κιόλας στιγμές εκεί…
 
Last edited:

el de abajo

Member
Μηνύματα
202
Likes
586
Γκρουπάρα δε το συζητώ, που την εκτίμησα σε μεγάλη ηλικία δυστυχώς. Συγκεκριμένα τα πρώτα τους άλμπουμ είναι αξεπέραστα.
off topic: προφανώς και τα τρία πρώτα είναι καταπληκτικά.... αλλά και το Τέλσον είναι εξαιρετικό...ακόμα ανατριχιάζω στο 'Σώμα'
 

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
off topic: προφανώς και τα τρία πρώτα είναι καταπληκτικά.... αλλά και το Τέλσον είναι εξαιρετικό...ακόμα ανατριχιάζω στο 'Σώμα'
Το δέχομαι, ωστόσο είναι λίγο πιο ηλεκτρονικό για τα δεδομένα μου, δεν με κέρδισε όσο τα δύο πρώτα. ;)

περιμένω! περιμένω!
Θα μαι σύντομος, ελπίζω να μη με πιάσει πάλι η φλυαρία μου...
 

Smaragda53

Member
Μηνύματα
991
Likes
2.089
Επόμενο Ταξίδι
αχ, μακάρι νάξερα!
Ταξίδι-Όνειρο
Πολυνησία

psilos3

Member
Μηνύματα
6.094
Likes
45.334
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Peru, Japan, Iceland
Κεφάλαιο 1 – Αγ. Δημητρίου και ξεκινάμε



Πιστός στο δόγμα ότι «αργία χωρίς πτήση δεν είναι αργία» φορτώθηκα στο αεροπλανάκι της Ryan γύρω στις 12:30, πτήση που είχε ανακοινωθεί από τη προηγούμενη η καθυστέρηση της, γεγονός που μ’ είχε ξενερώσει ελαφρώς. Φανταστείτε μέχρι και κουπόνι εξαργύρωσης στα καφέ του αεροδρομίου έδωσε η Ιρλανδική εταιρεία το ίδιο πρωί, ανήκουστα πράγματα!

DSC_0005a.jpg

Η πτήση τσούλησε εύκολα, η αποβίβαση ακόμα πιο εύκολα και για πότε βρέθηκα από τη σάλα του μικρού αεροδρομίου του Τρεβίζο στο λεωφορείο που περίμενε λίγα μέτρα έξω πιάνοντας την τελευταία διαθέσιμη θέση ούτε που κατάλαβα. Τα καλά του να έχεις εκ των προτέρων βλέπετε εισιτήριο, όχι ότι μου το ζήτησε κανείς παρ’ όλα αυτά…

DSC_0005b.jpg

Μισή ώρα αργότερα, μετά και την προβλεπόμενη στάση στο Mestre, το λεωφορείο περνούσε πάνω από τη περίφημη γέφυρα που ενώνει την Ιταλική στεριά με το νησί της Βενετίας, μια περίεργη αν μη τι άλλο εικόνα:

DSC_0005d.jpg


Το τέρμα/αφετηρία στη Piazzale Roma εξυπηρετεί πολύ τις μετακινήσεις στην πόλη. Αφού έκατσα να πιώ λίγο νεράκι και να προσανατολιστώ, άνοιξα τους χάρτες και κίνησα για το ξενοδοχείο μου που ήταν σχετικά δίπλα. Έως εκείνη τη στιγμή δε μπορούσα να συνειδητοποιήσω τι εστί Βενετία και πως είναι δομημένη, κάτι που θα άλλαζε σχεδόν αμέσως, με το που ξεκίνησα να περνάω τις πρώτες κιόλας γέφυρες πάνω από τα κανάλια:

DSC_0013.JPG

DSC_0015.JPG


Μπήκα στον όμορφο πεζόδρομο της San Pantalon και έστριψα δεξιά για το ξενοδοχείο, σ’ ένα δρομάκι που τερμάτιζε σε …κανάλι, ευχόμενος να μη κάνω κάποιο λάθος το βράδυ:

DSC_0019.JPG

DSC_0020.JPG


Παρέλαβα το περίεργο δωμάτιο μου που αν ήταν μεν ποιοτικό & πεντακάθαρο μου έκανε εντύπωση η δόμηση του, που μύριζε Ελληνική λαμογιά και πασοκιά δεκαετίας 90. Αρχικά πρώτη φορά έβλεπα νεροχύτη εκτός (!) μπάνιου. Δεύτερον απόρησα πραγματικά πως θα χωρέσω όταν είδα το κρεββάτι, ενθυμούμενος την ελληνική ταινία «γάμος αλλά Ελληνικά» και το δωμάτιο υπηρεσίας για όσους έχουν υπόψιν τους, θέλοντας να το διακωμωδήσω και να μη χάσω άλλο χρόνο με τις λεπτομέρειες…

Έτσι άδειασα την τσάντα μου, πήρα τη φωτογραφική στο χέρι και βγήκα ξανά στο «δρόμο» με υπέροχη διάθεση και κατεύθυνση νότια, θέλοντας να εξερευνήσω άλλη μια πόλη όσο ήταν ακόμα νωρίς, σχεδόν τρεις το μεσημέρι. Η πρώτη μου επαφή με μεγαλύτερα κανάλια ήταν γεγονός, βλέποντας και κάποια ιδιαίτερα γκράφιτι, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο εφοδιάζονται τα μπαρ σ’ αυτό το μέρος:

DSC_0031.JPG


Η Campo Santa Margherita ήταν η πρώτη πλατεία που βρέθηκε μπροστά μου, με τα πολλά καταστήματα εστίασης και τις όμορφες εικόνες της να μου κινούν τη περιέργεια, προτίμησα όμως να μείνω πιστός στο μικρό μου πλάνο:

DSC_0037.JPG


Συνέχισα έτσι κατεβαίνοντας περισσότερο, περνώντας μικρά και μεγαλύτερα κανάλια αλλά και αυτό της Chiesa di San Barnaba με το όμορφο πλωτό μανάβικο:

DSC_0043.JPG

DSC_0045.JPG


Λίγα μέτρα μετά θα έφτανα και σε μια έξοδο προς το Grand Canal και μια πλατφόρμα αστικών συγκοινωνιών, στην οποία στάθηκα για λίγες μόνο στιγμές:

DSC_0049.JPG

DSC_0053.JPG


Προχωρώντας ανάμεσα σε μια γειτονιά με όμορφα μαγαζάκια τοπικών προϊόντων, βρώσιμων και μη, όπως αυτό με τις χειροποίητες μάσκες για το ξακουστό καρναβάλι της πόλης:

DSC_0064.JPG


Το πήγαινα αρκετά γρήγορα τολμώ να πω, μη προλαβαίνοντας να αφομοιώσω τις πολλαπλές εικόνες που δεχόμουν, κάτι που με ανάγκασαν οι συνθήκες να κάνω περνώντας πάνω από τη γέφυρα Academia, τη μία από τις τρεις που περνούν πάνω από το μεγάλο κανάλι. Μα τι ομορφιά ήταν αυτή!

DSC_0070.JPG

DSC_0074.JPG


Την πέρασα ανυπόμονος κάνοντας μια γύρα στα στενάκια προκειμένου να φτάσω ως την άλλη μεριά και το Grassi Palace που είχα στις σημειώσεις μου, πριν επιστρέψω και πάλι σ’ αυτήν:

DSC_0085.JPG

DSC_0086.JPG


Κάπου εκεί συνειδητοποίησα ότι είχα ιδρώσει με το μακρυμάνικο μιας και ο καλός καιρός αν και τέλη Οκτώβρη κρατούσε ακλόνητος. Βιαζόμουν, ίσως χωρίς λόγο μιας και όλα έδειχναν να είναι τόσο βατά. Βρισκόμουν σε μια από τις πιο ιστορικές (και τουριστικές) πόλεις της Ευρώπης, πολύ-γραφόμενη και χιλιοτραγουδισμένη και για αρκετή ώρα έτρεχα πέρα – δώθε σα τον τρελό και δεν είχα βρέξει ακόμα τα χείλη μου. Ανεπίτρεπτο!
Προς τι τόση βιασύνη;

DSC_0096.JPG


Έχοντας αναλάβει πλέον δυνάμεις συνέχισα το δρόμο μου ακολουθώντας τη νοητή ευθεία της γέφυρας προς το νότο, περνώντας από την όμορφη πλατεία Campo di Sant Agnese, προτού καταλήξω και πάλι στη θάλασσα, χαζεύοντας τον τρόπο μετακίνησης των Βενετσιάνων:

DSC_0098.JPG

DSC_0107.JPG


Το νησί της Giudecca βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής, με τα πλωτά μέσα να είναι ο μόνος τρόπος επίσκεψης, που δεν είχα σκοπό βέβαια να πραγματοποιήσω:

DSC_0103.JPG


Αντ’ αυτού κινήθηκα παράλληλα ανάμεσα από κανάλια, έχοντας απαρνηθεί και μια δελεαστική βιτρίνα πιτσαρίας που με σκάλωσε προς στιγμήν:

DSC_0113.JPG

DSC_0116.JPG


Κυριότερα όμως απαρνήθηκα το πολύ ωραίο aperitivo bar με τα λαχταριστά Campari του που μου έκλειναν το μάτι, μιας και δε βρήκα ούτε σκαμνί διαθέσιμο, κάτι που πολύ θα το ήθελα:

DSC_0117.JPG


Κάθε βήμα, κάθε στενάκι ήταν και μια καινούρια, μοναδική εικόνα:

DSC_0122.JPG


Πιστός στο πρόγραμμα μου έφτασα πολύ σύντομα στην Basilica di Santa Maria della Salute η οποία βρίσκεται ακριβώς στη μύτη, στην άκρη θα έλεγε κανείς του νησιού που βρισκόμουν και ήταν σε αρκετά σημεία περικυκλωμένη λόγω έργων:

DSC_0126.JPG

DSC_0127.JPG



(Ένα βιντεάκι από το πέρασμα του μεγάλου καναλιού όπου βρισκόμουν):


Η «δυσκολία» της Βενετίας -αν μπορεί να μιλήσει κάποιος μ’ αυτόν τον όρο- είναι το γεγονός ύπαρξης μόνο τριών γεφυρών πάνω από το μεγάλο κανάλι, κάτι που σε κάνει να πηγαινοέρχεσαι συνέχεια από ίδια σημεία, παράλληλα όμως σε βοηθάει γιατί έχεις περιοχές αναφοράς. Πέρασμα λοιπόν για άλλη μια φορά από την Academia:

DSC_0133.JPG

DSC_0142.JPG


Με τη στάση στην υπέροχη πλατεία Campo Santo Stefano να είναι επιβεβλημένη για φωτογραφικούς λόγους. Ακόμα ένα σημείο της λίστας στο χάρτη, που προφανώς δε χρειάζεται να αναπτύξω περισσότερο για την ομορφιά του:

DSC_0149.JPG


Η διαδήλωση αλληλεγγύης σχετικά με τα πρόσφατα γεγονότα στο Ιράν που πέτυχα στο αμέσως επόμενο στενό με έκανε να σταθώ για λίγο, όλα όμως ήταν στα Ιταλικά και δε μπορούσα να παρακολουθήσω, παρόλο που με προσέγγισαν σχεδόν αμέσως:

DSC_0154.JPG


Όλα αυτά συνέβαιναν λίγο πριν φτάσω στο επόμενο αξιοθέατο της λίστας μου, τη Chiesa di Santa Maria del Giglio με την εξαιρετική μαρμάρινη πρόσοψη της:

DSC_0166.JPG


Από κει ξεκινούσε και το αμιγώς τουριστικό κομμάτι της πόλης, με τα σημεία παραλαβής μιας γόνδολας να είναι αρκετά συχνά διαθέσιμα στα ενδιάμεσα κανάλια. Αρκέστηκα φυσικά στη φωτογραφία και μόνο:

DSC_0170.JPG


Αλλά και σε ένα θαυματουργό την ώρα εκείνη Panini από τη βιτρίνα που βρέθηκε μπροστά μου.

DSC_0172.JPG


Το χρειαζόμουν, είχα συνέχεια…
 

Εκπομπές Travelstories

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.225
Μηνύματα
884.334
Μέλη
38.918
Νεότερο μέλος
Gvar

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom