gelf
Member
- Μηνύματα
- 659
- Likes
- 12.801
Κεφάλαιο 4
Το φρούριο του Μπρεστ και το μουσείο των σιδηροδρόμων.
Όπως προανέφερα, βγαίνοντας από το ταξί και προχωρώντας προς το φρούριο άκουγα υπόκωφα τους ύμνους του Κόκκινου Στρατού. Πέρασα την πύλη
και προχώρησα μέσα στον χώρο του φρουρίου,
όπου παντού υπήρχαν μνημεία για το μεγάλο πατριωτικό πόλεμο,
άρματα μάχης και αυτοκίνητα εποχής.
Το φρούριο περιβάλλεται από κλάδους του ποταμού Bug.
Προχώρησα προς το κεντρικό σημείο του φρουρίου.
και αποφάσισα να μπω στο μουσείο του μεγάλου πατριωτικού πολέμου.
Έμεινα αρκετή ώρα εκεί, είδα σε φωτογραφίες τον σύντροφο πρόεδρο και ηρωικές αφίσες,
είδα την κατάληψη του Βερολίνου, από τον κόκκινο στρατό, σε πίνακα ο οποίος ήταν σε κεντρικό σημείο του μουσείου,
αλλά είδα και αφίσες του μεγάλου πατριωτικού πολέμου, καθώς και την Πράβδα και την Ισβέστια (με το διάγγελμα του συντρόφου Στάλιν) της εποχής.
Επίσης το μουσείο εκτός από οπλισμό είχε και στολές των ηρώων (βλ άπειρα παράσημα).
Στην έξοδο του μουσείου υπήρχε κάτι σαν περίπτερο όπου αγόρασα διάφορα αναμνηστικά, με κυριότερο το cd του κόκκινου στρατού.
Ο συμπαθέστατος άνθρωπος - πωλητής, και ένας από τους ελάχιστους Λευκορώσους που γνώριζαν αγγλικά, μου επανέλαβε πολλάκις ότι ο δίσκος αυτός είναι ο original.
Πανευτυχής και με τα δώρα που αγόρασα για τον εαυτό μου βγαίνω από το μουσείο και κατευθύνομαι προς ένα καφέ που υπάρχει μέσα στο χώρο του φρουρίου για ολιγόλεπτη ξεκούραση.
Μετά αφού περπάτησα αρκετά στο χώρο του φρουρίου και δίπλα στους παραποτάμους οι οποίοι περιβάλλουν το φρούριο,
βγήκα έξω από το φρούριο για να πάω στο μουσείο των σιδηροδρόμων. Περπάτησα λίγο δίπλα στον ποταμό
και έφτασα στο μουσείο των σιδηροδρόμων, το οποίο είναι υπαίθριο. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι γραμμές του σιδηροδρόμου στην πρώην ΕΣΣΔ ήταν λίγο πλατύτερες από αυτές της Ευρώπης. Συγκεκριμένα στη υπόλοιπη Ευρώπη οι σιδηροδρομικές γραμμές είχαν πλάτος 1435mm, ενώ στην πρώην ΕΣΣΔ είχαν πλάτος 1524mm. Στο Μπρεστ λοιπόν, ως ο βασικός σιδηροδρομικός κόμβος,
γινόταν η αλλαγή. Η διαφορά πλάτους των σιδηροδρομικών γραμμών φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία.
Συνέχισα την περιήγηση στο μεγάλης έκτασης μουσείο των σιδηροδρόμων,
είδα αφίσες ταινιών που είχαν γυριστεί στην περιοχή του μουσείου,
ανέβηκα σε θέσεις μηχανοδηγού,
είδα παγοθραυστικό τρένο για τις ανάγκες διέλευσης της Σιβηρίας
και όταν κουράστηκα πήρα ένα ταξί και πήγα στο ξενοδοχείο για σύντομο ντους και ολιγόλεπτη ξεκούραση.
Το φρούριο του Μπρεστ και το μουσείο των σιδηροδρόμων.
Όπως προανέφερα, βγαίνοντας από το ταξί και προχωρώντας προς το φρούριο άκουγα υπόκωφα τους ύμνους του Κόκκινου Στρατού. Πέρασα την πύλη
και προχώρησα μέσα στον χώρο του φρουρίου,
όπου παντού υπήρχαν μνημεία για το μεγάλο πατριωτικό πόλεμο,
άρματα μάχης και αυτοκίνητα εποχής.
Το φρούριο περιβάλλεται από κλάδους του ποταμού Bug.
Προχώρησα προς το κεντρικό σημείο του φρουρίου.
και αποφάσισα να μπω στο μουσείο του μεγάλου πατριωτικού πολέμου.
Έμεινα αρκετή ώρα εκεί, είδα σε φωτογραφίες τον σύντροφο πρόεδρο και ηρωικές αφίσες,
είδα την κατάληψη του Βερολίνου, από τον κόκκινο στρατό, σε πίνακα ο οποίος ήταν σε κεντρικό σημείο του μουσείου,
αλλά είδα και αφίσες του μεγάλου πατριωτικού πολέμου, καθώς και την Πράβδα και την Ισβέστια (με το διάγγελμα του συντρόφου Στάλιν) της εποχής.
Επίσης το μουσείο εκτός από οπλισμό είχε και στολές των ηρώων (βλ άπειρα παράσημα).
Στην έξοδο του μουσείου υπήρχε κάτι σαν περίπτερο όπου αγόρασα διάφορα αναμνηστικά, με κυριότερο το cd του κόκκινου στρατού.



Ο συμπαθέστατος άνθρωπος - πωλητής, και ένας από τους ελάχιστους Λευκορώσους που γνώριζαν αγγλικά, μου επανέλαβε πολλάκις ότι ο δίσκος αυτός είναι ο original.
Πανευτυχής και με τα δώρα που αγόρασα για τον εαυτό μου βγαίνω από το μουσείο και κατευθύνομαι προς ένα καφέ που υπάρχει μέσα στο χώρο του φρουρίου για ολιγόλεπτη ξεκούραση.
Μετά αφού περπάτησα αρκετά στο χώρο του φρουρίου και δίπλα στους παραποτάμους οι οποίοι περιβάλλουν το φρούριο,
βγήκα έξω από το φρούριο για να πάω στο μουσείο των σιδηροδρόμων. Περπάτησα λίγο δίπλα στον ποταμό
και έφτασα στο μουσείο των σιδηροδρόμων, το οποίο είναι υπαίθριο. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι γραμμές του σιδηροδρόμου στην πρώην ΕΣΣΔ ήταν λίγο πλατύτερες από αυτές της Ευρώπης. Συγκεκριμένα στη υπόλοιπη Ευρώπη οι σιδηροδρομικές γραμμές είχαν πλάτος 1435mm, ενώ στην πρώην ΕΣΣΔ είχαν πλάτος 1524mm. Στο Μπρεστ λοιπόν, ως ο βασικός σιδηροδρομικός κόμβος,
γινόταν η αλλαγή. Η διαφορά πλάτους των σιδηροδρομικών γραμμών φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία.
Συνέχισα την περιήγηση στο μεγάλης έκτασης μουσείο των σιδηροδρόμων,
είδα αφίσες ταινιών που είχαν γυριστεί στην περιοχή του μουσείου,
ανέβηκα σε θέσεις μηχανοδηγού,
είδα παγοθραυστικό τρένο για τις ανάγκες διέλευσης της Σιβηρίας
και όταν κουράστηκα πήρα ένα ταξί και πήγα στο ξενοδοχείο για σύντομο ντους και ολιγόλεπτη ξεκούραση.