Marios_Gr
Member
- Μηνύματα
- 559
- Likes
- 2.928
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η σημερινή Βιέννη; Όχι, Ισημερινή Βιέννη.
- Landstraße ~ Το Φιλί
- ~ Salesianerinnenkirche
- ~ Ρωσικός Καθεδρικός του Αγίου Νικολάου και Μνημείο του Κόκκινου Στρατού
- Lindner Hotel am Belvedere
- Wieden ~ Τεχνολογία και Διπλωματία
- ~Karlskirche
- ~ Technische Universität Wien
- Mariahilf ~ Το μεγάλο παζάρι
- ~ Naschmarkt
- ~ Wagner Apartments
- ~ Secession
- Alsergrund ~ Ο Sigmund δεν μένει πια εδώ
- ~ Votivkirche
- ~ Gartenpalais Liechtenstein
- Innere Stadt ~ Αυτοκρατορική λαίλαπα
- ~ Naturhistorisches Museum
- ~ Kunsthistorisches Museum Wien
- ~ MuseumsQuartier και mumok
- ~ Akademie der Bildenden Künste Wien
- ~ Ισπανική Σχολή Ιππασίας
- ~ Stephansdom
- ~ Graben
- ~ Pasqualati Haus
- ~ Πλατεία Freyung και Ferstel Passage
- ~ Judenplatz
- ~ Stadtpark
- ~ Hoher Markt και Ankeruhr
- ~ Γειτονιές του κέντρου
- ~ Φαγητό στο κέντρο
- ~ Albertina
- Επίλογος
~ Naturhistorisches Museum
Τα «δίδυμα» μουσεία Φυσικής Ιστορίας και Ιστορίας της Τέχνης καταλαμβάνουν ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο στην περιοχή των μουσείων της Βιέννης και χωρίζονται μεταξύ τους από την Πλατεία της Μαρίας Θηρεσίας με το επιβλητικό άγαλμα της Αυτοκράτειρας του Οίκου των Αψβούργων και τους περίτεχνα κουρεμένους θάμνους.
Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Βιέννης είναι ένα από τα μεγαλύτερα του είδους παγκοσμίως. Αποτελείται από 39 εκθεσιακούς χώρους που στεγάζουν πάνω από 20 εκατομμύρια εκθέματα. Λειτουργεί επίσης ως ερευνητικό κέντρο για μελέτες πάνω στην εξέλιξη της ζωής και του πλανήτη μας.
Το κτήριο του μουσείο, όπως και το εξωτερικά πανομοιότυπο του Μουσείου της Ιστορίας της Τέχνης που στέκει απέναντί του, σχεδιάστηκε από τους αρχιτέκτονες Gottfried Semper και Carl Hasenauer κατόπιν εντολής του αυτοκράτορα Franz Joseph του A’. Ο ίδιος ο αυτοκράτορας ήταν και αυτός που το εγκαινίασε στις 10 Αυγούστου του 1889. Τις οροφογραφίες πάνω από τη μεγάλη κεντρική σκάλα με τον τίτλο «Ο κύκλος της ζωής», που αναπαριστούν αλληγορικά την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους, επιμελήθηκε ο Αυστριακός ζωγράφος Hans Canon.
Στις διαδοχικές του αίθουσες μπορείς να παρακολουθήσεις σε χρονολογική διάταξη την πορεία εξέλιξης της Γης και της ζωής πάνω σε αυτή, μέσα από εκθέσεις ορυκτών και μετεωριτών, τρισδιάστατες προβολές γεωλογικών και αστρονομικών φαινομένων, απολιθώματα και αναπαραστάσεις προϊστορικών ζώων και διοράματα οικοτόπων με τα χαρακτηριστικά ζωικά και φυτικά είδη που φιλοξενούν. Υπάρχουν ακόμα αίθουσες με αναφορές στην πορεία της ανθρωπότητας, από τον προϊστορικό άνθρωπο μέχρι τη σύγχρονη βιομηχανική παραγωγή αγαθών και την ανακύκλωση. Ως συνήθως συμβαίνει σε τέτοια μουσεία, η πιο δημοφιλής αίθουσα είναι αυτή με τους σκελετούς των δεινοσαύρων, στην προκειμένη περίπτωση και με ένα κινούμενο και «ομιλούν» μοντέλο Αλλόσαυρου σε φυσικό μέγεθος.
Παρόλα αυτά, η «ντίβα» του μουσείου είναι ένα αγαλματάκι ύψους μόλις 11,1 εκατοστών και ηλικίας 25.000 ετών. Η «Αφροδίτη του Willendorf» βρέθηκε στην ομώνυμη τοποθεσία της Κάτω Αυστρίας το 1908 και πιθανότατα αναπαριστά κάποια θεά της γονιμότητας της πρώιμης λίθινης εποχής.
Δεν θα ντραπώ να πω την αλήθεια. Τα μουσεία φυσικής ιστορίας είναι τα αγαπημένα μου και πάντα τα περιλαμβάνω στα ταξίδια μου σε άλλες χώρες. Στην περίπτωση όμως της Βιέννης είχε και μία επιπλέον χρησιμότητα. Τον κλιματισμό που θα μου προσέφερε στην πιο ζεστή μέρα του ταξιδιού μου, που από το πρωί έβραζε ο τόπος. Το ότι οι περισσότερες αίθουσες του συγκεκριμένου μουσείου -όπως γρήγορα διαπίστωσα- είχαν απλά ταπεινούς ανεμιστήρες και όχι air condition, ήταν η τιμωρία μου για την ασέβεια που επέδειξα απέναντι στην επιστήμη, τον πλανήτη και τους Αλλόσαυρους.
Η Αυτοκράτειρα Μαρία Θηρεσία
Η μεγαλύτερη έκθεση μετεωριτών παγκοσμίως βρίσκεται εκεί
Εξαιρετικό μαλλί και νύχι
Η Αφροδίτη του Willendorf
Τα «δίδυμα» μουσεία Φυσικής Ιστορίας και Ιστορίας της Τέχνης καταλαμβάνουν ένα ολόκληρο οικοδομικό τετράγωνο στην περιοχή των μουσείων της Βιέννης και χωρίζονται μεταξύ τους από την Πλατεία της Μαρίας Θηρεσίας με το επιβλητικό άγαλμα της Αυτοκράτειρας του Οίκου των Αψβούργων και τους περίτεχνα κουρεμένους θάμνους.
Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Βιέννης είναι ένα από τα μεγαλύτερα του είδους παγκοσμίως. Αποτελείται από 39 εκθεσιακούς χώρους που στεγάζουν πάνω από 20 εκατομμύρια εκθέματα. Λειτουργεί επίσης ως ερευνητικό κέντρο για μελέτες πάνω στην εξέλιξη της ζωής και του πλανήτη μας.
Το κτήριο του μουσείο, όπως και το εξωτερικά πανομοιότυπο του Μουσείου της Ιστορίας της Τέχνης που στέκει απέναντί του, σχεδιάστηκε από τους αρχιτέκτονες Gottfried Semper και Carl Hasenauer κατόπιν εντολής του αυτοκράτορα Franz Joseph του A’. Ο ίδιος ο αυτοκράτορας ήταν και αυτός που το εγκαινίασε στις 10 Αυγούστου του 1889. Τις οροφογραφίες πάνω από τη μεγάλη κεντρική σκάλα με τον τίτλο «Ο κύκλος της ζωής», που αναπαριστούν αλληγορικά την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους, επιμελήθηκε ο Αυστριακός ζωγράφος Hans Canon.
Στις διαδοχικές του αίθουσες μπορείς να παρακολουθήσεις σε χρονολογική διάταξη την πορεία εξέλιξης της Γης και της ζωής πάνω σε αυτή, μέσα από εκθέσεις ορυκτών και μετεωριτών, τρισδιάστατες προβολές γεωλογικών και αστρονομικών φαινομένων, απολιθώματα και αναπαραστάσεις προϊστορικών ζώων και διοράματα οικοτόπων με τα χαρακτηριστικά ζωικά και φυτικά είδη που φιλοξενούν. Υπάρχουν ακόμα αίθουσες με αναφορές στην πορεία της ανθρωπότητας, από τον προϊστορικό άνθρωπο μέχρι τη σύγχρονη βιομηχανική παραγωγή αγαθών και την ανακύκλωση. Ως συνήθως συμβαίνει σε τέτοια μουσεία, η πιο δημοφιλής αίθουσα είναι αυτή με τους σκελετούς των δεινοσαύρων, στην προκειμένη περίπτωση και με ένα κινούμενο και «ομιλούν» μοντέλο Αλλόσαυρου σε φυσικό μέγεθος.
Παρόλα αυτά, η «ντίβα» του μουσείου είναι ένα αγαλματάκι ύψους μόλις 11,1 εκατοστών και ηλικίας 25.000 ετών. Η «Αφροδίτη του Willendorf» βρέθηκε στην ομώνυμη τοποθεσία της Κάτω Αυστρίας το 1908 και πιθανότατα αναπαριστά κάποια θεά της γονιμότητας της πρώιμης λίθινης εποχής.
Δεν θα ντραπώ να πω την αλήθεια. Τα μουσεία φυσικής ιστορίας είναι τα αγαπημένα μου και πάντα τα περιλαμβάνω στα ταξίδια μου σε άλλες χώρες. Στην περίπτωση όμως της Βιέννης είχε και μία επιπλέον χρησιμότητα. Τον κλιματισμό που θα μου προσέφερε στην πιο ζεστή μέρα του ταξιδιού μου, που από το πρωί έβραζε ο τόπος. Το ότι οι περισσότερες αίθουσες του συγκεκριμένου μουσείου -όπως γρήγορα διαπίστωσα- είχαν απλά ταπεινούς ανεμιστήρες και όχι air condition, ήταν η τιμωρία μου για την ασέβεια που επέδειξα απέναντι στην επιστήμη, τον πλανήτη και τους Αλλόσαυρους.



Η Αυτοκράτειρα Μαρία Θηρεσία






Η μεγαλύτερη έκθεση μετεωριτών παγκοσμίως βρίσκεται εκεί





Εξαιρετικό μαλλί και νύχι



Η Αφροδίτη του Willendorf