Marios_Gr
Member
- Μηνύματα
- 559
- Likes
- 2.928
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Η σημερινή Βιέννη; Όχι, Ισημερινή Βιέννη.
- Landstraße ~ Το Φιλί
- ~ Salesianerinnenkirche
- ~ Ρωσικός Καθεδρικός του Αγίου Νικολάου και Μνημείο του Κόκκινου Στρατού
- Lindner Hotel am Belvedere
- Wieden ~ Τεχνολογία και Διπλωματία
- ~Karlskirche
- ~ Technische Universität Wien
- Mariahilf ~ Το μεγάλο παζάρι
- ~ Naschmarkt
- ~ Wagner Apartments
- ~ Secession
- Alsergrund ~ Ο Sigmund δεν μένει πια εδώ
- ~ Votivkirche
- ~ Gartenpalais Liechtenstein
- Innere Stadt ~ Αυτοκρατορική λαίλαπα
- ~ Naturhistorisches Museum
- ~ Kunsthistorisches Museum Wien
- ~ MuseumsQuartier και mumok
- ~ Akademie der Bildenden Künste Wien
- ~ Ισπανική Σχολή Ιππασίας
- ~ Stephansdom
- ~ Graben
- ~ Pasqualati Haus
- ~ Πλατεία Freyung και Ferstel Passage
- ~ Judenplatz
- ~ Stadtpark
- ~ Hoher Markt και Ankeruhr
- ~ Γειτονιές του κέντρου
- ~ Φαγητό στο κέντρο
- ~ Albertina
- Επίλογος
~ Pasqualati Haus
Λένε ότι οι Αυστριακοί είναι ο πιο έξυπνος λαός, αφού κατάφεραν να δημιουργήσουν στον κόσμο την εντύπωση ότι ο Μπετόβεν είναι Αυστριακός και ο Χίτλερ Γερμανός, ενώ στην πραγματικότητα ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Η αλήθεια είναι, πάντως, ότι ο πρώτος πέρασε μεγάλα διαστήματα της ζωής του στη Βιέννη, όπου και πέθανε το 1827. Μάλιστα, ο δύστροπος, σχεδόν μισάνθρωπος χαρακτήρας του (λέγεται ότι γι αυτόν ευθύνονταν οι ερωτικές απογοητεύσεις από τις αλλεπάλληλες απορρίψεις που εισέπραττε από τις κοπέλες που ερωτευόταν), τον έκαναν να αλλάξει πάνω από 30 κατοικίες στην πόλη!
Σε μία από αυτές, το Pasqualati Haus, βρέθηκα βολτάροντας στο κέντρο. Ίσως το πιο εντυπωσιακό από το ίδιο το κτήριο είναι η περιοχή που βρίσκεται. Περπατώντας την οδό Schottengasse, έστριψα στο στενάκι Mölker Steig και αφού ανέβηκα τα σκαλάκια του βρέθηκα σε μία μικρή γραφική γειτονιά χτισμένη επάνω σε έναν λόφο, που σε κάνει να ξεχνάς ότι είσαι στο κέντρο της πρωτεύουσας.
Το Pasqualati Haus, που πήρε το όνομα του από τον ιδιοκτήτη του βαρόνο Johann Von Pasqualati, αποτέλεσε την κατοικία του Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν από το 1804 έως το 1808 και κατόπιν από το 1810 έως και το 1815. Η διαμονή του στα δωμάτια του τέταρτου ορόφου αποδείχτηκε πολύ παραγωγική για αυτόν, αφού εκεί συνέθεσε την 4η, 5η, 7η και 8η Συμφωνία του, την μοναδική του όπερα Fidelio, καθώς και πολλά κουαρτέτα για έγχορδα.
Οι χώροι που διέμενε λειτουργούν σήμερα ως μουσείο, με περίοπτη θέση ανάμεσα στα εκθέματα τις χειρόγραφες παρτιτούρες του, πορτρέτα του από ζωγράφους της εποχής, καθώς και μία τούφα από τα μαλλιά του.
Λένε ότι οι Αυστριακοί είναι ο πιο έξυπνος λαός, αφού κατάφεραν να δημιουργήσουν στον κόσμο την εντύπωση ότι ο Μπετόβεν είναι Αυστριακός και ο Χίτλερ Γερμανός, ενώ στην πραγματικότητα ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Η αλήθεια είναι, πάντως, ότι ο πρώτος πέρασε μεγάλα διαστήματα της ζωής του στη Βιέννη, όπου και πέθανε το 1827. Μάλιστα, ο δύστροπος, σχεδόν μισάνθρωπος χαρακτήρας του (λέγεται ότι γι αυτόν ευθύνονταν οι ερωτικές απογοητεύσεις από τις αλλεπάλληλες απορρίψεις που εισέπραττε από τις κοπέλες που ερωτευόταν), τον έκαναν να αλλάξει πάνω από 30 κατοικίες στην πόλη!
Σε μία από αυτές, το Pasqualati Haus, βρέθηκα βολτάροντας στο κέντρο. Ίσως το πιο εντυπωσιακό από το ίδιο το κτήριο είναι η περιοχή που βρίσκεται. Περπατώντας την οδό Schottengasse, έστριψα στο στενάκι Mölker Steig και αφού ανέβηκα τα σκαλάκια του βρέθηκα σε μία μικρή γραφική γειτονιά χτισμένη επάνω σε έναν λόφο, που σε κάνει να ξεχνάς ότι είσαι στο κέντρο της πρωτεύουσας.


Το Pasqualati Haus, που πήρε το όνομα του από τον ιδιοκτήτη του βαρόνο Johann Von Pasqualati, αποτέλεσε την κατοικία του Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν από το 1804 έως το 1808 και κατόπιν από το 1810 έως και το 1815. Η διαμονή του στα δωμάτια του τέταρτου ορόφου αποδείχτηκε πολύ παραγωγική για αυτόν, αφού εκεί συνέθεσε την 4η, 5η, 7η και 8η Συμφωνία του, την μοναδική του όπερα Fidelio, καθώς και πολλά κουαρτέτα για έγχορδα.
Οι χώροι που διέμενε λειτουργούν σήμερα ως μουσείο, με περίοπτη θέση ανάμεσα στα εκθέματα τις χειρόγραφες παρτιτούρες του, πορτρέτα του από ζωγράφους της εποχής, καθώς και μία τούφα από τα μαλλιά του.



