go2dbeach
Member
- Μηνύματα
- 6.032
- Likes
- 9.900
- Επόμενο Ταξίδι
- Λατινική Αμερική
- Ταξίδι-Όνειρο
- Λατινική Αμερική
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Κεφάλαιο 2ο-Νησι Μακταν
- Νησι Μακταν
- Κεφάλαιο 4ο- Jeepneys
- Κεφάλαιο 5ο-Πτηση για Μπορακαι
- Κεφάλαιο 6ο
- Κεφάλαιο 7ο-Welcome to Boracay
- Κεφάλαιο 8ο-Μπορακάι,Blue Mango
- Μπορακάι
- Μπορακάι
- Πάμε Λευκή παραλία
- Κεφάλαιο 12ο-Boracay snorkel trip
- Αντίο Μπορακάι
- Κεφάλαιο 14ο-Προς το νησι Νεγκρος
- Νησί Νέγκρος
- Κεφάλαιο 16ο-Νησί Μπαντάυαν
- Tanon strait
- Νέγκρος
- Νέγκρος Οριεντάλ]
- Κεφάλαιο 20ο
- Valencia και καταράχτες Casaroro
- Zamboanguita - Αγορά Malatapay
- Σεμπού - Moalboal
- Άφιξη στο νησί Μποχόλ
- Οι σοκολατένιοι λόφοι του Μποχόλ
- Τάρσιερ-Χαριτωμενα και εκπληκτα!
- Man made forest - Hanging bridge
- Ποταμός Λομπόκ-Πλωτά εστιατόρια
- Νησί Panglao
- Παραλία Αλόνα - Επίλογος]
Με παρηγορει το οτι μια αλλη καταπρασινη φιγουρα μας καλοσωριζει απεναντι , το λιμανακι Bato του Σεμπου με λιγα σπιτακια πνιγμενα στα φοινικοδεντρα. Sugbo ειναι η γνησια ονομασια του νησιου που παραφραστηκε σε Σεμπου απο τους ισπανους. Μερικοι ιστορικοι λενε οτι η ετοιμολογια της λεξης Sugbo προερχεται απο εναν ιδιωματισμο που σημαινει ρηχα νερα. Σιγουρα τα νερα ηταν ρηχα κατα μηκος της ακτογραμμης και βοηθουσε και η παλιρροια σε αυτο. Σε καθε στροφη που παιρναμε εμφανιζοταν μια πανοραμικη εξωτικη φωτογραφια , τυρκουαζ νερα , μικροι κολπισκοι και μεγαλυτερες παραλιες στα αριστερα ολα στολισμενα με φοινικοδεντρα, και λοφισκους να κυλουν τις πρασινες ζουγκλες τους μεχρι το δρομο. Δεντρα γερμενα να προσκυνουν τη θαλασσα προς μεγαλη χαρα της ντοπιας πιτσιρικαριας που εβρισκε μερος να κρεμασει μια κουνια και να βουταει στο νερο.
Ξυλινες μακριες εξεδρες εμπαιναν κατα τοπους στη θαλασσα καταληγοντας σε σκιερες παλαπες. Ευχης εργον για τους ντοπιους ψαραδες που αραζαν εδω τις μεγαλυτερες bancas , το τελειο μερος για μενα αν μπορουσα να κρεμασω εδω μια αιωρα και να απολαυσω θέα και τροπικο αερακι , ενα ακομα φοβερο μερος για παιχνιδι για τα παιδια οπως προδιδαν τα γελια και οι φωνουλες..Ομορφα τοπια που σου φερναν ευφορια ανταποκρινομενα πληρως στην ονομασια της περιοχης , Alegria!
Ειναι λιγο μετα τις τρεις το μεσημερι της Μεγαλης Παρασκευης , η ωρα που οπως πιστευουν εδω ο Χριστος παραδοθηκε στον Πατερα του , και οι πιστοι απο καθε χωριο βγαινουν στο δρομο κανοντας αναπαραστασεις. Σε καποιο χωριο σταματησαμε και παρακολουθησαμε τις πομπες με αρματα ντυμενα με μωβ γυαλιστερα υφασματα και κιτρινα λουλουδια που μεταφερουν αγαλματα του Ιησου και της Παναγιας. Την πομπη συνοδευουν παιδια ντυμενα σαν Ρωμαιοι στρατιωτες με περικεφαλαιες , ασπιδες και σπαθια φιαγμενα απο χαρτονια και τοπικες μπαντες που παιζουν μουσικες που ομως μονο πενθιμες δεν ειναι..Κατα ενα παραδοξο τροπο , ολη η τελετη δεν ειχε ιχνος θλιψης , παρα τη σοβαροτητα με την οποια ολοι , ακομα και τα μικρα παιδια συμμετειχαν. Υπηρχε μια διαχυτη αισιοδοξια στη μουσικη (που θυμιζε steel drums καραιβικης) , στα προσωπα , στους βωμους με τα λευκοχρυσα αγγελουδια να φυλανε το σωμα του Ιησου και τα λευκα κερια στα οποια οι πιστοι απλωνοντας να αγγιξουν το αρμα επιτηδες εκαιγαν τα χερια τους για να πονεσουν συμμετεχοντας ετσι στο θειο δραμα.
Αναμφισβητητα το Πασχα ειναι μια υπεροχη χρονικη στιγμη για να βρεθει καποιος στις Φιλιππινες. Σε καποιες περιοχες υπαρχουν καθε χρονο εθελοντες που θεωρουν τιμη τους να περασουν ολα τα παθη του Ιησου και λαμβανουν χωρα ακομα και κανονικες σταυρωσεις (!!)
Νωρις το απογευμα , φτασαμε στο Moalboal για το οποιο ειχα ακουσει οτι ειναι το πιο δημοφιλες παραλιακο σημειο του Σεμπου.
Δυστυχως οτι ειχα ακουσει για τη λευκη πανεμορφη παραλια δεν ισχυε. Η αμμουδια ειναι μεν λευκη και πλατια , αλλα μετα την φοβερη παραλια στο Bantayan και την ηρεμια του Νεγκρος μου φανηκε λιγη και πολυσυχναστη. Η παραλια Panagsama δεν ειχε καν αμμο και το ολο μερος ηταν ιδανικο για καταδυσεις - σνορκελ και μονο. Το Loves Resort που μας φιλοξενησε ηταν οτι καλυτερο!

Το εστιατοριo και το μπαρακι ηταν τοποθετημενο πανω στο βραχο με θεα στο νησι Pescador και τα δωματια διπλα στη μικρη πισινα ηταν καθαρα και ανετα. Παρολα αυτα , η αποφαση να μεινουμε μονο αποψε το βραδυ και να φυγουμε αυριο , παρθηκε ακαριαια!
Η δικη μου φωτο ειναι τραβηγμενη πανω απο το εστιατοριο και φαινεται καθαρα η απουσια παραλιας..
Και μπορει αυτα περι παραλιας να ηταν υπερβολες , αλλα οτι ειχα ακουσει για το βυθο ηταν πολυ λιγο. Ενα βυθισμενο αεροπλανο που η φυση κανοντας μικρη ανακαινιση μετετρεψε σε τεχνητο υφαλο , και το Sunken island , μια υποβρυχια πυραμιδα μαγνητης για τη θαλασσια ζωη κανουν το Moalboal δημοφιλες στους απανταχου scuba divers. ! Το νησακι Pescador και το ομονυμο θαλασσιο παρκο στα ανοιχτα μολις 15 λεπτα με τη banca , ειναι γνωστος υποβρυχιος παραδεισος.
Επειδη δεν κανω καταδυσεις , χαιρομαι ιδιαιτερα οταν δε χρειαζεται να απομακρυνθω πολυ απο την ακτη για να βρεθω εκει που θελω και αυτο ισχυε και για την Panagsama.
Ακολουθησα τα πιτσιρικια που κολυμπουσαν μεχρι τη banca κοντα στην ακτη , σκαρφαλωναν και βουτουσαν. Εβαλα τη μασκα και τα΄χασα! Ως μια ταπεινη σνορκελερ , μπορει να μην ειχα συναντησεις με τους μεγαλυτερους εκπροσωπους του θαλασσιου βασιλειου – βλεπε mantas και φαλαινοκαρχαριες – που εμφανιζονται κατα καιρους στην περιοχη , αλλα και οι μικροτεροι εκπροσωποι ηταν ακρως εντυπωσιακοι. Ο υφαλος για αλλη μια φορα ηταν αποκαλυψη με μια τεραστια ποικιλια απο μαλακα και σκληρα κοραλια σε ολοζωντανα χρωματα , μικρα σαλαχια , μια χελωνα και ψαρακια να ποζαρουν χωρις φοβο αλλα με πολλη φωτογενεια στο φακο μου.
Πρωι πρωι χαραζουμε πορεια για Σεμπου σιτι αν και στη διαδρομη συνειδητοποιουμε οτι ειμαστε απο τους ελαχιστους που πανε προς την πολη. Ολοκληρο καραβανι απο λεωφορεια , τζιπνευς και τρικυκλα με μπαγκαζια , οικοσιτα ζωντανα και κοσμο ακομα και στις οροφες , εγκαταλειπουν την πολη για να περασουν το Πασχα στην εξοχη , δημιουργωντας πρωτοφανες μποτιλιαρισμα. Υπαρχει μια λωριδα κυκλοφοριας ανα κατευθυνση και πολυ χαιρομαι που βρισκομαστε σε εκεινη που δεν έχει κολασμένη κινηση. Παραδιδουμε εγκαιρως το αυτοκινητο στο γραφειο ενοικιασης του αεροδρομιου και με ενα ταξι πηγαινουμε στο λιμανι για να περασουμε στο Μποχολ. Στα εισιτηρια γινεται επιεικως της κακομοιρας και ισα που προλαβα το τελευταιο εισιτηριο για τον παραδεισο! Μονο που δεν υπαρχει θεση στο καραβι για να επιστρεψουμε τη μερα που θελω , αλλα για την προηγουμενη το πρωι. Αυτο σημαινει συν μιαμιση μερα στο Σεμπου σιτι , μειον μιαμιση μερα απο τις παραλιες του Πανγκλαο..Δε με ενοχλει καθολου να αλλαζω σχεδια και ειναι αναμενομενο οταν δεν κλεινεις τιποτα απο πριν , αλλα αυτο “μειον μιαμιση μερα απο την παραλια” με σκοτωνει... Επιβιβαζομαι ενω σκεφτομαι οτι τωρα στο τελος του ταξιδιου θα στενοχωρηθω και θα με πιεσει ο χρονος να δω και να κανω αυτα που θελω στο νησι.
Ομως πως ειναι ποτε δυνατο να σε πικρανει ενα νησι που στο εσωτερικο του φιλοξενει λοφους απο... σοκολατα?

Ξυλινες μακριες εξεδρες εμπαιναν κατα τοπους στη θαλασσα καταληγοντας σε σκιερες παλαπες. Ευχης εργον για τους ντοπιους ψαραδες που αραζαν εδω τις μεγαλυτερες bancas , το τελειο μερος για μενα αν μπορουσα να κρεμασω εδω μια αιωρα και να απολαυσω θέα και τροπικο αερακι , ενα ακομα φοβερο μερος για παιχνιδι για τα παιδια οπως προδιδαν τα γελια και οι φωνουλες..Ομορφα τοπια που σου φερναν ευφορια ανταποκρινομενα πληρως στην ονομασια της περιοχης , Alegria!
Ειναι λιγο μετα τις τρεις το μεσημερι της Μεγαλης Παρασκευης , η ωρα που οπως πιστευουν εδω ο Χριστος παραδοθηκε στον Πατερα του , και οι πιστοι απο καθε χωριο βγαινουν στο δρομο κανοντας αναπαραστασεις. Σε καποιο χωριο σταματησαμε και παρακολουθησαμε τις πομπες με αρματα ντυμενα με μωβ γυαλιστερα υφασματα και κιτρινα λουλουδια που μεταφερουν αγαλματα του Ιησου και της Παναγιας. Την πομπη συνοδευουν παιδια ντυμενα σαν Ρωμαιοι στρατιωτες με περικεφαλαιες , ασπιδες και σπαθια φιαγμενα απο χαρτονια και τοπικες μπαντες που παιζουν μουσικες που ομως μονο πενθιμες δεν ειναι..Κατα ενα παραδοξο τροπο , ολη η τελετη δεν ειχε ιχνος θλιψης , παρα τη σοβαροτητα με την οποια ολοι , ακομα και τα μικρα παιδια συμμετειχαν. Υπηρχε μια διαχυτη αισιοδοξια στη μουσικη (που θυμιζε steel drums καραιβικης) , στα προσωπα , στους βωμους με τα λευκοχρυσα αγγελουδια να φυλανε το σωμα του Ιησου και τα λευκα κερια στα οποια οι πιστοι απλωνοντας να αγγιξουν το αρμα επιτηδες εκαιγαν τα χερια τους για να πονεσουν συμμετεχοντας ετσι στο θειο δραμα.
Αναμφισβητητα το Πασχα ειναι μια υπεροχη χρονικη στιγμη για να βρεθει καποιος στις Φιλιππινες. Σε καποιες περιοχες υπαρχουν καθε χρονο εθελοντες που θεωρουν τιμη τους να περασουν ολα τα παθη του Ιησου και λαμβανουν χωρα ακομα και κανονικες σταυρωσεις (!!)
Νωρις το απογευμα , φτασαμε στο Moalboal για το οποιο ειχα ακουσει οτι ειναι το πιο δημοφιλες παραλιακο σημειο του Σεμπου.

Δυστυχως οτι ειχα ακουσει για τη λευκη πανεμορφη παραλια δεν ισχυε. Η αμμουδια ειναι μεν λευκη και πλατια , αλλα μετα την φοβερη παραλια στο Bantayan και την ηρεμια του Νεγκρος μου φανηκε λιγη και πολυσυχναστη. Η παραλια Panagsama δεν ειχε καν αμμο και το ολο μερος ηταν ιδανικο για καταδυσεις - σνορκελ και μονο. Το Loves Resort που μας φιλοξενησε ηταν οτι καλυτερο!
Το εστιατοριo και το μπαρακι ηταν τοποθετημενο πανω στο βραχο με θεα στο νησι Pescador και τα δωματια διπλα στη μικρη πισινα ηταν καθαρα και ανετα. Παρολα αυτα , η αποφαση να μεινουμε μονο αποψε το βραδυ και να φυγουμε αυριο , παρθηκε ακαριαια!
Η δικη μου φωτο ειναι τραβηγμενη πανω απο το εστιατοριο και φαινεται καθαρα η απουσια παραλιας..
Και μπορει αυτα περι παραλιας να ηταν υπερβολες , αλλα οτι ειχα ακουσει για το βυθο ηταν πολυ λιγο. Ενα βυθισμενο αεροπλανο που η φυση κανοντας μικρη ανακαινιση μετετρεψε σε τεχνητο υφαλο , και το Sunken island , μια υποβρυχια πυραμιδα μαγνητης για τη θαλασσια ζωη κανουν το Moalboal δημοφιλες στους απανταχου scuba divers. ! Το νησακι Pescador και το ομονυμο θαλασσιο παρκο στα ανοιχτα μολις 15 λεπτα με τη banca , ειναι γνωστος υποβρυχιος παραδεισος.
Επειδη δεν κανω καταδυσεις , χαιρομαι ιδιαιτερα οταν δε χρειαζεται να απομακρυνθω πολυ απο την ακτη για να βρεθω εκει που θελω και αυτο ισχυε και για την Panagsama.

Ακολουθησα τα πιτσιρικια που κολυμπουσαν μεχρι τη banca κοντα στην ακτη , σκαρφαλωναν και βουτουσαν. Εβαλα τη μασκα και τα΄χασα! Ως μια ταπεινη σνορκελερ , μπορει να μην ειχα συναντησεις με τους μεγαλυτερους εκπροσωπους του θαλασσιου βασιλειου – βλεπε mantas και φαλαινοκαρχαριες – που εμφανιζονται κατα καιρους στην περιοχη , αλλα και οι μικροτεροι εκπροσωποι ηταν ακρως εντυπωσιακοι. Ο υφαλος για αλλη μια φορα ηταν αποκαλυψη με μια τεραστια ποικιλια απο μαλακα και σκληρα κοραλια σε ολοζωντανα χρωματα , μικρα σαλαχια , μια χελωνα και ψαρακια να ποζαρουν χωρις φοβο αλλα με πολλη φωτογενεια στο φακο μου.
Πρωι πρωι χαραζουμε πορεια για Σεμπου σιτι αν και στη διαδρομη συνειδητοποιουμε οτι ειμαστε απο τους ελαχιστους που πανε προς την πολη. Ολοκληρο καραβανι απο λεωφορεια , τζιπνευς και τρικυκλα με μπαγκαζια , οικοσιτα ζωντανα και κοσμο ακομα και στις οροφες , εγκαταλειπουν την πολη για να περασουν το Πασχα στην εξοχη , δημιουργωντας πρωτοφανες μποτιλιαρισμα. Υπαρχει μια λωριδα κυκλοφοριας ανα κατευθυνση και πολυ χαιρομαι που βρισκομαστε σε εκεινη που δεν έχει κολασμένη κινηση. Παραδιδουμε εγκαιρως το αυτοκινητο στο γραφειο ενοικιασης του αεροδρομιου και με ενα ταξι πηγαινουμε στο λιμανι για να περασουμε στο Μποχολ. Στα εισιτηρια γινεται επιεικως της κακομοιρας και ισα που προλαβα το τελευταιο εισιτηριο για τον παραδεισο! Μονο που δεν υπαρχει θεση στο καραβι για να επιστρεψουμε τη μερα που θελω , αλλα για την προηγουμενη το πρωι. Αυτο σημαινει συν μιαμιση μερα στο Σεμπου σιτι , μειον μιαμιση μερα απο τις παραλιες του Πανγκλαο..Δε με ενοχλει καθολου να αλλαζω σχεδια και ειναι αναμενομενο οταν δεν κλεινεις τιποτα απο πριν , αλλα αυτο “μειον μιαμιση μερα απο την παραλια” με σκοτωνει... Επιβιβαζομαι ενω σκεφτομαι οτι τωρα στο τελος του ταξιδιου θα στενοχωρηθω και θα με πιεσει ο χρονος να δω και να κανω αυτα που θελω στο νησι.
Ομως πως ειναι ποτε δυνατο να σε πικρανει ενα νησι που στο εσωτερικο του φιλοξενει λοφους απο... σοκολατα?
Last edited: