Πρόβλημα με την κράτηση ξενοδοχείου..

paefstra

Member
Μηνύματα
15.239
Likes
50.225
Για δευτερη φορα φετος αντι για δεσμευση ποσου, μου χρεωνουν το δωματιο αμεσα, αυτη τη φορα στην Ιταλια. Δωρεαν ακυρωση, αλλα γιατι το κανουν αυτο; Ξαναγινε πριν 2 χρονια στην Ιταλια και πριν λιγους μηνες στην Πορτογαλια . Δεν ειναι οτι θα τα χασω, αλλα με ενοχλει που μου παιρνουν τα λεφτα μηνες πριν, αρχιζω τα μειλ και στο τελος απο τα νευρα μου το ακυρωνω.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.668
Likes
14.391
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Καλησπέρα σας..Μου ζητουν να προπληρωσω το ποσο των 300ευρω για τυχών ζημιες..Ποσο σίγουρη ειμαι οτι θα ξαναμπουν στην καρτα μου γιατι σε ξενοδοχειο του Μιλανου που πηγα δεν μπηκαν ποτε?
Στα ψιλά γράμματα γράφει αυτά:

Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι κατά την άφιξη πρέπει να καταβάλετε εγγύηση ζημιών 300 EUR. Αυτό το ποσό επιστρέφεται κατά την αναχώρηση μετά από έλεγχο της κατάστασης του διαμερίσματος. Παρακαλείστε να ενημερώσετε το κατάλυμα σχετικά με την αναμενόμενη ώρα άφιξής σας εκ των προτέρων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πεδίο για Ειδικά Αιτήματα κατά την κράτηση ή να επικοινωνήσετε με το κατάλυμα. Για check-in από τις 20:01 έως τις 23:00 ισχύει επιπλέον χρέωση 30 EUR και για check-in από τις 23:01 έως τις 02:00, 50 EUR. Σημειώστε επίσης ότι για check-in τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες ισχύει πρόσθετη χρέωση 20 EUR. Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι στο κατάλυμα δεν επιτρέπονται πάρτι. Κατά την άφιξη, απαιτείται προκαταβολή εγγύησης ύψους 300 EUR, για τυχόν επιπλέον χρεώσεις. Αυτή η προκαταβολή επιστρέφεται πλήρως κατά το check-out, μετά από επιθεώρηση του καταλύματος για τυχόν ζημιές.
 

katkats

Moderator
Μηνύματα
10.668
Likes
14.391
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ν. Αμερική
Πάντως,για μένα αυτός είναι ένας καλός λόγος για να μην κλείσω το συγκεκριμένο (αν έπεφτε το μάτι μου ποτέ)...
Και για εμένα, αν και μου έχει τύχει μια φορά (όχι με booking) και όλα πήγαν καλά.
 

panpan

Member
Μηνύματα
7.318
Likes
31.030
Αυτοί που νοικιάζουν διαμερίσματα πολλές φορές βάζουν εγγύηση για ζημιές,
γιατί έχουν πολλές φορές πάθει την πλάκα τους μετά την αναχώρηση των πελατών.
Αν το γράφει (έστω και στα ψιλά γράμματα) ότι θα δώσεις εγγύηση είναι στο χέρι σου να κλείσεις
ή όχι.Ειδικά στα διαμερίσματα προτού φύγετε βγάλτε και καμιά φωτό.
Εγώ το κάνω και όταν πηγαίνω και δω κάτι χαλασμένο,το φωτογραφίζω και το στέλνω με μέιλ
στον εαυτό μου για να υπάρχουν αποδείξεις της ώρας και της ημέρας.
Αν είσαι σε ξενοδοχείο απλά ενημερώνεις την ρεσεψιόν για τυχούσα ζημιά.
Προτιμάτε να κλείνετε με μεγάλες εταιρίες π.χ. booking,agoda,kayak,hotels κλπ
Σε βοηθάνε σε περίπτωση στραβής.
 

Hugin

Member
Μηνύματα
612
Likes
1.887
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Για δευτερη φορα φετος αντι για δεσμευση ποσου, μου χρεωνουν το δωματιο αμεσα, αυτη τη φορα στην Ιταλια. Δωρεαν ακυρωση, αλλα γιατι το κανουν αυτο; Ξαναγινε πριν 2 χρονια στην Ιταλια και πριν λιγους μηνες στην Πορτογαλια . Δεν ειναι οτι θα τα χασω, αλλα με ενοχλει που μου παιρνουν τα λεφτα μηνες πριν, αρχιζω τα μειλ και στο τελος απο τα νευρα μου το ακυρωνω.
Μου έχει τύχει και σε μένα 2-3 φορες αλλα τελικα διάβασα στους ορους τους οτι είχε προπληρωμή είτε όλου του ποσού είτε κάποιου ποσοστού πχ 30%. Μηπως ήταν παρόμοια φάση?
 

escursione

Member
Μηνύματα
1.443
Likes
4.592
Καλησπέρα σας..Μου ζητουν να προπληρωσω το ποσο των 300ευρω για τυχών ζημιες..Ποσο σίγουρη ειμαι οτι θα ξαναμπουν στην καρτα μου γιατι σε ξενοδοχειο του Μιλανου που πηγα δεν μπηκαν ποτε?
Έμένα μου έχει τύχη σε ξενοδοχεία να μου ζητήσουν ένα ποσό για εγγύηση. Τις περισσότερες φορές τους λέω ότι δεν έχω καμία κάρτα μαζί μου για να με χρεώσουν και τους δίνω μετρητά που μου τα επιστρέφουν φεύγοντας. 50 ευρώ είχα δώσει στη Βουδαπέστη και 100 ευρώ στο ελσίνκι.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
15.239
Likes
50.225
Μου έχει τύχει και σε μένα 2-3 φορες αλλα τελικα διάβασα στους ορους τους οτι είχε προπληρωμή είτε όλου του ποσού είτε κάποιου ποσοστού πχ 30%. Μηπως ήταν παρόμοια φάση?
Οι όροι αναφέρουν μόνο αυτά
"Μπορείτε να ακυρώσετε αυτή την κράτηση δωρεάν μέχρι και τις 06/03/2018. Ενδέχεται να χρεωθείτε αν ακυρώσετε ή αλλάξετε την κράτησή σας μετά από αυτή την ημερομηνία. Και δεν μπορούμε να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας αν αναχωρήσετε από το ξενοδοχείο νωρίτερα ή αν δεν εμφανιστείτε καθόλου στο ξενοδοχείο"
Πουθενά ότι προπληρωνω οτιδήποτε.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
15.239
Likes
50.225
Πρώτα στέλνω στο κατάλυμα και αν δεν πάρω απάντηση, στο σάιτ. . Σε μια περίπτωση μάλιστα με χρέωσαν και το μειλ της κράτησης έλεγε ότι χρωστάω το ποσό και θα το εξοφλήσω στο ξενοδοχείο. Ήταν αρκετά περίπλοκη η συνεννόηση με το ξενοδοχείο, το σάιτ έκανε τον κινέζο, και ζήτησα να μου επιστραφεί το ποσό, εφόσον αλλά έλεγε το μειλ της κράτησης
Αυτή τη φορά με αγνόησαν και δεν απάντησαν από το κατάλυμα, το σάιτ μου απάντησε ξερά ότι το δωμάτιο προχρεωνεται.
Πάντως η έλλειψη διαφάνειας στους όρους δημιουργεί αρνητικότητα . Δε δεσμεύσεις έτσι τον πελάτη, έτσι τον διώχνεις.
 

paefstra

Member
Μηνύματα
15.239
Likes
50.225
Σιγά, δεν έχω θέμα. Εξάλλου μου έχει τύχει και με τη booking, αλλά στην προκειμένη περίπτωση ήταν το hotels.com.
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
34.302
Μηνύματα
943.333
Μέλη
39.977
Νεότερο μέλος
davidbarker

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom