LULLU
Member
- Μηνύματα
- 3.517
- Likes
- 7.748
- Επόμενο Ταξίδι
- το ψαχνω....
- Ταξίδι-Όνειρο
- Νιγηρας-Μαλι
Το δικό μας δωμάτιο δυστυχώς δεν είχε θέα στο κήπο ,
ήταν όμως σε τετραγωνικά σαν ένα γήπεδο.. πολύ ευρύχωρο δωμάτιο και δυχωρο μεγάλο μπάνιο με ξεχωριστό ντούζ. είναι η νέα πτέρυγα και εμείς είμαστε οι πρώτοι ένοικοι. .αφήσαμε τις βαλίτσες και αναχωρήσαμε για μια απογευματινή βόλτα ως το πετρωμένο δάσος που βρίσκεται κοντά, αφού έχουμε χρόνο .. Φτάνουμε σε μια περιοχή που είναι κοντά στη πόλη Κurru. Στο έδαφος κείτονται διάσπαρτα μεγάλα κομμάτια απολιθωμένου ξύλου που καλύπτουν μια αρκετά μεγάλη περιοχή.
Η νεκρή φύση που μας περιβάλει, χιλιάδες χρόνια πριν ήταν ένα πανέμορφο καταπράσινο δάσος, αλλά τα δένδρα έχουν μετατραπεί σε πέτρα ,λόγω μιας περίπλοκης υπόγειας διαδικασίας που πραγματοποιήθηκε χρόνια πριν όταν θάφτηκαν κάτω απο ηφαιστειακή τέφρα….Ο ήλιος κουρασμένος από το να μας ζεσταίνει ( να ψήνει ακριβώς) αποφασίζει να δύσει και εμείς χαρούμενοι και τρισευτυχισμένοι αρχίσαμε το χορο και τα τραγούδια με τους οδηγούς πριν γυρίσουμε στο πανέμορφο ξενοδοχείο μας ..
Φτάνοντας , βλέπουμε το ιερό βουνό σαν σε πίνακα ζωγραφικής βαμμένο με ένα μωβ ροζ χρώμα από τις τελευταίες ακτίνες του ήλιου..
Ένα ντούζ και έτοιμες για το δείπνο..
Το στρωμένο τραπέζι μας περιμένει. Συνειδητοποιούμε πως υπάρχουν και παρα πολλοί συνοδοιπόροι μιας κάποιας ηλικίας, που αψήφησαν ζέστη ‘η τις πιθανές αρρώστιες ερχόμενοι εδώ. Πολυταξιδεμένοι προφανώς και κάπως έτσι θα είναι και η παρέα μας σε λίγα χρόνια......
Η τραπεζαρία γεμάτη, η πληρότητα του ξενοδοχείου αγγίζει το 100% . Ακόμη και η Κλάρα η διευθύντρια, όχι μόνο του ξενοδοχείου αλλά και του παραρτήματος του γραφείου , σερβίρει τους πελάτες χαμογελαστή .
Στύβω το μυαλό μου να βρω και να θυμηθώ, αν υπάρχει η έχω ακουστά, στο τόπο μου, διευθυντής, όχι να σερβίρει αλλά να είναι φιλικός με υπαλλήλους και πελάτες …
Το δείπνο τέλειωσε και άρχισε ο χορός και τα τραγούδια. Προσωπικό, πελάτες , οδηγοί, ξεναγοί όλοι στη πίστα που σχηματίστηκε στο κέντρο της αίθουσας. Για αρκετή ώρα προσπάθησαν να μας μάθουν παραδοσιακούς χορούς …η Κλάρα και ο Εμιλιανο πρώτοι και καλύτεροι..
Το πρωί με βρήκε να χουζουρεύω πάνω στο Κινγκ σαιζ κρεββάτι μου ..Σε χρόνο ρεκόρ ντύνομαι για πρωινό.. και τι δεν είχε ο μπουφές.. και του πουλιού το γάλα.., όλα εκτιμήθηκαν δεόντως,..
Με τα πόδια διασχίζομαι τη απόσταση που μας χωρίζει από το μουσείο που βρίσκεται κάτω ακριβώς στη νότια πλευρά του ιερου βράχο. Αν και μικρό μόλις 2 δωμάτια, περιέχει μια μικρή συλλογή όλων των εποχών απο τη ιστορία του Napatan king των Κουσιτων , την Αιγυπτιακή εισβολή..
Το ιερό βουνό η Jebel Barkal είναι ένα απομονωμένο βουνό από ψαμμίτη που κυριαρχεί σε αυτή τη λωρίδα γης του Νείλου κοντά στη πόλη Καριμα. Στους πρόποδες του βρίσκεται ο μεγάλος ναός , αφιερωμένος από τους Φαραώ του νέου Βασιλείου στο προστάτη τους Αμουν κατά τη διάρκεια της 19 δυναστείας το 1200 πχ. και να επεκταθεί αργότερα από τους Φαραώ της 25 δυναστείας. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι και Κουσίτες πίστευαν πως εδω ήταν το σπίτι του Αμμωνα, του θεού των δυο χωρών Αιγύπτου και Νουβίας και το βουνό παρέμεινε η θρησκευτική καρδιά της Νουβίας για πάνω από 1500 χρόνια.
Τα ερείπια του μεγάλου ναού, σκορπισμένα στην δυτική πλευρά του βουνού από τους πρόποδες ως το ποτάμι, σπασμένες κολώνες από γρανίτη, τείχη, χώροι, ίχνη μιας μεγάλης λεωφόρου που οδηγούσε από τον Νείλο στο Ναό και εξυπηρετούσε το κόσμο που μεταφέραν τις προσφορές τους προς το θεό.
Δίπλα στη βάση και μέσα στο βουνό, είναι ο σκαλιστός ναός αφιερωμένος στη σύζυγο του Αμμωνα Mut ,όνομα που σημαίνει μητέρα, έργο και αυτό του φαραώ Ταχαρκα. Μπαίνουμε μέσα από μια βαριά σιδερένια πόρτα. Σκοτάδι και παγωνιά γύρω…σαν να είμαστε στα έγκατα της γης. Στο προθάλαμο εργοτάξιο, ένα συνεργείο δουλεύει και εμείς υπό το φως των φακών θαυμάζουμε τις όμορφες τοιχογραφίες του θεού Αμμωνα, της θεάς Hathor .Μορφές ζώων, πουλιών, ελεφάντων αλλά και σκλάβων κοσμούν τους τοίχους..
Στη περιοχή υπάρχει και ένα μικρό βασιλικό νεκροταφείο που περιλαμβάνει 20 περίπου πυραμίδες Χρησιμοποιήθηκαν από τους βασιλείς της Ναπάτα το 3 πχ που είχαν μεταφερθεί από το νεκροταφείο του Nuri και που αργότερα μεταφέρθηκαν στη νεκρόπολη Μεροε. Συνεργεία ανασκαφών παντού. Πάνω από μια υπόγεια στοά παρακολουθούμε για ώρα τις προσπάθειες να αντλήσουν το νερό που καλύπτει την είσοδο μάλλον ενός τάφου,…
Λίγα χιλιόμετρα από την Καριμα υπάρχει ένα άλλο νεκροταφείο το EL Nuri.Εδω είναι θαμμένοi 21 βασιλείς και 52 βασίλισσες Μεγάλοι γρανιτένιοι σαρκοφάγοι φυλούσαν για χρόνια τα νεκρά σώματα τους. Εδώ και η πυραμίδα του πιο σημαντικού βασιλιά του Τιχάρκα 690-664πχ της 25 δυναστείας, γιος του Πιανκί που είχε κατακτήσει την Αίγυπτο ιδρύοντας την δυναστεία…
Και μιας η σημερινή ημέρα στα νεκροταφεία , επόμενο είναι το EL KURRU Εδώ θα επισκεφτούμε δυο υπογείους τάφους. Το τάφο του Τανταμανι η Τεμένθη που ήταν ο ανιψιός και διάδοχος του Τιχάρκα που ήταν ο τελευταίος βασιλιάς των Κουσιτων , ο τελευταίος Νουβιος Φαραώ της Αιγύπτου.
Ο δεύτερος τάφος ανήκει στη μητέρα του Καλάτα. Και εδω το φως λιγοστό έως ανύπαρκτο. Με τους φακούς προσπαθούμε να δούμε και να φωτογραφίσουμε τις τοιχογραφίες που αναπαριστούν την πορεία της βασίλισσας προς τη μετα θάνατο ζωή και την υπέροχη οροφή διακοσμημένη με πολλά αστέρια..Μια σκάλα μας οδηγεί βαθιά στο τάφο από αποτελείται από δυο δωμάτια. Οι τοίχοι είναι καλυμμένοι με πανέμορφες τοιχογραφίες Το λιγοστό φως δεν μας βοηθά να αποδοθεί το χρώμα στις φωτογραφίες ..
Επιστροφή στην Καριμα που δυστυχώς απόψε θα διανυκτερεύσουμε σε ένα άλλο ξενοδοχείο.. είπαμε χθες ήταν δώρο αλλά σήμερα είχαν κλεισίματα από πριν.. Για βραδινό όμως και πρωινό θα μεταφερόμαστε εκεί.. Αν και το ξενοδοχείο είναι παραδομένο σε παρελθόντα χρόνο έχει ένα ίντερνετ που τα σπάει. .ενώ στο άλλο έπρεπε να είμαστε στη ρεσεψιόν και με μεγάλη δυσκολία να μπορέσουμε να μπούμε τρία άτομα μαζί.. βγάλαμε το άχτι μας , του δώσαμε και κατάλαβε..
ήταν όμως σε τετραγωνικά σαν ένα γήπεδο.. πολύ ευρύχωρο δωμάτιο και δυχωρο μεγάλο μπάνιο με ξεχωριστό ντούζ. είναι η νέα πτέρυγα και εμείς είμαστε οι πρώτοι ένοικοι. .αφήσαμε τις βαλίτσες και αναχωρήσαμε για μια απογευματινή βόλτα ως το πετρωμένο δάσος που βρίσκεται κοντά, αφού έχουμε χρόνο .. Φτάνουμε σε μια περιοχή που είναι κοντά στη πόλη Κurru. Στο έδαφος κείτονται διάσπαρτα μεγάλα κομμάτια απολιθωμένου ξύλου που καλύπτουν μια αρκετά μεγάλη περιοχή.
Η νεκρή φύση που μας περιβάλει, χιλιάδες χρόνια πριν ήταν ένα πανέμορφο καταπράσινο δάσος, αλλά τα δένδρα έχουν μετατραπεί σε πέτρα ,λόγω μιας περίπλοκης υπόγειας διαδικασίας που πραγματοποιήθηκε χρόνια πριν όταν θάφτηκαν κάτω απο ηφαιστειακή τέφρα….Ο ήλιος κουρασμένος από το να μας ζεσταίνει ( να ψήνει ακριβώς) αποφασίζει να δύσει και εμείς χαρούμενοι και τρισευτυχισμένοι αρχίσαμε το χορο και τα τραγούδια με τους οδηγούς πριν γυρίσουμε στο πανέμορφο ξενοδοχείο μας ..
Φτάνοντας , βλέπουμε το ιερό βουνό σαν σε πίνακα ζωγραφικής βαμμένο με ένα μωβ ροζ χρώμα από τις τελευταίες ακτίνες του ήλιου..
Ένα ντούζ και έτοιμες για το δείπνο..
Το στρωμένο τραπέζι μας περιμένει. Συνειδητοποιούμε πως υπάρχουν και παρα πολλοί συνοδοιπόροι μιας κάποιας ηλικίας, που αψήφησαν ζέστη ‘η τις πιθανές αρρώστιες ερχόμενοι εδώ. Πολυταξιδεμένοι προφανώς και κάπως έτσι θα είναι και η παρέα μας σε λίγα χρόνια......
Η τραπεζαρία γεμάτη, η πληρότητα του ξενοδοχείου αγγίζει το 100% . Ακόμη και η Κλάρα η διευθύντρια, όχι μόνο του ξενοδοχείου αλλά και του παραρτήματος του γραφείου , σερβίρει τους πελάτες χαμογελαστή .
Στύβω το μυαλό μου να βρω και να θυμηθώ, αν υπάρχει η έχω ακουστά, στο τόπο μου, διευθυντής, όχι να σερβίρει αλλά να είναι φιλικός με υπαλλήλους και πελάτες …
Το δείπνο τέλειωσε και άρχισε ο χορός και τα τραγούδια. Προσωπικό, πελάτες , οδηγοί, ξεναγοί όλοι στη πίστα που σχηματίστηκε στο κέντρο της αίθουσας. Για αρκετή ώρα προσπάθησαν να μας μάθουν παραδοσιακούς χορούς …η Κλάρα και ο Εμιλιανο πρώτοι και καλύτεροι..
Το πρωί με βρήκε να χουζουρεύω πάνω στο Κινγκ σαιζ κρεββάτι μου ..Σε χρόνο ρεκόρ ντύνομαι για πρωινό.. και τι δεν είχε ο μπουφές.. και του πουλιού το γάλα.., όλα εκτιμήθηκαν δεόντως,..
Με τα πόδια διασχίζομαι τη απόσταση που μας χωρίζει από το μουσείο που βρίσκεται κάτω ακριβώς στη νότια πλευρά του ιερου βράχο. Αν και μικρό μόλις 2 δωμάτια, περιέχει μια μικρή συλλογή όλων των εποχών απο τη ιστορία του Napatan king των Κουσιτων , την Αιγυπτιακή εισβολή..
Το ιερό βουνό η Jebel Barkal είναι ένα απομονωμένο βουνό από ψαμμίτη που κυριαρχεί σε αυτή τη λωρίδα γης του Νείλου κοντά στη πόλη Καριμα. Στους πρόποδες του βρίσκεται ο μεγάλος ναός , αφιερωμένος από τους Φαραώ του νέου Βασιλείου στο προστάτη τους Αμουν κατά τη διάρκεια της 19 δυναστείας το 1200 πχ. και να επεκταθεί αργότερα από τους Φαραώ της 25 δυναστείας. Οι αρχαίοι Αιγύπτιοι και Κουσίτες πίστευαν πως εδω ήταν το σπίτι του Αμμωνα, του θεού των δυο χωρών Αιγύπτου και Νουβίας και το βουνό παρέμεινε η θρησκευτική καρδιά της Νουβίας για πάνω από 1500 χρόνια.
Τα ερείπια του μεγάλου ναού, σκορπισμένα στην δυτική πλευρά του βουνού από τους πρόποδες ως το ποτάμι, σπασμένες κολώνες από γρανίτη, τείχη, χώροι, ίχνη μιας μεγάλης λεωφόρου που οδηγούσε από τον Νείλο στο Ναό και εξυπηρετούσε το κόσμο που μεταφέραν τις προσφορές τους προς το θεό.
Δίπλα στη βάση και μέσα στο βουνό, είναι ο σκαλιστός ναός αφιερωμένος στη σύζυγο του Αμμωνα Mut ,όνομα που σημαίνει μητέρα, έργο και αυτό του φαραώ Ταχαρκα. Μπαίνουμε μέσα από μια βαριά σιδερένια πόρτα. Σκοτάδι και παγωνιά γύρω…σαν να είμαστε στα έγκατα της γης. Στο προθάλαμο εργοτάξιο, ένα συνεργείο δουλεύει και εμείς υπό το φως των φακών θαυμάζουμε τις όμορφες τοιχογραφίες του θεού Αμμωνα, της θεάς Hathor .Μορφές ζώων, πουλιών, ελεφάντων αλλά και σκλάβων κοσμούν τους τοίχους..
Στη περιοχή υπάρχει και ένα μικρό βασιλικό νεκροταφείο που περιλαμβάνει 20 περίπου πυραμίδες Χρησιμοποιήθηκαν από τους βασιλείς της Ναπάτα το 3 πχ που είχαν μεταφερθεί από το νεκροταφείο του Nuri και που αργότερα μεταφέρθηκαν στη νεκρόπολη Μεροε. Συνεργεία ανασκαφών παντού. Πάνω από μια υπόγεια στοά παρακολουθούμε για ώρα τις προσπάθειες να αντλήσουν το νερό που καλύπτει την είσοδο μάλλον ενός τάφου,…
Λίγα χιλιόμετρα από την Καριμα υπάρχει ένα άλλο νεκροταφείο το EL Nuri.Εδω είναι θαμμένοi 21 βασιλείς και 52 βασίλισσες Μεγάλοι γρανιτένιοι σαρκοφάγοι φυλούσαν για χρόνια τα νεκρά σώματα τους. Εδώ και η πυραμίδα του πιο σημαντικού βασιλιά του Τιχάρκα 690-664πχ της 25 δυναστείας, γιος του Πιανκί που είχε κατακτήσει την Αίγυπτο ιδρύοντας την δυναστεία…
Και μιας η σημερινή ημέρα στα νεκροταφεία , επόμενο είναι το EL KURRU Εδώ θα επισκεφτούμε δυο υπογείους τάφους. Το τάφο του Τανταμανι η Τεμένθη που ήταν ο ανιψιός και διάδοχος του Τιχάρκα που ήταν ο τελευταίος βασιλιάς των Κουσιτων , ο τελευταίος Νουβιος Φαραώ της Αιγύπτου.
Ο δεύτερος τάφος ανήκει στη μητέρα του Καλάτα. Και εδω το φως λιγοστό έως ανύπαρκτο. Με τους φακούς προσπαθούμε να δούμε και να φωτογραφίσουμε τις τοιχογραφίες που αναπαριστούν την πορεία της βασίλισσας προς τη μετα θάνατο ζωή και την υπέροχη οροφή διακοσμημένη με πολλά αστέρια..Μια σκάλα μας οδηγεί βαθιά στο τάφο από αποτελείται από δυο δωμάτια. Οι τοίχοι είναι καλυμμένοι με πανέμορφες τοιχογραφίες Το λιγοστό φως δεν μας βοηθά να αποδοθεί το χρώμα στις φωτογραφίες ..
Επιστροφή στην Καριμα που δυστυχώς απόψε θα διανυκτερεύσουμε σε ένα άλλο ξενοδοχείο.. είπαμε χθες ήταν δώρο αλλά σήμερα είχαν κλεισίματα από πριν.. Για βραδινό όμως και πρωινό θα μεταφερόμαστε εκεί.. Αν και το ξενοδοχείο είναι παραδομένο σε παρελθόντα χρόνο έχει ένα ίντερνετ που τα σπάει. .ενώ στο άλλο έπρεπε να είμαστε στη ρεσεψιόν και με μεγάλη δυσκολία να μπορέσουμε να μπούμε τρία άτομα μαζί.. βγάλαμε το άχτι μας , του δώσαμε και κατάλαβε..
Attachments
-
278 KB Προβολές: 0
-
316 KB Προβολές: 0
-
206,1 KB Προβολές: 0
-
343,3 KB Προβολές: 0
Last edited: