travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ταξίδι
- Auckland
- Νότιο Νησί
- Διαδρομές στη φύση
- Προς διανυκτέρευση
- Διαδρομή προς Νότο
- Queenstown
- Te Anau - ακόμα νοτιότερα
- Doubtful Sound
- Κρουαζιέρα
- Ακόμα πιο νότια
- Milford Sound
- Η κρουαζιέρα στο Milford Sound
- Πάλι στο δρόμο
- Επιστροφή στο Βορρά
- Mount Aspiring NP & Franz Josef
- Παραμονή Πρωτοχρονιάς
- Η μέρα δεν πήγε χαμένη!
- Arthur’s Pass & Christchurch
- Christchurch
- Βόρειο Νησί, Rotorua
- Εντυπώσεις απο Rotorua
- Rotorua - σούπερ γεωθερμικά
- Ροτορούα, Whakarewarewa
- Waimangu Volcanic Valley
- Wairakei Terraces
- Forgotten World Road, New Plymouth
- Γεωθερμία ξανά
- Forgotten World Road
- Mt. Taranaki
- Waitomo Caves
- Τελευταία μέρα
- Κρατήρες και τέλος
Τέταρτη μέρα στη ΝΖ. Doubtful Sound.
Ξημερώνει νέα μέρα με πολλές ελπιδοφόρες προοπτικές πρωτόγνωρων ταξιδιωτικών εμπειριών. Και το όνομά τους Doubtful Sound και οκτώ ώρες με περιπλάνηση στις λίμνες και στις ακτές του Νότιου Νησιού. Το έψαξα πολύ όταν οργάνωνα το ταξίδι και αυτά τα φιόρδ είχαν πολλή καλή φήμη. Η κρουαζιέρα είχε 150 ευρώ κόστος για τον καθένα, κλεισμένο για τους τέσσερίς μας μήνες πριν. Η εποχή των Χριστουγέννων είναι η καλύτερη για τον τουρισμό της χώρας και δεν ξέραμε εκ των προτέρων τι κίνηση θα είχε. Εξασφαλίσαμε λοιπόν τα εισιτήρια για να μη βρεθούμε προ εκπλήξεων, όπως έχει συμβεί αλλού. Βέβαια το Νότιο Νησί είναι τεράστιο και έχει τόσα πολλά για να δεις, που γενικά δεν υπήρχε στριμωξίδι, ακόμα και αυτές τις μέρες των αργιών.
Μερική πρωινή άποψη της λίμνης και της πόλης από το ξενοδοχείο που μείναμε:
Εδώ φαίνεται η περιοχή με τα φιόρδ. Εμείς πήγαμε πρώτα στο Doubtful Sound και την επομένη στο Milford Sound:
Ευτυχώς, λόγω της αλλαγής των βιορυθμών μας (μα πόσο μου αρέσουν αυτές οι μεγάλες αλλαγές τους!), ξυπνάμε νωρίς και η αναχώρηση πάντα γίνεται αρκετά πρωί. Μάλιστα προλαβαίνουμε και πίνουμε το καφεδάκι μας. Εγώ έχω και μισή ωρίτσα για να γράψω το ημερολόγιο, ώστε να θυμάμαι και να τα γράφω τώρα τόσο αναλυτικά. Η αναχώρηση του πλοίου για το Doubtful Sound γινόταν από το λιμανάκι του Manapouri, που βρίσκεται είκοσι χλμ από το Te Anau. Εκεί βρισκόμασταν τουλάχιστον μισή ώρα πριν τις οκτώ που έφευγε το μικρό πλοιάριο. Μας έκανε εντύπωση που είδαμε μια μικρή μοναξιά και μόνο κάποιους εργαζόμενους στην περιοχή να ανοίγουν και να κλείνουν πόρτες αυτοκινήτων και κτιρίων. Δεν ανησυχήσαμε, γιατί ένα πλοίο περίμενε νωχελικά τους τέσσερις Έλληνες και τους άλλους 116 ντόπιους και ξένους τουρίστες με τις φωτογραφικές μηχανές ανά χείρας.
Η θέα από το λιμανάκι του Manapouri:
Οι περισσότεροι από τους άλλους ήρθαν με πούλμαν και αρχηγούς και καπελάκια. Μου αρέσει αυτό που μοιάζουμε σαν να πηγαίνουμε για πολλοστή φορά σε αυτά τα μέρη. Μα συγνώμη, αν δεις τέσσερις χαλαρούς με το αυτοκίνητό τους να παρκάρουν στην καλύτερη θέση (αφού έφτασαν πρώτοι), να κάνουν βόλτα στο χωριό μέχρι τις οκτώ παρά δέκα, αυτό δε θα νομίσεις; Έχοντας μάθει από πριν πως γίνεται η δουλειά, να έρχονται δίνοντας τα ηλεκτρονικά τους εισιτήρια και να μην έχουν συνοδούς, τι θα πεις; Ότι είναι από την περιοχή.
Πλάκα κάνω. Αν δεις τα σακίδια με τα σάντουιτς και το Lonely Planet πρώτη θέση, όλους να κρατάνε από μια μηχανή, τουλάχιστον DSLR, ή μια βιντεοκάμερα 750 κυβικών, θα καταλάβεις ότι πρόκειται περί ασχέτων που ήρθαν να αποθανατίσουν πρωτόγνωρες γι’ αυτούς εικόνες. Και να αποσπάσουν ενθύμια στη μνήμη τους (τεχνητής και φυσικής) για να κοκορεύονται στους φίλους τους και στο Travelstories.gr.
Ξημερώνει νέα μέρα με πολλές ελπιδοφόρες προοπτικές πρωτόγνωρων ταξιδιωτικών εμπειριών. Και το όνομά τους Doubtful Sound και οκτώ ώρες με περιπλάνηση στις λίμνες και στις ακτές του Νότιου Νησιού. Το έψαξα πολύ όταν οργάνωνα το ταξίδι και αυτά τα φιόρδ είχαν πολλή καλή φήμη. Η κρουαζιέρα είχε 150 ευρώ κόστος για τον καθένα, κλεισμένο για τους τέσσερίς μας μήνες πριν. Η εποχή των Χριστουγέννων είναι η καλύτερη για τον τουρισμό της χώρας και δεν ξέραμε εκ των προτέρων τι κίνηση θα είχε. Εξασφαλίσαμε λοιπόν τα εισιτήρια για να μη βρεθούμε προ εκπλήξεων, όπως έχει συμβεί αλλού. Βέβαια το Νότιο Νησί είναι τεράστιο και έχει τόσα πολλά για να δεις, που γενικά δεν υπήρχε στριμωξίδι, ακόμα και αυτές τις μέρες των αργιών.
Μερική πρωινή άποψη της λίμνης και της πόλης από το ξενοδοχείο που μείναμε:

Εδώ φαίνεται η περιοχή με τα φιόρδ. Εμείς πήγαμε πρώτα στο Doubtful Sound και την επομένη στο Milford Sound:

Ευτυχώς, λόγω της αλλαγής των βιορυθμών μας (μα πόσο μου αρέσουν αυτές οι μεγάλες αλλαγές τους!), ξυπνάμε νωρίς και η αναχώρηση πάντα γίνεται αρκετά πρωί. Μάλιστα προλαβαίνουμε και πίνουμε το καφεδάκι μας. Εγώ έχω και μισή ωρίτσα για να γράψω το ημερολόγιο, ώστε να θυμάμαι και να τα γράφω τώρα τόσο αναλυτικά. Η αναχώρηση του πλοίου για το Doubtful Sound γινόταν από το λιμανάκι του Manapouri, που βρίσκεται είκοσι χλμ από το Te Anau. Εκεί βρισκόμασταν τουλάχιστον μισή ώρα πριν τις οκτώ που έφευγε το μικρό πλοιάριο. Μας έκανε εντύπωση που είδαμε μια μικρή μοναξιά και μόνο κάποιους εργαζόμενους στην περιοχή να ανοίγουν και να κλείνουν πόρτες αυτοκινήτων και κτιρίων. Δεν ανησυχήσαμε, γιατί ένα πλοίο περίμενε νωχελικά τους τέσσερις Έλληνες και τους άλλους 116 ντόπιους και ξένους τουρίστες με τις φωτογραφικές μηχανές ανά χείρας.
Η θέα από το λιμανάκι του Manapouri:


Οι περισσότεροι από τους άλλους ήρθαν με πούλμαν και αρχηγούς και καπελάκια. Μου αρέσει αυτό που μοιάζουμε σαν να πηγαίνουμε για πολλοστή φορά σε αυτά τα μέρη. Μα συγνώμη, αν δεις τέσσερις χαλαρούς με το αυτοκίνητό τους να παρκάρουν στην καλύτερη θέση (αφού έφτασαν πρώτοι), να κάνουν βόλτα στο χωριό μέχρι τις οκτώ παρά δέκα, αυτό δε θα νομίσεις; Έχοντας μάθει από πριν πως γίνεται η δουλειά, να έρχονται δίνοντας τα ηλεκτρονικά τους εισιτήρια και να μην έχουν συνοδούς, τι θα πεις; Ότι είναι από την περιοχή.

Πλάκα κάνω. Αν δεις τα σακίδια με τα σάντουιτς και το Lonely Planet πρώτη θέση, όλους να κρατάνε από μια μηχανή, τουλάχιστον DSLR, ή μια βιντεοκάμερα 750 κυβικών, θα καταλάβεις ότι πρόκειται περί ασχέτων που ήρθαν να αποθανατίσουν πρωτόγνωρες γι’ αυτούς εικόνες. Και να αποσπάσουν ενθύμια στη μνήμη τους (τεχνητής και φυσικής) για να κοκορεύονται στους φίλους τους και στο Travelstories.gr.
