travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ταξίδι
- Auckland
- Νότιο Νησί
- Διαδρομές στη φύση
- Προς διανυκτέρευση
- Διαδρομή προς Νότο
- Queenstown
- Te Anau - ακόμα νοτιότερα
- Doubtful Sound
- Κρουαζιέρα
- Ακόμα πιο νότια
- Milford Sound
- Η κρουαζιέρα στο Milford Sound
- Πάλι στο δρόμο
- Επιστροφή στο Βορρά
- Mount Aspiring NP & Franz Josef
- Παραμονή Πρωτοχρονιάς
- Η μέρα δεν πήγε χαμένη!
- Arthur’s Pass & Christchurch
- Christchurch
- Βόρειο Νησί, Rotorua
- Εντυπώσεις απο Rotorua
- Rotorua - σούπερ γεωθερμικά
- Ροτορούα, Whakarewarewa
- Waimangu Volcanic Valley
- Wairakei Terraces
- Forgotten World Road, New Plymouth
- Γεωθερμία ξανά
- Forgotten World Road
- Mt. Taranaki
- Waitomo Caves
- Τελευταία μέρα
- Κρατήρες και τέλος
Δεύτερη μέρα στη ΝΖ. Στο Νότιο Νησί.
Ο τύπος του αεροδρομίου, που δηλώσαμε τις βαλίτσες που δεν έφτασαν στο Auckland, μας είπε αν θέμε να πάμε το πρωί σε ένα γραφείο να ρωτήσουμε. Φυσικά ήταν ένας τρόπος για να μας ξεφορτωθεί. Τρέχαμε σα χαμένοι στα άγρια χαράματα να ξυπνήσουμε τους τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας, που τρώνε με δέκα μασέλες με τα δανικά των αεριτζήδων, γιατί έχουν την εύνοια της Αγγλίας και μια γη όλο υποσχέσεις. Εννοείται, οι βαλίτσες ήταν ακόμα αραγμένες νωχελικά στους επίσης νωχελικούς προστατευμένους από τα πληρωμένα συνδικάτα υπαλλήλους του αεροδρομίου του Σύδνεϋ. Αφήστε με να τα πω να ξεσκάσω, γιατί πολλή κοροϊδία έχει πέσει εδώ.
Νότιο Νησί:
Ευτυχώς η χαρά μας που βρισκόμασταν σε μια όμορφη χώρα, δε μειώθηκε καθόλου από το ατυχές συμβάν. Άλλωστε με την πτήση των 08:20 φτάσαμε νωρίς το πρωί στο Christchurch, όπου παραλάβαμε ένα ολοκαίνουργιο SUV, συγκεκριμένα ένα τεράστιο Captiva, που είχε κάνει μόλις 49 χιλιόμετρα και μύριζε το άρωμα της σιλικόνης που ψεκάζουν τα καινούργια. Σίγουρα ήμασταν οι πρώτοι πελάτες.
Πήραμε το δρόμο προς το Νότο με αρχικό προορισμό ένα χωριό, αρκετά χιλιόμετρα πριν το Queenstown. Λέγεται Omarama και είναι 170 χλμ πριν το Queenstown, στο οποίο Queenstown δε θα μέναμε το βράδυ, διότι τα ξενοδοχεία ήταν πανάκριβα. Θα το επισκεπτόμασταν την επόμενη μέρα. Δε γινόταν να μη μείνουμε μερικές ώρες στην πόλη που θεωρείται η πιο όμορφη της χώρας. Και είναι όντως όμορφη. Είναι ακόμα ομορφότερη αν έχεις και 1-2 χιλιάδες δολάρια, ώστε να μείνεις μερικές μέρες και να επιδοθείς σε δραστηριότητες, κυρίως αθλητικές και αεροπορικές, που θα σου ανεβάσουν την αδρεναλίνη. Αν και εγώ πιστεύω το αντίθετο: επειδή έχουν ανεβασμένη την αδρεναλίνη τους τα κάνουν. Εμείς όλοι στην παρέα την έχουμε σε χαμηλά επίπεδα, και δε θέμε να ανέβει. Ίσως είναι και δικαιολογία που δεν είχαμε άλλα χρήματα να διαθέσουμε, ή δε θέλαμε να τα ξοδέψουμε.
Προς το Νότο λοιπόν και μετά από μια ώρα προσαρμογής στο αυτόματο αυτοκίνητό μας, είπαμε να σταματήσουμε για ψώνια. Όλοι θέλαμε να προμηθευτούμε τρόφιμα αλά ειδικά ο Γιάννης και ο Φίλιππος και διάφορα είδη πρώτης ανάγκης που δεν είχαν έρθει μαζί τους. Κάνουμε μια στάση στο Ashburton που είδαμε ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ. Βγαίνουμε από το αμάξι, πατάει ο Φίλιππος το τηλεχειριστήριο και κλειδώνουν οι πόρτες. Τις ελέγχουμε αν δούμε αν όλα είναι καλά και διαπιστώνουμε ότι μόνο το πορτ μπαγάζ μένει ξεκλείδωτο. Λέμε: τι γίνεται τώρα; Δε γίνεται να βγάλουμε έτσι όλο το ταξίδι! Ευτυχώς είχα μια διεθνή κάρτα στο τηλέφωνο και τηλεφωνώ στην εταιρία. Σε μισή ώρα είχαν στείλει ένα ειδικό σε αυτά να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.
Νομίζεις. Δε μπορούσε να κάνει τίποτα. Παίρνει τηλέφωνο και άλλον ειδικό, είπανε τα δικά τους αλλά τίποτα. Όσο μιλούσαν, εγώ πατάω ένα κουμπί στην πόρτα του αυτοκινήτου και διαπιστώνω ότι το πορτ μπαγάζ κλειδώνει. Φωνάζω στο μηχανικό να έρθει να δει ότι έλυσα το μυστήριο. Έρχεται και με τη μία, κάνει έτσι και ανοίγει η πόρτα. Μα δε γίνεται του λέω. Μόλις τώρα δεν άνοιγε. Ξαναπάει στο αμάξι του να διαβάσει το βιβλίο του αυτοκινήτου με τις οδηγίες. Εγώ ξανακάνω το κουμπί έτσι, κλειδώνει το πορτ μπαγάζ. Του φωνάζω πάλι, αφού δοκιμάζω δέκα φορές την πόρτα και βλέπω ότι δεν ανοίγει. Έρχεται ξανά και νάσου πάλι: αυτός την ανοίγει. Μα ρε γαμώτο, μαγικό χέρι έχει; Ξαναφεύγει και μιλά με την εταιρία ενοικίασης για να μας φέρουν άλλο αυτοκίνητο. Ξανακάνω εγώ το κουμπί έτσι, ξανακλειδώνει η πόρτα. Τότε κατάλαβα: πάω δέκα μέτρα παρακάτω και τον βρίσκω. Έλα, του λέω, αλλά άφησε τα κλειδιά του αυτοκινήτου μακριά. Γιατί; Με ρωτά. Θα δεις, του λέω. Έρχεται χωρίς τα κλειδιά. Βέβαια δεν ήταν ακριβώς κλειδιά, αλλά ένα πλαστικό κουτάκι. Δεν υπήρχε κλειδί, αλλά όλη η δουλειά γινόταν με αυτά τα μαγικά που κάνουν οι ηλεκτρονικοί. Έρχεται λοιπόν απορημένος και βουαλά: δεν ανοίγει η πόρτα. Διαπίστωση: η πόρτα του πορτ μπαγάζ κλειδώνει μόνο μετά την απομάκρυνση του «κλειδιού» από το αυτοκίνητο. Ακυρώνει την αλλαγή του αυτοκινήτου. Ευτυχώς, γιατί επρόκειτο για τέλειο μηχάνημα.
Το έγραψα τόσο αναλυτικά για να μη λέμε για κάτι Έλληνες ασχέτους. Μα είναι δυνατόν να μην το ξέρει αυτό, σε ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο; Σε τόσο προηγμένη χώρα; Εγώ είχα δει κάτι παρόμοιο σε αυτοκίνητο ενός φίλου στην Ελλάδα και το θυμήθηκα. Πάλι καλά. Θα καθόμασταν ώρες μέχρι να λυθεί το μυστήριο ή θα ερχόταν το άλλο αυτοκίνητο. Ο τύπος ευτυχώς δε διεκδίκησε μερίδιο της δόξας, λέγοντας μου: κάθε μέρα όλο και κάτι μαθαίνουμε. Εννοείται, του λέω. Το είχανε πει και οι αρχαίοι Έλληνες.
Ο τύπος του αεροδρομίου, που δηλώσαμε τις βαλίτσες που δεν έφτασαν στο Auckland, μας είπε αν θέμε να πάμε το πρωί σε ένα γραφείο να ρωτήσουμε. Φυσικά ήταν ένας τρόπος για να μας ξεφορτωθεί. Τρέχαμε σα χαμένοι στα άγρια χαράματα να ξυπνήσουμε τους τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας, που τρώνε με δέκα μασέλες με τα δανικά των αεριτζήδων, γιατί έχουν την εύνοια της Αγγλίας και μια γη όλο υποσχέσεις. Εννοείται, οι βαλίτσες ήταν ακόμα αραγμένες νωχελικά στους επίσης νωχελικούς προστατευμένους από τα πληρωμένα συνδικάτα υπαλλήλους του αεροδρομίου του Σύδνεϋ. Αφήστε με να τα πω να ξεσκάσω, γιατί πολλή κοροϊδία έχει πέσει εδώ.

Νότιο Νησί:


Ευτυχώς η χαρά μας που βρισκόμασταν σε μια όμορφη χώρα, δε μειώθηκε καθόλου από το ατυχές συμβάν. Άλλωστε με την πτήση των 08:20 φτάσαμε νωρίς το πρωί στο Christchurch, όπου παραλάβαμε ένα ολοκαίνουργιο SUV, συγκεκριμένα ένα τεράστιο Captiva, που είχε κάνει μόλις 49 χιλιόμετρα και μύριζε το άρωμα της σιλικόνης που ψεκάζουν τα καινούργια. Σίγουρα ήμασταν οι πρώτοι πελάτες.

Πήραμε το δρόμο προς το Νότο με αρχικό προορισμό ένα χωριό, αρκετά χιλιόμετρα πριν το Queenstown. Λέγεται Omarama και είναι 170 χλμ πριν το Queenstown, στο οποίο Queenstown δε θα μέναμε το βράδυ, διότι τα ξενοδοχεία ήταν πανάκριβα. Θα το επισκεπτόμασταν την επόμενη μέρα. Δε γινόταν να μη μείνουμε μερικές ώρες στην πόλη που θεωρείται η πιο όμορφη της χώρας. Και είναι όντως όμορφη. Είναι ακόμα ομορφότερη αν έχεις και 1-2 χιλιάδες δολάρια, ώστε να μείνεις μερικές μέρες και να επιδοθείς σε δραστηριότητες, κυρίως αθλητικές και αεροπορικές, που θα σου ανεβάσουν την αδρεναλίνη. Αν και εγώ πιστεύω το αντίθετο: επειδή έχουν ανεβασμένη την αδρεναλίνη τους τα κάνουν. Εμείς όλοι στην παρέα την έχουμε σε χαμηλά επίπεδα, και δε θέμε να ανέβει. Ίσως είναι και δικαιολογία που δεν είχαμε άλλα χρήματα να διαθέσουμε, ή δε θέλαμε να τα ξοδέψουμε.



Προς το Νότο λοιπόν και μετά από μια ώρα προσαρμογής στο αυτόματο αυτοκίνητό μας, είπαμε να σταματήσουμε για ψώνια. Όλοι θέλαμε να προμηθευτούμε τρόφιμα αλά ειδικά ο Γιάννης και ο Φίλιππος και διάφορα είδη πρώτης ανάγκης που δεν είχαν έρθει μαζί τους. Κάνουμε μια στάση στο Ashburton που είδαμε ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ. Βγαίνουμε από το αμάξι, πατάει ο Φίλιππος το τηλεχειριστήριο και κλειδώνουν οι πόρτες. Τις ελέγχουμε αν δούμε αν όλα είναι καλά και διαπιστώνουμε ότι μόνο το πορτ μπαγάζ μένει ξεκλείδωτο. Λέμε: τι γίνεται τώρα; Δε γίνεται να βγάλουμε έτσι όλο το ταξίδι! Ευτυχώς είχα μια διεθνή κάρτα στο τηλέφωνο και τηλεφωνώ στην εταιρία. Σε μισή ώρα είχαν στείλει ένα ειδικό σε αυτά να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.
Νομίζεις. Δε μπορούσε να κάνει τίποτα. Παίρνει τηλέφωνο και άλλον ειδικό, είπανε τα δικά τους αλλά τίποτα. Όσο μιλούσαν, εγώ πατάω ένα κουμπί στην πόρτα του αυτοκινήτου και διαπιστώνω ότι το πορτ μπαγάζ κλειδώνει. Φωνάζω στο μηχανικό να έρθει να δει ότι έλυσα το μυστήριο. Έρχεται και με τη μία, κάνει έτσι και ανοίγει η πόρτα. Μα δε γίνεται του λέω. Μόλις τώρα δεν άνοιγε. Ξαναπάει στο αμάξι του να διαβάσει το βιβλίο του αυτοκινήτου με τις οδηγίες. Εγώ ξανακάνω το κουμπί έτσι, κλειδώνει το πορτ μπαγάζ. Του φωνάζω πάλι, αφού δοκιμάζω δέκα φορές την πόρτα και βλέπω ότι δεν ανοίγει. Έρχεται ξανά και νάσου πάλι: αυτός την ανοίγει. Μα ρε γαμώτο, μαγικό χέρι έχει; Ξαναφεύγει και μιλά με την εταιρία ενοικίασης για να μας φέρουν άλλο αυτοκίνητο. Ξανακάνω εγώ το κουμπί έτσι, ξανακλειδώνει η πόρτα. Τότε κατάλαβα: πάω δέκα μέτρα παρακάτω και τον βρίσκω. Έλα, του λέω, αλλά άφησε τα κλειδιά του αυτοκινήτου μακριά. Γιατί; Με ρωτά. Θα δεις, του λέω. Έρχεται χωρίς τα κλειδιά. Βέβαια δεν ήταν ακριβώς κλειδιά, αλλά ένα πλαστικό κουτάκι. Δεν υπήρχε κλειδί, αλλά όλη η δουλειά γινόταν με αυτά τα μαγικά που κάνουν οι ηλεκτρονικοί. Έρχεται λοιπόν απορημένος και βουαλά: δεν ανοίγει η πόρτα. Διαπίστωση: η πόρτα του πορτ μπαγάζ κλειδώνει μόνο μετά την απομάκρυνση του «κλειδιού» από το αυτοκίνητο. Ακυρώνει την αλλαγή του αυτοκινήτου. Ευτυχώς, γιατί επρόκειτο για τέλειο μηχάνημα.
Το έγραψα τόσο αναλυτικά για να μη λέμε για κάτι Έλληνες ασχέτους. Μα είναι δυνατόν να μην το ξέρει αυτό, σε ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο; Σε τόσο προηγμένη χώρα; Εγώ είχα δει κάτι παρόμοιο σε αυτοκίνητο ενός φίλου στην Ελλάδα και το θυμήθηκα. Πάλι καλά. Θα καθόμασταν ώρες μέχρι να λυθεί το μυστήριο ή θα ερχόταν το άλλο αυτοκίνητο. Ο τύπος ευτυχώς δε διεκδίκησε μερίδιο της δόξας, λέγοντας μου: κάθε μέρα όλο και κάτι μαθαίνουμε. Εννοείται, του λέω. Το είχανε πει και οι αρχαίοι Έλληνες.