travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ταξίδι
- Auckland
- Νότιο Νησί
- Διαδρομές στη φύση
- Προς διανυκτέρευση
- Διαδρομή προς Νότο
- Queenstown
- Te Anau - ακόμα νοτιότερα
- Doubtful Sound
- Κρουαζιέρα
- Ακόμα πιο νότια
- Milford Sound
- Η κρουαζιέρα στο Milford Sound
- Πάλι στο δρόμο
- Επιστροφή στο Βορρά
- Mount Aspiring NP & Franz Josef
- Παραμονή Πρωτοχρονιάς
- Η μέρα δεν πήγε χαμένη!
- Arthur’s Pass & Christchurch
- Christchurch
- Βόρειο Νησί, Rotorua
- Εντυπώσεις απο Rotorua
- Rotorua - σούπερ γεωθερμικά
- Ροτορούα, Whakarewarewa
- Waimangu Volcanic Valley
- Wairakei Terraces
- Forgotten World Road, New Plymouth
- Γεωθερμία ξανά
- Forgotten World Road
- Mt. Taranaki
- Waitomo Caves
- Τελευταία μέρα
- Κρατήρες και τέλος
Ακόμα πιο νότια.
Είχαμε μπροστά μας άλλες έξι ώρες τουλάχιστον με φως και δεν είναι να ξεκουραζόμαστε. Άλλωστε στο πλοίο δεν κάναμε και μεγάλες πεζοπορίες, οπότε δεν κουραστήκαμε. Πήραμε το αυτοκίνητο και μέχρι τα μεσάνυχτα που επιστρέψαμε για ύπνο, είχαμε κάνει 350 χιλιόμετρα. Φτάσαμε μέχρι το Invercargill, που ως πόλη είναι η νοτιότερη της Νέας Ζηλανδίας. Από το Te Anau απέχει 160 χλμ. Ο Γιάννης και ο Φίλιππος, αφού είναι και χειμερινοί κολυμβητές, έριξαν μια βουτιά στα κρύα νερά του Foveaux Strait. Εγώ με τη Ντίνα μαζεύαμε τεράστια κοχύλια από την παραλία, που ήταν πιο πολλά από τα χαλίκια.
Η συνήθεις εικόνα με τα βοσκοτόπια και τα ζώα:
Η φύση που είδαμε σε αυτή τη διαδρομή δεν είχε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που θα μας άφηνε εκστατικούς, αλλά η πόλη Invercargill είναι πανέμορφη με ωραία αποικιοκρατικού στυλ κτήρια. Επίσης λέω πάλι ότι η αίσθηση να οδηγείς τόσο μακριά από τη χώρα σου, στις απέραντες εκτάσεις με τα όμορφα βουνά ή τα βοσκοτόπια, δεν είναι και λίγο. Ορισμένες φορές μάλιστα είναι το ζητούμενο. Ωραίες, ας πούμε, οι βόλτες στην Ευρώπη, αλλά αυτό το παραπάνω κλικ δεν το έχουν. Οι γιαπωνέζοι θα το νιώθουν, εγώ όχι.
Άδειοι οι δρόμοι:
Γι αυτούς βέβαια ήταν αρκετά αργά: 21:20.
Μιας και είπα για βοσκοτόπια, θα αναφέρω πως τα είδα. Πρώτα-πρώτα έχει τα περισσότερα στο Νότιο Νησί. Είναι γεμάτα με χόρτα που πιστεύω τα σπέρνουν οι κτηνοτρόφοι γιατί τα ποτίζουν με τεράστιες αυτόματες μηχανές ποτίσματος. Τα χόρτα μεγαλώνουν και τα πρόβατα και οι αγελάδες εκείνη την εποχή τρώνε στα διπλανά χωράφια μέχρι να μεγαλώσουν τα άλλα. Το χόρτο είναι τόσο πλούσιο που τα ζώα μου φαίνεται δε σταματάνε το φαΐ παρά μόνο για να κοιμηθούν. Και όταν τρώνε είναι τόσο κοντά το ένα στο άλλο, λες και παρακολουθούνε ποδοσφαιρικό αγώνα. Τα βλέπαμε και θυμόμασταν τα αρνάκια Νέας Ζηλανδίας που τρώγαμε στα δύσκολα χρόνια της σχολικής μας ζωής. Τελευταία φορά έφαγα πριν από τριάντα χρόνια όταν ξεμείναμε από κρέας και το σούπερ μάρκετ δεν είχε τίποτε άλλο κρεατικό.
Είχαμε μπροστά μας άλλες έξι ώρες τουλάχιστον με φως και δεν είναι να ξεκουραζόμαστε. Άλλωστε στο πλοίο δεν κάναμε και μεγάλες πεζοπορίες, οπότε δεν κουραστήκαμε. Πήραμε το αυτοκίνητο και μέχρι τα μεσάνυχτα που επιστρέψαμε για ύπνο, είχαμε κάνει 350 χιλιόμετρα. Φτάσαμε μέχρι το Invercargill, που ως πόλη είναι η νοτιότερη της Νέας Ζηλανδίας. Από το Te Anau απέχει 160 χλμ. Ο Γιάννης και ο Φίλιππος, αφού είναι και χειμερινοί κολυμβητές, έριξαν μια βουτιά στα κρύα νερά του Foveaux Strait. Εγώ με τη Ντίνα μαζεύαμε τεράστια κοχύλια από την παραλία, που ήταν πιο πολλά από τα χαλίκια.

Η συνήθεις εικόνα με τα βοσκοτόπια και τα ζώα:


Η φύση που είδαμε σε αυτή τη διαδρομή δεν είχε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που θα μας άφηνε εκστατικούς, αλλά η πόλη Invercargill είναι πανέμορφη με ωραία αποικιοκρατικού στυλ κτήρια. Επίσης λέω πάλι ότι η αίσθηση να οδηγείς τόσο μακριά από τη χώρα σου, στις απέραντες εκτάσεις με τα όμορφα βουνά ή τα βοσκοτόπια, δεν είναι και λίγο. Ορισμένες φορές μάλιστα είναι το ζητούμενο. Ωραίες, ας πούμε, οι βόλτες στην Ευρώπη, αλλά αυτό το παραπάνω κλικ δεν το έχουν. Οι γιαπωνέζοι θα το νιώθουν, εγώ όχι.




Άδειοι οι δρόμοι:

Γι αυτούς βέβαια ήταν αρκετά αργά: 21:20.


Μιας και είπα για βοσκοτόπια, θα αναφέρω πως τα είδα. Πρώτα-πρώτα έχει τα περισσότερα στο Νότιο Νησί. Είναι γεμάτα με χόρτα που πιστεύω τα σπέρνουν οι κτηνοτρόφοι γιατί τα ποτίζουν με τεράστιες αυτόματες μηχανές ποτίσματος. Τα χόρτα μεγαλώνουν και τα πρόβατα και οι αγελάδες εκείνη την εποχή τρώνε στα διπλανά χωράφια μέχρι να μεγαλώσουν τα άλλα. Το χόρτο είναι τόσο πλούσιο που τα ζώα μου φαίνεται δε σταματάνε το φαΐ παρά μόνο για να κοιμηθούν. Και όταν τρώνε είναι τόσο κοντά το ένα στο άλλο, λες και παρακολουθούνε ποδοσφαιρικό αγώνα. Τα βλέπαμε και θυμόμασταν τα αρνάκια Νέας Ζηλανδίας που τρώγαμε στα δύσκολα χρόνια της σχολικής μας ζωής. Τελευταία φορά έφαγα πριν από τριάντα χρόνια όταν ξεμείναμε από κρέας και το σούπερ μάρκετ δεν είχε τίποτε άλλο κρεατικό.
