travelbreak
Member
- Μηνύματα
- 1.968
- Likes
- 17.262
- Επόμενο Ταξίδι
- ???
- Ταξίδι-Όνειρο
- Υπερσιβηρικός
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ταξίδι
- Auckland
- Νότιο Νησί
- Διαδρομές στη φύση
- Προς διανυκτέρευση
- Διαδρομή προς Νότο
- Queenstown
- Te Anau - ακόμα νοτιότερα
- Doubtful Sound
- Κρουαζιέρα
- Ακόμα πιο νότια
- Milford Sound
- Η κρουαζιέρα στο Milford Sound
- Πάλι στο δρόμο
- Επιστροφή στο Βορρά
- Mount Aspiring NP & Franz Josef
- Παραμονή Πρωτοχρονιάς
- Η μέρα δεν πήγε χαμένη!
- Arthur’s Pass & Christchurch
- Christchurch
- Βόρειο Νησί, Rotorua
- Εντυπώσεις απο Rotorua
- Rotorua - σούπερ γεωθερμικά
- Ροτορούα, Whakarewarewa
- Waimangu Volcanic Valley
- Wairakei Terraces
- Forgotten World Road, New Plymouth
- Γεωθερμία ξανά
- Forgotten World Road
- Mt. Taranaki
- Waitomo Caves
- Τελευταία μέρα
- Κρατήρες και τέλος
Η κρουαζιέρα
Το πλοίο της Real Journeys αναχώρησε στην ώρα του πλήρες φορτίου αγωνιούντων τουριστών να απολαύσουν τις ομορφιές των νοτιοδυτικών ακτών της χώρας, που της άρμοζε περισσότερο αυτής να ονομάζεται χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Την πρόλαβε άλλος. Σε 45 λεπτά διασχίσαμε το μεγαλύτερο μέρος της λίμνης Manapouri, απολαμβάνοντας την ομορφιά του γαλαζοπράσινου τοπίου. Λίμνη και δάσος: τέλειος συνδυασμός. Η μέρα ήταν καταπληκτική με καταγάλανο ουρανό και τον ήλιο να λάμπει. Στο σημείο που αράξαμε υπήρχε ένας υδροηλεκτρικός σταθμός (Manapouri Hydro Station) που πολλές φορές είναι επισκέψιμος αλλά τις μέρες που πήγαμε όχι. Κατασκευάστηκε τη δεκαετία του ’60 και λειτούργησε το 1971 δημιουργώντας πολλές αντιδράσεις στους περιβαλλοντικά ευαίσθητους κατοίκους της χώρας. Είχε διάφορα κατασκευαστικά προβλήματα μέχρι να φτάσει τη μέγιστη ισχύ του, αλλά σήμερα είναι ο μεγαλύτερος υδροηλεκτρικός της χώρας.
Ιδού μέρος του σταθμού, των καλωδιώσεων καλύτερα:
Ερχόμαστε τώρα στην εκδρομή μας. Εκεί μας άφησε το πλοίο και μας πήραν τα πούλμαν για να μας μεταφέρουν από τη λίμνη στη θάλασσα όπου μπήκαμε σε )άλλο) πλοίο για την πραγματική κρουαζιέρα στο Doubtful Sound. Ωραία διαδρομή μισής ώρας!
Η κρουαζιέρα αρχίζει:
Από τη διαδρομή με το πούλμαν:
Από εδώ κάτω ξεκίνησε η κρουαζιέρα:
Η ίδια φωτογραφία σε στάση:
Η κρουαζιέρα στο Doubtful Sound κράτησε τρεις ώρες και ήταν υπέροχη. Ε, τι θα έλεγα. Πήγα 17.000 χιλιόμετρα να το δω και δε θάταν καλό; Πάντως ήταν, και φαίνεται και μόνο από τις φωτογραφίες. Μια ωραία στιγμή ήταν που μπήκαμε σε ένα φιόρδ και το πλοίο σταμάτησε για λίγο και με σβηστές τις μηχανές του παρακάλεσε το πλήθος να κάνει ησυχία και αν ακούσουμε τον ήχο της φύσης. Χιλιόμετρα μακριά από το πλησιέστερο ανθρώπινο κατασκεύασμα με εμάς ούτε φωτογραφία να μην τραβάμε για λίγα λεπτά, μόνο να ακούμε το θρόισμα των φύλλων και τους ήχους των πουλιών. Πολλοί συγκινήθηκαν εγώ, ως μάλλον ορθολογιστής, όχι και τόσο.
Ξεκινάμε:
Στη διαδρομή είδαμε σε ορισμένες βραχονησίδες φώκιες και θαλασσοπούλια. Φτάσαμε μέχρι την αρχή του ωκεανού, την Θάλασσα της Τασμανίας, όπως ονομάζεται. Εκεί έκανε λίγο κρύο και φορέσαμε τα αντιανεμικά.
Η αγριεμένη θάλασσα της Τασμανίας:
Η εκδρομή ακολούθησε την αντίστροφη πορεία για να φτάσουμε μέχρι τις 4 το απόγευμα στο λιμανάκι του Manapouri. Όχι μόνο τα φιόρδ αλλά συνολικά το οκτάωρο ήταν όμορφο και άξιζε.
Το χαρακτηριστικό δέντρο της ΝΖ:
Το πλοίο της Real Journeys αναχώρησε στην ώρα του πλήρες φορτίου αγωνιούντων τουριστών να απολαύσουν τις ομορφιές των νοτιοδυτικών ακτών της χώρας, που της άρμοζε περισσότερο αυτής να ονομάζεται χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Την πρόλαβε άλλος. Σε 45 λεπτά διασχίσαμε το μεγαλύτερο μέρος της λίμνης Manapouri, απολαμβάνοντας την ομορφιά του γαλαζοπράσινου τοπίου. Λίμνη και δάσος: τέλειος συνδυασμός. Η μέρα ήταν καταπληκτική με καταγάλανο ουρανό και τον ήλιο να λάμπει. Στο σημείο που αράξαμε υπήρχε ένας υδροηλεκτρικός σταθμός (Manapouri Hydro Station) που πολλές φορές είναι επισκέψιμος αλλά τις μέρες που πήγαμε όχι. Κατασκευάστηκε τη δεκαετία του ’60 και λειτούργησε το 1971 δημιουργώντας πολλές αντιδράσεις στους περιβαλλοντικά ευαίσθητους κατοίκους της χώρας. Είχε διάφορα κατασκευαστικά προβλήματα μέχρι να φτάσει τη μέγιστη ισχύ του, αλλά σήμερα είναι ο μεγαλύτερος υδροηλεκτρικός της χώρας.
Ιδού μέρος του σταθμού, των καλωδιώσεων καλύτερα:

Ερχόμαστε τώρα στην εκδρομή μας. Εκεί μας άφησε το πλοίο και μας πήραν τα πούλμαν για να μας μεταφέρουν από τη λίμνη στη θάλασσα όπου μπήκαμε σε )άλλο) πλοίο για την πραγματική κρουαζιέρα στο Doubtful Sound. Ωραία διαδρομή μισής ώρας!
Η κρουαζιέρα αρχίζει:






Από τη διαδρομή με το πούλμαν:

Από εδώ κάτω ξεκίνησε η κρουαζιέρα:

Η ίδια φωτογραφία σε στάση:

Η κρουαζιέρα στο Doubtful Sound κράτησε τρεις ώρες και ήταν υπέροχη. Ε, τι θα έλεγα. Πήγα 17.000 χιλιόμετρα να το δω και δε θάταν καλό; Πάντως ήταν, και φαίνεται και μόνο από τις φωτογραφίες. Μια ωραία στιγμή ήταν που μπήκαμε σε ένα φιόρδ και το πλοίο σταμάτησε για λίγο και με σβηστές τις μηχανές του παρακάλεσε το πλήθος να κάνει ησυχία και αν ακούσουμε τον ήχο της φύσης. Χιλιόμετρα μακριά από το πλησιέστερο ανθρώπινο κατασκεύασμα με εμάς ούτε φωτογραφία να μην τραβάμε για λίγα λεπτά, μόνο να ακούμε το θρόισμα των φύλλων και τους ήχους των πουλιών. Πολλοί συγκινήθηκαν εγώ, ως μάλλον ορθολογιστής, όχι και τόσο.
Ξεκινάμε:







Στη διαδρομή είδαμε σε ορισμένες βραχονησίδες φώκιες και θαλασσοπούλια. Φτάσαμε μέχρι την αρχή του ωκεανού, την Θάλασσα της Τασμανίας, όπως ονομάζεται. Εκεί έκανε λίγο κρύο και φορέσαμε τα αντιανεμικά.

Η αγριεμένη θάλασσα της Τασμανίας:

Η εκδρομή ακολούθησε την αντίστροφη πορεία για να φτάσουμε μέχρι τις 4 το απόγευμα στο λιμανάκι του Manapouri. Όχι μόνο τα φιόρδ αλλά συνολικά το οκτάωρο ήταν όμορφο και άξιζε.


Το χαρακτηριστικό δέντρο της ΝΖ:
