Ιταλία Χειμώνας στη Σικελία!

Grerena

Member
Μηνύματα
1.303
Likes
17.259
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas

Ένα “διαμάντι” στο δρόμο μας…
Πρώτη μας στάση αποτέλεσε η Τσεφαλού ή Κεφαλού κατά το Ελληνικότερον, αφού αποτέλεσε αρχαία Ελληνική αποικία. Είναι χτισμένη στις παρυφές ενός πολύ επιβλητικού βράχου, ο οποίος αποτελεί και το «κεφάλι» …του ονόματός της.

Μπαίνοντας στην πόλη αντικρίσαμε μία πανοραμική “καρτ-ποστάλ” της πόλης, την οποία δεν πρόλαβα να τη φωτογραφίσω, αφού ο δρόμος ήταν στενός και πολλά αυτοκίνητα μας ακολουθούσαν.


Photo από internet

Η πόλη όμως είχε πολλές “καρτ-ποστάλ” ακόμα να μας χαρίσει…:)
Προχωρήσαμε όσο γινόταν πιο κοντά στο κέντρο ψάχνοντας να παρκάρουμε.



Παρκάραμε σε χώρο λευκής διαγράμμισης πληρώνοντας το αντίτιμο για μιάμιση ώρα παραμονής και ξεκινήσαμε τη βόλτα μας.
Η Τσεφαλού είναι μια πανέμορφη μεσαιωνική πόλη, με στενά σοκάκια και γραφικές πλατείες. Είναι παραλιακή και ως εκ τούτου διαθέτει και ένα λιμανάκι, που ακόμα και το χειμώνα αποτελεί ένα "must see" της πόλης. Επίσης διαθέτει και έναν καθεδρικό ναό που τραβάει την προσοχή και γιατί είναι πελώριος και γιατί είναι στη λίστα της Unesco, αλλά και γιατί είναι χτισμένος σε τέτοιο σημείο κάτω από τον βράχο που δημιουργεί ένα πάρα πολύ όμορφο σκηνικό.

Με αφετηρία την piazza Garibaldi, χωθήκαμε μέσα στα στενά.








Ήπιαμε ένα καφεδάκι "αλά ιταλικά", στο όρθιο και μονορούφι και σε πολύ λίγο φτάσαμε στην πλατεία του Καθεδρικού.


Στο Bar Duomo και με θέα την πλατεία και τον καθεδρικό καθίσαμε, έξω παρακαλώ, για να φάμε μία πίτσα. Μια ψυχρούλα την έκανε δεν μπορώ να πω, αλλά αυτή τη θέα δεν γινόταν να τη στερηθώ.



Πριν επισκεφτούμε στον καθεδρικό και εκ των έσω είπαμε να μπούμε στο διπλανό φαρμακείο για να πάρουμε ένα απαραίτητο κολλύριο για τα μάτια, που μόλις ανακαλύψαμε ότι μας είχε τελειώσει.
Και μπαίνουμε μέσα στο φαρμακείο και ενώ ο άντρας μου ασχολούνταν με το να βρει τη σωστή ουσία του φαρμάκου ψάχνοντας στο internet, εγώ χάζευα από τουριστικής απόψεως το … Φαρμακείο. Γιατί αυτό που έβλεπα δεν ήταν ένα συνηθισμένο, σύγχρονο φαρμακείο. Ήταν ένα Φαρμακείο αντίκα.



Άρχισα και εγώ να το αποθανατίζω ώσπου με πήρε χαμπάρι ο Φαρμακοποιός, ο οποίος με σιγόνταρε παίρνοντας και … πόζα.



Έφτασε η ώρα να ανεβούμε … τα σκαλιά της εκκλησίας. Καιρός ήταν! :p:p



Ο καθεδρικός της Τσεφαλού είναι ένα πάρα πολύ όμορφο μεσαιωνικό μνημείο σε αραβονορμανδικό αρχιτεκτονικό στυλ. Είναι ένα πολύ επιβλητικό κτίριο και θα έλεγα ότι έχει έναν αέρα … κάστρου, έτσι όπως είναι χτισμένο στην κορυφή μιας πολύ θεατράλε σκάλας και με φόντο τον κάθετο βράχο της Τσεφαλού.

Στο εσωτερικό του οι πολύ ψηλοί πυλώνες και η αυστηρότητα της διακόσμησης ενισχύει τη δύναμη που βγάζει ο ναός από τη μία, αλλά και κάνει το χρυσό μωσαϊκό της αψίδας του Χριστού ακόμη πιο εντυπωσιακό, καθώς δεν υπάρχει τίποτα άλλο για να τραβήξει το μάτι μακριά από αυτό.



Στη συνέχεια κατηφορίσαμε το δρόμο με κατεύθυνση προς τη θάλασσα.



Ομολογώ ότι ο καιρός δεν ήταν και πολύ καλός σήμερα και με το που βγήκαμε στη θάλασσα … μας πήρε το αγιάζι. Αλλά κάποιο τίμημα δεν θα έπρεπε να έχει αυτή η ομορφιά που αντίκρισαν τα μάτια μου;



Πρόκειται για πίνακα ζωγραφικής! Δεν μοιάζει καθόλου με ένα σύγχρονο πραγματικό τοπίο.
Είναι ένα μέρος που βγάζει χαρακτήρα και κουβαλάει κληρονομιά. Μοιάζει να είναι ξεχασμένο από το χρόνο!
Τώρα να μην πω ότι είναι και ρομαντικό; Είναι! :icon_redface:
Μπορώ να φανταστώ πως είναι εδώ το καλοκαίρι. Δεν είμαι και πολύ σίγουρη αν είμαι πιο τυχερή εγώ που ήρθα εδώ μέσα στο χειμώνα ή κάποιος που έκανε και μπάνιο εδώ το καλοκαίρι. Αν κρίνω από τις εικόνες που έχω δει στο διαδίκτυο, που είναι σαν αυτή:…



Αναρωτιέμαι ποιος είναι πιο τυχερός.
Τους ρομαντικούς πάντως τους κερδίζει ο χειμώνας. ;)

Θα ήμουν πιο τυχερή αν είχα στη διάθεσή μου κανένα διήμερο μόνο για την Τσεφαλού, αλλά ας μην αρχίσω την κλάψα, γιατί το ήξερα κατά βάθος ότι αυτό το τριήμερο στη Σικελία είναι απλά αναγνωριστικό. Στην ουσία το τριήμερο αυτό θα με βοηθήσει να φτιάξω μία λίστα με υποψήφια μέρη για διακοπές!

Φεύγοντας από την παραλία, τον άντρα μου τον έπιασε μια βιασύνη, γιατί θα έληγε ο χρόνος του παρκαρίσματος. Άρχισα και εγώ να τον κυνηγάω μέσα στα στενά, προσπαθώντας παράλληλα πότε να βάζω γάντια και κασκόλ, γιατί τώρα πια είχε ψοφόκρυο και πότε να τα βγάζω πάλι, γιατί προσπαθούσα παράλληλα να τραβώ και φωτογραφίες. Δεν φτάνουν αυτά, αλλά επίσης προσπαθούσα να «οδηγήσω» το στίγμα μας στο χάρτη προς ένα σημείο, στο οποίο είχα βάλει ‘αστεράκι’ ότι πρέπει να το δούμε. Αυτό το ‘αστεράκι’ ήταν ένα “μεσαιωνικό πλυντήριο”.
Ήμουν περίεργη να δω αυτό το μεσαιωνικό πλυντήριο και αφού είμαστε κοντά.....
Όμως δεν το έβρισκα. Ο χάρτης έλεγε ότι φτάσαμε. Η “κουκίδα μας” όμως …..το προσπέρασε.:eek: Ο άντρας μου να μου λέει «πάμε να φύγουμε» και «πάμε να φύγουμε» και εγώ να μην το βρίσκω! Ώσπου αποφάσισα να στρίψω δεξιά σε ένα πέρασμα (που νόμιζα ότι ήταν είσοδος σπιτιού), που ο χάρτης μου έλεγε ότι το πλυντήριο είναι πίσω από αυτό.
Και επιτέλους το βρήκα:


Μια φαρδιά πέτρινη σκάλα μας οδήγησε στην περιοχή της πλύσης.
Το Lavatoio Medievale είναι ένας μερικώς καλυμμένος χώρος, στον οποίο υπάρχει μια σειρά από λεκάνες, που τροφοδοτούνται από το νερό του ποταμού Cefalino. Το νερό «τρέχει» μέσω κάποιων στομίων από χυτοσίδηρο, που έχουν τη μορφή λιονταριών, μέσα στις λεκάνες αυτές. Τα υγρά απόβλητα που προκύπτουν από την πλύση μεταφέρονται μέσω καλυμμένων σηράγγων απευθείας στη θάλασσα.

Πρόκειται για ένα παράδειγμα υδραυλικής μηχανικής του μεσαίωνα. Η δομή αυτή κατασκευάστηκε πάνω σχεδόν στην εκβολή του ποταμού και χρησιμοποιήθηκε σαν δημόσιο πλυντήριο από τους κατοίκους της Τσεφαλού για αιώνες.



Η πόλη αυτή κατοικήθηκε από Σικελούς, Έλληνες, Ρωμαίους, Βυζαντινούς, Άραβες και Νορμανδούς κατά τη διάρκεια της μακραίωνης ιστορίας της. Η επιρροή που έχει από όλους αυτούς τους λαούς είναι τόσο εμφανής σε κάθε της γωνιά, που είναι και ο λόγος που την κάνει και τόσο γοητευτική.



Δεν μπορώ να μην αναφέρω ότι η Cefalu αποτελεί και film location αγαπημένης μου ταινίας. Πρόκειται για την ταινία του Giuseppe Tornatore: «Σινεμά ο Παράδεισος». Γιατί η Cefalu είναι μία ...σταρ!



Φτάσαμε στο αυτοκίνητο. Είχαμε παραβεί σαφώς τη μιάμιση ώρα, αλλά κλίση δεν είχαμε φάει. Φαντάζομαι ότι και αυτό είναι ένα από τα καλά του χειμώνα. :cool:
Επόμενή μας στάση θα ήταν η Μεσσίνα.

Για λίγο μπήκαμε στον πειρασμό να ακολουθήσουμε τον παραλιακό δρόμο για να έχουμε πιο άμεση επαφή με τη θάλασσα και τα χωριά, αλλά φοβηθήκαμε τα φανάρια, τα τρένα, τις μπάρες και γενικότερα το ... χρόνο και απορρίψαμε γρήγορα την ιδέα.



Και έτσι πήραμε την autostrada. Και θάλασσα δεν είδαμε σχεδόν καθόλου. Από τούνελ σε γέφυρα είμαστε καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, με περισσότερα …τα τούνελ. Τόσα τούνελ δεν θυμάμαι ούτε στις Άλπεις να είδα. Δεν το λέω επειδή με ενόχλησε, καθόλου. Ίσα – ίσα που φτάσαμε στον προβλεπόμενο χρόνο στη Μεσσίνα, παρόλο που κάναμε και μια μεγαλούτσικη στάση στο δρόμο.





Μπορεί να έφταιγε η μονοτονία του δρόμου, μπορεί να έφταιγε το πολύ πρωινό ξύπνημα (στις 3:30 ξυπνήσαμε), μπορεί όλα μαζί και κάναμε στάση για καφέ στο δρόμο. Και μαζί με τον καφέ πήραμε… και έναν υπνάκο στο parking του rest area. Σαν τους φορτηγατζήδες. :p Είκοσι λεπτά κοιμηθήκαμε γεμάτα. Όταν ξυπνήσαμε είδαμε και άλλον “φορτηγατζή” με …ΙΧ δίπλα μας, που μάλλον και αυτός είχε πρόγραμμα ανάλογο με το δικό μας.
Ήπιαμε και το καφεδάκι μας και φύγαμε.

Περιέργως φτάσαμε στον προβλεπόμενο χρόνο στη Μεσσίνα.
Δεν οφειλόταν όμως στον τέλειο προγραμματισμό μου όπως πίστεψα στην αρχή. Οφειλόταν στην επιπλέον ώρα που κερδίσαμε λόγω της αλλαγής ζώνης. (Εγώ και ο Φιλέας Φογκ κάναμε το ίδιο λάθος :rolleyes:).

Μια μικρή δόση τέχνης…
Από την Μεσίνα δεν είχα και πολλές απαιτήσεις. Μόνο μια επίσκεψη ήθελα να κάνω στο MUME δηλ. στο Περιφερειακό Μουσείο της Μεσσίνα (Interdisciplinary Regional Museum of Messina) για να δω δύο έργα του Caravaggio, που βρίσκονται εκεί. Για τη Μεσσίνα είχα ακούσει ότι δεν αξίζει και πολλά, οπότε δεν είχα βάλει ώρα στο πρόγραμμα. Μέχρι να βρούμε το μουσείο, το οποίο βρίσκεται στη βόρεια ακτή της πόλης, αναγκαστικά τη διασχίσαμε. Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι: δεν υπάρχει Ιταλική πόλη που να μην αξίζει. Τι αρχοντικά, τι κτίρια, δρόμοι, πλατείες. Είναι και λιμάνι βλέπεις και θάλασσα και ποιος ξέρει και τι άλλο μπορεί να έχει, αφού δεν την «έψαξα» καθόλου μα καθόλου. Εγώ μόνο για τον Caravaggio πέρασα, αλλά χάρηκα που “την πήρα και ένα βλέφαρο”.







Το MUME βρίσκεται πάνω στον παραλιακό δρόμο σε ένα σημείο που δύσκολα παρκάρεις. Παρόλο που ήταν Σάββατο πρωί δεν είχε καθόλου κόσμο, οπότε μπορέσαμε και παρκάραμε πάνω σε ένα πεζοδρόμιο ανάμεσα στην είσοδο του μουσείου και σε ένα βενζινάδικο.



Το μουσείο στεγάζεται σε ένα πρώην υφαντουργείο μεταξιού. Είναι ένα αρκετά μεγάλο κτίριο και έχει έναν όμορφο κήπο.


Πριν έρθω εδώ είχα για λίγο μιαν ανησυχία μήπως δεν έβρισκα τον Caravaggio, γιατί σε μια επίσκεψή μου σε ένα παλάτι στη Γένοβα κάποτε που πήγα για τον ίδιο λόγο, ο Caravaggio…δεν ήταν εκεί, γιατί φιλοξενούνταν σε έκτακτη έκθεση κάπου αλλού. Την ίδια εποχή με την επίσκεψή μου στη Σικελία γινόταν μια έκθεση Caravaggio στο Μιλάνο και φοβήθηκα μήπως την πάθω πάλι και οι πίνακες να βρίσκονται στο Μιλάνο αντί για τη Μεσίνα και κάνω τα χιλιόμετρα τσάμπα; Το τσέκαρα όμως και ήρθα ενημερωμένη.
Παρόλα αυτά ρώτησα και στην είσοδο, πριν μπούμε μέσα. :rolleyes-80:
“Si,si Caravaggio” μου απάντησαν.
“Two paintings”, μου είπαν με καμάρι.

Το μουσείο φιλοξενεί ένα μεγάλο αριθμό έργων από καλλιτέχνες της Σικελίας και αποτελείται από διάφορα τμήματα όπως αρχαιολογία, μεσαιωνική τέχνη, αναγεννησιακή τέχνη, βυζαντινή τέχνη, τα οποία τμήματα εκτίθενται σε 14 διαφορετικά δωμάτια γύρω από ένα αίθριο.







Τα κύρια όμως highlights αξιοθέατα του μουσείου είναι δύο πίνακες του Caravaggio.

Το μουσείο ήταν σχεδόν άδειο εκείνη την ώρα. Μόνο μια παρέα τριών ατόμων βρισκόταν στο χώρο των βυζαντινών εκθεμάτων. Στέκονταν μπροστά από ένα ψηφιδωτό και φαινόταν σαν να έκανε διάλεξη ο ένας στους άλλους δύο.
Εμείς προσπεράσαμε τα πάντα ψάχνοντας τον Caravaggio. Σχεδόν ψάχνοντας δηλ. γιατί μια υπάλληλος του μουσείου προχωρούσε μπροστά μας, δείχνοντάς μας το δρόμο, ώσπου φτάσαμε στην αίθουσα 10 του μουσείου, όπου εκεί μας είπε: “Caravaggio” και μας έδειξε το χώρο με το χέρι της. Βλέπετε είχαμε κάνει σαφές ότι εμείς μόνο για αυτόν ήρθαμε.
Η κυρία ‘επόπτης’ φρόντισε να μη μας αφήσει λεπτό μόνους μας. Φοβόταν μη βγάλουμε φωτογραφία με φλας.

Στην αίθουσα 10 λοιπόν του μουσείου είδαμε το «Adoration of the Shepherd» (το προσκύνημα των βοσκών) και το "The Raising of Lazarus." (Ανάσταση του Λαζάρου).
Μοναδικός ο Caravaggio για άλλη μια φορά! Πιο «σκοτεινός» από ποτέ. Ήταν βλέπετε και η εποχή που ήταν σχεδόν εξόριστος στη Μεσίνα λόγω της δολοφονίας που είχε διαπράξει στη Ρώμη.
Έπρεπε να αλλάξω πολλές γωνίες για να δω τις λεπτομέρειες, αφού ο φωτισμός της αίθουσας ήταν χάλια. Μείναμε αρκετή ώρα και τον περιεργαστήκαμε.

Ο Caravaggio ανέλαβε την «Ανάσταση του Λαζάρου» έναντι του ασυνήθιστου (μεγάλου) ποσού των 100 σκούδων, από τον Γενοβέζο έμπορο Giovan Battista de 'Lazzari (Λάζαρος) για την Αγία τράπεζα ενός παρεκκλησιού, που προσφάτως είχε αγοράσει. Το τελικό προϊόν ήταν τόσο σκοτεινό όσο και η διάθεση του καλλιτέχνη εκείνη την εποχή. Το 90% του καμβά είναι μαύρο. Ένα μαύρο απειλητικό σκοτάδι που βρίσκεται πάνω από το σκελετωμένο σώμα του Λαζάρου και τις άλλες μορφές. Κάπου ανάμεσα σε αυτές βρίσκεται και ο ίδιος ο Caravaggio.



Το «προσκύνημα των βοσκών» του ανατέθηκε από τη Γερουσία της Μεσίνα για τον βωμό της Chiesa dei Cappuccini. Ο πίνακας παρουσιάζει πάλι με σκοτεινά χρώματα τους θεϊκούς χαρακτήρες, οι οποίοι ερμηνεύονται όμως ως πολύ ανθρώπινα και ταπεινά πλάσματα, όπως συνήθιζε σχεδόν πάντα ο καλλιτέχνης.



Ομολογώ όμως ότι εδώ είναι ένα από τα λίγα μέρη που μπορέσαμε να πλησιάσουμε έργα του Caravaggio τόσο κοντά και μάλιστα για όσο διάστημα θέλαμε. Οπουδήποτε αλλού κι αν είδα Caravaggio έπρεπε να παλέψω με πλήθη κόσμου ή να τον διακρίνω μέσα από τζάμια και ενίοτε να οργανώσω και ολόκληρη επιχείρηση για να βγάλω και μια απαγορευμένη φωτογραφία.
Εμείς μείναμε περίπου ένα τέταρτο για να τον θαυμάσουμε, παρέα βέβαια με την «επόπτρια».
Όταν πια φύγαμε από την αίθουσα … μας εγκατέλειψε και εκείνη.

Είπαμε μιας και ήρθαμε μέχρι εδώ ας κάνουμε και ένα γρήγορο πέρασμα και από τις άλλες αίθουσες.
Η συλλογή φαινόταν πολύ αξιόλογη. Όμως… η ερμηνεία των έργων ήταν πολύ φτωχή, δεν υπήρχαν φυλλάδια, δεν υπήρχε οδηγός ή audio guide, ούτε κάποιος ξεναγός. Ήταν σχεδόν καταθλιπτικό το γεγονός ότι είμαστε μόνοι μας και λίγα καταλαβαίναμε από αυτά που βλέπαμε.

Κοντοσταθήκαμε όμως στο Treasury Room, το οποίο είχε κάποιες δημιουργίες σε χρυσό, ασήμι και ελεφαντόδοντο, είδαμε και κάποια ξυλόγλυπτα κομψοτεχνήματα, αλλά και πορσελάνινα πλακίδια, πολύ όμορφες Βυζαντινές εικόνες με ελληνικές (τι άλλο;)) επιγραφές, αλλά και μια βασιλική άμαξα, που επίσης έβλεπα πρώτη φορά από τόσο κοντά. Το σίγουρο είναι ότι για να εκτιμήσει κάποιος αυτή τη συλλογή θα πρέπει να αφιερώσει ένα ολόκληρο απόγευμα.











Το αξιοπερίεργο είναι ότι οι αίθουσες δεν είχαν καμία φύλαξη και καμία επίβλεψη. Τρεις υπάλληλοι ήταν εκεί όλοι κι όλοι και βρίσκονταν και οι τρεις στην είσοδο έχοντας πιάσει ψιλή κουβέντα. Άμα θέλαμε μπορούσαμε να γυρίσουμε πίσω στην αίθουσα του Caravaggio μόνοι μας, χωρίς να μας πάρει και κανείς είδηση. Με ξένισε λίγο η όλη κατάσταση. Δεν μου ταιριάζει καθόλου που τέτοια αριστουργήματα επιπέδου Caravaggio να βρίσκονται σε ένα τόσο αδιάφορο χώρο.
Αναπόφευκτα έκανα σύγκριση με άλλα ιταλικά μουσεία και αναρωτιέμαι μήπως εδώ στη Σικελία λειτουργεί διαφορετικά το ιταλικό Δημόσιο;

Άθελά μου θυμήθηκα την ιταλική ταινία: “Τα Παράπονα στο Δήμαρχο” (L' Ora Legale), ιστορία που διαδραματίζεται στη Σικελία του σήμερα και η οποία διακωμωδεί …αυτόν τον ‘διαφορετικό’ τρόπο …λειτουργίας. :confused::eek:
Η μέρα δεν τελείωσε.
 
Last edited:

karfitsa

Member
Μηνύματα
4.546
Likes
8.035
Μου έδωσες ιδέα...περιμενω την συνέχεια για να φτιάξω πρόγραμμα!Ο καιρός πως ήταν;
 

pettakos

Member
Μηνύματα
43
Likes
16
Επειδη θα ταξιδεψω το Πασχα στη Σικελια, να υποθεσω οτι το αυτοκινητο το ειχατε κλεισει απο την Ελλαδα. Εταιρεια αν επιτρεπεται?

Δεν διευκρινισα φθανω στο Παλερμο και αναχωρω απο την Κατανια.
 
Last edited by a moderator:

paefstra

Member
Μηνύματα
13.021
Likes
40.999
το πρόγραμμα διαμορφώθηκε σε ένα τριήμερο γύρο του νησιού ως εξής:
Παλέρμο, Τσεφαλού, Μεσίνα, Σάβοκα, Ταορμίνα, Αίτνα, Συρακούσες, Νότο, Παλέρμο.
Κάναμε το αντιθετο σε υφος ταξίδι: 9 μέρες για 6 πόλεις. Πρώτη φορά τόσο χαλαρή σε ταξίδι και το κατευχαριστήθηκα. Φοβαμαι ότι θα με πιάσει πανικός διαβάζοντας την ιστορία, γιατί νομιζω πως η Σικελία τη θέλει τη βραδύτητα, ειδικα αν ειναι καλοκαίρι. Μέσα μου την εχω συνδέσει με το άραγμα τα απογεύματα και τα καλοκαιρινά βράδια στους αργούς της ρυθμούς.
 

Grerena

Member
Μηνύματα
1.303
Likes
17.259
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas
Μου έδωσες ιδέα...περιμενω την συνέχεια για να φτιάξω πρόγραμμα!Ο καιρός πως ήταν;
Έτσι γίνεται συνήθως. Παίρνεις ιδέες από το forum. ;)
Ο καιρός ήταν έτσι κι έτσι. Την πρώτη μέρα που κινήθηκα βόρεια έκανε κρύο. Είχε γύρω στους 8-11 βαθμούς και είχε και λίγο ψιλόβροχο. Τη δεύτερη, που ήμουν ανατολικά, ήταν χαρά Θεού. Είχε ηλιοφάνεια και γύρω στους 14-15 βαθμούς. Την τελευταία ημέρα είχε συννεφιά χωρίς κρύο. Γενικά ήταν σαν τον ελληνικό χειμώνα.
Πιστεύω ότι είναι θέμα τύχης τι καιρό θα πετύχεις στα νότια. Στο βορρά ... δεν είναι θέμα τύχης. Θα κάνει σίγουρα ψοφόκρυο. :D
Δέκα μέρες πριν το δικό μου τριήμερο (παρακολουθούσα τον καιρό) είδα ότι είχε έως και 20 βαθμούς. Μου το επιβεβαίωσε και μια φίλη μου που ήταν εκεί. Φόρεσε και κοντομάνικο το μεσημέρι.

Επειδη θα ταξιδεψω το Πασχα στη Σικελια, να υποθεσω οτι το αυτοκινητο το ειχατε κλεισει απο την Ελλαδα. Εταιρεια αν επιτρεπεται?
Το αυτοκίνητο το έκλεισα από Ελλάδα μέσω της ιστοσελίδας της Ryan προκειμένου να πετύχω καλύτερη τιμή.
Έκλεισα στην εταιρεία Sicilybycar, η οποία όμως όπως έγραψα, θέλει για να ισχύει η κράτηση, η πιστωτική να είναι του οδηγού και μόνο. Μπορείς να επιστρέψεις από Κατάνια και να παραδώσεις εκεί το αυτοκίνητο. Απλά θα έχει μια μικρή επιβάρυνση.

Φοβαμαι ότι θα με πιάσει πανικός διαβάζοντας την ιστορία, γιατί νομιζω πως η Σικελία τη θέλει τη βραδύτητα, ειδικα αν ειναι καλοκαίρι. Μέσα μου την εχω συνδέσει με το άραγμα τα απογεύματα και τα καλοκαιρινά βράδια στους αργούς της ρυθμούς.
Το είπες και μόνη σου. Άλλους ρυθμούς έχει το καλοκαίρι ένα τουριστικό ή παραθεριστικό μέρος και άλλους έχει το χειμώνα. Το χειμώνα περιορίζεσαι στα αξιοθέατα και μόνο, καιρού επιτρέποντος και από την ώρα που νυχτώνει και μετά ... "μαζεύεσαι" ή το ρίχνεις στο φαγητό. :p
Παράδειγμα στην αγορά του Ballaro στο Παλέρμο δεν είδα πουθενά τις υπαίθριες ψησταριές και τα τραπεζάκια έξω, τα οποία όταν τα πετύχεις δεν μπορείς να μην αράξεις κανένα τρίωρο.

εγω εχω αγχωθει ηδη...
Όχι δεν πρέπει. Εγώ πέρασα όμορφα.
Το ταξίδι αυτό δεν είχε "τρέξιμο". Απλά είχε ... κάποια χιλιόμετρα.
Αλλού έπινα τον καφέ μου, αλλού έτρωγα το φαγητό μου και αλλού το γλυκό μου.
Με την ιστορία αυτή, μεταξύ άλλων, ήθελα να δείξω ότι είναι εφικτό αυτό, αν βέβαια σου αρέσει. Εμένα μου αρέσουν αυτές οι συχνές εναλλαγές και το ευχαριστήθηκα. :)
 

Grerena

Member
Μηνύματα
1.303
Likes
17.259
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas
Την ποια???!! Μη βλεπετε πολυ Νονο..
Αγαπώ Mario Puzo :icon_redface:
και...
ένα μικρό αφιερωματάκι στην ταινία ... θα ταίριαζε στην παρούσα ταξιδιωτική ιστορία.
Σικελία είναι αυτή!
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.020
Likes
6.401
Το αυτοκίνητο το έκλεισα από Ελλάδα μέσω της ιστοσελίδας της Ryan προκειμένου να πετύχω καλύτερη τιμή.
Έκλεισα στην εταιρεία Sicilybycar, η οποία όμως όπως έγραψα, θέλει για να ισχύει η κράτηση, η πιστωτική να είναι του οδηγού και μόνο. Μπορείς να επιστρέψεις από Κατάνια και να παραδώσεις εκεί το αυτοκίνητο. Απλά θα έχει μια μικρή επιβάρυνση.
Νομίζω πως αυτός ισχύει παντού ή τουλάχιστον για όσες φορές έχω κλείσει αυτοκίνητο για εμένα και για άλλους. Και λογικά θα αναγράφονταν και στους όρους.
 

underwater

Member
Μηνύματα
2.712
Likes
11.263
Επόμενο Ταξίδι
?
Ταξίδι-Όνειρο
Ανταρκτική
Περιμένω τη συνέχεια! Μου άρεσε πολύ η χειμερινή Σικελία!
Βέβαια εμείς για 3 μέρες περιοριστήκαμε σε Παλέρμο και Τσεφαλού, σίγουρα όμως αφήσαμε πολλούς ανοιχτούς λογαριασμούς. Next time ryan για Κατάνια, έτσι, για να μην αφήσουμε καμία πλευρά παραπονεμένη. :p Οπότε η ιστορία σου θα μου φανεί πολύ χρήσιμη θαρρώ. :)
 

Grerena

Member
Μηνύματα
1.303
Likes
17.259
Επόμενο Ταξίδι
Πορτογαλία
Ταξίδι-Όνειρο
Tromso, Las Vegas
Νομίζω πως αυτός ισχύει παντού ή τουλάχιστον για όσες φορές έχω κλείσει αυτοκίνητο για εμένα και για άλλους. Και λογικά θα αναγράφονταν και στους όρους.
Δεν ισχύει παντού. Είναι θέμα εταιρίας. Στο αεροδρόμιο του Bergamo είχα νοικιάσει επί τόπου (χωρίς προκράτηση) και δεν είχα πρόβλημα που χρησιμοποιήσαμε άλλη κάρτα εκτός του οδηγού. Δεν θυμάμαι εταιρεία αλλά δεν ήταν η Sicilybycar.
Επίσης και στο Παλέρμο, όταν αντιμετωπίσαμε το πρόβλημα πήγαμε στη διπλανή Europecar ζητώντας αυτοκίνητο με πληρωμή μέσω δικής μου κάρτας και όχι του οδηγού και μας είπαν ότι γίνεται.
Όσον αφορά τους όρους: ναι αυτό φαίνεται στους όρους αλλά αφού έχεις κάνει την κράτηση.
Πρώτα δήλωσα οδηγό, μετά μου ζήτησε κάρτα, μετά μου είπε "επιτυχής συναλλαγή" και μετά μου πέταξε τους όρους ανάμεσα στους οποίους ήταν ότι η κάρτα πρέπει να είναι του οδηγού. Την είχα κάνει όμως ήδη την κράτηση! :mad:
Τώρα όμως την ξέρω την παγίδα και δεν θα την ξαναπάθω.

Περιμένω τη συνέχεια! Μου άρεσε πολύ η χειμερινή Σικελία!
Βέβαια εμείς για 3 μέρες περιοριστήκαμε σε Παλέρμο και Τσεφαλού, σίγουρα όμως αφήσαμε πολλούς ανοιχτούς λογαριασμούς. Next time ryan για Κατάνια, έτσι, για να μην αφήσουμε καμία πλευρά παραπονεμένη. :p Οπότε η ιστορία σου θα μου φανεί πολύ χρήσιμη θαρρώ. :)
Εγώ πάντως οφείλω να σου πω ευχαριστώ, αφού από σένα ξεκίνησαν όλα και χωρίς ακόμα να έχεις πάει. :haha:
Εγώ νομίζω ότι στο Παλέρμο διέθεσα λιγότερο χρόνο από ότι μπορούσα. Δεν έκανα πολύ δίκαιη μοιρασιά στο χρόνο. :(
Δεν ανησυχώ όμως γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα το συνδυάσω με το δυτικό κομμάτι του νησιού. Μέχρι τότε θα έχεις γράψει και εσύ ιστορία για Παλέρμο .... σωστά;;; :p
 

jimp

Member
Μηνύματα
5.020
Likes
6.401
Δεν ισχύει παντού. Είναι θέμα εταιρίας. Στο αεροδρόμιο του Bergamo είχα νοικιάσει επί τόπου (χωρίς προκράτηση) και δεν είχα πρόβλημα που χρησιμοποιήσαμε άλλη κάρτα εκτός του οδηγού. Δεν θυμάμαι εταιρεία αλλά δεν ήταν η Sicilybycar.
Επίσης και στο Παλέρμο, όταν αντιμετωπίσαμε το πρόβλημα πήγαμε στη διπλανή Europecar ζητώντας αυτοκίνητο με πληρωμή μέσω δικής μου κάρτας και όχι του οδηγού και μας είπαν ότι γίνεται.
Όσον αφορά τους όρους: ναι αυτό φαίνεται στους όρους αλλά αφού έχεις κάνει την κράτηση.
Πρώτα δήλωσα οδηγό, μετά μου ζήτησε κάρτα, μετά μου είπε "επιτυχής συναλλαγή" και μετά μου πέταξε τους όρους ανάμεσα στους οποίους ήταν ότι η κάρτα πρέπει να είναι του οδηγού. Την είχα κάνει όμως ήδη την κράτηση! :mad:
Τώρα όμως την ξέρω την παγίδα και δεν θα την ξαναπάθω.
Εγώ μιλάω για Online κράτηση από σελίδα της ryanair. Δεν έχει καμία παγίδα, τους όρους τους εμφανίζει ξεκάθαρα πριν κάνεις την κράτηση,δίπλα από την τιμή, σε κουτάκι που γράφει σημαντικές πληροφορίες, απλά για κάποιο λόγο δεν θα τους είδες.

IMG_20190406_165118.jpg IMG_20190406_164900.jpg
 
Last edited by a moderator:

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.187
Μηνύματα
883.373
Μέλη
38.895
Νεότερο μέλος
tsala

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom