BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 622
- Likes
- 3.518
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Ημέρα 3 – 360χλμ
Ξύπνημα, ντους και φόρτωμα του αυτοκίνητου με τα υπάρχοντα μας. Βρίσκουμε πολύ εύκολα τo Nesbraud ehf, τον φούρνο στον οποίο θα πάρουμε το πρωινό μας. Επιτρέπουμε στον εαυτό μας μια παύση μαζί με καφέδες, γλυκά και χάζεμα του καθαρού ουρανού που αναδεικνύει την πολύχρωμη ανατολή. Η Α συχνά αναπολεί τα kleina, ένα τηγανητό ζυμάρι με τέλεια γεύση. Επίσης υπάρχει ένας αυτοματοποιημένος πωλητής για να αγοράσεις ψωμί εκτός ωραρίου λειτουργίας!!

Αποφασίζουμε να συνεχίσουμε παραλιακά τον δρόμο για Akureyri, σε αντίθεση με τις προτάσεις του gps. Βέβαια έχουμε δει από νωρίς την κατάσταση του και βεβαιωθήκαμε ότι είναι προσπελάσιμος. Ευτυχώς αλλιώς θα έπρεπε να κάνουμε περίπου 100 χλμ παραπάνω και να ξαναδούμε τα ίδια μέρη.
Στις 9 το πρωί κατευθυνόμαστε ανατολικά προς τον χωμάτινο δρόμο 54 και μετά τον 59, ο οποίος είναι συνδυασμός διαφόρων επιφανειών. Ο πολύ καλός καιρός μας επιτρέπει να καταπίνουμε τα χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Οι εναλλαγές στο περιβάλλον συνεχίζονται, λίμνες, θάλασσα, χιόνια, βουνά, άλογα και κάθε μισή ώρα ένα αυτοκίνητο μας επαναφέρει στην πραγματικότητα. Κάποιοι βράχοι βρίσκονται μέσα στο νερό, ο μύθος τους θέλει να είναι ξωτικά που πάγωσαν και έμειναν εκεί για πάντα!

Κάποιο άλογο ξεκουράζεται και για να περάσει η ώρα του, μετράει τα αυτοκίνητα που περνάνε από εκεί. Στην σελίδα http://www.road.is μπορείς να δεις μέχρι και πόσα αυτοκίνητα έχουν περάσει κάθε μέρα από όλους τους δρόμους. Για τον δικό μας, ήταν μόλις 39 οχήματα σε ένα ολόκληρο 24ωρο!

Χαϊδεύουμε για πρώτη φορά το περήφανο και μακρύτριχο Ισλανδικό άλογο. Κάποια ποζάρουν για τον περίεργο και αδηφάγο τουρίστα, με την ελπίδα να τους δώθει κάτι σε αντάλλαγμα. Έχουμε διαβάσει ότι οι ιδιοκτήτες τους δεν θέλουν τα άλογα τους να ζητιανεύουν μόλις αντικρίζουν τουρίστες, οπότε δεν τους δώσαμε κάτι (τσιφούτη
). Το μέγεθος τους είναι λίγο μικρότερο από αυτά που ξέρουμε αλλά μην τολμήσεις και τα αποκαλέσεις πόνυ. Οι ντόπιοι το θεωρούν υποτιμητικό και προσβλητικό για την ράτσα.

Μπαίνουμε στον δρόμο 68 για λίγο και μετά επιστρέφουμε στον 1. Ο ήλιος κρύβεται πίσω από ένα παχύ πέπλο, η ώρα δείχνει λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι αλλά δεν μπορείς να ξεχωρίσεις εαν είναι πρωί ή απόγευμα. Έχει αρκετή κίνηση, οι περισσότεροι οδηγοί ακολουθούν τον νόμο και τα 90χλμ/ώρα αν το επιτρέπει η κατάσταση των δρόμων. Κάποια φορτηγά και επαγγελματίες τουριστικών λεωφορείων τρέχουν λιγάαααακι παραπάνω.

Σε κάποια σημεία ο δρόμος «ζωντανεύει» από τον άνεμο ο οποίος σπρώχνει το χιόνι στο πλάι!

Ένα ταξίδι στο οποίο τον περισσότερο χρόνο θα τον περάσεις αμίλητος, απλά χαζεύοντας τριγύρω. Σχεδόν 6 ώρες και 360 χλμ αργότερα, βρισκόμαστε στο Akureyri, την πρωτεύουσα του βορρά. Πρόκειται για την δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας με μόλις 18000 κατοίκους. Θέλουμε να φάμε στο Kaffi Ilmur αλλά τελικά είναι κλειστό για την σεζόν. Οι επιλογές (για το πορτοφόλι μας) λίγες, οπότε καταλήγουμε σε έναν φούρνο/ζαχαροπλαστείο, το Kristjánsbakarí στο οποίο με μόλις 7 ευρώ επιλέξαμε την σούπα ημέρας, μια μανιταρόσουπα. Να σημειώσω ότι μπορείτε να φάτε όση θέλετε, οπότε είναι μια καλή επιλογή για να γεμίσετε το άδειο στομάχι σας. Το χιόνι πέφτει πυκνό και δυναμώνει όσο περνάει η ώρα.

Φτάνουμε στο ξενοδοχείο μας, το Akureyri H.I. Hostel, μια πολύ καλή και οικονομική επιλογή στα 42 ευρώ το δίκλινο χωρίς πρωινό. Κοινόχρηστη τουαλέτα και πάλι και το μόνο μέρος στο οποίο έπρεπε να στρώσουμε το κρεβάτι μόνοι μας και να χρησιμοποιήσουμε δίκες μας πετσέτες μπάνιου. Είχαμε προμηθευτεί πριν το ταξίδι μας πετσέτες microfiber για τα ζεστά μπάνια που θα κάναμε στην χώρα. Στεγνώνουν πολύ γρήγορα, είναι απορροφητικές και πολύ ελαφριές (σαν διαφήμιση ακούγομαι). Σε αντάλλαγμα είχαμε ένα μεγάλο δωμάτιο με κυκλικό παράθυρο και θέα, ενώ ο Ν με το μονόκλινο του ήταν σαν να βρίσκετε σε καμπίνα πλοίου
.
Η προειδοποιήσεις για τον καιρό είναι ιδιαίτερα ανησυχητικές, πολύ έντονα καιρικά φαινόμενα θα σαρώσουν αρχικά τα νότια της χώρας και θα καταλήξουν αργά την νύχτα πάνω από το Akureyri. Αντιγράφοντας απο το road.is έχουμε :
«οrange alert - A northerly storm or violent storm of 23-32 m/sec is forecast, with a severe snow storm. No travel possible»
.
Τρώμε το βραδινό μας στην πολύ μεγάλη και άρτια εξοπλισμένη κοινόχρηστη κουζίνα του ξενοδοχείου και ακούμε τον άνεμο να ενισχύεται. Απολαμβάνουμε μια παγωμένη
μπύρα στον εξωτερικό χώρο, κάτω από το υπόστεγο της αυλής στους -2 βαθμούς κελσίου. Το χιόνι και ο αέρας συνεχίζονται ενω η κίνηση μειώνεται στο ελάχιστο. Τα εκχιονιστικά πηγαίνουν συνεχώς πάνω κάτω, δίχως σταματημό. Αναρωτιόμαστε τι καιρό θα συναντήσουμε την επομένη και αν θα μπορέσουμε να ξεφύγουμε. Με τον αέρα να χτυπά αλύπητα τα γυμνά δέντρα, γίνεται χαμός. Το παίρνουμε απόφαση, το πολύ πολύ να παραμείνουμε εδώ και αύριο. Αφηνόμαστε σε έναν χαλαρό ύπνο…

Ξύπνημα, ντους και φόρτωμα του αυτοκίνητου με τα υπάρχοντα μας. Βρίσκουμε πολύ εύκολα τo Nesbraud ehf, τον φούρνο στον οποίο θα πάρουμε το πρωινό μας. Επιτρέπουμε στον εαυτό μας μια παύση μαζί με καφέδες, γλυκά και χάζεμα του καθαρού ουρανού που αναδεικνύει την πολύχρωμη ανατολή. Η Α συχνά αναπολεί τα kleina, ένα τηγανητό ζυμάρι με τέλεια γεύση. Επίσης υπάρχει ένας αυτοματοποιημένος πωλητής για να αγοράσεις ψωμί εκτός ωραρίου λειτουργίας!!


Αποφασίζουμε να συνεχίσουμε παραλιακά τον δρόμο για Akureyri, σε αντίθεση με τις προτάσεις του gps. Βέβαια έχουμε δει από νωρίς την κατάσταση του και βεβαιωθήκαμε ότι είναι προσπελάσιμος. Ευτυχώς αλλιώς θα έπρεπε να κάνουμε περίπου 100 χλμ παραπάνω και να ξαναδούμε τα ίδια μέρη.
Στις 9 το πρωί κατευθυνόμαστε ανατολικά προς τον χωμάτινο δρόμο 54 και μετά τον 59, ο οποίος είναι συνδυασμός διαφόρων επιφανειών. Ο πολύ καλός καιρός μας επιτρέπει να καταπίνουμε τα χιλιόμετρα χωρίς προβλήματα. Οι εναλλαγές στο περιβάλλον συνεχίζονται, λίμνες, θάλασσα, χιόνια, βουνά, άλογα και κάθε μισή ώρα ένα αυτοκίνητο μας επαναφέρει στην πραγματικότητα. Κάποιοι βράχοι βρίσκονται μέσα στο νερό, ο μύθος τους θέλει να είναι ξωτικά που πάγωσαν και έμειναν εκεί για πάντα!




Κάποιο άλογο ξεκουράζεται και για να περάσει η ώρα του, μετράει τα αυτοκίνητα που περνάνε από εκεί. Στην σελίδα http://www.road.is μπορείς να δεις μέχρι και πόσα αυτοκίνητα έχουν περάσει κάθε μέρα από όλους τους δρόμους. Για τον δικό μας, ήταν μόλις 39 οχήματα σε ένα ολόκληρο 24ωρο!



Χαϊδεύουμε για πρώτη φορά το περήφανο και μακρύτριχο Ισλανδικό άλογο. Κάποια ποζάρουν για τον περίεργο και αδηφάγο τουρίστα, με την ελπίδα να τους δώθει κάτι σε αντάλλαγμα. Έχουμε διαβάσει ότι οι ιδιοκτήτες τους δεν θέλουν τα άλογα τους να ζητιανεύουν μόλις αντικρίζουν τουρίστες, οπότε δεν τους δώσαμε κάτι (τσιφούτη



Μπαίνουμε στον δρόμο 68 για λίγο και μετά επιστρέφουμε στον 1. Ο ήλιος κρύβεται πίσω από ένα παχύ πέπλο, η ώρα δείχνει λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι αλλά δεν μπορείς να ξεχωρίσεις εαν είναι πρωί ή απόγευμα. Έχει αρκετή κίνηση, οι περισσότεροι οδηγοί ακολουθούν τον νόμο και τα 90χλμ/ώρα αν το επιτρέπει η κατάσταση των δρόμων. Κάποια φορτηγά και επαγγελματίες τουριστικών λεωφορείων τρέχουν λιγάαααακι παραπάνω.


Σε κάποια σημεία ο δρόμος «ζωντανεύει» από τον άνεμο ο οποίος σπρώχνει το χιόνι στο πλάι!


Ένα ταξίδι στο οποίο τον περισσότερο χρόνο θα τον περάσεις αμίλητος, απλά χαζεύοντας τριγύρω. Σχεδόν 6 ώρες και 360 χλμ αργότερα, βρισκόμαστε στο Akureyri, την πρωτεύουσα του βορρά. Πρόκειται για την δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της χώρας με μόλις 18000 κατοίκους. Θέλουμε να φάμε στο Kaffi Ilmur αλλά τελικά είναι κλειστό για την σεζόν. Οι επιλογές (για το πορτοφόλι μας) λίγες, οπότε καταλήγουμε σε έναν φούρνο/ζαχαροπλαστείο, το Kristjánsbakarí στο οποίο με μόλις 7 ευρώ επιλέξαμε την σούπα ημέρας, μια μανιταρόσουπα. Να σημειώσω ότι μπορείτε να φάτε όση θέλετε, οπότε είναι μια καλή επιλογή για να γεμίσετε το άδειο στομάχι σας. Το χιόνι πέφτει πυκνό και δυναμώνει όσο περνάει η ώρα.

Φτάνουμε στο ξενοδοχείο μας, το Akureyri H.I. Hostel, μια πολύ καλή και οικονομική επιλογή στα 42 ευρώ το δίκλινο χωρίς πρωινό. Κοινόχρηστη τουαλέτα και πάλι και το μόνο μέρος στο οποίο έπρεπε να στρώσουμε το κρεβάτι μόνοι μας και να χρησιμοποιήσουμε δίκες μας πετσέτες μπάνιου. Είχαμε προμηθευτεί πριν το ταξίδι μας πετσέτες microfiber για τα ζεστά μπάνια που θα κάναμε στην χώρα. Στεγνώνουν πολύ γρήγορα, είναι απορροφητικές και πολύ ελαφριές (σαν διαφήμιση ακούγομαι). Σε αντάλλαγμα είχαμε ένα μεγάλο δωμάτιο με κυκλικό παράθυρο και θέα, ενώ ο Ν με το μονόκλινο του ήταν σαν να βρίσκετε σε καμπίνα πλοίου

Η προειδοποιήσεις για τον καιρό είναι ιδιαίτερα ανησυχητικές, πολύ έντονα καιρικά φαινόμενα θα σαρώσουν αρχικά τα νότια της χώρας και θα καταλήξουν αργά την νύχτα πάνω από το Akureyri. Αντιγράφοντας απο το road.is έχουμε :
«οrange alert - A northerly storm or violent storm of 23-32 m/sec is forecast, with a severe snow storm. No travel possible»
Τρώμε το βραδινό μας στην πολύ μεγάλη και άρτια εξοπλισμένη κοινόχρηστη κουζίνα του ξενοδοχείου και ακούμε τον άνεμο να ενισχύεται. Απολαμβάνουμε μια παγωμένη


Last edited: