BASILISPAP
Member
- Μηνύματα
- 622
- Likes
- 3.518
- Επόμενο Ταξίδι
- Απο εδώ και από εκεί...
- Ταξίδι-Όνειρο
- ΝΖηλανδία,Περού,Κιργιστάν
Ημέρα 6 - 221χλμ
Η μέρα ξεκινά με το υπέροχο πρωινό, παρέα με τις αγελάδες και τα τυριά τους… Σήμερα ο δρόμος είναι κλειστός προς το Akureyri, ευτυχώς που εμείς πάμε και πάλι ανατολικά! Η καλή μας τύχη συνεχίζεται.

Πολύ σύντομα βλέπουμε αυτοκίνητα σταματημένα δίπλα στον δρόμο. Η πινακίδα λέει Hverir και πρόκειται για μια μεγάλη ηφαιστειογενής περιοχή με δραστήρια λάσπη, λιμνούλες και κόκκινο χώμα κάτω από το χιόνι. Ατμοί βγαίνουν από το έδαφος και σκεπάζουν τον αέρα δημιουργώντας ψευδαισθήσεις για το τι βλέπει το μάτι.

Ακολουθούμε τον δρόμο 1, παγωμένοι καταρράκτες περιμένουν την άνοδο της θερμοκρασίας για να συνεχίσουν το έργο τους. Όλοι οι δρόμοι για το εσωτερικό της χώρας είναι κλειστοί για όλο τον χειμώνα και αναρωτιέμαι πως θα είναι τα τοπία σε μια άλλη εποχή. Περνάμε πάνω από γέφυρες, ο ήλιος αντανακλάται στον πάγο και το νερό…
Μοιάζει σαν να έχει παγώσει ο χρόνος, ίσως έτσι να ήταν πριν από χιλιάδες χρόνια πάνω στην γη. Το μυαλό χαζεύει με τις εικόνες και τις αχανείς εκτάσεις!
Η Α αγκαλιά με τον Rough Guide, μας ενημερώνει για την κάθε περιοχή. Ο Ν λαγοκοιμάται με τα μάτια ανοιχτά και κάθε τόσο (μάταια) προσπαθεί να μας αποδείξει ότι ακούει…

Φτάνουμε και προσπερνάμε το Egilsstadir, οπού και θα διανυκτερεύσουμε απόψε. Για την ώρα, στόχος είναι το Seyðisfjörður (Seydisfjordur) το ομορφότερο χωριό της χώρας με 665 κατοίκους. Πρέπει να επιλέξεις τον δρόμο 93, δίπλα από ένα χιονοδρομικό κέντρο για να καταλήξεις εκεί. Ανεβαίνεις στο γυμνό βουνό και από ψηλά βλέπεις έναν βαθύ κόλπο (φιόρντ). Όλο αυτό καταλήγει σε ένα μικρό παραθαλάσσιο χωριό με πολύχρωμα σπιτάκια.
Πλησιάζοντας τις κατοικήσιμες περιοχές υπάρχει ραντάρ το οποίο σε ενημερώνει για την ταχύτητα του οχήματος σου. Χαμόγελο αν τρέχεις με κάτω από τα 50 χλμ/ώρα, ή αντιθέτως λυπημένη φάτσα αν τα υπερβαίνεις! Βρισκόμαστε στα Eastfjords, η περιοχή είναι ακόμη σχετικά άγρια και γνωστή για την πληθώρα των ζώων που φιλοξενεί.

Για άλλη μια φορά, νομίζουμε ότι έχουμε επιλογές και αναρωτιόμαστε για το που θα πάμε να φάμε η να πιούμε κάτι. Φτάσαμε εκεί γύρω στις 3 το μεσημέρι και τελικά όλα είναι κλειστά. Όλα, εκτός από ένα εναλλακτικό καφέ, το Babylon. Η διακόσμηση αποτελείται από πολλές γλάστρες με εξωτικά φυτά, χαλαρή μουσική και έναν φιλικό σκύλο. Χαλαρώνουμε πίσω από την μεγάλη βιτρίνα πίνοντας έναν καπουτσίνο και χαζεύοντας τα μάλλινα πλεκτά του ιδιοκτήτη. Εδώ το πλέξιμο δεν αποτελεί ταμπού, είναι χόμπι και προνόμιο και των ανδρών!
Περπατάμε για λίγο, βγάζοντας πολλές φωτογραφίες και απολαμβάνουμε την στιγμή.

Παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής και δεν μιλάμε για πολλή ώρα αναλογιζόμενοι τις εικόνες και την ηρεμία της περιοχής. Μια χώρα με πολύ λίγα δέντρα, λόγω της υλοτομίας, του άγονου εδάφους και των ιδιαίτερων καιρικών συνθήκων.
Κάτι που διάβασε η Α, για το μέγεθος των δασών στην χώρα.
- Τι κάνεις εαν χαθείς σε ένα Ισλανδικό δάσος; Σηκώνεσαι όρθιος!

Δίπλα από το Egilsstadir βρίσκεται η λίμνη Lagarfljót, ο μύθος λέει ότι κατοικείται από ένα θαλάσσιο τέρας, ξαδελφάκι του Loch Ness. Πάντως, δεν μας φανερώθηκε όσο και αν το ψάξαμε!

Φτάνουμε στο ξενοδοχείο μας, το Laufás Guesthouse με 44 ευρώ το δίκλινο χωρίς πρωινό. Αποφασίζουμε να χρησιμοποιήσουμε την κουζίνα και η Α φτιάχνει μια μακαρονάδα την οποία τρώμε στην τραπεζαρία συζητώντας με άλλους ενοίκους. Χαλαρώνουμε στο δωμάτιο μας, με μια μπύρα αγκαλιά και μπόλικη γλυκόριζα
. Αργότερα βγαίνω κάποιες φορές έξω αλλά, αν και οι συνθήκες είναι καλές, το Βόρειο σέλας είναι ντροπαλό.

Η μέρα ξεκινά με το υπέροχο πρωινό, παρέα με τις αγελάδες και τα τυριά τους… Σήμερα ο δρόμος είναι κλειστός προς το Akureyri, ευτυχώς που εμείς πάμε και πάλι ανατολικά! Η καλή μας τύχη συνεχίζεται.



Πολύ σύντομα βλέπουμε αυτοκίνητα σταματημένα δίπλα στον δρόμο. Η πινακίδα λέει Hverir και πρόκειται για μια μεγάλη ηφαιστειογενής περιοχή με δραστήρια λάσπη, λιμνούλες και κόκκινο χώμα κάτω από το χιόνι. Ατμοί βγαίνουν από το έδαφος και σκεπάζουν τον αέρα δημιουργώντας ψευδαισθήσεις για το τι βλέπει το μάτι.












Ακολουθούμε τον δρόμο 1, παγωμένοι καταρράκτες περιμένουν την άνοδο της θερμοκρασίας για να συνεχίσουν το έργο τους. Όλοι οι δρόμοι για το εσωτερικό της χώρας είναι κλειστοί για όλο τον χειμώνα και αναρωτιέμαι πως θα είναι τα τοπία σε μια άλλη εποχή. Περνάμε πάνω από γέφυρες, ο ήλιος αντανακλάται στον πάγο και το νερό…
Μοιάζει σαν να έχει παγώσει ο χρόνος, ίσως έτσι να ήταν πριν από χιλιάδες χρόνια πάνω στην γη. Το μυαλό χαζεύει με τις εικόνες και τις αχανείς εκτάσεις!
Η Α αγκαλιά με τον Rough Guide, μας ενημερώνει για την κάθε περιοχή. Ο Ν λαγοκοιμάται με τα μάτια ανοιχτά και κάθε τόσο (μάταια) προσπαθεί να μας αποδείξει ότι ακούει…





Φτάνουμε και προσπερνάμε το Egilsstadir, οπού και θα διανυκτερεύσουμε απόψε. Για την ώρα, στόχος είναι το Seyðisfjörður (Seydisfjordur) το ομορφότερο χωριό της χώρας με 665 κατοίκους. Πρέπει να επιλέξεις τον δρόμο 93, δίπλα από ένα χιονοδρομικό κέντρο για να καταλήξεις εκεί. Ανεβαίνεις στο γυμνό βουνό και από ψηλά βλέπεις έναν βαθύ κόλπο (φιόρντ). Όλο αυτό καταλήγει σε ένα μικρό παραθαλάσσιο χωριό με πολύχρωμα σπιτάκια.
Πλησιάζοντας τις κατοικήσιμες περιοχές υπάρχει ραντάρ το οποίο σε ενημερώνει για την ταχύτητα του οχήματος σου. Χαμόγελο αν τρέχεις με κάτω από τα 50 χλμ/ώρα, ή αντιθέτως λυπημένη φάτσα αν τα υπερβαίνεις! Βρισκόμαστε στα Eastfjords, η περιοχή είναι ακόμη σχετικά άγρια και γνωστή για την πληθώρα των ζώων που φιλοξενεί.






Για άλλη μια φορά, νομίζουμε ότι έχουμε επιλογές και αναρωτιόμαστε για το που θα πάμε να φάμε η να πιούμε κάτι. Φτάσαμε εκεί γύρω στις 3 το μεσημέρι και τελικά όλα είναι κλειστά. Όλα, εκτός από ένα εναλλακτικό καφέ, το Babylon. Η διακόσμηση αποτελείται από πολλές γλάστρες με εξωτικά φυτά, χαλαρή μουσική και έναν φιλικό σκύλο. Χαλαρώνουμε πίσω από την μεγάλη βιτρίνα πίνοντας έναν καπουτσίνο και χαζεύοντας τα μάλλινα πλεκτά του ιδιοκτήτη. Εδώ το πλέξιμο δεν αποτελεί ταμπού, είναι χόμπι και προνόμιο και των ανδρών!
Περπατάμε για λίγο, βγάζοντας πολλές φωτογραφίες και απολαμβάνουμε την στιγμή.

















Παίρνουμε τον δρόμο της επιστροφής και δεν μιλάμε για πολλή ώρα αναλογιζόμενοι τις εικόνες και την ηρεμία της περιοχής. Μια χώρα με πολύ λίγα δέντρα, λόγω της υλοτομίας, του άγονου εδάφους και των ιδιαίτερων καιρικών συνθήκων.
Κάτι που διάβασε η Α, για το μέγεθος των δασών στην χώρα.
- Τι κάνεις εαν χαθείς σε ένα Ισλανδικό δάσος; Σηκώνεσαι όρθιος!




Δίπλα από το Egilsstadir βρίσκεται η λίμνη Lagarfljót, ο μύθος λέει ότι κατοικείται από ένα θαλάσσιο τέρας, ξαδελφάκι του Loch Ness. Πάντως, δεν μας φανερώθηκε όσο και αν το ψάξαμε!



Φτάνουμε στο ξενοδοχείο μας, το Laufás Guesthouse με 44 ευρώ το δίκλινο χωρίς πρωινό. Αποφασίζουμε να χρησιμοποιήσουμε την κουζίνα και η Α φτιάχνει μια μακαρονάδα την οποία τρώμε στην τραπεζαρία συζητώντας με άλλους ενοίκους. Χαλαρώνουμε στο δωμάτιο μας, με μια μπύρα αγκαλιά και μπόλικη γλυκόριζα



Last edited: