taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προετοιμασία
- Ημέρα 1η, Σάββατο
- Ημέρα 2η, Κυριακή
- Ημέρα 3η, Δευτέρα
- Ημέρα 4η, Τρίτη
- Ημέρα 5η, Τετάρτη
- Ημέρα 6η, Πέμπτη
- Ημέρα 7η, Παρασκευή
- Ημέρα 8η, Σάββατο
- Ημέρα 9η, Κυριακή
- Ημέρα 10η, Δευτέρα
- Ημέρα 11η, Τρίτη
- Ημέρα 12η, Τετάρτη
- Ημέρα 13η, Πέμπτη
- Ημέρα 14η, Παρασκευή
- Ημέρα 15η, Σάββατο
- Φωτογραφίες
Η μέρα ξεκινάει με την πρώτη υπερπαραγωγή της, το μπουφέ του πρωινού στο ξενοδοχείο. Στις 10, έχουμε ραντεβού! Μετά από μικρή καθυστέρηση και 2-3 τηλεφωνήματα, το van που θα μας παραλάβει από το ξενοδοχείο, από το ειδικό lobby που διαθέτει το τελευταίο για τα tour pickups, επιτέλους εμφανίζεται. Μπαίνουμε μέσα, και μετά από στάσεις σε 2 ακόμη ξενοδοχεία, όπου αποκτήσαμε και κάποιους συνεπιβάτες, ξεκινάμε για το Boulder City, ένα μικρό χωριό που κτίστηκε για να στεγάσει τον κόσμο που δούλευε στην κατασκευή του Hoover Dam. Μια όαση πρασίνου μέσα στην έρημο της Νεβάδα, δε θα μας απασχολήσει και πολύ – το επισκεπτόμαστε μόνο και μόνο για το αεροδρόμιό του.
Το van μας αφήνει μπροστά από το υποτυπώδες terminal, και πάμε στο check-in. Εκεί, οι άνθρωποι της Papillion Helicopters & Grand Canyon Airways μας υποδέχονται. Τους λέμε τα ονόματά μας, μας βρίσκουν στο σύστημα, ΔΕ μας ρωτάνε τι γλώσσες μιλάμε (αυτό κρατήστε το για παρακάτω), ΔΕ μας ζητάνε διαβατήρια / identification, μας ζυγίζουν (…) και μας δίνουν τα (χειρόγραφα) boarding passes για τις πτήσεις μας. Περνάμε σε ένα χώρο αναμονής, και μετά από λίγο μας φωνάζουν να περάσουμε στο αεροπλάνο. Χωρίς κανένα έλεγχο ασφαλείας (ούτε metal detectors ούτε τίποτα) μπαίνουμε σε ένα μικρό λεωφορείο που μας μεταφέρει στο αεροπλάνο μας.

Προτού επιβιβαστούμε, βγάζουμε μια αναμνηστική φωτογραφία μπροστά από το N148SA, ένα Dehavilland DHC-6-300 της Scenic Airlines. Είναι ένα πολύ μικρό ελικοφόρο αεροπλάνο, διαμορφωμένο με τεράστια παράθυρα αλλά και μικροσκοπικά καθίσματα (ευτυχώς ήμουν στο μοναδικό κάθισμα του αεροσκάφους που ήταν στοιχειωδώς ευρύχωρο…).
Ο 3-σε-1 συγκυβερνήτης/αεροσυνοδός/ξεναγός που πετάει μαζί μας, φροντίζει να βάλουμε όλοι τις ζώνες ασφαλείας μας, και τα ακουστικά μας, από τα οποία παρέχεται ξενάγηση σε 4 διαφορετικές γλώσσες. Για τη συγκεκριμένη πτήση, η ξενάγηση θα είναι σε Αγγλικά, Γαλλικά, Κορεάτικα και… Ελληνικά (προφανώς διαλέγουν με βάση τις εθνικότητες των επιβατών). Δεν έχει σημασία που μπέρδεψαν τις κασέτες και στην επιλογή 4 η ξενάγηση ήταν στα Ιταλικά, τουλάχιστον προσπάθησαν να έχουν και τη δική μας γλώσσα.
Το αεροπλάνο απογειώνεται, και εμείς συνειδητοποιούμε με τρόμο ότι έχουμε και πάλι το πρόβλημα που είχαμε στην πτήση για Βερολίνο το Γενάρη… Η Μ. φοβάται. Έχει αλλάξει χρώμα, έχει γαντζωθεί στο πάτωμα και στο Β., και σχεδόν τρέμει. Και όσο ο άνεμος προκαλεί μικροδονήσεις στο ελαφρύ αεροπλάνο, τόσο περισσότερο φοβάται. Δεν παρατηρεί καν το εκπληκτικό σκηνικό που απλώνεται κάτω μας.

Πετάμε πρώτα πάνω το Hoover dam, στα σύνορα Nevada-Arizona, ένα τεράστιο υδροηλεκτρικό φράγμα του 1935, που αρχικά φτιάχτηκε για να ελέγξει τις πλημμύρες του ποταμού Colorado, και σήμερα παράγει ένα μικρό μέρος από τις τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικού ρεύματος που καταναλώνει το Las Vegas. Στη συνέχεια, ακολουθεί η Lake Mead, η τεχνητή λίμνη που σχηματίζουν τα νερά του Colorado river που σταματάει το Hoover dam. Η λίμνη εκτείνεται για 180 χιλιόμετρα ακόμη πάνω στην κοιλάδα του ποταμού, παρέχοντας πόσιμο νερό στο Las Vegas και σε μεγάλο μέρος από τη Νότια California. Λόγω της υπεράντλησης, η στάθμη της σήμερα έχει κατέβει επικίνδυνα.

Η πτήση συνεχίζεται, και φτάνουμε κάποια στιγμή να βλέπουμε λίγο από το Grand Canyon. Προτού το χορτάσουμε, όμως, είναι ώρα για την προσγείωση. Προσγειωνόμαστε, και πηγαίνουμε στο terminal του Grand Canyon West, και πάνω που προσπαθούμε να συνεφέρουμε τη Μ, εκπρόσωπος της εταιρίας μας ενημερώνει ότι η συνέχεια της πτήσης μας θα έχει μια μικρή καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών. Όχι η καλύτερη δυνατή είδηση για τη συγκεκριμένη συγκυρία, αλλά… Με τα πολλά συνέρχεται, και μετά από ένα καφέ στο πόδι και σουβενιράκια από τους ινδιάνους που λειτουργούν το αεροδρόμιο (βρίσκεται σε εδάφη που ανήκουν στη φυλή τους…), είναι ώρα για την επόμενη πτήση. Θα μπούμε σε ελικόπτερο, και θα κατέβουμε μ’ αυτό στα βάθη του φαραγγιού, όπου θα κάνουμε βαρκάδα στον Colorado river.

Πηγαίνουμε στο ελικοδρόμιο, όπου ο συνοδός εδάφους της εταιρίας, με το manifest στο χέρι, μας ενημερώνει ότι αφενός η πτήση θα είναι πριβέ για μας, αφετέρου ότι οι θέσεις μας είναι προκαθορισμένες, βάση του σωματικού μας βάρους (γι αυτό και το ζύγισμα), και για την ασφάλεια της πτήσης δεν επιτρέπεται να αλλάξουμε θέσεις. Δίπλα μας τα 3 ελικοδρόμια δουλεύουν πυρετωδώς, με ελικόπτερα να πηγαινοφέρνουν συνεχώς κόσμο. Προσπαθούμε να χαλαρώσουμε λίγο ακόμη τη Μ., έως ότου διαπιστώνουμε ότι η θέση της δεν είναι μαζί μας στην κύρια καμπίνα του ελικοπτέρου, αλλά μπροστά, μαζί με τον πιλότο… Με τρόμο ανεβαίνουμε στο ελικόπτερο, ελπίζοντας όσο μπορούμε να μην τραβήξει κανένα τυχαίο μοχλό η Μ. πάνω στον πανικό της και έχουμε άλλα… Ο συνοδός εδάφους μας δίνει και το manifest της επιστροφής μας για να το δώσουμε στον κάτω συνοδό, και κλείνει την πόρτα.

Το ελικόπτερο απογειώνεται, οι φωτογραφικές παίρνουν φωτιά, και κατεβαίνουμε μέσα στο grand canyon. Η είσοδος μας στο φαράγγι είναι επιβλητική, όπως και η οριζόντια πορεία μέχρι το ελικοδρόμιο προορισμού.
Προσγειωνόμαστε, και εκεί που περιμέναμε να δούμε μια πράσινη από το φόβο Μ., βλέπουμε ένα σχεδόν ανεξίτηλο χαμόγελο στο πρόσωπό της. Η εικόνα του grand canyon από το πιλοτήριο, και η μαγική στιγμή της εισόδου στο φαράγγι, την είχε γοητεύσει και συνεπάρει τόσο πολύ, που ξέχασε το φόβο, ηρέμησε και όλα ήταν περίφημα…

Συνεχίζουμε με τα πόδια από το ελικοδρόμιο ως την κοίτη του ποταμού, όπου μια επίπεδη βάρκα (pontoon boat) μας περιμένει, επιπλέοντας πάνω στα καφέ νερά. Επιβιβαζόμαστε, και ο βαρκάρης μας κάνει μια βόλτα στο ποτάμι, όπου επίσης οι φωτογραφικές δουλεύουν ασταμάτητα, μας δείχνει κάποια σημεία ενδιαφέροντος, απαντάει στις απορίες μας, και μας επιστρέφει στην αποβάθρα.
Ξεκουραζόμαστε για λίγα λεπτά σε ένα ξύλινο υπόστεγο ως την πτήση της επιστροφής, και παίρνουμε πάλι το ελικόπτερο. Μια από τα ίδια και για την πτήση αυτή. Μόλις φτάνουμε, μια κυρία μας παίρνει από το ελικοδρόμιο και μας οδηγεί σε ένα πούλμαν που περιμένει εμάς για να αναχωρήσει.

Το πούλμαν μας αφήνει στο Guano Point, ένα παρατηρητήριο πάνω στην άκρη του γκρεμού του Grand Canyon, που μας χαρίζει τέλειες εικόνες, ώστε να δούμε το grand canyon κι από αυτή την επίσης θεαματική οπτική γωνία. Σώζονται και τα απομεινάρια ενός ανυψωτήρα, που χρησιμοποιούσαν κάποτε για να μεταφέρει γκουανό από μια σπηλιά νυκτερίδων λίγο πιο κάτω. Το γκουανό είναι ένα μείγμα αποσυνθεμένων περιττωμάτων και πτωμάτων θαλάσσιων πουλιών ή νυκτερίδων, που η ιδιάζουσα σύστασή του το είχε κάνει πολύτιμο το 19ο αιώνα, ώσπου εξαντλήθηκαν τα αποθέματά του παγκοσμίως. Όταν το γκουανό εξαντλήθηκε κι εδώ, ο ανυψωτήρας εγκαταλείφθηκε. Όταν όμως βρίσκεσαι εδώ, πάνω στο χείλος του Grand Canyon, λίγη σημασία έχει η βιομηχανική ιστορία... Οι φωτογραφικές μηχανές οργιάζουν, τα ελικόπτερα στο βάθος του καναλιού ανεβοκατεβαίνουν ασταμάτητα, και ήρθε η ώρα κι εμείς να επιστρέψουμε...
Λίγο πριν πάρουμε το πούλμαν της επιστροφής, το πρόγραμμα έχει και λίγο παραδοσιακό ινδιάνικο φαγητό (κρέας σε.. ίνες, φασόλια και καλαμπόκι), από μια ειδική καντίνα που έχουν στήσει οι ινδιάνοι της περιοχής, με τραπεζάκια κάτω από μια τέντα (συνημμένη φωτογραφία). Επιβιβαζόμαστε και πάλι στο πούλμαν, αεροδρόμιο, και πτήση επιστροφής, με το ίδιο αεροπλάνο, ίδιες θέσεις, ίδιους συνεπιβάτες και ίδιες γλώσσες στην περιγραφή. Και πάνω που πιστεύαμε ότι το πρόβλημα της Μ. ήταν πια ιστορία, ξανακάνει την εμφάνισή του… Αλλά τα καταφέρνουμε, φτάνουμε και πάλι στο boulder city, παίρνουμε τα αναμνηστικά μας, και ανεβαίνουμε στο πούλμαν, για την επιστροφή στο ξενοδοχείο.
Είμαστε πολύ κουρασμένοι, όχι τόσο σωματικά όσο πνευματικά, είναι αδύνατον να χωνέψουμε τόσο γρήγορα όλη αυτή την εμπειρία. Στη διαδρομή, όμως, ανακτούμε τις δυνάμεις μας, και πειθαναγκάζουμε τους εαυτούς μας να συνεχίσουν. Λέμε στον οδηγό να μη μας αφήσει στο ξενοδοχείο μας, αλλά σε ένα άλλο, στο Mandalay Bay, στη νότια άκρη του strip, για να συνεχίσουμε από κει το Casino-hopping…

Ο χρόνος στα ξενοδοχεία του Vegas περνάει ευχάριστα… Mandalay Bay (με παραλία και τεχνητά κύματα για surf, στη μέση της ερήμου), Luxor (μια μεγάλη πυραμίδα για το casino και πύργοι γύρω-γύρω για τα δωμάτια), Excalibur (στην αυλή του βασιλιά Αρθούρου..) και New York – New York, η νύκτα μας βρίσκει και πάλι στο MGM Grand, απ΄ όπου παίρνουμε και πάλι το monorail για το ξενοδοχείο μας. Μετά από λίγη ξεκούραση (μετά την πνευματική, επήλθε και η σωματική κόπωση), βγαίνουμε και πάλι στην πόλη.

Επισκεπτόμαστε και πάλι το Mirage και το Treasure Island, αλλά λόγω των ισχυρών ανέμων, ούτε το σόου με τις σειρήνες του TI, ούτε η έκρηξη του ηφαιστείου στο Mirage θα πραγματοποιηθούν σήμερα. Τζάμπα περιμένουμε, μαζί με μερικές εκατοντάδες κόσμο ακόμα.
Είναι 21:45, αλλά ο φημισμένος μπουφές στο Bellagio, που θέλαμε να δοκιμάσουμε, έχει ήδη σταματήσει να δέχεται κόσμο από τις 21:30. Καταλήγουμε σε ένα μικρό εστιατόριο του Caesars Palace, ονόματι Serendipity 3, ακριβώς μπροστά από το ξενοδοχείο με τραπεζάκια έξω δίπλα στη strip. Το φαγητό δεν ήταν τίποτα φοβερό, και το people watching θα μπορούσε να είναι καλύτερο (τα τραπέζια είναι σε υπερυψωμένη βεράντα που δεν επιτρέπει και πάρα πολλά), αλλά εν τούτοις η εικόνα του Vegas με τα πολύχρωμα λαμπιόνια και τον κόσμο να πηγαινοέρχεται είναι παντού. Μετά το - μέτριο - φαγητό, κάνουμε μια ακόμα βραδινή βόλτα στη Strip, και πίσω για ύπνο… Έχουμε χιλιόμετρα πάλι αύριο, και θέλει και καλή προετοιμασία, γιατί θα κάνουμε ταξίδι στην κόλαση….

Το van μας αφήνει μπροστά από το υποτυπώδες terminal, και πάμε στο check-in. Εκεί, οι άνθρωποι της Papillion Helicopters & Grand Canyon Airways μας υποδέχονται. Τους λέμε τα ονόματά μας, μας βρίσκουν στο σύστημα, ΔΕ μας ρωτάνε τι γλώσσες μιλάμε (αυτό κρατήστε το για παρακάτω), ΔΕ μας ζητάνε διαβατήρια / identification, μας ζυγίζουν (…) και μας δίνουν τα (χειρόγραφα) boarding passes για τις πτήσεις μας. Περνάμε σε ένα χώρο αναμονής, και μετά από λίγο μας φωνάζουν να περάσουμε στο αεροπλάνο. Χωρίς κανένα έλεγχο ασφαλείας (ούτε metal detectors ούτε τίποτα) μπαίνουμε σε ένα μικρό λεωφορείο που μας μεταφέρει στο αεροπλάνο μας.


Προτού επιβιβαστούμε, βγάζουμε μια αναμνηστική φωτογραφία μπροστά από το N148SA, ένα Dehavilland DHC-6-300 της Scenic Airlines. Είναι ένα πολύ μικρό ελικοφόρο αεροπλάνο, διαμορφωμένο με τεράστια παράθυρα αλλά και μικροσκοπικά καθίσματα (ευτυχώς ήμουν στο μοναδικό κάθισμα του αεροσκάφους που ήταν στοιχειωδώς ευρύχωρο…).
Ο 3-σε-1 συγκυβερνήτης/αεροσυνοδός/ξεναγός που πετάει μαζί μας, φροντίζει να βάλουμε όλοι τις ζώνες ασφαλείας μας, και τα ακουστικά μας, από τα οποία παρέχεται ξενάγηση σε 4 διαφορετικές γλώσσες. Για τη συγκεκριμένη πτήση, η ξενάγηση θα είναι σε Αγγλικά, Γαλλικά, Κορεάτικα και… Ελληνικά (προφανώς διαλέγουν με βάση τις εθνικότητες των επιβατών). Δεν έχει σημασία που μπέρδεψαν τις κασέτες και στην επιλογή 4 η ξενάγηση ήταν στα Ιταλικά, τουλάχιστον προσπάθησαν να έχουν και τη δική μας γλώσσα.
Το αεροπλάνο απογειώνεται, και εμείς συνειδητοποιούμε με τρόμο ότι έχουμε και πάλι το πρόβλημα που είχαμε στην πτήση για Βερολίνο το Γενάρη… Η Μ. φοβάται. Έχει αλλάξει χρώμα, έχει γαντζωθεί στο πάτωμα και στο Β., και σχεδόν τρέμει. Και όσο ο άνεμος προκαλεί μικροδονήσεις στο ελαφρύ αεροπλάνο, τόσο περισσότερο φοβάται. Δεν παρατηρεί καν το εκπληκτικό σκηνικό που απλώνεται κάτω μας.


Πετάμε πρώτα πάνω το Hoover dam, στα σύνορα Nevada-Arizona, ένα τεράστιο υδροηλεκτρικό φράγμα του 1935, που αρχικά φτιάχτηκε για να ελέγξει τις πλημμύρες του ποταμού Colorado, και σήμερα παράγει ένα μικρό μέρος από τις τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικού ρεύματος που καταναλώνει το Las Vegas. Στη συνέχεια, ακολουθεί η Lake Mead, η τεχνητή λίμνη που σχηματίζουν τα νερά του Colorado river που σταματάει το Hoover dam. Η λίμνη εκτείνεται για 180 χιλιόμετρα ακόμη πάνω στην κοιλάδα του ποταμού, παρέχοντας πόσιμο νερό στο Las Vegas και σε μεγάλο μέρος από τη Νότια California. Λόγω της υπεράντλησης, η στάθμη της σήμερα έχει κατέβει επικίνδυνα.

Η πτήση συνεχίζεται, και φτάνουμε κάποια στιγμή να βλέπουμε λίγο από το Grand Canyon. Προτού το χορτάσουμε, όμως, είναι ώρα για την προσγείωση. Προσγειωνόμαστε, και πηγαίνουμε στο terminal του Grand Canyon West, και πάνω που προσπαθούμε να συνεφέρουμε τη Μ, εκπρόσωπος της εταιρίας μας ενημερώνει ότι η συνέχεια της πτήσης μας θα έχει μια μικρή καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών. Όχι η καλύτερη δυνατή είδηση για τη συγκεκριμένη συγκυρία, αλλά… Με τα πολλά συνέρχεται, και μετά από ένα καφέ στο πόδι και σουβενιράκια από τους ινδιάνους που λειτουργούν το αεροδρόμιο (βρίσκεται σε εδάφη που ανήκουν στη φυλή τους…), είναι ώρα για την επόμενη πτήση. Θα μπούμε σε ελικόπτερο, και θα κατέβουμε μ’ αυτό στα βάθη του φαραγγιού, όπου θα κάνουμε βαρκάδα στον Colorado river.

Πηγαίνουμε στο ελικοδρόμιο, όπου ο συνοδός εδάφους της εταιρίας, με το manifest στο χέρι, μας ενημερώνει ότι αφενός η πτήση θα είναι πριβέ για μας, αφετέρου ότι οι θέσεις μας είναι προκαθορισμένες, βάση του σωματικού μας βάρους (γι αυτό και το ζύγισμα), και για την ασφάλεια της πτήσης δεν επιτρέπεται να αλλάξουμε θέσεις. Δίπλα μας τα 3 ελικοδρόμια δουλεύουν πυρετωδώς, με ελικόπτερα να πηγαινοφέρνουν συνεχώς κόσμο. Προσπαθούμε να χαλαρώσουμε λίγο ακόμη τη Μ., έως ότου διαπιστώνουμε ότι η θέση της δεν είναι μαζί μας στην κύρια καμπίνα του ελικοπτέρου, αλλά μπροστά, μαζί με τον πιλότο… Με τρόμο ανεβαίνουμε στο ελικόπτερο, ελπίζοντας όσο μπορούμε να μην τραβήξει κανένα τυχαίο μοχλό η Μ. πάνω στον πανικό της και έχουμε άλλα… Ο συνοδός εδάφους μας δίνει και το manifest της επιστροφής μας για να το δώσουμε στον κάτω συνοδό, και κλείνει την πόρτα.

Το ελικόπτερο απογειώνεται, οι φωτογραφικές παίρνουν φωτιά, και κατεβαίνουμε μέσα στο grand canyon. Η είσοδος μας στο φαράγγι είναι επιβλητική, όπως και η οριζόντια πορεία μέχρι το ελικοδρόμιο προορισμού.
Προσγειωνόμαστε, και εκεί που περιμέναμε να δούμε μια πράσινη από το φόβο Μ., βλέπουμε ένα σχεδόν ανεξίτηλο χαμόγελο στο πρόσωπό της. Η εικόνα του grand canyon από το πιλοτήριο, και η μαγική στιγμή της εισόδου στο φαράγγι, την είχε γοητεύσει και συνεπάρει τόσο πολύ, που ξέχασε το φόβο, ηρέμησε και όλα ήταν περίφημα…



Συνεχίζουμε με τα πόδια από το ελικοδρόμιο ως την κοίτη του ποταμού, όπου μια επίπεδη βάρκα (pontoon boat) μας περιμένει, επιπλέοντας πάνω στα καφέ νερά. Επιβιβαζόμαστε, και ο βαρκάρης μας κάνει μια βόλτα στο ποτάμι, όπου επίσης οι φωτογραφικές δουλεύουν ασταμάτητα, μας δείχνει κάποια σημεία ενδιαφέροντος, απαντάει στις απορίες μας, και μας επιστρέφει στην αποβάθρα.
Ξεκουραζόμαστε για λίγα λεπτά σε ένα ξύλινο υπόστεγο ως την πτήση της επιστροφής, και παίρνουμε πάλι το ελικόπτερο. Μια από τα ίδια και για την πτήση αυτή. Μόλις φτάνουμε, μια κυρία μας παίρνει από το ελικοδρόμιο και μας οδηγεί σε ένα πούλμαν που περιμένει εμάς για να αναχωρήσει.


Το πούλμαν μας αφήνει στο Guano Point, ένα παρατηρητήριο πάνω στην άκρη του γκρεμού του Grand Canyon, που μας χαρίζει τέλειες εικόνες, ώστε να δούμε το grand canyon κι από αυτή την επίσης θεαματική οπτική γωνία. Σώζονται και τα απομεινάρια ενός ανυψωτήρα, που χρησιμοποιούσαν κάποτε για να μεταφέρει γκουανό από μια σπηλιά νυκτερίδων λίγο πιο κάτω. Το γκουανό είναι ένα μείγμα αποσυνθεμένων περιττωμάτων και πτωμάτων θαλάσσιων πουλιών ή νυκτερίδων, που η ιδιάζουσα σύστασή του το είχε κάνει πολύτιμο το 19ο αιώνα, ώσπου εξαντλήθηκαν τα αποθέματά του παγκοσμίως. Όταν το γκουανό εξαντλήθηκε κι εδώ, ο ανυψωτήρας εγκαταλείφθηκε. Όταν όμως βρίσκεσαι εδώ, πάνω στο χείλος του Grand Canyon, λίγη σημασία έχει η βιομηχανική ιστορία... Οι φωτογραφικές μηχανές οργιάζουν, τα ελικόπτερα στο βάθος του καναλιού ανεβοκατεβαίνουν ασταμάτητα, και ήρθε η ώρα κι εμείς να επιστρέψουμε...
Λίγο πριν πάρουμε το πούλμαν της επιστροφής, το πρόγραμμα έχει και λίγο παραδοσιακό ινδιάνικο φαγητό (κρέας σε.. ίνες, φασόλια και καλαμπόκι), από μια ειδική καντίνα που έχουν στήσει οι ινδιάνοι της περιοχής, με τραπεζάκια κάτω από μια τέντα (συνημμένη φωτογραφία). Επιβιβαζόμαστε και πάλι στο πούλμαν, αεροδρόμιο, και πτήση επιστροφής, με το ίδιο αεροπλάνο, ίδιες θέσεις, ίδιους συνεπιβάτες και ίδιες γλώσσες στην περιγραφή. Και πάνω που πιστεύαμε ότι το πρόβλημα της Μ. ήταν πια ιστορία, ξανακάνει την εμφάνισή του… Αλλά τα καταφέρνουμε, φτάνουμε και πάλι στο boulder city, παίρνουμε τα αναμνηστικά μας, και ανεβαίνουμε στο πούλμαν, για την επιστροφή στο ξενοδοχείο.
Είμαστε πολύ κουρασμένοι, όχι τόσο σωματικά όσο πνευματικά, είναι αδύνατον να χωνέψουμε τόσο γρήγορα όλη αυτή την εμπειρία. Στη διαδρομή, όμως, ανακτούμε τις δυνάμεις μας, και πειθαναγκάζουμε τους εαυτούς μας να συνεχίσουν. Λέμε στον οδηγό να μη μας αφήσει στο ξενοδοχείο μας, αλλά σε ένα άλλο, στο Mandalay Bay, στη νότια άκρη του strip, για να συνεχίσουμε από κει το Casino-hopping…





Ο χρόνος στα ξενοδοχεία του Vegas περνάει ευχάριστα… Mandalay Bay (με παραλία και τεχνητά κύματα για surf, στη μέση της ερήμου), Luxor (μια μεγάλη πυραμίδα για το casino και πύργοι γύρω-γύρω για τα δωμάτια), Excalibur (στην αυλή του βασιλιά Αρθούρου..) και New York – New York, η νύκτα μας βρίσκει και πάλι στο MGM Grand, απ΄ όπου παίρνουμε και πάλι το monorail για το ξενοδοχείο μας. Μετά από λίγη ξεκούραση (μετά την πνευματική, επήλθε και η σωματική κόπωση), βγαίνουμε και πάλι στην πόλη.

Επισκεπτόμαστε και πάλι το Mirage και το Treasure Island, αλλά λόγω των ισχυρών ανέμων, ούτε το σόου με τις σειρήνες του TI, ούτε η έκρηξη του ηφαιστείου στο Mirage θα πραγματοποιηθούν σήμερα. Τζάμπα περιμένουμε, μαζί με μερικές εκατοντάδες κόσμο ακόμα.
Είναι 21:45, αλλά ο φημισμένος μπουφές στο Bellagio, που θέλαμε να δοκιμάσουμε, έχει ήδη σταματήσει να δέχεται κόσμο από τις 21:30. Καταλήγουμε σε ένα μικρό εστιατόριο του Caesars Palace, ονόματι Serendipity 3, ακριβώς μπροστά από το ξενοδοχείο με τραπεζάκια έξω δίπλα στη strip. Το φαγητό δεν ήταν τίποτα φοβερό, και το people watching θα μπορούσε να είναι καλύτερο (τα τραπέζια είναι σε υπερυψωμένη βεράντα που δεν επιτρέπει και πάρα πολλά), αλλά εν τούτοις η εικόνα του Vegas με τα πολύχρωμα λαμπιόνια και τον κόσμο να πηγαινοέρχεται είναι παντού. Μετά το - μέτριο - φαγητό, κάνουμε μια ακόμα βραδινή βόλτα στη Strip, και πίσω για ύπνο… Έχουμε χιλιόμετρα πάλι αύριο, και θέλει και καλή προετοιμασία, γιατί θα κάνουμε ταξίδι στην κόλαση….
Attachments
-
135,5 KB Προβολές: 3.443