taver
Member
- Μηνύματα
- 12.691
- Likes
- 30.254
- Ταξίδι-Όνειρο
- Iles Kerguelen
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Προετοιμασία
- Ημέρα 1η, Σάββατο
- Ημέρα 2η, Κυριακή
- Ημέρα 3η, Δευτέρα
- Ημέρα 4η, Τρίτη
- Ημέρα 5η, Τετάρτη
- Ημέρα 6η, Πέμπτη
- Ημέρα 7η, Παρασκευή
- Ημέρα 8η, Σάββατο
- Ημέρα 9η, Κυριακή
- Ημέρα 10η, Δευτέρα
- Ημέρα 11η, Τρίτη
- Ημέρα 12η, Τετάρτη
- Ημέρα 13η, Πέμπτη
- Ημέρα 14η, Παρασκευή
- Ημέρα 15η, Σάββατο
- Φωτογραφίες
Παρασκευή πρωί αισίως, και η μέρα ξεκινά με το πιο λιτό πρωινό του ταξιδιού. Το πρωινό που προσφέρει το motel μας, απλά είναι χάλια. Ίσως και να είχαμε συνηθίσει στα λουκάνικα και τις ομελέτες του Hilton, αλλά πολύ μας κακόπεσε. Δεν είναι μόνο ότι είναι λιτό, είναι κι ο εφιάλτης του διαβητικού: δεν προσφέρεται τίποτα που να μην είναι τίγκα στη ζάχαρη. Πόσα γλυκάκια να φάει κανείς?

Μετά το breakfast, φορτώνουμε πάλι στο αυτοκίνητο τα λιγοστά πράγματα που κατεβάσαμε, και ξεκινάμε. Πρώτη στάση, φυσικά, το κέντρο/λιμάνι του Monterey. Έχει ένα μεγάλο parking στο λιμανάκι, όπου αφήνουμε το αυτοκίνητο. Πάμε πρώτα μια βόλτα στις προβλήτες, που γεμάτο ψαρόβαρκες και μικρά σκάφη, είναι η αυθεντική εικόνα ενός Αμερικάνικου Fisherman’s wharf. Εδώ βρωμάει ψαρίλα, η προβλήτα είναι γεμάτη κουτσουλιές από γλάρους, ενώ σε ένα υπόστεγο πιο κάτω κάποιοι ξεδιαλέγουν την ψαριά της ημέρας. Πιο κάτω, κάποιος ταΐζει τους θαλάσσιους λέοντες, οι οποίοι χμ.. σκυλοβρωμάνε, αλλά κρατάμε τη μύτη και τους πλησιάζουμε. Μετά από λίγο χαζολόγημα με τα ψαράκια και πολλές φωτογραφίες, επιστρέφουμε στη στεριά.

Δίπλα στην προβλήτα, ξεκινάει μια μικρή παραλία, και τα μηχανήματα καθαρισμού είναι σήμερα επί το έργο. Από την άλλη πλευρά, μέσα στο λιμανάκι, οι βάρκες και τα φουσκωτά είναι παρατεταγμένες πάνω σε ήρεμα νερά. Στην άλλη άκρη του λιμανιού, η προβλήτα είναι πιο τουριστική, με μαγαζάκια και εστιατόρια, μια παραλλαγή της pier39 του San Francisco, χωρίς τις ορδές. Αφού τα περπατάμε όλα αυτά, κάνουμε και μια βόλτα στην πόλη, σταματάμε να ψωνίσουμε μπισκοτάκια και λοιπά υποκατάστατα του πρωινού που δεν πήραμε (σας είπα ότι το banana nut muffin των Walgreens είναι καταπληκτικό?), και ξεκινάμε.

Επόμενη στάση, το ενυδρείο του Monterey. Εγώ έχω σοβαρές ενστάσεις στο να περάσουμε την ώρα μας βλέποντας ψάρια (λες και δεν έχει ψάρια στην Ελλάδα). Αλλά υποκύπτω, θα τους κάνω το χατίρι. Φτάνουμε, παρκάρουμε, βάζουμε ότι ψιλά είχαμε στο παρκόμετρο (ευτυχώς δεν είχαμε πολλά)… Ώσπου βλέπουμε στην είσοδο μια ουρά ~100 μέτρων. Και βέβαια, όπου φύγει-φύγει. Προτού φύγουμε, περπατάμε λίγο στην παραλία του Pacific Grove.
Ίσα που προλαβαίνουμε το παρκόμετρο, και ξεκινάμε για Pebble beach, και το περίφημο 17-mile drive. Το όνομα ίσως παραπλανεί, δεν πρόκειται (μόνο) για παραλία, αλλά για μια τεράστια έκταση, και μια ανώνυμη εταιρία που την εκμεταλλεύεται. Η κύρια πηγή εσόδων τους δεν είμαστε εμείς οι επισκέπτες, αλλά τα γελοιωδώς πανάκριβα resorts που βρίσκονται εδώ, και τα 4 παραθαλάσσια γήπεδα του γκολφ, που θεωρούνται τα καλύτερα στις ΗΠΑ. Εδώ είναι που κλείνονται οι μεγάλες συμφωνίες, είτε με τους 20χρονους CEO της Silicon Valley, είτε με τους αστέρες του Χόλυγουντ, είτε γενικώς από αυτούς που μπορούν να πληρώσουν για να παίζουν εδώ… Το 17-mile drive, πάλι, είναι όνομα δρόμου: Ο ένας (μεγάλος) δρόμος που στριφογυρνάει όλη την περιοχή του Pebble beach, από τη θάλασσα μέχρι πάνω στους λόφους.

Πληρώνουμε και είσοδο (ο δρόμος είναι ιδιωτικός), αλλά κάθε τρεις και λίγο μια εικόνα σούπερ, καλύτερη από την προηγούμενη, μας καλεί να σταματήσουμε, και να πάρουν μπρος οι φωτογραφικές. Οι παραλίες εναλλάσσονται, πότε βραχώδεις και πότε με άμμο. Άλλα μέρη έχουν να πουν μια ενδιαφέρουσα ιστορία, άλλα έχουν ιδιαίτερο ρόλο για τη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής, κι άλλα είναι απλώς μια ζωγραφιά. Το Spanish bay, τα γήπεδα του γκολφ, το point joe, το china rock, το bird rock, το seal rock, το cypress point, το lone cypress, το ghost tree, κ.α., είναι όλα καλά οργανωμένα παρατηρητήρια, με θέσεις στάθμευσης, επιγραφές με πληροφορίες, και, ας το επαναλάβω, μια φοβερή και τρομερή εικόνα. Δεν τα περιγράφω ένα-ένα γιατί θα θέλαμε τόμους. Καθένα έχει κάτι μοναδικό. Εντάξει, κάποια είναι και λίγο τραβηγμένα (όχι, κύριοι της Pebble beach, το ghost tree δεν είναι κάτι μοναδικό…), αλλά και πάλι όμορφες εικόνες χαρίζουν.

Βγαίνοντας από την Pebble beach, κατευθυνόμαστε στο Carmel. Εκπληκτικά όμορφο χωριό, με αντίστοιχα όμορφα εισοδήματα στους κατοίκους του, και μια σούπερ παραλία με λευκή άμμο στην άκρη. Πάμε πρώτα μια βόλτα στην παραλία, και στη συνέχεια παρκάρουμε το αυτοκίνητο και κόβουμε βόλτες στο υπέροχο χωριό, με τις κουκλίστικες μικρές βίλες, τους φιλικούς κατοίκους (νομίζω όλοι μα όλοι μας χαιρέτισαν). Στις πληροφορίες δίνουν ένα φοβερό χάρτη, που βοηθάει πολύ στον προσανατολισμό στους δρόμους του χωριού (εμείς παραλίγο να χαθούμε, αλλά φταίω εγώ, όχι ο χάρτης…). Μετά από κάμποσες βόλτες, παίρνουμε πάλι το αυτοκίνητο, συνεχίζουμε για το Carmel Mission, το πιο παλιό κτήριο της περιοχής, ένα μοναστήρι / διοικητήριο από την εποχή που εδώ ήταν Μεξικανικά εδάφη. Λένε πως από εδώ εμπνεύστηκε ο Sergio Leone το αντίστοιχο σκηνικό στο «Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος».
Ήρθε η ώρα να μπούμε στο αυτοκίνητο για τα καλά, και να κατευθυνθούμε νότια. Κάνουμε πρώτα μια απόπειρα, ξαναμπαίνοντας (με το ίδιο εισητήριο) στην Pebble beach να ανέβουμε στην κορυφή του λόφου (Carmel Hill) απ' όπου φαίνεται όλη η περιοχή, αλλά λίγο πριν φτάσουμε τρώμε "πόρτα" σε ένα ιδιωτικό δρόμο. Βγαίνουμε πάλι στο highway 1, και συνεχίζουμε.
Ψάχνοντας για βενζινάδικο, στρίβουμε κάπου λάθος, και μπαίνουμε σε ένα ιδιωτικό δρόμο. Είναι μια κυκλική οδός, που δίνει πρόσβαση σε σπίτια. Ξύλινα σπιτάκια με γκαράζ και κήπο, όπως αυτά στο Palo Alto, αλλά και με θέα σε όλο το Carmel και στον ειρηνικό. Ο δρόμος ήσυχος, καθώς κανείς πέρα από τους ίδιους δεν έχει κανονικά λόγο να μπει εδώ, αλλά στην είσοδο του δρόμου υπάρχουν και κάμερες. Άλλος κόσμος.
Γεμίζουμε το ντεπόζιτο και ξεκινάμε πάλι… Αλλά όχι για πολύ. Μετά από λίγο, το τοπίο γίνεται μαγικό. Τόσο μαγικό, που κάθε 1,5-2 χιλιόμετρα έχει στα δεξιά μας ένα vista point. Και θέλουμε να σταματήσουμε σε όλα. Να τα δούμε, να τα νιώσουμε, να τα αποτυπώσουμε στο μυαλό, να τα φωτογραφίσουμε. Και το κάνουμε…. Ευτυχώς είναι όλα στα δεξιά μας, αλλιώς θα είχαμε φάει το απίστευτο βρισίδι με τόσες αριστερές στροφές. Σημαντικό πλεονέκτημα εδώ η επιλογή διαδρομής από Βορρά προς Νότο. Μας παίρνει περί τις 3 ώρες να κάνουμε περίπου 30Km μέχρι το τέλος του Big Sur, αλλά αξίζει. Κεντρική ιδέα σχεδόν παντού οι βραχώδεις, απόκρημνες ακτές, το πράσινο μέχρι τη θάλασσα, η περίεργη πανίδα, και τα γιοφύρια της εθνικής 1 πάνω από απόκρημνα φαράγγια.

Κάπου μας παίρνει παραπάνω η ώρα. Θέλαμε σήμερα να δούμε και το Hearst Castle, αλλά δεν το προλαβαίνουμε. Δεν πειράζει. Μετά από τέτοια μαγεία, τόσες εικόνες, ίσως θα ήταν υπερβολή κι αυτό. Η τελευταία στάση της ημέρας είναι στο Piedras Blancas, μια παραλία που είναι γεμάτη από... φώκιες (ή θαλλάσιους ελέφαντες, ή τέλος πάντων κάποια τέτοια ζώα - δεν τα ξεχωρίζω). Αφού περιεργαζόμαστε λίγο την υπερπληθώρα από τα ζωάκια, επιβιβαζόμαστε και συνεχίζουμε.
Το βράδυ μας πιάνει κάπου στο San Simeon, αλλά η σημερινή είναι μια από τις 2 μέρες του ταξιδιού όπου δεν έχουμε κλείσει ξενοδοχεία. Λέμε να μείνουμε στο San Luis Obispo, και κατευθυνόμαστε εκεί. Τα πρώτα ξενοδοχεία που χτυπάμε, δεν έχουν δωμάτια, αλλά επειδή είναι ήδη αργά και φοβόμαστε μην κλείσουν τα πάντα, αποφασίζουμε να πάμε πρώτα για φαγητό, και συνεχίζουμε μετά την αναζήτηση για ξενοδοχείο.
Βρίσκουμε μπροστά μας μια απλή πιτσαρία "της γειτονιάς", self-service αλυσίδα όπως μάθαμε μετά, και καθόμαστε σε ένα τραπέζι. Δεν ξέρω αν η πίτσα τρωγόταν. Τη φάγαμε μηχανικά. Είχαμε μείνει και κοιτάζαμε τους τύπους στο διπλανό τραπέζι. Με καουμπόικες στολές (μέχρι και σπιρούνια στα πόδια), είχαν έρθει για φαγητό. Τα pick-up τους ήταν αραγμένα απ’ έξω. Και οι 4, είχαμε μείνει και τους κοιτάζαμε. Τα σπιρούνια, τα καπέλα, και τα άλλα αξεσουάρ της εμφάνισής τους φαινόντουσαν αρκετά χρησιμοποιημένα, σε τόσο μεγάλο βαθμό που να πείθουν ότι αυτά δεν είναι ρούχα που φορούσαν περιστασιακά, "για το χαβαλέ", αλλά ήταν η καθημερινή τους εμφάνιση... Και η συμπεριφορά τους, όπως τη βλέπουμε στις ταινίες και στην τηλεόραση… Ντραπήκαμε να τους βγάλουμε φωτογραφία, αλλά αν η ακτή του Ειρηνικού ήταν το highlight της μέρας, αυτοί εδώ ήταν σίγουρα το highlight της βραδιάς.
Μετά το φαγητό, η αναζήτηση καταλύματος συνεχίζεται. Ρωτήσαμε σε όλα σχεδόν τα motel της πόλης, αλλά τίποτα. Ώσπου μια καλή κυρία σε ένα από αυτά μας εξήγησε: Αύριο έχει τελετή ορκωμοσίας η στρατιωτική σχολή της πόλης. Έχουν έρθει από όλη τη χώρα. Δε θα βρείτε τίποτα στο San Luis Obispo. Δοκιμάστε στο Pismo Beach, αλλά μάλλον κι εκεί τα ίδια. Μάλλον μόνο στη Santa Maria θα βρείτε. Δοκιμάσαμε και στο Pismo beach, αλλά από τις 5-6 πόρτες που χτυπήσαμε, μόνο ένας που ήθελε πάνω από $200.00 ανά δωμάτιο τη βραδιά είχε δωμάτια διαθέσιμα. Με τέτοιες τιμές, λογικό. Πήγαμε λοιπόν στη Santa Maria, όπου πράγματι βρήκαμε αμέσως ένα holiday Inn που είχε διαθέσιμα δωμάτια, και σε λογική τιμή. Η ώρα είναι περασμένα μεσάνυχτα όταν πλέον μπαίνουμε στα δωμάτια-αεροδρόμια του ξενοδοχείου (κουραζόμουν μέχρι να πάω από την πόρτα μέχρι το κρεβάτι!), και περνάει κι άλλο μέχρι να καταγράψουμε έξοδα, πάρουμε backup φωτογραφίες, κλπ.



Μετά το breakfast, φορτώνουμε πάλι στο αυτοκίνητο τα λιγοστά πράγματα που κατεβάσαμε, και ξεκινάμε. Πρώτη στάση, φυσικά, το κέντρο/λιμάνι του Monterey. Έχει ένα μεγάλο parking στο λιμανάκι, όπου αφήνουμε το αυτοκίνητο. Πάμε πρώτα μια βόλτα στις προβλήτες, που γεμάτο ψαρόβαρκες και μικρά σκάφη, είναι η αυθεντική εικόνα ενός Αμερικάνικου Fisherman’s wharf. Εδώ βρωμάει ψαρίλα, η προβλήτα είναι γεμάτη κουτσουλιές από γλάρους, ενώ σε ένα υπόστεγο πιο κάτω κάποιοι ξεδιαλέγουν την ψαριά της ημέρας. Πιο κάτω, κάποιος ταΐζει τους θαλάσσιους λέοντες, οι οποίοι χμ.. σκυλοβρωμάνε, αλλά κρατάμε τη μύτη και τους πλησιάζουμε. Μετά από λίγο χαζολόγημα με τα ψαράκια και πολλές φωτογραφίες, επιστρέφουμε στη στεριά.

Δίπλα στην προβλήτα, ξεκινάει μια μικρή παραλία, και τα μηχανήματα καθαρισμού είναι σήμερα επί το έργο. Από την άλλη πλευρά, μέσα στο λιμανάκι, οι βάρκες και τα φουσκωτά είναι παρατεταγμένες πάνω σε ήρεμα νερά. Στην άλλη άκρη του λιμανιού, η προβλήτα είναι πιο τουριστική, με μαγαζάκια και εστιατόρια, μια παραλλαγή της pier39 του San Francisco, χωρίς τις ορδές. Αφού τα περπατάμε όλα αυτά, κάνουμε και μια βόλτα στην πόλη, σταματάμε να ψωνίσουμε μπισκοτάκια και λοιπά υποκατάστατα του πρωινού που δεν πήραμε (σας είπα ότι το banana nut muffin των Walgreens είναι καταπληκτικό?), και ξεκινάμε.

Επόμενη στάση, το ενυδρείο του Monterey. Εγώ έχω σοβαρές ενστάσεις στο να περάσουμε την ώρα μας βλέποντας ψάρια (λες και δεν έχει ψάρια στην Ελλάδα). Αλλά υποκύπτω, θα τους κάνω το χατίρι. Φτάνουμε, παρκάρουμε, βάζουμε ότι ψιλά είχαμε στο παρκόμετρο (ευτυχώς δεν είχαμε πολλά)… Ώσπου βλέπουμε στην είσοδο μια ουρά ~100 μέτρων. Και βέβαια, όπου φύγει-φύγει. Προτού φύγουμε, περπατάμε λίγο στην παραλία του Pacific Grove.
Ίσα που προλαβαίνουμε το παρκόμετρο, και ξεκινάμε για Pebble beach, και το περίφημο 17-mile drive. Το όνομα ίσως παραπλανεί, δεν πρόκειται (μόνο) για παραλία, αλλά για μια τεράστια έκταση, και μια ανώνυμη εταιρία που την εκμεταλλεύεται. Η κύρια πηγή εσόδων τους δεν είμαστε εμείς οι επισκέπτες, αλλά τα γελοιωδώς πανάκριβα resorts που βρίσκονται εδώ, και τα 4 παραθαλάσσια γήπεδα του γκολφ, που θεωρούνται τα καλύτερα στις ΗΠΑ. Εδώ είναι που κλείνονται οι μεγάλες συμφωνίες, είτε με τους 20χρονους CEO της Silicon Valley, είτε με τους αστέρες του Χόλυγουντ, είτε γενικώς από αυτούς που μπορούν να πληρώσουν για να παίζουν εδώ… Το 17-mile drive, πάλι, είναι όνομα δρόμου: Ο ένας (μεγάλος) δρόμος που στριφογυρνάει όλη την περιοχή του Pebble beach, από τη θάλασσα μέχρι πάνω στους λόφους.



Πληρώνουμε και είσοδο (ο δρόμος είναι ιδιωτικός), αλλά κάθε τρεις και λίγο μια εικόνα σούπερ, καλύτερη από την προηγούμενη, μας καλεί να σταματήσουμε, και να πάρουν μπρος οι φωτογραφικές. Οι παραλίες εναλλάσσονται, πότε βραχώδεις και πότε με άμμο. Άλλα μέρη έχουν να πουν μια ενδιαφέρουσα ιστορία, άλλα έχουν ιδιαίτερο ρόλο για τη χλωρίδα και την πανίδα της περιοχής, κι άλλα είναι απλώς μια ζωγραφιά. Το Spanish bay, τα γήπεδα του γκολφ, το point joe, το china rock, το bird rock, το seal rock, το cypress point, το lone cypress, το ghost tree, κ.α., είναι όλα καλά οργανωμένα παρατηρητήρια, με θέσεις στάθμευσης, επιγραφές με πληροφορίες, και, ας το επαναλάβω, μια φοβερή και τρομερή εικόνα. Δεν τα περιγράφω ένα-ένα γιατί θα θέλαμε τόμους. Καθένα έχει κάτι μοναδικό. Εντάξει, κάποια είναι και λίγο τραβηγμένα (όχι, κύριοι της Pebble beach, το ghost tree δεν είναι κάτι μοναδικό…), αλλά και πάλι όμορφες εικόνες χαρίζουν.



Βγαίνοντας από την Pebble beach, κατευθυνόμαστε στο Carmel. Εκπληκτικά όμορφο χωριό, με αντίστοιχα όμορφα εισοδήματα στους κατοίκους του, και μια σούπερ παραλία με λευκή άμμο στην άκρη. Πάμε πρώτα μια βόλτα στην παραλία, και στη συνέχεια παρκάρουμε το αυτοκίνητο και κόβουμε βόλτες στο υπέροχο χωριό, με τις κουκλίστικες μικρές βίλες, τους φιλικούς κατοίκους (νομίζω όλοι μα όλοι μας χαιρέτισαν). Στις πληροφορίες δίνουν ένα φοβερό χάρτη, που βοηθάει πολύ στον προσανατολισμό στους δρόμους του χωριού (εμείς παραλίγο να χαθούμε, αλλά φταίω εγώ, όχι ο χάρτης…). Μετά από κάμποσες βόλτες, παίρνουμε πάλι το αυτοκίνητο, συνεχίζουμε για το Carmel Mission, το πιο παλιό κτήριο της περιοχής, ένα μοναστήρι / διοικητήριο από την εποχή που εδώ ήταν Μεξικανικά εδάφη. Λένε πως από εδώ εμπνεύστηκε ο Sergio Leone το αντίστοιχο σκηνικό στο «Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος».
Ήρθε η ώρα να μπούμε στο αυτοκίνητο για τα καλά, και να κατευθυνθούμε νότια. Κάνουμε πρώτα μια απόπειρα, ξαναμπαίνοντας (με το ίδιο εισητήριο) στην Pebble beach να ανέβουμε στην κορυφή του λόφου (Carmel Hill) απ' όπου φαίνεται όλη η περιοχή, αλλά λίγο πριν φτάσουμε τρώμε "πόρτα" σε ένα ιδιωτικό δρόμο. Βγαίνουμε πάλι στο highway 1, και συνεχίζουμε.
Ψάχνοντας για βενζινάδικο, στρίβουμε κάπου λάθος, και μπαίνουμε σε ένα ιδιωτικό δρόμο. Είναι μια κυκλική οδός, που δίνει πρόσβαση σε σπίτια. Ξύλινα σπιτάκια με γκαράζ και κήπο, όπως αυτά στο Palo Alto, αλλά και με θέα σε όλο το Carmel και στον ειρηνικό. Ο δρόμος ήσυχος, καθώς κανείς πέρα από τους ίδιους δεν έχει κανονικά λόγο να μπει εδώ, αλλά στην είσοδο του δρόμου υπάρχουν και κάμερες. Άλλος κόσμος.






Γεμίζουμε το ντεπόζιτο και ξεκινάμε πάλι… Αλλά όχι για πολύ. Μετά από λίγο, το τοπίο γίνεται μαγικό. Τόσο μαγικό, που κάθε 1,5-2 χιλιόμετρα έχει στα δεξιά μας ένα vista point. Και θέλουμε να σταματήσουμε σε όλα. Να τα δούμε, να τα νιώσουμε, να τα αποτυπώσουμε στο μυαλό, να τα φωτογραφίσουμε. Και το κάνουμε…. Ευτυχώς είναι όλα στα δεξιά μας, αλλιώς θα είχαμε φάει το απίστευτο βρισίδι με τόσες αριστερές στροφές. Σημαντικό πλεονέκτημα εδώ η επιλογή διαδρομής από Βορρά προς Νότο. Μας παίρνει περί τις 3 ώρες να κάνουμε περίπου 30Km μέχρι το τέλος του Big Sur, αλλά αξίζει. Κεντρική ιδέα σχεδόν παντού οι βραχώδεις, απόκρημνες ακτές, το πράσινο μέχρι τη θάλασσα, η περίεργη πανίδα, και τα γιοφύρια της εθνικής 1 πάνω από απόκρημνα φαράγγια.

Κάπου μας παίρνει παραπάνω η ώρα. Θέλαμε σήμερα να δούμε και το Hearst Castle, αλλά δεν το προλαβαίνουμε. Δεν πειράζει. Μετά από τέτοια μαγεία, τόσες εικόνες, ίσως θα ήταν υπερβολή κι αυτό. Η τελευταία στάση της ημέρας είναι στο Piedras Blancas, μια παραλία που είναι γεμάτη από... φώκιες (ή θαλλάσιους ελέφαντες, ή τέλος πάντων κάποια τέτοια ζώα - δεν τα ξεχωρίζω). Αφού περιεργαζόμαστε λίγο την υπερπληθώρα από τα ζωάκια, επιβιβαζόμαστε και συνεχίζουμε.
Το βράδυ μας πιάνει κάπου στο San Simeon, αλλά η σημερινή είναι μια από τις 2 μέρες του ταξιδιού όπου δεν έχουμε κλείσει ξενοδοχεία. Λέμε να μείνουμε στο San Luis Obispo, και κατευθυνόμαστε εκεί. Τα πρώτα ξενοδοχεία που χτυπάμε, δεν έχουν δωμάτια, αλλά επειδή είναι ήδη αργά και φοβόμαστε μην κλείσουν τα πάντα, αποφασίζουμε να πάμε πρώτα για φαγητό, και συνεχίζουμε μετά την αναζήτηση για ξενοδοχείο.
Βρίσκουμε μπροστά μας μια απλή πιτσαρία "της γειτονιάς", self-service αλυσίδα όπως μάθαμε μετά, και καθόμαστε σε ένα τραπέζι. Δεν ξέρω αν η πίτσα τρωγόταν. Τη φάγαμε μηχανικά. Είχαμε μείνει και κοιτάζαμε τους τύπους στο διπλανό τραπέζι. Με καουμπόικες στολές (μέχρι και σπιρούνια στα πόδια), είχαν έρθει για φαγητό. Τα pick-up τους ήταν αραγμένα απ’ έξω. Και οι 4, είχαμε μείνει και τους κοιτάζαμε. Τα σπιρούνια, τα καπέλα, και τα άλλα αξεσουάρ της εμφάνισής τους φαινόντουσαν αρκετά χρησιμοποιημένα, σε τόσο μεγάλο βαθμό που να πείθουν ότι αυτά δεν είναι ρούχα που φορούσαν περιστασιακά, "για το χαβαλέ", αλλά ήταν η καθημερινή τους εμφάνιση... Και η συμπεριφορά τους, όπως τη βλέπουμε στις ταινίες και στην τηλεόραση… Ντραπήκαμε να τους βγάλουμε φωτογραφία, αλλά αν η ακτή του Ειρηνικού ήταν το highlight της μέρας, αυτοί εδώ ήταν σίγουρα το highlight της βραδιάς.
Μετά το φαγητό, η αναζήτηση καταλύματος συνεχίζεται. Ρωτήσαμε σε όλα σχεδόν τα motel της πόλης, αλλά τίποτα. Ώσπου μια καλή κυρία σε ένα από αυτά μας εξήγησε: Αύριο έχει τελετή ορκωμοσίας η στρατιωτική σχολή της πόλης. Έχουν έρθει από όλη τη χώρα. Δε θα βρείτε τίποτα στο San Luis Obispo. Δοκιμάστε στο Pismo Beach, αλλά μάλλον κι εκεί τα ίδια. Μάλλον μόνο στη Santa Maria θα βρείτε. Δοκιμάσαμε και στο Pismo beach, αλλά από τις 5-6 πόρτες που χτυπήσαμε, μόνο ένας που ήθελε πάνω από $200.00 ανά δωμάτιο τη βραδιά είχε δωμάτια διαθέσιμα. Με τέτοιες τιμές, λογικό. Πήγαμε λοιπόν στη Santa Maria, όπου πράγματι βρήκαμε αμέσως ένα holiday Inn που είχε διαθέσιμα δωμάτια, και σε λογική τιμή. Η ώρα είναι περασμένα μεσάνυχτα όταν πλέον μπαίνουμε στα δωμάτια-αεροδρόμια του ξενοδοχείου (κουραζόμουν μέχρι να πάω από την πόρτα μέχρι το κρεβάτι!), και περνάει κι άλλο μέχρι να καταγράψουμε έξοδα, πάρουμε backup φωτογραφίες, κλπ.
Attachments
-
135,5 KB Προβολές: 3.443