Μπουτάν Trashi Dele

LULLU

Member
Μηνύματα
3.521
Likes
7.773
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι

Το απόγευμα διασχίζοντας το ποτάμι φτάνουμε στη Kurjey Lhakhang όπου υπάρχει το αποτύπωμα ποδιού του Guru Rinpoche Ειναι ένα τεράστιο συγκρότημα οικημάτων σε μια πλαγιά στα 2640. Το πρώτο οικοδόμημα του 1652 γεμάτο από πίνακες, αγάλματα, tangas τοιχογραφίες. Στο μεσαίο δεσπόζει το μεγαλύτερο άγαλμα του Rinpoche αλλά και τοιχογραφίες που είχαν σκεπαστεί από εκατοντάδες μέτρα μεταξωτού πανιού, λόγω φρεσκαρίσματος των χρωμάτων..
Το μοναστήρι Tamshing Goemba η αλλιώς temple of the good message ξεκινά να μετρά ηλικία από το 1501 και είναι το πιο σπουδαίο μοναστήρι του βασιλείου.. Μέσα σε μια από τις υπόγειες αίθουσες του υπάρχει βαριά αλυσίδα που αν κρατώντας την κάνεις το γύρω της μονής 3 φορές , χωρίς σταματημο, θα απαλλαγείς από τις αρνητικές σκέψεις και πραξεις σου .. τα κορίτσια ενθουσιασμένες αγκάλιασαν την αλυσίδα λες και θα την έλιωναν και άρχισαν την περιφορά.., εγω ήθελα να κρατήσω όλες τις αρνητικές μου πραξεις και κατευθύνθηκα προς την έξοδο..
-Φοβάσαι μαμ ότι δεν θα τα καταφέρεις? Ρωτά ο Κάρμα..
-Τσου.!!!. το αντίθετο.. παιδί μου.. δεν θέλω να τις χάσω για αυτοο!..
- Δεν είναι ο σκοπός του να καταφέρεις να περιφέρεις την αλυσίδα γύρω τρεις φορές που έχει να κάνει με τη σωματική δύναμη, είναι η πίστη πως τολμώντας το μπορείς να πιστέψεις ότι θα απαλλαγείς από όλες τις αρνητικές σου σκέψεις..
-Εμένα τώρα γιατι μου φαινεται πως μιλάς σαν το ψυχαναλυτή μου?
- Χρειάζεσαι ψυχαναλυτή μαμ? Και σκάει ένα χαμόγελο..
-Πάω που και που..
- Έχεις ανάγκη να πιστέψεις στα λόγια του και να καθοδηγηθείς…έχεις ανάγκη ένα γκουρού καθοδήγησης.. ένα βουδιστή..
- Εγώ ψυχαναλυτή τον λέω και του τα ψάλω και πότε- πότε..
Κοίτα να δεις πως από μια αλυσίδα φτάνεις στη ψυχανάλυση βρε παιδί μου..
Στο δρόμο μας ένα ελβετικό τυροκομείο.. Εδώ οι Ελβετοί φαίνεται πως εκτός από εσωτερική γαλήνη βρήκαν και τρόπο να βγάζουν λεφτά….και μπορεί να μην είναι και οι καλύτεροι βουδιστές είναι όμως καλοί επιχειρηματίες.
Πρωί –πρωί εγερτήριο , έχουμε να διασχίσουμε 170 χιλιόμετρα ενός στενού επικίνδυνου απότομου, ορεινού δρόμου που θα μας οδηγήσει ανατολάς,στο Monkar…είναι ο δρόμος που 300 Ινδοί και Νεπαλέζοι εργάτες έχασαν τη ζωή τους σε εργατικά ατυχήματα κατά τη διάρκεια της κατασκευής του και για το είναι γεμάτος και μικρά τσιορτεν ,σαν τα εικονοστάσια στους δικούς μας δρόμους..
Αν έχεις υψοφοβία καλύτερα να κλείσεις τα μάτια και ας χάσεις το πιο εντυπωσιακά άγριο τοπίο….
Εμείς ψηφήσαμε μάτια ανοιχτά και κλειστό στομάχι
που κλωτσά στη θεραπεία με τα vertigo-vomex .. Oσο ανεβαίνουμε τόσο νιώθουμε να ανοίγουν τα ρουθούνια μας σε μια αναζωογονητική δροσερή αναπνοή.. καπου στα 3000 μέτρα και με δικαιολογία της δικής μου και της Μαριετας φωτογραφικής υστερίας, σταματήσαμε να αποθανατίσουμε τα γύρω χιονισμένα βουνά και τη κοιλάδα της Jakar στο βάθος που αφήσαμε το πρωί.. Η Μαρία που πιστή στη παλιά τεχνολογία μηχανή μας φωνάζει όταν καθυστερούμε σκεφτόμενη πόσο δρόμο έχουμε μπροστά μας λέγοντας ότι έχουμε ήδη χαρτογραφήσει τη χώρα τι θέλουμε και άλλες φωτογραφίες..
Το πράσινο σε όλες του τις παραλλαγές η φύση είναι σαν μια πόρτα που ανοίγεται μπροστά μας μετά από κάθε στροφή.. και να και ο καταρράκτης Νamling που τα αφρισμένα νερά εκτοξεύονται γύρω μέχρι να καταλήξουν στο βάραθρο που χάσκει ακριβώς κατω από τα πόδια μας.. Και σήμερα πάλι πικνίκ με ζεστό φαγάκι στα τσίγκινα κατσαρόλια και βιδωτά ταπεράκια…
Ο καιρός αλλάζει , αρχίζει να ζεσταίνει λίγο μετά το πέρασμα στα 3750 και η τελευταία κοιλάδα Kurichhu valley κάνει την εμφάνιση της.. Περνάμε τη γέφυρα Bailey bridge σημαιοστολισμένη από χιλιάδες σημαίες προσευχής και σε λίγη ώρα ελπίζουμε να δούμε τα πρώτα σπίτια της Mongar της πόλης που αναπτύχτηκε το 1997 χωρίς ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον επισκέπτη αλλά αναγκαστικός σταθμός μιας τουλάχιστον νύχτας πριν συνεχιστεί το ταξίδι για το ανατολικό Trashigang, όπου θα καταλήξουμε και εμείς.. Και πράγματι η πόλη για την ακρίβεια ένα μεγάλο χωριό δεν έχει να επιδείξει τίποτα από την αρχιτεκτονική της χώρας, νέα τετραώροφα κτήρια, από μπετόν, σίδηρο και αλουμίνιο έχουν αντικαταστήσει το ξύλο , τον πυλό, τα όμορφα σχέδια με αυτά που θυμίζουν αλαλούμ.. Πολλοί εργάτες, οικοδόμοι, τεχνίτες του μοντερν σταιλ όπως λένε , που εξασφαλίζουν μια σίγουρη δουλειά..
Το ξενοδοχείο μας δεν αποτελεί εξαίρεση, ένα φασαριόζο αλλά με ιντερνέτ παρακαλω,4οροφο τσιμεντένιο οίκημα στη άκρη του κεντρικού δρόμου σε ένα γκρι χρωματισμό μάλλον για να μην ξεχωρίζει από τον συνήθως γκρι αγριεμένο ουρανό.. Σε τέτοιο αναβρασμό ανοικοδόμησης βρίσκεται η πόλη λες και έχει ημερομηνία λήξης κάποιου συμβολαίου και οι εργασίες αρχίζουν πριν ακόμη λαλήσει ο πετεινός δηλαδή από τις 4,30..Μια η φασαρία από το προσωπικό που είναι στο πόδι από τις 3 για να φτιάξει τα πρωινά των εργατών-ενοίκων και σουρχεται στη μύτη η μυρωδιά του καμένου σκόρδου από την κουζίνα που είναι ακριβώς κατω από το δωμάτιο μου, μια η φασαρία από τη δίπλα οικοδομή μια τα γαυγίσματα των σκύλων σημαδεύτηκε η μέρα μου κάπως αρνητικά…Αν και η τραπεζαρία άνοιξε χαράματα το προσωπικό ακόμη κοιμάται μάλλον αφού δεν μπορεί να συγκρατήσει πιάτο για πιάτο στα χέρια του…. Αντε υπομονή ,, τελευταία γουλιά ενός καφέ που δεν έχει ούτε το χρώμα φαντάσου τη γεύση.., τελευταία από τις 2 φέτες ψωμί που έρχεται μια- μια στο τραπέζι , φωνές γέλια φασαρία που ξαφνικα συνειδητοποιούμε ότι θα επιστρέψουμε σε μια τέτοια φασαριόζα ζωή που είχαμε ξεχάσει αλλά που δυστυχώς είναι και είμαστε κομμάτι της …, κάπως απότομο και σκληρό το ταρακούνημα γμτ..
Φύγαμε υπό βροχή και όσο ανεβαίναμε διαπιστώναμε ότι σε αυτή τη γωνιά της χώρας που είναι και η πιο πυκνοκατοικημένη, τα σπίτια και τα χωράφια βρίσκονται σκαλωμένα , σκαρφαλωμένα στις πλαγιές των βουνών , ενώ στο κεντρικό κομμάτι τα χωριά είναι χτισμένα στις κοιλάδες και τα χωράφια ανηφορίζουν προς τις πλαγιες..
Το μεσημέρι βρεθήκαμε στο Yandi το χωριό του Νίμα του οδηγού όπου τύχαμε της φιλοξενίας της οικογένειας του που και ο ίδιος είχε να δει 7 χρόνια.. σταυροπόδι πάνω στις κουρελούδες γευτήκαμε ένα άλλο τοπικό ποτό simpsa,φτιαγμένο από ρύζι και γάλα τόσο ξινό και πικρό όπως ακριβώς τα χολικά υγρά που αναβλύζουν αβίαστα από το στομάχι στη πρώτη γουλιά…..
Χαιρετήσαμε την οικογένεια και φύγαμε για το παρατηρητήριο των πουλιών, sherikula , πάλι πικνίκ δοκιμάζοντας το τυρί που είχαμε αγοράσει από το ελβετικό τυροκομιό, ευτυχώς όχι σκληρό που κόψαμε με χειρουργικό νυστέρι αφού ξεχάσαμε το σουγιά στο ξενοδοχείο..
Μετά από 40 χιλιόμετρα διαδρομής ανάμεσα σε πεύκα πλατάνια ποτάμια φτάσαμε στο Rangum όπου θα περάσουμε το βράδυ στο κοιτώνα της μοναχής Αγγελικής..
-Ωπα… μοναχή και ξενοδόχος…λέω εγώ..
- Αμάν και εσύ με τις συγκρίσεις σου..
-Δηλαδή τι ? πώς να την πω αφού και μοναχή βουδίστρια είναι αλλά και διατηρεί και ξενοδοχείο? .. Βουδιστικό ξενώνα ?
-Σκασε πια !!!! γελούν οι άλλες..
Ας είναι .., το βουδιστικό rent roomAngela στην ουσία είναι ένα μικρό καθιστικό με του που ανοίγεις την πόρτα περνώντας από ένα μπαλκόνι , 3 δωμάτια με 2 μπάνια αλλά με μια μοναδική θέα αφού είναι χτισμένο ψηλά στο λόφο ..
Η αδελφή Αγγελική είχε ετοιμάσει ζεστό νερο σε κουβάδες , κλασικά, για το μπάνιο μας , είχε ανάψει στη αυλή φωτιά και με ένα ζεστό τσάι στα χέρια παρακολουθούσαμε το χορό αλλαγής χρωμάτων του ουρανού των αστραπών και της σύντομης βροχής.
Μετα το φαγητό , είδαμε πως τα αγόρια κάτι θελαν να πουν αλλά δίσταζαν αλλά τόση ήταν η απομόνωση τους τον τελευταίο καιρό που έσκασαν το μυστικό…
-Μαμ.. εμείς θα κατεβούμε στη πόλη αν καθυστερήσουμε θα μας ανοίξετε την πόρτα?
- Κάρμα παιδί μου πάτε για clubbing?
- Βρε τι λες στα παιδιά? Ρωτά η Μαρία..
-Για ρωτατα εσύ να σου πουν που θα πάνε και τι θα κάνουν?
-Για νυχτερινό κυνήγι Μαρία απαντούν και οι δυο..
Άναυδη εκείνη που κατάλαβε επιτέλους ότι και ο βουδισμός αποτελείται από ανθρώπους από αισθήσεις, από ανάγκες από ένστικτα …
-Καλό βόλι.. παιδιά..
Δεν έπιασε η ευχή μου αν και έχω 4 βαφτιστήρια η εκείνοι έχασαν την ικανότητα του φλερτ και γύρισαν άπρακτοι αλλά χαρούμενοι..
Η Μαρια ολο το βράδυ πέρα από το να με κάνει φόνισσα από τις κατσαριδοφολοφονίες πέρασε τη νυχτα σκεφτόμενη το πώς δεν είναι ο βουδισμός μόνο προσευχή , νηστεία, τραγούδι και άρνηση των εγκόσμιων….είναι όλα αυτά που συμβαίνουν στο κόσμο όλο.. πιθανώς με άλλη σειρά και ιεραρχία αλλά υπάρχουν..
Φάγαμε το πρωινό μας στη τράπεζα της πόλης Transicar για να αλλάξουμε χρήματα μόνο πιστοποιητικό αγνότητας δεν μας ζήτησαν, ασε που γυρίζαμε και ξαναγυρίζαμε να δούμε αν είχαν πάρει την ισοτιμία η είχαν συγκεντρώσει όλο το ποσόν..
Αφήσαμε το αυτοκίνητο στο παρκινγκ στη κεντρική πλατεία , χαζέψαμε τα μαγαζάκια πολλές φορές μέχρι να πάρουμε επιτέλους τα λεφτά από τη τράπεζα.. και ανηφορήσαμε επιτέλους στην Dzong χτισμένη το 1667 από τον Mingyur Tenpa σε ένα ύψωμα πάνω από την συνένωση των 2 ποταμών του Drangme Chhu και Gamri Chhu..Απο τον 17 εως το 20 αιώνα η περιοχή κυβερνιόταν από αυτό εδώ το σημείο. Η φωτιά κατέστρεψε εντελώς την Dzong που ξανακτίστηκε μόνο σε τρία χρόνια .. Το κυβερνητικό και μοναστηριακό κομμάτι ενώνονται από βεράντες και μπαλκόνια ξύλινα, εξώστες και μοναδικούς μυστικούς διαδρόμους.
Μπαίνοντας από την κεντρική πύλη και ανεβαίνοντας κάτι ξύλινα γλιστερά σκαλια βρεθήκαμε στον πρώτο όροφο στο εσωτερικό της εκκλησίας. Οι τοίχοι γεμάτοι από τις ωραιότερες τοιχογραφίες σε θέματα και χρώματα. Οι μοναχοί έχουν επιδοθεί σε ένα αγώνα στολισμού καθαρισμού ,δοκιμών χορών γιατι στο τέλος του μήνα εδώ θα διεξαχθεί ένα άλλο φεστιβάλ.
 

Attachments

Last edited by a moderator:

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.951
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
α ρε lullu !!! τι ποιητικός ο λογος σου..
δεν μου λές εκτός απο αυτό που κάνεις έχεις σκεφτεί και το αλλο??
 

toumpiotis

Member
Μηνύματα
892
Likes
649
Ταξίδι-Όνειρο
LENSOIS MARAHENSES
Ενδιαφέρουσα αρχή για έναν ενδιαφέρον προορισμό.
:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:
 
Μηνύματα
774
Likes
616
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Πολύ ωραία το ξεκίνησες, προχώρησέ το να δροσιστούμε λίγο μες τον καύσωνα.
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.221
Likes
5.758
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Πάντα είχα τρομερή περιέργεια γι' αυτήν την παράξενα απόμακρη και μαγευτική χώρα. Αναμένω την αφήγηση, που αν κρίνω από τις προηγούμενες θα είναι πολύ ζωντανή και γοητευτική.
 

getxowoman

Member
Μηνύματα
2.207
Likes
1.289
Trashi Delek λοιπον για την καινουρια σου ιστορια και ρουφηξα μονοκοπανια τις εικονες απο τον προλογο,περιμενω το επομενο κομματι!!!
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.521
Likes
7.773
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
:pΕυχαριστω πολυ παιδια..ειπα να αφησω λιγο την Αιθιοπια γιατι ειναι λιγο πικρα και μου ηλθε στο νου το Μπουταν που ετσι και αλλιως ηταν μια εκδρομη χαρουμενη και απολαυστικη και κυριως αξεχαστη....:p
 

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Kαταπληκτικη εισαγωγη LULLU....εχεις εμπνευση!!!
Νασαι καλα που μας ταξιδευεις στις πιο σπανιες χωρες του πλανητη.
Περιμενω τη συνεχεια.:lol:
Και παντα TRASHI DELEΚ.
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.521
Likes
7.773
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Το υψόμετρο των 2280 μέτρων βάρυνε τον οργανισμό μου , βάλε και τις καλοψημένες τηγανητές πατάτες του μεσημεριανού που τσίμπησα κατά τύχη από το μπουφέ ενός γαλλικού γκρουπ στο εστιατόριο στη Πάρο, (όχι το νησι μας, χτύπησαν καμπανάκι sos στη μιάμιση ώρα ανάβασης και καταμεσήμερο μη ξεχνούμε κιόλας και οσο πιο ψηλά ανέβαινα τόσο μου φαίνονταν ότι το μοναστήρι απομακρύνονταν παίζοντας μαζί μου κάποιο παιχνίδι σαν τον κρυφτό. Κάποια στιγμή βρίσκομαι σε ένα πλάτεμα που χρησιμεύει ως καφετέρια θιβετιανου στυλ και στη άκρη του βράχου έχει χτιστεί ένα τοιχίο με τοποθετημένες εν σειρά καρέκλες που πάνω τους έχουν στρώσει τους πισινούς τους απολαμβάνοντας τη θέα του μοναστηριού , το γκρουπ των γάλλων που μάλλον προσπαθούν και αυτοί να καταλαγιάσουν το χορό των τηγανητών πατατών και του μπομφιλέ…..
Αποφασίζω να θαυμάσω και εγώ το απόκρημνο, χτισμένο στη άκρη βράχου των Ιμαλάϊων μοναστήρι που ακούει στο όνομα Tiger Nest ,δηλαδή φωλιά του τίγρη , κατάστρωμα θέση διότι βεβαίως οι γάλλοι έχουν καταλάβει όλα τα καθίσματα που για να πω και του στραβού το δίκιο είχαν τοποθετηθεί για χάρη τους ,.Η Μαρία αποφασίζει μετά από τη δεκάλεπτη ξεκούραση να προχωρήσει ακολουθώντας τον Κάρμα και την Μαριέτα που ήδη ευρίσκονταν πιο μπροστά υποσχόμενη ότι δεν θα πήγαινε πολύ μακριά. Χρειάζονταν άλλη μια ώρα για να φτάσει στο Tiger βάλε άλλη μια να κατέβει ως εδω στο πλάτεμα συν μιάμιση ως τη βάση πάει νύχτωσε γιατί εδώ ο ήλιος δύει στις 5.30 …
Η θέα μου κόβει την ανάσα , μπροστά και λίγο πιο ψηλά κρέμεται το κτίσμα του 1692 από τον Shahdrung Negang, η κάπως έτσι , είναι εκτός από δύσκολα και περίεργα τα ονόματα τούτα εδώ, σαν γλωσσοδέτης ένα πράμα, ο όποιος εκτέλεσε εντολή του Guru Pinopoche.
To Tiger εκτός από μοναστήρι , χρησιμοποιήθηκε και σαν οχυρό για την άμυνα της πόλης από τις επιθέσεις των Θιβετιανων.που ήταν ο κυριότερος γείτονας εχθρός τους…
Ποιος ήταν ο Shahdrung Negang?Είναι ο άνθρωπος που δημιούργησε , ίδρυσε το κράτος Μπουτάν ενώνοντας τα μέχρι τότε διασπαρμένα φέουδα στους πρόποδες των Ιμαλάϊων, ο δε Guru Pinopoche είναι αυτός που έφερε τον Βουδισμό στο Μπουτάν και ο οποιος είναι μια θεότητα με 9 διαφορετικές μορφές, δηλαδη 9 θεοι μου φαινεται εμενα,, τι μπέρδεμα και αυτό τώρα άντε να καταλάβεις ποιες είναι και να τις θυμάσαι και τι πρεσβεύει κάθε μια , που δοξάζεται εορτάζεται κάθε χρόνο σχεδόν πάντα αφού οι 9 θεότητες του εναλλάσσονται διαδοχικά…. …
Αν όχι από μόνο του το χάπι , αλλά και η ψαλμωδία πού έφτανε ως εδώ έτσι για να μην ξεφύγουμε και από τη θρησκευτική κατάνυξη, το ψυχρό αεράκι, ο ήχος του νερού που πέφτει από τον καταρράκτη που δεν είναι στο οπτικό μου πεδίο, συντελούν στο να μειωθούν σφύξεις και πονοκέφαλος.
Ηρεμία, γαλήνη αλλα και κρύο που έρχεται μαζι με το σκοτάδι ενώ δεν υπάρχει σημείο ζωής από τις φιλενάδες μου..
-Μαμ.. πρέπει να αρχίσετε να κατεβαίνετε .. μου λέει ο μαγαζάτορας. Σε λιγο θα είναι σκοτάδι , θα ενημερώσω εγω τους φίλους σας αν περάσουν από εδώ ότι φυγατε..
Μου φάνηκε μια σωστή απόφαση, δεν είχα και φακό μαζί μου , μην τσακιστώ και στα βράχια , ενώ οι άλλοι είναι 3 παρέα, είναι και ο Κάρμα που ως σωστός, ευλαβής βουδιστής θάχει και τα θεία τυχερά του σκέφτηκα , οπότε πήρα το δρόμο του γυρισμού συνοδευόμενη από το σκύλο της καφετέριας …λες και κάποιος του είχε δώσει πιστές οδηγίες για ασφαλή παρακολούθηση και παράδοση. .Εδω να σας πω ότι υπάρχουν πολλά μα πάρα πολλά σκυλιά και εγω μα τη αλήθεια ένα φόβο για αυτά τον έχω , απωθημένο νεανικών δαγκωμάτων και διαμαχών ,αλλά αυτή τη στιγμή μου φαίνεται ο καλύτερος και πιστότερος φίλος και σύντροφος.
Κατέβηκα σε χρόνο ρεκόρ, άσε που έχω και αυξημένες ταχύτητες στη κατηφόρα αλλά δυσκολεύτηκα με τη νοηματική να εξηγήσω στον οδηγό που δεν ήξερε γκρι αγγλικά, το γιατί είμαι μόνη και που εξαφανίστηκαν οι άλλοι.
Ώσπου να συνεννοηθώ νάσου και καταφτάνει μέσα σε ένα σύννεφο σκόνης και τρεχάλας ο Κάρμα φανερά αγχωμένος ζητώντας συγνώμη υποκλινόμενος , κίνηση που επιβάλει η θρησκεία τους αλλά εμένα με ενοχλεί αφάνταστα, φοβούμενος φαντάζομαι μην ακούσει τον εξάψαλμο από την ευρωπαία τουρίστρια , φόβο που σαφέστατα του φύτεψαν τα καλόβουλα σχόλια των φιλενάδων μου, περι του σκληρού χαρακτήρα μου….σαν να τις ακούω τώρα.., πράγμα που επιβεβαιώθηκε μόλις έσκασαν μύτη και γούρλωσαν τα μάτια από έκπληξη αντικρίζοντας τη δική μου γαλήνια όψη….
.. Βρε καλέ τόσο λίγο σου πήρε να αλλαξοπιστήσεις? Λένε οι καλοχαρες…
Ναι βρε.. είδες???? Δεν τα πήγαινα καλά με το δικο μας Θεό και είπα να αλλάξω να δω χαΐρι..
Πάρτε και σοκολάτες για την υπογλυκαιμία τωρα , σκατοψυχες….λεω εγω..
Να ,,τωρα σε αναγνωρίζουμε λένε , μασουλώντας τα γλυκάκια.. Ήρεμος και ο οδηγός με τον Κάρμα αφου δεν έγινε τιποτα το σοβαρό, πήραμε το δρόμο του γυρισμού για το THIMPU ..τη πρωτεύουσα…
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.867
Μέλη
38.905
Νεότερο μέλος
ntsironis

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom