Μπουτάν Trashi Dele

LULLU

Member
Μηνύματα
3.521
Likes
7.773
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι

Η φύση αλλάζει ρούχα και αυτή τη φορά ντύνεται με δάφνες, θάμνους, αλλά κυρίως με ροδόδενδρα που δυστυχώς δεν είναι ανθισμένα , σκέφτομαι το πόσο έντονη θα είναι το άρωμα αλλά και το χρώμα που θα απλώνεται παντού την εποχή της ανθοφορίας..
-Να μια καλή δικαιολογία για να ξανάρθουμε λέει η Μαρια.. όταν θα ανθίσουν τα ρόδα…
Ο θόρυβος της μηχανής του αυτοκινήτου ενοχλεί μάλλον παρά τρομάζει τους πίθηκους που κάνουν άλματα από κλαδί σε κλαδί στα δένδρα που βρίσκονται στο πλάι του δρόμου.. Εκτός από πιθήκους εδώ ζουν και τίγρεις , αρκούδες, κόμπρες και πολλά άλλα δηλητηριώδη φίδια..
Αρχίζουμε να μπαίνουμε στη Punaka Valley και ο ομώνυμος ποταμός κάνει την εμφάνιση του με αρκετό θόρυβο.. Εδώ αλλάζει το τοπίο, τα δένδρα έδωσαν τη θέση τους στα καλοκαλλιεργημένα ριζοχώραφα που βρίσκονται τοποθετημένα αμφιθεατρικά σε πολλά διαφορετικά επίπεδα..
Ξεδιψάσαμε και ξεπεινασαμε στο Danche Lodge που μπροστά στα οσο έχουμε δει ως τώρα , μας προξένησε απλά μόνο αδιαφορία…
Πράγμα που δεν έγινε με το που αντικρίσαμε τηνPunakha Dzong ( φωτο στο αβαταρ μου)….πάνω σε μια μικρή νησίδα γης που βρίσκεται στη συμβολή των 2 παραπόταμων που για τους ντόπιους δεν έχουν όνομα αλλά γένος, δηλαδή θηλυκό και αρσενικό με μια εξήγηση κατά Κάρμα και φαντάζομαι και κάθε κάτοικου καταπληχτική , που στη κυριολεξία αυτό το ζευγάρι νερού, γεννούν τον chhus (ποτάμι) της κοιλάδας…
Πάνω λοιπόν στη νησίδα κείτεται ενας γίγαντας μνημείο 180 μέτρων μακρύς και 72 μέτρα πλατύς από το μακρινό 1637!!!!!!!!!!! .με αρχική ονομασία , το παλάτι της ευτυχίας, όπου αργότερα κτίστηκε ένα μνημείο προς τιμή των ηρώων της νίκης επι των Θιβετιανων το 1639, που αν και καταστράφηκε σε δυο μεγάλες πυρκαγιές, ξαναζωντάνεψε.., ειναι το νούμερο 2 Dzong(φρούριο) της χώρας, με πρώτο εκείνο της Paro το οποίο δεν το έχουμε δει ακόμη γιατι ήταν κλειστό την ημέρα που φτάσαμε και έτσι τοποθετήσαμε την επίσκεψη μας στο τέλος του ταξιδιού αυτού…Αρχικά όλα αυτά τα φρούρια αποτελούσαν κυβερνητικά κτήρια εκτός από τόπους θρησκευτικής λατρείας , ακόμη και σήμερα το πρώτο κεντρικό κτήριο ανήκει στη τοπική αυτοδιοίκηση ,ενώ τα άλλα δύο στο μοναστήρι. Κατασκευή με εξωτερικούς άσπρους τοίχους με μπορντό κεραμιδί τελείωμα και σκεπή και με πολύ ξύλο στο εσωτερικό του.., από τα πατώματα, τα σκαλιά , τα χωρίσματα , οι κολώνες, τα τέμπλα όλα ξύλινα , ξύλινα αλλά στολισμένα σε κάθε εκατοστό της επιφάνειας τους με ζωγραφική πολύχρωμη, δυνατή τέχνη με παράξενη αλλόκοτη ομορφιά, που αναπαριστά, τη ζωή του Βούδα από τη γέννηση ως το θάνατο του . Κάπου πιο δίπλα κάνει υπάρχει και η μορφή του Shabdrung ιδρυτή της χώρας σε αγαλματίδιο μικρότερου μεγέθους αναμεσα στα χιλιάδες μικρομέγαλα, χρυσομαρμαρινα αγάλματα του Βούδα, πραγματικά χιλιάδες…
Χορτασμένες από τη βουτιά στη ιστορία και τη τέχνη ανηφορήσαμε στο ΥΤ Hotel να ξεκουράσουμε τα κορμιά μας να πάρουμε δυνάμεις γιατι αύριο αρχίζει το trekking ….ναι ακριβώς….πεζοπορία 4 ημερών στα γύρω βουνά.. Εδω σήμερα, θα έλθει να μας συναντήσει για πρώτη φορά και η Σοναμ να διαπιστώσει σε τι κατάσταση βρίσκονται οι τρεις μοναχικές πελάτισσες της η σε τι κατάσταση βρίσκεται οδηγός και ξεναγός. Εγώ ήμουν σίγουρη, όλο το προηγούμενο χρόνο που σχεδίαζα το ταξίδι και αντάλλασα μηνύματα με το πρακτορείο ότι Σοναμ ήταν ανδρικό όνομα, άσε που και η φωτο στο σαιτ με κοντά ίσια μαλια την ίδια εντύπωση έδινε, όταν μου είπε ο Κάρμα ότι she will came..παραξενεύτηκα. .αλλά δεν το σχολίασα με τις άλλες όχι γιατι μπορεί να άλλαζε φύλλο ξαφνικα αλλά μπορεί να μην ήταν η Σοναμ αυτή που μίλαγα η είδα στο σαιτ…
Πάντως αυτό που είδα με το που κατέβηκα από το αυτοκίνητο, ήταν μια αδύνατη φιγούρα με KIRA ( γυναικεία τοπική ενδυμασία) και γύρω στους ώμους τυλιγμένο ένα μάλλινο σάλι , την ίδια γλυκιά φιγούρα της φωτο αλλά …γυναίκα!!!
Αναγνώρισα το φιλικό πρόσωπο αν και της φάνηκε παράξενο που θυμόμουν τη φωτογραφία και μετά τις συστάσεις βρεθήκαμε να τα πίνουμε ,( είχαμε φέρει και ρακί ευτυχώς η Μαρια δεν πρόλαβε να την δηλώσει στο τελωνείο!)σχεδόν όλοι στο εστιατόριο του αυτοαποκαλουμένου ,, τίγρη ,,ξενοδόχου…
 

Attachments

Last edited by a moderator:

renata

Member
Μηνύματα
5.540
Likes
1.951
Επόμενο Ταξίδι
Νεπάλ
α ρε lullu !!! τι ποιητικός ο λογος σου..
δεν μου λές εκτός απο αυτό που κάνεις έχεις σκεφτεί και το αλλο??
 

toumpiotis

Member
Μηνύματα
892
Likes
649
Ταξίδι-Όνειρο
LENSOIS MARAHENSES
Ενδιαφέρουσα αρχή για έναν ενδιαφέρον προορισμό.
:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap:
 
Μηνύματα
774
Likes
616
Επόμενο Ταξίδι
Κάπου μακριά
Ταξίδι-Όνειρο
Λος Ρόκες
Πολύ ωραία το ξεκίνησες, προχώρησέ το να δροσιστούμε λίγο μες τον καύσωνα.
 

mariath

Member
Μηνύματα
2.221
Likes
5.758
Ταξίδι-Όνειρο
Όλη η Νότια Αμερική
Πάντα είχα τρομερή περιέργεια γι' αυτήν την παράξενα απόμακρη και μαγευτική χώρα. Αναμένω την αφήγηση, που αν κρίνω από τις προηγούμενες θα είναι πολύ ζωντανή και γοητευτική.
 

getxowoman

Member
Μηνύματα
2.207
Likes
1.289
Trashi Delek λοιπον για την καινουρια σου ιστορια και ρουφηξα μονοκοπανια τις εικονες απο τον προλογο,περιμενω το επομενο κομματι!!!
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.521
Likes
7.773
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
:pΕυχαριστω πολυ παιδια..ειπα να αφησω λιγο την Αιθιοπια γιατι ειναι λιγο πικρα και μου ηλθε στο νου το Μπουταν που ετσι και αλλιως ηταν μια εκδρομη χαρουμενη και απολαυστικη και κυριως αξεχαστη....:p
 

xenos

Member
Μηνύματα
2.414
Likes
804
Επόμενο Ταξίδι
Ν.Α Ασια
Ταξίδι-Όνειρο
Bανουατου/Tαιλανδη
Kαταπληκτικη εισαγωγη LULLU....εχεις εμπνευση!!!
Νασαι καλα που μας ταξιδευεις στις πιο σπανιες χωρες του πλανητη.
Περιμενω τη συνεχεια.:lol:
Και παντα TRASHI DELEΚ.
 

LULLU

Member
Μηνύματα
3.521
Likes
7.773
Επόμενο Ταξίδι
το ψαχνω....
Ταξίδι-Όνειρο
Νιγηρας-Μαλι
Το υψόμετρο των 2280 μέτρων βάρυνε τον οργανισμό μου , βάλε και τις καλοψημένες τηγανητές πατάτες του μεσημεριανού που τσίμπησα κατά τύχη από το μπουφέ ενός γαλλικού γκρουπ στο εστιατόριο στη Πάρο, (όχι το νησι μας, χτύπησαν καμπανάκι sos στη μιάμιση ώρα ανάβασης και καταμεσήμερο μη ξεχνούμε κιόλας και οσο πιο ψηλά ανέβαινα τόσο μου φαίνονταν ότι το μοναστήρι απομακρύνονταν παίζοντας μαζί μου κάποιο παιχνίδι σαν τον κρυφτό. Κάποια στιγμή βρίσκομαι σε ένα πλάτεμα που χρησιμεύει ως καφετέρια θιβετιανου στυλ και στη άκρη του βράχου έχει χτιστεί ένα τοιχίο με τοποθετημένες εν σειρά καρέκλες που πάνω τους έχουν στρώσει τους πισινούς τους απολαμβάνοντας τη θέα του μοναστηριού , το γκρουπ των γάλλων που μάλλον προσπαθούν και αυτοί να καταλαγιάσουν το χορό των τηγανητών πατατών και του μπομφιλέ…..
Αποφασίζω να θαυμάσω και εγώ το απόκρημνο, χτισμένο στη άκρη βράχου των Ιμαλάϊων μοναστήρι που ακούει στο όνομα Tiger Nest ,δηλαδή φωλιά του τίγρη , κατάστρωμα θέση διότι βεβαίως οι γάλλοι έχουν καταλάβει όλα τα καθίσματα που για να πω και του στραβού το δίκιο είχαν τοποθετηθεί για χάρη τους ,.Η Μαρία αποφασίζει μετά από τη δεκάλεπτη ξεκούραση να προχωρήσει ακολουθώντας τον Κάρμα και την Μαριέτα που ήδη ευρίσκονταν πιο μπροστά υποσχόμενη ότι δεν θα πήγαινε πολύ μακριά. Χρειάζονταν άλλη μια ώρα για να φτάσει στο Tiger βάλε άλλη μια να κατέβει ως εδω στο πλάτεμα συν μιάμιση ως τη βάση πάει νύχτωσε γιατί εδώ ο ήλιος δύει στις 5.30 …
Η θέα μου κόβει την ανάσα , μπροστά και λίγο πιο ψηλά κρέμεται το κτίσμα του 1692 από τον Shahdrung Negang, η κάπως έτσι , είναι εκτός από δύσκολα και περίεργα τα ονόματα τούτα εδώ, σαν γλωσσοδέτης ένα πράμα, ο όποιος εκτέλεσε εντολή του Guru Pinopoche.
To Tiger εκτός από μοναστήρι , χρησιμοποιήθηκε και σαν οχυρό για την άμυνα της πόλης από τις επιθέσεις των Θιβετιανων.που ήταν ο κυριότερος γείτονας εχθρός τους…
Ποιος ήταν ο Shahdrung Negang?Είναι ο άνθρωπος που δημιούργησε , ίδρυσε το κράτος Μπουτάν ενώνοντας τα μέχρι τότε διασπαρμένα φέουδα στους πρόποδες των Ιμαλάϊων, ο δε Guru Pinopoche είναι αυτός που έφερε τον Βουδισμό στο Μπουτάν και ο οποιος είναι μια θεότητα με 9 διαφορετικές μορφές, δηλαδη 9 θεοι μου φαινεται εμενα,, τι μπέρδεμα και αυτό τώρα άντε να καταλάβεις ποιες είναι και να τις θυμάσαι και τι πρεσβεύει κάθε μια , που δοξάζεται εορτάζεται κάθε χρόνο σχεδόν πάντα αφού οι 9 θεότητες του εναλλάσσονται διαδοχικά…. …
Αν όχι από μόνο του το χάπι , αλλά και η ψαλμωδία πού έφτανε ως εδώ έτσι για να μην ξεφύγουμε και από τη θρησκευτική κατάνυξη, το ψυχρό αεράκι, ο ήχος του νερού που πέφτει από τον καταρράκτη που δεν είναι στο οπτικό μου πεδίο, συντελούν στο να μειωθούν σφύξεις και πονοκέφαλος.
Ηρεμία, γαλήνη αλλα και κρύο που έρχεται μαζι με το σκοτάδι ενώ δεν υπάρχει σημείο ζωής από τις φιλενάδες μου..
-Μαμ.. πρέπει να αρχίσετε να κατεβαίνετε .. μου λέει ο μαγαζάτορας. Σε λιγο θα είναι σκοτάδι , θα ενημερώσω εγω τους φίλους σας αν περάσουν από εδώ ότι φυγατε..
Μου φάνηκε μια σωστή απόφαση, δεν είχα και φακό μαζί μου , μην τσακιστώ και στα βράχια , ενώ οι άλλοι είναι 3 παρέα, είναι και ο Κάρμα που ως σωστός, ευλαβής βουδιστής θάχει και τα θεία τυχερά του σκέφτηκα , οπότε πήρα το δρόμο του γυρισμού συνοδευόμενη από το σκύλο της καφετέριας …λες και κάποιος του είχε δώσει πιστές οδηγίες για ασφαλή παρακολούθηση και παράδοση. .Εδω να σας πω ότι υπάρχουν πολλά μα πάρα πολλά σκυλιά και εγω μα τη αλήθεια ένα φόβο για αυτά τον έχω , απωθημένο νεανικών δαγκωμάτων και διαμαχών ,αλλά αυτή τη στιγμή μου φαίνεται ο καλύτερος και πιστότερος φίλος και σύντροφος.
Κατέβηκα σε χρόνο ρεκόρ, άσε που έχω και αυξημένες ταχύτητες στη κατηφόρα αλλά δυσκολεύτηκα με τη νοηματική να εξηγήσω στον οδηγό που δεν ήξερε γκρι αγγλικά, το γιατί είμαι μόνη και που εξαφανίστηκαν οι άλλοι.
Ώσπου να συνεννοηθώ νάσου και καταφτάνει μέσα σε ένα σύννεφο σκόνης και τρεχάλας ο Κάρμα φανερά αγχωμένος ζητώντας συγνώμη υποκλινόμενος , κίνηση που επιβάλει η θρησκεία τους αλλά εμένα με ενοχλεί αφάνταστα, φοβούμενος φαντάζομαι μην ακούσει τον εξάψαλμο από την ευρωπαία τουρίστρια , φόβο που σαφέστατα του φύτεψαν τα καλόβουλα σχόλια των φιλενάδων μου, περι του σκληρού χαρακτήρα μου….σαν να τις ακούω τώρα.., πράγμα που επιβεβαιώθηκε μόλις έσκασαν μύτη και γούρλωσαν τα μάτια από έκπληξη αντικρίζοντας τη δική μου γαλήνια όψη….
.. Βρε καλέ τόσο λίγο σου πήρε να αλλαξοπιστήσεις? Λένε οι καλοχαρες…
Ναι βρε.. είδες???? Δεν τα πήγαινα καλά με το δικο μας Θεό και είπα να αλλάξω να δω χαΐρι..
Πάρτε και σοκολάτες για την υπογλυκαιμία τωρα , σκατοψυχες….λεω εγω..
Να ,,τωρα σε αναγνωρίζουμε λένε , μασουλώντας τα γλυκάκια.. Ήρεμος και ο οδηγός με τον Κάρμα αφου δεν έγινε τιποτα το σοβαρό, πήραμε το δρόμο του γυρισμού για το THIMPU ..τη πρωτεύουσα…
 

Εκπομπές Travelstories

Τελευταίες δημοσιεύσεις

Booking.com

Ενεργά Μέλη

Στατιστικά φόρουμ

Θέματα
33.215
Μηνύματα
883.841
Μέλη
38.904
Νεότερο μέλος
pstrougaris@yahoo

Κοινοποιήστε αυτή τη σελίδα

Top Bottom