vasiliss
Member
- Μηνύματα
- 984
- Likes
- 9.107
- Επόμενο Ταξίδι
- ;;;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα 2η : Μονή Ρίλας – Σόφια – Φιλιππούπολη
- Ημέρα 3η : Φιλιππούπολη
- Ημέρα 4η: Εθνογραφικό Κουγιουμτζόγλου – Θρακικός τύμβος Καζανλακ – Εθνογραφικό Ετάρ – Βέλικο Τάρνοβο
- Ημέρα 5η: Φρούριο Τσάρεβετς – Μονολιθικές εκκλησίες Ιβάνοβο – μοναστήρι Curtea de Argeş – Corbeni
- Ημέρα 6η: Τρανσφαγκαρασάν - Σιμπίου
- Ημέρα 7η: Biertan – Sighisoara ...
- Ημέρα 7η (συνέχεια): ... – Medias – Μεσαιωνικό φεστιβάλ Σιμπίου
- Ημέρα 8η: Alba Iulia – …
- Ημέρα 8η συνέχεια: …. – Corvin Castle - Timisoara
- Ημέρα 9η :Τιμισοάρα – Βελιγράδι
- Ημέρα 10η : Βελιγράδι.
- Ημέρα 11η : Βελιγράδι – επιστροφή
- Επίλογος
Ημέρα 2η : Μονή Ρίλας – Σόφια – Φιλιππούπολη
Μια σκέψη να πάω μέχρι τη μονή Ροζινού πολύ πρωί μόνος μου, χάθηκε μέσα στο πρωινό χουζούρεμα, οπότε μαζευτήκαμε και νωρίς ξεκινήσαμε για τη Ρίλα.
Κάπου στον δρόμου συναντήσαμε και το τελευταίο αυτοκίνητο του καραβανιού και σε πλήρη ανάπτυξη πια, ξεκινήσαμε ουσιαστικά το ταξίδι μας.
Αρκετά χιλιόμετρα τα κάναμε σε δρόμο που δεν ήταν αυτοκινητόδρομος και όταν τελικά φτάσαμε σε αυτόν, βγήκαμε για να κατευθυνθούμε παράλληλα με τον ποταμό Rilska, μέσα από ένα όμορφο φυσικό τοπίο, προς την ομώνυμη μονή.
Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ότι η ημέρα ήταν Κυριακή, αλλά ο κόσμος και τα σταθμευμένα αυτοκίνητα ήταν πολλά, οπότε καταλήξαμε να βρούμε χώρο στάθμευσης για τα αυτοκίνητα 1 με 1,5 χλμ. μετά το μοναστήρι.
Η Ρίλα βρίσκεται σε υψόμετρο 1.147 μέτρα, είναι το no1 προσκύνημα της Βουλγαρίας και μνημείο προστατευόμενο από την Unesco.
Σύμφωνα με την παράδοση, τη μονή ίδρυσε ο ερημίτης Άγιος Ιωάννης της Ρίλας, από τον οποίο και πήρε το όνομά της και έφτασε στο απόγειό της από το 12ο ως το 14ο αιώνα.
Τα παλαιότερα κτίρια στο συγκρότημα χρονολογούνται από αυτή την περίοδο - ο Πύργος του Χρέλια (1334 - 1335) και μια μικρή εκκλησία ακριβώς δίπλα του (1343). Στο τέλος του 14ου αιώνα ακολούθησαν πολυάριθμες επιδρομές και η καταστροφή του μοναστηριού στα μέσα του 15ου αιώνα. Η μονή πέρασε από πολλές φάσεις ανακατασκευής και καταστροφής στους αιώνες που ακολούθησαν, έως ότου να πάρει την σημερινή της μορφή.
Εντυπωσιακή είναι η κεντρική εκκλησία του μοναστηριού, που χτίστηκε στα μέσα του 19ου αιώνα. Είναι διακοσμημένη με νωπογραφίες τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Ένα από τα πολυτιμότερα στοιχεία του εσωτερικού της είναι το περίφημο ξυλόγλυπτο επίχρυσο εικονοστάσι της.
Υπάρχει μία μικρή αυστηρότητα όσον αφορά την ευπρεπή ένδυση, η οποία όμως μάλλον λόγω του μεγάλου πλήθους, δεν είδα να εφαρμόζεται αυστηρά.
Μετά από τον ναό, κάποιοι πήγαμε έως το μοναστηριακό μουσείο, κυρίως για να δούμε ένα αντικείμενο, το Σταυρό του Ραφαήλ, ένα ξύλινο σταυρό φτιαγμένο από ένα κομμάτι ξύλου (81 Χ 43 εκ.). Σκαλίστηκε από ένα μοναχό, ονόματι Ραφαήλ, με τη χρήση λεπτού κοπιδιού και μεγεθυντικών φακών, για την αναπαραγωγή 140 θρησκευτικών σκηνών και 650 μορφών σε μικρογραφία. Η εργασία για το καλλιτέχνημα αυτό κράτησε δώδεκα χρόνια, πριν ολοκληρωθεί το 1802, οπότε ο μοναχός έχασε το φως του.
Καταφέραμε να βγάλουμε στα κλεφτά μερικές φωτογραφίες και συναντήσαμε τους υπόλοιπους, ώστε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας.
Πλησίαζε το μεσημέρι καθώς κινούμαστε στο δρόμο της επιστροφής, οπότε μία στάση για ένα γρήγορο πικ – νικ στην όμορφη κοιλάδα που διασχίζαμε, ήταν επιβεβλημένη.
Επόμενος προορισμός μας, ήταν η πρωτεύουσα της Βουλγαρίας, όπου είχα σκεφτεί να κάνουμε μία γρήγορη βόλτα και να της αφιερώσουμε 3-4 ώρες για να πάρουμε μία μικρή γεύση του κέντρου της.
Όμως κάπου εκεί άρχισαν οι αναποδιές της ημέρας. Κάπου στον αυτοκινητόδρομο, το ένα από τα αυτοκίνητα μας ειδοποίησε ότι πρέπει επειγόντως να σταματήσει γιατί είχε σηκώσει μεγάλη θερμοκρασία. Αλάρμ και στην άκρη του δρόμου, σύσκεψη από τους άντρες του γκρουπ για να δούμε πως θα αντιμετωπίσουμε το θέμα.
Αφού λοιπόν για καμιά ώρα γεμίζαμε το ψυγείο που ξαναάδειαζε τα νερά, όταν σταθεροποιήθηκε η κατάσταση του ασθενούς, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε αφού κάναμε όλοι τον σταυρό μας να πάνε όλα καλά. Είχα έναν ενδοιασμό για το αν πρέπει να μπούμε τελικά στην πόλη, αλλά μετά από μία μίνι σύσκεψη αποφασίσαμε να το ρισκάρουμε.
Η πόλη και οι δρόμοι της ήταν ευτυχώς σχεδόν άδειοι, έτσι λοιπόν εύκολα φτάσαμε και παρκάραμε δίπλα από τον σταθμό του μετρό Serdica. Από εκεί θα ακολουθούσαμε την διαδρομή που μας είχε χαράξει η @Klair (πολύ την ευχαριστώ) και την παραθέτω παρακάτω για όποιον ενδιαφέρεται για ένα σύντομο tour στο κέντρο της πόλης.
Klair said: ↑
Με αφετηρία τον κεντρικό σταθμό του metro Serdika μπορείτε να δείτε τον αρχαιολογικό χώρο κάτω από τον σταθμό και την εκκλησία Πέτκα των Σελοποιών.
Στη συνέχεια βγαίνοντας στην πλατεία Largo (Ανεξαρτησίας) στα αριστερά υπάρχει μικρό πάρκο στο οποίο βρίσκεται το Τζαμί Banya Bashi και το Sofia Mineral Baths στο οποίο στεγάζεται το μουσείο Ιστορίας της Σόφιας.
Απέναντι ακριβώς από το Τζαμί θα δείτε την κλειστή αγορά Tsentralni Hali.
Συνεχίζοντας στην πλατεία Largo θα συναντήσετε τα τεράστια πρώην Κομμουνιστικά κτίρια και περνώντας από το εμπορικό TZUM, στη νότια πλευρά της Largo, βρίσκεται η Ροτόντα του Αγίου Γεωργίου.
Στη συνέχεια ακολουθείστε την Knyaz Aleksandar I για να δείτε την Εθνική Πινακοθήκη. Μόλις περάσετε την Εθνική Πινακοθήκη ο δρόμος αλλάζει ονομασία και λέγεται Tsar Osvoboditel. Συναντάτε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και αμέσως μετά την Ρωσική Εκκλησία της Σόφιας (αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να μπείτε στο εσωτερικό), περνάτε το μικρό πάρκο με το άγαλμα του Stefan Stambolov και φτάνετε στο μνημείο με το άγαλμα του Tsar Osvoboditel. Ακριβώς απέναντι είναι το Βουλγαρικό Κοινοβούλιο. Στο βάθος θα δείτε τον επιβλητικό ναό Aleksandar Nevski αλλά μην προχωρήσετε ακόμα προς εκεί.
Συνεχίστε ευθεία την Tsar Osvoboditel και θα φτάσετε στο πάρκο Knyazheska Gradina στο οποίο βρίσκεται το μνημείο του Σοβιετικού Στρατού. Αξίζει μία μικρή γύρα στο πάρκο. Μετά το πάρκο είναι η γέφυρα των Αετών ( Orlov Most).
Επιστρέφετε πάλι πίσω και στη διασταύρωση των οδών Vasil Levski και Tsar Osvoboditel συναντάτε το Πανεπιστήμιο και το μικρό πάρκο Gradina St. Kliment Ohridski με το άγαλμα του Kliment.
Μερικά μόλις μέτρα από το Πανεπιστήμιο, επί της Levski βρίσκεται το κτίριο της Εθνικής Βιβλιοθήκης και αμέσως μετά βρίσκεστε στην καρδιά των αξιοθέατων της πόλης.
Ο καθεδρικός ναός, η Ακαδημία Καλών Τεχνών, η εκκλησία της Αγίας Σοφίας, το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, το άγαλμα του Σαμουήλ, το κτίριο της Ιεράς Συνόδου της Βουλγαρικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, η υπαίθρια αγορά, το άγαλμα Shipka Monument όλα βρίσκονται εδώ.
Τελειώστε την γνωριμία σας με την πόλη περπατώντας στον κεντρικό δρόμο Vitosha φτάνοντας μέχρι το πάρκο Gradska Gradina όπου βρίσκεται το θέατρο Ivan Vazov και το διάσημο σιντριβάνι με το γλυπτό της γυναίκας (εύχομαι εσείς να το δείτε να λειτουργεί).
Αυτά σκέφτηκα να προτείνω για τις λίγες ώρες που θα βρίσκεστε στη Σόφια.
Ελπίζω να σας βγει ο χρόνος και να τα προλάβετε. Θα πάρετε μια καλή "γεύση" της πόλης.
Μελέτησέ τα και εσύ, δες στον χάρτη τις διαδρομές και τους χρόνους και φτιάξε το πρόγραμμά σου.
κλικ για όλη την παράθεση...
Αφού φτάσαμε κοντά στο αρχαιολογικό μουσείο, συνεχίστηκαν οι αναποδιές. Ξαφνικά άνοιξαν οι ουρανοί και η βροχή μας καθήλωσε για μισή ώρα κάτω από ένα υπόστεγο καθώς κανείς δεν είχε προνοήσει να πάρει ομπρέλα μαζί του. Μετά και από αυτή την καθυστέρηση, συνεχίσαμε κουτσουρεμένη την βόλτα μας και με ταχύ ρυθμό.
Αφού φτάσαμε στο άγαλμα του Stefan Stambolov, κατευθυνθήκαμε προς το ναό Aleksandar Nevski τον ναό της Αγίας Σοφίας, τον ρώσικο ναό και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Οι γυναίκες ήθελαν και μια βόλτα στο Sofia's Central Market Hall, οπότε τους έδωσα άπλετο χρόνο ( μισή ώρα)
για να το επισκεφτούν.
Στη Σόφια ήταν που άρχισε ο "χορός με τις νύφες".
Σε όλες, μα όλες τις πόλεις και τα σημαντικά αξιοθέατα που πήγαμε, καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μας, συναντήσαμε δεκάδες νύφες και γαμπρούς που έκαναν την φωτογράφιση του γάμου τους.
Άσε που μπήκαμε απρόσκλητοι και σε κάμποσους γάμους και φωτογραφίζαμε το γεγονός.
Σε αυτόν το γάμο μας έκαναν εντύπωση οι "κορώνες" που φορούσαν οι νεόνυμφοι.
Σαν μία γενική αποτίμηση της 3ωρης επίσκεψής μας στο κέντρο της Σόφιας, θα μπορούσα να πω ότι μας άφησε τις καλύτερες των εντυπώσεων. Όμορφα κτίρια και ναοί, καθαριότητα, εύκολη και χωρίς πολύ περπάτημα η πρόσβαση στα κύρια σημεία ενδιαφέροντος.
Η επίσκεψή μας είχε αναγνωριστικό χαρακτήρα, επομένως η Σόφια θα μας ξαναδεί, ώστε να εντρυφήσουμε σε αυτήν περισσότερο.
Αρκετά αργά, ξεκινήσαμε για τον τελικό μας προορισμό, τη Φιλιππούπολη. Εκεί είχαμε μία μικρή εμπλοκή μέχρι να πάρουμε τα κλειδιά των διαμερισμάτων και τελικά αποφασίσαμε να αφήσουμε το κέντρο για την επόμενη και να φάμε το βραδινό μας στο εστιατόριο “ Rendezvous”, που μας πρότειναν και βρισκόταν στη γειτονιά μας.
Πήραμε τηλέφωνο για να δούμε αν θα βρούμε τραπέζι, αλλά δεν μπορέσαμε να συνεννοηθούμε γιατί κανένας δεν μιλούσε αγγλικά. Σε 5 λεπτά μας πήραν τηλέφωνο και κάποιος που μιλούσε ελληνικά
μας βοήθησε τελικά να κλείσουμε τραπέζι. Το εστιατόριο τελικά αποδείχτηκε αρκετά καλό.
Μια σκέψη να πάω μέχρι τη μονή Ροζινού πολύ πρωί μόνος μου, χάθηκε μέσα στο πρωινό χουζούρεμα, οπότε μαζευτήκαμε και νωρίς ξεκινήσαμε για τη Ρίλα.
Κάπου στον δρόμου συναντήσαμε και το τελευταίο αυτοκίνητο του καραβανιού και σε πλήρη ανάπτυξη πια, ξεκινήσαμε ουσιαστικά το ταξίδι μας.
Αρκετά χιλιόμετρα τα κάναμε σε δρόμο που δεν ήταν αυτοκινητόδρομος και όταν τελικά φτάσαμε σε αυτόν, βγήκαμε για να κατευθυνθούμε παράλληλα με τον ποταμό Rilska, μέσα από ένα όμορφο φυσικό τοπίο, προς την ομώνυμη μονή.
Δεν ξέρω αν οφείλεται στο ότι η ημέρα ήταν Κυριακή, αλλά ο κόσμος και τα σταθμευμένα αυτοκίνητα ήταν πολλά, οπότε καταλήξαμε να βρούμε χώρο στάθμευσης για τα αυτοκίνητα 1 με 1,5 χλμ. μετά το μοναστήρι.



Η Ρίλα βρίσκεται σε υψόμετρο 1.147 μέτρα, είναι το no1 προσκύνημα της Βουλγαρίας και μνημείο προστατευόμενο από την Unesco.
Σύμφωνα με την παράδοση, τη μονή ίδρυσε ο ερημίτης Άγιος Ιωάννης της Ρίλας, από τον οποίο και πήρε το όνομά της και έφτασε στο απόγειό της από το 12ο ως το 14ο αιώνα.


Τα παλαιότερα κτίρια στο συγκρότημα χρονολογούνται από αυτή την περίοδο - ο Πύργος του Χρέλια (1334 - 1335) και μια μικρή εκκλησία ακριβώς δίπλα του (1343). Στο τέλος του 14ου αιώνα ακολούθησαν πολυάριθμες επιδρομές και η καταστροφή του μοναστηριού στα μέσα του 15ου αιώνα. Η μονή πέρασε από πολλές φάσεις ανακατασκευής και καταστροφής στους αιώνες που ακολούθησαν, έως ότου να πάρει την σημερινή της μορφή.


Εντυπωσιακή είναι η κεντρική εκκλησία του μοναστηριού, που χτίστηκε στα μέσα του 19ου αιώνα. Είναι διακοσμημένη με νωπογραφίες τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Ένα από τα πολυτιμότερα στοιχεία του εσωτερικού της είναι το περίφημο ξυλόγλυπτο επίχρυσο εικονοστάσι της.


Υπάρχει μία μικρή αυστηρότητα όσον αφορά την ευπρεπή ένδυση, η οποία όμως μάλλον λόγω του μεγάλου πλήθους, δεν είδα να εφαρμόζεται αυστηρά.
Μετά από τον ναό, κάποιοι πήγαμε έως το μοναστηριακό μουσείο, κυρίως για να δούμε ένα αντικείμενο, το Σταυρό του Ραφαήλ, ένα ξύλινο σταυρό φτιαγμένο από ένα κομμάτι ξύλου (81 Χ 43 εκ.). Σκαλίστηκε από ένα μοναχό, ονόματι Ραφαήλ, με τη χρήση λεπτού κοπιδιού και μεγεθυντικών φακών, για την αναπαραγωγή 140 θρησκευτικών σκηνών και 650 μορφών σε μικρογραφία. Η εργασία για το καλλιτέχνημα αυτό κράτησε δώδεκα χρόνια, πριν ολοκληρωθεί το 1802, οπότε ο μοναχός έχασε το φως του.



Καταφέραμε να βγάλουμε στα κλεφτά μερικές φωτογραφίες και συναντήσαμε τους υπόλοιπους, ώστε να συνεχίσουμε το ταξίδι μας.
Πλησίαζε το μεσημέρι καθώς κινούμαστε στο δρόμο της επιστροφής, οπότε μία στάση για ένα γρήγορο πικ – νικ στην όμορφη κοιλάδα που διασχίζαμε, ήταν επιβεβλημένη.
Επόμενος προορισμός μας, ήταν η πρωτεύουσα της Βουλγαρίας, όπου είχα σκεφτεί να κάνουμε μία γρήγορη βόλτα και να της αφιερώσουμε 3-4 ώρες για να πάρουμε μία μικρή γεύση του κέντρου της.
Όμως κάπου εκεί άρχισαν οι αναποδιές της ημέρας. Κάπου στον αυτοκινητόδρομο, το ένα από τα αυτοκίνητα μας ειδοποίησε ότι πρέπει επειγόντως να σταματήσει γιατί είχε σηκώσει μεγάλη θερμοκρασία. Αλάρμ και στην άκρη του δρόμου, σύσκεψη από τους άντρες του γκρουπ για να δούμε πως θα αντιμετωπίσουμε το θέμα.
Αφού λοιπόν για καμιά ώρα γεμίζαμε το ψυγείο που ξαναάδειαζε τα νερά, όταν σταθεροποιήθηκε η κατάσταση του ασθενούς, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε αφού κάναμε όλοι τον σταυρό μας να πάνε όλα καλά. Είχα έναν ενδοιασμό για το αν πρέπει να μπούμε τελικά στην πόλη, αλλά μετά από μία μίνι σύσκεψη αποφασίσαμε να το ρισκάρουμε.



Η πόλη και οι δρόμοι της ήταν ευτυχώς σχεδόν άδειοι, έτσι λοιπόν εύκολα φτάσαμε και παρκάραμε δίπλα από τον σταθμό του μετρό Serdica. Από εκεί θα ακολουθούσαμε την διαδρομή που μας είχε χαράξει η @Klair (πολύ την ευχαριστώ) και την παραθέτω παρακάτω για όποιον ενδιαφέρεται για ένα σύντομο tour στο κέντρο της πόλης.
Klair said: ↑
Με αφετηρία τον κεντρικό σταθμό του metro Serdika μπορείτε να δείτε τον αρχαιολογικό χώρο κάτω από τον σταθμό και την εκκλησία Πέτκα των Σελοποιών.
Στη συνέχεια βγαίνοντας στην πλατεία Largo (Ανεξαρτησίας) στα αριστερά υπάρχει μικρό πάρκο στο οποίο βρίσκεται το Τζαμί Banya Bashi και το Sofia Mineral Baths στο οποίο στεγάζεται το μουσείο Ιστορίας της Σόφιας.
Απέναντι ακριβώς από το Τζαμί θα δείτε την κλειστή αγορά Tsentralni Hali.
Συνεχίζοντας στην πλατεία Largo θα συναντήσετε τα τεράστια πρώην Κομμουνιστικά κτίρια και περνώντας από το εμπορικό TZUM, στη νότια πλευρά της Largo, βρίσκεται η Ροτόντα του Αγίου Γεωργίου.
Στη συνέχεια ακολουθείστε την Knyaz Aleksandar I για να δείτε την Εθνική Πινακοθήκη. Μόλις περάσετε την Εθνική Πινακοθήκη ο δρόμος αλλάζει ονομασία και λέγεται Tsar Osvoboditel. Συναντάτε το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και αμέσως μετά την Ρωσική Εκκλησία της Σόφιας (αξίζει να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να μπείτε στο εσωτερικό), περνάτε το μικρό πάρκο με το άγαλμα του Stefan Stambolov και φτάνετε στο μνημείο με το άγαλμα του Tsar Osvoboditel. Ακριβώς απέναντι είναι το Βουλγαρικό Κοινοβούλιο. Στο βάθος θα δείτε τον επιβλητικό ναό Aleksandar Nevski αλλά μην προχωρήσετε ακόμα προς εκεί.
Συνεχίστε ευθεία την Tsar Osvoboditel και θα φτάσετε στο πάρκο Knyazheska Gradina στο οποίο βρίσκεται το μνημείο του Σοβιετικού Στρατού. Αξίζει μία μικρή γύρα στο πάρκο. Μετά το πάρκο είναι η γέφυρα των Αετών ( Orlov Most).
Επιστρέφετε πάλι πίσω και στη διασταύρωση των οδών Vasil Levski και Tsar Osvoboditel συναντάτε το Πανεπιστήμιο και το μικρό πάρκο Gradina St. Kliment Ohridski με το άγαλμα του Kliment.
Μερικά μόλις μέτρα από το Πανεπιστήμιο, επί της Levski βρίσκεται το κτίριο της Εθνικής Βιβλιοθήκης και αμέσως μετά βρίσκεστε στην καρδιά των αξιοθέατων της πόλης.
Ο καθεδρικός ναός, η Ακαδημία Καλών Τεχνών, η εκκλησία της Αγίας Σοφίας, το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, το άγαλμα του Σαμουήλ, το κτίριο της Ιεράς Συνόδου της Βουλγαρικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, η υπαίθρια αγορά, το άγαλμα Shipka Monument όλα βρίσκονται εδώ.
Τελειώστε την γνωριμία σας με την πόλη περπατώντας στον κεντρικό δρόμο Vitosha φτάνοντας μέχρι το πάρκο Gradska Gradina όπου βρίσκεται το θέατρο Ivan Vazov και το διάσημο σιντριβάνι με το γλυπτό της γυναίκας (εύχομαι εσείς να το δείτε να λειτουργεί).
Αυτά σκέφτηκα να προτείνω για τις λίγες ώρες που θα βρίσκεστε στη Σόφια.
Ελπίζω να σας βγει ο χρόνος και να τα προλάβετε. Θα πάρετε μια καλή "γεύση" της πόλης.
Μελέτησέ τα και εσύ, δες στον χάρτη τις διαδρομές και τους χρόνους και φτιάξε το πρόγραμμά σου.
κλικ για όλη την παράθεση...




Αφού φτάσαμε κοντά στο αρχαιολογικό μουσείο, συνεχίστηκαν οι αναποδιές. Ξαφνικά άνοιξαν οι ουρανοί και η βροχή μας καθήλωσε για μισή ώρα κάτω από ένα υπόστεγο καθώς κανείς δεν είχε προνοήσει να πάρει ομπρέλα μαζί του. Μετά και από αυτή την καθυστέρηση, συνεχίσαμε κουτσουρεμένη την βόλτα μας και με ταχύ ρυθμό.




Αφού φτάσαμε στο άγαλμα του Stefan Stambolov, κατευθυνθήκαμε προς το ναό Aleksandar Nevski τον ναό της Αγίας Σοφίας, τον ρώσικο ναό και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής. Οι γυναίκες ήθελαν και μια βόλτα στο Sofia's Central Market Hall, οπότε τους έδωσα άπλετο χρόνο ( μισή ώρα)



Στη Σόφια ήταν που άρχισε ο "χορός με τις νύφες".
Σε όλες, μα όλες τις πόλεις και τα σημαντικά αξιοθέατα που πήγαμε, καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μας, συναντήσαμε δεκάδες νύφες και γαμπρούς που έκαναν την φωτογράφιση του γάμου τους.
Άσε που μπήκαμε απρόσκλητοι και σε κάμποσους γάμους και φωτογραφίζαμε το γεγονός.


Σε αυτόν το γάμο μας έκαναν εντύπωση οι "κορώνες" που φορούσαν οι νεόνυμφοι.


Σαν μία γενική αποτίμηση της 3ωρης επίσκεψής μας στο κέντρο της Σόφιας, θα μπορούσα να πω ότι μας άφησε τις καλύτερες των εντυπώσεων. Όμορφα κτίρια και ναοί, καθαριότητα, εύκολη και χωρίς πολύ περπάτημα η πρόσβαση στα κύρια σημεία ενδιαφέροντος.
Η επίσκεψή μας είχε αναγνωριστικό χαρακτήρα, επομένως η Σόφια θα μας ξαναδεί, ώστε να εντρυφήσουμε σε αυτήν περισσότερο.
Αρκετά αργά, ξεκινήσαμε για τον τελικό μας προορισμό, τη Φιλιππούπολη. Εκεί είχαμε μία μικρή εμπλοκή μέχρι να πάρουμε τα κλειδιά των διαμερισμάτων και τελικά αποφασίσαμε να αφήσουμε το κέντρο για την επόμενη και να φάμε το βραδινό μας στο εστιατόριο “ Rendezvous”, που μας πρότειναν και βρισκόταν στη γειτονιά μας.
Πήραμε τηλέφωνο για να δούμε αν θα βρούμε τραπέζι, αλλά δεν μπορέσαμε να συνεννοηθούμε γιατί κανένας δεν μιλούσε αγγλικά. Σε 5 λεπτά μας πήραν τηλέφωνο και κάποιος που μιλούσε ελληνικά

Attachments
-
555,6 KB Προβολές: 0
-
252,3 KB Προβολές: 0
-
189,4 KB Προβολές: 0
-
309,4 KB Προβολές: 0
-
416,1 KB Προβολές: 0
-
297 KB Προβολές: 0
-
344,1 KB Προβολές: 0
-
303,3 KB Προβολές: 0
-
174,1 KB Προβολές: 0
-
245,6 KB Προβολές: 0
-
245,5 KB Προβολές: 0
-
290,3 KB Προβολές: 0
Last edited by a moderator: