vasiliss
Member
- Μηνύματα
- 984
- Likes
- 9.107
- Επόμενο Ταξίδι
- ;;;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα 1η: Θεσσαλονίκη - Τένεδος
- Ημέρα 2η: Τροία - Προύσα - Εσκί Σεχίρ.
- Ημέρα 3η: Εσκισεχίρ - Καππαδοκία (Goreme Open Air Museum- Uçhisar )
- Ημέρα 4η: Μαλακοπή - κοιλάδα της Ιχλάρα - Güzelyurt (Καρβάλη) - Ürgüp (Προκόπι) - Σινασός
- Ημέρα 5η: Fairy Chimneys - Zelve Open Air Museum - imagination Valley - Άβανος - Özkonak Underground City - Καισάρεια.
- Ημέρα 6η: Αερόστατα - κοιλάδα των περιστεριών - λίμνη Tuz - Κωνσταντινούπολη
- Ημέρα 7η: Κωνσταντινούπολη
- Ημέρα 8η: Κωνσταντινούπολη
- 9η ημέρα: Επιστροφή
- Επίλογος
9η ημέρα: Επιστροφή
Δυστυχώς οι μέρες πέρασαν γρήγορα. Όπως λέει και ένας από την παρέα, όλα αυτά που βλέπουμε στα οδικά μας είναι τόσο πολλά και συμπυκνωμένα, που αδυνατεί να τα επεξεργαστεί εκείνη τη στιγμή ο εγκέφαλος. Μόνο αφού επιστρέψουμε, δούμε φωτογραφίες και φέρουμε στο νου μας ότι είδαμε το καταλαβαίνουμε. Αυτό ισχύει περισσότερο βέβαια για τους υπόλοιπους και λιγότερο για εμένα που τις περισσότερες φορές ξέρω ακριβώς ή περίπου, τι θα δούμε.
Το πλάνο μέχρι που επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο, ήταν ότι θα ξοδεύαμε την ημέρα έως τη μία το μεσημέρι στο Kadikoy και έπειτα θα ξεκινούσαμε για την επιστροφή. Μέσα σε αυτές τις ώρες οι οδηγοί θα πηγαίναμε έως το PTT για να δούμε τι θα γίνει με τα διόδια και την κάρτα HGS. Τα οποία απλήρωτα βέβαια ήταν ελάχιστα, γιατί μέχρι την Κωνσταντινούπολη τα είχαμε ήδη πληρώσει στα ταμεία. Μας έμεναν αυτά της γέφυρας ή του τούνελ, ανάλογα τι θα χρησιμοποιούσαμε και της επιστροφής έως τα σύνορα.
Μία θεία επιφοίτηση όμως ήρθε στο μυαλό μου πριν κοιμηθώ και πρότεινα στην παρέα να ξεκινήσουμε νωρίτερα και με το θέμα των διοδίων να ασχοληθούμε στην Kesan. Όλοι συμφώνησαν και έτσι ξεκινήσαμε την επόμενη κατά τις 10:30.
Το μεσημεράκι φτάσαμε στην Kesan. Αφήσαμε τις οικογένειες σε ένα εμπορικό και οι οδηγοί κινήσαμε για το τοπικό PTT . Άφησα τους άλλους δύο οδηγούς να κάνουν τις πρώτες συνεννοήσεις και έψαξα να βρω κάπου να αφήσω το αυτοκίνητο. Στο ταχυδρομείο γινόταν ένας κακός χαμός από τον κόσμο. Μετά από πολλούς κύκλους άφησα για λίγο το αυτοκίνητο έξω από το ταχυδρομείο. Οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να συνεννοηθούν με την αρμόδια, νεότατη υπάλληλο, που άκου να δεις σύμπτωση, δεν ήξερε καθόλου αγγλικά.
Τελικά μας έδωσε κάτι φόρμες να συμπληρώσουμε και μας ζήτησε να δώσουμε 200 λίρες τις οποίες όμως τις ήθελε μετρητά. Ευτυχώς είχε ένα ATM απ’ έξω. Εγώ πηγαινοερχόμουν στο αυτοκίνητο και κάποια στιγμή διαπίστωσα ότι μου είχαν χώσει μια κλήση για παράνομο παρκάρισμα. Όταν ρωτήσαμε την υπάλληλο εάν μπορούμε να την πληρώσουμε εκεί κούνησε αρνητικά το κεφάλι της. Μετά από ώρα τελειώσαμε με τα HGS και της ξαναέδειξα την κλήση ρωτώντας που μπορούμε να την πληρώσουμε. Ουρλιάζοντας απάντησε not here, not here.

Βγήκαμε έξω και πιάσαμε τα μαγαζιά μήπως βρούμε άκρη για το πως θα πληρώσουμε την κλήση, μιλάμε για ένα αστείο ποσό. Με παντομίμα μας έδωσαν να καταλάβουμε ότι έπρεπε να την πληρώσουμε στον δημοτικό υπάλληλο που τριγυρνούσε και μοίραζε κλήσεις. Αποφασίσαμε να κάνουμε μια βόλτα και αν τον βρίσκαμε να την πληρώσουμε, διαφορετικά να την κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια. Τελικά τον βρήκαμε, πληρώσαμε και επιστρέψαμε κι εμείς στο εμπορικό να φάμε κάτι και να πιούμε κανένα καφέ.
Φύγαμε από εκεί κατά τις 16.30. Ο υπάλληλος στο βενζινάδικο μας ρώτησε αν έχει κίνηση στα σύνορα αλλά εμείς του είπαμε ότι δεν μπαίναμε, αλλά φεύγαμε και δεν ξέραμε. Aυτός όμως κάτι ήξερε ή μάλλον κάτι φανταζόταν, που εμείς δεν σκεφτήκαμε εκείνη την ώρα, μένοντας με την εντύπωση της εισόδου στη χώρα, όπου τα αυτοκίνητα ήταν πολύ λίγα.
Σε μισή ώρα φτάσαμε 3 χιλιόμετρα πριν από τα σύνορα και συναντήσαμε ουρά. Δεν φανταστήκαμε ότι θα κάνουμε πολύ για να περάσουμε , άντε 1-2 ώρες, μας έχει συμβεί ξανά στα οδικά ταξίδια μας. Πέρασαν οι δύο ώρες και άρχισαν να μας ζώνουν τα φίδια. Είχαμε κινηθεί ελάχιστα. Στις 3 ώρες οι οδηγοί άρχισαν να κορνάρουν ομαδικά, γινόταν ένα πανδαιμόνιο. Από τα μεγάφωνα των διοδίων οι υπεύθυνοι (από τα συμφραζόμενα το καταλάβαμε) έλεγαν ότι δεν ήταν δική τους ευθύνη αλλά η καθυστέρηση οφειλόταν στον ελληνικό έλεγχο. Περιττό να σας πω ότι το 99% των αυτοκινήτων ήταν τούρκοι μετανάστες που γύριζαν στην Ευρώπη από τις διακοπές τους. Τα κορναρίσματα και οι ανακοινώσεις επαναλήφθηκαν ακόμη μια δυο φορές. Οι Τούρκοι βέβαια έδειχναν να είναι συνηθισμένοι και προετοιμασμένοι. Είχαν βγει έξω, έκαναν πηγαδάκια, τα παιδιά έπαιζαν με μπάλες βόλεϊ κτλ.
Στις 10 το βράδυ άρχισα να ψάχνω στο Booking για κάποιο οικονομικό δωμάτιο μετά τα ελληνικά σύνορα. Όμως είχα μια επιφύλαξη για την ώρα που θα ξεμπερδεύαμε και δεν έκλεισα τίποτα. Όταν με το καλό στις 11 περάσαμε τη γέφυρα του Έβρου και φτάσαμε στον ελληνικό έλεγχο κατάλαβα γιατί είχαμε ταλαιπωρηθεί τόσο. Υπήρχε ένας μόνο υπάλληλος για τα επιβατικά αυτοκίνητα και ένας μόνο για τα φορτηγά.
Από ότι διάβασα και άκουσα αργότερα τα 6ωρα είναι κάτι συνηθισμένο για αυτή την εποχή. Μου πέρασε από το μυαλό τι θα συναντούσαμε αν ανηφορίζαμε και προσπαθούσαμε να μπούμε στην Ελλάδα από τις Καστανιές, αλλά φοβάμαι ότι δεν θα είχα μόνο εγώ αυτή την ιδέα και θα συναντούσαμε κάτι ανάλογο.
Πολύ κουρασμένος, χτύπησα έναν καφέ ακόμα και ξεκίνησα για τη Θεσσαλονίκη κατά τις 12 το βράδυ. Ένα ωραίο ταξίδι είχε τελειώσει αφήνοντάς μας μια πικρή επίγευση μετά την ταλαιπωρία στα σύνορα.
Ακολουθεί μικρός επίλογος.
Δυστυχώς οι μέρες πέρασαν γρήγορα. Όπως λέει και ένας από την παρέα, όλα αυτά που βλέπουμε στα οδικά μας είναι τόσο πολλά και συμπυκνωμένα, που αδυνατεί να τα επεξεργαστεί εκείνη τη στιγμή ο εγκέφαλος. Μόνο αφού επιστρέψουμε, δούμε φωτογραφίες και φέρουμε στο νου μας ότι είδαμε το καταλαβαίνουμε. Αυτό ισχύει περισσότερο βέβαια για τους υπόλοιπους και λιγότερο για εμένα που τις περισσότερες φορές ξέρω ακριβώς ή περίπου, τι θα δούμε.
Το πλάνο μέχρι που επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο, ήταν ότι θα ξοδεύαμε την ημέρα έως τη μία το μεσημέρι στο Kadikoy και έπειτα θα ξεκινούσαμε για την επιστροφή. Μέσα σε αυτές τις ώρες οι οδηγοί θα πηγαίναμε έως το PTT για να δούμε τι θα γίνει με τα διόδια και την κάρτα HGS. Τα οποία απλήρωτα βέβαια ήταν ελάχιστα, γιατί μέχρι την Κωνσταντινούπολη τα είχαμε ήδη πληρώσει στα ταμεία. Μας έμεναν αυτά της γέφυρας ή του τούνελ, ανάλογα τι θα χρησιμοποιούσαμε και της επιστροφής έως τα σύνορα.
Μία θεία επιφοίτηση όμως ήρθε στο μυαλό μου πριν κοιμηθώ και πρότεινα στην παρέα να ξεκινήσουμε νωρίτερα και με το θέμα των διοδίων να ασχοληθούμε στην Kesan. Όλοι συμφώνησαν και έτσι ξεκινήσαμε την επόμενη κατά τις 10:30.
Το μεσημεράκι φτάσαμε στην Kesan. Αφήσαμε τις οικογένειες σε ένα εμπορικό και οι οδηγοί κινήσαμε για το τοπικό PTT . Άφησα τους άλλους δύο οδηγούς να κάνουν τις πρώτες συνεννοήσεις και έψαξα να βρω κάπου να αφήσω το αυτοκίνητο. Στο ταχυδρομείο γινόταν ένας κακός χαμός από τον κόσμο. Μετά από πολλούς κύκλους άφησα για λίγο το αυτοκίνητο έξω από το ταχυδρομείο. Οι υπόλοιποι προσπαθούσαν να συνεννοηθούν με την αρμόδια, νεότατη υπάλληλο, που άκου να δεις σύμπτωση, δεν ήξερε καθόλου αγγλικά.

Βγήκαμε έξω και πιάσαμε τα μαγαζιά μήπως βρούμε άκρη για το πως θα πληρώσουμε την κλήση, μιλάμε για ένα αστείο ποσό. Με παντομίμα μας έδωσαν να καταλάβουμε ότι έπρεπε να την πληρώσουμε στον δημοτικό υπάλληλο που τριγυρνούσε και μοίραζε κλήσεις. Αποφασίσαμε να κάνουμε μια βόλτα και αν τον βρίσκαμε να την πληρώσουμε, διαφορετικά να την κάνουμε με ελαφρά πηδηματάκια. Τελικά τον βρήκαμε, πληρώσαμε και επιστρέψαμε κι εμείς στο εμπορικό να φάμε κάτι και να πιούμε κανένα καφέ.
Φύγαμε από εκεί κατά τις 16.30. Ο υπάλληλος στο βενζινάδικο μας ρώτησε αν έχει κίνηση στα σύνορα αλλά εμείς του είπαμε ότι δεν μπαίναμε, αλλά φεύγαμε και δεν ξέραμε. Aυτός όμως κάτι ήξερε ή μάλλον κάτι φανταζόταν, που εμείς δεν σκεφτήκαμε εκείνη την ώρα, μένοντας με την εντύπωση της εισόδου στη χώρα, όπου τα αυτοκίνητα ήταν πολύ λίγα.
Σε μισή ώρα φτάσαμε 3 χιλιόμετρα πριν από τα σύνορα και συναντήσαμε ουρά. Δεν φανταστήκαμε ότι θα κάνουμε πολύ για να περάσουμε , άντε 1-2 ώρες, μας έχει συμβεί ξανά στα οδικά ταξίδια μας. Πέρασαν οι δύο ώρες και άρχισαν να μας ζώνουν τα φίδια. Είχαμε κινηθεί ελάχιστα. Στις 3 ώρες οι οδηγοί άρχισαν να κορνάρουν ομαδικά, γινόταν ένα πανδαιμόνιο. Από τα μεγάφωνα των διοδίων οι υπεύθυνοι (από τα συμφραζόμενα το καταλάβαμε) έλεγαν ότι δεν ήταν δική τους ευθύνη αλλά η καθυστέρηση οφειλόταν στον ελληνικό έλεγχο. Περιττό να σας πω ότι το 99% των αυτοκινήτων ήταν τούρκοι μετανάστες που γύριζαν στην Ευρώπη από τις διακοπές τους. Τα κορναρίσματα και οι ανακοινώσεις επαναλήφθηκαν ακόμη μια δυο φορές. Οι Τούρκοι βέβαια έδειχναν να είναι συνηθισμένοι και προετοιμασμένοι. Είχαν βγει έξω, έκαναν πηγαδάκια, τα παιδιά έπαιζαν με μπάλες βόλεϊ κτλ.
Στις 10 το βράδυ άρχισα να ψάχνω στο Booking για κάποιο οικονομικό δωμάτιο μετά τα ελληνικά σύνορα. Όμως είχα μια επιφύλαξη για την ώρα που θα ξεμπερδεύαμε και δεν έκλεισα τίποτα. Όταν με το καλό στις 11 περάσαμε τη γέφυρα του Έβρου και φτάσαμε στον ελληνικό έλεγχο κατάλαβα γιατί είχαμε ταλαιπωρηθεί τόσο. Υπήρχε ένας μόνο υπάλληλος για τα επιβατικά αυτοκίνητα και ένας μόνο για τα φορτηγά.
Πολύ κουρασμένος, χτύπησα έναν καφέ ακόμα και ξεκίνησα για τη Θεσσαλονίκη κατά τις 12 το βράδυ. Ένα ωραίο ταξίδι είχε τελειώσει αφήνοντάς μας μια πικρή επίγευση μετά την ταλαιπωρία στα σύνορα.
Ακολουθεί μικρός επίλογος.
Attachments
-
221,9 KB Προβολές: 0
-
224,8 KB Προβολές: 0
-
271,2 KB Προβολές: 0
-
247,1 KB Προβολές: 0
-
217,7 KB Προβολές: 0
-
501 KB Προβολές: 0
-
323,7 KB Προβολές: 0
-
118 KB Προβολές: 0
-
255,2 KB Προβολές: 0
-
282,2 KB Προβολές: 0
-
414,2 KB Προβολές: 0
-
176,8 KB Προβολές: 0
-
338,2 KB Προβολές: 0
Last edited: