vasiliss
Member
- Μηνύματα
- 984
- Likes
- 9.107
- Επόμενο Ταξίδι
- ;;;
- Ταξίδι-Όνειρο
- Ρωσία -Ισλανδία - Περού
Περιεχόμενα
- Κεφάλαιο 1
- Ημέρα 1η: Θεσσαλονίκη - Τένεδος
- Ημέρα 2η: Τροία - Προύσα - Εσκί Σεχίρ.
- Ημέρα 3η: Εσκισεχίρ - Καππαδοκία (Goreme Open Air Museum- Uçhisar )
- Ημέρα 4η: Μαλακοπή - κοιλάδα της Ιχλάρα - Güzelyurt (Καρβάλη) - Ürgüp (Προκόπι) - Σινασός
- Ημέρα 5η: Fairy Chimneys - Zelve Open Air Museum - imagination Valley - Άβανος - Özkonak Underground City - Καισάρεια.
- Ημέρα 6η: Αερόστατα - κοιλάδα των περιστεριών - λίμνη Tuz - Κωνσταντινούπολη
- Ημέρα 7η: Κωνσταντινούπολη
- Ημέρα 8η: Κωνσταντινούπολη
- 9η ημέρα: Επιστροφή
- Επίλογος
Ημέρα 2η: Τροία - Προύσα - Εσκί Σεχίρ.
Ημέρα 2η λοιπόν και έχουμε πολλά χιλιόμετρα να κάνουμε και πολλά σχεδιάσει να δούμε. Για υποψιαστείτε, τα προλάβαμε;
Πρωινή εκκίνηση του καραβανιού, με πρώτη στάση την Τροία. Δεδομένα δεν έχουμε ακόμα, οπότε οι κατεβασμένοι χάρτες της Google αποφάσισαν να μας κάνουν ένα μικρό τουρ σε χωριά και χωριουδάκια της Τουρκίας. Από τα οποία συγκράτησα μόνο ότι οι Τούρκοι αγρότες είναι ετοιμοπόλεμοι, γιατί όλοι μα όλοι, είχαν ντύσει το μπροστινό μέρος των τρακτέρ τους με ένα ύφασμα παραλλαγής, κάτι σαν αυτό που βάζουν μερικοί μοτοσυκλετιστές στις μηχανές τους για να μην γδαρθούν, κάπως έτσι φανταστείτε το.
Η απόσταση δεν είναι μεγάλη, και σύντομα παρκάρουμε σχεδόν μόνοι στον χώρο του πάρκινγκ.
Διαβάζοντας για την Τροία, πολλά σχόλια έλεγαν ότι είναι απογοητευτικό το θέαμα όσων βλέπεις και δεν αξίζει η επίσκεψη. Όμως είπα ότι δεν είναι δυνατόν να περάσεις δίπλα από την Τροία και να μην μπεις μέσα. Ίσως τα σχόλια να είχαν να κάνουν και με την αμφισβήτηση που υπάρχει για το αν είναι αυτή η πραγματική Τροία. Εγώ αντιθέτως πιστεύω ότι αξίζει μια στάση εκεί και αν έρθεις λίγο διαβασμένος πολλά θα καταλάβεις για αυτά που βλέπεις. Εμείς είχαμε και την κουμπάρα που το είχε μελετήσει το θέμα και μας εξήγησε αναλυτικά αυτά για την Τροία Ι,ΙΙ,ΙΙΙ,ΙΧ κτλ.
Το εισιτήριο είχε 100 λίρες για τον αρχαιολογικό και 100 για το μουσείο, ή 150 συνδυαστικό εισιτήριο. Τώρα θα μου πείτε τι μας τις λες τις τιμές, αφού με την κατρακύλα που έχει πάρει η λίρα αυτές αλλάζουν από μήνα σε μήνα. Εγώ θα βάλω εδώ ότι τιμές θυμάμαι για να έχει μια ιδέα ο επίδοξος ταξιδευτής - τουρίστας κτλ, ξέρετε εσείς,
αλλά μην δίνετε μεγάλη σημασία, γιατί αυτές αλλάζουν πολύ συχνά. Τιμές για χώρους που διάβαζα εγώ σε σχόλια πριν 3 μήνες, τις βρήκα αρκετά ανεβασμένες όταν πήγαμε.
“Θα πάμε και στο αρχαιολογικό μουσείο;” σκεφτήκαμε πριν μπούμε, αλλά δεν είδαμε καμιά μεγάλη προθυμία από τα παιδιά, οπότε το παρακάμψαμε. Νομίζω ότι από όλο το σκηνικό περισσότερο τα ένοιαζε να ανεβάσουν καμιά φωτογραφία στα σόσιαλ με τον ξύλινο δούρειο ίππο παρά τα υπόλοιπα.
Κάτι είπαν να πάμε μέχρι το Τσανάκαλε για να φωτογραφηθούν και με τον δούρειο από την ταινία “Τροία” που βρίσκεται εκεί, αλλά το απέκλεισα, δεν μας έφτανε η ώρα.
Σειρά είχε τώρα η Προύσα. Στον αρχικό σχεδιασμό του ταξιδιού η διανυκτέρευση θα γινόταν στην Προύσα. Όμως αργότερα για να μοιράσω καλύτερα την διαδρομή και για να βρεθούμε πιο κοντά στην Καππαδοκία, σκέφτηκα και έβαλα - προς απογοήτευση μερικών- διανυκτέρευση στο Εσκί Σεχίρ. Ήταν επίσης μια ευκαιρία για να δούμε και μία μη τουριστική πόλη ακόμα. Όχι βέβαια ότι και η Προύσα είναι τουριστική.
Δρόμο παίρνουμε δρόμο αφήνουμε, περνάμε όπως έχω πει και από κάμποσες πόλεις και χωριά και σε μία από αυτές, την Lapseki, τσουπ, βλέπω ένα κατάστημα Turkcell. Αλάρμ, πιάνω στην άκρη και βγαίνουμε για να βγάλουμε τις πολυπόθητες τουριστικές κάρτες σιμ.
Οι υπάλληλοι γρι αγγλικά. Μιλάμε για παιδιά 25 χρονών. Μα τι στο καλό τους μαθαίνουν στα σχολεία εκεί στην Τουρκία. Τέλος πάντων, κάποιος από αυτούς έπιασε τι θέλουμε και ανάλαβε ο “ειδήμον” να διεκπεραιώσει την υπόθεση. Του δίνουμε τα διαβατήρια, που να του πούμε για ταυτότητες, θα περιμέναμε ακόμα εκεί. Ξεκίνησε λοιπόν, πιάνει μια κάρτα από ένα πακέτο με κάρτες, ξεκινάει να συμπληρώνει τα στοιχεία, ξεφυσάει από εδώ ξεφυσάει από εκεί, στο τέλος την παρατάει και παίρνει άλλη κάρτα. Αυτό πρέπει να έγινε ίσα με 20 φορές. Πέρασε μισή ώρα και ακόμα κάρτα δεν είχαμε στα χέρια μας.
Παίρνει και κάτι τηλέφωνα, αλλά μπα τίποτα δεν κατάφερε. Σε λίγο κατέφθασε άλλος “ειδικός”. Τα είπαν μεταξύ τους, κατάφεραν να φτιάξουν την πρώτη κάρτα, την δική μου και άστραψε το πρόσωπό τους. Χαρήκαμε και εμείς ότι ξεμπερδέψαμε. Αμ δε. Την επόμενη μισή ώρα είχαμε το ίδιο σκηνικό. Η μία κάρτα διαδεχόταν την άλλη αλλά εμείς δεν παίρναμε τίποτα στα χέρια μας.
Πέρασε μιάμιση ώρα για να καταφέρουμε να βγούμε από το μαγαζί. Είχαμε παρκάρει και παράνομα τα αυτοκίνητα, οι υπόλοιποι έξω είχαν βαρεθεί την ζωή τους, κάνανε και κάτι ψώνια στο σουπερ μάρκετ για να περάσει η ώρα. Και επιτέλους φύγαμε με δεδομένα στους χάρτες αυτή την φορά. Η τουριστική κάρτα κόστισε 370 λίρες(20-21€) και μας έδωσε 20GB και 200 λεπτά ομιλίας, που πολύ μας βοήθησαν στη μεταξύ μας επικοινωνία.
Η πρώτη στάση στην Προύσα ήταν το μουσείο του Καραγκιόζη, ο οποίος κατά την παράδοση ήταν υπαρκτό πρόσωπο και είχε γεννηθεί εκεί. Όμως η προηγούμενη καθυστέρηση μας την έφαγε την επίσκεψη και έτσι κινηθήκαμε προς το κέντρο. Η Προύσα πολύ μεγάλη πόλη με την χειρότερη κίνηση που συναντήσαμε σε όλο το ταξίδι. Εγώ την Κωνσταντινούπολη φοβόμουν από την Προύσα το βρήκαμε. Οι γνωστές ταρζανιές των Τούρκων οδηγών έδιναν και έπαιρναν. Τελικά κατά τις 3 καταφέραμε να αφήσουμε τα αυτοκίνητα σε ένα υπόγειο πάρκινγκ και να βγούμε προς το μεγάλο παζάρι. Ο κόσμος πάρα πολύς, οπότε αποφασίσαμε να κινηθούμε η κάθε οικογένεια χωριστά, αφού κάποιοι ήθελαν να ψωνίσουν και κάποιοι δεν ήθελαν. Είχαμε και τα τηλέφωνα τώρα οπότε δεν θα χανόμασταν.
Εμείς να ψωνίσουμε δεν θέλαμε, οπότε ψάξαμε κάπου να φάμε. Κεμπάπ και γύρους δεν ήθελε η οικογένεια, οπότε κινηθήκαμε προς το Koza Han. Το Koza Han είναι η παλιά αγορά του μεταξιού, όπου στο επάνω όροφο υπάρχουν τα μαγαζιά με τα μεταξωτά και στο κεντρικό αίθριο, καφέ και φαγάδικα. Καθίσαμε σε ένα από αυτά και παραγγείλαμε το πρώτο μαντί της εκδρομής και διαφόρων ειδών γκιοζλεμέ. Με το που τελειώσαμε το φαγητό, καλό αλλά όχι κάτι αξιομνημόνευτο και ετοιμαζόμασταν να πιούμε το τσάι μας, έπιασε μια καταρρακτώδης βροχή με χαλάζι που δεν έλεγε να σταματήσει. Πλημμύρισαν τα πάντα. Τα νερά από την τέντα έπεφταν στο τραπέζι μας και τραβηχτήκαμε πιο μέσα στο μαγαζί για να φυλαχτούμε. Είχε καταφτάσει και η μία από τις δύο οικογένειες και περιμένοντας χτυπήσαμε και έναν καφέ. Οι υπόλοιποι είχαν βρει καταφύγιο στο πάρκινγκ και μας περίμεναν. Μα πως να πάμε που δεν είχαμε ομπρέλα ούτε αδιάβροχο; Όταν με τα πολλά έκοψε λίγο το πήραμε απόφαση ότι θα βραχούμε και ξεκινήσαμε για το πάρκινγκ όπου φτάσαμε όλοι παπί. Ευτυχώς ήταν υπόγειο και μπορέσαμε να αλλάξουμε μέσα στο αυτοκίνητο. Οπότε η Προύσα πήγε άκλαφτη. Ελάχιστα προλάβαμε να δούμε.
Κατά τις 6.30 φύγαμε με βροχή και απίστευτη κίνηση ακόμη. Εκεί που βγαίναμε από την πόλη, η κυρία της Google μας ανακοίνωσε ότι έχει βρει μια καινούργια διαδρομή που θα μας γλιτώσει 10 λεπτά και αν θέλουμε να επανυπολογίσει την διαδρομή; Ναι απαντήσαμε κι εμείς και μας έβγαλε από τον κεντρικό δρόμο. Ήταν η ευκαιρία μας να δούμε τα βουνά και τις ραχούλες έξω από την Προύσα. Βρήκαμε και ένα φορτηγό μπροστά που “ξύριζε” όλα τα δέντρα του επαρχιακού δρόμου και κλαδιά έμεναν πίσω του και τον ακολουθούσαμε από απόσταση. Αυτό για μισή ώρα μέχρι να ξαναβγούμε στον κεντρικό. Από τότε όταν τις επόμενες ημέρες μας ενημέρωνε η κυρία της Google ότι βρήκε μια συντομότερη διαδρομή, ΟΧΙΙΙ
φωνάζαμε όλοι μέσα στο αυτοκίνητο και ακύρωνα ευθύς αμέσως την επιλογή αυτή.
Βράδυ, βροχή, ορεινοί δρόμοι με φορτηγά, πόλεις που πρέπει να τις διασχίσεις, πόσο γρήγορα να πας; Έτσι οι 2 ώρες που υπολογίζαμε έγιναν 3 και καλά πάλι να λέμε.
Στο Εσκί Σεχίρ φτάσαμε κοντά στις 10 και μέχρι να ξεφορτώσουμε και να να τακτοποιηθούμε πήγε σχεδόν 11. Το ξενοδοχείο ήταν πολύ κοντά στο κέντρο και υπολόγιζα μια βραδινή βόλτα σε αυτό, αλλά έμεινα με τα όνειρα. Οι περισσότεροι πεινούσαν και μας πρότειναν το διπλανό από το ξενοδοχείο εστιατόριο, το Urfa Kebap.
Ευτυχώς εκεί υπήρχε ένα παλικάρι που ήξερε πολύ καλά αγγλικά και μπορέσαμε εύκολα να συνεννοηθούμε. Φάγαμε εξαιρετικά, μερικοί δοκίμασαν και τα γλυκά του που ήταν και αυτά πολύ καλά και πληρώσαμε πολύ λίγο, καθώς η πόλη δεν ήταν τουριστική και οι τιμές δεν είχαν πάρει την ανάλογη ανηφόρα.
Αφού τελειώσαμε το φαγητό, ένας από τους σερβιτόρους που ήταν πολύ φιλικός και χωρατατζής, μας ρώτησε: “ Italian, Italian?” Μόλις άκουσε το Γιουνάν,
λίγο πάγωσε το μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπό του. Ίσως είχε και εκείνος κανένα παππού που πολέμησε εκείνα τα χρόνια στον “πόλεμο της απελευθέρωσης” όπως φαντάζομαι ότι θα ονομάζουν εκείνοι τα γεγονότα πριν από 100 χρόνια. Ευτυχώς που είχαμε προλάβει να φάμε, είπε κάποιος από την παρέα, γιατί το φουραντάν* δεν το γλιτώναμε. 
* φουραντάν για όποιον δεν γνωρίζει = ισχυρό δηλητήριο.
Αυτά για σήμερα. Με βαρύ στομάχι δεν πήγαμε και πολύ μακριά, δυο βήματα ήταν το ξενοδοχείο μας.
Ημέρα 2η λοιπόν και έχουμε πολλά χιλιόμετρα να κάνουμε και πολλά σχεδιάσει να δούμε. Για υποψιαστείτε, τα προλάβαμε;

Πρωινή εκκίνηση του καραβανιού, με πρώτη στάση την Τροία. Δεδομένα δεν έχουμε ακόμα, οπότε οι κατεβασμένοι χάρτες της Google αποφάσισαν να μας κάνουν ένα μικρό τουρ σε χωριά και χωριουδάκια της Τουρκίας. Από τα οποία συγκράτησα μόνο ότι οι Τούρκοι αγρότες είναι ετοιμοπόλεμοι, γιατί όλοι μα όλοι, είχαν ντύσει το μπροστινό μέρος των τρακτέρ τους με ένα ύφασμα παραλλαγής, κάτι σαν αυτό που βάζουν μερικοί μοτοσυκλετιστές στις μηχανές τους για να μην γδαρθούν, κάπως έτσι φανταστείτε το.
Η απόσταση δεν είναι μεγάλη, και σύντομα παρκάρουμε σχεδόν μόνοι στον χώρο του πάρκινγκ.
Διαβάζοντας για την Τροία, πολλά σχόλια έλεγαν ότι είναι απογοητευτικό το θέαμα όσων βλέπεις και δεν αξίζει η επίσκεψη. Όμως είπα ότι δεν είναι δυνατόν να περάσεις δίπλα από την Τροία και να μην μπεις μέσα. Ίσως τα σχόλια να είχαν να κάνουν και με την αμφισβήτηση που υπάρχει για το αν είναι αυτή η πραγματική Τροία. Εγώ αντιθέτως πιστεύω ότι αξίζει μια στάση εκεί και αν έρθεις λίγο διαβασμένος πολλά θα καταλάβεις για αυτά που βλέπεις. Εμείς είχαμε και την κουμπάρα που το είχε μελετήσει το θέμα και μας εξήγησε αναλυτικά αυτά για την Τροία Ι,ΙΙ,ΙΙΙ,ΙΧ κτλ.
Το εισιτήριο είχε 100 λίρες για τον αρχαιολογικό και 100 για το μουσείο, ή 150 συνδυαστικό εισιτήριο. Τώρα θα μου πείτε τι μας τις λες τις τιμές, αφού με την κατρακύλα που έχει πάρει η λίρα αυτές αλλάζουν από μήνα σε μήνα. Εγώ θα βάλω εδώ ότι τιμές θυμάμαι για να έχει μια ιδέα ο επίδοξος ταξιδευτής - τουρίστας κτλ, ξέρετε εσείς,
“Θα πάμε και στο αρχαιολογικό μουσείο;” σκεφτήκαμε πριν μπούμε, αλλά δεν είδαμε καμιά μεγάλη προθυμία από τα παιδιά, οπότε το παρακάμψαμε. Νομίζω ότι από όλο το σκηνικό περισσότερο τα ένοιαζε να ανεβάσουν καμιά φωτογραφία στα σόσιαλ με τον ξύλινο δούρειο ίππο παρά τα υπόλοιπα.

Σειρά είχε τώρα η Προύσα. Στον αρχικό σχεδιασμό του ταξιδιού η διανυκτέρευση θα γινόταν στην Προύσα. Όμως αργότερα για να μοιράσω καλύτερα την διαδρομή και για να βρεθούμε πιο κοντά στην Καππαδοκία, σκέφτηκα και έβαλα - προς απογοήτευση μερικών- διανυκτέρευση στο Εσκί Σεχίρ. Ήταν επίσης μια ευκαιρία για να δούμε και μία μη τουριστική πόλη ακόμα. Όχι βέβαια ότι και η Προύσα είναι τουριστική.
Δρόμο παίρνουμε δρόμο αφήνουμε, περνάμε όπως έχω πει και από κάμποσες πόλεις και χωριά και σε μία από αυτές, την Lapseki, τσουπ, βλέπω ένα κατάστημα Turkcell. Αλάρμ, πιάνω στην άκρη και βγαίνουμε για να βγάλουμε τις πολυπόθητες τουριστικές κάρτες σιμ.
Οι υπάλληλοι γρι αγγλικά. Μιλάμε για παιδιά 25 χρονών. Μα τι στο καλό τους μαθαίνουν στα σχολεία εκεί στην Τουρκία. Τέλος πάντων, κάποιος από αυτούς έπιασε τι θέλουμε και ανάλαβε ο “ειδήμον” να διεκπεραιώσει την υπόθεση. Του δίνουμε τα διαβατήρια, που να του πούμε για ταυτότητες, θα περιμέναμε ακόμα εκεί. Ξεκίνησε λοιπόν, πιάνει μια κάρτα από ένα πακέτο με κάρτες, ξεκινάει να συμπληρώνει τα στοιχεία, ξεφυσάει από εδώ ξεφυσάει από εκεί, στο τέλος την παρατάει και παίρνει άλλη κάρτα. Αυτό πρέπει να έγινε ίσα με 20 φορές. Πέρασε μισή ώρα και ακόμα κάρτα δεν είχαμε στα χέρια μας.

Η πρώτη στάση στην Προύσα ήταν το μουσείο του Καραγκιόζη, ο οποίος κατά την παράδοση ήταν υπαρκτό πρόσωπο και είχε γεννηθεί εκεί. Όμως η προηγούμενη καθυστέρηση μας την έφαγε την επίσκεψη και έτσι κινηθήκαμε προς το κέντρο. Η Προύσα πολύ μεγάλη πόλη με την χειρότερη κίνηση που συναντήσαμε σε όλο το ταξίδι. Εγώ την Κωνσταντινούπολη φοβόμουν από την Προύσα το βρήκαμε. Οι γνωστές ταρζανιές των Τούρκων οδηγών έδιναν και έπαιρναν. Τελικά κατά τις 3 καταφέραμε να αφήσουμε τα αυτοκίνητα σε ένα υπόγειο πάρκινγκ και να βγούμε προς το μεγάλο παζάρι. Ο κόσμος πάρα πολύς, οπότε αποφασίσαμε να κινηθούμε η κάθε οικογένεια χωριστά, αφού κάποιοι ήθελαν να ψωνίσουν και κάποιοι δεν ήθελαν. Είχαμε και τα τηλέφωνα τώρα οπότε δεν θα χανόμασταν.
Εμείς να ψωνίσουμε δεν θέλαμε, οπότε ψάξαμε κάπου να φάμε. Κεμπάπ και γύρους δεν ήθελε η οικογένεια, οπότε κινηθήκαμε προς το Koza Han. Το Koza Han είναι η παλιά αγορά του μεταξιού, όπου στο επάνω όροφο υπάρχουν τα μαγαζιά με τα μεταξωτά και στο κεντρικό αίθριο, καφέ και φαγάδικα. Καθίσαμε σε ένα από αυτά και παραγγείλαμε το πρώτο μαντί της εκδρομής και διαφόρων ειδών γκιοζλεμέ. Με το που τελειώσαμε το φαγητό, καλό αλλά όχι κάτι αξιομνημόνευτο και ετοιμαζόμασταν να πιούμε το τσάι μας, έπιασε μια καταρρακτώδης βροχή με χαλάζι που δεν έλεγε να σταματήσει. Πλημμύρισαν τα πάντα. Τα νερά από την τέντα έπεφταν στο τραπέζι μας και τραβηχτήκαμε πιο μέσα στο μαγαζί για να φυλαχτούμε. Είχε καταφτάσει και η μία από τις δύο οικογένειες και περιμένοντας χτυπήσαμε και έναν καφέ. Οι υπόλοιποι είχαν βρει καταφύγιο στο πάρκινγκ και μας περίμεναν. Μα πως να πάμε που δεν είχαμε ομπρέλα ούτε αδιάβροχο; Όταν με τα πολλά έκοψε λίγο το πήραμε απόφαση ότι θα βραχούμε και ξεκινήσαμε για το πάρκινγκ όπου φτάσαμε όλοι παπί. Ευτυχώς ήταν υπόγειο και μπορέσαμε να αλλάξουμε μέσα στο αυτοκίνητο. Οπότε η Προύσα πήγε άκλαφτη. Ελάχιστα προλάβαμε να δούμε.
Κατά τις 6.30 φύγαμε με βροχή και απίστευτη κίνηση ακόμη. Εκεί που βγαίναμε από την πόλη, η κυρία της Google μας ανακοίνωσε ότι έχει βρει μια καινούργια διαδρομή που θα μας γλιτώσει 10 λεπτά και αν θέλουμε να επανυπολογίσει την διαδρομή; Ναι απαντήσαμε κι εμείς και μας έβγαλε από τον κεντρικό δρόμο. Ήταν η ευκαιρία μας να δούμε τα βουνά και τις ραχούλες έξω από την Προύσα. Βρήκαμε και ένα φορτηγό μπροστά που “ξύριζε” όλα τα δέντρα του επαρχιακού δρόμου και κλαδιά έμεναν πίσω του και τον ακολουθούσαμε από απόσταση. Αυτό για μισή ώρα μέχρι να ξαναβγούμε στον κεντρικό. Από τότε όταν τις επόμενες ημέρες μας ενημέρωνε η κυρία της Google ότι βρήκε μια συντομότερη διαδρομή, ΟΧΙΙΙ

Βράδυ, βροχή, ορεινοί δρόμοι με φορτηγά, πόλεις που πρέπει να τις διασχίσεις, πόσο γρήγορα να πας; Έτσι οι 2 ώρες που υπολογίζαμε έγιναν 3 και καλά πάλι να λέμε.
Στο Εσκί Σεχίρ φτάσαμε κοντά στις 10 και μέχρι να ξεφορτώσουμε και να να τακτοποιηθούμε πήγε σχεδόν 11. Το ξενοδοχείο ήταν πολύ κοντά στο κέντρο και υπολόγιζα μια βραδινή βόλτα σε αυτό, αλλά έμεινα με τα όνειρα. Οι περισσότεροι πεινούσαν και μας πρότειναν το διπλανό από το ξενοδοχείο εστιατόριο, το Urfa Kebap.
Ευτυχώς εκεί υπήρχε ένα παλικάρι που ήξερε πολύ καλά αγγλικά και μπορέσαμε εύκολα να συνεννοηθούμε. Φάγαμε εξαιρετικά, μερικοί δοκίμασαν και τα γλυκά του που ήταν και αυτά πολύ καλά και πληρώσαμε πολύ λίγο, καθώς η πόλη δεν ήταν τουριστική και οι τιμές δεν είχαν πάρει την ανάλογη ανηφόρα.
Αφού τελειώσαμε το φαγητό, ένας από τους σερβιτόρους που ήταν πολύ φιλικός και χωρατατζής, μας ρώτησε: “ Italian, Italian?” Μόλις άκουσε το Γιουνάν,
* φουραντάν για όποιον δεν γνωρίζει = ισχυρό δηλητήριο.
Αυτά για σήμερα. Με βαρύ στομάχι δεν πήγαμε και πολύ μακριά, δυο βήματα ήταν το ξενοδοχείο μας.






















Attachments
-
221,9 KB Προβολές: 0
-
224,8 KB Προβολές: 0
-
271,2 KB Προβολές: 0
-
247,1 KB Προβολές: 0
-
217,7 KB Προβολές: 0
-
501 KB Προβολές: 0
-
323,7 KB Προβολές: 0
-
118 KB Προβολές: 0
-
255,2 KB Προβολές: 0
-
282,2 KB Προβολές: 0
-
414,2 KB Προβολές: 0
-
176,8 KB Προβολές: 0
-
338,2 KB Προβολές: 0
Last edited: